Σύνδεση

View Full Version : Ducati 1198



Elle
16/11/2008, 23:21
Αν και η Ducati είναι μια εταιρεία που τα μοντέλα της είχαν διαχρονική αξία, μιας και η ανανέωση τους γινόταν, σε σχέση με την ιαπωνική τακτική, σε μεγάλα διαστήματα, οι εξελίξεις δείχνουν να την ανάγκασαν σε ανανέωση του 1098. Aφορμή για αυτό, οι κανονισμοί WSBK.

Σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς, επιτρέπετε στα δικύλινδρα να διαθέτουν κινητήρα με ανώτατο όριο χωρητικότητας τα 1200 κ.εκ. Τα 1098 με τον κυβισμό των 1099 κ.εκ. δεν εκμεταλλεύονταν στο έπακρο τους κανονισμούς του WSBK για την χωρητικότητα του κινητήρα. Η Ducati φυσικά, προλαβαίνοντας τις εξελίξεις, παρουσίασε πέρσι το εξωτικό 1098 R όπου ο κυβισμός του είναι 1198κ.εκ. αλλά τα απλά 1098 και 1098 S με τον μικρότερο κυβισμό τους έχασαν σε επίπεδο ανταγωνιστικότητας, όσο αφορούσε τους αγώνες, αλλά και μέρος τους γοήτρου τους σε τομείς που είχαν να κάνουν με τους φανατικούς οπαδούς της εταιρείας. Η μοτοσικλέτα λοιπόν που παρουσιάστηκε στην EICMA ονομάζεται 1198 και διαθέτει τον κινητήρα του 1098 R με πιο <<ήπια>> χαρακτηριστικά και η χρήση των εξωτικών υλικών είναι περιορισμένη ώστε να διαφοροποιηθεί από την έκδοση R αλλά και να είναι πιο προσιτό οικονομικά.
Η μέγιστη απόδοσή του είναι ανάμεσα σε αυτή του 1098 και 1098 R και είναι 170 ίπποι στις 9.750 και οι τιμές της ροπής 13,4 kgm/ 8.000 σ.α.λ.. Η μοτοσικλέτα ζυγίζει 171 κιλά. Η έκδοση S εκτός από τις ζάντες της Marchesini και τα τμήματα carbon θα διαθέτει το σύστημα DDA (Ducati data analyzer), την τηλεμετρία δηλαδή που για πρώτη φορά είδαμε στο 1098 R αλλά και το traction control (DTC) που μέχρι τώρα είχε προνόμιο μόνο η έκδοση R. Αισθητικές αλλαγές δεν υπάρχουν μεταξύ του 1098 και του 1198 αλλά διαφοροποίηση έχουμε στα κιλά με το τελευταίο να ζυγίζει 171 κιλά. Το 1198 διαθέτει λιγότερα εξωτικά υλικά και υποδεέστερο περιφερειακό εξοπλισμό από το 1098 R γεγονός που θα το κάνει φτηνότερο και θα το ξεχωρίσει και από την ναυαρχίδα της εταιρείας 1098 R.

Πηγή: mototriti.gr (http://www.mototriti.gr/news/preview_news.asp?category_id=80&NEWS_DATA_ID=72647)


148229

makis206
16/11/2008, 23:24
Το "κακό" γίνεται "χειρότερο" !:a8:

Viking
16/11/2008, 23:39
Χάλια είναι χάλια :hypnotize :hypnotize :hypnotize


148230

DrIoannis
17/11/2008, 07:04
Παιδιά θα πρέπει αυτός που θέλει να το πάει γρήγορα να γνωρίζει καλά το άθλημα.Είναι ήδη αρκετά δύσκολο μηχανάκι με τον 1098 κινητήρα.

memas
17/11/2008, 07:54
Ομορφο ειναι και το ψαλιδι πρακτικο, απο βαρος ομως?
Στα αλογα τα Ducati δεν μπορουν να κοντραρουν τα Iαπωνικα των SBK και δρομου οποτε να δουμε ποσα κυβικα θα το κανουν μεχρι να γινει το ιδιο γρηγορο....

apav
17/11/2008, 10:07
http://www.mrbike.gr/website/index.php/Street/%CE%9D%CE%AD%CE%BF-Ducati-1198-S-2009.html

SeNNinhA
17/11/2008, 12:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από memas
Ομορφο ειναι και το ψαλιδι πρακτικο, απο βαρος ομως?
Στα αλογα τα Ducati δεν μπορουν να κοντραρουν τα Iαπωνικα των SBK και δρομου οποτε να δουμε ποσα κυβικα θα το κανουν μεχρι να γινει το ιδιο γρηγορο....

