Σύνδεση

View Full Version : Xt 1200 Tenere



Σελίδες : 1 2 3 4 [5] 6 7

Anty12
27/10/2009, 13:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII

tha to parei edo o anty mpas kai ti pei se kana ktm..(tsampa kopos)

Στα ΚΤΜ μπορώ (και γω και όλοι) να "την πω" και χωρίς να έχω καν μηχανή.

Μέχρι τώρα το 1200 δεν με ενθουσίασε να σΕ πω την αλήθεια......

Μηχανή, Adventure ντεμέκ , που άμα πάθει κάτι στο δρόμο , θέλει πτυχίο Πολυτεχνείου για να φτιαχτεί .....δεν....

Τουλάχιστον αυτή την φορά θα κάτσω να περιμένω να το δω πρώτα....:wave2:

Tpap
27/10/2009, 13:51
Δεν καταλαβαίνω γιατί την τοποθετείτε ανάμεσα στις 15-17.000€.

Δεν θα είχε απολύτως καμία εμπορική τύχη το μηχανάκι στα επίπεδα αυτά...:wave2:

Δεν νομίζω να είναι τόσο βλάκες οι ρυζάνθρωποι.

Anty12
27/10/2009, 13:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Δεν καταλαβαίνω γιατί την τοποθετείτε ανάμεσα στις 15-17.000€.

Δεν θα είχε απολύτως καμία εμπορική τύχη το μηχανάκι στα επίπεδα αυτά...:wave2:

Δεν νομίζω να είναι τόσο βλάκες οι ρυζάνθρωποι.

Πάρτο απλά.....:ΧΤ660Ζ =660 cc = 7500 E

...................... ΧΤ1200Ζ =660 cc x 2 = 7500 x 2 = 15000 E :lol: :lol: :lol:

XJR_Billy
27/10/2009, 14:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από ggs
ετσι... γεροντοκαψουρα...:lol: :lol: :beer: :beer:

Άσε μας ρε ψηλέα που γέρασες!!:mad: :evil:

:beer: :wave2:

Cpt. Haddock
27/10/2009, 14:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12
Πάρτο απλά.....:ΧΤ660Ζ =660 cc = 7500 E

...................... ΧΤ1200Ζ =660 cc x 2 = 7500 x 2 = 15000 E :lol: :lol: :lol:

:hypnotize :hypnotize :hypnotize

3 το λάδι, 3 το ξύδι :bigcry:

ggs
27/10/2009, 14:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από XT_Billy
Άσε μας ρε ψηλέα που γέρασες!!:mad: :evil:

:beer: :wave2:

οχι ρε Billy.....αλλα μεχρι να βγει το super Tenere....:lol: :lol:

Anty12
27/10/2009, 14:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από ggs
οχι ρε Billy.....αλλα μεχρι να βγει το super Tenere....:lol: :lol:

Εγώ σας πάω και στοίχημα 'μαθέτε.....

Ο Ταμίας-Χριστοφοράκος-peskandritsos...με τα λεφτά που βουτάει κάθε μήνα από δω μέσα, θα είναι ο πρώτος που θα το πάρει το 1200 :mad: :D :D :D

XJR_Billy
27/10/2009, 14:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12
Εγώ σας πάω και στοίχημα 'μαθέτε.....

Ο Ταμίας-Χριστοφοράκος-peskandritsos...με τα λεφτά που βουτάει κάθε μήνα από δω μέσα, θα είναι ο πρώτος που θα το πάρει το 1200 :mad: :D :D :D

Και μας το παίζει "είναι πολλά τα κυβικά, και δεν χρειάζεται, και βενζίνες...", κλπ...:evil:
Και μαντέψτε ποιός θα την Ακραπώσει και πρώτος !!:mad: :a66: :a023:

Anty12
27/10/2009, 14:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από XT_Billy

Και μαντέψτε ποιός θα την Ακραπώσει και πρώτος !!:mad: :a66: :a023:

Αυτή τη φορά θα του πάρω ένα τρακοσάρι νταβατζιλίκι......θα στον φτιάξω εγώ τον σκαφάτο Billy , μη σκιάζεσαι.....:winka:

XJR_Billy
27/10/2009, 14:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12
Αυτή τη φορά θα του πάρω ένα τρακοσάρι νταβατζιλίκι......θα στον φτιάξω εγώ τον σκαφάτο Billy , μη σκιάζεσαι.....:winka:

Ξέσκισέ τον. Δεν έχει ανάγκη αυτός...:D

Εδώ παζαρεύει σκαφάκια των 150000, τα 15000 θα τον προβληματίσουν?

Υ.Γ

Που είναι η bitch άραγε? Κάνει τον Κινέζο...:D :lol: :lol: :beer:

peskandritsos
27/10/2009, 14:53
Παραλιγο να μου μεινει το χαβιαρι στο λαιμο ρε, με πνιξατε, μαμω την σαμπανια μου μεσα μεσημεριατικα.

Οχι ρε, δεν θα το παρω!!! (εκτος αν το δω και μου αρεσει):D :D :D

mixalakis
05/11/2009, 17:34
Αν είναι όπως το φαντάζομαι, θέτω σοβαρή υποψηφιότητα για αγοραστής!:cool: :cool:

Βασικά εννοώ πραγματικό on-off που πάει χαλαρά σε καρόδρομους και δεν δυσκολεύεται σε εύκολα κομμάτια εκτός δρόμου, καλό και ξεκούραστο στο ταξίδι για αρκετά χιλόμετρα, ικανοποιητικό στον επαρχιακό δρόμο, με καμία 110 αριά αλόγατα και πολύ ροπή από χαμηλά, να μην καίει του κερατά, με τον άξονα για να είσαι ήσυχος και σχετικά μαζεμένο σε διαστάσεις.

Δεν μου φαίνονται δύσκολα όλα αυτά όπως βλέπω το πρωτότυπο και γνωρίζοντας τι υπάρχει στον ανταγωνισμό.

Τα λέω αυτά, γιατί από το tiger εύκολα θυσίαζα μέρος του street χαρακτήρα του για παραπάνω δυνατότητες εκτός δρόμου και θεωρώ πιθανό το μελλοντικό tenere να είναι πιο κοντά σε αυτό που θέλω.

Άντε να δούμε επιτέλους.

dimr1
05/11/2009, 18:58
Δεν ξέρω αν κάνει για καρόδρομους, όχι τόσο γιατί δεν θα πηγαίνει καλά εκεί, αλλά με τόσα νίκελ θα θέλει πολύ ξεσκόνισμα και γυάλισμα μετά από κάθε βόλτα :D

LOUKILOUK
06/11/2009, 15:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12
Στα ΚΤΜ μπορώ (και γω και όλοι) να "την πω" και χωρίς να έχω καν μηχανή.

Μέχρι τώρα το 1200 δεν με ενθουσίασε να σΕ πω την αλήθεια......

Μηχανή, Adventure ντεμέκ , που άμα πάθει κάτι στο δρόμο , θέλει πτυχίο Πολυτεχνείου για να φτιαχτεί .....δεν....

Τουλάχιστον αυτή την φορά θα κάτσω να περιμένω να το δω πρώτα....:wave2:


1ον. Στα ΚΤΜ την λένε έτσι και αλλιώς όλοι, είτε εχουν, είτε δεν εχουν μηχανή...είτε οδηγούν, είτε όχι,...μέχρι να καβαλήσουν κανα από δάυτα ... Μόλις καβαλήσουν κανένα αρχίζουν και τα "στρίβουν", βάζουν λίγο νεράκι στο κρασί τους... "καλα πανε... αλλα θα αντέχουν?, και ποσο πάει? ακριβό είναι ρε γαμώτο...." κτλ.
Πρόεδρε αν έχεις χέρια και κάνεις γούστα με το tenere, με το ΚΤΜ θα τρελενόσουν...πιστεψε με... :winka: :D
2ον. Μέχρι τώρα τι να σε ενθουσιάσει από το 1200 ρε πρόεδρε? το σαρίκι αλλά τουαρέγκ...!? η υποψία κινητήρα...? ή μηπως το φανταστικό χρώμα της άμμου της Σαχάρα που στηρίζει το μηχανάκι που στοίχιωσε τα ονειρά μας...? :bigcry: :bawl: ...ακόμα δεν το είδαμε, Γιάννη το βαφτίσαμε...
3ον. Αυτό το παραμυθακι με τους απλούς κινητήτες που επισκευάζονται απο απλούς αναβάτες- Μαγκάιβερ με ενα σουγιαδάκι και με υλικά που παρέχει η φύση γύρο τους πόσο ακόμα θα στοιχιώνει τα ονειρά σας? :bigcry: :confused:. Πάρτε το απόφαση επιτέλους ή απλά παραδεχτείτε το, ότι ακόμα και ένα ΧΤ600 (πόσο μάλλον το 660...) αν μείνει από πρόβλημα στον κινητήρα δεν φτιάχνεται μέσα στην ερημιά...
4ον. adventure ντεμέκ ειναι οι περισσότεροι απο εμάς τους αναβάτες και πολύ σπανιότερα τα μοτόρια που αγοράζονται ως adventure... Εκτός και αν θεωρείς περιπέτεια την προσπέλαση Ελληνικών χωματόδρομων μήκους λίγων χιλιομέτρων με Αντικειμενικό Σκοπό (ΑΝΣΚ... ;) ) την γνωστή, καλή και οικονόμικη χασαποταβέρνα με τα υπέροχα κοψίδια και το σπιτικό τσίπουρο... Ελάχιστοι αναβάτες είναι πραγματικά τόσο adventurous που να καταφέρουν να "ξεπατώσουν" ενα αντίστοιχο μηχανάκι... :winka:
5ον. Όλοι μαζί θα περιμένουμε να το δούμε επιτέλους το super tenere αλλα κάτι μου λέει οτι αυτό που όλοι περιμένουμε δεν θα το δούμε τελικα...ενα μηχανάκι δηλαδή με οχι πανω από 200 κιλά στην πλάτη, οχι πάνω από 100 άλογα και οχι πανώ από 12κ...ένα μηχανάκι επίσης με πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, δυνατά φρένα και στιβαρό πλαίσιο...Μακάρι να πέσω έξω Προεδρα...
:beer: :wave2:

