Σύνδεση

View Full Version : Xt 660 Z Aftermarket



Σελίδες : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21

peskandritsos
13/09/2010, 19:31
Σημερα μπηκαν ΑΝΑΚΕΕ 2, κοστος 210 ευρω, εντυπωσεις.......
αργοτερα...:)

jpk chios
13/09/2010, 21:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από peskandritsos
Σημερα μπηκαν ΑΝΑΚΕΕ 2, κοστος 210 ευρω, εντυπωσεις.......
αργοτερα...:)
Michelen Αnakee είχα και στο ΤΑ650:rolleyes: . Έκαναν καλή δουλειά. Προφανώς δεν πας χώμα...

peskandritsos
14/09/2010, 06:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από jpk chios
Michelen Αnakee είχα και στο ΤΑ650:rolleyes: . Έκαναν καλή δουλειά. Προφανώς δεν πας χώμα... Τα χωματινα μου εβγαλαν 10.000 χλμ, δεν εχω σκοπο να αλαζω καθε 6μηνο λαστιχα.
Σαν συμπεριφορα μου αρεσαν πολυ αλλα εκει που κινουμαι δεν ειναι και τοσο πολυ απαραιτητα.
Το ξερω οτι με τα μισελεν θα κανω αρκετες παραχωρησεις στο χωμα αλλα στην ασφαλτο απ'οτι λενε ειναι ασφαλτα...:D


Επισης μια ερωτηση για να μην ψαχνω ολα τα τεχνικα...
Ισχυει οτι το μπροστινο λαστιχο μπαινει αναποδα???

Anty12
14/09/2010, 08:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από peskandritsos
Σημερα μπηκαν ΑΝΑΚΕΕ 2, κοστος 210 ευρω, εντυπωσεις.......
αργοτερα...:)

Ρε ...δεν σΕ είπα τα Ι , και όχι τα ΙΙ.......:mad:

Anty12
14/09/2010, 08:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από peskandritsos
Ισχυει οτι το μπροστινο λαστιχο μπαινει αναποδα???


209840

peskandritsos
14/09/2010, 08:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12
Ρε ...δεν σΕ είπα τα Ι , και όχι τα ΙΙ.......:mad: Δεν θυμαμαι να μου το ειπες αλλα τι διαφορα εχουν??

Anty12
14/09/2010, 08:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από peskandritsos
Δεν θυμαμαι να μου το ειπες αλλα τι διαφορα εχουν??


Γράφεται και ακούγεται ότι η συμπεριφορά/φθορά/αντοχή/κράτημα του Ι υπερέχει από του ΙΙ.
Κάτι με το μίγμα στην γόμα των ελαστικών, αν θυμάμαι καλά.

Προσωπικά , όσο βρίσκω ακόμα φρέσκα τα Ι (μετά το κάζο στην Καρδίτσα) δεν θα βάλω άλλο λάστιχο επάνω στο μηχανάκι...

peskandritsos
14/09/2010, 08:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12
Μη με κοιτας ετσι γιατι φοβαμαι...

Ναι οταν μου τα τοποθετησε προσεξα οτι το μπροστα ειχε αντιθετη φορα στη χαραξη του απο το πισω και τον ρωτησα και μου ειπε οτι ετσι πρεπει.:eyepop: :eyepop: :eyepop:
Λαλακια ειπε??

Anty12
14/09/2010, 08:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από peskandritsos
Μη με κοιτας ετσι γιατι φοβαμαι...

Ναι οταν μου τα τοποθετησε προσεξα οτι το μπροστα ειχε αντιθετη φορα στη χαραξη του απο το πισω και τον ρωτησα και μου ειπε οτι ετσι πρεπει.:eyepop: :eyepop: :eyepop:
Λαλακια ειπε??

Τράβα δες το βελάκι πάνω στο λάστιχο ρε Στράτε (στο προφίλ, δεξιά όπως καβαλάς) ...προς τα που δείχνει.....????

peskandritsos
14/09/2010, 09:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12
Τράβα δες το βελάκι πάνω στο λάστιχο ρε Στράτε (στο προφίλ, δεξιά όπως καβαλάς) ...προς τα που δείχνει.....???? Αν εννοεις βελακι το Α απο το ΑΝΑΚΕΕ οπως ειναι τα γραφικα του τοτε δειχνει σωστα, (γιατι αλλο βελακι δεν βλεπω)

Anty12
14/09/2010, 09:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από peskandritsos
Αν εννοεις βελακι το Α απο το ΑΝΑΚΕΕ οπως ειναι τα γραφικα του τοτε δειχνει σωστα, (γιατι αλλο βελακι δεν βλεπω)


Α ρε ψηλε .........με τυρανάς αλλά εγώ σ ' αγαπάω.....τέτοιο βελάκι δεν έχει....??????


209845

peskandritsos
14/09/2010, 09:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12
Α ρε ψηλε .........με τυρανάς αλλά εγώ σ ' αγαπάω.....τέτοιο βελάκι δεν έχει....?????? Οχι αλλα, ειδα και μια αλλη μηχανη (africa) και του τα εχουν βαλει και αυτουνου με τον ιδιο τροπο, αλλα δεν το ειχε προσεξει...

gliout
14/09/2010, 14:04
Βάλτε τα λάστιχα με την σωστά φορά!!!!

stmad
14/09/2010, 14:29
Ναι οταν μου τα τοποθετησε προσεξα οτι το μπροστα ειχε αντιθετη φορα στη χαραξη του απο το πισω και τον ρωτησα και μου ειπε οτι ετσι πρεπει.:eyepop: :eyepop: :eyepop:
Λαλακια ειπε??

Σωστά τα έχει βάλει ... έχω βάλει τα ίδια στο ΧΤ και αν ψάξεις καλά θα δεις έχει βελάκι.

panos77
17/09/2010, 17:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12
Ρε ...δεν σΕ είπα τα Ι , και όχι τα ΙΙ.......:mad:


και εγω ειμαι σε αναζητηση ελαστικων...εχω καταληξει μεταξυ michelin sirac(εχω μεινει αρκετα ευχαριστημενος με 14000km....) και michelin anakee 2(anakee Ι εχουνε αποσυρθει κυριε προεδρα)...

