PDA

View Full Version : Bmw 1150 Gs ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ



karavostamo
03/11/2008, 21:35
Απανταχού λάτρης των 2 τροχών σας παραθέτω δύο τρείς αλήθειες για να μη σας κουράσω από την προσωπική μου εμπειρία σχετικά με μία μπέμπα 1150 GS μοντέλο του 2000. Την αγόρασα από γνωστό κατάστημα πριν τρία χρόνια εισαγόμενη από Γερμανία. Το όνομα της ZAKLIN, ερωτευμένος ο γερμανός που την είχε την πήρα με 20.000 χιλιόμετρα και τις έχω κάνει άλλα 50.000. Ένα μεγάλο μέρος δε από αυτά σε κατσάβραχα. Το service της μου κοστίζει ακριβώς 50 ευρώ αφού το κάνω ο ίδιος. Πέρα από λάδια, μπουζί και λοιπά αναλώσιμα δεν μου έχει ζητήσει τίποτα άλλο. Η χρήση που της κάνω δεν είναι και η καλύτερη. Θα μπορούσα να πω πως μετά το transalp και το afrika είναι η Τρίτη μηχανή που προσπαθώ να σκοτώσω αλλά δεν πεθαίνει με τίποτα. Βλέπω να την κρατάω για πάρα πολλά χρόνια ακόμα. Θα μπορούσα μετά από αυτή την μικρή εμπειρία να σας την συστήσω ανεπιφύλακτα και πάντα μιλάω για το 1150 GS. Αν τα καταφέρω τις επόμενες μέρες θα σας παραθέσω ένα μικρό video off road από την Κρήτη και πιστεύω πως πολλοί χωμάτινοι θα γουστάρετε. :rotflmao:


http://www.youtube.com/watch?v=1qUOZOVwHlg

karavostamo
03/11/2008, 22:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από karavostamo
Απανταχού λάτρης των 2 τροχών σας παραθέτω δύο τρείς αλήθειες για να μη σας κουράσω από την προσωπική μου εμπειρία σχετικά με μία μπέμπα 1150 GS μοντέλο του 2000. Την αγόρασα από γνωστό κατάστημα πριν τρία χρόνια εισαγόμενη από Γερμανία. Το όνομα της ZAKLIN, ερωτευμένος ο γερμανός που την είχε την πήρα με 20.000 χιλιόμετρα και τις έχω κάνει άλλα 50.000. Ένα μεγάλο μέρος δε από αυτά σε κατσάβραχα. Το service της μου κοστίζει ακριβώς 50 ευρώ αφού το κάνω ο ίδιος. Πέρα από λάδια, μπουζί και λοιπά αναλώσιμα δεν μου έχει ζητήσει τίποτα άλλο. Η χρήση που της κάνω δεν είναι και η καλύτερη. Θα μπορούσα να πω πως μετά το transalp και το afrika είναι η Τρίτη μηχανή που προσπαθώ να σκοτώσω αλλά δεν πεθαίνει με τίποτα. Βλέπω να την κρατάω για πάρα πολλά χρόνια ακόμα. Θα μπορούσα μετά από αυτή την μικρή εμπειρία να σας την συστήσω ανεπιφύλακτα και πάντα μιλάω για το 1150 GS. Αν τα καταφέρω τις επόμενες μέρες θα σας παραθέσω ένα μικρό video off road από την Κρήτη και πιστεύω πως πολλοί χωμάτινοι θα γουστάρετε. :rotflmao:


ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΤΟ VIDEO http://www.youtube.com/watch?v=1qUOZOVwHlg

makis206
04/11/2008, 08:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από karavostamo
ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΤΟ VIDEO http://www.youtube.com/watch?v=1qUOZOVwHlg

Σύντεκνε όλα ωραία και καλά αλλά βάλε ένα κράνος κι ένα ζευγάρι γάντια όταν καβαλάς, η προστασία είναι απαραίτητη για να γίνει την απόλαυση ακόμα εντονότερη. Πόσο μάλλον στο βουνό και στο κατσάβραχο.. :winka:

Να είσαι καλά και να συνεχίσεις να χαίρεσαι το θηρίο !:beer:

koskoldivers
04/11/2008, 17:32
:eyepop: ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΟΥ,ΚΑΙ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΣΟΥ.ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΡΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟ ΙΔΙΟ..ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΠΗΓΕΣ ΣΤΑ ΠΙΟ ΑΠΙΘΑΝΑ ΜΕΡΗ,ΚΑΙ ΔΙΚΑΒΑΛΟ ΜΑΛΙΣΤΑ..ΑΣΕ ΠΟΥ ΕΜΑΘΑ ΟΤΙ ΤΑ ΣΕΡΒΙΣ ΕΙΝΑΙ ΤΣΑΜΠΑ,ΚΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΙΕΙ ΤΙΠΟΤΑ...ΦΟΡΑ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΚΑΝΑ ΚΡΑΝΟΣ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑ,ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΕΠΕΦΤΕΣ ΣΤΑ ΚΑΤΣΑΒΡΑΧΑ ΠΟΥ ΠΗΓΕΣ,ΘΑ ΓΕΜΙΖΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΜΩΛΟΠΕΣ..ΧΑΧΑΧΑΧΑ.ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΠΡΑΒΟ,ΗΤΑΝ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΒΙΝΤΕΑΚΙ ΠΟΥ ΕΙΔΑ...ΕΓΩ ΕΧΩ ΕΝΑ FZR 1300... ΠΟΛΥ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΡΕ ΦΙΛΕ,ΑΣΕ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΘΕΟΒΑΡΟ ΚΑΙ ΚΑΙΕΙ ΤΟ ΚΩΛΟ ΤΟΥ..ΕΝΤΑΞΕΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΤΟ..ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΥΣΤΕΡΕΙ...

1.000 χιλιομ λαδια 58 ε
6.000 χιλιομ λαδια 58 ε
11.000 χιλιομ λαδια + φιλτρο λαδιου 70 ε
17.000 χιλιομ λαδια 58 ευρ
17.000 χιλιομ ελαστικα βτ 21 330 ε
συνολο.... 574 ε ...
ενω εμαθα οτι για την bmw ολα αυτα στιχιζουν λιγοτερο απο 120 ε ..
με βλεπω για γερμανο..Ασε που το fzr 1300 εχει προβληματα απο οτι ακουσα απο την μαμα yamaha οτι το κιβωτιο ταχητητων σε πολλα 1300 ειχε προβλημα...και πολλα τα ανακαλεσαν για επισκευη..αστα φιλε χαλια..στειλε και αλλα βιντεακια περιμενω..καλα ταξιδια σε ολουs ..και παντα κρανοs παιδια..:sun:

DrBig
11/11/2008, 08:43
καρανοσταμο,

Θα ελεγα οτι ειπες μονο την μιση αληθεια, με την οποια συμφωνω. Εχω κανει 100,000 κμ σε καθε ειδους δρομο, εφαγα αρκετες εντυπωσιακες σουπες και η μηχανη αντεξε τα πανδεινα.
Οι βαλβιδες ρυθμιζονται απλουστατα σε μια ωρα και οτιδιποτε αλλο σερβις ειναι παναπλο.

Αυτο που ομως θα πρεπει να ξερει επισης ο επιδοξος αγοραστης, ειναι οτι ειναι πενταβαρη με οτι αυτο συνεπαγεται και οτι το τελελεβερ δεν ειναι για ελληνικους δρομους χαμημης προσφυσης. Απλα δεν εχεις ιδεα ποτε θα το χασεις το μπροστινο. Σε καλο στροφιλικι βεβαια που θελεις ροπη παρα επιταχυνση, πεταει.
Ακομα ο κινητηρας χωρις αφαιρεση καταλυτη τσιπ και αλλα πολλα, ειναι οτι πιο βαρετο υπαρχει σε μεγαλα ον/οφ με μοναδικη εξαιρεση το αφρικα.
Φυσικα γουστα ειναι αυτα....

AntoD
11/11/2008, 09:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από koskoldivers
:...ΕΓΩ ΕΧΩ ΕΝΑ FZR 1300...
Ασε που το fzr 1300 εχει προβληματα

Το FZR1300 :eyepop: ειναι μαμα η το εχεις ρεκτιφιαρει απο τα 1000;

Μετα απο 10 ετη λογικο δεν ειναι να σου βγαλει καποια προβλήματα....ειδικα το υπερ-κυβισμένο;

:hypnotize

Dodok edessa
11/11/2008, 09:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από karavostamo
Θα μπορούσα να πω πως μετά το transalp και το afrika είναι η Τρίτη μηχανή που προσπαθώ να σκοτώσω αλλά δεν πεθαίνει με τίποτα. :rotflmao:


http://www.youtube.com/watch?v=1qUOZOVwHlg

με ολο τον σεβασμο και αγαπη ....για να σκοτωσεις κατι πρεπει να ειναι ζωντανο....και τα τρια που αναφερεις παρα πανω ειναι πτωματα απο την φυση τους :D :beer: :wave2:

Stergios69
11/11/2008, 09:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από Dodok edessa
με ολο τον σεβασμο και αγαπη ....για να σκοτωσεις κατι πρεπει να ειναι ζωντανο....και τα τρια που αναφερεις παρα πανω ειναι πτωματα απο την φυση τους :D :beer: :wave2:
Ρε Θόδωρε....
Εντάξει με τα άλλα δύο...
Αλλα και το άφρικα; :evil: :D :wave2:

Dodok edessa
11/11/2008, 09:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από Stergios69
Ρε Θόδωρε....
Εντάξει με τα άλλα δύο...
Αλλα και το άφρικα; :evil: :D :wave2:


:rotflmao: :rotflmao: σορρυ ρε στεργιε :rotflmao: :lol: :rotflmao:

AntoD
11/11/2008, 09:49
Εσεις με τα Ντουκατι.....
πατε χωμα.....;

:lol:

:wave2:

gdevelek
11/11/2008, 10:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Σε καλο στροφιλικι βεβαια που θελεις ροπη παρα επιταχυνση, πεταει.


:eyepop:

κατά τη γνώμη σου ροπή και επιτάχυνση είναι ανεξάρτητα πράγματα;

DrBig
11/11/2008, 11:35
ναι ειναι διαφορετικα, οχι τελειως βεβαια. Η ροπη εκφραζει την δυνατοτητα διατηρησης στροφων υπο αυξανομενο φορτιο, ενω η επιταχυνση εκφραζει την δυνατοτητα αυξησης των στροφων. Οταν αλλαζεις εξατμιση και φιλτρο, παρατηρεις καλλιτερη επιταχυνση ακομα και χαμηλα (για τις πρωτες σχεσεις του κιβωτιου), παρ'οτι ι ροπη εχει μειωθει, λογω της καλλιτερης δυνατοτητας αναπνοης του κινητηρα.

gdevelek
11/11/2008, 11:41
ό,τι πεις

DrBig
11/11/2008, 11:45
βλεπω εισαι λατρης της επιχειρηματολογιας! Ταιριαζουμε.

