Σύνδεση

View Full Version : Ασφαλης οδηγηση με μηχανη, υφισταται ?



Sn7per
14/10/2008, 17:43
Hello σε ολους, πρωτο μου μηνυμα σε αυτο το forum.

Προσφατα αγορασα την πρωτη μου μηχανη (venox 250) και η εμπειρια μου ειναι των 100 χιλιομετρων περιπου (με ταχυτητες).

Τα γνωστα παρατραγουδα, σβησιμο της μηχανης εν κινησει, αισθανομαι οπως κατι χαζογκομενες που δεν μπορουν να ξεκινησουν το αμαξι στην ανηφορα χα χα χα.

Η ερωτηση μου θα σας φανει χαζη αλλα ειναι η εξης, γινεται καποιος να μαθει να οδηγα μηχανη αψογα χωρις να κυνδυνεψει σοβαρα η ζωη του καμια 15 φορες ?

Tip απο τους βετερανους του αθληματος θα ηθελα αλλα προσεξτε τι θα πειτε, γιατι ειμαι ετοιμος να την παρατησω και να επιστρεψω στο ασφαλες αυτοκινητακι μου :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

Aggelos_SV
14/10/2008, 17:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από Sn7per
Hello σε ολους, πρωτο μου μηνυμα σε αυτο το forum.


Tip απο τους βετερανους του αθληματος θα ηθελα αλλα προσεξτε τι θα πειτε, γιατι ειμαι ετοιμος να την παρατησω και να επιστρεψω στο ασφαλες αυτοκινητακι μου :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

Nα επιστρέψεις τάχιστα τότε...:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

laryfz1
14/10/2008, 17:58
οποιος φοβαται πεφτει και κοιματε:beer: ο χρονος ειναι ο καλυτερος γιατρος στην περιπτωση σου.απλα να προσεχεις γυρω σου, το μηχανακι κανει οτι του πεις οι αλλοι οχι.

div400
14/10/2008, 18:34
Καλώς ήρθες και στο forum και στην μοτοσυκλέτα! :wave2: :beer: καταρχήν...


Αρχικά δημιουργήθηκε από Sn7per
..............................
Η ερωτηση μου θα σας φανει χαζη αλλα ειναι η εξης, γινεται καποιος να μαθει να οδηγα μηχανη αψογα χωρις να κυνδυνεψει σοβαρα η ζωη του καμια 15 φορες ?...

η παραπάνω ερώτηση έχει 2 απαντήσεις μια σύντομη και μια σχετικα μακροσκελή...

σύντομη απάντηση: ΟΧΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ!!!

η ''άλλη'' απάντηση ξεκινάει με 2 παραδοχές.
1ον) ως μοτοσικλετιστής έχεις κατά μέσο όρο περίπου 14φορές περισσότερες πιθανότητες να σκοτωθείς ή να τραυματιστείς σοβαρά, σε σχέση με τους οδηγούς αυτοκινήτου για τα ίδια διανυθέντα χιλιόμετρα!
2ον) αποδέχεσαι ως υπαρκτό και πιθανό τον παραπάνω κίνδυνο από την στιγμή που καβαλάς μοτοσυκλέτα (ακόμα και αν το κάνεις απλά για να γλυτώσεις την κίνηση και όχι για τι είσαι ''μηχανόβιος''). αν δεν θέλεις/μπορείς να τον αποδεχθείς, ΜΗΝ ΚΑΒΑΛΑΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ!!!! απλά πράγματα...:winka:

από εκεί και πέρα και αποδεχόμενος τα παραπάνω, μπορείς να αρχίσεις να ΜΕΙΩΝΕΙΣ τον κίνδυνο για σένα προσωπικά.
και ξεκινάς με το να φοράς ΠΑΝΤΑ ΜΑ ΠΑΝΤΑ τον σωστό εξοπλισμό: Κράνος (πιστοποιημένο κατά ECE22-05 κατά προτίμηση και οχι κάποιο από το πρακτικερ!!!) Μπουφάν με προστατευτικά σε αγκώνες, ώμους, καθώς ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΛΆΤΗ (κροκόδειλος ο λεγόμενος), Μπότες, γάντια κτλ κτλ από μαγαζί με είδη μοτοσυκλέτας κατά προτίμηση.
πέραν των παραπάνω, που καλύπτουν την ''παθητική'' ας πούμε ασφάλεια, στο ''ενεργητικό'' κομμάτι: Αμυντική οδήγηση! κράτα αποστάσεις από τα προπορευόμενα οχήματα ώστε να έχεις χώρο και χρόνο για να φρενάρεις αν χρειαστεί (ειδικά τώρα που δεν είσαι ακόμα εξοικειωμένος με τα φρένα της μηχανής σου). Μεγάλη προσοχή στις διασταυρώσεις (στατιστικώς είναι από τα πιο επικίνδυνα σημεία για μοτοσυκλέτες), μείωνε ταχύτητα και σκάναρε το περιβάλλον για οχήματα που θέλουν να στρίψουν ή να κάνουν αναστροφή και που πιθανός να διασταυρωθούν με την πορεία σου. να υποθέτεις ΠΑΝΤΑ οτι ΔΕΝ ΣΕ ΕΧΟΥΝ ΔΕΙ (πιθανότατα είναι αλήθεια...). Να τοποθετήσε ετσι στον δρόμο, ώστε να φαίνεσαι και να βλέπεις τους άλλους χρήστες του δρόμου οσο πιο πολύ γίνεται (όχι μακροχρόνια παραμονή στα τυφλά σημεία των άλλων οχημάτων κτλ κτλ), Να κοιτάς πάντα μακριά και να μην επικεντρώνεις το βλέμμα σου στο όχημα ακριβώς μπροστά σου. Έτσι θα βλέπεις νωρίς ένα ενδεχόμενο πρόβλημα και γενικά θα έχεις πολύ καλύτερη εικόνα της κίνησης μπροστά σου.
βασικά τα tips τέτοιου είδους είναι ατελείωτα! κάνε μια αναζήτηση στο διαδίκτυο (και εδώ μέσα στο φόρουμ) και βρεις πολύ μεγάλο όγκο πληροφορίας για την ασφαλή κίνηση σε αστικό περιβάλλον. Δυστυχώς όμως όλα τα παραπάνω θέλουν εξάσκηση (βασικά θα πρέπει στην αρχή να πιέζεις και να υπενθυμίζεις στον εαυτό σου να τα κάνει μέχρις ότου να σου έρχονται αυτοματοποιημένα) που σημαίνει πολύ χρόνο στην σέλα! όσο πιο πολύ οδηγείς τόσο καλύτερος θα γίνεσαι.

