Σύνδεση

View Full Version : Παιχνίδι γνώσεων για να περνάει η ώρα MKII



Σελίδες : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24

Gallos
07/05/2010, 09:55
MV Agusta 125cc του 1968?

sapila racing
07/05/2010, 10:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gallos
MV Agusta 125cc του 1968?

Καλά το πας, αλλά βαλε κι αλλα κυβικά, εχει γκάζια το εργαλείο!

byron
07/05/2010, 10:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Καλά το πας, αλλά βαλε κι αλλα κυβικά, εχει γκάζια το εργαλείο!


Gallos αυτό που εννοεί ο sapilas είναι πως έχεις βρει τη χρονολογία :p

filipp0s
07/05/2010, 10:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Οτι λάμπει δεν ειναι χρυσός.

Και οτι ειναι κόκκινο δεν είναι σώνει και καλά Ducati. :wave2:


ελα ρε αληθεια? :evil: :lol:


λιγο το εψαξα κι απο οτι φαινεται το βρηκε ο gallos :beer: :beer:

Gallos
07/05/2010, 10:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Gallos αυτό που εννοεί ο sapilas είναι πως έχεις βρει τη χρονολογία :p

Σωστα παμε, ειναι 350 αλλα μενει το μοντελο να βρουμε. Μοιαζει πολυ με
MV Agusta 350 B του 1972 .
Τωρα εσυ byr0n, συγνωμη και για το θαρρος αλλα ψαξε να βρεις τη ρολοι φοραει ο sapilas:D :D

filipp0s
07/05/2010, 10:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gallos
...
Τωρα εσυ byr0n, συγνωμη και για το θαρρος αλλα ψαξε να βρεις τη ρολοι φοραει ο sapilas:D :D

εγω ξερω παντως, που ειναι τραβηγμενη η φωτο :lol: :lol:

byron
07/05/2010, 10:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gallos
Τωρα εσυ byr0n, συγνωμη και για το θαρρος αλλα ψαξε να βρεις τη ρολοι φοραει ο sapilas:D :D

citizen promaster.

sapila racing
07/05/2010, 10:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Gallos αυτό που εννοεί ο sapilas είναι πως έχεις βρει τη χρονολογία :p


Μπα... θελει να του βάλεις λίγα χρόνια και κάμποσα κυβικά.

Εχει πλάκα το μοτεράκι, αν κι είναι αρχαιολογία στην όψη.

byron
07/05/2010, 10:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gallos
Τωρα εσυ byr0n, συγνωμη και για το θαρρος αλλα ψαξε να βρεις τη ρολοι φοραει ο sapilas:D :D

Ευκολάκι είναι το quiz. Αν ήθελε να βάλει κατι δύσκολο, θα ρώταγε τι μάρκα και πόσα psi αέρα έχουν τα λάστιχα του scrambler. :D

Gallos
07/05/2010, 10:21
900s του 77':D

edit:Εχω κανει λαθος απο πανω,εγω παντως το βρισκω ως
MV Agusta 1972
350B Sport Electronicca

εδω και το site : http://www.nydesmo.com/mv-agusta.html
:confused: :confused:


197128

sapila racing
07/05/2010, 10:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
citizen promaster.

Δεν θα με χάλαγε καθόλου. :lol:

Gallos το βρήκες, αν και δεν είμαι σίγουρος αν είναι 350Β του 72 όπως λες η 350S του 70.
Ιδια ηταν ετσι κι αλλιώς. Μου αρέσει που το μοτέρ δείχνει σαν δίχρονο αν δεν προσέξεις.

να και η φωτό απο την γιαφκα της Μιχαλακοπούλου.


197132

sapila racing
10/05/2010, 04:51
Κι όμως αυτό το boxer δεν το έχουμε βάλει! :smokin:


197376

stefanos
10/05/2010, 05:31
Ελβετικό universal γύρω στο 1950 μάλλον 600 cc.

sapila racing
10/05/2010, 05:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Ελβετικό universal γύρω στο 1950 μάλλον 600 cc.

Στεφανε εισαι σωστός. :beer:

580 κυβικά είναι, υποτίθεται οτι θα εκλεβε πωλήσεις απο τα BMW, αλλά δεν εφτιαξαν και πολλά.
Ειναι αρκετά σπάνια μοτοσυκλέτα.

:wave2:

sapila racing
10/05/2010, 05:44
Και η original φωτό.

Κατι περίεργο παίζει με τo κίτρινο δίπλα... :winka:


197388

stefanos
10/05/2010, 06:30
Κάποιος πέταξε τα ηλεκτρικά του honda και έβαλε κάτι που μοιάζει με vertex

sapila racing
11/05/2010, 06:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Κάποιος πέταξε τα ηλεκτρικά του honda και έβαλε κάτι που μοιάζει με vertex

Δεν ξερω τι ειναι το Vertex, αλλά φαντάζομαι κατι αντίστοιχο των Dyna κλπ.
Ο πολλαπλασιατής/διανομέας που φαίνεται ειναι τέρας! :lol:

stefanos
11/05/2010, 07:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Ο πολλαπλασιατής/διανομέας που φαίνεται ειναι τέρας! :lol:

είναι ωραιότατο εργαλείο, λίγο τέρας ναι αλλά δικαιολογημένα μίας και περιέχει και το δυναμό.
Κανονικά στα αυτοκίνητα μπαίνει στην θέση του διανομέα και αφού το κουμπώσεις απλά βάζεις τις μπουζόπιπες στην θέση τους και τέρμα με τα ηλεκτρικά του κινητήρα.
Όλα σε ένα. :p

http://www.donzig.com/vertex.html

sapila racing
11/05/2010, 07:57
Πρωτόγονο scooter με πολύ ενδιαφέρουσα ιστορία.