AntoD
11/11/2008, 11:46
Φανταζομαι οτι μιλας για ευστροφια....οχι επιταχυνση......

Η ευστροφια χαρακτηριζεται απο την σχεδιαση του μοτερ...και απο το βαρος στου στροφαλου.

Μαλλον η αισθηση λοιπον αλλαξε και οχι η ευστροφια του μοτερ...ή ισως λίγο...

DrBig
11/11/2008, 11:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από AntoD
Φανταζομαι οτι μιλας για ευστροφια....οχι επιταχυνση......

Η ευστροφια χαρακτηριζεται απο την σχεδιαση του μοτερ...και απο το βαρος στου στροφαλου.

Μαλλον η αισθηση λοιπον αλλαξε και οχι η ευστροφια του μοτερ...ή ισως λίγο...


η ευστροφια του μοτερ εξαρταται και απο την εξατμιση οσο και απο την σχεδιαση της εισαγωγης. Για παραδειγμα, αν εχεις μακρεις και στενους αυλους εισαγωγης αερα, τοτε μπορεις να εχεις καλη αποδοση χαμηλα λογω συντονισμου, αλλα αυτο δεν σημαινει οτι εχεις και καλη μεταβατικη συμπεριφορα. Το ιδιο ισχυει και για την εξατμιση.

gdevelek
11/11/2008, 11:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
βλεπω εισαι λατρης της επιχειρηματολογιας! Ταιριαζουμε.

προφανώς έχεις επινοήσει μια δικιά σου Φυσική Επιστήμη οπότε... :wave2:

SVX
11/11/2008, 12:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από AntoD
Το FZR1300 :eyepop: ειναι μαμα η το εχεις ρεκτιφιαρει απο τα 1000;

Μετα απο 10 ετη λογικο δεν ειναι να σου βγαλει καποια προβλήματα....ειδικα το υπερ-κυβισμένο;

:hypnotize


Μαλλον το FJR1300 εννοει... για FZR1300 den to vlepo ΜΟΝΟ DRAGSTER:eyepop: :lol:

AntoD
11/11/2008, 12:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
η ευστροφια του μοτερ εξαρταται ....μεταβατικη συμπεριφορα. .

"μεταβατικη συμπεριφορα"

με εστειλες!!!! τι ειναι αυτο;

AntoD
11/11/2008, 12:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από SVX
Μαλλον το FJR1300 εννοει... για FZR1300 den to vlepo ΜΟΝΟ DRAGSTER:eyepop: :lol:

Σωπα.....:sick:

δεν ειναι δηλαδη το deltabox με τα 2πλα φωτα μπρος.....:sad:

κριμα,.....και ειμαι νεκροφιλος!!!!:wave2:

koskoldivers
11/11/2008, 14:22
ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΑ ΜΑΓΚΕΣ....ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ..ΠΗΡΑ BMW.ΣΟΡΙΓΙΑ ΤΟ ΤΡΑΓΙΚΟ ΛΑΘΟΣ.ΑΝΤΙ ΝΑ ΓΡΑΨΩ FJR1300, EΓΡΑΨΑ FZR..SORY...

DrBig
11/11/2008, 15:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από AntoD
"μεταβατικη συμπεριφορα"

με εστειλες!!!! τι ειναι αυτο;

ειναι η ικανοτητα αλλαγης της εκαστοτε κινητικης καταστασης. Η αδρανεια του συνολου δεν ειναι μονο αποτελεσμα μαζων, αλλα και χαρτογραφησης οπως επισης και των ρευστομηχανικων παραμετρων (εισαγωγη και εξατμιση).

sapila racing
11/11/2008, 15:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
ναι ειναι διαφορετικα, οχι τελειως βεβαια. Η ροπη εκφραζει την δυνατοτητα διατηρησης στροφων υπο αυξανομενο φορτιο, ενω η επιταχυνση εκφραζει την δυνατοτητα αυξησης των στροφων. Οταν αλλαζεις εξατμιση και φιλτρο, παρατηρεις καλλιτερη επιταχυνση ακομα και χαμηλα (για τις πρωτες σχεσεις του κιβωτιου), παρ'οτι ι ροπη εχει μειωθει, λογω της καλλιτερης δυνατοτητας αναπνοης του κινητηρα.

Μας αποτελείωσες....:wacko:

Bavarian
11/11/2008, 22:39
:lol: :rotflmao: :bigcry: :rotflmao: :lol: :rotflmao: :bigcry:

Bavarian
11/11/2008, 22:41
Για ένα πράγμα ζώ και αναπνέω...να αγοράσω μια BMW 1150 :lol: :rotflmao: :bigcry: :rotflmao: :lol: :bigcry: :rotflmao:

koskoldivers
13/11/2008, 20:42
ΚΑΛΑ ΤΗΝ ΒΓΑΛΑΜΕ ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ..ΤΑ ΜΠΟΥΦΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΓΑΝΤΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΤΑ ΕΧΩ ΣΤΗΝ ΝΤΟΥΛΑΠΑ ΑΚΟΜΑ...ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΚΩΛΟΚΑΙΡΟ...ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΑΚΟΜΑ ΕΝΑ ΜΠΟΥΦΑΝΑΚΙ,ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΝΑ ΜΑΓΑΖΙ,ΜΗ ΠΑΩ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΜΟΥ ΠΙΑΣΟΥΝ ΤΟ ΚΩΛΟ...:beer: :beer:

koskoldivers
21/11/2008, 17:02
ΟΤΙ ΠΗΡΑΜΕ ΠΗΡΑΜΕ...Τώρα οι μαγκιές αυτές τελείωσαν και θα πάει η πείνα σύννεφο. Εδώ δεν έχει ο κόσμος χρήματα να κινηθεί και να καλύψει τις ανάγκες του, θα τρέχει να αγοράζει ή να αλλάζει μηχανές ?

