PDA

View Full Version : 1100 Gs. Επιχείρηση ξεβούλωμα μύτης.



stavrouliasp
06/10/2008, 20:42
Ποτέ δεν με ενδιέφερε ιδιαίτερα η ιπποδύναμη σε μια μηχανή, αλλά όπως λέει και ο μοτοσυκλετιστικός λαός : τα χρήματα πολύ εμίσησαν, τα άλογα κανείς...Έτσι, από τη στιγμή που είχα ελευθερώσει λίγο την εξαγωγή (μετά την τοποθέτηση εξάτμισης), αποφάσισα να κάνω το ίδιο και με την εισαγωγή.

Τοποθέτησα λοιπόν αυτό (http://www.boxerdesign.de/en/Leistungskiteer1100gs.htm) το κιτάκι που δίνει λέει 4-6 άλογα. Το ίδιο είναι και για το 1150 Gs.

stavrouliasp
06/10/2008, 20:44
Και ορίστε το αποτέλεσμα...


144508

stavrouliasp
06/10/2008, 20:45
Και ακόμη μία...


144509

stavrouliasp
06/10/2008, 20:47
Προσοχή ρουφάει...


144510

stavrouliasp
06/10/2008, 20:48
Και αυτό από την άλλη μεριά...


144511

stavrouliasp
06/10/2008, 20:52
Το λοιπόν. 220€ από Γερμανία και τοποθέτηση με 20€, αλλά ο καθένας μπορεί και μόνος του. Ο ήχος βελτιώθηκε κιάλλο και από ότι μου είπε ο υπεύθυνος service του εξουσιοδοτημένου στην Ξάνθη, σε συνδυασμό με την εξάτμιση, το μηχανάκι έχει πάρει πολύ τα πάνω του. Όποιος θέλει και περισσότερα μπορεί να διαβάσει και εδώ (http://forum.bmwbikers.gr/showthread.php?t=4700) .....

filipp0s
06/10/2008, 22:34
To εχω κάνει κι εγώ και όντως έχει διαφορα ιδιαίτερα στα χαμηλα. Εγω δεν πήρα το κιτ. Εισαγωγές απο RT ή από S (50 ευρω), φίλτρο ΚΝ άλλα 50 και μεγαλωμα της μπούκας με ζέσταμα 0 ευρώ.

Η τοποθέτηση είναι πολύ ευκολη...


:beer: :beer: :beer: :beer:

DrBig
07/10/2008, 10:34
Νομιζω ειναι καλη ιδεα να βαλεις τσιπ. Εχω το bbpower.de στο 1150 και μ'αυτο ειδα τις μεγαλες αλλαγες. Αλλιως υπαρχει κινδυνος να τρυπησει πιστονι μιας και το μειγμα γινεται πολυ φτωχο. Εχει συμβει στο παρελθον.

DrBig
07/10/2008, 10:40
Να σημειωσω ακομα ο,τι απο τις 6000 στροφες και πανω, η μηχανη με το τσιπ απογειωνεται (σε σχεση παντα με το πως ηταν πριν), και ο,τι με τις εισοδους μεγαλης διατομης χανεις σε ροπη χαμηλα, απλα ο κινητηρας γινεται πιο ευστροφος και με καλλιτερη αποκριση στο γκαζι.

DrBig
07/10/2008, 10:51
ειτε εχεις το σνορκελ εισοδου, ειτε το βγαλεις τελειως, δεν εχει καμια διαφορα...

stavrouliasp
07/10/2008, 22:12
Λοιπόν! Ξεκίνα να λες. Από που το πήρες? Το φέρνει κάποιο μαγαζί..? Ποιο στάδιο έκανες..? Και επίσης, τι 6000 στροφές μου λες..? Αμφιβάλω εαν έχω φτάσει ποτέ τόσο ψηλά. Όσο για τον Φίλιππο....:beer:

DrBig
07/10/2008, 22:38
το πηρα απο κει:
www.motorworks.co.uk
Για το 1150 και υποθετω και για το 1100 εχει 7 διαφορετικα προγραμματα αναλογα με το αν εχεις καταλυτη ΚΝ stage 1,2,3, low octane κλπ, τα οποια προεπιλεγονται με τζαμπερακια απο το κουτι των ασφαλειων κατω απο τι σελλα.