:D


197485

sapila racing
11/05/2010, 07:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
είναι ωραιότατο εργαλείο, λίγο τέρας ναι αλλά δικαιολογημένα μίας και περιέχει και το δυναμό.
Κανονικά στα αυτοκίνητα μπαίνει στην θέση του διανομέα και αφού το κουμπώσεις απλά βάζεις τις μπουζόπιπες στην θέση τους και τέρμα με τα ηλεκτρικά του κινητήρα.
Όλα σε ένα. :p

http://www.donzig.com/vertex.html

Ρε συ αυτό είναι πολύ καλό! Δεν το ήξερα οτι υπήρχε τέτοιο πράγμα. :beer:

filipp0s
11/05/2010, 08:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Πρωτόγονο scooter με πολύ ενδιαφέρουσα ιστορία.

:D


Fuji Rabbit S-1 του 1946, 135cc :D


πες τα υπολοιπα εσυ, βαριεμαι :lol:

sapila racing
11/05/2010, 08:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από filipp0s
Fuji Rabbit S-1 του 1946, 135cc :D


πες τα υπολοιπα εσυ, βαριεμαι :lol:

Βρε παπ@ρα υφυπουργέ, πας να χώσεις τον υπουργό?
αι δεν εχουμ εκαι γραμματέα με τις περικοπές...

Εν πασει περιπτώσει.. θα τα πω εγώ αφού βαριέσαι να μοιραστείς τις γνώσεις σου με το κοινό...

Αυτό το Ξιαπωνέζικο scooter φτιαχτηκε μετα τον πόλεμο, και χρησιμοποιεί για τα πλαινά του κομμάτια scrap απο πολεμικά αεροπλάνα, ο εμπρός τροχός ειναι ο πίσω τροχός προσγείωσης απο ενα βoμβαρδιστικό Nakajima και ο κινητήρας είχε αρχικά ρόλο βοηθητικής γεννήτριας.

Θα μoυ πείτε οτι αυτη η iστορία θυμίζει λίγο Vespa και δεν θα εχετε άδικο, το ενδιαφέρον όμως είναι οτι ετούτο εδω φτιάχτηκε 6 μήνες πριν την πρωτη Vespa! :winka:

sapila racing
11/05/2010, 09:59
Φοβερή ασχημία... :yuck:

Ευτυχώς φτιάξανε μόνο 3 κομμάτια. :lol:


197490

filipp0s
11/05/2010, 10:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Φοβερή ασχημία... :yuck:

Ευτυχώς φτιάξανε μόνο 3 κομμάτια. :lol:

σιχαμα οντως :lol:

Barigo Onixa του 95 με ροταξ κινητηρα μονοκυλινδρο 600cc :smokin:


σε μπλε ειναι χειροτερο http://www.motos-voitures-anciennes.com/Betty.htm :lol:



μηπως εχει ξαναμπει?

sapila racing
11/05/2010, 10:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από filipp0s
σιχαμα οντως :lol:

Barigo Onixa του 95 με ροταξ κινητηρα μονοκυλινδρο 600cc :smokin:


σε μπλε ειναι χειροτερο http://www.motos-voitures-anciennes.com/Betty.htm :lol:



μηπως εχει ξαναμπει?

Σε μπλέ είναι όντως χειρότερο, αλλά ειναι μια καλή αρχή! :lol:

Δεν το βρήκα, το ψαχτήρι δεν βγαζει τίποτα σε barigo.

Υφυπουργέ εισαι σε φόρμα! :beer:

Gallos
11/05/2010, 10:49
Εγώ λέω να περιορίσουμε τον filipp0s σε μια απάντηση την μέρα:D Δεν αφήνεις τα νέα
φυντάνια να αναπτυχθούν. Επίσης το δικό μου δεν το έχεις βρει και αρχίζω να πιστεύω ότι στα σφυρίζει ο Υπουργός.:smokin:
Χωρίς παρεξήγηση έτσι, ο λαός ο ίδιος λέει ότι είστε λαμογια όλοι οι υπουργοί κτλπ.:a39:

sapila racing
11/05/2010, 10:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gallos

Χωρίς παρεξήγηση έτσι, ο λαός ο ίδιος λέει ότι είστε λαμογια όλοι οι υπουργοί κτλπ.:a39:

Φυσικά δεν τίθεται θέμα παρεξήγησης.

