View Full Version : Παιχνίδι γνώσεων για να περνάει η ώρα MKII
Hoco, 1924 :dizzy:
(και πριν δω το "Η" παρακαλώ! :mad: )
Άαααααντε λέμε...
:wave2: :ZZZ:
filipp0s
18/12/2009, 19:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από VANDA
Hoco, 1924 :dizzy:
(και πριν δω το "Η" παρακαλώ! :mad: )
Άαααααντε λέμε...
:wave2: :ZZZ:
Ακριβως! Ηοco του 1924 με κινητηρα dkw
Εσκισες! Και δεν απολυθηκες κιολας! :lol:
:beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:
κολλησες κι εσυ την αρρωστια μΕ φαινεται:sun:
sapila racing
18/12/2009, 19:36
Μπράβο Vanda! :beer:
Aντε να βάλουμε κανένα καλό τώρα, τα ξύλινα δεν μου αρέσουν και τόσο... :lol:
Για μαντέψτε κορίτσια...
(σχόλια για τον αναβάτη και τον εξοπλισμό θεωρούνται κακεντρεχή...) :smokin:
edit: Ο καθρέφτης είναι aftermarket...
183810
sapila racing
22/12/2009, 13:24
To μηχανάκι fantic Caballero??
Για τα γυαλιά το παντελονι κλπ θα σου πουν οι άλλοι σίγουρα. :lol: :beer:
Κομμένη ντίζα γκαζιού και δούλεμα με τον αντίχειρα έπαιζε, ή απλά ετοίμαζες μούτζα στο φωτογράφο? :winka:
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
To μηχανάκι fantic Caballero??
Και το αριστερό καλάμι είχε κλασμένη τσιμούχα :smokin:
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
To μηχανάκι fantic Caballero??
Κοντά είσαι ...
(125 Ιταλικό)
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Κομμένη ντίζα γκαζιού και δούλεμα με τον αντίχειρα έπαιζε, ή απλά ετοίμαζες μούτζα στο φωτογράφο? :winka:
Ετοιμαζόμουν να φρενάρω τον μπροστινό στην σούζα για να μην στρίβω τιμόνι λόγω γυροσκοπικού ... :smokin:
sapila racing
22/12/2009, 13:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Ετοιμαζόμουν να φρενάρω τον μπροστινό στην σούζα για να μην στρίβω τιμόνι λόγω γυροσκοπικού ... :smokin:
Αυτα είναι... :a23:
Simonini?
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Simonini?
:look: :eyepop:
(έχεις οδηγήσει ποτέ Simonini ξυπόλυτος..??) :hypnotize
Beta δεν είναι...villa δεν είναι, swm χλωμό.....μπας και είναι κανένα garelli?
Cpt. Haddock
22/12/2009, 13:40
(αυτά είναι)
:a014:
Ρε Αντουάν, τότε τα φορούσες τα γυαλιά.... :evil:
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Beta δεν είναι...villa δεν είναι, swm χλωμό.....
Είναι...
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Είναι...
Ποιό είχες αφήσει στη χαράδρα?
sapila racing
22/12/2009, 13:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Είναι...
Tετοιο είναι?
183811
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Ποιό είχες αφήσει στη χαράδρα?
:lol: :lol: :lol:
(ένα Can-Am - και πολύ του άξιζε...) :smokin:
Στην φωτό είναι Beta 125 του '78 (το '78) :beer:
sapila racing
22/12/2009, 13:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
:lol: :lol: :lol:
(ένα Can-Am - και πολύ του άξιζε...) :smokin:
Στην φωτό είναι Beta 125 του '78 (το '78) :beer:
Ηταν και καινούριο!
....πω ρε πως περασανε 30 χρόνια!!! :look:
filipp0s
22/12/2009, 14:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Φιλιππε, παίζεται να είναι η να μην είναι.
Στο February 1992 Classic Bike Magazine υπήρχε άρθρο για το μηχανάκι αυτό, με τίτλο
862cc MV Agusta 750 mystery framed (possibly Bimota)
Παντως τα βιβλία δεν το εχουν, αλλά προφανως ο ιδιοκτήτης γουσταρε να είναι Bimota.
http://cgi.ebay.co.uk/1971-Honda-CB750-K1-Matchless-G80CS-MV-Agusta-750-Sport_W0QQitemZ260518608101QQcmdZViewItemQQimsxq20091206?IMSfp=TL091206166002r27213
Αντε ρε πάρε το τεύχος να μάθουμε σίγουρα!