υ.γ.1 Ξέρω οτι θα πέσει κράξιμο πάλι αλλά όπως και να χει αύτη την στιγμή όποιος θέλει ένα μηχανάκι με τα αύτα τα χαρακτηρίστικα (παρ.5) προς ΚΤΜ 990 θα πρέπει να τηράει...
(και μην ακουσω για αξιοπιστια...βλέπε τζιξερ, cbr1000rr, ΧΤ660 και άλλα παγκοσμιοποιημενα γιαπωνέζικα...)
υ.γ.2 τα είχα ξαναγράψει παλιότερα αλλά την ωρα που πάταγα "αποστόλη" έπεσε η σύνδεση...:bigcry: :bawl: :bigcry: :bawl:

ggs
06/11/2009, 15:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από LOUKILOUK
υ.γ.2 τα είχα ξαναγράψει παλιότερα αλλά την ωρα που πάταγα "αποστόλη" έπεσε η σύνδεση...:bigcry: :bawl: :bigcry: :bawl:

Αυστριακος ο provider ?:D




















:lol: :beer: :beer:

XJR_Billy
06/11/2009, 15:50
Αν και συμφωνώ μαζί σου άνωθεν, το ΧΤ660 από αξιοπιστία σκοτώνει.
Τώρα αν θεωρείται αναξιοπιστία ένας αμελητέος βήχας στον ψεκασμό...

Τώρα, αν κάποιοι το πήραν και περίμεναν να επισκευάζεται σαν C50, απλά ατύχησαν...


Άντε μην τα πάρω... μιλάνε οι ΚΤΜάδες για την αξιοπιστία του ΧΤ...:evil: :lol: :lol:

Η αλήθεια είναι ότι κι εγώ περιμένω άλλη μιά υπέρβαρη βουβάλα που θα οργώσει τις ερήμους του Κολωνακίου και του Κεφαλαρίου όπως και οι Γερμανίδες αδελφές της...:rolleyes:

Tpap
06/11/2009, 16:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από mixalakis
on-off που πάει χαλαρά σε καρόδρομους και δεν δυσκολεύεται σε εύκολα κομμάτια εκτός δρόμου, καλό και ξεκούραστο στο ταξίδι για αρκετά χιλόμετρα, ικανοποιητικό στον επαρχιακό δρόμο, με καμία 110 αριά αλόγατα και πολύ ροπή από χαμηλά, να μην καίει του κερατά, με τον άξονα για να είσαι ήσυχος και σχετικά μαζεμένο σε διαστάσεις.

Δεν μου φαίνονται δύσκολα όλα αυτά...


:rotflmao: :bigcry:

LOUKILOUK
06/11/2009, 16:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από XT_Billy
Αν και συμφωνώ μαζί σου άνωθεν, το ΧΤ660 από αξιοπιστία σκοτώνει.
Τώρα αν θεωρείται αναξιοπιστία ένας αμελητέος βήχας στον ψεκασμό...

Τώρα, αν κάποιοι το πήραν και περίμεναν να επισκευάζεται σαν C50, απλά ατύχησαν...


Άντε μην τα πάρω... μιλάνε οι ΚΤΜάδες για την αξιοπιστία του ΧΤ...:evil: :lol: :lol:

Η αλήθεια είναι ότι κι εγώ περιμένω άλλη μιά υπέρβαρη βουβάλα που θα οργώσει τις ερήμους του Κολωνακίου και του Κεφαλαρίου όπως και οι Γερμανίδες αδελφές της...:rolleyes:

Φιλε Βασίλη μακάρι να παραμείνει αμελητέο βηχαλάκι αλλα 2 φίλοι το "έσπρωξαν" νωρις γιατί έσβηνε και μετά την ανάκληση και ο ένας έφαγε και μια ψιλή οταν του έσβησε ξαφνικά...

Αυτό που λέω πάντως είναι ότι καλό θα ήταν να αφήσουμε παλιές και ξεπερασμένες αντιλήψεις που εκφράζονται με κλισέ εκφράσεις όπως "δεν σπαει, δεν χαλαει", "κάθε Τρίτη μάστορα" κτλ... Πρέπει να πάρουμε χαμπ'αρι οτι οι καιροί προχωράνε και τα πράγματα αλλάζουν είτε μας αρέσει είτε όχι... Η αξιοπιστια των ευρωπαιων γενικά βελτιώθηκε τα τελευταία χρόνια ενώ οι Ιάπωνες κάπου το έχασαν...με αποτέλεσμα να μικρύνει πολύ η ψαλίδα στο θέμα αξιοπιστία.
Κατά τα αλλα χαίρομαι που συμφωνούμε στα υπόλοιπα που είναι και σημαντικότερα:winka:
:wave2: :beer:

mixalakis
06/11/2009, 16:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
:rotflmao: :bigcry:

Όταν λέω ότι δεν μου φαίνονται δύσκολα, αναφέρομαι στο ότι πολύ απλά αν θυσίαζε το tiger λίγο από τον σπορ χαρακήρα του και είχε ζάντες με ακτίνες, ποδιά αντί για καρίνα, μαλακότερες αναρτήσεις κτλ, θα ήταν πολύ κοντά σε αυτό που λέω.

Επίσης και το ΚΤΜ έχει παραπλήσια χαρακτηριστικά. Αν αποφασίσει η yamaha να κάτι ένα αντιΚΤΜ θα ήταν πιθανό να είναι σαν αυτό που περιγράφω. Μπορεί να το κάνει η yamaha.

XJR_Billy
06/11/2009, 17:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από LOUKILOUK
Φιλε Βασίλη μακάρι να παραμείνει αμελητέο βηχαλάκι αλλα 2 φίλοι το "έσπρωξαν" νωρις γιατί έσβηνε και μετά την ανάκληση και ο ένας έφαγε και μια ψιλή οταν του έσβησε ξαφνικά...

Αυτό που λέω πάντως είναι ότι καλό θα ήταν να αφήσουμε παλιές και ξεπερασμένες αντιλήψεις που εκφράζονται με κλισέ εκφράσεις όπως "δεν σπαει, δεν χαλαει", "κάθε Τρίτη μάστορα" κτλ... Πρέπει να πάρουμε χαμπ'αρι οτι οι καιροί προχωράνε και τα πράγματα αλλάζουν είτε μας αρέσει είτε όχι... Η αξιοπιστια των ευρωπαιων γενικά βελτιώθηκε τα τελευταία χρόνια ενώ οι Ιάπωνες κάπου το έχασαν...με αποτέλεσμα να μικρύνει πολύ η ψαλίδα στο θέμα αξιοπιστία.
Κατά τα αλλα χαίρομαι που συμφωνούμε στα υπόλοιπα που είναι και σημαντικότερα:winka:
:wave2: :beer:

Giorgio μην με παρεξηγείς baby. Ξέρεις τις απόψεις μου περί τετάρτες, μάστορες κλπ.

Φίλος μου έχει μιά 640 adventure σαν την πρώην σου,;) με γύρω στα 80000 χλμ.

Εγώ μπορώ να πω ότι στο άσπαστο ΧΤ μου χάλασε το βεντιλατέρ στους τρεις μήνες. Καινούργια η μηχανή. Και με χρήση κυριλέ. Δεν με λένε για πλάκα σαλίγκαρο...:bigcry: :lol:
Αλλά δεν έχει παρουσιαστεί σε άλλους κατόχους, οπότε δέχτηκα την αστοχία υλικού που μου σέρβιραν. Σε ενάμιση χρόνο έχω 33500 χλμ, με πήγε και δυό φορές Βουλγαρία και δεν έχει κάνει κιχ. Δεν έχει σβήσει ούτε μιά φορά από μόνη της αν και ο βήχας όταν πας με πολύ χαμηλές στροφές παραμένει. Αλλά είναι κάτι που δεν ενοχλεί.

Ας πάω τώρα να την πω στο Γιάννη με την 640 για την αξιοπιστία των Yamaha...
Θα μου πει εσένα σου χάλασε και το βεντιλατέρ ρε φίλε.

Η κακή χρήση σε συνδυασμό με την κακή συντήρηση μπορούν να ξεκ...λιάσουν και τις πιο αθάνατες μηχανές.

Είναι γεγονός βέβαια ότι κάποιες αντέχουν πιο πολύ το ξεκ..... :rotflmao: :rotflmao:

Να'σαι καλά φίλε να χαίρεσαι το υπερόπλο σου !!! :beer: :beer: :wave2:

LOUKILOUK
06/11/2009, 17:54
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από ggs
[B]Αυστριακος ο provider ?:D

Αν ήταν αυστριακός θα κόλλαγε ρε συνονόματε...



δεν θα έπεφτε...