εεε υφυπουργέ, συμπλήρωσε σε παρακαλώ την φόρμα Ε453δ για ενα μπανιο στον κύριο. :evil:

:lol: :lol:

Ποιο εχει μεινει αναπάντητο? Το Kompressor?

filipp0s
11/05/2010, 11:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gallos
Εγώ λέω να περιορίσουμε τον filipp0s σε μια απάντηση την μέρα:D Δεν αφήνεις τα νέα
φυντάνια να αναπτυχθούν. Επίσης το δικό μου δεν το έχεις βρει και αρχίζω να πιστεύω ότι στα σφυρίζει ο Υπουργός.:smokin:
Χωρίς παρεξήγηση έτσι, ο λαός ο ίδιος λέει ότι είστε λαμογια όλοι οι υπουργοί κτλπ.:a39:

το δικο σου ηταν ευκολο γι αυτο δεν το απαντησα :smokin:


συμφωνω κατα τα αλλα με το λαο* :smokin:






*συμπληρωνω ΤΩΡΑ τη φορμα Ε453δ.

:lol: :lol:

sapila racing
11/05/2010, 12:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από filipp0s
το δικο σου ηταν ευκολο γι αυτο δεν το απαντησα :smokin:
[/SIZE]

Είναι large ο άνθρωπος! :D

Lio
11/05/2010, 12:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Ποιο εχει μεινει αναπάντητο? Το Kompressor?

Ειναι καιενα δικο μου στη σελιδα 94...

Λευκάδιος
11/05/2010, 12:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από Lio5
Ειναι καιενα δικο μου στη σελιδα 94... και ενα cafe racer στη σελιδα 97 ..... :ninja:

sapila racing
11/05/2010, 14:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από Lio5
Αυτο εδω εψαχνα πολυ καιρο νατο βρω:

Το ανεβάζω γιατί δείχνει πολύ ενδιαφέρον.


197515

sapila racing
11/05/2010, 14:15
H βάση φαίνεται οτι ήταν ενα ΚΤΜ 125 του 1990 σαν αυτό, αλλά εχει μπει αλλο πλαίσιο, ανάρτηση κλπ.


197518

filipp0s
11/05/2010, 14:23
αυτο θα πει συγχρονισμος! Το υπουργειο σε απολυτη ετοιμοτητα :smokin:







Αρχικά δημιουργήθηκε από giorgos76
και ενα cafe racer στη σελιδα 97 ..... :ninja:

το cafe racer της σελιδας 97 ειναι μια μιξη seeley ΜΚ2 πλαισιου με Lifan μοτερ! Το ελεος! Εβλεπα το μοτερ κι ελεγα πως αποκλειεται να παιζει τετοια πατατα...

πλΕροφοριες εδω http://www.framecrafters.net/show-project.php?id=20


και η φωτο (μια αλλη δηλ.) για να θυμηθουμε τι ηταν...


197522

sapila racing
11/05/2010, 14:29
Oύτε αν είχαμε συννενοηθεί δεν θα γινόταν. :lol:

Γεια σου ρε Φίλιππα. :wave2:

Λευκάδιος
11/05/2010, 18:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από filipp0s




το cafe racer της σελιδας 97 ειναι μια μιξη seeley ΜΚ2 πλαισιου με Lifan μοτερ! Το ελεος! Εβλεπα το μοτερ κι ελεγα πως αποκλειεται να παιζει τετοια πατατα...

πλΕροφοριες εδω http://www.framecrafters.net/show-project.php?id=20


και η φωτο (μια αλλη δηλ.) για να θυμηθουμε τι ηταν... χαθηκε να βαλουν κανα honda μοτερ?παντως η συγκεκριμενη εταιρια φτιαχνει πολυ καλα projects(εγω εβαλα το χειροτερο για το ξεκαρφωμα :D )

Lio
12/05/2010, 03:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
H βάση φαίνεται οτι ήταν ενα ΚΤΜ 125 του 1990 σαν αυτό, αλλά εχει μπει αλλο πλαίσιο, ανάρτηση κλπ.

Σωστα, αλλα δεν προκειται για μια απλη μοντα...
Ειναι ενα πρωτοτυπο που εφτιαξε ο Horst Leitner (της πρωην ΑΤΚ και νυν AMP research), για λογαριασμο της ΚΤΜ το 90.
Η σχεδιαση ηταν πολυ μπροστα για την εποχη, με περιμετρικο πλαισιο και πλαγια τοποθετημενο αμορτισερ χωρις μοχλικο (οπως συνηθηζε ο Leitner και στα ΑΤΚ). Για να συγκεντρωθουν οι μαζες κοντα στο κεντρο βαρους, το μοτερ και το ρεζερβουαρ ηταν τοποθετημενα χαμηλοτερα και ο σιγαστηρας της εξατμισης ακριβως πισω απο το μοτερ, κατω απο το αμορτισερ, με εξοδο προς τα κατω.
Οπωε γραφει το motocross action, το πρωτοτυπο εξαφανιστηκε στα υπογεια του Mattighofen, για να εμφανιστει μερικως το 97 ως PDS....