Δικύλινδρο δεν παίρνεις για τα απόλυτα άλογα. Παίρνεις ΚΥΡΙΩΣ γιατί θέλεις V2 να τον ακούς και να τον αισθάνεσαι. ΠΟΤΕ δεν θα γίνει ενα V2 ισάξιο σε απόδοση με ενα Ι4. Εαν τελικά μπορεί και υπο προϋποθέσεις να κοντράρει εως ενα σημείο τα Ι4 αυτό είναι καλοδεχούμενο αλλα όχι και το πρώτο κριτήριο.

VALAS V-STROM
17/11/2008, 14:30
Πολύ όμορφο(όπως τα περισσότερα ιταλικά άλλωστε) αλλά σε αυτά τα κυβικά θα προτιμούσα ένα 4κύλινδρο απο ένα 2κύλινδρο έστω και σε διάταξη V.

bentouza
17/11/2008, 15:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από memas
Στα αλογα τα Ducati δεν μπορουν να κοντραρουν τα Iαπωνικα των SBK και δρομου οποτε να δουμε ποσα κυβικα θα το κανουν μεχρι να γινει το ιδιο γρηγορο....

ελα ντε.εχουμε θεοποιησει ολα τα χρεπια!

κ καλα στο δρομο με τους χεραδες που εχουμε λογικο να μην μπορουν να κοντραρουν τα γιαπωνεζικα(χεραδες=γιαπωνεζικο)..
ειδικα στα σουπερμπαικ ομως ειναι για λυπηση...
ειδικα οταν ηταν ιδιου κυβισμου δε, τρωγανε στανταρ γυρο..




ωραια πραμα η σχεδιαση ειδικα αμα απο κατω εχει κ ουσια(αλλο αν εγω τουλαχιστον δεν θα καταφερω ποτε μαλλον να τη χειριστω..)
:a03: :a07:

memas
17/11/2008, 18:19
Συμφωνω αλλα και η Ducati για να μεγαλωνει τη χωρητικοτητα του μοτερ σημαινει οτι κυνηγαει τα αλογα και φυσικα ο ανταγωνισμος ειναι τα Ιαπωνικα - στο δρομο φυσικα και δεν εχει σημασια η ιποδυναμη αλλα ολα τα μηχανακια Ιαπωνικα ή Ιταλικα προοριζονται για πιστα....

Στη ευθεια π.χ. των Σερρων ενα Ιαπωνικο SS1000 μπορει να δει 270 ενω π.χ. το 1098 θα δει 10χλμ λιγοτερα (λιγοτερα απο 260) και αυτο ισοδυναμει με προσπεραση απο τη μεση της ευθειας.....

memas
17/11/2008, 18:25
Moλις ειδα τα specs....παρα το μονομπρατσο, το βαρος εχει κρατηθει χαμηλα στα 170 κιλα - πολυ καλη εξελιξη και σιγουρα το καθιστα ελκυστικο....:p

Xrider
17/11/2008, 20:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από memas
Συμφωνω αλλα και η Ducati για να μεγαλωνει τη χωρητικοτητα του μοτερ σημαινει οτι κυνηγαει τα αλογα και φυσικα ο ανταγωνισμος ειναι τα Ιαπωνικα - στο δρομο φυσικα και δεν εχει σημασια η ιποδυναμη αλλα ολα τα μηχανακια Ιαπωνικα ή Ιταλικα προοριζονται για πιστα....

Στη ευθεια π.χ. των Σερρων ενα Ιαπωνικο SS1000 μπορει να δει 270 ενω π.χ. το 1098 θα δει 10χλμ λιγοτερα (λιγοτερα απο 260) και αυτο ισοδυναμει με προσπεραση απο τη μεση της ευθειας.....
oti nanai....:sick:
+260 vgazei to 999
+250 vgazei to Morini corsaro
apla milame gia V2 me 140-180 cv M A M I S I A!!!!!!!!!!!!!!!
to 1098 apla skizei L@rakia