Αμφίσημος
17/09/2010, 23:05
Τελευταία και περισσότερο στις εκκινήσεις και σε κάτι ψιλοξερόγκαζα η μοτοσυκλέτα σβύνει ξαφνικά σαν να στερεύει απο καύσιμο ή ρευμα κάτι...Οχι κάτι καθημερινό αλλά τόσο συχνό ωστε να με ανησυχεί. Αλλάζοντας τον τρόπο οδήγησης (λίγο πιο τσαμπουκαλεμένα) το πρόβλημα μειώθηκε...Ιδέα μου μπήκε;
Καλώς - κακώς μαθαίνω το μηχανάκι ακόμα (5000km) με τα μαμίσια ελαστικά (tourance) με οτι αυτό συνεπάγεται.
Υπάρχει άραγε κανένα μαγικό λαστιχάκι με καλύτερη συμπεριφορά στο χώμα (και στο βρεγμένο όσο μπορεί) δίχως να πουλάει πολλά απο την άσφαλτο; Να το πληρώσουμε ρε παιδί μου δε λέω! (αλλά να κρατάει τουλάχιστον 10-15.000km)
Μπορεί να ρωτάω πολλά & συγκχεχημένα αλλά έτσι μου βγήκε.
Τέλος μέσα στην πόλη αρχίζει και με κουράζει η μετάδοση μιας και πέρα απο το ανέβα-κατέβα (μονοκύλινδρο,οκ πάσο και γι'αυτό το επέλεξα) έχω την αίσθηση πως ειδικά η πρώτη είναι πολύ κοντή. Τι διάολο αν την αβαντάρανε άλλο δεν θα ανταποκρινόταν με τέτοια ροπή αξιοπρεπώς; ) Τι κάνουμε σε αυτή την περίπτωση; Γραναζοαλύσιδα στην επόμενη αλλαγή θα μου πείτε...Δεν μπορώ απλά να 'πειράξω' την 1η και την 2α; Εκείνη η ρουφιάνα η 4η ζήτημα είναι αν μ'εχει δει πάνω απο 15' συνολικά.
Πολλά ρωτάω;

Anty12
18/09/2010, 01:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από panos77
(anakee Ι εχουνε αποσυρθει κυριε προεδρα)...

Βρίσκεις ακόμη φίλτατε.....και μάλιστα φρέσκα

Anty12
18/09/2010, 01:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από Αμφίσημος
Τελευταία και περισσότερο στις εκκινήσεις και σε κάτι ψιλοξερόγκαζα η μοτοσυκλέτα σβύνει ξαφνικά σαν να στερεύει απο καύσιμο ή ρευμα κάτι

Ανέβασε το ρελαντί κάνα 200 rpm.....:beer:


Αρχικά δημιουργήθηκε από Αμφίσημος
Τι κάνουμε σε αυτή την περίπτωση;

Εξάτμιση...εξάτμιση...εξάτμιση........(τρις).....:beer:

daz
18/09/2010, 02:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από Αμφίσημος
Τελευταία και περισσότερο στις εκκινήσεις και σε κάτι ψιλοξερόγκαζα η μοτοσυκλέτα σβύνει ξαφνικά σαν να στερεύει απο καύσιμο ή ρευμα κάτι...Οχι κάτι καθημερινό αλλά τόσο συχνό ωστε να με ανησυχεί. Αλλάζοντας τον τρόπο οδήγησης (λίγο πιο τσαμπουκαλεμένα) το πρόβλημα μειώθηκε...Ιδέα μου μπήκε;
Καλώς - κακώς μαθαίνω το μηχανάκι ακόμα (5000km) με τα μαμίσια ελαστικά (tourance) με οτι αυτό συνεπάγεται.
Υπάρχει άραγε κανένα μαγικό λαστιχάκι με καλύτερη συμπεριφορά στο χώμα (και στο βρεγμένο όσο μπορεί) δίχως να πουλάει πολλά απο την άσφαλτο; Να το πληρώσουμε ρε παιδί μου δε λέω! (αλλά να κρατάει τουλάχιστον 10-15.000km)
Μπορεί να ρωτάω πολλά & συγκχεχημένα αλλά έτσι μου βγήκε.
Τέλος μέσα στην πόλη αρχίζει και με κουράζει η μετάδοση μιας και πέρα απο το ανέβα-κατέβα (μονοκύλινδρο,οκ πάσο και γι'αυτό το επέλεξα) έχω την αίσθηση πως ειδικά η πρώτη είναι πολύ κοντή. Τι διάολο αν την αβαντάρανε άλλο δεν θα ανταποκρινόταν με τέτοια ροπή αξιοπρεπώς; ) Τι κάνουμε σε αυτή την περίπτωση; Γραναζοαλύσιδα στην επόμενη αλλαγή θα μου πείτε...Δεν μπορώ απλά να 'πειράξω' την 1η και την 2α; Εκείνη η ρουφιάνα η 4η ζήτημα είναι αν μ'εχει δει πάνω απο 15' συνολικά.
Πολλά ρωτάω;

Λάστιχο για χώμα και για βρεγμένο που να κρατάει 10.000-15.000 είναι λίγο δύσκολο. Το tourance είναι καλό και στεγνό και ικανοποιητικό σε χώμα μέτριο σε βρεγμένο και έχει καλή διάρκεια στο ταξίδι. Εγώ πάντως θα ακούσω τον πρόεδρο και την επόμενη φορά θα βάλω αυτά που λέει.

Η πρώτη δεν είναι κοντή, το αντίθετο θα έλεγα.

gelcat
19/09/2010, 10:55
Ερώτηση προς Αξιοσέβαστο κ. ΠΡΟΕΔΡΑ ως γνώστη και ακολουθώντας την συμβουλή του daz που λέει " Εγώ πάντως θα ακούσω τον πρόεδρο και την επόμενη φορά θα βάλω αυτά που λέει"
Λοιπόν,
Έχω αυτό:
Εξάτμιση x-racing titanio, μονή χωρίς καταλύτη 330? (συμπεριλαμβάνονται τα μεταφορικά) παράδοση σε μια εβδομάδα. Nα την πάρω?
Πόσο πειράζει που δεν έχει καταλύτη?
thnx

jpk chios
19/09/2010, 14:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από gelcat
Ερώτηση προς Αξιοσέβαστο κ. ΠΡΟΕΔΡΑ ως γνώστη και ακολουθώντας την συμβουλή του daz που λέει " Εγώ πάντως θα ακούσω τον πρόεδρο και την επόμενη φορά θα βάλω αυτά που λέει"
Λοιπόν,
Έχω αυτό:
Εξάτμιση x-racing titanio, μονή χωρίς καταλύτη 330? (συμπεριλαμβάνονται τα μεταφορικά) παράδοση σε μια εβδομάδα. Nα την πάρω?
Πόσο πειράζει που δεν έχει καταλύτη?
thnx
Kακό αγόρι...:lol:
ΚΑΛΟΡΊΖΙΚΉ!
:beer:

gelcat
19/09/2010, 18:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από jpk chios
Kακό αγόρι...:lol:
ΚΑΛΟΡΊΖΙΚΉ!
:beer:
Αυτό υποδηλώνει έγκριση?