:rotflmao: :lol: :bigcry: :bawl:

:beer: :wave2:

LOUKILOUK
06/11/2009, 18:25
Προς σαλιγκαρο Βill...
Αυτή η κουβέντα περι αξιοπιστίας έχει καταντήσει γραφική και κουραστική πλέον ρε συνάδερφε οπότε δεν θα συνεχίσω...αλλα σχετικά με το super tenere νιος ήμουν και γέρασα και τελίκα αύτο που περίμενα να δω δεν ξέρω αν θα το δω και ποτέ...
Θα κανω μόνο μια ερωτηση... Αν εβγαζε η γιαμαχα ενα τενερε με τα τεχνικα χαρακτηριστικα του 990 θα γινοταν best seller ? ή οχι?

καλούς δρομους παλικάρια :beer: :wave2:

Tpap
06/11/2009, 18:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από mixalakis
Όταν λέω ότι δεν μου φαίνονται δύσκολα, αναφέρομαι ......

Σε κατάλαβα. Απλά δεν γίνονται όλα αυτά σε ένα μηχανάκι.


Αρχικά δημιουργήθηκε από mixalakis
Επίσης και το ΚΤΜ έχει παραπλήσια χαρακτηριστικά...

Πότε...?

Τι ώρα...?

:rotflmao:




Αρχικά δημιουργήθηκε από XT_Billy
Φίλος μου έχει μιά 640 adventure σαν την πρώην σου,;) με γύρω στα 80000 χλμ.

Πιστεύεις, υπάρχουν πολλοί τέτοιοι, Μπίλλυ? :wave2:

XJR_Billy
06/11/2009, 19:10
Τάσο δεν το πιστεύω.

Αλλά πιστεύω ότι η σωστή χρήση και συντήρηση παίζουν το μεγαλύτερο ρόλο στο θέμα αξιοπιστίας. Εξάλλου όλα χαλάνε κάποια στιγμή. Άλλα πιο αργά, άλλα πιο γρήγορα...:a13:

Ξεφύγαμε λίγο...:blush:

Δεν λέω ότι τα 1200 δεν πάνε χώμα, δεν εννοώ τρελλά πράγματα, αλλά για να τα "πας" απαιτούνται "χέρια", και κάποια Α πείρα στόν χειρισμό μαστόδοντων.

Ωραίοι, τους χαίρομαι ειλικρινά αυτούς που αξιοποιούν τις δυνατότητες της μηχανής.

Αλλά η πλειοψηφία είναι στο Κεφαλάρι, με τα έξτρα προβόλια, τις σιδεριές και τις βάσεις για το τριβάλιτσο (πάντα άδειες)...:lol:

Αν βγάλει και η Yamaha μιά τέτοια μηχανή, στην ίδια τιμή και με τις ίδιες δυνατότητες, θα χρειαστεί κάτι περισσότερο από τον άξονα για να με κάνει να την πάρω.
Λέμε τώρα...:D :lol:

notakos600
06/11/2009, 19:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από XT_Billy
Τάσο δεν το πιστεύω.



Αν βγάλει και η Yamaha μιά τέτοια μηχανή, στην ίδια τιμή και με τις ίδιες δυνατότητες, θα χρειαστεί κάτι περισσότερο από τον άξονα για να με κάνει να την πάρω.
Λέμε τώρα...:D :lol:



Συμφωνώ αλλά για ποιά χρήση βρε Μπίλυ ? Πόσοι για παράδειγμα κάτοχοι 1200 GS τις χρησιμοποιούν γι αυτό που κατασκευάστηκαν ?

XJR_Billy
06/11/2009, 19:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από notakos600
Συμφωνώ αλλά για ποιά χρήση βρε Μπίλυ ? Πόσοι για παράδειγμα κάτοχοι 1200 GS τις χρησιμοποιούν γι αυτό που κατασκευάστηκαν ?

Ναι, εντάξει, συμφωνώ.

Εδώ θέλω τη Yamaha!
Να την κάνει να διαφέρει. Το βάρος πχ είναι σημαντικότατος παράγοντας.

XJR_Billy
06/11/2009, 19:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από LOUKILOUK

Θα κανω μόνο μια ερωτηση... Αν εβγαζε η γιαμαχα ενα τενερε με τα τεχνικα χαρακτηριστικα του 990 θα γινοταν best seller ? ή οχι?


Ο συνάδελφος έθεσε την ερώτηση λαχείο.:a10:

Εγώ λέω πως θα γινόταν πατείς με, πατώ σε στις αντιπροσωπείες...:lol:

LOUKILOUK
06/11/2009, 19:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Σε κατάλαβα. Απλά δεν γίνονται όλα αυτά σε ένα μηχανάκι.


Πότε...?

Τι ώρα...?

:rotflmao:





Πιστεύεις, υπάρχουν πολλοί τέτοιοι, Μπίλλυ? :wave2:


Όλα αυτά πολύ δυσκολα να γίνουν...(όχι ότι δεν μπορούν....).

Πάντως σίγουρα αν κάποιο είναι ποιο κοντά σε αυτά είναι το ΚΤΜ 990 αλλά και το gs1200...και αυτό προφανώς έγινε σε ωρα που εσυ αναπαυόσουν
:ZZZ: και δεν το πηρες χαμπαρι...

Πιστεύω, νομίζω, ελπίζω...και άλλα τέτοια κάθε φορά τα βαρέθηκα...

ΓΝΩΡΙΖΩ πολλές τέτοιες περιπτώσεις και ήμουν και εγώ μια...
Δεν μπορω να σας αλλάξω την γνώμη βέβαια άλλα μπορώ ελέυθερα να λεω και την δικιά μου αλήθεια... :winka: :beer:
:wave2:

stefanos
06/11/2009, 20:36
Το χτ είναι ιταλικό το τενερέ το ίδιο η bmw δεν ξ'ερω αν έτρεξε κανα ράλυ ποτέ χωρίς 10 φορτηγά σέρβις απο πίσω (αυτή ήταν ή η hpn ακόμα δεν ξέρω) το ίδιο και η KTM , η honda πήγε στην Αφρική με το αστρόπλοιο γκαλάκτικα και στα καπάκια γέμισε το κολωνάκι με africa, και ΤΑ που πουλήθηκαν απο σπόντα (Ιταλικά πλέον)

Η Ευρώπη είναι πολύ πίσω απο την Αμερική στον τομέα "περιπέτεια"
Εχουμε πολύ δρόμο να κάνουμε για να φτάσουμε απο τα 990 και τα 1200 στα αυτοκινούμενα των 12 μέτρων με πισίνα τζακούζι και γκαράζ, αλλά πρός τα εκεί πάμε.:p

peskandritsos
06/11/2009, 21:39
Καποτε τα μικρα ον οφ ηταν 250 κυβικα και τα μεγαλα 500 κυβικα και ταξιδευαμε σε ολη την Ελλαδα χωρις να μας πειραζουν οι κραδασμοι και οτι δεν ειχαμε ταχυτητα ταξιδιου 150 χλμ και ανω.
Καποτε οι μοναδικες μηχανες που ταξιδευαν Ευρωπη ηταν κατι BMW και καιγανε απο βενζινη μεχρι οινοπνευμα.
Μετα αρχισαν κατι Παρισι-Ντακαρ με κατι αφρικα και κατι τενερε χωρις ψεκασμους-gps-abs και 15 νταλικες με ανταλλακτικα απο πισω.
Και τωρα μου λετε οτι το καλο mega on of πρεπει να εχει τουλαχιστον 100 αλογα, 250 κιλα βαρος, 2κυλινδρους και ανω, 3-4 προβολεις φρενα με ABS, ταχυτητα ταξιδιου πανω απο 180 χλμ (για να φτανουμε εγκαιρως στον προορισμο) σελα με 5 στρωματα αφρωδες για να μην ποναει ο κ@λ@ς μας που θα καθομαστε 2-3 ωρες συνεχεια, αντισπιν,παρμπριζ απο φορτηγο για να μη μας πολυφυσαει ο αερας και τιμη οσο ενα μεσαιο οικογενειακο αυτοκινητο!!!

Ενταξει μην τρελαινομαστε κιολας, καλη η τεχνολογια αλλα μην ξεφευγουμε και απο την μοτοσυκλετιστικη ιδεα.
Ο Μπιλλυ με το μονοκυλινδρο το 660 πηγε Βουλγαρια 2 φορες χωρις να εχει ολα αυτα τα καλουδια εν ετη 2009 και απ οτι ειπε το καταευχαριστηθηκε.
Αν ειχε 50-60-70 αλογα παραπανω θα ητανε πιο μαγκας αραγε??

Αυτο που θελω να πω ειναι οτι ορεξη και καλη παρεα να εχει καποιος και δεν χρειαζεται ενα σωρο καλουδια για να ευχαριστηθει τις βολτες.:o

XJR_Billy
06/11/2009, 21:53
Στράτο τα είπες όλα φίλε.:a013: :a10: :a23:

Tpap
06/11/2009, 22:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Εχουμε πολύ δρόμο να κάνουμε για να φτάσουμε απο τα 990 και τα 1200 στα αυτοκινούμενα των 12 μέτρων με πισίνα τζακούζι και γκαράζ, αλλά πρός τα εκεί πάμε.:p

Σωστός.






Αρχικά δημιουργήθηκε από peskandritsos
Αυτο που θελω να πω ειναι οτι ορεξη και καλη παρεα να εχει καποιος και δεν χρειαζεται ενα σωρο καλουδια για να ευχαριστηθει τις βολτες.:o

Και εσύ καλά τα λές, αλλά η ακράπα-ακράπα.