:wave2:
το εχω δει ηδη αυτο που μου μοστραρεις στο ebay... Παρτο εσυ που τα γουσταρεις κιολας :smokin:
sapila racing
22/12/2009, 14:47
ελα ελα ενα δύο.
πάτα εκο οφφ :lol:
filipp0s
22/12/2009, 18:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
ελα ελα ενα δύο.
πάτα εκο οφφ :lol:
μ@μημενος mac. To σβησα τωρα και σε κρεμασα. Παμε ξανα α α α α:rotflmao: :rotflmao:
sapila racing
22/12/2009, 20:44
Ωραίο και σίγουρα πολύ σπάνιο.
183855
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Ωραίο και σίγουρα πολύ σπάνιο.
φερραρι δεν ειναι αυτο?
:cool:
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
φερραρι δεν ειναι αυτο?
:cool:
tvra poy το κοιταξα λιγακι δεν ειναι...παρασυρθηκα απο το χρωμα...
filipp0s
22/12/2009, 22:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Ωραίο και σίγουρα πολύ σπάνιο.
εκ πρωτης το κοβω για martin, θελει ομως ψαξιμο...
filipp0s
22/12/2009, 22:58
ενταξει δικιο ειχα :p
moto martin benelli sei ειναι...
και μια γυμνο...
183863
sapila racing
23/12/2009, 08:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από filipp0s
ενταξει δικιο ειχα :p
moto martin benelli sei ειναι...
και μια γυμνο...
Ελεγα μπας και πει κανένας CBX, αλλά πού! :wave2:
sapila racing
23/12/2009, 10:36
Χθες είχαμε μια συζήτηση στις αναζητήσεις/προβληματισμούς και είπαμε και για αεριζόμενα δισκόφρενα κλπ κλπ.
Η συζήτηση εφυγε, αλλά μια που το θυμήθηκα, για πέστε ποιά μηχανάκια φόραγαν τέτοιους δίσκους?
183876
filipp0s
23/12/2009, 10:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Χθες είχαμε μια συζήτηση στις αναζητήσεις/προβληματισμούς και είπαμε και για αεριζόμενα δισκόφρενα κλπ κλπ.
Η συζήτηση εφυγε, αλλά μια που το θυμήθηκα, για πέστε ποιά μηχανάκια φόραγαν τέτοιους δίσκους?
Δεν ξερω ποια αλλα, αλλα αυτο στη φωτο ειναι fz 750:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Χθες είχαμε μια συζήτηση στις αναζητήσεις/προβληματισμούς και είπαμε και για αεριζόμενα δισκόφρενα κλπ κλπ.
Η συζήτηση εφυγε, αλλά μια που το θυμήθηκα, για πέστε ποιά μηχανάκια φόραγαν τέτοιους δίσκους?
Δεν μπορώ να θυμηθώ μοντέλο, αλλά δεν ήταν παράξενο στα '80s. Kai η Yamaha είχε και η suzuki.
Ακόμα και τώρα βγάζει η Beringer ως aftermarket. Κάποιοι νομίζουν ότι είναι και συλλεκτικά (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=91254) :rotflmao: :lol: :rotflmao:
sapila racing
23/12/2009, 10:49
Δεν μιλάμε για after market, ενα είναι το FZ750 που είπε ο filippos.
Σε ενα αλλο μοντέλο εμπαινε πίσω τέτοιο φρένο για πολλά χρόνια και πολλοί διατείνονται οτι ηταν το καλύτερο πίσω φρένο μακράν!
Suzuki δεν θυμάμαι byr0n.
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Suzuki δεν θυμάμαι byr0n.
Εχω την εντύπωση ότι φόραγαν εκείνα τα περίεργα GSX-EF αλλά έκανα λάθος. :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Δεν μιλάμε για after market, ενα είναι το FZ750 που είπε ο filippos.
Σε ενα αλλο μοντέλο εμπαινε πίσω τέτοιο φρένο για πολλά χρόνια και πολλοί διατείνονται οτι ηταν το καλύτερο πίσω φρένο μακράν!
Suzuki δεν θυμάμαι byr0n.