Θα βρεις πληροφοριες στα www.ukgser.com και www.advrider.com και για το εν λογω τσιπ κυριως στο πρωτο απο τα δυο που ειναι αγγλικο.

Εχεις καταλυτη? Αν ναι, τοτε μπορει και να μην ειναι ακρως απαραιτητο (αλλα θα δεις διαφορα), εγω υπεθεσα οτι τον εχεις βγαλει, απο τις φωτογραφιες.

Ριξε και μια ματια στη γερμανικη ιστιοσελιδα που εστειλα προηγουμενως και για ο,τι αλλο θελεις και γνωριζω, ελευθερα:smilea:

Οσο για τις 6000, πιστεψε με, καμια σχεση!

stavrouliasp
08/10/2008, 22:05
Ευχαριστώ πολύ φίλος. Οι σελίδες που μου έστειλες είναι πραγματικά κορυφή! Ειδικά η πρώτη έχει τα πάντα!! Όντως, ο καταλύτης έχει φύγει.

:beer:

DrBig
11/11/2008, 08:49
τι νεα με το ξεβουλωμα?

AntoD
11/11/2008, 09:01
Φιλοι

στο http://forum.bmwbikers.gr/showthread.php?t=4700 (http://)

εχω γραψει τις εντυπωσεις μου και εγω και εχω βαλει και δυναμομετρησεις.....

Περα του οτι θεωρω το κιτ ακριβο, το θεωρω και μη αποδοτικο διοτι μου παιρνει ισχυ και ροπη απο εκει που την χρειαζομαι (χαμηλο-μεσαιες) και μου την δινει εκει που μου ειναι αχρηστη-μετα τις 6000.

Γενικα το μονο πραγμα που βρηκα να δουλευει χωρις απωλειες και με λογικο κοστος ηταν το πιο ελευθερο φιλτρο.

Στο bikers δεν γραφω πλεον, μιας και μου αρεσει η τεχνικη πλευρα πλευρα των μοτοσυκλετων και εκει μιλανε πλεον για ποιηση.

Σταυρουλια εαν θες κανε clopy paste τα διαγραμματα μου απο εκει για να τα δουν και τα παιδια εδω.

DrBig
11/11/2008, 11:42
δεν διαφωνω, παντως το τι θελει ο καθενας απο τον κινιτηρα του ειναι σχετικο. Εμενα προσωπικα μου αρεσε πολυ η σπιρταδα που πηρε ακομα κι αν εχασε ροπη χαμηλα.
Οι δυναμομετρησεις ειναι απο αδρανειακο δυναμομετρο η απο eddy current?

stavrouliasp
11/11/2008, 22:26
Αντώνη, ορίστε και τα διαγράμματα από ισχύ και ροπή, πριν και μετά. Κάνε όμως και κανένα σχόλιο...


147861

stavrouliasp
11/11/2008, 22:26
και...


147862

Tpap
11/11/2008, 23:18
Δεν χρειάζονται σχόλια.

Μετατοπίσατε την ισχύ σε αχρείαστες στροφές.

Χωρίς λόγο.

Το πλοιάριο αυτό θέλει για να κινηθεί, αρκετά ποσά ροπής σε χαμηλές στροφές. Για να μπορεί να κάνει ότι φτιάχτηκε να κάνει.

Εσείς του τα παίρνετε από την ωφέλιμη περιοχή στροφών και το βάζετε να δουλέψει σε στροφές που ο μπόξερ δεν πολυγουστάρει.:wave2:

AntoD
12/11/2008, 07:44
Σταυρο ευχαριστω,


Λοιπον ειναι ακριβως οπως σας τα ελεγα και παραπανω και οπως σωστα σχολιασε και ο Τπαπ.

Σε απολυτα νουμερα, οι τιμες ειναι λιγο αυξημενες, αλλα στην πραγματικοτητα το μοτερ εχει χασει πολυτιμο ογκο απο εκει που το εχεις αναγκη.

Εαν αυτο που θελεις ειναι αλογα, τοτε μπορεις να αλλαξεις τον "εκκεντροφορο" με αλλον απο το S και τις εισαγωγες αερα απο τα RT & RS . Παλι βεβαια σε ψηλοτερες στροφες.