NickolasV
19/09/2010, 19:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από gelcat

Λες να πηγαίνεις για πότισμα γρηγορότερα...
σε πήρα βλέφαρο χθες :sun:

gelcat
19/09/2010, 21:10
Aκόμα το ψάχνω,
βρήκα Leovince με καταλύτη 400? με μεταφορικά.
Τώρα για 100? μήπως να τα προτιμήσω?

jpk chios
19/09/2010, 22:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από gelcat
Αυτό υποδηλώνει έγκριση?
όχι.δε μου αρέσουν οι μονές εξατμήσεις γενικά.τρελαίνομαι για μηχανάκια με διπλές εξατμήσεις όπως πχ το VTR, το cbf1000 κλπ.Αλλά ''σαν αρέσει του φορέσει, ολονού του κόσμου αρέσει'' που λένε κι εδώ. Αν το έχεις αποφασίσει ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΕΣ!!!
:beer: :beer: :beer: :beer:

Καπου πιο πάνω γράφω για κάτι GPR. Το είδες?

jpk chios
19/09/2010, 22:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από NickolasV
Λες να πηγαίνεις για πότισμα γρηγορότερα...
σε πήρα βλέφαρο χθες :sun:
???
:confused:

Anty12
20/09/2010, 08:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από gelcat
Nα την πάρω?

Ναι (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=67982&perpage=15&pagenumber=44)


Αρχικά δημιουργήθηκε από gelcat

Πόσο πειράζει που δεν έχει καταλύτη?

Αν βάζεις super LRP καθόλου

gelcat
20/09/2010, 14:13
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12
[B]Ναι (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=67982&perpage=15&pagenumber=44)


Πρόεδρε δες πως κλείνουν το AIS οι Ιταλοί:
Α)http://

gelcat
20/09/2010, 14:17
[B]Ναι (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=67982&perpage=15&pagenumber=44)


Πρόεδρε δες πως κλείνουν το AIS οι Ιταλοί:

gelcat
20/09/2010, 14:19
1)


210455

gelcat
20/09/2010, 14:19
2)Από το πλάι ανοίγουμε το κουτί και ταπώνουμε την πάνω δεξιά τρύπα! Εύκολα και απλά με ένα ελαστικό ουπατ


210456

Anty12
20/09/2010, 15:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από gelcat
2)Από το πλάι ανοίγουμε το κουτί και ταπώνουμε την πάνω δεξιά τρύπα! Εύκολα και απλά με ένα ελαστικό ουπατ

Βάλε ρε καρντάσι καμιά πιο μεγάλη φώτο...........γέροι ανθρώποι είμαστε ....θα μας στραβώσεις...

gelcat
20/09/2010, 20:19
Περίμενε λίγο να το βρώ με λεπτομερεια γιατί αξίζει τον κόπο

gelcat
20/09/2010, 21:18
Ανοίγεις το φιλτροκούτι στα δεξιά της μηχανής και ταπώνεις την πάνω δεξιά τρυπα με ένα τέτοιο
που δεν ξέρω πως το λένε αλλά όσο το σφίγγεις πατάει το λάστιχο στην μέση και αυτό φουσκώνει και κλείνει την τρύπα






210511

gelcat
20/09/2010, 21:32
στο τέλος έχεις αυτό


210513

NickolasV
20/09/2010, 21:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από gelcat
Ανοίγεις το φιλτροκούτι στα δεξιά της μηχανής και ταπώνεις την πάνω δεξιά τρυπα με ένα τέτοιο
που δεν ξέρω πως το λένε αλλά όσο το σφίγγεις πατάει το λάστιχο στην μέση και αυτό φουσκώνει και κλείνει την τρύπα
To βρήκα, τάπα διασταλλόμενη.
:rotflmao: :rotflmao: :beer: :rotflmao: :rotflmao:


210518

gelcat
20/09/2010, 23:36
Aυτό είναι ρε Νικόλα :beer: αλλά με βίδα!
Και δεν χρειάζεται παρά να ανοίξεις το δεξί πλαΐνό από το φιλτροκούτι να το βιδώσεις
και καθάρισες!
Αν αναρωτιέσαι πιό πλαΐνό :confused:
.....................................................
¨εχεις υπόψη σου που μπαίνει τοDNA stage3? :rolleyes: ........
E όχι εκεί αλλά απέναντι :p
Την εξάτμιση την στέλνει αύριο, σε λιγες μέρες θα σου δώσω test ride:wave2:

jpk chios
21/09/2010, 00:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από gelcat
Aυτό είναι ρε Νικόλα :beer: αλλά με βίδα!
Και δεν χρειάζεται παρά να ανοίξεις το δεξί πλαΐνό από το φιλτροκούτι να το βιδώσεις
και καθάρισες!
Αν αναρωτιέσαι πιό πλαΐνό :confused:
.....................................................
¨εχεις υπόψη σου που μπαίνει τοDNA stage3? :rolleyes: ........
E όχι εκεί αλλά απέναντι :p
Την εξάτμιση την στέλνει αύριο, σε λιγες μέρες θα σου δώσω test ride:wave2:
Εεεεε!κι εγώ θέλω...!δε μπορούσατε να ήσασταν τουλάχιστον από λέσβο...?:rolleyes:

:beer:

stealth
21/09/2010, 02:51
Όσον αφορά το ΑΙS και το τάπωμα, όταν πήγα στην αντιπροσωπεία και ανέφερα το συγκεκριμένο πρόβλημα και ζήτησα να το λύσουνε με είπανε ότι επειδή είναι μοντέλο 2009 το δικό μου το έχουνε λύσει απτο εργοστάσιο και μόνο τα 08 το έχουνε.

Ισχύει κάτι τέτοιο, γνωρίζει κανείς?

Πάντως ως τώρα δεν έχω συναντήσει κανένα πρόβλημα στη λειτουργία, παίζει αν δεν ισχύει αυτό που με είπαν στην αντιπροσωπεία να βγάλει κάποιο πρόβλημα?

gelcat
21/09/2010, 14:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από stealth
Όσον αφορά το ΑΙS και το τάπωμα, όταν πήγα στην αντιπροσωπεία και ανέφερα το συγκεκριμένο πρόβλημα και ζήτησα να το λύσουνε με είπανε ότι επειδή είναι μοντέλο 2009 το δικό μου το έχουνε λύσει απτο εργοστάσιο και μόνο τα 08 το έχουνε.

Ισχύει κάτι τέτοιο, γνωρίζει κανείς?

