Elle
16/11/2008, 23:21
Αν και η Ducati είναι μια εταιρεία που τα μοντέλα της είχαν διαχρονική αξία, μιας και η ανανέωση τους γινόταν, σε σχέση με την ιαπωνική τακτική, σε μεγάλα διαστήματα, οι εξελίξεις δείχνουν να την ανάγκασαν σε ανανέωση του 1098. Aφορμή για αυτό, οι κανονισμοί WSBK.
Σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς, επιτρέπετε στα δικύλινδρα να διαθέτουν κινητήρα με ανώτατο όριο χωρητικότητας τα 1200 κ.εκ. Τα 1098 με τον κυβισμό των 1099 κ.εκ. δεν εκμεταλλεύονταν στο έπακρο τους κανονισμούς του WSBK για την χωρητικότητα του κινητήρα. Η Ducati φυσικά, προλαβαίνοντας τις εξελίξεις, παρουσίασε πέρσι το εξωτικό 1098 R όπου ο κυβισμός του είναι 1198κ.εκ. αλλά τα απλά 1098 και 1098 S με τον μικρότερο κυβισμό τους έχασαν σε επίπεδο ανταγωνιστικότητας, όσο αφορούσε τους αγώνες, αλλά και μέρος τους γοήτρου τους σε τομείς που είχαν να κάνουν με τους φανατικούς οπαδούς της εταιρείας. Η μοτοσικλέτα λοιπόν που παρουσιάστηκε στην EICMA ονομάζεται 1198 και διαθέτει τον κινητήρα του 1098 R με πιο <<ήπια>> χαρακτηριστικά και η χρήση των εξωτικών υλικών είναι περιορισμένη ώστε να διαφοροποιηθεί από την έκδοση R αλλά και να είναι πιο προσιτό οικονομικά.
Η μέγιστη απόδοσή του είναι ανάμεσα σε αυτή του 1098 και 1098 R και είναι 170 ίπποι στις 9.750 και οι τιμές της ροπής 13,4 kgm/ 8.000 σ.α.λ.. Η μοτοσικλέτα ζυγίζει 171 κιλά. Η έκδοση S εκτός από τις ζάντες της Marchesini και τα τμήματα carbon θα διαθέτει το σύστημα DDA (Ducati data analyzer), την τηλεμετρία δηλαδή που για πρώτη φορά είδαμε στο 1098 R αλλά και το traction control (DTC) που μέχρι τώρα είχε προνόμιο μόνο η έκδοση R. Αισθητικές αλλαγές δεν υπάρχουν μεταξύ του 1098 και του 1198 αλλά διαφοροποίηση έχουμε στα κιλά με το τελευταίο να ζυγίζει 171 κιλά. Το 1198 διαθέτει λιγότερα εξωτικά υλικά και υποδεέστερο περιφερειακό εξοπλισμό από το 1098 R γεγονός που θα το κάνει φτηνότερο και θα το ξεχωρίσει και από την ναυαρχίδα της εταιρείας 1098 R.
Πηγή: mototriti.gr (http://www.mototriti.gr/news/preview_news.asp?category_id=80&NEWS_DATA_ID=72647)
148229
Σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς, επιτρέπετε στα δικύλινδρα να διαθέτουν κινητήρα με ανώτατο όριο χωρητικότητας τα 1200 κ.εκ. Τα 1098 με τον κυβισμό των 1099 κ.εκ. δεν εκμεταλλεύονταν στο έπακρο τους κανονισμούς του WSBK για την χωρητικότητα του κινητήρα. Η Ducati φυσικά, προλαβαίνοντας τις εξελίξεις, παρουσίασε πέρσι το εξωτικό 1098 R όπου ο κυβισμός του είναι 1198κ.εκ. αλλά τα απλά 1098 και 1098 S με τον μικρότερο κυβισμό τους έχασαν σε επίπεδο ανταγωνιστικότητας, όσο αφορούσε τους αγώνες, αλλά και μέρος τους γοήτρου τους σε τομείς που είχαν να κάνουν με τους φανατικούς οπαδούς της εταιρείας. Η μοτοσικλέτα λοιπόν που παρουσιάστηκε στην EICMA ονομάζεται 1198 και διαθέτει τον κινητήρα του 1098 R με πιο <<ήπια>> χαρακτηριστικά και η χρήση των εξωτικών υλικών είναι περιορισμένη ώστε να διαφοροποιηθεί από την έκδοση R αλλά και να είναι πιο προσιτό οικονομικά.
Η μέγιστη απόδοσή του είναι ανάμεσα σε αυτή του 1098 και 1098 R και είναι 170 ίπποι στις 9.750 και οι τιμές της ροπής 13,4 kgm/ 8.000 σ.α.λ.. Η μοτοσικλέτα ζυγίζει 171 κιλά. Η έκδοση S εκτός από τις ζάντες της Marchesini και τα τμήματα carbon θα διαθέτει το σύστημα DDA (Ducati data analyzer), την τηλεμετρία δηλαδή που για πρώτη φορά είδαμε στο 1098 R αλλά και το traction control (DTC) που μέχρι τώρα είχε προνόμιο μόνο η έκδοση R. Αισθητικές αλλαγές δεν υπάρχουν μεταξύ του 1098 και του 1198 αλλά διαφοροποίηση έχουμε στα κιλά με το τελευταίο να ζυγίζει 171 κιλά. Το 1198 διαθέτει λιγότερα εξωτικά υλικά και υποδεέστερο περιφερειακό εξοπλισμό από το 1098 R γεγονός που θα το κάνει φτηνότερο και θα το ξεχωρίσει και από την ναυαρχίδα της εταιρείας 1098 R.
Πηγή: mototriti.gr (http://www.mototriti.gr/news/preview_news.asp?category_id=80&NEWS_DATA_ID=72647)
148229