Τι να πεις ρε φίλε. Μου φαίνεται πως ό,τι πήραμε πήραμε. Σήμερα, που το χρήμα είναι ακριβό, αν έχουμε παραδάκι στην τσέπη πρέπει να το διαφυλάξουμε σε προθεσμιακές καταθέσεις πάση θησία. Ακριβό χρήμα δεν σημαίνει ακριβό κατά τον δανεισμό, αλλά και υψηλή αξία των χρημάτων που έχουμε στην τσέπη.

Τώρα αν γουστάρουμε να το κάνουμε μηχανές ε ... γούστα είναι αυτά και πληρώνονται πλέον πολύ ακριβότερα,και θελω να παρω το v strom 650 σε ασπρο.,αλλα που λεφτα ρε πουστη μου.με τουσ μαλακεs που ψηφισαμε...Ασε που εμαθα οτι το επιτοκιο για αγορα καινουργιas μοτοσυκλεταs ειναι;καθεστε,,,,, 12.50% επαθα πλακα...λεω τι λενε οι μαλακεs...Λοιπον αυτα με τισ δικιεσ μου σκεψεισ και προβληματισμουσ......να προσεχετε για να εχετε..
__________________

:confused: :bigcry: :wave2:

koskoldivers
04/12/2008, 12:23
Aκριβώς 19 χρόνια πάνε από τότε που η BMW συνέλαβε και εισήγαγε στην αγορά ένα νέο είδος μοτοσικλέτας, τη μεγάλη εντούρο τουρισμού. Ήταν Σεπτέμβριος του 1980 όταν παρουσιαζόταν η R 80 G/S, η μοτοσικλέτα που θα γινόταν συνώνυμο του αγώνα Παρίσι - Nτακάρ τα επόμενα χρόνια, στα χέρια των Γάλλων Oυμπέρ Oριόλ και Γκαστόν Pαχιέ. Eκμεταλλευόμενη την αίγλη από τις νίκες στο σκληρότερο ρέιντ του κόσμου, η πρώτη δικύλινδρη υπερεντούρο της ιστορίας θα πουλούσε αξιοπρεπώς στην Eυρώπη, μπαίνοντας σε 22.000 περίπου γκαράζ μέχρι το 1987. Tη χρονιά εκείνη, η Honda δεν είχε βγάλει ακόμη τη δική της «Aφρικάνα» στο κλαρί της αγοράς. Aν και παρωχημένη αισθητικά, η GS της εποχής θα παρέμενε στην παραγωγή μέχρι το 1996, κλείνοντας ένα μεγάλο κεφάλαιο για τους διβάλβιδους μπόξερ της Bαυαρίας. 68.981 τέτοιες μοτοσικλέτες φτιάχτηκαν συνολικά και, πιστέψτε μας, οι περισσότερες κυκλοφορούν ακόμη στις γερμανικές -κυρίως- εξοχές. Ήδη όμως η BMW είχε κάνει τη μεγάλη κίνηση. Tο Σεπτέμβριο του 1993 παρουσίαζε στο σαλόνι της Φρανκφούρτης την R 1100 GS, τη δεύτερη, μετά την RS, μοτοσικλέτα που εφοδιαζόταν με τον τετραβάλβιδο μπόξερ της νέας εποχής. H 1100 ήταν αναμφισβήτητα η μεγαλύτερη, ακριβότερη και πιο εικονοκλαστική υπερεντούρο στον κόσμο. Kαι θα συνέχιζε να είναι αν δεν παρουσιαζόταν, έξι χρόνια μετά, η R 1150 GS.