Πάντως ως τώρα δεν έχω συναντήσει κανένα πρόβλημα στη λειτουργία, παίζει αν δεν ισχύει αυτό που με είπαν στην αντιπροσωπεία να βγάλει κάποιο πρόβλημα?
1) ΤΟ AIS ΔΕΝ είναι πρόβλημα
2) Οταν το απομονώσεις το μόνο που κάνεις είναι να μην είσαι στις προδιαγραφές EURO3 περί ρύπων στις χαμηλές στροφές - κάτω από 3000- γιατί μπορεί να βγαίνει βενζίνη άκαυτη
3)Συνήθως το ταπώνουν όσοι δεν θέλουν τα σκασίματα ή όσοι βάζουν πιό ανοιχτές εξατμίσεις -το γιατί ακριβώς δεν το κατάλαβα- πάντως ο κινητήρας δουλεύει καλύτερα
4)νομίζω ότι δεν έχει διαφορά στα μοντέλα 08 09 και ότι σου είπαν μπούρδες, ίσως να εννοούσαν το πρόβλημα του κοννέκτορα του ανορθωτή που και πάλι δεν λύθηκε εντελώς (διαγραφή 3 λέξεων!)
5) Στην Ιταλία τα μοντέλα 08 έχουν αριθμό πλαισίου που στα 3 πρώτα ψηφία γράφει D1, ενώ του 09 D2 το δικό μου που είναι σίγουρα 08 γράφει D-, πολλοί αντιπρόσωποι ιταλοί πουλάνε D1 με νέα σέλα, και κουτί αναθυμιάσεων νέο για D2 αλλά τους πήρανε χαμπάρι, έγινε της π.....ς αλλά η μαμά Yamaha είπε ότι δεν πειράζει και έκανε την πάπια για να ξεπουλήσει
Σημ. Δεν είμαι μηχανικός και ότι γράφω το διάβασα κυρίως στο forum του club Tenere Italia που είναι όμως αρκετά ισχυρό και πολλές φορές αναγκάζει την "Υ" να συνδιαλέγεται μαζί τους.

gelcat
21/09/2010, 15:01
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΑΠΩΜΑΤΟΣ AIS
με φωτο για ηλικιωμένους
Δεξί καπάκι


210618

gelcat
21/09/2010, 15:06
2
Δεξί καπάκι βγαλμένο


210624

gelcat
21/09/2010, 15:07
3- Λεπτομέρεια στην ανω δεξια γωνία "η ΤΡΥΠΑ!"


210620

gelcat
21/09/2010, 15:09
4) ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΆΘΕΙΑ ΑΠΟΤΥΧΗΜΈΝΗ διότι το ουπατ το πράσσινο αν και μαλακό δεν είναι λάστιχο για να πιεστεί.
Πρέπει να βρώ άλλο τρόπο, ίσως φελλό και κόλλα, ή θα μου την δώσει και θα τη βουλώσω με σιλικόνη.
Πέστε και σεις καμμιά ιδέα ρε παιδιά
Πάντως πρόεδρε δεν έχεις παράπονο τώρα βλέπεις καλά έτσι?:wave2:


210621

varaderokav11
21/09/2010, 16:05
Αν δεν κανω λαθος κατι τετοιο που ψαχνεις θα βρεις στα ειδη αλιειας...

Εχω παρει ολοιδια ταπα για βαρκα αλλα σε μεγαλυτερο μεγεθος...
Λογικα θα εχει και μικροτερες...

Περιμενω να δω απο κοντα την εξατμιση γιατι ψηνομαι ασχημα.....


:beer: :beer: :beer: :beer:

gelcat
21/09/2010, 20:31
Η διάμετρος της τρύπας είναι 10mm λες να υπάρχει τέτοια τάπα?
Αύριο έχω άδεια και θα πεταχτώ στην Καβάλα μήπως βρώ τίποτα.

daz
21/09/2010, 20:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από gelcat
ίσως να εννοούσαν το πρόβλημα του κοννέκτορα του ανορθωτή που και πάλι δεν λύθηκε εντελώς ή τοy δαχτυλiδιoύ throtle position


Ε?

Ήνταπεςτώρα?

Νταξ το πρόβλημα με τον ανορθωτή είναι γνωστό, το άλλο με το δακτυλίδι δεν κατάλαβα!

Δε πιστεύω να χρειαστεί να κάνω πρόταση γάμου σε καμία ε? :lol:

Για πες. :rolleyes:

gelcat
21/09/2010, 22:32
Γειά σου DAZ
θα σου απαντήσω αύριο με φωτο και ακριβή ορολογία και θα σου δώσω περισσότερες λεπτομέρειες :wave2:
Σημ. Επειδή από ορολογία είμαι σκράπας καμιά φορά λεω τον κοννεκτορα μπρίζα, τον ανορθωτή ρυθμιστή τάσης, και όταν δεν ξέρω το περιγράφω! πχ δαχτυλίδι :rolleyes: πάντως εσύ είσαι παντρεμένος :beer: άρα δεν έχεις ανάγκη :)

daz
21/09/2010, 22:35
Οκ..

Πως μου ξέφυγε εμένα? :lol:

Περιμένω :wave2:

gelcat
21/09/2010, 22:45
Πάντως στο συνεργείο της Δράμας με μπερδεύουν πολύ, σήμερα έμαθα ότι αν βάλεις γρανάζι και αλυσίδα μικρότερου πάχους λες ότι έβαλες αλυσίδα με μικρότερο βήμα, τώρα στέκει? είναι δόκιμο?
ποιος ξέρει?

gelcat
21/09/2010, 22:48
Δείτε και εδώ (http://ricambi-moto.shop.ebay.it/i.html?_nkw=yamaha+xt+660z&_sacat=14780&_dmpt=Ricambi_e_Accessori_Moto&_odkw=yamaha+xt+600&_osacat=14780&bkBtn=&_trksid=p3286.m270.l1313)

daz
21/09/2010, 23:00
Chain Chain
size pitch mm
428 - 12,7
520 - 15,875
525 - 15,875
530 - 15,875
532 - 15,875
630 - 19,05
632 - 19,05

Άλλο πάχος, διαφορετικό βήμα.

daz
21/09/2010, 23:04
Και..

http://www.moto.gr/forums/showthread.php?threadid=96487

gelcat
22/09/2010, 00:44
Re: Re: Re: πως υπολογιζω το βημα της αλυσιδας μου

quote:Αρχικά δημιουργήθηκε από sabayam
...
βημα εννοουμε το πλατος της οχι το μηκος της....



Αυτό πιθανόν να εννοείς εσύ ή ο μάστορας όταν μιλάτε αλλά απλά μιλάτε με τους ίδιους λάθους όρους και καταλαβαινόσαστε.