Εμπαιναν και στα RD500 :wave2:
183878
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Εμπαιναν και στα RD500 :wave2:
Τι φανταστικό μηχανάκι!:a013:
Αρχικά δημιουργήθηκε από DAN_DAN
Τι φανταστικό μηχανάκι!:a013:
Ασε γιατί κοίταζα τι έχει κάνει ο τύπος στο δικό του και έπαθα πλάκα (http://www.v4power.com/v4page1/v4pag1.htm) :uplate:
183882
stefanos
23/12/2009, 12:40
Και στο fj 1200
sapila racing
23/12/2009, 12:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Και στο fj 1200
Aυτό εννούσα, το είχε πίσω μεχρι που σταμάτησε η παραγωγή του μοντέλου το 96 νομιζω.
Μηχανάκι, τοποθεσία και ο filippos μας λέει τον αναβάτη και τι μάρκα τσιγάρο καπνίζει.:smokin:
183927
Απ΄τον ίδιο αγώνα είναι και η φωτό με αυτό το περίεργο μηχανάκι (έχει ξαναμπεί εδώ αλλά στατική φωτό)
183956
sapila racing
24/12/2009, 11:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Απ΄τον ίδιο αγώνα είναι και η φωτό με αυτό το περίεργο μηχανάκι (έχει ξαναμπεί εδώ αλλά στατική φωτό)
Aυτό είναι το Hercules Wankel GS, τι ψάχνουμε? Τον αγώνα?? :wacko:
Το πάνω φέρνει σε Bultaco Frontera
edit: αλλά δεν είναι, ΚΤΜ είναι, δες παρακάτω.
sapila racing
24/12/2009, 11:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Απ΄τον ίδιο αγώνα είναι και η φωτό με αυτό το περίεργο μηχανάκι (έχει ξαναμπεί εδώ αλλά στατική φωτό)
Εδω λέει ISDT 1975
http://www.speedtracktales.co.uk/70800.html?*session*id*key*=*session*id*val*
Τι κερδίζω?? Ελα είναι και Χριστούγεννα, να είσαι γενναιόδωρος!!!
sapila racing
24/12/2009, 11:40
Το πιο πάνω είναι KTM 250 πάλι στο ISDT στο Isle of Man το 1975 με τον Allesandro Gritti.
:smokin:
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Το πιο πάνω είναι KTM 250 πάλι στο ISDT στο Isle of Man το 1975 με τον Allesandro Gritti.
:smokin:
Σωστός σε όλα. :beer: :beer:
183959
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Τι κερδίζω?? Ελα είναι και Χριστούγεννα, να είσαι γενναιόδωρος!!!
Πάρε. :smokin:
183960
filipp0s
24/12/2009, 13:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Πάρε. :smokin:
γαμωτ εχασα το δωρο... ειχα δουλεια...
Δεν το λεω ομως γιατι μου το ειπες χθες...
sapila racing
24/12/2009, 17:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Πάρε. :smokin:
Ιταλικό είναι?
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Ιταλικό είναι?
Νop.:nono:
sapila racing
24/12/2009, 21:24
Αυτό εδω το ξέρει κανείς?? :D
183981
Vourkoufales
24/12/2009, 21:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Αυτό εδω το ξέρει κανείς?? :D
FB Corse? :D
sapila racing
24/12/2009, 21:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από Vourkoufales
FB Corse? :D
Διαβασμένος και super γρήγορος! :beer: :beer:
Μπορεί να το δούμε στα MotoGP με τον Hopkins λέει...για να δούμε!
Ειναι 3κύλινδρο και δεν τα πολυπιστεύω τα στοιχεία που έχουν δώσει, λίγα άλογα και βαρος αρκετά πάνω απο το όριο.. ισως ψαρεύουν.
Περισσότερα εδω
http://www.motomatters.com/news/2009/09/08/brand_new_fb_corse_bike_to_join_motogp_g.html
κι εδω
http://www.gpone.com/news/News.asp?NNews=5294
και το μοτέρ!
183982
Vourkoufales
24/12/2009, 21:38
Στη ΜΟΤΟ2 θα τρέξει όλο το πρωτάθλημα ενώ στα MotoGP 5 αγώνες αν δεν κάνω λάθος! :confused:
sapila racing
24/12/2009, 23:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από Vourkoufales
Στη ΜΟΤΟ2 θα τρέξει όλο το πρωτάθλημα ενώ στα MotoGP 5 αγώνες αν δεν κάνω λάθος! :confused:
Με 800 κυβικά δεν τρέχει Moto2! Ασε που θα έπρεπε να εχει μοτερ Honda...