197541

sapila racing
12/05/2010, 03:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από Lio5
Σωστα, αλλα δεν προκειται για μια απλη μοντα...
Ειναι ενα πρωτοτυπο που εφτιαξε ο Horst Leitner (της πρωην ΑΤΚ και νυν AMP research), για λογαριασμο της ΚΤΜ το 90.
Η σχεδιαση ηταν πολυ μπροστα για την εποχη, με περιμετρικο πλαισιο και πλαγια τοποθετημενο αμορτισερ χωρις μοχλικο (οπως συνηθηζε ο Leitner και στα ΑΤΚ). Για να συγκεντρωθουν οι μαζες κοντα στο κεντρο βαρους, το μοτερ και το ρεζερβουαρ ηταν τοποθετημενα χαμηλοτερα και ο σιγαστηρας της εξατμισης ακριβως πισω απο το μοτερ, κατω απο το αμορτισερ, με εξοδο προς τα κατω.
Οπωε γραφει το motocross action, το πρωτοτυπο εξαφανιστηκε στα υπογεια του Mattighofen, για να εμφανιστει μερικως το 97 ως PDS....

Αρα ηταν στην ουσία το πρωτότυπο για την επόμενη γενιά ΚΤΜ!
Βιάστηκες όμως να τα μαρτυρήσεις όλα, θα παιδευόμασταν πολύ να το βρούμε!
:beer:

sapila racing
12/05/2010, 05:31
Να κι ενα καλό. Δεν θα ειναι και πολύ δύσκολο. :D


197561

Gallos
12/05/2010, 05:49
r28 military του 1964

245 cc
18 hp στις 7,400 rpm


edit: Η BMW R28 ήταν μια εξέλιξη της παραγωγής του τουριστικού μοντέλου R27 για τις ανάγκες του το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας, (Συνοριακούς αλλά και για ενθουσιώδες Cross Country αγόρια). Όλες οι προδιαγραφές του οχήματος επιτεύχθηκαν( εκτός από το βάρος) αλλά η BMW δεν ήταν έτοιμη να σχεδιάσει μια εντελώς νέα μοτοσικλέτα χωρίς εγγυήσεις. Δοκιμάστηκαν και διαφορές παραλλαγές του R27 με τη συνήθη Πιρούνια Earles, τροποποιημένα Earles Πιρούνια και με τηλεσκοπικό πιρούνι.

sapila racing
12/05/2010, 05:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gallos
r28 military του 1964

245 cc
18 hp στις 7,400 rpm

Σωστός και γρήγορος! :beer: :beer:

Lio
12/05/2010, 06:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Αρα ηταν στην ουσία το πρωτότυπο για την επόμενη γενιά ΚΤΜ!
Βιάστηκες όμως να τα μαρτυρήσεις όλα, θα παιδευόμασταν πολύ να το βρούμε!
:beer:

Ωχ!! Δεν προσεξα το προηγουμενο ποστ...
Σορυ....

:beer: :beer:

sapila racing
12/05/2010, 07:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από Lio5
Ωχ!! Δεν προσεξα το προηγουμενο ποστ...
Σορυ....

:beer: :beer:

Δε βαριέσαι. Την γλυτώσαμε. :lol: :wave2:

sapila racing
12/05/2010, 07:56
Δεν εχει να κάνει με τα κλασσικά, αλλά εγω σε κλασσικό το χρησιμοποίησα.

Tι μετράει αυτό το πράμα?

Εμένα μου έβγαλε 40 προχτές. :smokin:


197616

VANDA
12/05/2010, 07:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Δεν εχει να κάνει με τα κλασσικά, αλλά εγω σε κλασσικό το χρησιμοποίησα.

Tι μετράει αυτό το πράμα?

Εμένα μου έβγαλε 40 προχτές. :smokin:


Σκληρότητα ελαστικού;

filipp0s
12/05/2010, 08:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από VANDA
Σκληρότητα ελαστικού;


http://www.intercomp-racing.com/Products/TIRE_DUROMETER_755.cfm

sapila racing
12/05/2010, 08:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από VANDA
Σκληρότητα ελαστικού;

Oh yes.
Εχουμε προχωρήσει πολύ!

Φιλιππα άργησες ρε... :lol:

sapila racing
14/05/2010, 04:07
Τι παίχτηκε εδω ρε παιδιά? :winka:


197735

filipp0s
14/05/2010, 04:12
kawabusa? :lol:

sapila racing
14/05/2010, 04:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από filipp0s
kawabusa? :lol:

Ναι ρε φίλε, δεν του εφτανε το γκάζι...

Αλλαξε και το ψαλίδι ο παπάρας. :mad:

Ομορφο είναι πάντως και δεν φαίνεται οτι είναι μοντίφα αν δεν προσέξει κάποιος.

sapila racing
14/05/2010, 05:44
Τι είναι αυτό και σε ποιά μοτοσυκλέτα ανήκει? :smokin:


197750

VANDA
14/05/2010, 06:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Τι είναι αυτό και σε ποιά μοτοσυκλέτα ανήκει? :smokin:


:smilea:


197753

sapila racing
14/05/2010, 06:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από VANDA
:smilea:

Μπράβο ρε Vanda!!