++++++++++++++++++++++++++++++++
Αρα έχω δίκιο βήμα είναι η απόσταση ανάμεσα σε 2 αξονάκια = (pitch) απλώς πρέπει να το λέω λάθος για να συνεννοούμαι με τον μάστορα!
Του εξήγησα ότι δεν μπορεί να ΄λέμε βήμα το πλάτος, ότι βήμα του γραναζιού είναι η απόσταση ανάμεσα σε 2 δόντια άρα βήμα της αλυσίδας είναι η απόσταση ανάμεσα σε 2 αξονάκια αλλά αυτός τπτ
τώρα θα του λέω pitch γιατί αλλιώς θα ξεχάσουμε και την φυσική που ξέρουμε

daz
22/09/2010, 01:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από gelcat


Αρα έχω δίκιο βήμα είναι η απόσταση ανάμεσα σε 2 αξονάκια = (pitch) απλώς πρέπει να το λέω λάθος για να συνεννοούμαι με τον μάστορα!


Πως το λέμε λάθος αφού και οι δύο συμφωνούμε? Έτσι όπως τα λες είναι. Τον πίνακα τον έβαλα για να δεις τη βήμα έχει η κάθε αλυσίδα.

Το Link για το άλλο θρεντάκι το έβαλα για να δεις τη φωτό που έχει στην πρώτη σελίδα. Και τα σχόλια να διαβάσεις όμως θα καταλάβεις ποιος τα λέει σωστά και ποιος σαν το μάστορά σου! :winka: :winka:

Edit. Η απόσταση ανάμεσα στα δύο αξονάκια λέγετε βήμα. Αγγλική ορολογία chain pitch.

Anty12
22/09/2010, 07:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από gelcat

Πάντως πρόεδρε δεν έχεις παράπονο τώρα βλέπεις καλά έτσι?:wave2:

Ναι νέε μου....σ' ευχαριστώ τα μάλα.....:a024:

jpk chios
22/09/2010, 17:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
Πως το λέμε λάθος αφού και οι δύο συμφωνούμε? Έτσι όπως τα λες είναι. Τον πίνακα τον έβαλα για να δεις τη βήμα έχει η κάθε αλυσίδα.

Το Link για το άλλο θρεντάκι το έβαλα για να δεις τη φωτό που έχει στην πρώτη σελίδα. Και τα σχόλια να διαβάσεις όμως θα καταλάβεις ποιος τα λέει σωστά και ποιος σαν το μάστορά σου! :winka: :winka:

Edit. Η απόσταση ανάμεσα στα δύο αξονάκια λέγετε βήμα. Αγγλική ορολογία chain pitch.
Anyway my dear all...Τι αλυσιδογράναζα προτείνετε για κάποιον με εξάτμηση και φίλτρο και για κάποιον χώρίς αυτά?:confused:

daz
22/09/2010, 20:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από jpk chios
Anyway my dear all...Τι αλυσιδογράναζα προτείνετε για κάποιον με εξάτμηση και φίλτρο και για κάποιον χώρίς αυτά?:confused:

Για πάχος δε το συζητάμε, τα ίδια θα βάλεις.

Μάρκα και ποιότητα είναι δική σου υπόθεση. Αναλόγως πόσο θα τα βρεις και πόσα μπορείς να διαθέσεις.
Τα μαμά πάντως είναι DiD.
Τα καλύτερα είναι afam (πιστεύω!). Η ακριβότερη σειρά της DiD, η gold μπορεί να σου κόψει κανένα γαϊδουράκι από ιπποδύναμη.
Από γρανάζια το εμπρός να το βάλεις μαμά γιατί έχει κάτι τσιμουχάκια τα οποία δεν τα έχουν τα άφτερ. Τα τσιμουχάκια (ή ότι άλλο είναι) τα έχουν.. για τους κραδασμούς μου έχει πει ο ένας, για τον θόρυβο κάποιος άλλος. Περισσότερα δεν ξέρω να σου πω γι' αυτό.

Την μετάδοση μπορείς να την αφήσεις έτσι όπως είναι και στις δύο περιπτώσεις αφού και έτσι δεν έχει τη δύναμη να την φτάσει την 5η στους κόφτες. Αν θέλεις να ρίξεις λίγο τις στροφές σου στο ταξίδι μεγάλωσε τη ελάχιστα για να μη μακρύνεις πολύ την 1η και σε ταλαιπωρήσει αν βρεθείς σε δύσκολα off road. Σε αυτή την περίπτωση θα συνέλθει λίγο και το κοντέρ και θα κλέβει λιγότερο (3% αν θυμάμαι καλά, από 7.5% που κλέβει τώρα). Περισσότερα για την δεύτερη περίπτωση απ' τον Paraligo που το έχει κάνει.

:wave2:

gelcat
22/09/2010, 20:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
Ε?

Ήνταπεςτώρα?

Νταξ το πρόβλημα με τον ανορθωτή είναι γνωστό, το άλλο με το δακτυλίδι δεν κατάλαβα!

Δε πιστεύω να χρειαστεί να κάνω πρόταση γάμου σε καμία ε? :lol:

Για πες. :rolleyes:

Αναφέρθηκα στο TPS (Throtle position sensor) αλλά τελικά δεν έχει σχέση με μας.
:nono:
Και για να μην υπάρξει παρεξήγηση θα δεχτώ ότι : εγώ μπέρδεψα τα πράγματα και
το ως άνω εξάρτημα δεν έχει σχέση με τενερε (τώρα γιατί μου το δείξανε και μιλήσαμε
για ενδεχόμενη αλλαγή... )όντως πάντως μπορεί να αναφέρθηκε ως παράδειγμα και εγώ να μπερδεύτηκα
:dizzy:
Any way παρακαλώ να αφαιρεθεί το θέμα από τα πρακτικά:p ( θα το αφαιρέσω)

Τελικά την τρύπα την έκλεισα προσωρινά με το ρύγχος από ένα σωλήνα σιλικόνης τυλιγμένο με
teflon (δες foto ) εν αναμονή του NickolasV που μου βρήκε ωραία λαστιχένια τάπα.
Α ξέχασα σκασίματα τέλος


210824

gelcat
22/09/2010, 21:06
Πρόεδρε μια ερώτηση :
Υπάρχει περίπτωση να αυξήθηκε η θερμοκρασία λειτουργίας από το τάπωμα? εσύ κατάλαβες κάτι τέτοιο ή ήταν η ιδέα μου?
Μόλις το τάπωσα έκανα κάπoυ 50 χλμ και αισθάνθηκα εν κινήσει μεγάλη ζέστη στο δεξί μου πόδι,
αλλά όλα δούλευαν καλά no yellow lamp
:)

Anty12
22/09/2010, 22:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από gelcat
Πρόεδρε μια ερώτηση :
Υπάρχει περίπτωση να αυξήθηκε η θερμοκρασία λειτουργίας από το τάπωμα? εσύ κατάλαβες κάτι τέτοιο ή ήταν η ιδέα μου?
Μόλις το τάπωσα έκανα κάπoυ 50 χλμ και αισθάνθηκα εν κινήσει μεγάλη ζέστη στο δεξί μου πόδι,
αλλά όλα δούλευαν καλά no yellow lamp
:)