Αρχικά δημιουργήθηκε από LOUKILOUK
Πάντως σίγουρα αν κάποιο είναι ποιο κοντά σε αυτά είναι το ΚΤΜ 990 αλλά και το gs1200...και αυτό προφανώς έγινε σε ωρα που εσυ αναπαυόσουν


Λούκυ, δεν υπάρχει περίπτωση να ξέρω κάτι περισσότερο από σένα, ε...?

Ο μάστορας που σου φτιάχνει το κτμ, για να γνωρίζει, πρέπει να έχει και αυτός ένα...?

peskandritsos
07/11/2009, 05:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Και εσύ καλά τα λές, αλλά η ακράπα-ακράπα.
Δεν ειπα πουθενα οτι εγω δεν ειμαι θυμα του μαρκετιν.:D :D
Αλλα και χωρις την ακραπα τις ιδιες διαδρομες θα εκανα.
Εδω εχει ανοιξει ενα θρεντ για το σουπερ τενερε αν και ποτε θα βγει, και κοντευει να γινει κοντρα αν θα ειναι καλυτερο-γρηγοροτερο και πιο αξιοπιστο απο το ΚΤΜ και το BMW.
Aκομη δεν τον ειδαμε Γιαννη τον βαφτισαμε???:confused: :confused: :confused:














Δουκα θα ειναι πιο γρηγορο απο το 990. Θα το παταει κατω το μπουρδελο. :lol:

faraway
07/11/2009, 15:48
ας είναι πιο αργό , πιο βαρύ , πιο άσχημο κτλ....

αλλά ας γράφει στα πλαινά του SUPER TENERE , και θα το πάρω !!!!:D :D :D

η πρώτη μου αγάπη ήταν το s10 και δε περίμενα ποτέ πως στο μέλλον η yamaha θα μου έδινε την ευκαιρία να ανανεώσω τη σχέση μου μαζί του.

Ας βγει λοιπόν με το καλό και ΤΡΑΠΕΖΑ σου έρχομαι για το γνωστό δάνειο !!!!!:beer: :beer:

LOUKILOUK
09/11/2009, 15:33
Λούκυ, δεν υπάρχει περίπτωση να ξέρω κάτι περισσότερο από σένα, ε...?

Ο μάστορας που σου φτιάχνει το κτμ, για να γνωρίζει, πρέπει να έχει και αυτός ένα...? [/B][/QUOTE]

Είναι το πιθανότερο να γνωρίζεις περισσότερα γενικά, αλλά και ειδικότερα και για τα ΚΤΜ. Παρόλα αυτα μπορείς κάλιστα να ακούς και μια δέυτερη γνώμη έστω και αν δεν συμπίπτει με τη γνώση που ήδη κατέχεις... πού ξέρεις καμιά φορά... μπόρεί και άλλοι να ξέρουν κάτι και να θέλουν να τα μοιράστουν μαζί σου...:winka: :beer: (Στο σημείο αυτό θα μπορούσα να κάνω και αναφόρα σε γνωστές Σωκράτικες κουβέντες και οχι μόνο, αλλά είμαι σίγουρος οτι και εκεί γνωρίζεις κάτι περισσότερο οπότε δεν μπαίνω στον κόπο....:winka: )

Όσο για τον μάστορα μου άστα, γάματα....εχει TDM...850!!!:rotflmao: :lol:

Κατά τα άλλα συμφωνώ και επαυξάνω τα όσα ειπώθηκαν για την μοτοσυκλετιστική ιδέα αλλά είμαστε άπληστοι οι πούστηδες.... :lol: :bigcry: :rotflmao:

:beer: :wave2:

peskandritsos
09/11/2009, 15:53
[/B][/QUOTE]

Κατά τα άλλα συμφωνώ και επαυξάνω τα όσα ειπώθηκαν για την μοτοσυκλετιστική ιδέα αλλά είμαστε άπληστοι οι πούστηδες.... :lol: :bigcry: :rotflmao:

:beer: :wave2: [/B][/QUOTE] Ειμαστε ρε γαμωτο, ειμαστε...:a018: :a018: :a018: :a018: :a018:

Anty12
11/11/2009, 08:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από LOUKILOUK

5ον. Όλοι μαζί θα περιμένουμε να το δούμε επιτέλους το super tenere αλλα κάτι μου λέει οτι αυτό που όλοι περιμένουμε δεν θα το δούμε τελικα...ενα μηχανάκι δηλαδή με οχι πανω από 200 κιλά στην πλάτη, οχι πάνω από 100 άλογα και οχι πανώ από 12κ...ένα μηχανάκι επίσης με πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, δυνατά φρένα και στιβαρό πλαίσιο...Μακάρι να πέσω έξω Προεδρα...
:beer: :wave2:


Στο μόνο που θα συμφωνήσω μαζί σου Αγαπητέ….
Όλα τ’ άλλα με βρίσκουν κάθετα αντίθετο , αλλά δεν έχω κουράγιο πια να ξαναματακάνω την ίδια κουβέντα…
:beer:

LOUKILOUK
11/11/2009, 11:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12
Στο μόνο που θα συμφωνήσω μαζί σου Αγαπητέ….
Όλα τ’ άλλα με βρίσκουν κάθετα αντίθετο , αλλά δεν έχω κουράγιο πια να ξαναματακάνω την ίδια κουβέντα…
:beer:

Ξεκινώντας ανάποδα συμφωνούμε ότι ούτε και εγώ έχω κουράγιο να ματαξαναματακάνω την κουβέντα που εννοείς... :beer:

Μου κάνει λίγο εντυπωση που διαφωνείς κάθετα και με το 4ο...:sad:

Συμφωνούμε όμως στο βασικό σημείο για το οποίο ανοίχτηκε το θρεντάκι οπότε νομίζω ότι πάμε καλά... :beer: :sun:
Καλούς (χωματό)δρομους και πάντα όρθιος :wave2:

Anty12
11/11/2009, 14:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από LOUKILOUK
Μου κάνει λίγο εντυπωση που διαφωνείς κάθετα και με το 4ο...:sad:

Και ποιοι είμαστε ελόγου μας που θα κρίνουμε τους άλλους ρε LOUKI…???

Πως ζυγιάζεται η adventure-ότητα του καθένα από μας ?

Με το χιλιόμετρο…??
με την διάθεση αναχωρητισμού και τις τάσεις φυγής …???
με τι…???

Και τι είναι "adventure" στο τέλος-τέλος (πέρα από ένα τρίκ του μάρκετινγκ-που μας πλάσαραν- δύο από τους πιο συντηρητικούς λαούς του πλανήτη)......??
Να κοπανάς με 170 Χμ στην κροκάλα όπως ο Cyril ….ή να δεις (από πολύ κοντά) τι χρώμα κραγιόν φοράει η ηλίθια με το ατμόπλοιο πρωί-πρωί που πας στο κάτεργο….??


Αρχικά δημιουργήθηκε από LOUKILOUK

Καλούς (χωματό)δρομους και πάντα όρθιος :wave2:

Επίσης ...:beer:

Antwnis
11/11/2009, 18:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από peskandritsos
Καποτε τα μικρα ον οφ ηταν 250 κυβικα και τα μεγαλα 500 κυβικα και ταξιδευαμε σε ολη την Ελλαδα χωρις να μας πειραζουν οι κραδασμοι και οτι δεν ειχαμε ταχυτητα ταξιδιου 150 χλμ και ανω.
Καποτε οι μοναδικες μηχανες που ταξιδευαν Ευρωπη ηταν κατι BMW και καιγανε απο βενζινη μεχρι οινοπνευμα.
Μετα αρχισαν κατι Παρισι-Ντακαρ με κατι αφρικα και κατι τενερε χωρις ψεκασμους-gps-abs και 15 νταλικες με ανταλλακτικα απο πισω.
Και τωρα μου λετε οτι το καλο mega on of πρεπει να εχει τουλαχιστον 100 αλογα, 250 κιλα βαρος, 2κυλινδρους και ανω, 3-4 προβολεις φρενα με ABS, ταχυτητα ταξιδιου πανω απο 180 χλμ (για να φτανουμε εγκαιρως στον προορισμο) σελα με 5 στρωματα αφρωδες για να μην ποναει ο κ@λ@ς μας που θα καθομαστε 2-3 ωρες συνεχεια, αντισπιν,παρμπριζ απο φορτηγο για να μη μας πολυφυσαει ο αερας και τιμη οσο ενα μεσαιο οικογενειακο αυτοκινητο!!!

Ενταξει μην τρελαινομαστε κιολας, καλη η τεχνολογια αλλα μην ξεφευγουμε και απο την μοτοσυκλετιστικη ιδεα.
Ο Μπιλλυ με το μονοκυλινδρο το 660 πηγε Βουλγαρια 2 φορες χωρις να εχει ολα αυτα τα καλουδια εν ετη 2009 και απ οτι ειπε το καταευχαριστηθηκε.
Αν ειχε 50-60-70 αλογα παραπανω θα ητανε πιο μαγκας αραγε??

