View Full Version : Το γνωρίζατε οτι δεν δουλεύει χωρίς μπαταρία?
Sotirios
12/10/2008, 20:58
Η Ιστορία έχει ως εξής....
πέρυσι μόλις είχα πάρει την μηχανή κάποια φορά, όπως μπορεί να τύχει στον καθένα, ξέχασα τα κλειδιά στη μηχανή με αποτέλεσμα να πέσει η μπαταρία. ΄Βάζω λοιπόν μπροστά τη μηχανή σπρόχνωντας και την πάω στο μάστορα.
Ο τύπος μου λέει πως η μπαταρία απεβίωσε μια και καλή και μου είπε πως έχει μια να μου βάλει με 50ευρώ..... όλα καλά και ωραία μέχρι εδώ αν εξαιρέσουμε οτι μου φάνηκε λίγο περίεργο καινούρια μπαταρία να αποβιώνει τόσο εύκολα και να μην μπορεί να πάρει φορτισμα.
Προχτές γύριζα σπίτι μου και 2χλμ πριν φτάσω βλέπω ένα γνωστό μου, έσβησα την μηχανή και είπαμε 2 κουβέντες, ούτε 2 λεπτά, δεν πρόλαβε να κρυώσει καθόλου ο κινητήρας. Γυρίζω το κλειδί και δεν έκανε τίποτα όλα τα λαμπάκια ήταν σβηστά σαν να μην είχε καθόλου ρεύμα.
Την βάζω σπρόχνωντας μπροστά και όταν πάω να πατήσω γκάζι κάνει σαν να είναι μπουκωμένη και σβήνει, στο ρελαντί όμως δουλεύει... (την έκατσα λέω....... ανορθωτής έχει φοβηθεί η ψυχούλα μου με τόσα που διαβάζουμε εδώ μέσα) Τέλος πάντων φτάνω σπίτι με πρώτη και ρελαντί, τηλεφωνώ στον μάστορα (άλλος μάστορας) του πάω την μπαταρία μου λέει οτι τα χει παίξει τελείως και πως η μάρκα που μου είχε΄βάλει ο προηγούμενος μάστορας ήταν για τον ΜΠούτσ@, μου δίνει καινούρια να δούμε... Την βάζω και όλα δούλευαν μια χαρά, του πήγα και την μηχανή, έλεγξε τον ανορθωτή, όλα τζετ μου λέει...... Και απορώ .......
1 Γιατί δεν δουλεύει χωρίς μπαταρία?
2 Η μπαταρία δεν είναι μόνο για να πάρει μπροστα και μετά παίρνουν από αλλού ρεύμα τα μπουζί?
Και
3 μήπως με είχε πιάσει κότσο ο προηγούμενος και αντί να μου φορτίσει την μπαταρία όπως έπρεπε την έδωσε σε κανα φιλαράκι του και μου έβαλε αυτή τη π@π@ρίά?
όποιος ξέρει κάτι απ'αυτά ας μας ανάψει τα φώτα του να δούμε και μεις..
ουφ , πολλά είπα...
thanks
akaposto
12/10/2008, 22:49
πάμε ανάποδα
στο 3. την απάντηση την ξέρει μόνο ο προηγούμενος ο μάστορας. :D
2
τσακα τσάκα.
Λες να πάρουν απο αλλού ρεύμα τα μπουζί.Ερώτηση,απο που να το βρούν?
Απάντηση:απο την γεννήτρια.Η γεννήτρια όμως ανήκει στο ίδιο κύκλωμα
με την μπαταρία.
1. όταν δεν έχεις μπαταρία (είτε την αφαιρέσεις είτε τα έχει φτύσει)
δεν υπάρχει κύκλωμα.Δηλαδή ας πούμε ότι το ρεύμα δεν κάνει "κύκλο".
Πριν πάρει η μηχανή μπροστά,όλο το ρεύμα που χρειάζεται το τραβάει απο την μπαταρία.
(άρα σε αυτή την φάση ξεφορτίζεται)
Όταν πάρει όμως ο κινητήρας,δουλεύει πλέον και η γεννήτρια,
κλέβοντας λίγα απο τα αλογάκια που προορίζονταν για την πίσω ρόδα μας.
Η γεννήτρια πλέον αναλαμβάνει να δώσει το απαιτούμενο ρεύμα εκεί που χρειάζεται,
και με τον "κύκλο" που κάνει το ρεύμα,περνάει απο την μπαταρία,
με αποτέλεσμα να την φορτίζει.