Επισεις τα GS 1100 εβγαιναν με κοντο και μακρυ κιβωτιο...εαν εχεις το κοντο δεν θα χασεις πολυ απο την σπιρταδα του αλλα μιας και η δυναμη θα βγαινει πλεον ψηλα, θα το στροφαρεις πολυ ψηλα ...αρα κερδος μηδεν.
Εαν εχεις το μακρυ, και πας ταξιδια, θα σου βελτιωσει τις ρεπριζ μετα τα 160.

Γνωμη μου.....

μην κανεις τιποτα...βαλε ενα καλο free flow φιλτρο και 2 καλα μπουζι 2ή3 ακιδα και εισαι οκ για τα επομενα 20 χρονια (τοτε ή το 1100 θα αρχισει να βγαζει βλαβες ή θα εισαι πολυ γερος για να το καβαλας!!!)

DrBig
12/11/2008, 17:28
exei chip i oxi? Den noeitai metatropi xwris ton analogo epana-programmatismo...

stavrouliasp
12/11/2008, 22:44
Εγώ πάντως άλλαξα 1. εισαγωγή αέρα 2. φίλτρο 3. εξάτμιση (με αφαίρεση καταλύτη), αλλά ο μηχανικός μου είπε οτι δεν θέλει κάποια μετατροπή. Πάντως τσιπ, όχι δεν έβαλα. Έχεις κάτι να προτείνεις...? ;)

DrBig
12/11/2008, 23:15
let me think......:D

παντως χωρις πλακα, δεν ξερω αν στο ειπα...αλλα βαλε τσιπ!

DrBig
12/11/2008, 23:52
τα 11xxgs δεν εχουν wideband λαμδα σενσορ και ακομα και φιλτρο σκετο να βαλεις το πιθανοτερο ειναι να χασεις σε αποδοση.

AntoD
13/11/2008, 07:34
Μου αρεσει που κανετε σχολια, χωρις να εχετε δει τις κυματομορφες....


:nono:

Να μην ακουω ανοησιες παρακαλω....δεν ειναι καλη η εβδομαδα μου......
και εχω νευρα...

Το Τσιπ που αναφερεις το μονο που κανει ειναι μετατοπιζει το κοκκινο 500-700 σαλ υψηλοτερα.

Πολυ καλη ιδεα για εναν κινητηρα με ωστηρια....εαν δεν εχεις καλες σχεσεις με το μοτερ σου ....σιγουρα.

Αλογα βγαζεις με αλλους τροπους απο αυτο το μοτερ...αλλα αν θες παραπανω αλογα στις 7000 σε ον-οφφ μηχανη εχεις κανει λαθος αγορα....

Εγω παντως τα θελω χαμηλο-μεσαιες...

DrBig
13/11/2008, 07:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από AntoD
Μου αρεσει που κανεται σχολια, χωρις να εχετε δει τις κυματομορφες....


:nono:

Να μην ακουω ανοησιες παρακαλω....δεν ειναι καλη η εβδομαδα μου......
και εχω νευρα...

Το Τσιπ που αναφερεις το μονο που κανει ειναι μετατοπιζει το κοκκινο 500-700 σαλ υψηλοτερα.

Πολυ καλη ιδεα για εναν κινητηρα με ωστηρια....εαν δεν εχεις καλες σχεσεις με το μοτερ σου ....σιγουρα.

Αλογα βγαζεις με αλλους τροπους απο αυτο το μοτερ...αλλα αν θες παραπανω αλογα στις 7000 σε ον-οφφ μηχανη εχεις κανει λαθος αγορα....

Εγω παντως τα θελω χαμηλο-μεσαιες...


Φιλε μου δεν υπαρχει λογος να εισαι αγενης, ο,τι θες να πεις πες το πολιτισμενα.

To bbpower αλλαζει το αβανς και εχει και διαφορετικους χαρτες. Ποια ειναι η δικια σου εμπειρια με δαυτο τελος παντων? Για ποιες κυματομορφες μιλας?

AntoD
13/11/2008, 08:09
Δεν ειμαι αγενης ...αποτομος ειμαι....και τον λογο τον εγραψα.