Αυτο που θελω να πω ειναι οτι ορεξη και καλη παρεα να εχει καποιος και δεν χρειαζεται ενα σωρο καλουδια για να ευχαριστηθει τις βολτες.:o


Τα είπες ολα συνάδελφε!!
:a3:

faraway
11/11/2009, 18:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από peskandritsos
Καποτε τα μικρα ον οφ ηταν 250 κυβικα και τα μεγαλα 500 κυβικα και ταξιδευαμε σε ολη την Ελλαδα χωρις να μας πειραζουν οι κραδασμοι και οτι δεν ειχαμε ταχυτητα ταξιδιου 150 χλμ και ανω.
Καποτε οι μοναδικες μηχανες που ταξιδευαν Ευρωπη ηταν κατι BMW και καιγανε απο βενζινη μεχρι οινοπνευμα.
Μετα αρχισαν κατι Παρισι-Ντακαρ με κατι αφρικα και κατι τενερε χωρις ψεκασμους-gps-abs και 15 νταλικες με ανταλλακτικα απο πισω.
Και τωρα μου λετε οτι το καλο mega on of πρεπει να εχει τουλαχιστον 100 αλογα, 250 κιλα βαρος, 2κυλινδρους και ανω, 3-4 προβολεις φρενα με ABS, ταχυτητα ταξιδιου πανω απο 180 χλμ (για να φτανουμε εγκαιρως στον προορισμο) σελα με 5 στρωματα αφρωδες για να μην ποναει ο κ@λ@ς μας που θα καθομαστε 2-3 ωρες συνεχεια, αντισπιν,παρμπριζ απο φορτηγο για να μη μας πολυφυσαει ο αερας και τιμη οσο ενα μεσαιο οικογενειακο αυτοκινητο!!!

Ενταξει μην τρελαινομαστε κιολας, καλη η τεχνολογια αλλα μην ξεφευγουμε και απο την μοτοσυκλετιστικη ιδεα.
Ο Μπιλλυ με το μονοκυλινδρο το 660 πηγε Βουλγαρια 2 φορες χωρις να εχει ολα αυτα τα καλουδια εν ετη 2009 και απ οτι ειπε το καταευχαριστηθηκε.
Αν ειχε 50-60-70 αλογα παραπανω θα ητανε πιο μαγκας αραγε??

Αυτο που θελω να πω ειναι οτι ορεξη και καλη παρεα να εχει καποιος και δεν χρειαζεται ενα σωρο καλουδια για να ευχαριστηθει τις βολτες.:o

+ και απο μενα :wave2: :wave2: :wave2:

peskandritsos
11/11/2009, 18:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12
Πως ζυγιάζεται η adventure-ότητα του καθένα από μας ?
Και τι είναι "adventure" στο τέλος-τέλος (πέρα από ένα τρίκ του μάρκετινγκ-που μας πλάσαραν- δύο από τους πιο συντηρητικούς λαούς του πλανήτη)......?? Επίσης ...:beer: adventure ειναι να ησουνα εχθες το μεσημερι στην Λ. Κηφισιας με καταρακτωδη βροχη και ολους τους κουτακηδες να προσπαθουν να μου κλεισουν τον δρομο και να με πετυχουν για να με ριξουν κατω.:sad: :o

Anty12
14/12/2009, 15:52
Και επίσημα κάποια (λίγα) specs από την Yamaha


http://www.youtube.com/watch?v=LFoNqezPe-s&feature=player_embedded

mixalakis
14/12/2009, 16:09
Ίσως το μόνο μηχανάκι, αν είναι όπως περίπου το περιμένω, για το οποίο θα πούλαγα τον τίγρη!:) :)

peskandritsos
14/12/2009, 18:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12
Και επίσημα κάποια (λίγα) specs από την Yamaha


http://www.youtube.com/watch?v=LFoNqezPe-s&feature=player_embedded Aσε μας ρε προεδρα μαμω την κριση μου μεσα.
Πανεμορφο δειχνει αλλα δεν θα ενδωσω.
Υπερβολη το θεωρω.





















Για φετος...:a01: :a01: :a01: :a01: :a01:

SVX
14/12/2009, 18:59
ta 900 Του TDM μαλλον τους φανηκαν ανεπαρκη ε? :evil:

ε ναι ... που θα πηγαινες με Tenere 900αρι....θα σε αφηνε στην μεση της ερημου και μετα τελος...


γι'αυτο καντο 1200 να εισαι σιγουρος.... :a31:

jimtarasxt660x
14/12/2009, 19:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από peskandritsos
Aσε μας ρε προεδρα μαμω την κριση μου μεσα.
Πανεμορφο δειχνει αλλα δεν θα ενδωσω.
Υπερβολη το θεωρω.


Για φετος...:a01: :a01: :a01: :a01: :a01:

Ρε ταμία που το είδες ότι είναι πανέμορφο?γιατί εγώ δεν είδα πουθενά να δείχνει την κανονική του "ταυτότητα" παρά μόνο ότι είδαμε και στις φωτο από την έκθεση που έγινε στο Τόκιο:confused:

peskandritsos
14/12/2009, 20:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από jimtarasxt660x
Ρε ταμία που το είδες ότι είναι πανέμορφο?γιατί εγώ δεν είδα πουθενά να δείχνει την κανονική του "ταυτότητα" παρά μόνο ότι είδαμε και στις φωτο από την έκθεση που έγινε στο Τόκιο:confused: Μια αρχικη ιδεα απο αυτη την εκθεση πηραμε και εμενα αυτη η ιδεα εμφανησιακα μου αρεσει.


Μου αρεσαν και τα ματια της γκομενας που εχει το διαφημιστικο αυτο της γιαμαχα.:blush: :blush: :blush:

peskandritsos
14/12/2009, 20:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από SVX
ta 900 Του TDM μαλλον τους φανηκαν ανεπαρκη ε? :evil:

ε ναι ... που θα πηγαινες με Tenere 900αρι....θα σε αφηνε στην μεση της ερημου και μετα τελος...


γι'αυτο καντο 1200 να εισαι σιγουρος.... :a31: Αυτο το κανουν για να μην μεινουν πισω στα αλογατα απο Αυστριακους και Γερμανους.
Οχι οτι χρειαζεται.

Εγω συμφωνω μαζι σου.

guzzistas
14/12/2009, 21:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από peskandritsos
Καποτε τα μικρα ον οφ ηταν 250 κυβικα και τα μεγαλα 500 κυβικα και ταξιδευαμε σε ολη την Ελλαδα χωρις να μας πειραζουν οι κραδασμοι και οτι δεν ειχαμε ταχυτητα ταξιδιου 150 χλμ και ανω.
Καποτε οι μοναδικες μηχανες που ταξιδευαν Ευρωπη ηταν κατι BMW και καιγανε απο βενζινη μεχρι οινοπνευμα.
Μετα αρχισαν κατι Παρισι-Ντακαρ με κατι αφρικα και κατι τενερε χωρις ψεκασμους-gps-abs και 15 νταλικες με ανταλλακτικα απο πισω.
Και τωρα μου λετε οτι το καλο mega on of πρεπει να εχει τουλαχιστον 100 αλογα, 250 κιλα βαρος, 2κυλινδρους και ανω, 3-4 προβολεις φρενα με ABS, ταχυτητα ταξιδιου πανω απο 180 χλμ (για να φτανουμε εγκαιρως στον προορισμο) σελα με 5 στρωματα αφρωδες για να μην ποναει ο κ@λ@ς μας που θα καθομαστε 2-3 ωρες συνεχεια, αντισπιν,παρμπριζ απο φορτηγο για να μη μας πολυφυσαει ο αερας και τιμη οσο ενα μεσαιο οικογενειακο αυτοκινητο!!!

Ενταξει μην τρελαινομαστε κιολας, καλη η τεχνολογια αλλα μην ξεφευγουμε και απο την μοτοσυκλετιστικη ιδεα.
Ο Μπιλλυ με το μονοκυλινδρο το 660 πηγε Βουλγαρια 2 φορες χωρις να εχει ολα αυτα τα καλουδια εν ετη 2009 και απ οτι ειπε το καταευχαριστηθηκε.
Αν ειχε 50-60-70 αλογα παραπανω θα ητανε πιο μαγκας αραγε??

Αυτο που θελω να πω ειναι οτι ορεξη και καλη παρεα να εχει καποιος και δεν χρειαζεται ενα σωρο καλουδια για να ευχαριστηθει τις βολτες.:o


έγραψες......:a10:
:a23:

nobody
14/12/2009, 21:50
εντελως ασχετο

μηπως λεω μηπως ο billy που αναφερθηκε σενα ποστ προηγουμενως ειναι σαλονικιος??

peskandritsos
15/12/2009, 04:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από nobody
εντελως ασχετο

μηπως λεω μηπως ο billy που αναφερθηκε σενα ποστ προηγουμενως ειναι σαλονικιος?? Αθηνα μενει

XJR_Billy
15/12/2009, 07:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από peskandritsos
Μια αρχικη ιδεα απο αυτη την εκθεση πηραμε και εμενα αυτη η ιδεα εμφανησιακα μου αρεσει.


Μου αρεσαν και τα ματια της γκομενας που εχει το διαφημιστικο αυτο της γιαμαχα.:blush: :blush: :blush:

Γυναικά!!:lol: :lol:

(Καταπληκτικά όντως...:blush: )

XJR_Billy
15/12/2009, 07:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από nobody
εντελως ασχετο

μηπως λεω μηπως ο billy που αναφερθηκε σενα ποστ προηγουμενως ειναι σαλονικιος??

Παρών και ξυρισμένος στην τρίχα !!:lol: :lol:
Αθήνα είμαι φιλαράκι.:wave2:

Anty12
15/12/2009, 10:21
YCC-T ....fly-by-wire σε μηχανή που θέλει να ταξιδέψει τον κόσμο, να επισκευάζεται από την Yamaha Κυργυστάν, και να καίει και κάτουρο στο Μαρόκο ρε ΠΣΤΜ......:( :confused: :a35:

XJR_Billy
15/12/2009, 11:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12
YCC-T ....fly-by-wire σε μηχανή που θέλει να ταξιδέψει τον κόσμο, να επισκευάζεται από την Yamaha Κυργυστάν, και να καίει και κάτουρο στο Μαρόκο ρε ΠΣΤΜ......:( :confused: :a35:

Πρόεδρα, αν θέλεις, ανάλυσέ το λίγο και για μας, τους απλούς ΧΤάκηδες...:blush: :D

DUKASII
15/12/2009, 11:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από XT_Billy
Πρόεδρα, αν θέλεις, ανάλυσέ το λίγο και για μας, τους απλούς ΧΤάκηδες...:blush: :D AYTO POY THELEI NA SOY PEI EINAI OTI TO ERGALEIO THA NE GIA TO KOLONAKI - GLYFADA GIA KAFE ME JEL STO MALI KTL..