H εξέλιξη του (ενός και μοναδικού) είδους
H BMW είναι γνωστή σε όλους για τη φιλοσοφία της να εξελίσσει παρά να φέρνει επαναστάσεις. Tο βασικό της δόγμα όμως το έχει ανατρέψει, τόσο στις μοτοσικλέτες όσο και στα αυτοκίνητά της, γι' αυτό και σήμερα το σήμα της φορούν δίτροχα κάστομ και τετράτροχα «εκτός δρόμου». Bέβαια, με δεδομένη την εμπορική πορεία της 1100 GS (45.000 μονάδες μέχρι σήμερα) και την ιδιοφυή σχεδιαστική της βάση, δε χρειαζόταν παρά να επανέλθει στη βασική της συνήθεια και να επέμβει στο περιεχόμενο και τη... συσκευασία χωρίς να αλλάξει ούτε το όνομα, ούτε βέβαια το χαρακτήρα του μοντέλου.
Έξι χρόνια μετά, λοιπόν, και αν βάλουμε δίπλα δίπλα «γυμνές» την 1100 με τη νεότευκτη διάδοχο 1150, δε θα βρούμε εύκολα διαφορές. Oι δύο μοτοσικλέτες έχουν ακριβώς το ίδιο πλαίσιο, διαστάσεις μεταξονίου, γωνία κάστερ και ίχνος εμπρός τροχού. Aπαράλλαχτο παραμένει και το τεπόζιτο, το οποίο πλέον βάφεται σε τρία νέα χρώματα: το χαρακτηριστικό κίτρινο Mandarin της δοκιμής μας -σήμα κατατεθέν της 1150- το μεταλλικό ασημί «τιτανίου» και το κλασικό μαύρο. Kόκκινη 1150 δε θα βρείτε για την ώρα. H πλέον οφθαλμοφανής διαφορά εντοπίζεται στο εμπρός μέρος με τις μοτοσικλέτες ντυμένες, καθώς η μούρη έχει αλλάξει ολοκληρωτικά. Tο ύφος της μοτοσικλέτας έχει πραγματικά μεταλλαχθεί, χάρη στα νέα διπλά ασύμμετρα φώτα, τη διάφανη πλέον ζελατίνα και το δεύτερο φτερό, που επιτέλους δε δίνει όψη κουνουπιού στη μοτοσικλέτα όταν κάποιος την παρατηρεί από το πλάι. Σύμφωνα με τους Γερμανούς, το νέο φτερό λειτουργεί καλύτερα ως... σπόιλερ, δημιουργώντας περισσότερη αρνητική άνωση στις μεγάλες ταχύτητες, ενώ από την άλλη κατευθύνει τον αέρα στο μετωπικό ψυγείο λαδιού κάτω από τα φώτα. Tο σύνολο είναι αισθητικά εκκεντρικό μεν, περιπετειώδες δε, μια και προσδίδει περισσότερο εντούρο φυσιογνωμία στο σύνολο. Aν μη τι άλλο, οι Γερμανοί κατάφεραν να χαρίσουν λεπτότητα αλλά και... χιούμορ στο ύφος της μοτοσικλέτας: Aμερικανοί συντάκτες παρομοίασαν τη φάτσα της 1150 με... μαστουρωμένη πάπια (duck on drugs look) κι αν αυτό προϋποθέτει μεγάλη φαντασία, σε κάθε περίπτωση η εμπρόσθια όψη είναι φιλική και... συμπαθής. Tα φώτα διαθέτουν ελλειψοειδείς προβολείς δανεισμένους από την 1100 S, οι οποίοι δίνουν φωτεινότερη δέσμη φωτός από το χονδροειδές, ορθογώνιο φανάρι του παρελθόντος, χάρη στις νέες λάμπες H7 και H1 για τη μεσαία και μεγάλη σκάλα αντίστοιχα. Όσο για τη ζελατίνα, είναι ρυθμιζόμενη σε τρεις θέσεις και αφαιρείται εύκολα από τέσσερις βίδες. Aκόμη και χωρίς αυτή, η προστασία από τον αέρα είναι επαρκής.
H αισθητική επέμβαση αφορά για την ώρα μόνο την 1150, αλλά θα τολμήσουμε να πούμε ότι σύντομα θα περάσει και στο μικρό μοντέλο 850 GS. Συνεχίζοντας με την εμφάνιση της νέας GS, να πούμε ότι το πιο έμπειρο μάτι θα προσέξει τη νέα εξάτμιση, η οποία περιλαμβάνει στάνταρ καταλύτη και σύμφωνα με την ίδια την BMW «ευθύνεται» για το 50% της αύξησης της ισχύος σε σχέση με την 1100 GS.

Όχι μόνο ισχύς
Aν θέλετε να αλλάξετε την παλιά καλή σας 1100 με μία 1150 για χάρη και μόνο της ισχύος, καλύτερα να αλλάξετε γνώμη. H νέα GS παρουσιάζεται συνολικότερα βελτιωμένη, αν και με τρόπο διακριτικό. Oι Γερμανοί, συγκρατημένοι με τις ιπποδυνάμεις, όπως πάντα, δε χάρισαν παρά 5 μόνο επιπλέον ίππους στη νέα GS. Oι μισοί, μέσω αύξησης του κυβισμού κατά 45 κ.εκ. Oι υπόλοιποι μέσω διαφορετικού σχεδιασμού του τελικού της εξάτμισης και μεγαλύτερης διαμέτρου εξαγωγής (45 χιλ. από 38). Kανείς, πάντως, δε θα παραπονεθεί που η νέα υπερεντούρο δεν έχει μεγαλύτερη ονομαστική ισχύ. Όσοι όμως την οδηγήσετε, θα εκτιμήσετε την περαιτέρω βελτιωμένη απόκριση στο γκάζι, την οποία συνεπάγεται η καλύτερα μοιρασμένη ροπή, ιδίως ανάμεσα στις 3.000 και τις 5.000.
Στο εσωτερικό του κινητήρα έχουν αλλάξει τα έμβολα (ίδια πλέον με της R 1200 C όπως και οι κύλινδροι). Oι κυλινδροκεφαλές είναι φτιαγμένες από μαγνήσιο, ενώ διαφορετικοί είναι και οι εκκεντροφόροι. Eπιπλέον, τοποθετήθηκε για πρώτη φορά η πιο σύγχρονη κεντρική μονάδα ελέγχου ψεκασμού Bosch Motronic MA 2.4. Mεγαλύτερο είναι τώρα το ψυγείο λαδιού, το ίδιο που χρησιμοποιείται και στην R 1100 RT.
Στη μετάδοση, ο υδραυλικός, μονόδισκος, ξηρός συμπλέκτης μικρότερης διαμέτρου διαχειρίζεται το κιβώτιο με τη μία επιπλέον σχέση, η οποία είναι οβερντράιβ, για ακόμη πιο άνετο ταξίδι. Oι πρώτες 4 σχέσεις διατηρούν την κλιμάκωση της R 1200 C (της τσόπερ δηλαδή) με την 5η πιο μακριά και την έξτρα 6η, με τη διαφορά ότι στη GS η τελική σχέση στον άξονα είναι κοντύτερη.
Στις αναρτήσεις, διατηρείται η ίδια σύλληψη της 1100 GS, αλλά η εκτέλεση είναι διαφορετική στα σημεία. Mπροστά, το Telelever έχει υποστεί... δίαιτα ενός κιλού και είναι το ίδιο που φοριέται και στην 1100 S. Διαδρομές και γεωμετρία της ανάρτησης παραμένουν ίδια με της προηγούμενης GS, ενώ ο αναβάτης μπορεί να επέμβει στην προφόρτιση του αμορτισέρ.
Πίσω, το ψαλίδι του Paralever είναι επίσης τροποποιημένο: έχει μικρότερο μήκος (506 χιλ. αντί 520) - χωρίς να μεταβάλλει το μεταξόνιο της μοτοσικλέτας - μια και βιδώνεται απευθείας στο πιο ογκώδες κέλυφος του κιβωτίου, όπως και τα αλουμινένια -πανέμορφα- μαρσπιέ του αναβάτη. Eδώ, οι δυνατότητες ρύθμισης αφορούν τόσο την προφόρτιση συμπίεσης όσο και την επαναφορά.
Tα φρένα και το λογισμικό του ABS είναι τα ίδια της R 1100 GS. Διπλοί δίσκοι 305 χιλ. -της Brembo φυσικά- εμπρός, με τετραέμβολες δαγκάνες και πίσω δίσκος των 276 χιλ. με δαγκάνα δύο εμβόλων είναι η διάταξη. Mοναδική διαφοροποίηση, τα υλικά τριβής. Aπαράλλαχτοι παραμένουν οι τροχοί σε σχεδίαση και διαστάσεις, όπως και τα λάστιχα σε σχέση με την 1100 GS.

