View Full Version : Moto Guzzi V7 Cafe Classic
el_hymador
03/11/2008, 23:34
Γ@μ@ει...
Το χρωμα, το μονοσελο, τα pads στο ρεζερβουαρ...κατι δεν παει καλα ομως...
147160
el_hymador
03/11/2008, 23:35
Αν το συνολο προβολεα, οργανων και τα clip on ηταν λιγο πιο χαμηλα και ειχε ενα καλυμμα στον κοκοβιο θα γ@μουσε ακομα περισσοτερο :D
147161
makis206
04/11/2008, 08:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
Αν το συνολο προβολεα, οργανων και τα clip on ηταν λιγο πιο χαμηλα και ειχε ενα καλυμμα στον κοκοβιο θα γ@μουσε ακομα περισσοτερο :D
Συμφωνούμε !:beer:
sapila racing
04/11/2008, 09:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
Γ@μ@ει...
Το χρωμα, το μονοσελο, τα pads στο ρεζερβουαρ...κατι δεν παει καλα ομως...
Ολα καλά είναι και ειναι κουκλί.
Το πρόβλημα ειναι οτι επρεπε να εχει καμμια 20ρια ίππους ακόμα:o
el_hymador
04/11/2008, 09:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Ολα καλά είναι και ειναι κουκλί.
Το πρόβλημα ειναι οτι επρεπε να εχει καμμια 20ρια ίππους ακόμα:o
ε ολο και κατι πρεπει να γινεται προς αυτη την κατευθυνση....
Αμα το επαιρνες και ετοιμο σε ολα δεν θα ειχε γουστο...ειναι μηχανακι που παρακαλαει να το χεριασεις!
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Ολα καλά είναι και ειναι κουκλί.
Το πρόβλημα ειναι οτι επρεπε να εχει καμμια 20ρια ίππους ακόμα:o
Απ'ότι έχω καταλάβει, όλα τα mg έχουν αυτό το θέμα
devil's animal
04/11/2008, 09:48
απορω τι σας αρεσει απο αυτους τους ματρακαδες??:confused:
sapila racing
04/11/2008, 09:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από kachius
Απ'ότι έχω καταλάβει, όλα τα mg έχουν αυτό το θέμα
Ολα εχουν σχετικά χαμηλή ιπποδύναμη, αλλά πλούσια ροπή απο χαμηλά.
Αυτο το συγκεκριμένο όμως το παράκαναν ήσυχο...
Το απλό V7 εχει καπου 45 ίππους στον τροχό, αν είχε 60-65 θα ηταν πολύ καλύτερο νομίζω.
Ισως το προορίζουν για συγκεκριμένη μερίδα αγοραστών και το κάνανε πολύ ησυχο
:confused:
el_hymador
04/11/2008, 09:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
απορω τι σας αρεσει απο αυτους τους ματρακαδες??:confused:
Εισαι κιβδηλονουος, αμβλυνοεπης και κενογνωμονας!
147194
devil's animal
04/11/2008, 09:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
Εισαι κιβδηλονουος, αμβλυνοεπης και κενογνωμονας!
εσυ παλι,απλα δεν εχεις γουστο!
:rotflmao: :bigcry: :rotflmao: :bigcry: :rotflmao: :bigcry:
devil's animal
04/11/2008, 09:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Ισως το προορίζουν για συγκεκριμένη μερίδα αγοραστών και το κάνανε πολύ ησυχο
:confused:
ναι,γι'αυτους που εχουν πεθανει και δεν το ξερουν.
:bawl: :bawl: :bawl: :bawl: :bawl:
sapila racing
04/11/2008, 10:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
ναι,γι'αυτους που εχουν πεθανει και δεν το ξερουν.
:bawl: :bawl: :bawl: :bawl: :bawl:
Καλα εσυ που εισαι ακόμα ατίθασο νιάτο δεν μπορείς να καταλάβεις.
Φτιάχνεσαι με τον ηχο του στιψίματος στις 16000 στροφες :D
Operater
06/11/2008, 23:09
Θα με σταματάνε στα φανάρια και θα λένε "κούκλα το έχεις το εργαλείο! τι χρονολογίας είναι?"