Για τα MotoGp είναι. :wave2:
Vourkoufales
25/12/2009, 11:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Με 800 κυβικά δεν τρέχει Moto2! Ασε που θα έπρεπε να εχει μοτερ Honda...
Για τα MotoGp είναι. :wave2:
Δεν είπα αυτό!
Θα τρέξει όλο το προτάθλημα ΜΟΤΟ 2 με τον Simone Groztkyj Giorgi
και στα MotoGp 5 (μαλλον) αγώνες με το Hopkins
sapila racing
27/12/2009, 12:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από Vourkoufales
Δεν είπα αυτό!
Θα τρέξει όλο το προτάθλημα ΜΟΤΟ 2 με τον Simone Groztkyj Giorgi
και στα MotoGp 5 (μαλλον) αγώνες με το Hopkins
Μα για να τρέξει MOTO2 θα πρέπει να εχει το ειδικό μοτέρ της Honda που είναι 4κύλινδρο 600cc!
Μπορεί να τρέξει και MOTO2 η ομάδα, δεν λέω, αλλά σίγουρα οχι με αυτη την μοτοσυκλέτα.
sapila racing
27/12/2009, 12:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Πάρε. :smokin:
Δύσκολο αυτο byr0n.... :dizzy:
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Δύσκολο αυτο byr0n.... :dizzy:
Γα να βοηθήσω....
Στην μοτοσυκλέτα εχουν γίνει μετατροπές για να τρέξει σε αγώνα. Δεν την έχω δει σε άλλη φωτό μεν ,αλλα ο σκελετός και το μοτέρ είναι του μοντέλου παραγωγής.
sapila racing
27/12/2009, 12:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Γα να βοηθήσω....
Στην μοτοσυκλέτα εχουν γίνει μετατροπές για να τρέξει σε αγώνα. Δεν την έχω δει σε άλλη φωτό μεν ,αλλα ο σκελετός και το μοτέρ είναι του μοντέλου παραγωγής.
Ηταν trial και το μοντέλο παραγωγης?
Δεν μας βάζεις και μια φωτό του παραγωγής?
χαααχχχαχαχαα :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Ηταν trial και το μοντέλο παραγωγης?
Δεν μας βάζεις και μια φωτό του παραγωγής?
χαααχχχαχαχαα :lol:
Oxi δεν ήταν trial....
Προσέξτε το λουκέτο στο μπροστινό. :look:
184067
filipp0s
27/12/2009, 18:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Oxi δεν ήταν trial....
μπα νομιζω πως εβγαινε και παραγωγη... Παντως υπαρχει μεχρι και site αποκλειστικα και μονο για το συγκεκριμενο trial της εταιριας :wave2:
filipp0s
27/12/2009, 18:52
και μια ακομα φωτο...
:smokin:
184087
To καίω γιατί όσο και αν έψαξα δεν βρήκα να είχαν βγεί σε παραγωγή. Το μηχανάκι είναι Motobecane σειρά Ζ & U στα 125-175cc. Εβγαιναν την δεκαετία του 50.
Γιατί είναι καλή βάση για trial δεν το ξέρω, αλλά κάποιοι συνεχίζουν να τρέχουν σε αγώνες trial με κλασσικά.
http://www.motobecane-trialclub.bel/
:wave2:
184089
sapila racing
27/12/2009, 20:25
AAAααααα γιατί ρε byr0n το έκαψες? Ηταν πολύ καλό θέμα.
Βέβαια εφαγα πακέτο ψάχνοντας trial μηχανάκια της δεκαετίας του 50...
Με την φωτό του μπεζ δεν πρόλαβα βα ψαξω, παντως μου έκανε εντύπωση η κεφαλή που εχει ίδια διάμετρο με τον κυλινδρο.
Οπότε τωρα να ενα που βρήκα ψάχνοντας, κι οταν το βρείτε έχει και πιο δύσκολο!! :D
184090
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Βέβαια εφαγα πακέτο ψάχνοντας trial μηχανάκια της δεκαετίας του 50...