Τσούκου

spiridaus
23/09/2010, 09:55
Το τάπωμα αυτό τι αλλάζει τελικά;Πρέπει να γίνει;Γιατί ήταν ξετάπωτη;

gelcat
23/09/2010, 14:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από spiridaus
Το τάπωμα αυτό τι αλλάζει τελικά;Πρέπει να γίνει;Γιατί ήταν ξετάπωτη;
1) ΤΟ AIS ΔΕΝ είναι πρόβλημα
2) Οταν το απομονώσεις το μόνο που κάνεις είναι να μην είσαι στις προδιαγραφές EURO3 περί ρύπων στις χαμηλές στροφές - κάτω από 3000- γιατί μπορεί να βγαίνει βενζίνη άκαυτη, ενώ με το AIS μπαίνει από την΄εν λόγω τρύπα αέρας δηλ Ο2 και λόγω της υψηλής θερμοκρασίας της εξάτμισης η άκαυτη βενζίνη αυτοαναφλέγεται και έτσι έχουμε τα σκασιματάκια που μερικούς τους ενοχλούν, αν δε η εξάτμιση είναι πιό ανοιχτή ακούγονται σαν πυροβολισμοί
3)Συνήθως το ταπώνουν όσοι δεν θέλουν τα σκασίματα ή όσοι βάζουν πιό ανοιχτές εξατμίσεις -το γιατί ακριβώς πέραν του ήχου, δεν το ξέρω- πάντως ο κινητήρας δουλεύει καλύτερα

stealth
23/09/2010, 14:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από gelcat

και λόγω της υψηλής θερμοκρασίας της εξάτμισης η άκαυτη βενζίνη αυτοαναφλέγεται και έτσι έχουμε τα σκασιματάκια που μερικούς τους ενοχλούν,

Εμένα τα σκασίματα πάντως τα κάνει ακόμα και όταν είναι κρύα η εξάτμιση και το μοτέρ, σχεδόν αμέσως αφού το βάλω μπρός
:confused:

spiridaus
23/09/2010, 15:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από gelcat
1) ΤΟ AIS ΔΕΝ είναι πρόβλημα
2) Οταν το απομονώσεις το μόνο που κάνεις είναι να μην είσαι στις προδιαγραφές EURO3 περί ρύπων στις χαμηλές στροφές - κάτω από 3000- γιατί μπορεί να βγαίνει βενζίνη άκαυτη, ενώ με το AIS μπαίνει από την΄εν λόγω τρύπα αέρας δηλ Ο2 και λόγω της υψηλής θερμοκρασίας της εξάτμισης η άκαυτη βενζίνη αυτοαναφλέγεται και έτσι έχουμε τα σκασιματάκια που μερικούς τους ενοχλούν, αν δε η εξάτμιση είναι πιό ανοιχτή ακούγονται σαν πυροβολισμοί
3)Συνήθως το ταπώνουν όσοι δεν θέλουν τα σκασίματα ή όσοι βάζουν πιό ανοιχτές εξατμίσεις -το γιατί ακριβώς πέραν του ήχου, δεν το ξέρω- πάντως ο κινητήρας δουλεύει καλύτερα

ok , άρα ξεχνάς σκασίματα.και γιατί σε άλλους κινητήρες δεν ακούγονται αυτά τα σκασίματα;
όταν λές ότι δουλεύει καλύτερα, που φαίνεται αυτό;επηρεάζει και την κατανάλωση;

gelcat
23/09/2010, 21:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από spiridaus
ok , άρα ξεχνάς σκασίματα.και γιατί σε άλλους κινητήρες δεν ακούγονται αυτά τα σκασίματα;
όταν λές ότι δουλεύει καλύτερα, που φαίνεται αυτό;επηρεάζει και την κατανάλωση;

Δεν ακούγονται στους κινητηρες νεου σχεδιασμου με ψεκασμό.
Ο δικός μας είναι δεκαετίας πρωτοσχεδιάστηκε με καρμπιρατέρ, επειδή τους έβγαινε φθηνότερο αντί να τον σχεδιάσουν από την αρχή, του βάλανε ψεκασμό και για μπουν στις προδιαγραφές euro3 που δεν θέλει άκαυστη βενζίνη στο περιβάλλον, του βάλανε ένα δευτερεύον κύκλωμα αέρα που μεταφέρει οξυγόνο στην εξάτμιση και καίει την περίσσια βενζίνη, αυτό γίνεται υπό μορφή έκρηξης εξ ου και σκασίματα.
Το σύστημα δουλεύει κάτω από τις 3000 στροφές, γιατί προφανώς σε υψηλότερες στροφές καίγεται όλη η βενζίνη.
Πάνω λοιπόν από τις 3000 μια ηλεκτροβαλβίδα κλείνει και το δευτερεύον κύκλωμα διακόπτεται, κάτω από τις 3000 ανοίγει. Αυτό το λέω διότι κάποιος σκέφτηκε να ξεσυνδέσει την βαλβίδα από το ρεύμα, αλλά αυτή του έμεινε μόνιμα ανοιχτή, οπότε σκέφτηκε να της δώσει ρεύμα για να είναι μόνιμα κλειστή αλλά έκαψε την μισή καλωδίωση και παραιτήθηκε από τις δοκιμές έβγαλε όλο το σύστημα και ησύχασε.
Επηρεάζει και την κατανάλωση; όχι
Όποιος ξέρει και δεν βαριέται βγάζει αυτό:



211005

gelcat
23/09/2010, 22:09
συνέχεια:
το βέλος στην προηγούμενη φωτο δείχνει το σημείο που το ais βιδώνεται στο μοτερ και που πρέπει να κάνετε μια πατεντούλα με ένα λαμάκι για να κλείσετε και εκεί το άνοιγμα ώστε να γίνει έτσι:


211006

jpk chios
24/09/2010, 15:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από gelcat
συνέχεια:
το βέλος στην προηγούμενη φωτο δείχνει το σημείο που το ais βιδώνεται στο μοτερ και που πρέπει να κάνετε μια πατεντούλα με ένα λαμάκι για να κλείσετε και εκεί το άνοιγμα ώστε να γίνει έτσι: /
Θεός...:a23: Μη μου πεις ότι το έχεις κάνει...?

gelcat
25/09/2010, 20:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από jpk chios
/
Θεός...:a23: Μη μου πεις ότι το έχεις κάνει...?


Όχι ρε Jim, απλώς το βάζω για όποιον θέλει (και μπορεί) να κάνει σοβαρή δουλειά!
Αλλά και για προβληματισμό.
Όπως είπα και αλλού τα περισσότερα τα βρίσκω στο club tenere Italia

peskandritsos
28/09/2010, 06:51
Τελικα το σερβις των 30.000 χλμ το εκανε κανεις να μας πει τι θα πλερωσουμε???:D :D :D

gelcat
28/09/2010, 14:49
Μπήκε xracing μονή.:a43:

varaderokav11
28/09/2010, 15:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από gelcat
Μπήκε xracing μονή.:a43:


Μεγειες.... Μεγειες....