XJR_Billy
15/12/2009, 11:42
:rotflmao: :rotflmao: :bigcry: :rotflmao: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bawl:

Το Κεφαλάρι περικλείεται στις adventure τοποθεσίες ή πας μόνο με έλικα?:lol: :lol:

DUKASII
15/12/2009, 11:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από XT_Billy
:rotflmao: :rotflmao: :bigcry: :rotflmao: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bawl:

Το Κεφαλάρι περικλείεται στις adventure τοποθεσίες ή πας μόνο με έλικα?:lol: :lol:

file kyriaki na nai k ola kala..


yamaha ..gia mia kyriaki monaxa.. :p

XJR_Billy
15/12/2009, 11:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
file kyriaki na nai k ola kala..


yamaha ..gia mia kyriaki monaxa.. :p

Σταμάτα !!! :bigcry: :bigcry: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :beer: :beer:

Cpt. Haddock
15/12/2009, 11:46
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

Anty12
15/12/2009, 14:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12
YCC-T ....fly-by-wire σε μηχανή που θέλει να ταξιδέψει τον κόσμο, να επισκευάζεται από την Yamaha Κυργυστάν, και να καίει και κάτουρο στο Μαρόκο ρε ΠΣΤΜ......:( :confused: :a35:

.......This fuel-injected engine takes full advantage of YCC-T (Yamaha Chip Controlled Throttle), the MotoGP-inspired fly-by-wire technology used to deliver instant throttle response. There’s also YCC-I, Yamaha Chip Controlled Intake, the variable intake system that broadens the spread of power. Fuel injectors have 12 holes for precise fuel delivery that translates to the most power from every fuel charge.

........Τhanks to Yamaha D-MODE variable throttle control. There are three modes that control how YCC-T responds to throttle input from the rider. The selectable “A” mode puts more emphasis on acceleration in low to midrange rpm. “B” mode, on the other hand, provides less sharp response to input for riding situations that require especially sensitive throttle operation. Selecting the map you want is as easy as pressing button on the handlebars.



Ελληνικά:

Άμα το χώσω στα νερά , άμα το χώσω στην λάσπη, άμα του χώσω μπετζίνα 40 οκτανίων , και τα παίξει το τσιπάκι , και είμαι λίγο έξω από την Δώθε Παναγιά του Τατζικιστάν, και βρέχει , και κάνει κρύο, και αισθάνομαι και μια μοναξιά .....

........θα πω δεν πειράζει.....

.....γιατί θαρθεί η Interamerican - Tatzikistan και θα με πάει σούμπιτο στην Yamaha-Σαμαρκάνδης , θα το βάλει στον εγκέφαλο που ξέρει να χειρίζεται ο Μαστρο-Γιουσούφ, και αφού ελέγξει ότι και τα πλαϊνά ψυγεία δεν έχουν διαρροές από τις κάνα δυο ξάπλες που έφαγα, και τσεκάρει ότι το D-mode στην δεξιά μανέτα έχει σηματοδοσία , θα ξεκινήσω για το σπιτάκι μου , μ' ένα χαμόγελο Ναααα.....στα χείλη ........


αυτό λέω Billy......

DUKASII
15/12/2009, 14:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12
.......This fuel-injected engine takes full advantage of YCC-T (Yamaha Chip Controlled Throttle), the MotoGP-inspired fly-by-wire technology used to deliver instant throttle response. There’s also YCC-I, Yamaha Chip Controlled Intake, the variable intake system that broadens the spread of power. Fuel injectors have 12 holes for precise fuel delivery that translates to the most power from every fuel charge.

........Τhanks to Yamaha D-MODE variable throttle control. There are three modes that control how YCC-T responds to throttle input from the rider. The selectable “A” mode puts more emphasis on acceleration in low to midrange rpm. “B” mode, on the other hand, provides less sharp response to input for riding situations that require especially sensitive throttle operation. Selecting the map you want is as easy as pressing button on the handlebars.



Ελληνικά:

Άμα το χώσω στα νερά , άμα το χώσω στην λάσπη, άμα του χώσω μπετζίνα 40 οκτανίων , και τα παίξει το τσιπάκι , και είμαι λίγο έξω από την Δώθε Παναγιά του Τατζικιστάν, και βρέχει , και κάνει κρύο, και αισθάνομαι και μια μοναξιά .....

........θα πω δεν πειράζει.....

.....γιατί θαρθεί η Interamerican - Tatzikistan και θα με πάει σούμπιτο στην Yamaha-Σαμαρκάνδης , θα το βάλει στον εγκέφαλο που ξέρει να χειρίζεται ο Μαστρο-Γιουσούφ, και αφού ελέγξει ότι και τα πλαϊνά ψυγεία δεν έχουν διαρροές από τις κάνα δυο ξάπλες που έφαγα, και τσεκάρει ότι το D-mode στην δεξιά μανέτα έχει σηματοδοσία , θα ξεκινήσω για το σπιτάκι μου , μ' ένα χαμόγελο Ναααα.....στα χείλη ........


αυτό λέω Billy...... file yamaha einai..japan..ara..DEN xala pote..

akoy ekei tora..

nobody
15/12/2009, 14:54
οκ φιλε ΧΤ_Billy,αλλον ειχα στο νου μου που πρεπει να ειχε παει κι αυτος βουλγαρια με το τενερε...

ggs
15/12/2009, 14:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12
.......
αυτό λέω Billy......


Αντυ , παρ όλο που συμφωνώ μαζί σου στο θέμα, είναι λογικό να βάλει ηΥΑΜΑΗΑ επάνω ένα σκασμό «μπλιμπλικια»….
Ο ανταγωνισμός έχει και αυτός «μπλιμπλικια» και ,κακά τα ψέματα , το target group δεν είναι οι περιπετειώδεις τύποι που θα γυρίσουν τον κόσμο με την μηχανή τους , ένα σουγιά και ένα μπουκάλι νερό ….
To target group είναι «εχω λεφτα» ή «μ@μιεμε όλη μέρα να βγάλω λεφτά» αλλά θα πάρω την σουπερ ανβεντουρ-γρηγορη-μουρατη-μπλιμπλικατη, για να καλύψω το κενό που έχω ανάμεσα στα σκέλια και στο μυαλό μου…

:sad:

Anty12
15/12/2009, 15:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από ggs
Αντυ , παρ όλο που συμφωνώ μαζί σου στο θέμα, είναι λογικό να βάλει ηΥΑΜΑΗΑ επάνω ένα σκασμό «μπλιμπλικια»….
Ο ανταγωνισμός έχει και αυτός «μπλιμπλικια» και ,κακά τα ψέματα , το target group δεν είναι οι περιπετειώδεις τύποι που θα γυρίσουν τον κόσμο με την μηχανή τους , ένα σουγιά και ένα μπουκάλι νερό ….
To target group είναι «εχω λεφτα» ή «μ@μιεμε όλη μέρα να βγάλω λεφτά» αλλά θα πάρω την σουπερ ανβεντουρ-γρηγορη-μουρατη-μπλιμπλικατη, για να καλύψω το κενό που έχω ανάμεσα στα σκέλια και στο μυαλό μου…

:sad:

Συμφωνώ .....άλλωστε είναι και το κυρίαρχο αγοραστικό κοινό ...... τεχνολογία πίστας πασπαλισμένη με marketing....διαχρονικά θα χάσουν

XJR_Billy
15/12/2009, 15:46
Καλά... να χάσουν... σιγά μη χάσουν...

Όσο έχασε και η BMW με την 1200 super-duper adventure...

Είχα πεθάνει στο γέλιο, πέρυσι ή πρόπερσι νομίζω. Στην ετήσια έκθεση μοτοσυκλετών έδιναν και δύο περιοδικά δώρο με όλα τα νέα μοντέλα. Στο ένα είχε όλα τα street,on-off, και στο άλλο τα ΚΑΘΑΡΑ χωμάτινα και γουρούνες.

Πρώτη μηχανή στα χωμάτινα, με 2-3 σελίδες αφιέρωμα η BMW GS1200 Adventure. Ύμνοι, διθύραμβοι, θριαμβολογίες... άσχετο αν η αμέσως πιο ελαφριά off-road είχε 120 κιλά διαφορά...:lol: :lol:

Χωρίς να θέλω να θίξω τους φίλους με τις 1200, η φωτογραφίες με τη λάσπη χυμένη πάνω στη μηχανή... με τον κουβά, και το θεριό να ισορροπεί διασχίζοντας οριζόντια πεσμένο κορμό:eek: :eyepop: κάθε άλλο παρά ρεαλιστικές ήταν.:bigcry: :rotflmao:

Και τι έγινε? Δεν πούλησε? Μάρκετιν κύριοι...
Η Yamaha γιατί να μείνει πίσω? :rolleyes:

Adventure με 15 νταλίκες support που λέει κι ο Στράτος...:sick:

Δεν νομίζω να υπάρχει αληθινά χωμάτινη μηχανή, στα 1000 κυβικά, ανώτερη από τις ΚΤΜ...

peskandritsos
15/12/2009, 18:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από XT_Billy
Δεν νομίζω να υπάρχει αληθινά χωμάτινη μηχανή, στα 1000 κυβικά, ανώτερη από τις ΚΤΜ... Προδοοτηηηηηηη.