Ακόμα στο 50 είσαι ? :lol: :rotflmao: :lol:
184091
sapila racing
27/12/2009, 22:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Ακόμα στο 50 είσαι ? :lol: :rotflmao: :lol:
Αυτό δεν το ψάχνω, αστο για τον Φίλιππο!! :D
Αν βρείς το trial που έβαλα θα σου βγάλω το καπέλλο. :smokin:
filipp0s
28/12/2009, 05:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Αυτό δεν το ψάχνω, αστο για τον Φίλιππο!! :D
....
:a36:
FN 285TΤ του 1921 ή 22 με χωματινα λαστιχα πρεπει να ειναι, σαν το παρακατω
184097
stefanos
28/12/2009, 11:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
AAAααααα γιατί ρε byr0n το έκαψες? Ηταν πολύ καλό θέμα.
Βέβαια εφαγα πακέτο ψάχνοντας trial μηχανάκια της δεκαετίας του 50...
Με την φωτό του μπεζ δεν πρόλαβα βα ψαξω, παντως μου έκανε εντύπωση η κεφαλή που εχει ίδια διάμετρο με τον κυλινδρο.
Οπότε τωρα να ενα που βρήκα ψάχνοντας, κι οταν το βρείτε έχει και πιο δύσκολο!! :D
morini?
184123
sapila racing
28/12/2009, 12:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από filipp0s
:a36:
FN 285TΤ του 1921 ή 22 με χωματινα λαστιχα πρεπει να ειναι, σαν το παρακατω
Mια που το βρήκες δεν μας λες και τι κάνει το κάθε λεβιεδάκι? :lol:
Μπράβο Στέφανε, το βρήκες απο το μοτέρ ε?
Moto Morini 175! :beer: :beer:
184124
sapila racing
28/12/2009, 12:22
Οπότε ας βάλω και το δύσκολο..... :smokin:
184125
FRAGISCOS
28/12/2009, 13:27
Συγγνωμη.φλορεττα ειναι??
Πολυ μοιαζει.............:confused:
stefanos
28/12/2009, 13:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Μπράβο Στέφανε, το βρήκες απο το μοτέρ ε?
:
Ναι και μιάς και μου φάνηκε ωραίο αρχισα απο Ιταλία:p
sapila racing
28/12/2009, 13:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από FRAGISCOS
Συγγνωμη.φλορεττα ειναι??
Πολυ μοιαζει.............:confused:
To βρήκες Φραγκίσκο! :beer: :beer:
Ειναι HS Kreidler βασισμένο στο Florett.
Καποιος που ξέρει την Φλορέττα καλά
μπορεί να το αναγνωρίσει απο το σκελετό και το τεπόζιτο.
sapila racing
28/12/2009, 13:47
Μαλλον ο καλύτερος τρόπος απ όλους για να μπεί ενα παιδί στον κόσμο της μοτοσυκλέτας απο μικρό, με ασφάλεια και να μάθει ευκολα και γρήγορα.
Το παιδακι στην φωτό ειναι 4 χρονων και αυτό ειναι το δεύτερο του μηχανάκι... το πρωτο το έιχε στα 2.
Ο δικός μου γυιός ειναι 4 και παει με τις βοηθητικές ακόμα :bigcry:
Βρείτε το!
184133
stefanos
28/12/2009, 14:03
oset
Αφου πιάσαμε τα μετασκευασμένα trial πάρτε .....:smokin:
Trivia 1
184135
:eyepop: :uplate: :eyepop:
184142
Cpt. Haddock
28/12/2009, 14:55
μαζεύτε τον (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&postid=1620856#post1620856) :bigcry: :bigcry: :bigcry:
sapila racing
28/12/2009, 16:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
oset
Yes! :beer: :beer:
Το άτιμο είναι πολύ ωραίο, πραγματικό Trial!
sapila racing
28/12/2009, 16:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Αφου πιάσαμε τα μετασκευασμένα trial πάρτε .....:smokin:
Eσύ μας έβαλες στν μπρίζα ρεεεε!!!
:beer:
Το 2 είναι αυτό το ατιμο το Parilla :eek:
184148
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Eσύ μας έβαλες στν μπρίζα ρεεεε!!!
:beer:
Το 2 είναι αυτό το ατιμο το Parilla :eek:
Σωστός !!! Είναι κουκλί το άτιμο :cry:
184179
sapila racing
31/12/2009, 18:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από filipp0s
να βαλω κι εγω ενα να κλεισει καλα η χρονια :D
:smokin:
Ε οχι και να κλείσει η χρονιά με το παλιόπραμα..