Tο περιβάλλον του αναβάτη
H εικόνα που έχει μπροστά του ο αναβάτης της 1150 GS είναι διαφορετική, η αίσθηση όμως παραμένει ίδια. Πέραν του διαφορετικού σχήματος της μουσούδας, νέα είναι και τα όργανα. O πίνακας της 1150 έχει πιο συμπαγείς διαστάσεις και είναι πιο αρμονικός αισθητικά. Περιλαμβάνει ταχύμετρο-στροφόμετρο με πιο ελκυστικά γραφικά και από κάτω ένω πάνελ με πλήθος λυχνιών, ανάμεσα στις οποίες και οι δύο για το ABS. Aριστερά και όχι δεξιά βρίσκεται πλέον η οθόνη υγρών κρυστάλλων με τις ενδείξεις ταχυτήτων, το ρολόι και τις κλίμακες στάθμης καυσίμου και θερμοκρασίας κινητήρα.
Aν είστε χρόνια αναβάτης της 1100 GS, καβαλώντας την 1150 θα αισθανθείτε κάποια διαφορά στο τιμόνι. Πράγματι, το μήκος του είναι ελαφρά μεγαλύτερο (903 αντί 890 χιλ.), ενώ διαφέρει και στην αφή, μια και τα θερμαινόμενα σκριπ προέρχονται από την 1100 S. Oι μανέτες φρένου και συμπλέκτη ρυθμίζονται σε τέσσερις θέσεις και τα χειριστήρια, ενώ διατηρούν τη γνωστή διάταξη της προηγούμενης GS, είναι εκείνα της τελευταίας γενιάς που εξοπλίζουν τις έτερες BMW σειράς R και K.
H θέση οδήγησης είναι απαράλλαχτη, με τη σέλα να ρυθμίζεται σε δύο ύψη, 840 και 860 χιλ. από το έδαφος. Tο ύψος της σέλας είναι βολικό για κάθε αναβάτη άνω του 1,70 μ. αλλά και πάλι, στον κατάλογο των έξτρα της BMW υπάρχει λεπτότερη σέλα που κατεβάζει το ύψος κατά 30 ακόμη χιλιοστά. Στην GS κάθεσαι μεν ψηλά, νιώθεις όμως ότι βρίσκεσαι μέσα στη μοτοσικλέτα, λόγω της έκτασης του τιμονιού (που βολεύει στα συνεχή S), του όγκου του ρεζερβουάρ και του ύψους της μούρης. Aψογη ήταν και είναι η εργομετρία των μασπιέ, τα οποία δίνουν χαλαρές γωνίες σε γόνατα και αστραγάλους.
Στον εξοπλισμό της μοτοσικλέτας περιλαμβάνονται ορισμένες BMW αποκλειστικότητες: φώτα αλάρμ, θερμαινόμενα (σε δύο στάδια) σκριπ, πλήρης εργαλειοθήκη με κιτ επισκευής ελαστικού, κεντρικό σταντ, πλήκτρο απεμπλοκής ABS, βάση για μπαγαζιέρα στη θέση του συνεπιβάτη και παροχή 12V είναι στοιχεία δεμένα με το διακεκριμένο χαρακτήρα της GS.

AntoD
04/12/2008, 12:28
Ταινια στις ζαντες να βαλω, και εαν ναι τι χρωμα;

Tpap
04/12/2008, 12:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από koskoldivers
......

Κάνεις πλάκα. Έτσι..?

byron
04/12/2008, 12:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από koskoldivers
και πιο εικονοκλαστική υπερεντούρο στον κόσμο.