(αυτά για έναν αριθμό στροφών και πάνω)
Τώρα,ίσως προλάβω μια πιθανή σου ερώτηση.
Και γιατί ενώ πήρε,στο ρελαντί δούλευε,ενώ με γκάζι σβήνει?
Εδώ το πιθανότερο είναι,στο ρελαντί να υπολειτουργεί ο κινητήρας,
λόγω της φτυσμένης μπαταρίας που δεν "δίνει" αρκετό ρεύμα.
(είπαμε η γεννήτρια θέλει κάποιες στροφές)
Ακριβώς έτσι,την έχω πάθει και εγώ,που ενώ έπερνε,στο γκάζι μου έσβηνε.
Και φυσικά μετά απο πολύ σπρώξιμο κατάφερα και άδειασα τελείως την μπαταρία :D
Καλή ιδέα θα είναι να κοιτάξεις μήπως έχει πουθενά διαρροή ρεύματος.
Πχ απο συναγερμό (αν έχεις) ή κανένα κομμένο καλώδιο που δεν φαίνεται.
Αυτά,ελπίζω να μην έχω κάνει κανένα λάθος :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
makis206
12/10/2008, 22:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από akaposto
Αυτά,ελπίζω να μην έχω κάνει κανένα λάθος :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Δεν είδα πουθενά τη λέξη "ανορθωτής" και πολύ φοβάμαι ότι έχει παιχτεί μαλακία :lol: :rotflmao:
:beer:
javaneze
12/10/2008, 22:58
Οταν ειναι εντελως αδεια η μπαταρια δεν αρκει να παρει μπροστα για να δουλεψουν τα μπουζι.
Σε αντιστοιχη περιπτωση δικη μου, που ειχε αδειασει η μπαταρια εντελως, αφου την εβαλα μπροστα, την δουλευα με νεκρα στις 5-7 χιλιαδες στροφες για κανα δεκαλεπτο και μετα τσουλησε κανονικα.
Χαλασα κανα 5αλιτρο βενζινη μονο στην νεκρα. :D
Και παλι στην διαδρομη μεχρι το σπιτι την δουλευα ψηλα. Εκανα 8 χιλιομετρα μονο με 2α για να καταλαβεις.
Μετα απο αυτο δεν χρειαστηκε ουτε αλλαγη, ουτε καν φορτιση και με εβγαλε τουλαχιστον αλλον ενα χρονο.
akaposto
12/10/2008, 23:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Δεν είδα πουθενά τη λέξη "ανορθωτής" και πολύ φοβάμαι ότι έχει παιχτεί μαλακία :lol: :rotflmao:
:beer:
αφού έγραψα
Αρχικά δημιουργήθηκε από akaposto
...στο ρελαντί να υπολειτουργεί ο κινητήρας...
το υποννοώ εκεί μέσα :rotflmao: :bigcry:
εντάξει κάπου στο κύκλωμα πρέπει να μπει και ένας ανορθωτής
να μας σιάξει λιγουλάκι την τάση,
αλλά αφού σβήνει στο γκάζι,του έριξα κόκκινη και τον απέβαλα :lol:
makis206
12/10/2008, 23:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από akaposto
αλλά αφού σβήνει στο γκάζι,του έριξα κόκκινη και τον απέβαλα :lol:
Δε βαριέσαι σύντεκνε, μπορεί να δουλέψει στη ρεβάνς :uplate: (θεέ μου τι λέμε):rotflmao:
CBF_1000
13/10/2008, 09:54
Την περασμένη εβδομάδα,προσπάθησα να την βάλω μπροστά και δεν
έπερνε.Μετά από 3-4 προσπάθειες,τελικά την έβαλα μπροστά με σκάσιμο.
Την επόμενη μέρα παρήγγειλα στον μηχανικό μου,καινούργια. 110 €
(140€ έχεις της αντιπροσωπείας.)
Η μανίσια κράτησε 2 χρόνια. Θα κρατούσε περισσότερο,αν δεν έμενε
η μηχανή σε ακινησία 4 μήνες,λόγο ατυχήματος.
Αρχικά δημιουργήθηκε από akaposto
1. όταν δεν έχεις μπαταρία (είτε την αφαιρέσεις είτε τα έχει φτύσει)
δεν υπάρχει κύκλωμα.Δηλαδή ας πούμε ότι το ρεύμα δεν κάνει "κύκλο".