Θα το δει κανενας Δουκας και ποιος σε σωνει κακομοιρη μου :rotflmao: :rotflmao:

jimtarasxt660x
15/12/2009, 18:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από peskandritsos
Προδοοτηηηηηηη.

Θα το δει κανενας Δουκας και ποιος σε σωνει κακομοιρη μου :rotflmao: :rotflmao:

XTR αγάπες και λουλούδια, γιαπωνεζούλα μου και μπλε καλλονή:evil:

Κρυφό Αυστριακός είναι και αυτός ρε Άκη:a52:

XJR_Billy
15/12/2009, 19:13
:look:

Ωχ... μας πιάσανε...:p

Εντάξει, να πούμε και του στραβού (Αυστριακού:wacko: ) το δίκιο...
Ποιά άλλη χιλιάρα πάει έτσι έκτός δρόμου? Με αυτά τα χαρακτηριστικά, συμπεριφορά, βάρος κλπ?
Και δεν έχω ακούσει και πολλές 990 να σπάνε...

Έτσι είναι κύριοι.
Τα λάθη πληρώνονται.

Προσωπικά δεν πιστεύω ότι δεν έχει η Yamaha σχεδιαστές, μηχανικούς, επιστήμονες που θα βγάλουν κάτι ανώτερο, μιά πραγματικά παντός εδάφους ταξιδιάρα μηχανή στα 1000+ κυβικά με κορυφαία χαρακτηριστικά...

Το θέμα είναι αν τολμάει να κάνει την κίνηση... που δεν...

Ευτυχώς έχουμε τις ΧΤ R-Z !!!:cool: :p :wave2:

Tpap
15/12/2009, 21:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12
Συμφωνώ .....άλλωστε είναι και το κυρίαρχο αγοραστικό κοινό ...... τεχνολογία πίστας πασπαλισμένη με marketing....διαχρονικά θα χάσουν


Μάλλον το αντίθετο, Κε Άντυ...

Τους κοστίζει τόσο το μάρκετινγκ που ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ να χάσουν.

Και τι σόι λέξη είναι αυτή που έγραψες...???:eyepop: ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ, είπες...?:eyepop: :eyepop:

Τι ώρα και τί χρώμα...?:confused: :confused:

Πές μου ένα εργοστάσιο μοτο/τών -εκτός enfield/harley- που θέλει τα προιόντα τους να είναι διαχρονικά... :lol: :lol:

Κανένα τους δεν συμφέρει, φίλε...:nono:

stefanos
15/12/2009, 21:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από XT_Billy

Δεν νομίζω να υπάρχει αληθινά χωμάτινη μηχανή, στα 1000 κυβικά, ανώτερη από τις ΚΤΜ...

Το "ανώτερη" νομίζεις ότι ενδιαφέρει την yamaha?
Η νομίζεις ότι η ΚΤΜ δεν θα έβγαζε εάν μπορούσε να βγάλει το tdm σε πορτοκαλί?

XJR_Billy
16/12/2009, 07:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Το "ανώτερη" νομίζεις ότι ενδιαφέρει την yamaha?
Η νομίζεις ότι η ΚΤΜ δεν θα έβγαζε εάν μπορούσε να βγάλει το tdm σε πορτοκαλί?

Στέφανε, συμφωνούμε.
Είναι καθαρά θέμα μάρκετιν. Πως να πουλήσω/εισπράξω πιο πολύ...

Πως θα κυκλοφορήσει ο τυπάς μας με μηχανή που φοράει ας πούμε έναν ανανεωμένο/εκσυγχρονισμένο κινητήρα TDM χωρίς προβλήματα, απλό σχετικά σε λειτουργία/συντήρηση, και με αντίστοιχους ίππους για την κατηγορία?
Τοποθετημένο σε μιά μηχανή λεπτή, με λογικό βάρος και δυνατότητες?

Μπα... 900 κυβικά? Μόνο?? :rolleyes:

Παπί για την πόλη...

Αν δεν έχει τον όγκο και το Pull-Moor:lol: που χρειάζεται... την έφαγε η μαρμάγκα...:lol:

DUKASII
16/12/2009, 08:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Το "ανώτερη" νομίζεις ότι ενδιαφέρει την yamaha?
Η νομίζεις ότι η ΚΤΜ δεν θα έβγαζε εάν μπορούσε να βγάλει το tdm σε πορτοκαλί?
to bgale k to tdm...se pertikali..alla exeis meinei sta lc-4 esy akoma ok..
k oxi mono to bgale..alla paei k sa 2 tdm mazi...:lol: :bawl: :rotflmao: :lol:

jimtarasxt660x
16/12/2009, 08:15
Billy ψήνεσαι να πάρουμε ένα 990 50-50???????:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

Χέσε το 1200 ρε παιδάκι μου, θα μας κοροϊδεύουν μετά:lol: :lol: :lol:

XJR_Billy
16/12/2009, 08:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από jimtarasxt660x
Billy ψήνεσαι να πάρουμε ένα 990 50-50???????:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

Χέσε το 1200 ρε παιδάκι μου, θα μας κοροϊδεύουν μετά:lol: :lol: :lol:

Πάρτην εσύ ρε φιλαράκι που το κατέχεις το θέμα.;)

Εγώ και να την πάρω... πάλι σαν την ΧΤ θα την πάω...:lol: :o :cry: :cry:

jimtarasxt660x
16/12/2009, 08:28
Ε, αφού δεν θες 50-50 τότε θα πάρω το 1200 και ας με κοροϊδεύουν:lol:

DUKASII
16/12/2009, 08:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από jimtarasxt660x
Ε, αφού δεν θες 50-50 τότε θα πάρω το 1200 και ας με κοροϊδεύουν:lol:

katse re filaraki..ti to thes to 1200???afoy toso kairo axrista ta xete bgalei ta perissotera aloga..ta kybika..ktl ktl..
kai exete ti kaliteri moto xero go..

tora allaxane ta xoygia xafnika???

kai kala parto esy..k ti se noiazei an se koroideyoune...sampos tora den???

:rotflmao: :lol: :bawl: :lol: :rotflmao:

XJR_Billy
16/12/2009, 08:52
Ο Τζιμάκος, αφού βαρέθηκε να τον κοροιδεύουν με την ΧΤΧ...
Αγόρασε την SV1000 μπας και ηρεμήσει λιγάκι...

Κάποιοι άλλοι είναι αμετανόητοι...:a13: :a022: :lol: :lol:

jimtarasxt660x
16/12/2009, 08:53
Τις καλύτερες μοτο τις έχετε εσείς οι ΚΤΜαδες...εμείς είμαστε ταπεινοί ΧΤακηδες:lol:

Εγώ περιμένω πρώτα να βγει και μετά θα κρίνω...τώρα από πανωσέντονα και κατωσέντονα δε μπορώ να κρίνω:lol:

DUKASII
16/12/2009, 09:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από XT_Billy
Ο Τζιμάκος, αφού βαρέθηκε να τον κοροιδεύουν με την ΧΤΧ...
Αγόρασε την SV1000 μπας και ηρεμήσει λιγάκι...

Κάποιοι άλλοι είναι αμετανόητοι...:a13: :a022: :lol: :lol: eixe yamapa k pire suzuki????

...po po file..tora tha matheis ti esti axiopistia leme..:rotflmao: :bawl:

DUKASII
16/12/2009, 09:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από jimtarasxt660x
Τις καλύτερες μοτο τις έχετε εσείς οι ΚΤΜαδες...εμείς είμαστε ταπεινοί ΧΤακηδες:lol:

Εγώ περιμένω πρώτα να βγει και μετά θα κρίνω...τώρα από πανωσέντονα και κατωσέντονα δε μπορώ να κρίνω:lol: EMEIS OI KTMADES???
na pao exo na xanakoitaxo mia perimene...


giati nomizo pos akoma me to rimadi to suzuki eimai..:sad:

jimtarasxt660x
16/12/2009, 09:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από XT_Billy

Κάποιοι άλλοι είναι αμετανόητοι...:a13: :a022: :lol: :lol:

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

XJR_Billy
16/12/2009, 09:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
[B]eixe yamapa k pire suzuki????



Οχι...

Έχει & Yamaha & Suzuki..:beer:

jimtarasxt660x
16/12/2009, 09:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
EMEIS OI KTMADES???
na pao exo na xanakoitaxo mia perimene...


giati nomizo pos akoma me to rimadi to suzuki eimai..:sad:

Εσύ ρε Δούκα είσαι ειδική περίπτωση....

Εχεις SUZUKI αλλά είσαι τρελαμένος ΚΤΜακιας...ούτε και εσύ δεν ξέρεις τι θες:lol:

Και έχω ακόμα το Υαμαπα...δεν το έδωσα...είναι τόσο μάπα που δεν το παίρνει κανένας:lol:

DUKASII
16/12/2009, 09:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από jimtarasxt660x
Εσύ ρε Δούκα είσαι ειδική περίπτωση....

