PDA

View Full Version : Θερμαινόμενα grip για το CBF-600;



TEOkaip7
10/10/2008, 09:51
έχει τοποθετήσει κάποιος φίλος σε cbf600 θερμαινόμενα grip; κόστος; αποτέλεσμα;

το σκέφτομαι, για βοηθήστε.

javaneze
10/10/2008, 19:33
Tα ειχε ηδη οταν το πηρα. Εκ Γερμανιας βλεπεις το cbf, εκει τα θερμενομενα πρεπει να τα δινουν οπως εδω δινουν οι δικοι μας τους συναγερμους :D

Στην αρχη ηταν μαλακισμενα τοποθετημενα συνδεσμολογικα και με ακομα σβηστη την μηχανη, αν ηταν στο on τραβαγαν ρευμα, με αποτελεσμα την πρωτη φορα που τα ξεχασα αναμενα μετα απο διαδρομη εμεινα απο μπαταρια, οποτε να δωσεις εμφαση σε αυτο!
Αλλαξα την συνδεσμολογια σε εναν ηλεκτρολογο και λυθηκε.

Πολυ καλα σαν αποτελεσμα, με ενα καλο γαντι κανεις μεγαλες αποστασεις χωρις ιδιαιτερο παραπονο απο κρυο.
Το μονο μειονεκτημα ειναι οτι μεγαλωνει καπως το γκριπακι αλλα συνηθιζεται.


144854

TEOkaip7
14/10/2008, 09:32
:a013: ευχαριστώ φίλε

:beer: :beer:

painterakis
31/03/2013, 08:46
Καλημέρα, μια ερώτηση ως προς του πού μπορώ να βρώ τη φύσα για τα θερμενόμενα ή γενικά που υπάρχει φύσα για διακοπτόμενο ρεύμα.
θέλω να πάρω το διακοπτόμενο και δώσω εντολή σε ασφαλειοθήκη.

ευχαριστώ !!!

painterakis
02/04/2013, 13:56
Καλημέρα, μια ερώτηση ως προς του πού μπορώ να βρώ τη φύσα για τα θερμενόμενα ή γενικά που υπάρχει φύσα για διακοπτόμενο ρεύμα.
θέλω να πάρω το διακοπτόμενο και δώσω εντολή σε ασφαλειοθήκη.

ευχαριστώ !!!
κανείς δε ξέρει;
κανείς δεν έχει βάλει κάτι έξτρα ηλεκτρικό στο μηχανάκι του;

L'ocean Des tempetes
02/04/2013, 15:15
Κάποιος έχει βάλει και το έκανε φέτος.. :) Μπορείς να πάρεις ρεύμα απο το καλώδιο που πηγαίνει στην πινακίδα και να το κάνεις κάπως έτσι: https://www.google.com/search?q=hot+grips+wiring+diagram&hl=el&gbv=2&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=qtdaUYa4LM-Vswbh8IFw&ved=0CCoQsAQ&biw=1920&bih=955#imgrc=ddjpdEvPgB9WfM%3A%3BmoqaT57NLVWyXM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.lockitt.com%252Fimages%252 Ftrol%252Fhotgrips_instructions.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Flockitt.com%252FLockitt%252Fproduct%252FGPH G4751.html%3B743%3B562

captajohn
02/04/2013, 21:03
Φίλε έχω βάλει της Oxford εδώ και δυο χρόνια. Είμαι αρκετά ευχαριστημένος, αλλά είναι λίγο περίεργη η αίσθηση στην αρχή. Η παλάμη από μέσα ζεσταίνεται και απ'έξω κρυώνεις. Αλλά δεν πονάνε πια τα χέρια με το κρύο.:D
Στο θέμα μας τώρα: τα συγκεκριμένα τα έχω βάλει κατ' ευθείαν στη μπαταρία, με τον τρόπο που ορίζει ο κατασκευαστής. Μεσολαβεί μόνο μια ασφάλεια, που κι αυτή είναι στο πακέτο. Δηλαδή δεν έγινε κανενός είδος τροποποίηση των ηλεκτρολογικών της μηχανής. Και δεν χρειάζεται γιατί τα συγκεκριμένα αν τα ξεχάσεις ανοιχτά, ή πάει κανένας περίεργος και τα ανοίξει, έχουν ένα κύκλωμα ελέγχου που αν πέσει η τάση της μπαταρίας κάτω από 11,5V σβήνουν μόνα τους. Τα 11,5V είναι αρκετά για να σου γυρίσουν τη μίζα. Τους καλοκαιρινούς μήνες μπορείς να αφαιρείς και την ασφάλεια από την ασφαλειοθήκη τους για επιπλέον σιγουριά (δεν το έχω κάνει). Παραθέτω παρακάτω το manual που το λέει http://northern.sprint3.com/package/webservice/kernel_resources_render.asp?intKernel_resource_PK=900
Κόστος 65€ - εγκατάσταση μόνος σε 20 λεπτά. Θα σου τα συνιστούσα. :beer:

ΨΑΡΑΚΑΣ
02/04/2013, 21:16
Πριν μια εβδομαδα εβαλα και εγω τα Oxford ειμαι παρα πολυ ευχαριστημενος το μονο μειονεκτημα που ξεπερνιεται μετα απο λιγο ειναι οτι με γαντια ειναι σαν να κρατας δυο διπλοπιτα με απ'ολα!

painterakis
02/04/2013, 21:18
Δυστυχώς δε καταλάβατε τι ήθελα να πώ ... δε με ενδιαφέρουν τα θερμαινόμενα.
Τι θέλω;
Στο v-strom που είχα πριν το cbf, είχε μια έξοδο για θερμαινόμενα χερούλια όπου από εκεί με τον αντάπτορα που σου έδινε η ίδια η suzuki έπαιρνες διακοπτόμενο 12 volt ώστε να δώσεις εντολή στο/στα ρελέ για τα έξτρα που είχα, δείτε το σχεδιάγραμμα των πραγμάτων που είχα βάλει στο στρώμα.

το θέμα είναι έχει το cbd κάποια αναμονή;;;;
δε θέλω να κόψω καλώδια για να μεταφέρω τα έξτρα που είχα στο vstrom στο cbf.

captajohn
02/04/2013, 21:31
Δυστυχώς στο CBF δεν παίζει. Αλλά δεν μπορείς πολύ εύκολα να πάρεις από τη μπαταρία και με ένα ρελέ να το κάνεις διακοπτόμενο? Συμφωνώ ότι δεν πρέπει να πάρεις από κάπου που ήδη δίνει διακοπτόμενο, γιατί ανεβάζεις τα ampere. Και αν αλλάξεις απλά ασφάλεια, στην ουσία αναιρείς το λόγο ύπαρξής της.

painterakis
02/04/2013, 21:40
Δυστυχώς στο CBF δεν παίζει. Αλλά δεν μπορείς πολύ εύκολα να πάρεις από τη μπαταρία και με ένα ρελέ να το κάνεις διακοπτόμενο? Συμφωνώ ότι δεν πρέπει να πάρεις από κάπου που ήδη δίνει διακοπτόμενο, γιατί ανεβάζεις τα ampere. Και αν αλλάξεις απλά ασφάλεια, στην ουσία αναιρείς το λόγο ύπαρξής της.
το διακοπτόμενο σημαίνει ότι "παίρνεις" τα 12 volt τη στιγμή που έχεις γυρίσει το κλειδί για να πάρει εμπρός η μηχανή.

ερώτηση ... το ηλεκτρολογικό σχέδιο του cbf είναι εύκολο να το δώσει κάποιος;

ευχαριστώ

captajohn
02/04/2013, 22:01
το ηλεκτρολογικό σχέδιο του cbf είναι εύκολο να το δώσει κάποιος;

ευχαριστώ

Είσαι Αθήνα; Αν κάνεις έναν κόπο μέχρι πετρούπολη, πάμε να βγάλουμε μια φωτοτυπία από το Haynes. Σόρρυ, αλλά δεν έχω σκάνερ.

painterakis
02/04/2013, 22:23
Είσαι Αθήνα; Αν κάνεις έναν κόπο μέχρι πετρούπολη, πάμε να βγάλουμε μια φωτοτυπία από το Haynes. Σόρρυ, αλλά δεν έχω σκάνερ.
Δυστυχώς (για τη περίπτωσή μας) αλλά ευτυχώς (γιατί είναι ωραίο μέρος) είμαι στον άγιο νικόλαο κρήτης.
ευχαριστώ πάντως. αν πετύχεις κανά scaner κάνε το κόπο. :)
τι είναι ο/το Haynes;

captajohn
02/04/2013, 22:33
Service manual είναι, αναλυτικότατο και με φωτογραφίες.
286558

Θα το έχω κατά νου και με την πρώτη ευκαιρία...
:beer:

ποιο μοντέλο έχεις ακριβώς?