:wave2:

gcrook
14/10/2008, 18:36
Μπορεις να μαθεις να οδηγεις πολυ καλα,μπορεις να (μαθεις να) εισαι προσεχτικος,αλλα φιλε μου μοτοσυκλετα οδηγεις.
Μπορεις να μειωσεις τις πιθανοτητες να εισαι επικινδυνος για τον εαυτο σου, και για τους αλλους, στο απολυτως ελαχιστο,αλλα το ατυχημα ειναι σαν το χεσιμο.
Καποια στιγμη θα ερθει. :lol:

(ειμαι και πολυ γκουρου να πουμε) :rotflmao:

TOLISTOLAROS
14/10/2008, 18:54
Φίλε δεν παίζει να μην κινδυνέυεις κάθε μέρα.Δε σε βλέπουν όπως το αμάξι ούτε σε υπολογίζουν.Δε λέω ότι ισχύει για όλους το ρητό "υπάρχουν αυτοί που έπεσαν και αυτοί που θα πέσουν" αλλά στατιστικά στους περισσότερους επαληθεύεται.Ελάχιστοι είναι αυτοί που δεν έχουν πέσει ΠΟΤΕ...Ούτε γίνεται να προβλέπεις ΠΑΝΤΑ τη μαλακία του άλλου ούτε ν'αποφεύγεις ΟΛΑ τ'ατυχήματα.Επιλογή σου είναι...

Sn7per
14/10/2008, 19:00
Χρησιμοτατη απαντηση div400 σε ευχαριστω φιλε.

Το πρωτο βημα ειναι πιστευω να μαθω να οδηγω με κρανος γιατι δεν με βολευει με τιποτα.

Ο λογος ειναι οτι χρησιμοποιω πολυ λιγο τους καθρευτες και προτιμω να γυρναω το κεφαλι και να βλεπω με την ακρη του ματιου για οχηματα πισω μου.

Με τον καιρο θα το συνηθησω.

Προς το παρον οδηγαω ΜΟΝΟ βραδυ ωστε καθε οχημα γυρω μου να ειναι αντιληπτο.

Να τονισω οτι μου αρεσει η ταχυτητα (με το αμαξι) και γενικοτερα εχω καλη αισθηση του περιβαλοντος και της αποστασης, με λιγα λογια... στο αμαξι ειμαι αψογος !

(ετσι μου λενε τουλαχιστον και αποδειξη οτι δεν εχω τρακαρει ποτε στα 150.000χμ που εχω κανει)

Η μηχανη μου φαινεται πολυ δυσκολο πραγμα γιατι σε ολες τις ικανοτητες (που πρεπει να εχεις) προστιθεται και η ισοροπια και επιπλεον πρεπει να εμπλεκεται ΟΛΟΚΛΗΡΟ το σωμα ! (σε αποφυγη ας πουμε μιας δυσκολης καταστασης)

Τζαμπα μιλαω βεβαια τωρα με εμπειρια 100κμ, του χρονου τετοιο καιρο (πρωτα ο θεος) θα εχω τις απαντησεις που χρειαζομαι :smokin:

TOLISTOLAROS
14/10/2008, 19:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από Sn7per
Προς το παρον οδηγαω ΜΟΝΟ βραδυ ωστε καθε οχημα γυρω μου να ειναι αντιληπτο.