Για πες μας και τι κάνει τώρα, και εξήγησέ το και σε κάποιους που ανακάλυψαν τον τροχό προσφάτως. :lol:

Gallos
14/05/2010, 06:02
Λάθος δεκαετία έψαχνα πάλι. Πολύ kawasaki έχει πέσει. Όλα είναι σικέ:lol:

VANDA
14/05/2010, 06:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Μπράβο ρε Vanda!!

Για πες μας και τι κάνει τώρα, και εξήγησέ το και σε κάποιους που ανακάλυψαν τον τροχό προσφάτως. :lol:


Λαδώνει αλυσιδούλα και τα κάνει όλα χάλια;

sapila racing
14/05/2010, 06:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από VANDA
Λαδώνει αλυσιδούλα και τα κάνει όλα χάλια;

Λαδώνει μια χαρά και χωρίς το πράματάκι αυτό έπρεπε να ησουν στην μπρίζα συνέχεια.
Δεν υπήρχαν O ring αλυσίδες τότε και ηταν μεγάλο πρόβλημα, πηγαίνοντας για Θεσσαλονίκη πχ επρεπε να λαδώσεις αλυσίδα στο δρόμο οπωσδήποτε!

Ε οτι θα τα κάνει όλα λίγο π%@ανα ειναι αποδεκτόν. :rotflmao:

To σύστημα το είχε το πρώτο Ζ1, μετα βγήκαν και οι O ring και το κατήργησαν.

Βεβαια οι O ring ηταν πανάκριβες τότε και αναγκαστικά σχεδόν όλοι βάζαμε τις απλές....

:wave2:

Lio
14/05/2010, 06:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Λαδώνει μια χαρά και χωρίς το πράματάκι αυτό έπρεπε να ησουν στην μπρίζα συνέχεια.
Δεν υπήρχαν O ring αλυσίδες τότε και ηταν μεγάλο πρόβλημα, πηγαίνοντας για Θεσσαλονίκη πχ επρεπε να λαδώσεις αλυσίδα στο δρόμο οπωσδήποτε!

Ε οτι θα τα κάνει όλα λίγο π%@ανα ειναι αποδεκτόν. :rotflmao:

To σύστημα το είχε το πρώτο Ζ1, μετα βγήκαν και οι O ring και το κατήργησαν.

Βεβαια οι O ring ηταν πανάκριβες τότε και αναγκαστικά σχεδόν όλοι βάζαμε τις απλές....

:wave2:

Εχει και αντλια αυτο, ετσι??
Μοιαζει με την αντλια λαδιου που ειχαν τα Mach III-IV (αυτα με τους σταυρους), αλλα μπορει να κανω και λαθος...

sapila racing
14/05/2010, 06:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από Lio5
Εχει και αντλια αυτο, ετσι??
Μοιαζει με την αντλια λαδιου που ειχαν τα Mach III-IV (αυτα με τους σταυρους), αλλα μπορει να κανω και λαθος...

Ναι εχει και αντλία. Λογικό να μοιάζει, μπορεί να είναι και ίδια!

Λευκάδιος
15/05/2010, 20:23
ενα naked βασισμενο σε duke??


197886

sapila racing
20/05/2010, 12:54
Ωραίος!


198501

sapila racing
24/05/2010, 04:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από giorgos76
ενα naked βασισμενο σε duke??
Μια και δεν βλέπω να το ψαχνει κανείς, το λεω εγω να ξεκολλήσουμε.

Eίναι το πρωτότυπο ΚΤΜ Unit, το οποίο δεν μπήκε ποτέ στην παραγωγή.



:wave2:


198937

filipp0s
24/05/2010, 05:25
Να βαλω κι εγω ενα γληγορο :D


198940

sapila racing
24/05/2010, 08:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από filipp0s
Να βαλω κι εγω ενα γληγορο :D

Ωραίο! Ιδιο μ αυτό εδω μου φαίνεται. :lol:
Δεν το λέω, ειμαι καλό παιδί. :wave2:


198947

Λευκάδιος
24/05/2010, 09:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Μια και δεν βλέπω να το ψαχνει κανείς, το λεω εγω να ξεκολλήσουμε.

Eίναι το πρωτότυπο ΚΤΜ Unit, το οποίο δεν μπήκε ποτέ στην παραγωγή.



:wave2: ωραιος,παρουσιαστηκε στο Μιλανο πριν 15 χρονια.η KTM ειχε αλλο ενα πρωτοτυπο εκει με το ονομα city crosser αλλα δεν βρισκω φωτο στο google :wave2:

filipp0s
25/05/2010, 15:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Ωραίος!

Laurin & Κlement του 1900. :D

sapila racing
26/05/2010, 05:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από filipp0s
Laurin & Κlement του 1900. :D

Yes. :beer: :beer:

Να πω και το V2 που βαλες να παρουμε μπρός?

filipp0s
26/05/2010, 06:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Yes. :beer: :beer:

Να πω και το V2 που βαλες να παρουμε μπρός?