Την επομενη φορα στον καφε θα φροντισω να ειμαι κι εγω....

:wave2: :wave2: :wave2:

jpk chios
28/09/2010, 16:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από gelcat
Μπήκε xracing μονή.:a43:
ME ΓΕΙΑ!!!

ΦΩΤΟ,ΦΩΤΟ,ΦΩΤΟ!!!

:beer: :beer:

gelcat
28/09/2010, 22:45
Τhanks my friends:beer:
foto αύριο βράδυ, γιατί το τηλέφωνο μου χάλασε.
Αύριο απογευματάκι θα είμαι Καβάλα :cool: (πρώτα στο Παλιό για πότισμα!:) αν μπορείτε στείλτε pm να συναντηθούμε.

daz
29/09/2010, 00:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από peskandritsos
Τελικα το σερβις των 30.000 χλμ το εκανε κανεις να μας πει τι θα πλερωσουμε???:D :D :D

Την Πέμπτη μάλλον θα το κάνω εγώ.

gelcat
29/09/2010, 16:21
Foto από την xracing από δεξιά είναι λίγο άσχημο, αλλά με τις βαλίτσες θα κρυφτεί


212042

gelcat
29/09/2010, 16:23
2


212043

gelcat
29/09/2010, 16:24
3


212044

gelcat
29/09/2010, 16:25
Από δεξιά ΕΙΝΑΙ μάπα. παρ΄ όλα αυτά δείχνει άγριο


212045

gelcat
29/09/2010, 16:49
Πρόεδρε
μπορώ να πάω σε έναν εξατμισά και να του βάλω στο λαιμό μια τσόντα
10cm για να βγεί η μπούκα λίγο πιο έξω ώστε τα καυσαέρια να μη χτυπάνε στο βαλιτσάκι?
Γίνεται ή δεν κάνει?

gelcat
29/09/2010, 16:58
ΠΕΡΙ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
Το πίσω λάστιχο παρουσιάζει κάποια σκισίματα στην βάση των τακουνιών σαν να πήγε κάποιος να τα ξεκολλήσει το ένα μάλιστα είναι βαθύ ως τα λινά, λέω να τα αλλάξω :bigcry: :bigcry: :bigcry: :a37: :a37: :a37: με trailmax DUNLOP TR91 ή με Anakee τα έχει δοκιμάσει κανείς τα dunlop?


εδώ τα DUNLOP TR91


212046

gelcat
29/09/2010, 17:02
Εδώ τα σκισίματα


212047

gelcat
29/09/2010, 17:03
και το άλλο.

:mad: :mad: :mad:

Παρεμπιπτόντως μπορείτε να δείτε και μέχρι που είναι καμένο το λάστιχο στην πίστα των Σερρρών, :winka: εκεί το γέρνω :smokin: γιατί δεν φοβάμαι, στον δρόμο όμως...........:a53: κότα!


212048

varaderokav11
29/09/2010, 21:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από gelcat
Foto από την xracing από δεξιά είναι λίγο άσχημο, αλλά με τις βαλίτσες θα κρυφτεί

Ετσι οπως τη βλεπω απ΄τις φωτο εμενα δε με χαλαει
Καθολου παντως... Δεν ξερω απο κοντα...
Γουσταρω τρελα το κενο κατω απ΄την ουρα!!!
Γινεται ακομη πιο κατσικι το μηχανακι!!!


:eyepop: :eyepop: :eyepop:

:beer: :beer:

varaderokav11
29/09/2010, 21:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από gelcat
Εδώ τα σκισίματα

Ποσα χλμ εχεις κανει;;; Τα μαμα λαστιχα εγω μετα απο
13000 χλμ τα εσκισα τελειως...
Τωρα εχω τα conti escape και μετα απο 11000 αρχισαν και μενα να
σκιζονται.
Βεβαια οχι τοσο οσο λες... Αν και απ΄τη φωτο δεν μπορω να
καταλαβω καλα... Εχω την εντυπωση πως μετα απο καποι
χλμ ειναι φυσιολογικο.

:wave2: :wave2:

jpk chios
29/09/2010, 22:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από gelcat
Foto από την xracing από δεξιά είναι λίγο άσχημο, αλλά με τις βαλίτσες θα κρυφτεί
Μπράβο!!! Καλά ταξίδια!!!
:beer: :beer: :beer: :beer:

jpk chios
29/09/2010, 22:08
Εγω θα προτιμουσα τα μισελεν.Δες και τίποτα στο club tenere italia.

tzarot
30/09/2010, 09:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από gelcat
ΠΕΡΙ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
Το πίσω λάστιχο παρουσιάζει κάποια σκισίματα στην βάση των τακουνιών σαν να πήγε κάποιος να τα ξεκολλήσει το ένα μάλιστα είναι βαθύ ως τα λινά, λέω να τα αλλάξω :bigcry: :bigcry: :bigcry: :a37: :a37: :a37: με trailmax DUNLOP TR91 ή με Anakee τα έχει δοκιμάσει κανείς τα dunlop?


εδώ τα DUNLOP TR91
Τα φοράω εδώ και 5000 χλμ. Τα έβαλα αναγκαστικά γιατί την ημέρα που τα χρειαζόμουν (έφευγα ταξίδι) δεν έβρισκα τίποτε άλλο.
Απολύτως εξαιρετικά σε άσφαλτο και δυνατότητα πλαγιάσματος σε στροφές. Εξαιρετικά στην πόλη και στο βρεγμένο. Απολύτως επικίνδυνα ακόμα και σε υποψία χώματος. Δεν θα τα ξαναέβαζα γιατί θέλω μικτό. Μάλλον κανένα Metzeler Sahara το βλέπω το επόμενο.

Anty12
30/09/2010, 10:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από gelcat
Πρόεδρε
μπορώ να πάω σε έναν εξατμισά και να του βάλω στο λαιμό μια τσόντα
10cm για να βγεί η μπούκα λίγο πιο έξω ώστε τα καυσαέρια να μη χτυπάνε στο βαλιτσάκι?
Γίνεται ή δεν κάνει?


Ναι νέε μου μπορείς.....


212113

Anty12
30/09/2010, 10:04
Πας σε μαγαζί που πουλάει ανοξείδωτα, μετράς με το παχύμετρο, και παίρνεις μία γωνία (5-6 Ε) από 16άρι ανοξείδωτο.....