Αυτό εδω ας πούμε είναι πιο κατάλληλο. :smokin:
Καλή χρονιά σε όλους!! :beer:
184330
Για το προηγούμενο'
Αυτό το βρήκα αμέσως!!!!!!!
ΕΔΡΑΣΗ-ΨΑΛΛΙΔΑΣ Χ.(ΚΟ) 500cc.
Η φωτό είναι από το GP του ΧΑΑ του 1999.
ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΧΡΟΝΙΑ.
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&postid=1622995#post1622995
sapila racing
01/01/2010, 12:53
Παντως αυτα τα κατασκευάσματα του Colani δεν εχουν εναλλακτικό μπροστινο, αεροδυναμικά καλύμματα είναι.
Παραπληροφόρηση byr0n! :lol:
Για ψαξτε τωρα το δύσκολο που εβαλα, εχει και μια σχεδιαστική καινοτομία που ακόμα και σήμερα ειναι προχωρημένο θέμα. :winka:
filipp0s
02/01/2010, 19:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
...
Για ψαξτε τωρα το δύσκολο που εβαλα, εχει και μια σχεδιαστική καινοτομία που ακόμα και σήμερα ειναι προχωρημένο θέμα. :winka:
λεω εγω τωρα... μηπως ειναι ardie? :wacko:
sapila racing
02/01/2010, 23:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από filipp0s
λεω εγω τωρα... μηπως ειναι ardie? :wacko:
Οχι Φίλιππε, είναι μια και μοναδική μοτοσυκλέτα που έφτιαξε ο εφευρέτης του συστήματος.
Οπως ειπα εχει μια μεγάλη σχεδιαστική καινοτομία, θα πρέπει να παρατηρήσετε τον κινητήρα καλά για να καταλάβετε τι παίζει εδω.
Εχει και αρκετές πατέντες αυτός ο κινητήρας.
Ειναι βέβαια και η μοναδική φωτό στο νετ.... ξέρετε τώρα! :D
filipp0s
02/01/2010, 23:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Οχι Φίλιππε, είναι μια και μοναδική μοτοσυκλέτα που έφτιαξε ο εφευρέτης του συστήματος.
Οπως ειπα εχει μια μεγάλη σχεδιαστική καινοτομία, θα πρέπει να παρατηρήσετε τον κινητήρα καλά για να καταλάβετε τι παίζει εδω.
Εχει και αρκετές πατέντες αυτός ο κινητήρας.
Ειναι βέβαια και η μοναδική φωτό στο νετ.... ξέρετε τώρα! :D
καλα το φανταστηκα... ετσι αδεια εριξα μηπως πιασουμε τιποτα (εμοιαζε λιγο και το σημα στο ντεποζιτο) :p
Ο κινητήρας διαθέτει σύστημα κυλινδρικών περιστροφικών βαλβίδων.(μάλλον)
Το σήμα στο τεπόζιτο μου θυμίζει NSU.
filipp0s
03/01/2010, 09:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από ikarosk
Ο κινητήρας διαθέτει σύστημα κυλινδρικών περιστροφικών βαλβίδων.(μάλλον)
..
δικιο εχεις! Και το ειχα ψαξει κι ετσι αλλα ηταν ζορικο να βρεθει...
While rotary valve development was given up by Baker around 1954, during the same decade it was taken up by a master machinist and mechanical genius in Cleveland, Ohio named Merritt Zimmerman. Zimmerman (pictured here) built a 244cc 45-degree V-twin engine (pictured below) with rotary valves that was reported in an article that appeared in the March, 1966 issue of Cycle Magazine to have been completed in only four months after its drawings were finished (Zimmerman worked on his drawings for four years!). Zimmerman built all of his own patterns, including casting molds and their interior plugs. The result was a stunningly beautiful piece of work with the appearance of a serial-production motor benefiting from years of development. It weighed only 55 pounds and produced 25 horsepower (Cycle's article claimed that the engine produced 45 hp, an incredible and erroneous claim that was based on the time at a dynamometer miscalculation). The engine could achieve 12,000 rpm, and when later installed in a motorcycle made 75 mph in second gear and topped out at an estimated 110 mph. Lively performance for a 250 for sure, but what was even more impressive than the engine's good output was its torque curve, which was nearly flat. This quality of his design was also demonstrated by an automobile that Zimmerman built, powered by an in-line four based on a Crosley racing crankshaft. In testing by the Ford Motor Company, it went from 0 to a top speed of around 100 mph in top gear only.