ε πες το ντε! Τι μου κοτσαρεις φωτογραφιες? :beer: :beer: :wave2:

sapila racing
26/05/2010, 08:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από filipp0s
ε πες το ντε! Τι μου κοτσαρεις φωτογραφιες? :beer: :beer: :wave2:

Ειπα μπας και το ψαξει κανεις... ;)

Ειναι το Godden Metisse v1000 1000 cc, περισσότερα εδω.

http://www.yesterdays.nl/godden-metisse-v1000-1000-p-1089.html

:beer:


199259

stefanos
26/05/2010, 11:36
Περίεργο μηχανάκι, βγάζει μάτι τι είναι οπότε ας βρούμε το μοντέλο, το περίεργο μαραφέτι σε γωνία 90 και 75 με τον κύλινδρο βοηθάει όποιον θυμάται περίεργα.


199295

sapila racing
27/05/2010, 14:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Περίεργο μηχανάκι, βγάζει μάτι τι είναι οπότε ας βρούμε το μοντέλο, το περίεργο μαραφέτι σε γωνία 90 και 75 με τον κύλινδρο βοηθάει όποιον θυμάται περίεργα.

Κοτα είναι αλλά τί κότα? :wave2:

Περίεργο πράμα αυτό μπροστά στον κινητήρα, θα το ψάξω!

Λευκάδιος
27/05/2010, 17:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Κοτα είναι αλλά τί κότα? :wave2:

Περίεργο πράμα αυτό μπροστά στον κινητήρα, θα το ψάξω!
λειρατη :lol: .μην ειναι 242 1984?η μεταδοση ειναι απ'την αριστερη πλευα σε αντιθεση με τα αλλα μοντελα της εποχης(πλην των μικρων).

filipp0s
27/05/2010, 18:41
Ηταν πρωτοτυπο μοντελο του 1983 και λεγοταν Montesa Cota Alcor xlv και ειχε κομπρεσορα (απο οτι καταλαβα)...


:cool:


199473

filipp0s
27/05/2010, 18:45
Αν καποιος ξερει και ισπανικα να μας το μεταφρασει, εδω μαλλον τα εξηγει ολα.


Y aquí os presento unas fotos curiosísimas, en ellas se ve a un jovencísimo miquel cirera presentando en 1983 el proyecto ALCOR XLV, buscando un mayor par motor se utilizó un dos tiempos con pistón-bomba auxiliar (sistema DKW) sobre la base de una cota 242, aunque con amortiguadores y tarado de suspensiones algo distintos. Con esta moto se pretendían unas prestaciones tipo 4t (bajos tipo tractor con gran retención al cortar gas). Fué presentada en el trial de Ibi de aquel año

filipp0s
27/05/2010, 18:59
κι απο οτι φαινεται τελικα το πρωτοτυπο μοντελο του 83, βασιστηκε πανω στο 242 (οπως σωστα ειπε κι ο Γιωργος) και στο Alcor XLV του 74


199474

filipp0s
27/05/2010, 19:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Κοτα είναι αλλά τί κότα? :wave2:

Περίεργο πράμα αυτό μπροστά στον κινητήρα, θα το ψάξω!


ψαξτο, ψαξτο! :lol: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

Λευκάδιος
27/05/2010, 19:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Κοτα είναι αλλά τί κότα? :wave2:

Περίεργο πράμα αυτό μπροστά στον κινητήρα, θα το ψάξω!
Αρχικά δημιουργήθηκε από filipp0s
ψαξτο, ψαξτο! :lol: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: Αρη αυριο περιμενουμε την ακτινογραφια του κομπρεσορα :lol:

sapila racing
28/05/2010, 08:50
Ρε κουφάλες το βρήκατε κιόλας. :beer:

filipp0s
28/05/2010, 08:53
Ασε τα διπλα ποστ και ξηγησου διπλο μισθο στο υπουργειο. Τον δικαιουμαι. :smokin:


:lol: :rotflmao: :lol: :lol:

sapila racing
28/05/2010, 08:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από filipp0s
Ασε τα διπλα ποστ και ξηγησου διπλο μισθο στο υπουργειο. Τον δικαιουμαι. :smokin:


:lol: :rotflmao: :lol: :lol:

Γαμησέ τα, ξέχασα το ποντικι στι σπίτι και είμαι με το κολοδάχτυλο. :rotflmao:

Αυξηση δεν παίζει τέτοιες εποχές, αλλά τουλάχιστον δεν θα έχεις μείωση.
Ξέρεις τα 3 2 κλπ. :rotflmao: :lol:

sapila racing
28/05/2010, 10:03
Ενα γλυκούλι. :smilea:


199591

stefanos
28/05/2010, 14:51
Λοιπόν χρωστάω μερικά για τις κότες παραπάνω.
Η συγκεκριμένη διάταξη σε σχέση με ένα απλό δίχρονο έχει επί πλέον ένα πιστόνι "νεκρό" το οποίο βρισκόμενο στον ίδιο στροφαλοθάλαμο και κινούμενο αντίθετα με το κανονικό συμπιέζει το μείγμα προκειμένου αυτό να κινηθεί ταχύτερα μέσω των θυρίδων μεταφοράς στο θάλαμο καύσης.
Αποτέλεσμα στην 242 η μέγιστη ροπή εμφανίζεται στις 1000 σαλ.
Η τεχνολογία προϋπήρχε του πολέμου βέβαια.