212114

Anty12
30/09/2010, 10:07
Προτείνω να αλλάξεις την βίδα από κάτω, αυτή που κρατάει το σιγαστήρα, με άλλη μεγαλήτερη και πιο δυνατή, γιατί θα αλλάξει και το βάρος του σιγαστήρα (θέλει λίγο φάρδεμα η τρύπα)......
Το μπουρί έχει 20000 χλμ χωρίς το παραμικρό.....
Αν άλλαξες και φίλτρο αέρα, να κάνεις καυσανάληση


212115

Anty12
30/09/2010, 10:12
Μην το ξεχάσω.........

ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΤΟΝ ΣΙΓΑΣΤΗΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΑΤΜΙΣΗ, ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΟ ΚΟΛΗΣΕΙ...ΟΧΙ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ....ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ.......

gelcat
30/09/2010, 14:43
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12
Προτείνω να αλλάξεις την βίδα από κάτω, αυτή που κρατάει το σιγαστήρα, με άλλη μεγαλήτερη και πιο δυνατή, γιατί θα αλλάξει και το βάρος του σιγαστήρα (θέλει λίγο φάρδεμα η τρύπα)......
Το μπουρί έχει 20000 χλμ χωρίς το παραμικρό.....
Αν άλλαξες και φίλτρο αέρα, να κάνεις καυσανάληση [/QUOT

Που γίνεται καυσανάλυση? θέλει ειδικό συνεργείο? Δεν άκουσα να το κάνουν στη ΔΡάμα.
Πρόεδρε Δεν ξέρω αν το γνωρίζεις αλλά σύμφωνα με την Xracing κάθε 8- 10000κμ περίπου πρέπει να αλλάξεις Fonoabsorbing Kit για το οποίο δες εδώ (http://www.xracing-exhausts.com/Spare%20parts.html) το πρώτο item (20 ευρώ) . Aυτό μου το είπε ο κατασκευαστής. Βγάζεις τα πριτσίνια και το αλλάζεις πουλάει και τα πριτσίνια δες στο προηγούμενο "εδώ" προς το τέλος.
:wave2:

gelcat
30/09/2010, 14:51
Α...ξέχασα εμένα μου φαίνεται πως δουλεύει τέλεια, δεν κατεβάζω συχνά ταχύτητα τραβάει από χαμηλά και στα λίγα φανάρια της Δράμας όποτε δεν προσέξω ξεκολάει τον τροχό. Βέβαια κάνει λίγο θόρυβο παραπάνω αλλά χαλάλι

jpk chios
30/09/2010, 16:03
:a014: :a55:

gelcat
30/09/2010, 23:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από varaderokav11
Ποσα χλμ εχεις κανει;;; Τα μαμα λαστιχα εγω μετα απο
13000 χλμ τα εσκισα τελειως...
Τωρα εχω τα conti escape και μετα απο 11000 αρχισαν και μενα να
σκιζονται.
Βεβαια οχι τοσο οσο λες... Αν και απ΄τη φωτο δεν μπορω να
καταλαβω καλα... Εχω την εντυπωση πως μετα απο καποι
χλμ ειναι φυσιολογικο.

:wave2: :wave2:

8000Km δεν είναι λίγα? ?:mad: κάθε τόσο διακοσάρια:mad: :mad: :mad:
:wave2:

gelcat
30/09/2010, 23:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από jpk chios
Εγω θα προτιμουσα τα μισελεν.Δες και τίποτα στο club tenere italia.
Οι Ιταλοί προτείνουν όλοι Ανακι2 πλήν ενός που βρήκε τα tr91 πάρα πολύ καλά στην άσφαλτο
στεγνή και βρεγμένη αλλά επικίνδυνα στο χώμα.
Τελικά πήρα τρ91 από wheelcity.gr 200? επειδή δεν ήξερα ότι τα φέρνει και η yamaha στη Δράμα και τα δινει και λίγο πιό φθηνά άν το ήξερα θα προτιμούσα να αφήσω τα λεφτά μου εδώ.:wave2:

varaderokav11
30/09/2010, 23:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από gelcat
8000Km δεν είναι λίγα? ?:mad: κάθε τόσο διακοσάρια:mad: :mad: :mad:
:wave2:

Ειναι οντως λιγα κατα τη γνωμη μου. Βεβαια οσο πιο πολυ
χωμα τοση λιγοτερη ζωη για τα συγκεκριμενα αλλα και παλι λιγα
μου φαινονται... :confused: :confused: :confused:

Μηπως τιποτα πετρες στα εσκισαν;;;
Το πελμα τι λεει;;;
:wave2:

Anty12
01/10/2010, 08:16
Μάγκες....όλοι εσείς που αλλάζετε λάστιχα σαν τα πουκάμισα ....για τσεκάρετε με την πρώτη ευκαιρία τα συνεμπλόκ σας λίγο....:rolleyes:




Αρχικά δημιουργήθηκε από gelcat
Που γίνεται καυσανάλυση? θέλει ειδικό συνεργείο?

Από κει που το πήρες...αν δεν έχει αυτός αναλυτή, ρώτα να σου πει ποιος έχει στην Δράμα...αν δεν υπάρχει στην Δράμα, στείλε πμ να σου πω που στην Σαλονίκη....


Αρχικά δημιουργήθηκε από gelcat
Πρόεδρε Δεν ξέρω αν το γνωρίζεις αλλά σύμφωνα με την Xracing κάθε 8- 10000κμ περίπου πρέπει να αλλάξεις Fonoabsorbing Kit για το οποίο δες εδώ (http://www.xracing-exhausts.com/Spare%20parts.html) το πρώτο item (20 ευρώ) . Aυτό μου το είπε ο κατασκευαστής. Βγάζεις τα πριτσίνια και το αλλάζεις πουλάει και τα πριτσίνια δες στο προηγούμενο "εδώ" προς το τέλος.
:wave2:

:eyepop: :eyepop: αυτό ποιος στο είπε.......?????
άλλο πάλι και τούτο....λες κι' έχουμε κάνα τουρμπισμένο R1 που δουλεύει στις 18000 rpm.......:confused:

gelcat
01/10/2010, 14:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12
Μάγκες....όλοι εσείς που αλλάζετε λάστιχα σαν τα πουκάμισα ....για τσεκάρετε με την πρώτη ευκαιρία τα συνεμπλόκ σας λίγο....:rolleyes:

Πρόεδρε μου εγώ το αλλάζω γιατί το ένα σκίσιμο φτάνει ως κάτω στα λινά :mad:



:eyepop: :eyepop: αυτό ποιος στο είπε.......?????
άλλο πάλι και τούτο....λες κι' έχουμε κάνα τουρμπισμένο R1 που δουλεύει στις 18000 rpm.......:confused: :mad:

Για το θέμα αυτό οτυ έστειλα mail μόλις απαντήσει θα σε ενημερώσω:wave2:
Εχεις pm