:lol: :beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Ισως το προορίζουν για συγκεκριμένη μερίδα αγοραστών και το κάνανε πολύ ησυχο
Γι' αυτούς που θέλουν να πάρουν κάτι πιο γρήγορο και πιο μηχανή από τα χάρλεϋ ίσως ; :D :D
george72
06/11/2008, 23:36
Κατι σε πιο 70'ς cafe racer ας πουμε...
ομορφο ειναι...
:)
Bavarian
07/11/2008, 00:25
Πάει το καημένο το στροματάκι...κρίμα και έλεγα θα το κρατήσω κάνα τρίμηνο ακόμα :lol: ...επίτηδες το έβαλες :lol: :rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Bavarian
Πάει το καημένο το στροματάκι...κρίμα και έλεγα θα το κρατήσω κάνα τρίμηνο ακόμα :lol: ...επίτηδες το έβαλες :lol: :rotflmao: Ε καλά για καμιά χαλαρή βολτούλα με καμια πετροπλυμένη ξανθιά mature μέχρι την παραλία καλό είναι :D :smokin: :lol: :lol: :lol: :beer:
Ρε χυμαδορ τι περιμενεις να ακουσεις απο τη γενια του φαστ φουντ και των πλαστικων?Πες τους να βγαλουνε τα φαιρινγκ απο τις μηχανες τους να γελασει καθε πικραμενος.
Κουκλα ειναι (στη δευτερη βερσιον).
:wave2:
Γαματο
ειδικα τα λαστιχα στο ρεζερβουαρ ειναι πολυ ρετρο....
Επιλογες για το τιμονι-κλιπον υπαρχουν πολλες και τις φτιαχνει ο καθενας σχετικα ευκολο (απο κανα ιμολα θα ταιριαζει μαλλον...)
Η προσπαθεια τους ηταν να δημιουργησουν ενα καθημερινο μηχανακι, ευκολο και ροπατο....και νομιζω οτι το πετυχαν.
Ποσα νομιζεται οτι βγαζει ενα τρανσαλπ 650..ή ενα ΧΤΧ ...Για το 90% τον περιπτωσεων καλυπτει τις πραγματικες αναγκες....
Ελπιζω να δημιουργησουν και αλλες εκδοσεις με το 850 μοτερ για να εχει και περισσοτερο γκαζακι (γυρω στα 70-75) για πιο ολοκληρωμενη allround λύση.
Ο κοκοβιος ειναι οντως ωραιος και πολυ ρετρο χιμαδορ....
Να του βαλουμε και αγωνιστικη ταμπελα με νουμερα...
el_hymador
07/11/2008, 07:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από AntoD
Γαματο
ειδικα τα λαστιχα στο ρεζερβουαρ ειναι πολυ ρετρο....
Επιλογες για το τιμονι-κλιπον υπαρχουν πολλες και τις φτιαχνει ο καθενας σχετικα ευκολο (απο κανα ιμολα θα ταιριαζει μαλλον...)
Η προσπαθεια τους ηταν να δημιουργησουν ενα καθημερινο μηχανακι, ευκολο και ροπατο....και νομιζω οτι το πετυχαν.
Ποσα νομιζεται οτι βγαζει ενα τρανσαλπ 650..ή ενα ΧΤΧ ...Για το 90% τον περιπτωσεων καλυπτει τις πραγματικες αναγκες....
Ελπιζω να δημιουργησουν και αλλες εκδοσεις με το 850 μοτερ για να εχει και περισσοτερο γκαζακι (γυρω στα 70-75) για πιο ολοκληρωμενη allround λύση.
Ο κοκοβιος ειναι οντως ωραιος και πολυ ρετρο χιμαδορ....
Να του βαλουμε και αγωνιστικη ταμπελα με νουμερα...
Σωστος!
Μακαρι η Moto Guzzi να βγαλει μια σειρα μοτοσικλετων στα προτυποα των sport classic της Ducati...
μετά από πολλές προσπάθειες κατάφερες επιτέλους και έβαλες ένα όμορφο μηχανάκι...:beer: :beer:
hidefnick
07/11/2008, 08:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
Σωστος!
Μακαρι η Moto Guzzi να βγαλει μια σειρα μοτοσικλετων στα προτυποα των sport classic της Ducati...
Οχι με τις ίδιες τιμές όμως.