VANDA
28/05/2010, 19:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Ενα γλυκούλι. :smilea:



motom delfino 160cc, 1953..6..7? :blush:

Lio
29/05/2010, 03:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Λοιπόν χρωστάω μερικά για τις κότες παραπάνω.
Η συγκεκριμένη διάταξη σε σχέση με ένα απλό δίχρονο έχει επί πλέον ένα πιστόνι "νεκρό" το οποίο βρισκόμενο στον ίδιο στροφαλοθάλαμο και κινούμενο αντίθετα με το κανονικό συμπιέζει το μείγμα προκειμένου αυτό να κινηθεί ταχύτερα μέσω των θυρίδων μεταφοράς στο θάλαμο καύσης.
Αποτέλεσμα στην 242 η μέγιστη ροπή εμφανίζεται στις 1000 σαλ.
Η τεχνολογία προϋπήρχε του πολέμου βέβαια.

Πολυ ενδιαφερον κολπο. Γιατι δεν προχωρησε ομως? (Me gusta τους Ισπανους, οφειλω να ομολογησω....)

sapila racing
29/05/2010, 04:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από VANDA
motom delfino 160cc, 1953..6..7? :blush:

Μέσα είσαι! :beer:
Για την χρονιά δεν είμαι κι εγω σίγουρος, ειναι ανάμεσα 52 με 55.

sapila racing
29/05/2010, 05:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Λοιπόν χρωστάω μερικά για τις κότες παραπάνω.
Η συγκεκριμένη διάταξη σε σχέση με ένα απλό δίχρονο έχει επί πλέον ένα πιστόνι "νεκρό" το οποίο βρισκόμενο στον ίδιο στροφαλοθάλαμο και κινούμενο αντίθετα με το κανονικό συμπιέζει το μείγμα προκειμένου αυτό να κινηθεί ταχύτερα μέσω των θυρίδων μεταφοράς στο θάλαμο καύσης.
Αποτέλεσμα στην 242 η μέγιστη ροπή εμφανίζεται στις 1000 σαλ.
Η τεχνολογία προϋπήρχε του πολέμου βέβαια.

Ηταν ενα καλό κόλπο, που το αντέγραψαν απο το DKW όπως αναφέρει και το κείμενο στα Ισπανικά.
Το DKW το εχουμε ξαναδεί εδω, ηταν δικυλινδρο με ενα εξτρα κυλινδρο που έπαιζε το ρόλο συμπιεστή για τους άλλους δύο και ηταν πολύ γρήγορο!
Τωρα γιατί δεν συνεχίστηκε η πατέντα, ποιός ξέρει. :wave2:

stefanos
29/05/2010, 05:55
Γιατί οι μηχανικοί συμπιεστές και ειδικά ένα πιστόνι όπως στην περίπτωσή μας απορροφούν πολύ ωφέλιμο έργο για την λειτουργία τους και χρειάζονται μόνο στις χαμηλές στροφές στα συγκεκριμένα δίχρονα .
Μόλις ανέβουν λίγο οι στροφές οι εξατμίσεις οι εισαγωγές οι Ριντ και οι μεταβαλλόμενες εξαγωγές φροντίζουν για την καλή λειτουργία.
Βέβαια το αγώνισμα έχει ιδιαίτερες απαιτήσεις ροπής χαμηλά οπότε η montesa είχε κάθε λόγο να βάλει ένα τέτοιο σύστημα.

Λευκάδιος
29/05/2010, 08:03
μια οικολογικη προσπαθεια απο εναν μηχανουργο


199687

stefanos
29/05/2010, 08:15
Νομίζω έχει ξαναμπεί ,πολύ δουλειά, ο καθένας με το χόμπι του.
http://www.motorcyclistonline.com/firstrides/122_0910_liquefied_petroleum_gas_powered_motorcycle_greenfly/index.html

Λευκάδιος
29/05/2010, 08:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Νομίζω έχει ξαναμπεί ,πολύ δουλειά, ο καθένας με το χόμπι του.
http://www.motorcyclistonline.com/firstrides/122_0910_liquefied_petroleum_gas_powered_motorcycle_greenfly/index.html στην ευρεση που το εβαλα δεν εβγαλε κατι.greenfly. ο κινητηρας απο κυλινδρο και πανω ειναι απο xt500,μεταδοση cvt και χρησιμοποιει για καυσιμο LPG το γνωστο σε ολους προπανιο. ωραια 'λεπτομερεια' το εναλλακτικο μπροστινο οπως επισης οι τροχοι και η ρεζερβα.ειναι διαιρουμενοι και λυνουν με αλλεν για γρηγορη αλλαγη. http://www.thebikergene.com/custom-bikes/dave-akhursts-greenfly-the-lpg-powered-custom-motorcycle/ [list]
ΥΓ. το λινκ που εβαλες δεν λειτουργει αλλα το πιανω ως σωστο :) http://www.motorcyclistonline.com/firstrides/122_0910_liquefied_petroleum_gas_powered_motorcycle_greenfly/index.html :beer:

sapila racing
31/05/2010, 08:33
Το greenfly εχει ξαναμπεί σίγουρα, το θυμάμαι κι εγω! Το ψαχτήρι δεν το βγάζει, αλλα΄ισως εχει να κάνει με τα προβλήματα που ειχε το φόρουμ πριν λίγο καιρό. Ειχαν χαθεί και αρκετά πόστ.