Φιλαράκο μην οδηγάς σε B-B


Bράδυ

Bροχή

Το βράδυ δεν καταλαβαίνει εύκολα ο άλλος ότι ένα φωτάκι αντιστοιχεί σε μηχανή,στη βροχή συν τοις άλλοις η πρόσφυση πάει περίπατο.Κοινώς μη ρισκάρεις τζάμπα ούτε να σου βγαίνει η ψυχή οδηγώντας.

jfx
14/10/2008, 19:12
Προκειμένου να εισαι όσο το δυνατόν πιο ασφαλής, και ειδικα στην αρχή:
1ο και κυριο εξοπλισμός. Εχει εξαντληθει το θεμα αυτο και να ξερεις, δε λεμε : αμα πεσω, λεμε : ΟΤΑΝ πεσω. γι αυτο παντα προστατευτικό εξοπλισμό.

2) μαθε πρωτα το χειρισμό του οχήματος σε ασφαλές περιβάλλον και ύστερα βγες στην κίνηση.
Πρέπει οταν οδηγάς, οι αλλαγες ταχυτητων, ο συμπλεκτης η ισορροπία κ.α. να σου βγαίνουν αυθόρμητα. Αν δεν καταναλώνουν μεγαλο μερος της προσοχής σου αυτα, μπορεις να επικεντρωθεις καλύτερα στο δρόμο και στις κινησεις των γυρω σου. Πχ πηγαινε σε ενα παρκινγκ και εξασκησου σε φρεναρισμα (μπρος φρενο κυριως), ξεκίνημα (οχι το 0-100 σε 3,5 δευτ.) απλά να ξεκινας και να ξερεις οτι δε θα σου σβήσει ας πουμε, ετσι ωστε οταν βγεις στο δρόμο να σου βγαίνει αυτο σχεδόν αυθόρμητα.
3) εμενα τουλάχιστον, με βοηθησε το να βγαίνω στην αρχή και να κανω βολτες το βράδυ. Λιγοτερη κινηση, λιγότερο αγχος. Μιλάω για μεσα στην πολη με φωτισμενους δρόμους.

4) εχε υπ'όψιν οτι τωρα στα πρώτα χιλιομετρα κινδυνευεις περισσότερο, λογω ελλειψης εμπειρίας και γι αυτο πηγαινεις σχετικα αργά.
Ομως πιο επικίνδυνη ειναι η περίοδος μετα απο 1-2 μηνες οπου σκεφτεσαι "τωρα το κατεχω" ενω ακομα δεν το κατεχεις. οποτε προσοχη, μην ξεθαρέψεις νωρις νωρίς.

Τιπ για την οδήγηση υπαρχουν παρα πολλά οπως αναφερθηκε...

devil's animal
14/10/2008, 19:17
να επιστρεψεις στο ασφαλες αυτοκινητακι σου.
:wave2:

Sn7per
14/10/2008, 19:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από jfx
Προκειμένου να εισαι όσο το δυνατόν πιο ασφαλής, και ειδικα στην αρχή:
1ο και κυριο εξοπλισμός. Εχει εξαντληθει το θεμα αυτο και να ξερεις, δε λεμε : αμα πεσω, λεμε : ΟΤΑΝ πεσω. γι αυτο παντα προστατευτικό εξοπλισμό.

2) μαθε πρωτα το χειρισμό του οχήματος σε ασφαλές περιβάλλον και ύστερα βγες στην κίνηση.
Πρέπει οταν οδηγάς, οι αλλαγες ταχυτητων, ο συμπλεκτης η ισορροπία κ.α. να σου βγαίνουν αυθόρμητα. Αν δεν καταναλώνουν μεγαλο μερος της προσοχής σου αυτα, μπορεις να επικεντρωθεις καλύτερα στο δρόμο και στις κινησεις των γυρω σου. Πχ πηγαινε σε ενα παρκινγκ και εξασκησου σε φρεναρισμα (μπρος φρενο κυριως), ξεκίνημα (οχι το 0-100 σε 3,5 δευτ.) απλά να ξεκινας και να ξερεις οτι δε θα σου σβήσει ας πουμε, ετσι ωστε οταν βγεις στο δρόμο να σου βγαίνει αυτο σχεδόν αυθόρμητα.
3) εμενα τουλάχιστον, με βοηθησε το να βγαίνω στην αρχή και να κανω βολτες το βράδυ. Λιγοτερη κινηση, λιγότερο αγχος. Μιλάω για μεσα στην πολη με φωτισμενους δρόμους.

4) εχε υπ'όψιν οτι τωρα στα πρώτα χιλιομετρα κινδυνευεις περισσότερο, λογω ελλειψης εμπειρίας και γι αυτο πηγαινεις σχετικα αργά.
Ομως πιο επικίνδυνη ειναι η περίοδος μετα απο 1-2 μηνες οπου σκεφτεσαι "τωρα το κατεχω" ενω ακομα δεν το κατεχεις. οποτε προσοχη, μην ξεθαρέψεις νωρις νωρίς.

Τιπ για την οδήγηση υπαρχουν παρα πολλά οπως αναφερθηκε...

Τελικα δεν μετανοιωσα που εθεσα το ερωτημα εδω μιας και αποκομισα καποια χρησιμα "πραγματα" εστω μεσα απο ενα λαπτοπ.
Ευχαριστω !
(δεν θελω να απευθυνθω στους εξυπνακιδες...)