Ως κυματομορφες (διοτι αυτο ειναι) αναφερομαι στην δυναμομετρηση.

Γνωριζεις το κοστος του επαναπρογραμματισμου της ECU;

Ενα μοτο γνωριζω που το εχει κανει αυτο (1150) και δεν πετυχε αλογo παραπανω απο τα RS-RT!

DrBig
13/11/2008, 08:38
Δηλαδη συναγεις απο αυτο το μοτο το γεγονος οτι απλα το τσιπ αναβαζει μονο τον κοφτη? Και συγκρινεις το GS με τα RS/RT που ετσι κι αλλιως εχουν μεγαλυτερη ισχυ?

Και εγω γνωριζω ενα, το δικο μου. Με φιλτρο ΚΝ εισαγωγες, τσιπ, Υ και εξατμιση ανοιχτη εχω δει 15κμ (κοντερισια) παραπανω τελικη (με 6η) και με την μηχανη να μην εχει απλα καμια σχεση σε αποδοση ψηλα. Χανει σιγουρα λιγο χαμηλα αλλα αυτο ειναι μονο αντιληπτο οταν ειναι φορτωμενη σε κλειστο αναφορικο στροφιλικι. Και να συμπληρωσω, οτι το τσιπ μπηκε εκ των υστερων, οποτε εχω γνωση της διαφορας πριν και μετα. Ακομα το σημαντικοτερο δεν ειναι τοσο η ισχυς οσο η αισθηση του κινιτηρα, ο οποιος δουλευει 'ελευθερα'. Χαιρεσαι να επιταχυνεις, κατι που αλλιως δεν υφισταται (η χαρα, οχι η επιταχυνση).

AntoD
13/11/2008, 08:59
Δεν το λεω, το ξερω οτι αυτο κανει το τσιπ διοτι το εχω ψαξει.

ουσιαστικα στα λογια μου ερχεσαι.

ο λογος που σου βγαζει τα παραπανω χλμ ειναι ακριβως διοτι πλεον ειναι δυνατοτερη ψηλα μετα τις 5000-5500.
Η 6η ταχυτητα του 1150 δινει περιπου 37χλμ/1000σαλ αρα ειναι λογικοτατο μιας και βγαζει περισσοτερα αλογα στις 5500 να γεμιζει την 6η περισσοτερο αντι να κρεμαει.(5.5 * 37 = 203, 6 * 37 = 222 Km/H)

Την διαφορα στην επιταχυνση την δινει το ελευθερο φιλτρο, και η (μαλλον) απουσια του καταλύτη.(τον εχεις αφαιρεσει ετσι δεν ειναι;)

Η αισθηση που ειχα και εγω οταν εβαλα το κιτ της μποξτερ ηταν οτι το μοτο πηγαινε καλυτερα...μαλλον λογω του οτι εκανε πιο "αγριο" θορυβο.
Η πραγματικοτητα ομως με διεψευσε, και το αφαιρεσα.

Ουσιαστικα με τις παρεμβασεις σου εκανες το GS σου RS.
Κανενα προβλημα, απλα γιατι δεν επαιρνες απο την αρχη το RS που εχει και καλυτερη καλυψη.
Για να μην ξανα-παρεξηγηθω, αυτο που λεω ειναι οτι στις ον-οφφ αυτο που χρειαζεσαι ειναι γραμμικοτητα, δυναμη χαμηλα και ροπη...και θεωρητικα αυτα προσπαθεις να βελτιωσεις...

Αληθεια το τσιπ θελεις να πεις ποσο σου κοστισε (εγω γνωριζω και το βρηκα ασυμφορο), και ποια ειναι τα υπερ / κατα του;

AntoD
13/11/2008, 09:02
Να συμπληρωσω, οτι

αλλαζοντας τις εισαγωγες αερα στο φιλτρο και στις πεταλουδες ουσιαστικα κανεις το μοτερ του GS - RS(μιας και αυτο εχει τα φαρδύτερα λαστιχα εισαγωγης).

Υ.Γ.

Το μοτο σου ειναι ενα γκρι με διπλη εξατμιση;

DrBig
13/11/2008, 09:59
οχι ειναι μαυρο με μονη εξατμιση.