Σε βρίσκω υπερβολικό. :ninja:

Μάλλον ρηξικέλευθο υπερεντούρο είναι το σωστό. :lol: :bawl: :rotflmao: :bigcry: :lol:

ggs
04/12/2008, 12:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από AntoD
Ταινια στις ζαντες να βαλω, και εαν ναι τι χρωμα;

μπλε ή λευκή ή κοκκινη (του κισλοφσκι...)

Tpap
04/12/2008, 12:51
Όχι.
Κόκκινη και μάλιστα λεπτή γραμμή. Του Τέρενς Μάλικ. :wave2:

MikeG
04/12/2008, 12:52
Μαζευτήκατε πάλι να κάνετε πλάκα με τα τσικαρολικά μοτοπραπρά σας ε......
Πείτε πείτε κιάλα.... :lol: :lol: :lol: :lol: :wave2:

sapila racing
04/12/2008, 12:55
Aυτα που λεει το copy paste κείμενο απο τεστ κάποιου περιοδικού ισχυαν, ως ενα βαθμό, οταν γράφτηκε το κείμενο.
Πριν απο 10 χρόνια σχεδόν δηλαδή..... γιατί 1980 + 19 = 1999....

Εχει πλάκα πάντως. :D

ggs
04/12/2008, 13:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Όχι.
Κόκκινη και μάλιστα λεπτή γραμμή. Του Τέρενς Μάλικ. :wave2:

:lol: :lol: :rotflmao:

AntoD
04/12/2008, 13:20
Ο κοκκινος οκτωβρης,.....

filipp0s
04/12/2008, 13:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από koskoldivers
H 1100 ήταν αναμφισβήτητα η μεγαλύτερη, ακριβότερη και πιο εικονοκλαστική υπερεντούρο στον κόσμο.


μπσσσσσσσσσσ! έλα ρε! τι καβαλάω και δεν το 'ξερα ο μπούστης :smokin:

sapila racing
04/12/2008, 14:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από filippos650
μπσσσσσσσσσσ! έλα ρε! τι καβαλάω και δεν το 'ξερα ο μπούστης :smokin:


Γειά σου Φιλιππε εικονοκλάστη!!! :rotflmao: :rotflmao: :lol:

road spirit
04/12/2008, 14:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από filippos650
μπσσσσσσσσσσ! έλα ρε! τι καβαλάω και δεν το 'ξερα ο μπούστης :smokin: είσαι ρε πούστη γίγαντας

MikeG
04/12/2008, 14:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
είσαι ρε πούστη γίγαντας

& φούστης & γίγαντες......
Πάνε & οι γίγαντες.....Που να βρεις άντρες πια...:(

filipp0s
04/12/2008, 14:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Γειά σου Φιλιππε εικονοκλάστη!!! :rotflmao: :rotflmao: :lol:



Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
είσαι ρε πούστη γίγαντας

Σεβασμός ρε!:smokin: :smokin:

filipp0s
04/12/2008, 14:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
& φούστης & γίγαντες......
Πάνε & οι γίγαντες.....Που να βρεις άντρες πια...:(


για τα φασόλια λέει ρε εξ' ου και το ...κλάστης!


:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

PortisHead
04/12/2008, 14:30
Η μονη διαφορα ενος OFF Road οχηματος (είτε μηχανης είτε αυτοκινητου) με ενα συμβατικο,
ειναι οτι αμα μεινεις....δεν θα ερθει η Express Service να σε μαζεψει απο κει που θα εχεις χαλάσει.

:lol: :lol: :lol:

npat
04/12/2008, 14:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Η αδρανεια του συνολου δεν ειναι μονο αποτελεσμα μαζων, αλλα και χαρτογραφησης οπως επισης και των ρευστομηχανικων παραμετρων (εισαγωγη και εξατμιση).

:eyepop: :eyepop: :eek: :eek: :cry: :cry:

Αν δεν λυπάστε εμάς, λυπηθείτε τουλάχιστον το Νεύτωνα, γαμώτι μου! Έλεος!

DrBig
04/12/2008, 18:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
:eyepop: :eyepop: :eek: :eek: :cry: :cry:

Αν δεν λυπάστε εμάς, λυπηθείτε τουλάχιστον το Νεύτωνα, γαμώτι μου! Έλεος!


Ειπες και συ κατι, μπραβο. Τωρα σκεψου το και τα ξαναλεμε.

npat
04/12/2008, 18:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Ειπες και συ κατι, μπραβο. Τωρα σκεψου το και τα ξαναλεμε.

Ναι είπα!

Το μέτρο της αδράνειας ενός σώματος είναι μάζα του. Τελεία και παύλα. Το είπε ο κακομοίρης ο Ισαάκ, το διατήρησε μια χαρά κι ο Αλβέρτος, το μαθαίνουν όλα τα παιδάκια στο σχολείο (αν δεν κάνουν κοπάνες, δηλαδή). Τώρα αν εσύ με το το "αδράνεια" εννοείς κάτι άλλο... ε, τότε πες μας τι εννοείς. Αν και πιστεύω ότι απλά τα έχεις μπλεγμένα (αλλά πολύ μπλεγμένα) στο μυαλό σου.

:wave2:

p@nos
04/12/2008, 19:27
ευστροφια του μοτερ προφανως θελει να πει ρε νπατ

:cool:

DrBig
04/12/2008, 20:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Ναι είπα!

Το μέτρο της αδράνειας ενός σώματος είναι μάζα του. Τελεία και παύλα. Το είπε ο κακομοίρης ο Ισαάκ, το διατήρησε μια χαρά κι ο Αλβέρτος, το μαθαίνουν όλα τα παιδάκια στο σχολείο (αν δεν κάνουν κοπάνες, δηλαδή). Τώρα αν εσύ με το το "αδράνεια" εννοείς κάτι άλλο... ε, τότε πες μας τι εννοείς. Αν και πιστεύω ότι απλά τα έχεις μπλεγμένα (αλλά πολύ μπλεγμένα) στο μυαλό σου.

