View Full Version : Οι αυτοκινητοβιομηχανίες καταρρέουν...
notakos600
17/11/2008, 12:28
Καθόλου ευχάριστα τα νέα από τις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων, οι οποίες καταρρίπτουν το ένα αρνητικό ρεκόρ μετά το άλλο. Η άλλοτε κραταιά GENERAL MOTORS αδυνατεί πλέον να είναι συνεπής ακόμη και στα λειτουργικά της έξοδα, απολύοντας κατά χιλιάδες τους εργαζόμενούς της. Τα νέα της πλάνα αφορούν την παραγωγή ''πράσινων'' αυτοκινήτων από το 2010, μη μπορώντας να πουλήσει τα ενεργοβόρα της οχήματα. Παράλληλα ψάχνει αγοραστές για την ζημιογόνο θυγατρική της HUMMER.
Ίδια και χειρότερα είναι τα νέα και για τις Ευρωπα'ι'κές αυτοκινητοβιομηχανίες, με εξαίρεση την AUDI, την μόνη που είδε θετικό πρόσημο στις πωλήσεις της.
Ο κλάδος της αυτοκινητοβιομηχανίας αφορά εκατομμύρια εργαζόμενους σε προμηθευτές, ντήλερς κ.α.
Ακόμη κι αν η αξία του μαύρου χρυσού είναι πολύ χαμηλά, η ζημιά έχει ήδη γίνει μεσούσης μιας πολύ σοβαρής οικονομικής ύφεσης που βιώνουμε όλοι μας.
Το κακό είναι πως τη νύφη έχει ήδη αρχίσει να την πληρώνει ο απλός εργαζόμενος που βλέπει να χάνει την εργασία του και τους ''μεγάλους'' να ανασκουμπώνονται και να μη τολμούν να απλώσουν το χέρι στα, συσσωρευμένα από χρόνια, υπερκέρδη τους.
Οκ για τη GM το καταλαβαίνω οτι χάνει πωλήσεις λόγω οτι τα αμάξια της δε τηρούν τις προδιαγραφές σε πολλές πολιτίες και στην Ευρώπη...έβλεπα και ένα σχετικό ντοκιμαντέρ περι αυτού εχθές...
Αλλά ευρωπαικές εταιρίες να "πέφτουν έξω"?τα κουτιά ξεφυτρώνουν απο παντού κάθε μέρα :O
makis206
17/11/2008, 12:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από NikosKK
Αλλά ευρωπαικές εταιρίες να "πέφτουν έξω"?τα κουτιά ξεφυτρώνουν απο παντού κάθε μέρα :O
Αμ δε ; Οι πωλήσεις έχουν μειωθεί κατακόρυφα...:winka: :beer:
notakos600
17/11/2008, 12:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από NikosKK
Οκ για τη GM το καταλαβαίνω οτι χάνει πωλήσεις λόγω οτι τα αμάξια της δε τηρούν τις προδιαγραφές σε πολλές πολιτίες και στην Ευρώπη...έβλεπα και ένα σχετικό ντοκιμαντέρ περι αυτού εχθές...
Αλλά ευρωπαικές εταιρίες να "πέφτουν έξω"?τα κουτιά ξεφυτρώνουν απο παντού κάθε μέρα :O
.....και όμως με βάση επίσημα στοιχεία πλέον, μιλάμε για πτώση τουλάχιστον 30% για το Οκτώβριο και στα ευρωπαικά.
RENAULT, OPEL(θυγατρική της GM) , NISSAN EUROPE κλπ. κλπ.
notakos600
17/11/2008, 12:44
Το αστείο με την GM είναι ότι προσπαθώντας να δελεάσει πιθανούς αγοραστές, όταν η βενζίνη ήταν στα ύψη, τους χάριζε εκπτωτικά κουπόνια για καύσιμα, τα οποία τώρα είναι άχρηστα...
Δεν νομίζω ότι θα πρέπει να ανησυχούμε και πολύ
Η λύση είναι γνωστή και έχει εφαρμοστεί ξανά.
Αν δεν είμαστε διατεθειμένοι να αγοράσουμε καινούρια αυτοκίνητα μπορούν κάλλιστα να μας αναγκάσουν.
Αρκεί να εφεύρουν πάλι μια καινούρια τεχνολογία που θα διαχωρίσει τα παλιά αυτοκίνητα από τα καινούρια και να μας αναγκάσουν μετά η να αγοράσουμε καινούριο η να πληρώνουμε δυσβάσταχτα χαράτσια στο όνομα της οικολογίας.