Προς το παρον ειμαι στο αρχικο σταδιο οπου μετα βιας καταλαβαινω οτι μπαινει η πρωτη και μαλιστα σημερα την πατησα γιατι φορτωσα κατα λαθος αντι για 3α την 4η και μου εσβισε.
Καταληγοντας να σταματαω με κολιες (σε γλυστερο εδαφος)

Ευτυχως που με εκοψε να παρω χαμηλο μηχανακι για αρχη χα χα χα.

Παω να κανω την ημερησια εκπαιδευση μου και τα λεμε το βραδυ Thanks σε ολους.

div400
14/10/2008, 19:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από Sn7per
Χρησιμοτατη απαντηση div400 σε ευχαριστω φιλε.
Το πρωτο βημα ειναι πιστευω να μαθω να οδηγω με κρανος γιατι δεν με βολευει με τιποτα.
Ο λογος ειναι οτι χρησιμοποιω πολυ λιγο τους καθρευτες και προτιμω να γυρναω το κεφαλι και να βλεπω με την ακρη του ματιου για οχηματα πισω μου.

θα το συνηθίσεις! άλλα αν δεν το φοράς δεν πρόκειται! επίσης αν δεν σου εφαρμόζει σωστά το κράνος μάλλον πρόβλημα θα σου είναι παρά βοήθεια.....έχεις τσεκάρει οτι είναι το σωστό νούμερο για σένα?



Αρχικά δημιουργήθηκε από Sn7per
Προς το παρον οδηγαω ΜΟΝΟ βραδυ ωστε καθε οχημα γυρω μου να ειναι αντιληπτο. :nono: :nono:

εσύ μπορεί να ''νομίζεις''* οτι τα βλέπεις, αλλά τα άλλα οχήματα ΣΙΓΟΥΡΑ δυσκολεύονται να δουν εσένα! και αυτό είναι το ζητούμενο ΕΣΥ να φαίνεσαι και να σε βλέπουν ώστε να σε υπολογίζουν!

*=νομίζεις, με την έννοια ότι δεν είναι δυνατόν να βλέπεις καλύτερα/μακρυτερα/πιο πολλα σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού παρά σε ηλιοφάνεια....οπότε καλύτερα μέρα παρά βράδυ. αν φοβάσαι την κίνηση απλά μην κίνησε σε αστικό περιβάλλον. τράβα μια βόλτα στην εξοχή από τον αυτοκινητόδρομο (είναι πιο ασφαλές από την πόλη :winka: )


Αρχικά δημιουργήθηκε από Sn7per
Τζαμπα μιλαω βεβαια τωρα με εμπειρια 100κμ, του χρονου τετοιο καιρο (πρωτα ο θεος) θα εχω τις απαντησεις που χρειαζομαι :smokin:

στο εύχομαι φίλε αλλά θα σε απογοητεύσω! πότε δεν θα έχεις μάθει τα πάντα!!! και μην το πιστέψεις ΠΟΤΕ αυτό, οτι δηλ. έχεις μάθει και ξέρεις και ότι έχεις πάρει τον αέρα της μηχανής.
ακόμα και αναβάτες αγώνων παγκοσμίου επιπέδου κάθε φορά που καβαλούν την μηχανή τους ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ κάτι παραπάνω!

gdevelek
14/10/2008, 19:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από Sn7per


Το πρωτο βημα ειναι πιστευω να μαθω να οδηγω με κρανος γιατι δεν με βολευει με τιποτα.


ξεκινάς άσχημα

από αυτό που γράφεις καταλαβαίνω πως τουλάχιστον για τον πρώτο χρόνο θα φοράς κράνος μόνο κατά περίπτωση

και όταν ξαναπιάσουν οι ζέστες θα το πετάξεις

το κράνος δεν είναι το πρώτο βήμα, είναι το μηδενικό βήμα: χωρίς κράνος, ΔΕΝ ΚΑΒΑΛΑΣ

TOLISTOLAROS
14/10/2008, 20:47
Ώπα μεγάλε,σιγά...

Αρχικά δημιουργήθηκε από Sn7per
Να τονισω οτι μου αρεσει η ταχυτητα (με το αμαξι) και γενικοτερα εχω καλη αισθηση του περιβαλοντος και της αποστασης, με λιγα λογια... στο αμαξι ειμαι αψογος !


ΔΕΝ είσαι άψογος στο αμάξι ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΛΕΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ.
Ούτε πιλότος F1 δεν είπε ποτέ δημόσια ότι είναι ΑΨΟΓΟΣ(τυχόν σκανδαλοθηρικές δηλώσεις εξαιρούνται...) και το λες εσύ;


Αρχικά δημιουργήθηκε από Sn7per
(ετσι μου λενε τουλαχιστον
Μάλλον αυτοί που σου το λένε είναι άσχετοι


Αρχικά δημιουργήθηκε από Sn7per
αποδειξη οτι δεν εχω τρακαρει ποτε στα 150.000χμ που εχω κανει)
Από πότε τα διανυθέντα ατρακάριστα χλμ είναι ΑΠΟΔΕΙΞΗ ικανότητας;
ΕΝΔΕΙΞΗ ίσως, ΑΠΟΔΕΙΞΗ ποτέ.Ένα σωρό παράγοντες παίζουνε...