Να επαναλαβω, οτι πριν και μετα τσιπ καμια σχεση (με ολες τις αλλες αλλαγες), ουτε στην τελικη, ουτε στην επιταχυνση. Χωρις το τσιπ (και με τις αλλες αλλαγες) η αποδοση σε καθε επιπεδο ηταν χειροτερη απ'οτι μαμα. Γι'αυτο αγορασα το τσιπ, το οποιο μιας και ρωτας μου κοστισε 250 περιπου λιρες αγγλιας 5 χρονια πριν. Να ξανα-επαναλαβω-παλι, οτι ναι, χαμηλα εχασε, αλλα ειναι σημαντικα πιο διασκεδαστικο τωρα. Στην πρωτη σηκωνεται ο τροχος μονο με ισχυ, που δεν συνεβαινε πριν. Αν σκεφτεις δε, οτι η ισχυς ειναι αναλογη με τον κυβο της ταχυτητας, θα δεις οτι 15 κμ σε τελικη αντιστοιχουν σε πολυ παραπανω απο 1,2 η 3 ιππους επιπλεον.

Τωρα γιατι δεν πηρα το RS ειναι ασχετο, οπως ασχετο ειναι το να κρινεις την συμπεριφορα ενος κινητηρα απο δυναμομετρησεις και μονο, και μαλιστα απο δυναμομετρα της dynojet που δεν ειναι αδρανειακα.

DrBig
13/11/2008, 10:05
και μιλωντας για δυναμομετρησεις, στα γραφηματα που υπαρχουν παραπανω, δεν βλεπω πουθενα τις καμπυλες (κυματομορφες κατ'εσενα) της στοιχειομετρικης αναλογιας καυσιμου. Μηπως ο ιδιος μηχανικος εκρινε οτι δεν ειναι απαραιτητες? Υποθετω, οτι το μειγμα ειναι επικινδυνα φτωχο ως εχει, και αυτος ειναι ο τελικος παραγοντας που θα κρινει σε ενα βαθμο κατα ποσον ειναι απαραιτητο το τσιπ η οχι.

AntoD
13/11/2008, 10:11
Θελεις να μου εξηγησεις πως αλλαξες τα στοιχειομετρικα χαρακτηριστικά....

Με ενδιαφερει πολυ....

(Υ.Γ. εχω κανει στο μεταπτυχιακο εργασια στους κινητηρες GDI αυτοκινητων της BMW το 2000-sponsor-, και πολλα εργαστήρια & μαθηματα πανω σε στοιχειομετρια βενζινο-και ντιζελο-κινητηρων)!


Λοιπον...

:a014:

DrBig
13/11/2008, 10:22
δεν τα αλλαξα εγω, το τσιπ τα αλλαξε παρεχοντας παραπανω καυσιμο. Τωρα, αν ο ορος δεν ειναι 'στοιχειομετρια' την ταπεινη μου συγνωμη, εγω δημοτικο τελειωσα.

DrBig
13/11/2008, 10:35
παντως εμαθα προσφατα να χρησιμοποιω υπολογιστη, και κοιτα τι βρηκα!!!

http://en.wikipedia.org/wiki/Air-fuel_ratio

AntoD
13/11/2008, 10:45
Για να μην το κουραζουμε....

η στοιχειομετρια ειναι μια επιστημη μονη της.
το να την μεταβαλλεις (σωστα) απαιτει ακριβο εξοπλισμο και γνωσεις, παρα πολλες δοκιμες και παντα με στοχο να υπαρχει μια σχεση αποδοσης-ρυπανσης-knock .

Το μονο που μπορεις να κανεις σαν ιδιωτης ειναι μικρομετρικες μεταβολλες.

Τα κυρια χαρακτηριστικα ειναι αδυνατο να αλλαξουν εαν δεν μεταβληθουν ου αυλοι, εισαγωγες, βαλβιδες, μπεκ ψεκασμου, και σε 2ο επιπεδο τον θαλαμο καυση και την προαναφλεξη.

Για να μην μακρηγορούμε … το έν λόγω κιτ αποδίδει με τον τροπο που περιγράφηκε ανωτερω.
Από κει και περα περι ορεξεως…
:beer:

DrBig
13/11/2008, 10:48
τι κανεις γιαννη, κουκια σπερνω