Το μηχανάκι βασίζεται στο Breva και αυτό του δημιουργεί ένα πρόβλημα. Ειναι πολύ (ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΛΕΜΕ) μικρό σε μέγεθος. Πρέπει να κάνουν κάτι με τους μεγάλους κινητήρες. Πάντως είναι κούκλα.
el_hymador
07/11/2008, 08:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από wiredgr
Οχι με τις ίδιες τιμές όμως.
Το μηχανάκι βασίζεται στο Breva και αυτό του δημιουργεί ένα πρόβλημα. Ειναι πολύ (ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΛΕΜΕ) μικρό σε μέγεθος. Πρέπει να κάνουν κάτι με τους μεγάλους κινητήρες. Πάντως είναι κούκλα.
εαν θες τους 1200αρηδες κινητηρες (2-4 βαλβιδων) και μια προσεγμενη εμφανιση δεν νομιζω να ειναι και πολυ φθηνα παντως....
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
εαν θες τους 1200αρηδες κινητηρες (2-4 βαλβιδων) και μια προσεγμενη εμφανιση δεν νομιζω να ειναι και πολυ φθηνα παντως.... Η 1200 sport δεν είναι εξωπραγματικά ακριβή γι' αυτά που προσφέρει.
Εαν τα βγαζανε ομως στα μεγαλα μπλοκ 850-1200
θα αποκτουσαν μεγαλη αγοραστικη βαση....
Εγω θα το τσιμπουσα 100% με το μεγαλο μοτερ...
Οσως αφορα τις τιμες...το διαφορετικο και το ομορφο κοστιζει παντα λιγο παραπανω.
Εξαλλου δεν ειναι πολυ ακριβες...εαν δεις και τα περιφεριακα που φορανε που ειναι Α ποιοτητας!
hidefnick
07/11/2008, 09:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από Road67
Η 1200 sport δεν είναι εξωπραγματικά ακριβή γι' αυτά που προσφέρει.
Αρχικά δημιουργήθηκε από AntoD
Εαν τα βγαζανε ομως στα μεγαλα μπλοκ 850-1200
θα αποκτουσαν μεγαλη αγοραστικη βαση....
Εγω θα το τσιμπουσα 100% με το μεγαλο μοτερ...
Οσως αφορα τις τιμες...το διαφορετικο και το ομορφο κοστιζει παντα λιγο παραπανω.
Εξαλλου δεν ειναι πολυ ακριβες...εαν δεις και τα περιφεριακα που φορανε που ειναι Α ποιοτητας!
Ακριβώς ετσι :beer: :beer: :beer:
ρε παίδες....δεν σας καταλαβαίνω ώρες-ώρες.:confused:
Είναι λιγα τα κυβικά, δεν έχει δύναμη, θελει τον 1200, είναι αναιμικό...κλπ.
Δεν είναι έτσι τα πράγματα. Μιά μηχανή δεν είναι απαραίτητα και καλλίτερη επειδή είναι και δυνατότερη.
Εθιστήκαμε πια, με τα πολλά άλογα.
Ένα μηχανάκι ρε,
καθημερινό, γυμνό, καλοφτιαγμένο, προσεγμένο, να γουστάρεις, να το βάζεις μπροστά 30 φορές την μέρα, να πηγαίνεις σ/μ, λαική, για ψωμί, βόλτα με την γυναίκα, για μπάνιο, για ταξιδάκια χαλαρά, να μην πίνει τον άμπακο, να είναι χαμηλόροπο, ευκολοδήγητο, άνετο, μανιτζέβελο, όπως ήταν προσανατολισμένα κάποτε τα μηχανάκια.
Τίμια.
Και ήταν μόνο: 175 κκ, 185κκ, 200κκ, 350κκ .....και βάλτε κι άλλα.
Αλλιώς πάρτε ρ1 και τα λοιπά στιφτερά. :wave2: :wave2:
Έχει χαθεί το νόημα πιστεύω...
hidefnick
07/11/2008, 09:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
ρε παίδες....δεν σας καταλαβαίνω ώρες-ώρες.:confused:
Είναι λιγα τα κυβικά, δεν έχει δύναμη, θελει τον 1200, είναι αναιμικό...κλπ.
Δεν είναι έτσι τα πράγματα. Μιά μηχανή δεν είναι απαραίτητα και καλλίτερη επειδή είναι και δυνατότερη.
Εθιστήκαμε πια, με τα πολλά άλογα.