Εντελώς φιλικά:
Αν είναι 1 φορά υπερβολή να λες είμαι άψογος στο αμάξι,στη μοτο είναι 100001 φορές ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ...Ούτε γι'αστείο να μη το γράφεις,ούτε καν παρέα με emoticon...

Sn7per
14/10/2008, 22:04
Θελω να πω οτι εχω αντιμετωπισει με το αμαξι χιλιαδες καταστασεις και πλεον αισθανομαι μια ασφαλεια.

Ενα πολυ προσφατο παραδειγμα ειναι ας πουμε, να σκασει στην εθνικη οδο λαστιχο και μεχρι να προλαβω να το φερω στα ισια του και να σταματησω με ασφαλεια, να παρει φωτια και να τρεχω με πυροσβεστιρες.

Η τοσα αλλα, μεσα σε οποιεσδηποτε συνθηκες.

Με την μηχανη βλεπω νταλικα απο μακρια και σταματαω στην ακρη, οποτε το ειπα ΚΥΡΙΩΣ για να τονισω την διαφορα που αισθανομαι αναμεσα στα δυο αυτα οχηματα.

Τωρα αν σε ενοχλησε αυτο τοτε το παιρνω πισω και λεω οτι με το αμαξι εχω "μερικα κιλα" εμπειρια και αν καταφερνα να αποκτησω τοση και με μηχανη τοτε θα ημουν ΠΑΝΕΥΤΥΧΗΣ !

byron
14/10/2008, 22:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από Sn7per
Τωρα αν σε ενοχλησε αυτο τοτε το παιρνω πισω και λεω οτι με το αμαξι εχω "μερικα κιλα" εμπειρια και αν καταφερνα να αποκτησω τοση και με μηχανη τοτε θα ημουν ΠΑΝΕΥΤΥΧΗΣ !

Tα πολλά χλμ χωρίς ατύχημα λένε αρκετά πράγματα καθως δείχνουν ότι υπάρχει οδική παιδεία. Η μοτό είναι λίγο πιο σύνθετη στον χειρισμό όπως κατάλαβες, αλλά ότι και να σου πουν, η μόνη λύση είναι τα χλμ που θα γράψεις στο κοντέρ.
Φόρα εξοπλισμό (οπωσδήποτε κράνος και γάντια), εχε πάντα τα φώτα ανοιχτά (όταν έχει ηλιοφάνεια χρησιμοποήσε προβολείς) και το νού σου στούς άλλους. Το δύσκολο κομμάτι της εξοικείωσης θα περάσει σχετικά γρήγορα, και το επόμενο και πιο επικίνδυνο για τους νέους οδηγούς είναι το στάδιο που νομίζεις πως έχεις μάθει πλέον να οδηγάς (3μηνο με εξάμηνο μετά την πρώτη σου επαφή).

Όσο μπορείς αφιέρωσε χρόνο οδηγώντας σε κάποιο parking, στο να μάθεις να φρενάρεις μέχρι το σημείο που σχεδόν θα μπλοκάρει ο μπροστινός τροχός. Θα σου φανεί σωτήριο στα φρένα πανικού.

Καλά και ασφαλή χιλιόμετρα :beer:

byron
14/10/2008, 22:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από TOLISTOLAROS
Ώπα μεγάλε,σιγά...


ΔΕΝ είσαι άψογος στο αμάξι ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΛΕΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ.
Ούτε πιλότος F1 δεν είπε ποτέ δημόσια ότι είναι ΑΨΟΓΟΣ(τυχόν σκανδαλοθηρικές δηλώσεις εξαιρούνται...) και το λες εσύ;


Μάλλον αυτοί που σου το λένε είναι άσχετοι


Από πότε τα διανυθέντα ατρακάριστα χλμ είναι ΑΠΟΔΕΙΞΗ ικανότητας;
ΕΝΔΕΙΞΗ ίσως, ΑΠΟΔΕΙΞΗ ποτέ.Ένα σωρό παράγοντες παίζουνε...

Εντελώς φιλικά:
Αν είναι 1 φορά υπερβολή να λες είμαι άψογος στο αμάξι,στη μοτο είναι 100001 φορές ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ...Ούτε γι'αστείο να μη το γράφεις,ούτε καν παρέα με emoticon...

Κουλάρισε λίγο....

Sn7per
14/10/2008, 23:10
Ενταξει αν "εκτροχιαστει" μια νταλικα και σε κανει λιωμα η παιδεια δεν σε σωζει.

Οπως επισης και απο 0 ατυχημα μπορει να γινει 1 νεκροτομειο αλλα λεμε τωρα.

Πολλα κμ χωρις ατυχημα μπορει να ειναι και θεμα τυχης.

Απλα το ειπα γιατι ξερω ατομα που την εχουν γλυτωσει πανω απο μια φορες απο μεγαλα τρακαρισματα και απο εντατικες lol

zephyr1
14/10/2008, 23:16
Sn7per καλως ηλθες και καλα χλμ.

Αν μενεις Αθηνα μπορεις να περασεις απο δω (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=53592&perpage=15&pagenumber=16) , να προμηθευτεις το dvdakaki του κ.χουντρα, αν οχι στο στελνουμε.