δες και εδώ μέσα
https://skydrive.live.com/?cid=4770EE572F47C07C&id=4770EE572F47C07C!136&sc=documents

dmf
02/04/2013, 23:13
Θα σου έστελνα το serice manual για το καινούργιο cbf που έχει τα πάντα, αλλά με πρόλαβε ο captajohn. Τα κυκλώματα είναι σελ 608-611.

painterakis
03/04/2013, 03:16
ευχαριστώ κοπέλια.

ποιο μοντέλο έχεις ακριβώς?

κάποια off topic ...
το πήρα πριν μια εβδομάδα και είναι αυτό ...

αυτό τώρα τι μοντέλο είναι; το pc34 pc 43;;; (πως πάει η αριθμοδότηση; στο vstrom ξέραμε Κ5=2005, Κ9=2009, L0=2010 κ.α.)
α (1) ... πότε σταμάτησε η παραγωγή; (βασικά, έχει σταματήσει; )
α (2) ... κάτι αντίστοιχο ώς προς αυτό υπάρχει ... http://www.alpha-sports.com/suzuki_parts.htm (κατάλογος ανταλακτικών)

ευχαριστώ ...

ypapadio
03/04/2013, 20:56
Αν και υπαρχει αναλογο Thread θα σε φωτισουμε λιγο!!!
(Τι να κανουμε βοηθαμε αλληλους)

Λοιπον, στην αδεια κυκλοφοριας σου στον αριθμο πλαισιου μετρας απο αριστερα προς τα δεξια και σταματας στο 10ο ψηφιο. Αν ειναι 9 ειναι μοντελο του 2009 αν ειναι Α ειναι μοντελο του 2010, Β του 2011 κτλ, κτλ...


ευχαριστώ κοπέλια.


κάποια off topic ...
το πήρα πριν μια εβδομάδα και είναι αυτό ...

αυτό τώρα τι μοντέλο είναι; το pc34 pc 43;;; (πως πάει η αριθμοδότηση; στο vstrom ξέραμε Κ5=2005, Κ9=2009, L0=2010 κ.α.)
α (1) ... πότε σταμάτησε η παραγωγή; (βασικά, έχει σταματήσει; )
α (2) ... κάτι αντίστοιχο ώς προς αυτό υπάρχει ... http://www.alpha-sports.com/suzuki_parts.htm (κατάλογος ανταλακτικών)

ευχαριστώ ...

raccoon
06/06/2013, 15:41
Φίλε έχω βάλει της Oxford εδώ και δυο χρόνια. Είμαι αρκετά ευχαριστημένος, αλλά είναι λίγο περίεργη η αίσθηση στην αρχή. Η παλάμη από μέσα ζεσταίνεται και απ'έξω κρυώνεις. Αλλά δεν πονάνε πια τα χέρια με το κρύο.:D
Στο θέμα μας τώρα: τα συγκεκριμένα τα έχω βάλει κατ' ευθείαν στη μπαταρία, με τον τρόπο που ορίζει ο κατασκευαστής. Μεσολαβεί μόνο μια ασφάλεια, που κι αυτή είναι στο πακέτο. Δηλαδή δεν έγινε κανενός είδος τροποποίηση των ηλεκτρολογικών της μηχανής. Και δεν χρειάζεται γιατί τα συγκεκριμένα αν τα ξεχάσεις ανοιχτά, ή πάει κανένας περίεργος και τα ανοίξει, έχουν ένα κύκλωμα ελέγχου που αν πέσει η τάση της μπαταρίας κάτω από 11,5V σβήνουν μόνα τους. Τα 11,5V είναι αρκετά για να σου γυρίσουν τη μίζα. Τους καλοκαιρινούς μήνες μπορείς να αφαιρείς και την ασφάλεια από την ασφαλειοθήκη τους για επιπλέον σιγουριά (δεν το έχω κάνει). Παραθέτω παρακάτω το manual που το λέει http://northern.sprint3.com/package/webservice/kernel_resources_render.asp?intKernel_resource_PK=900
Κόστος 65€ - εγκατάσταση μόνος σε 20 λεπτά. Θα σου τα συνιστούσα. :beer: από πού έγινε η αγορά? εδώ Αθήνα ή e bay?

captajohn
11/06/2013, 10:08
από πού έγινε η αγορά? εδώ Αθήνα ή e bay?

Από το X-moto (Θηβών και Καβάλας)