Αναλόγως το κύκλωμα. Στις πάπιες και όχι μόνο, πχ KLR, λειτουργεί και με την μπαταρία off, αλλά υπολειτουργούν τα ηλεκτρικά, πχ φλας, φώτα στο ρελαντύ, κόρνα, στροφόμετρο-θερμοκρασία στο KLR, κλπ. :p
Sotirios
13/10/2008, 14:56
ευχαριστώ για τις απαντήσεις
προφανώς οι καρμπυλατέρ μοτοσυκλέτες δεν λειτουργούν όπως τα παλιά καρμπυλατέρ αυτοκίνητα ή ακόμη καλύτερα όπως τα τρακτέρ diesel που δεν έχουν ανάγκη από ρεύμα στα μπουζί αφού απλά δεν έχουν:smilea: ...... που και να έβγαζες την μπαταρία αφού πάρει μπροστά no probblem.
Αντώνη;
Πριν ξεκινήσεις πάρε υπογλώσσια....
Αρχικά δημιουργήθηκε από Sotirios
Για αρχή
1 (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=60962&highlight=%CC%F0%E1%F4%E1%F1%DF%E1)
2 (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=60713&highlight=%CC%F0%E1%F4%E1%F1%DF%E1)
3 (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=59860&highlight=%CC%F0%E1%F4%E1%F1%DF%E1)
και βλέπουμε:wave2:
akaposto
13/10/2008, 16:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Αντώνη;
Πριν ξεκινήσεις πάρε υπογλώσσια....
γιατί? :D
Sotirios
13/10/2008, 16:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12
Για αρχή
1 (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=60962&highlight=%CC%F0%E1%F4%E1%F1%DF%E1)
2 (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=60713&highlight=%CC%F0%E1%F4%E1%F1%DF%E1)
3 (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=59860&highlight=%CC%F0%E1%F4%E1%F1%DF%E1)
και βλέπουμε:wave2:
δεν θα έλεγα οτι είναι αυτό που ψάχνω οι παραθέσεις σου φίλε anty 12 , αλλά σίγουρα είναι σχετικά και έχουν ενδιαφέρον..... για αρχή πάντα...
SeNNinhA
13/10/2008, 17:38
Όταν η μπαταρία τα έχει φτύσει τελείως τότε η μηχανή όντως δεν δουλευει γιατί ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΥΚΛΩΜΑ.
Θέλει τουλάχιστον 15 λεπτά να δουλέψει (από τελείως ξεφόρτιστη, με καλώδια απο άλλη μπαταρία πάνω αναγκαστικά) για να μπορέσει να ανταποκριθεί και μετά να φορτίσει σιγά σιγά από το δυναμό δουλεύοντας η μηχανή.
Καλό είναι οι τελείως ξεφόρτιστες μπαταρίες να φορτίζονται σε ΦΟΡΤΙΣΤΗ σε ΑΡΓΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ και όχι σε ταχεία φόρτιση ούτε και πάνω στην μηχανή.
stefanos
13/10/2008, 18:08
Συγνώμη δηλαδή θεωρείτε φυσιολογικό να κρατάει ρελαντί ένα μηχανάκι χωρίς μπαταρία και να πρέπει να τραβάει ρεύμα απο την μπαταρία για να επιταχύνει?
Και δεν ξέρω βέβαια τι κύκλωμα κλείνει η μπαταρία αλλά πώς γίνεται στο ρελαντί να κλείνει αυτό το κύκλωμα και μετά σε περισσότερες στροφές να μην το κλείνει?
hidefnick
13/10/2008, 20:44
Λείπει ο παπούς? να σπαμάρω λίγο?
Παιδιά μου μία είναι ΛΥΣΗ (http://www.greatplainsas.com/scvertex.html) για να τελειώσετε με τέτοια χαζοθέματα.:eyepop: :eyepop: :D :D
Sotirios
13/10/2008, 20:48
:lol:
δεδομένου φίλε μου οτι οι μηχανές μας (cbfs)πάνε σαν αεροπλάνο πιστεύω πως ταιριάζει απόλυτα:D :sun:
hidefnick
13/10/2008, 20:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από Sotirios
:lol:
δεδομένου φίλε μου οτι οι μηχανές μας (cbfs)πάνε σαν αεροπλάνο πιστεύω πως ταιριάζει απόλυτα:D :sun:
Εχει και για γρήγορους λέμεεεεεεεε (http://www.taylorvertex.com/Vertex/) :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
stefanos
13/10/2008, 20:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από wiredgr
Λείπει ο παπούς? να σπαμάρω λίγο?