Πιστευω οτι θα σου λυσει πολλες αποριες σε σχεση με την ασφαλη οδηγηση, απο κει και περα χιλιομετρα και 100% προσοχη ,ειναι ενα μεσο για να μην παθεις τιποτα.



:beer: :wave2: :beer:

gcrook
14/10/2008, 23:24
Koιτα η εμπειρια στο αυτοκινητο ειναι σιγουρα μεγαλο ατου.Οχι οσον αφορα τον χειρισμο της μοτο αλλα οσον αφορα την οδηγηση γενικοτερα.
Ξερεις τι να κοιτας στους δρομους και αυτο ειναι σημαντικο.
Απλα ετοιμασου να συνειδητοποιησεις σαν οδηγος μοτοσυκλετας πλεον πως ειναι να περνας στην αντιπερα οχθη.
Ασε που ειναι πολυ πιθανο να ανακαλυψεις πραγματα που σαν οδηγος αυτοκινητου δεν ειχες ποτε σκεφτει,οπως πχ το ποσο επικινδυνος ησουν εν αγνοια σου μερικες φορες για τους μοτοσυκλετιστες.
Φροντισε να κοζαρεις τους οδηγους αυτοκινητων απο τους καθρεπτες τους αν πηγαινετε μαζι (αν και καλο θα ηταν να μην κινεισαι πολυ κοντα τους και για πολυ ωρα).Εννια στις δεκα φορες καταλαβαινεις απο τον καθρεπτη αν ετοιμαζονται να κανουν καμια αποτομη κινηση.

Τωρα για τα υπολοιπα ξεματιασου στο φορουμ, ρωτα,βρες πηγες, και καποια στιγμη καλο θα ηταν να παρακολουθουσες και καποιο riding school για αρχη.
Καλες βολτες και δυο συμβουλες που οδηγεις βραδυ.

1) Αν φτασεις σε φαναρι κοκκινο και εισαι μονος σου ΠΟΤΕ στο κεντρο.Καλυτερα πιασε πεζοδρομιο.Και παντα το φρενο πατημενο ακομα και αν ειναι ισιαδι.
2) Να χρησιμοποιεις τα αυτοκινητα σαν ασπιδες.Να καθεσαι μπροστα τους στο φαναρι η ενδιαμεσα και οταν αναβει πρασινο και οι υπολοιποι στην διασταυρωση εχουν κοκκινο φροντισε να ξεκινησεις μαζι με καποιο αμαξι διπλα διπλα (κρατα και λιγο αποσταση αν μπορεις) .Την εχω σκαπουλαρει δυο φορες ετσι δουλευοντας ντιλιβερι.Την μια θα ηταν σιγουρα μοιραιο.


:wave2:

Sn7per
14/10/2008, 23:35
"Ασε που ειναι πολυ πιθανο να ανακαλυψεις πραγματα που σαν οδηγος αυτοκινητου δεν ειχες ποτε σκεφτει,οπως πχ το ποσο επικινδυνος ησουν εν αγνοια σου μερικες φορες για τους μοτοσυκλετιστες."

χα χα ακριβως ετσι... Ο χειροτερος εφιαλτης θα ηταν εκει που πηγαινω με την μηχανη, περασει ενας σαν εμενα απο καμια δυσκολη στροφη.

Ασε που ειχα παντα την συνηθεια να περναω ξυστα παντα σε προσπεραση, ειτε απο αμαξι ειτε απο μηχανη χωρις να σκευτομαι καθολου τον πλευρικο ανεμο.

Με το αμαξι ειμαι ποιο προσεκτικος πλεον γιατι ξερω πως ειναι να εισαι σε μηχανη.

Tpap
15/10/2008, 00:12
Καλώς ήλθες φίλε. :beer:

Κράνος/μπουφάν/γάντια/μποτάκια και χιλιόμετρα.

Αυτά από μένα...

Καλές και ασφαλείς διαδρομές.:wave2:

TOLISTOLAROS
15/10/2008, 00:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από Sn7per
Θελω να πω οτι εχω αντιμετωπισει με το αμαξι χιλιαδες καταστασεις και πλεον αισθανομαι μια ασφαλεια.

Ενα πολυ προσφατο παραδειγμα ειναι ας πουμε, να σκασει στην εθνικη οδο λαστιχο και μεχρι να προλαβω να το φερω στα ισια του και να σταματησω με ασφαλεια, να παρει φωτια και να τρεχω με πυροσβεστιρες.

Η τοσα αλλα, μεσα σε οποιεσδηποτε συνθηκες.

Με την μηχανη βλεπω νταλικα απο μακρια και σταματαω στην ακρη, οποτε το ειπα ΚΥΡΙΩΣ για να τονισω την διαφορα που αισθανομαι αναμεσα στα δυο αυτα οχηματα.

Τωρα αν σε ενοχλησε αυτο τοτε το παιρνω πισω και λεω οτι με το αμαξι εχω "μερικα κιλα" εμπειρια και αν καταφερνα να αποκτησω τοση και με μηχανη τοτε θα ημουν ΠΑΝΕΥΤΥΧΗΣ !