Ότι έγινε με τα καταλυτικά δηλαδή ( για όσους δεν έχουν φαντασία )
Και για να πούμε την αλήθεια η καινούρια τεχνολογία υπάρχει απλά δεν είναι όλες οι βιομηχανίες έτυμες ακόμα και το τρενάρουν όσο μπορούν
(υβριδικά)
:wave2:
notakos600
17/11/2008, 12:53
[QUOTE][i]Αρχικά δημιουργήθηκε από toulis [/i
Ορθή η σκέψη σου μόνο που δεν διαθέτουν τον απαραίτητο χρόνο για όλα αυτά...
Οι υποχρεώσεις τους τρέχουν, τα ταμεία τους αδειάζουν ενώ το άμεσο μέλλον διαγράφεται εξαιρετικά δυσοίωνο.
hidefnick
17/11/2008, 13:01
Νομίζω ότι την απάντηση στο θέμα σας την δίνει διαφήμιση του γνωστού παιχνιδάδικου. Πουλάμε σκουπίδια και τα πουλάμε φτηνά για να τα ανανεώνεται. (Απίστευτοι οι τύποι) Πλέον ρίχνουν τιμές ρίχνοντας ποιότητα για να έχουμε να ανανεώνουμε.
Η Fiat έβγαλε το grande με διάρκεια ζωής 6 χρόνια, και το έλεγε και επισήμως.
Πάντως αυτή την λαλακία του αλάχτε το με πιό οικολογικό απορώ πως την τρώει ο κόσμος. Δηλαδή η διαφορά στην μόλυνση που θα προκαλέσει το καινούργιο είναι μικρότερη απο την περιβαλοντική επιβάρυνση που επιφέρει η κατασκευή του?
Κάποια στιγμή πρέπει να μανατζέρια να καταλάβουν ότι και η αγορά έχει όρια και ανοχές.
Δεν νομίζω ότι έχουν τόσο μεγάλο πρόβλημα
Λογικά μετά από τόσα χρόνια στασιμότητας τα παγκάρια τους θα πρέπει να είναι γεμάτα.
Δεν νομίζω ότι λίγοι μήνες με χαμηλό κέρδος η ζημιά δικαιολογούν της απολύσεις που ετοιμάζουν.
Μάλλον βρήκαν την ευκαιρία μέσα στην αναμπουμπούλα να ξεφορτωθούν προσωπικό χωρίς μεγάλο κόστος στο όνομα της εκάστοτε εταιρίας.
Μόλις τελειώσει το ξεσκαρτάρισμα και οι αγοροπωλησίες θα εμφανίσουν ξαφνικά την υπέρτατη τεχνολογία που θα σώσει τον πλανήτη μας και την τσέπη μας.
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από wiredgr
QUOTE]
+1
Μόνο που όταν εφάρμοσαν την παραπάνω τακτική κάποια εργοστάσια που τα διοικούν σχιστοματιδες αποφάσισαν να πάρουν άλλη ρότα.
Υπολογίζοντας βέβαια πως θα βγάλουν πολύ περισσότερα αναγκάζοντας μας να κάνουμε σέρβις σε αυτούς (μέσο εγγύηση ).
Τότε ήρθαν οι άλλοι και τους το χαλάσανε νομοθετώντας νόμους που τους ανάγκασαν να δεχτούν των οποιοδήποτε έγκυρο συνεργια και χάλασε η σούπα.
Και αντί να βάλουν την ουρά στα σκέλια είχαν το θράσος και έφεραν καινούρια τεχνολογία χωρίς να ρωτήσουν πρώτα.
el_hymador
17/11/2008, 13:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από toulis
Δεν νομίζω ότι έχουν τόσο μεγάλο πρόβλημα
Λογικά μετά από τόσα χρόνια στασιμότητας τα παγκάρια τους θα πρέπει να είναι γεμάτα.
Δεν νομίζω ότι λίγοι μήνες με χαμηλό κέρδος η ζημιά δικαιολογούν της απολύσεις που ετοιμάζουν.
Μάλλον βρήκαν την ευκαιρία μέσα στην αναμπουμπούλα να ξεφορτωθούν προσωπικό χωρίς μεγάλο κόστος στο όνομα της εκάστοτε εταιρίας.
Μόλις τελειώσει το ξεσκαρτάρισμα και οι αγοροπωλησίες θα εμφανίσουν ξαφνικά την υπέρτατη τεχνολογία που θα σώσει τον πλανήτη μας και την τσέπη μας.
+1
Ασε που αν το παιζεις κλαμμενο μο*νι βολευει σε καθε περιπτωση απεναντι στους πιστωτες σου, σε τραπεζες, ακομα στο κρατος το ιδιο που μπορει να ρυθμισει με ευνοϊκους ορους την φορολογηση σου...