:wave2:

Η εννοια της αδρανειας ειναι γενικοτερη αυτης της μαζας. Για παραδειγμα, μπορουμε να πουμε οτι 'σημερα ειμαι αδρανης' εννοωντας οι 'βαριεμαι', χωρις αυτο να σημαινει οτι τα ψες εφαγα πολυ και αυξηθηκε η μαζα μου. Ομοιως, η αγορα μπορει να αδρανει, λογω οικονομικων δυσκολιων, κοκ.

Βεβαια, αν θελεις να πιστευεις οτι τα εχω μπλεγμενα, χαλαλι σου, να μη σου χαλασω το χατηρι.

Αυτο που δεν σταματαει να με εκπλησει παντως σε αυτο το φορουμ ειναι το πως καρντασηδες σα και του λογου σου την βρισκουν να παραθετουν αποψεις εν θερμω με στοχο να βγουν απο πανω σε μια συζητηση. Χαλαρωσε φιλε μου, εξεθεσε πολιτισμενα την αποψη σου και ασε αυτους που τα εχουν μπλεγμενα να το καταλαβουν μονοι τους. Δε σε διορισε κανεις ως την σπουδαγμενη ευφυια του φορουμ.

npat
04/12/2008, 22:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig

Αυτο που δεν σταματαει να με εκπλησει παντως σε αυτο το φορουμ ειναι το πως καρντασηδες σα και του λογου σου την βρισκουν να παραθετουν αποψεις εν θερμω με στοχο να βγουν απο πανω σε μια συζητηση. Χαλαρωσε φιλε μου, εξεθεσε πολιτισμενα την αποψη σου και ασε αυτους που τα εχουν μπλεγμενα να το καταλαβουν μονοι τους. Δε σε διορισε κανεις ως την σπουδαγμενη ευφυια του φορουμ.

Κατ' αρχήν δεν εκθέτω εν' θερμώ τις απόψεις μου.

Δεύτερον, δεν είναι απόψεις μου, αλλά η φυσική πραγματικότητα.

Τρίτον, καλό είναι να προσέχουμε τι λέμε, για να καταλαβαινόμαστε κιόλας (και το λέω χωρίς ίχνος ειρωνείας): Στην μηχανική, "αδράνεια" είναι ένα πολύ συγκεκριμένο πράμα, "ροπή" ένα άλλο πολύ συγκεκριμένο πράμα, "ισχύς" ένα τρίτο, "επιτάχυνση" ένα τέταρτο, κ.ο.κ. Αυτά δεν επιδέχονται καμιά παρερμηνεία και καμία γενικότητα. Αν εσύ θέλεις να χρησιμοποιήσεις τον όρο "αδράνεια" μεταφορικά, για να περιγράψεις του φούσκωμα στο στομάχι μετά τα φασόλια... δικαίωμά σου, μην περιμένεις όμως από τους άλλους να καταλάβουν.

Το ξαναλέω, δεν έχω κανέναν λόγο να τσακωθώ μαζί σου, ούτε να βγω από πάνω. Κανένας όμως δεν μπορεί να πετάει μια φράση όπως "η αδράνεια δεν εξαρτάται μόνο απ' την μάζα" χωρίς, τουλάχιστον, να είναι προετοιμασμένος να δώσει κάποιες σοβαρές εξηγήσεις (αρχίζοντας με το τι ακριβώς εννοεί λέγοντας "αδράνεια").

Φιλικά

:wave2:

AntoD
05/12/2008, 07:14
Αδρανεια ειναι μορφη κινητικης καταστασης και ιδιοτητα της μαζας.....


Πιο συγκεκριμενα:
Με τον όρο Αδράνεια, στη Φυσική, ονομάζεται η χαρακτηριστική ιδιότητα των σωμάτων ν΄ αντιστέκονται στην οποιαδήποτε μεταβολή της κινητικής τους κατάστασης. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί ή να ηρεμούν ή να συνεχίζουν να εκτελούν ευθύγραμμη ομαλή κίνηση, όταν η συνισταμένη των δυνάμεων που ασκούνται σε αυτά είναι ίση με μηδέν.

Αριθμητικά μέτρα της αδράνειας ενός σώματος αποτελούν η φυσική ποσότητα που ονομάζεται μάζα του σώματος η αδρανειακή μάζα, καθώς και η ροπή αδράνειας.

Σε ένα ακίνητο σώμα όταν δεν ασκείται καμία δύναμη, ή όταν η συνισταμένη όλων των δυνάμεων που ασκούνται σε αυτό είναι μηδέν, τότε αυτό συνεχίζει να παραμένει ακίνητο. Αν ένα σώμα κινείται και δεν ασκείται σε αυτό καμία δύναμη, ή η συνισταμένη των δυνάμεων που ασκούνται σε αυτό είναι ίση με μηδέν, τότε συνεχίζει να κινείται ευθύγραμμα και με την ίδια ταχύτητα. Τα παραπάνω διατυπώθηκαν και από τον Νεύτωνα, στον πρώτο από τους τρεις νόμους που διατύπωσε και φέρουν το όνομά του.....χρονια πολλα πισω...

:wave2:

DrBig
05/12/2008, 10:05
Sas eyxaristw poly kai tous duo. Twra gnwrizw ti einai i maza (kai i adraneia).