Τότε ΟΚ φίλος.Απλά το "άψογος " κάπως ακούστηκε... :)
Ό,τι και να οδηγάς μια ζωή μαθαίνεις,όπως έχουν πει και άλλοι εδώ μέσα...
Να ξέρεις ότι η μηχανή είναι ωραία αίσθηση,ένα στην ουσία θαύμα που μπορεί να κάνει τα πάντα όταν οι συνθήκες(οδικές,καιρικές,ικανότητά σου-διάθεση-προσοχή)το επιτρέπουν ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ.
Όμως μια στραβή να γίνει(άσχετα αν φταις ή όχι) μπορεί να σε στείλει χωρίς φλας που λέμε.
Δε το λέω για νατρομάξεις αλλά για να προσέχεις! :wave2:

TOLISTOLAROS
15/10/2008, 00:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Κουλάρισε λίγο....
Καλαρεμηβαρα!!! :cool: :cool: :cool:


Αρχικά δημιουργήθηκε από TOLISTOLAROS
Τότε ΟΚ φίλος.Απλά το "άψογος " κάπως ακούστηκε... :)
Ό,τι και να οδηγάς μια ζωή μαθαίνεις,όπως έχουν πει και άλλοι εδώ μέσα...
Να ξέρεις ότι η μηχανή είναι ωραία αίσθηση,ένα στην ουσία θαύμα που μπορεί να κάνει τα πάντα όταν οι συνθήκες(οδικές,καιρικές,ικανότητά σου-διάθεση-προσοχή)το επιτρέπουν ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ.
Όμως μια στραβή να γίνει(άσχετα αν φταις ή όχι) μπορεί να σε στείλει χωρίς φλας που λέμε.
Δε το λέω για νατρομάξεις αλλά για να προσέχεις! :wave2:

DimChios
15/10/2008, 03:34
Καλωσηρθες, καλα χιλιομετρα και σεμνα!

Προσπαθησε να σου γινουν συνηθεια τα βασικα που χρειαζονται στη μοτο ωστε να επικεντρωνεις τις κινησεις σου στους χειρισμους που πρεπει!!
Λιγο πολυ στα ειπαν παραπανω!

:wave2:

Leonebmw
15/10/2008, 08:58
Με λίγα λόγια...σοβαρότητα, σεβασμό στον εαυτό σου, σεβασμό στους άλλους, σεβασμό σε αυτό που καβαλάς, μικρή ταχύτητα, προστατευτικό εξοπλισμό, και ξεκινάς λέγοντας " ΔΕΝ ΜΕ ΠΡΟΣΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ"...
ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΗ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ!!

blackbusa
15/10/2008, 12:26
Μια αλλη παραμετρος που ισως θα επρεπε να ξερεις ειναι οτι εχεις δεν εχεις προτεραιοτητα παντα ελενχεις......και οταν αναψει πρασινο δεν ξεκινας χωρις να ελενξεις για τον μαλακα που θα περασει με ''βαθυ πορτοκαλι'':rolleyes: η που δεν θα σταματησει γιατι το ''stop'' νομιζει οτι ειναι διαφημηση προφυλακτικων:lol: αν και βασικα εχουν κοντινη σχεση.....αν το παραβιασει σε γαμησε....:wacko:


:wave2:

CIRUS
15/10/2008, 12:49
καλως όρισες στον κόσμο τον 2 τροχών και στο forum :beer:

γενικά αυτά που σου είπε o div πιστεύω ότι είναι αρκετά κατατοπιστικά για αρχή και καλό είναι να διαβάσεις αρκετά τοπικ που έχουν γραφτεί εδω μέσα για την ασφάλεια μας πάνω σε μηχανή.

το βασικότερο όλων είναι να ξέρεις ότι δεν πρέπει να ξεκινάς ποτέ την μηχανή σου χωρίς να φοράς κράνος, μπουφάν μπότες. αυτό είναι το πρώτο βήμα, αν δεν κάνεις αυτό καλύτερα να γυρίσεις στο αμαξι και δεν το λέω ειρωνικά αρκετές ζωές έχουν χαθεί άδικα από τέτοια βασικά πράγματα.

αφού ξεπεράσεις το πρώτο αυτό βασικό βήμα, να μάθεις να οδηγάς αμυντικά και να αποκτάς εμπειρία (πάντως μαζί με την εμπειρία που θα αποκτάς, δύσκολα να ξέρεις ότι θα αποφύγεις το πέσιμο είτε εν στάση είτε κινούμενος, απλά είναι και αυτό μέρος του να καβαλάς 2τροχο)

σου εύχομαι καλά και ασφαλή χιλιόμετρα φίλε μου :wave2:

aakkuan
19/11/2008, 20:19
βασικα και γω ειμαι περιπου στη θεση του sniper. λεω περιπου γιατι εχω 5 μηνες γεματους με ενα κρυπτονακι r (εντάξει γερασα πανω του:D :D ). λογω προσωρινης ξενιτιας πανω που ερωτευτηκα μια super four χωριστήκαμε :rolleyes: αν και που και που την κερατωνω με κατι ντοπιες εδω....