Zimmerman installed his little V-twin in a rolling chassis of his own construction. Using telescopic forks and plunger rear suspension from a Zundapp, he built his own frame. Power was channeled through a Burman gearbox. The whole machine, with legal lighting and equipped for enduros, came in at only 280 pounds. Whereas Baker had tested his design with a cross-country ride in 1941, Zimmerman chose the punishment of off-road competition to prove his product. Although the engine burned a piston at 80 miles in its first outing at the Jack Pine Enduro in 1954, its rotary valve did not fail. At the Toledo enduro that same year, Zimmerman was among only 11 finishers in the event. At Athens he won first place inhis class, then at Ashtabula he got a second. At Akron the following year he won his class, then got a second in a scrambles at Cleveland. At the punishing Jack Pine that year his frame broke at 175 miles, but the engine was working flawlessly. At the Ohio State Championship Enduro in 1955, his rotary-valve wonder took sixth overall and second in the lightweight class.
The testing of their prototypes by Baker and Zimmerman also demonstrated that the rotary-valve can get high fuel mileage and run on low-grade fuel. Cross had run his engines on 78 octane, Baker found no problems using what in 1941 was called “white gas,” and Zimmerman also confirmed that low-octane fuel did not impede performance. Baker achieved over 57 mpg in his cross-country test, and Zimmerman achieved 50 mpg with his rotary-valve car, and neither inventor had yet begun to turn his attention toward fuel-efficiency development. But these virtues did not turn the heads of the captains of motor commerce. Zimmerman and his colleague Stan Yalof tried mightily to sell the rotary valve idea to the American automobile industry. Yalof recalls about their frustrating experience, “They just wear you down. We couldn't raise enough money to even get the idea through the bureaucracy. You finally just conclude that it is the Not-Invented-Here-Syndrome. They don't want to be bothered with innovation that they're not already working on or that wasn't their idea.” Like Baker before them, they found that those who could bring the rotary-valve engine into the commercial market did not want to be bothered.
Fifty years later, Zimmerman's remarkable machine has survived, intact and in good condition (pictured below). It is at the Barber Vintage Motorsports Museum, though not currently on display. The rotary-valve four-stroke remains a tantalizing concept that repeatedly attracts geniuses, but that mass producers just can't seem to warm up to. They claim that the sealing and lubrication problems of the valve are just too hard to overcome. But Baker appears to have solved it by using an oil-impregnated carbon material for his valve drum, and Zimmerman also appears to have solved the problem with a mounting and sealing system that he chose not to disclose in detail at the time of the Cycle Magazine story. However, the machine and Zimmerman's documentation are still here for R&D department of any company that will take a serious interest. Zimmerman's son Art remains an enthusiastic advocate of the concept, and continues to look for interest and funding that might eventually bring the benefits of his father's work to the public at large.
184530
filipp0s
03/01/2010, 09:20
....
184531
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Ειναι βέβαια και η μοναδική φωτό στο νετ.... ξέρετε τώρα! :D
Σε :a021: τα παλληκάρια που προσπάθησες να τα αποπροσανατολίσεις ....:bawl: :lol: :rotflmao:
filipp0s
03/01/2010, 10:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Σε :a021: τα παλληκάρια που προσπάθησες να τα αποπροσανατολίσεις ....:bawl: :lol: :rotflmao:
:mad: (και τριτη φωτο) :mad:
184533
filipp0s
03/01/2010, 10:38
ολα απο την ιδια πηγη ειναι http://www.motohistory.net/news2009/news-oct09.html
sapila racing
03/01/2010, 11:34
Συγχαρητήρια και στους δύο σας, ikarosk και filipp0s !! :beer:
Εγω το βρίσκω πολύ ενδιαφέρον το θέμα, το σχέδιο είναι καλό και αποτελεσματικό αλλά δεν μπήκε ποτέ στην μαζική παραγωγή.
byr0n απο ενα site ηταν όλες οι πληροφορίες!! :wave2:
Εσυ μιλάς για αποπροσανατολισμό που μας έλεγες οτι το κουκουναρι του Colani ειχε εναλλακτικό μπροστινό? :lol:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.