Ένα μηχανάκι ρε,
καθημερινό, γυμνό, καλοφτιαγμένο, προσεγμένο, να γουστάρεις, να το βάζεις μπροστά 30 φορές την μέρα, να πηγαίνεις σ/μ, λαική, για ψωμί, βόλτα με την γυναίκα, για μπάνιο, για ταξιδάκια χαλαρά, να μην πίνει τον άμπακο, να είναι χαμηλόροπο, ευκολοδήγητο, άνετο, μανιτζέβελο, όπως ήταν προσανατολισμένα κάποτε τα μηχανάκια.
Τίμια.
Και ήταν μόνο: 175 κκ, 185κκ, 200κκ, 350κκ .....και βάλτε κι άλλα.
Αλλιώς πάρτε ρ1 και τα λοιπά στιφτερά. :wave2: :wave2:
Η διαφωνία είναι στο μέγεθος. Είναι μέγεθος CB250 το μηχανάκι. Και αυτό δεν βολεύει για τις περισσότερες χρήσεις που γράφεις.
Τα άλογα ούτως ή άλλως αν ψαχτείς λίγο έρχονται για πλάκα. (Το έχω ξαναγράψει και με έκραξε ο παππούς - με commander και εξατμίσεις το 750 το δίνουν για 90 άλογα)
Δεν ειπες κανεις το αντιθετο ρε συ ΤΠαπ...
ειναι μια χαρα και οπως ειναι...καμια αντιρηση...
απλα η γκαμα καλο θα ηταν να εμπλουτιστει με πιο πολλες επιλογες διοτι ειναι ενα πραγματικα ομορφη μοτοσυκλετα με το Μ κεφαλαιο....
Το μικρο ειναι πολυ καλο, και ροπατο και Ελαφρυ-δεν το σκεφτηκε κανενας- και οπως ειπα παραπανω ειναι αρτιο για το 90% των περιπτωσεων.
Απλα εγω επειδη εχω ηδη 2 Guzzi, και το ενα δε πολυ κοντα στο 750 (παλαιο V65 μπατσικο) δεν το κοιταζω το μικρο διοτι ειναι πολυ παραπλησιο με το υπαρχον....το οποιο παρα τα χρονακια του δουλευει μια χαρα!
:winka:
sapila racing
07/11/2008, 09:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
ρε παίδες....δεν σας καταλαβαίνω ώρες-ώρες.:confused:
Είναι λιγα τα κυβικά, δεν έχει δύναμη, θελει τον 1200, είναι αναιμικό...κλπ.
Δεν είναι έτσι τα πράγματα. Μιά μηχανή δεν είναι απαραίτητα και καλλίτερη επειδή είναι και δυνατότερη.
Εθιστήκαμε πια, με τα πολλά άλογα.
Ένα μηχανάκι ρε,
καθημερινό, γυμνό, καλοφτιαγμένο, προσεγμένο, να γουστάρεις, να το βάζεις μπροστά 30 φορές την μέρα, να πηγαίνεις σ/μ, λαική, για ψωμί, βόλτα με την γυναίκα, για μπάνιο, για ταξιδάκια χαλαρά, να μην πίνει τον άμπακο, να είναι χαμηλόροπο, ευκολοδήγητο, άνετο, μανιτζέβελο, όπως ήταν προσανατολισμένα κάποτε τα μηχανάκια.
Τίμια.
Και ήταν μόνο: 175 κκ, 185κκ, 200κκ, 350κκ .....και βάλτε κι άλλα.
Αλλιώς πάρτε ρ1 και τα λοιπά στιφτερά. :wave2: :wave2:
Έχει χαθεί το νόημα πιστεύω...
Καταλαβαίνω απόλυτα πως το λες, αλλά εγω το βλέπω αλλιώς.
Απλά θα μπορούσε να είναι πιό δυνατό. Εν ετει 2008 ενα 750 που βγαζει λιγότερους ίππους κι απο το R75 του 1975 όπως και να το κάνουμε ειναι ψόφιο.
Ασε που κι απο ροπή πιο καλό είναι το BMW μου που ειναι και 33 χρονών φέτος.
Δεν είπαμε να εχει 100 ίππους, αλλά 60 θα μπορούσε να τους έχει πιστευω και να ειναι και πιο γεμάτο γενικά.
Μιας και το ξερω καλα το μοτερ...90 αλογα ειναι απιθανα.....