το θεμα ειναι οτι και γω εχω πολλα να μαθω και γι αυτο παρολο που σας παρακολουθω εδω και τριμηνο τετραμηνο εχω γραψει ελαχιστα γιατι προτιμω να διαβαζω εμπειριες- συμβουλες κτλ (κυρίως από ατυχήματα )

βασικα όλος ο προλογος είναι για να πω σε κάποιους να χαλαρώσουν όταν κάποιος αρχάριος ψάρακλας γράφει τις φρίκη που χει περάσει με τις πρώτες εμπειρίες του μη βιάζεστε να τον αποπάρετε. εντάξει το να χεστεί κάποιος πάνω του ή να αποκτήσει κόμπλεξ κατωτερότητας σίγουρα μπορεί να του σώσει τη ζωή αλλά μπορεί να τον κάνει και να παρατήσει κάτι που μπορεί μετά να καραγουστάρει...

και μετά το ηθικολογικό δίδαγμα ώρα για κάποιες ερωτήσεις :D

1. ο πλευρικός άνεμος πόσο μπορεί να επηρρεάσει τον αναβάτη- μηχανή?? δεν έχω εμπειρία πάνω από 100 χιλιόμετρα και να με προσπερνάνε και μιλάω για όλες τις περιπτώσεις (προσπέρασμα φορτηγού, αμαξιού, σε ευθεία και σε στροφή )
2. δεν κατάλαβα την συμβουλή του grcook (με τα ερωτικά μάτια..) για το φρένο ακόμα και στο ισιάδι. για ποιον λόγο??

tai
19/11/2008, 22:49
να συμπληρώσω
ΠΟΤΕ δεν έχουμε προτεραιότητα
ΠΟΤΕ δεν μας βλέπουν
και μόλις μαθεις την μηχανή σου, ΠΡΟΣΕΧΕ
ο μονος καιρός που δεν κινδυνεύεις απο σένα, ειναι ο καιρός που δεν τολμάς να την σκίσεις
ειναι για ο οσο καιρό δεν την ξερεις
αρα κινδυνεύεις μόλις(νομισεις) την μάθεις

α! και ειμαστε αόρατοι :wave2:

lleonidas
04/03/2019, 15:05
Εκταφή θέματος...η οδήγηση μοτοσυκλέτας είναι ασφαλέστερη/λιγότερο επικίνδυνη συγκριτικά με άλλες "απειλές" οι οποίες θα μπορούσαν να μας προκαλέσουν σοβαρές βλάβες ή και το θάνατο.Αυτό τουλάχιστον προκύπτει από κάποια στατιστικά δεδομένα.
Οι παράμετροι βέβαια είναι πολλές και δεν είναι εύκολο να αποτυπωθούν σε τέτοιες στατιστικές.
Διαβάστε εδώ (https://www.motomag.gr/news/epikairotita/odigeite-motosykletes-einai-asfales) και εδώ (https://www.bikeit.gr/articles/reportaz/18973-reportaz-2019-statistiki-aitia0thanaton-odigisi-motosyklletas) .
404235

404236

ggs
04/03/2019, 15:24
Οδηγείτε μοτοσυκλέτες - Είναι ασφαλές!

καλά κρασα...

δημοσιογραφοι - συντεχνοι...:lol:

κρατάμε οτι μας βολεύει και οτι δεν μας βολεύει , το χώνουμε στην άμμο..

το πρώτο γράφημα , είναι τελείως άκυρο...
το δεύτερο γράφημα , αν το δεις κανείς με λογική και οχι σαν Τακης Τσουκαλας, δυστυχώς λέει οτι οι μοτοσυκλέτες είναι επικίνδυνες

basilis_k6
04/03/2019, 16:26
Οδηγείτε μοτοσυκλέτες - Είναι ασφαλές!

καλά κρασα...

δημοσιογραφοι - συντεχνοι...:lol:

κρατάμε οτι μας βολεύει και οτι δεν μας βολεύει , το χώνουμε στην άμμο..

το πρώτο γράφημα , είναι τελείως άκυρο...
το δεύτερο γράφημα , αν το δεις κανείς με λογική και οχι σαν Τακης Τσουκαλας, δυστυχώς λέει οτι οι μοτοσυκλέτες είναι επικίνδυνες

το δευτερο γράφημα ειναι μισο. χωρις το αυθεντικο γράφημα νομιζει κανεις οτι το κοκκινο χρωμα ειναι διπλάσιος αριθμος απο το μπλε και το κιτρινο ακομη μεγαλυτερο. δεν ειναι ετσι.
επισης χωρις ποσοστα επι των χρηστων ποδηλατων/μοτο/αυτοκινητου δεν μπορεις να βγαλεις κανενα πορισμα.

νεοσσός
04/03/2019, 21:09
...
επισης χωρις ποσοστα επι των χρηστων ποδηλατων/μοτο/αυτοκινητου δεν μπορεις να βγαλεις κανενα πορισμα.
Επαυξάνω για την απουσία σταθμισμένων τιμών. Το γράφημα μπορεί να παραπλανήσει, αν δεν ερμηνευθει με συγκεκριμένο τρόπο.

Στο πρώτο γράφημα απουσιάζει επίσης παράμετρος ουσίας, η ηλικία θανάτου.

Αμφότερα είναι για πολύ εξειδικευμένη χρήση και όχι για βιαστικά εποπτικά συμπεράσματα. Αν τα δει Μαθηματικός, θα σαλτάρει στο +οο.