Εχεις SUZUKI αλλά είσαι τρελαμένος ΚΤΜακιας...ούτε και εσύ δεν ξέρεις τι θες:lol:

Και έχω ακόμα το Υαμαπα...δεν το έδωσα...είναι τόσο μάπα που δεν το παίρνει κανένας:lol: file ase..nomiza oti einai katara poy xalaei to suzuki moy alla milisa me katoxo idioy suzuki..k moy pe..oti..
kai to diko toy ta idia akribos ekane..kai xalase...k to mprostino toy xalase...
k to servomoter stis petaloydes...
kai kai kai..


ara apla einai gia to peos opos fonazo toso kairo..apla osoi exoyne japan kanoyne ton iapona otan einai gia blabes..kai mono ta eyropaika xalane ok.
p.s:mi to polyzoriseis to mprostino toy suzuki....

stefanos
16/12/2009, 09:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
to bgale k to tdm...se pertikali..alla exeis meinei sta lc-4 esy akoma ok..
k oxi mono to bgale..alla paei k sa 2 tdm mazi...:lol: :bawl: :rotflmao: :lol:

Σίγουρα έχω μείνει στα lc4 γιατί δεν βλέπω και κανένα καινούργιο στο δρόμο, εκτός των 990, και λέω οτι η ktm πολύ θα το ήθελε να τo έχει στην γκάμα της το tdm.

ggs
16/12/2009, 09:23
Κύριοι , στο παρόν thread κοροϊδεύουμε ΜΟΝΟ το 1200 ΤΕΝΕΡΕ…
Για να κοροϊδέψουμε άλλα μοντέλα ή / και άλλες μάρκες , να φύγουμε να πάμε αλλού…
:lol:

stefanos
16/12/2009, 09:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από ggs
Κύριοι , στο παρόν thread κοροϊδεύουμε ΜΟΝΟ το 1200 ΤΕΝΕΡΕ…
Για να κοροϊδέψουμε άλλα μοντέλα ή / και άλλες μάρκες , να φύγουμε να πάμε αλλού…
:lol:

Είπαμε μέχρι να βγεί σε 5-6 χρόνια να ρίξουμε ένα γενικότερο...

DUKASII
16/12/2009, 09:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Σίγουρα έχω μείνει στα lc4 γιατί δεν βλέπω και κανένα καινούργιο στο δρόμο, εκτός των 990, και λέω οτι η ktm πολύ θα το ήθελε να τo έχει στην γκάμα της το tdm. :rotflmao: :lol: :rotflmao: nai stefane..kai ok einai kritirio to ti blepeis esy..
ok.

stefanos
16/12/2009, 09:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
:rotflmao: :lol: :rotflmao: nai stefane..kai ok einai kritirio to ti blepeis esy..
ok.

Εγώ κάνω χιλιόμετρα παλικάρι μου κάθε μέρα και περνάω και έξω απο καφετέριες πλατείες κλπ.
Δεν είμαι Καθε Τριτη Μαστορα ακόμα και με suzuki.

DUKASII
16/12/2009, 09:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Εγώ κάνω χιλιόμετρα παλικάρι μου κάθε μέρα και περνάω και έξω απο καφετέριες πλατείες κλπ.
Δεν είμαι Καθε Τριτη Μαστορα ακόμα και με suzuki. TI EISAI ODHGOS LEFOREIOY?
RE TON XILIOMETROFAGO TON STEFANO...GIA PES KIALA...

stefanos
16/12/2009, 09:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
TI EISAI ODHGOS LEFOREIOY?
RE TON XILIOMETROFAGO TON STEFANO...GIA PES KIALA...

Να πάρεις ΚΤΜ πάλι.
Θα κάνουνε τα συνεργεία πολυχώρους.
Θα πουλάνε ρουχαλάκια θα έχει τηλεόραση που θα παίζει σποτάκια απο τους αγώνες,
Και το καλύτερο η μαμά σας θα καθιερώσει και κάθε Τρίτη ΚΤΜ day.(στο μάστορα όλα αυτά).
Ναι λεωφορείο 160 κιλά αυτόματο δυστυχώς οχι πορτοκαλί (οι Ιταλοί αργούν στις αντιγραφές)

κουλός
16/12/2009, 09:42
ρε πατε καλα???
να φυγετε, να πατε αλλου...

κουλός
16/12/2009, 09:44
ωραιος ο στεφανος!!!

DUKASII
16/12/2009, 09:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Να πάρεις ΚΤΜ πάλι.
Θα κάνουνε τα συνεργεία πολυχώρους.
Θα πουλάνε ρουχαλάκια θα έχει τηλεόραση που θα παίζει σποτάκια απο τους αγώνες,
Και το καλύτερο η μαμά σας θα καθιερώσει και κάθε Τρίτη ΚΤΜ day.(στο μάστορα όλα αυτά).
Ναι λεωφορείο 160 κιλά αυτόματο δυστυχώς οχι πορτοκαλί (οι Ιταλοί αργούν στις αντιγραφές) tha paro oti kaylono..
sto papari moy ti tha kanoyn sampos tha me blepoyne...DEN THA XO SUZUKI MPERDEYESE..
ti mama moy asti re sy stefane ...krima einai tora.

posa moter exeis allaxei sti malakia poy les motosykleta thes na peis k esy re mastora?

LOUKILOUK
16/12/2009, 11:16
Λοιπόν Γιαμαχαίοι ακόυστε πως θα εχελιχθεί το σενάριο (κατά την ταπεινή μου γνώμη πάντα).
Το σούπερ τενερέ θα είναι ένας ελέφας με τουλάχιστον 220 kg (χωρίς τα λαδόξυδα), τουτέστιν καμια 250αριά kg γεμάτος. Με 120 άλογα και τίγκα στην τεχνολογία θα κινείται χαρούμενος σε βουνίσιες ασφάλτινες διαδρομές και ταξίδια αφου θα αντέχει και στο φόρτωμα. Χώμα θα μπαίνει...αλλά κυρίως για λόγους μάρκετινγκ και διαφημισης... :winka: .
Το κόστος απόκτησης του θα είναι τουλάχιστον 13.500 (*)και πιθανον να βγαίνει σε 2 εκδόσεις, μια απλή και μια "Τουαρέγκ" με έξτρα δόση περιπέτειας και δώρο DVD με "ταξιδιώτικούς άθλους" Γιαμαχαίων...(Ζητούνται ήδη κομπάρσοι... :lol: :rotflmao: )
Αγοραστικά θα κινηθεί στη μετριότητα (όπως και το 660) και θα είναι το αντίπαλο δέος του...Βαραντέρο :confused: Μέχρι να βγει, το BMW 1200 θα έχει βελτιωθεί (120hp, <200kg) ενώ η ΚΤΜ θα βγάλει το Adv 1190 (με ότι συνεπάγεται αυτό...:winka: :evil: ).Για οσους δε, γουστάρουν περισσότερο άσφαλτο θα υπαρχουν και άλλες "σειρήνες"...(βλέπε Ducati!!).
Ταυτόχρονα το ΚΤΜ 690 adv, που δεν αργήσει να κυκλοφορήσει, αλλά και το BMW 800GS που θα εδραιωθεί στην αγορά θα αποτελέσουν αντίπαλο του ονόματος "τενερέ" γενικότερα...

Για να δημιουργήσω και λίγη ίντργκα (ακόμα...) θα προβλέψω ότι όσοι πραγματικά προσανατολίζονται οδηγικά σε ταξίδια αλλά και στο χώμα και θέλουν κάτι παραπάνω από 50 άλογα... 990 θα πάρουν τελικά και θα τότε θα καταλάβουν... :winka:

Άντε και καλή τύχη μάγκες...:beer:
:wave2:

(*) Πιθανότατα να δούμε τα κόλπα των γερμανών στις τιμές (10000 "γυμνό" και το τασάκι δώρο)...αλλά να θυμάστε ότι οι Αυστριακοί πχ δίνουν τα πάντα στον στάνταρ εξοπλισμό(ABS, χούφτες, ποδιές, σχάρες...) και με 500 ευρό αγοράζεις και όλο τον ταξιδιωτικό εξοπλισμο...(καγκελα, μπαγαζίερες, βάση, τανκ bag, θερμενόμενα, ψηλή ζελατίνα)

stefanos
16/12/2009, 11:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII

posa moter exeis allaxei sti malakia poy les motosykleta thes na peis k esy re mastora?

Αν ήταν να αλλάζω μοτέρ ρε φίλε δεν θα έπαιρνα honda.

DUKASII
16/12/2009, 11:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Αν ήταν να αλλάζω μοτέρ ρε φίλε δεν θα έπαιρνα honda. ase re stefane ok..xereis ego se xero xronia..

kane k sy to kinezo tora.ok.xero de xalane..

stefanos
16/12/2009, 12:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
ase re stefane ok..xereis ego se xero xronia..

kane k sy to kinezo tora.ok.xero de xalane..

Το xr δεν χαλάει το χτ600 δεν χαλάει.
Απλά τώρα δεν βγάζουνε τέτοιου είδους μηχανάκια οπότε και το TPS θα σου χαλάσει και το ABS θα σου χαλάσει και το wire θα σου κοπεί σε κανα fly by ... και θα σπρώχνεις τα 220 κιλά πανάκριβη σιδεριά "που δεν δείχνει τα κιλά της στην κίνηση" σε καμιά ραχούλα βρίζοντας.
Εδώ δεν χρειάζεται να κάνω τον κινέζο, που κάλιστα μιμούμε σε κανα φανάρι εάν σκάσει κανα ΚΤΜ δίπλα.
Είναι τι διαλέγεις.
Πάντως το japan είναι ακόμα νομίζω μπροστά στον τομέα της αξιοπιστίας.
Ας πούμε το yamaha δεν θα βγάλει ποτέ πρόβλημα στον υδραυλικό συμπλέκτη.