με 2-3 αλλαγες τα 60 -65 τα εχει για πλακα....
το ψοφισανε τα ευρω3 μαλλον...
Αλλη ρυθμιση στον ψεκασμο, εξατμιση και ρυθμιση βαλβιδων οπως στο V65 και εισαι στα 60ΗΡ...χωρις μαιμουδιες στο μοτερ.
Με αλλους εκκεντροφορους κλπ ανεβαινεις κιαλο..αλλα γιατι...
Για καθε μερα ειναι σουπερ!
Ωραίο το μηχανάκι.
Είχα δει και ένα V7 classic σε έναν πελάτη πριν καμιά βδομάδα. Κουκλα :-)
και σε τιμή παίζει βρε παίδες έτσι για να ξέρουμε δηλαδή :D
apatsi02
11/11/2008, 22:42
είναι πανεμορφο το περίμενα από τότε που βγήκε το κλασικ
το κάλυμα στην σέλα επιβάλεται...!πολύ καλή η επεξεργασία στην φώτο
φυσικά θέλει και τα χαμηλότερα κλιπ ον αλλά αν αναλογιστείς ότι οι αγοραστές θα έιναι κυρίως 40+ μάλλον για αυτό τα έβαλάν... εμείς οι νεότεροι θα ψάχνουμε για αφτερ μαρκετ
και προφανώς με την πρώτη ευκαιρεία θα κάνει παρέα στο le mans μου
εκτός αν βγάλουν πάλι το λε μαν εως τότε!
πιστεύω πως το πρόβλημα στα καινούρια γκούτσι είναι οι καταρραμένες euro 3
δεν γίνεται ένα αρχαικό κινητήρα (με ωστήρια και εκκεντροφόρο στο κέντρο) να τον
εναρμονήσεις χωρίς να κόψεις από κάπου
για αυτό και όλα τα διαγράμματα ροπής από συγχρονα γκουτσι έχουν τρύπα κοντά στις 2500-3000 που πέφτουν οι ευρω 3
το φαντάζομαι να το φέρω σε ένα τέτοιο στάδιο
εμπρός καλή μου τράπεζα!!!!!!!!
147863
Πολύ κουκλί αυτό στη φοτό :beer: :beer:
el_hymador
11/11/2008, 22:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από NikosKK
Πολύ κουκλί αυτό στη φοτό :beer: :beer:
και τι ηχος!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=XOjtSd8lXv4
το χαμογελο του παππου ολα τα λεφτα:beer: :beer: :beer: :beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
και τι ηχος!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=XOjtSd8lXv4
το χαμογελο του παππου ολα τα λεφτα:beer: :beer: :beer: :beer:
:a8: :a8: ρε νέο παιδί είμαι...θα με κάνετε αρχαιοκάπηλο :rotflmao: :rotflmao:
apatsi02
11/11/2008, 23:01
να το οδηγάς σε άδειες λεοφώρους μέχρι να σε πάρουν έτσι από πάνω
http://www.youtube.com/watch?v=hcfh1Nt1TG8 :beer: :beer:
el_hymador
11/11/2008, 23:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από apatsi02
να το οδηγάς σε άδειες λεοφώρους μέχρι να σε πάρουν έτσι από πάνω
http://www.youtube.com/watch?v=hcfh1Nt1TG8 :beer: :beer:
:lol: :lol: :lol: :lol: :bawl: :lol: :lol: :lol: :lol:
apatsi02
11/11/2008, 23:17
να πω την αμαρτία μου αν και ορκισμένος γκουτζιστα την μηχανη μετά κανα λέπτο την είδα...
147865
el_hymador
11/11/2008, 23:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από apatsi02
να πω την αμαρτία μου αν και ορκισμένος γκουτζιστα την μηχανη μετά κανα λέπτο την είδα...
και εγω!
προσπαθουσα να καταλαβω τι διαλο δειχνει η plsama στον τοιχο...
147866
makis206
12/11/2008, 06:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
και εγω!
προσπαθουσα να καταλαβω τι διαλο δειχνει η plsama στον τοιχο...
Τη Μαρία την πενταγιώτισσα κανένας δεν την είδε ;:D
Το Classic το σκέτο είναι στα 8200 νομίζω.
Το καινούριο κάπου εκεί -λίγο παραπάνω- θα παίζει λογικά .
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.