Και συνεχίζουμε το πρόγραμμά μας με ενα σχετικά εύκολο, ακόμα και για νέους λύτες. :D


200002

sapila racing
31/05/2010, 09:39
Kι ενα δύσκολο γιατί είχαμε και παράπονα οτι μπαίνουν όλο εύκολα!

Το μηχανάκι είναι εύκολο, αλλά θέλουμε και λεπτομέρειες. Βασικά τον οδηγό. :winka:


200007

filipp0s
31/05/2010, 14:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Kι ενα δύσκολο γιατί είχαμε και παράπονα οτι μπαίνουν όλο εύκολα!

Το μηχανάκι είναι εύκολο, αλλά θέλουμε και λεπτομέρειες. Βασικά τον οδηγό. :winka:


Thierry Sabine το 1976-1977 στον αγωνα Abidjan-Nice (ή αλλιως Côte d'Ivoire - Côte d'Azur) με xt500. :smokin: :wave2:


η φωτο πρεπει να ειναι απο την στιγμη που χαθηκε στην ερημο και σκεφτοταν το paris dakar:lol:


200049

byron
31/05/2010, 14:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από filipp0s
Thierry Sabine το 1976-1977 στον αγωνα Abidjan-Nice (ή αλλιως Côte d'Ivoire - Côte d'Azur) με xt500. :smokin: :wave2:



Ασε μωρή Côte να πέσει και τίποτα κάτω :lol: :lol:

filipp0s
31/05/2010, 15:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Ασε μωρή Côte να πέσει και τίποτα κάτω :lol: :lol:

αϊ ρε, εχω αφησει το πιο πανω :lol:

-----------------------------------------------------------------------------------


το μηχανακι του sabine στο moto legende το 2009


200050

Gallos
31/05/2010, 15:08
Το οποίο είχε βρεθεί άλλη χρονιά πολύ εκτοοος πορείας.Στην Aλγερια μέσα :D

Pardalotzatziki
31/05/2010, 18:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Το greenfly εχει ξαναμπεί σίγουρα, το θυμάμαι κι εγω! Το ψαχτήρι δεν το βγάζει, αλλα΄ισως εχει να κάνει με τα προβλήματα που ειχε το φόρουμ πριν λίγο καιρό. Ειχαν χαθεί και αρκετά πόστ.

Και συνεχίζουμε το πρόγραμμά μας με ενα σχετικά εύκολο, ακόμα και για νέους λύτες. :D

Ενας νεος λυτης θα γραψει αυτο που του ηρθε μολις ειδε τη φωτογραφια....

Aermacchi...

Lio
01/06/2010, 03:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από filipp0s
Thierry Sabine το 1976-1977 στον αγωνα Abidjan-Nice (ή αλλιως Côte d'Ivoire - Côte d'Azur) με xt500. :smokin: :wave2:


η φωτο πρεπει να ειναι απο την στιγμη που χαθηκε στην ερημο και σκεφτοταν το paris dakar:lol:

Αυτα ητανε adventure(s)........

sapila racing
01/06/2010, 03:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από filipp0s
Thierry Sabine το 1976-1977 στον αγωνα Abidjan-Nice (ή αλλιως Côte d'Ivoire - Côte d'Azur) με xt500. :smokin: :wave2:


η φωτο πρεπει να ειναι απο την στιγμη που χαθηκε στην ερημο και σκεφτοταν το paris dakar:lol:

Παιχταρά μου εσυ!! :wave2: :beer:

Προσέξτε τον εξοπλισμό του, στρατιωτικές τσάντες απο μοναστηράκι κι ετσι.
Επίσης προσέξτε το XL350 με το έξτρα τεπόζιτο στην σχάρα, πολύ καλό για τότε!

Πραγματική περιπέτεια, χάρτης στο τεπόζιτο, και αντε τράβα μες στην έρημο. Ο Thierry χάθηκε για τα καλά, και σίγουρα εκει του ήρθε η έμπνευση για το Paris Dakar.

Η φωτό είναι πραγματικά απίστευτη αν κάτσεις και την προσέξεις καλά. :wave2:

sapila racing
01/06/2010, 03:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από Pardalotzatziki
Ενας νεος λυτης θα γραψει αυτο που του ηρθε μολις ειδε τη φωτογραφια....

Aermacchi...

Δεν είναι Aermacchi όμως. :wave2:

sapila racing
03/06/2010, 17:49
Αυτην την φωτό την είχα χάσει, αλλά την ξαναβρήκα και θα κάνει πάταγο!

Για πεστε μας τι εχουμε εδω ρε παιδιά!!! :lol: :lol: :rotflmao: :lol:


200391