Παιδιά μου μία είναι ΛΥΣΗ (http://www.greatplainsas.com/scvertex.html) για να τελειώσετε με τέτοια χαζοθέματα.:eyepop: :eyepop: :D :D
Αυτό όμως χρειάζεται σίγουρα μπαταρία
Sotirios
13/10/2008, 20:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Αυτό όμως χρειάζεται σίγουρα μπαταρία
έλα μωρε......
πόση ενέργεια να θέλει....
ψιλολόγια:eyepop:
hidefnick
13/10/2008, 21:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Αυτό όμως χρειάζεται σίγουρα μπαταρία
:nono: :nono: :nono:
Είναι γεννήτρια, πολαπλασιαστής και ντιστριμπιτέρ σε ένα. Και όσο ανεβαίνουν οι στροφές ανεβαίνει και το ρεύμα που φτάνει στα μπουζί.
The Magneto
A last option for ignition system is the Magneto. A Magneto is basically a generator, coil, and distributor in one unit. Watch out, they're heavy! These are wonderful products, but they have a VERY limited application. In my opinion, a Magneto should ONLY be used in applications that DO NOT HAVE A BATTERY, or that are REQUIRED to have self supporting ignition systems (aviation?). Computer ignition systems have better sparks than Magneto's, and Magnetos are very heavy and they draw power off the engine to generate their spark. If you have a battery and a computer ignition, the computer automatically steps up the battery voltage to whatever the engine needs even if battery voltage drops to a low level. Having a Magneto AND a battery/generator/alternator is redundant, in my opinion. If the vehicle has no battery, and is externally started, the Magneto is the obvious choice.
(Από http://www.aircooled.net/gnrlsite/resource/articles/distributor.htm)
Κάποια παλιά BMW δεν είχαν τέτοια? (μην βαράτε, αλλά νομίζω ότι όντως κάποια είχαν)
hidefnick
13/10/2008, 21:18
.
stefanos
13/10/2008, 23:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από wiredgr
:nono: :nono: :nono:
Είναι γεννήτρια, πολαπλασιαστής και ντιστριμπιτέρ σε ένα. Και όσο ανεβαίνουν οι στροφές ανεβαίνει και το ρεύμα που φτάνει στα μπουζί.
The Magneto
A last option for ignition system is the Magneto. A Magneto is basically a generator, coil, and distributor in one unit. Watch out, they're heavy! These are wonderful products, but they have a VERY limited application. In my opinion, a Magneto should ONLY be used in applications that DO NOT HAVE A BATTERY, or that are REQUIRED to have self supporting ignition systems (aviation?). Computer ignition systems have better sparks than Magneto's, and Magnetos are very heavy and they draw power off the engine to generate their spark. If you have a battery and a computer ignition, the computer automatically steps up the battery voltage to whatever the engine needs even if battery voltage drops to a low level. Having a Magneto AND a battery/generator/alternator is redundant, in my opinion. If the vehicle has no battery, and is externally started, the Magneto is the obvious choice.
(Από http://www.aircooled.net/gnrlsite/resource/articles/distributor.htm)
Κάποια παλιά BMW δεν είχαν τέτοια? (μην βαράτε, αλλά νομίζω ότι όντως κάποια είχαν)
:blush: Τα μπέρδεψα λίγο είδες?
Πάντως η αρχή λειτουργείας είναι παρόμοια μιάς και βασίζεται σε μόνιμους μαγνήτες, με τις τριφασικές γενήτριες πού έχουν τα σύγχρονα μηχανάκια.
Νομίζω οτι τα BMW είχαν δυναμό
rafarafarafa
21/10/2022, 01:28
[QUOTE=Sotirios;1275213]Η Ιστορία έχει ως εξής.... φιλε κανε εναν ελεγχο στα πηνια μπορει να ειναι κομενο καπιο σηρμα στο πηνιο το ειχα παθει και εγω και τωρα το δουλευω χωρις μπαταρια
[QUOTE=Sotirios;1275213]Η Ιστορία έχει ως εξής.... φιλε κανε εναν ελεγχο στα πηνια μπορει να ειναι κομενο καπιο σηρμα στο πηνιο το ειχα παθει και εγω και τωρα το δουλευω χωρις μπαταρια
Μετά από σχεδόν 15 χρόνια;;; :cry::bawl:
Ρε φίλε καλώς ήρθες μεν αλλά πριν απαντήσεις κάπου κοίτα πρώτα πότε ήταν το τελευταίο ποστ.....:wave2:
George_M.
21/10/2022, 08:40
και μετα λεμε τον sf τυμβορυχο με το Δελεαρ...:lol:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.