"βοηθηστε με αλλιως θα αναγκαστω να απολυσω 25.000 εργαζομενους"...ειναι πολυ σοβαρο μεσο πιεσης αυτο :winka:
mats8282
17/11/2008, 13:44
Να σκεφτουν οι ιδιες οι εταιριες απο την στιγμη που το κοστος πρωτων υλων ειναι το 7% της αξιας ενος οχηματος που φτιαχνουν,που πανε τα χρηματα που πληρωνουμε για καινουρια οχηματα και ανταλλακτικα.Επισης να το σκεφτουν διπλα απο την στιγμη που πολλα εργοστασια ειναι σε χωρες με φτηνο εργατικο δυναμικο και επισης πολλα εξαρτηματα που αγοραζουν για τα οχηματα τους εχουν προελευση αναλογες χωρες.
Ειναι προφανες οτι το προβλημα της βιομηχανιας αυτοκινητων δεν ειναι αποτελεσμα της οικονομικης κρισης.Υπηρχε απο πριν και η μειωση των πωλησεων το επιδεινωσε.
Τωρα να πανε να πουλησουν στην Κινα,στην Τουρκια,στην Βραζιλια,στην Ινδια,στο Μεξικο και δεν ξερω που αλλου φτιαχνουν τα οχηματα ή/και τα ανταλλακτικα τους.Καλη τους τυχη,ετσι και αλλιως για τους πιο πολλους καταναλωτες στον <<Δυτικο Κοσμο>> πλεον το,οποιο,οχημα δεν ειναι απολυτη αναγκη.Ειναι πολυτελεια.Σαν κοστος και σε πολλες περιπτωσεις και σαν χρηση.
Τελικα δεν ειναι απαραιτητα κακο το οτι δεν εχουμε βαρια βιομηχανια σαν χωρα
:rolleyes:
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
+1
Ασε που αν το παιζεις κλαμμενο μο*νι βολευει σε καθε περιπτωση απεναντι στους πιστωτες σου, σε τραπεζες, ακομα στο κρατος το ιδιο που μπορει να ρυθμισει με ευνοϊκους ορους την φορολογηση σου...
"βοηθηστε με αλλιως θα αναγκαστω να απολυσω 25.000 εργαζομενους"...ειναι πολυ σοβαρο μεσο πιεσης αυτο :winka:
+ 1
ιδικά αν πρέπει η καινούρια τεχνολογία σου να έρθει μαζί με ένα νομοθετικό πλαίσιο που θα την υποστηρίξει και θα την προωθήσει.
TOLISTOLAROS
17/11/2008, 13:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από wiredgr
Η Fiat έβγαλε το grande με διάρκεια ζωής 6 χρόνια, και το έλεγε και επισήμως.
Για δώσε το link να το δούμε και μεις...
Ρε σκεφτείτε τί γράφετε:πλέον σου δίνει επέκταση της εγγύησης στα 5 και θα βγει να πει έχει διάρκεια ζωή 6 χρόνια;
Η χειρότερη κωλοεταιρεία δε θα έλεγε τέτοιο πράγμα για τ'αμάξια της.
Δώσε τα επίσημα στοιχεία
(αν έχεις...)
Εχετλαίος
17/11/2008, 14:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από mats8282
Τελικα δεν ειναι απαραιτητα κακο το οτι δεν εχουμε βαρια βιομηχανια σαν χωρα
Καλά, εμείς έχουμε πάει στο άλλο άκρο. Ούτε βίδες δεν φτιάχνουμε πια...
Το πρόβλημα του συστήματος δεν είναι το που παράγει αλλά το ότι για να μπορέσει να παράξει θα πρέπει να δημιουργήσει και μια κοινωνική τάξη ικανή να αγοράσει το προϊών.
Τώρα με την παγκοσμιοποίηση ο πλούτος που ήταν διαθέσιμος στην αγοραστική τάξη έχει αρχίσει να μοιράζεται σε πολλούς με αποτέλεσμα να μην υπάρχει η αγοραστική τάξη που θα ήθελαν.
Άρα θα πρέπει να φροντίσουν η να εξασθενίσουν οικονομικά κάποιους δίνοντας τα χρήματα τους σε μικρότερη μερίδα ανθρώπων ( ότι ίσχυε μέχρι πριν από λύγα χρόνια δηλαδή )
Η να αυξήσουν την μερίδα του πλούτου που θα εκμεταλλεύεται ο λαός ( χάνοντας την από την τσέπη τους.
Υπάρχει και τρίτη λύση βέβαια
Μπορούν απλά να χαμηλώσουν το κόστος αγοράς του προϊόντος
Κάτι που έχει ήδη γίνει άλλωστε με κάποιες εταιρίες που έχουν δημιουργήσει δυο και τρία ονόματα και πουλούν σχεδόν το ίδιο πράγμα από πλευράς κόστους, υλικών τεχνολογίας και ανάπτυξης σε διαφορετική συσκευασία και τιμή.
Αλλά αυτό μάλλον δεν είναι ικανό πια να συντηρήσει τον αγοραστικό κύκλο.
MitsosNaked
17/11/2008, 14:19
Πάντως στην Αγγλία το 2008 ενώ η αγορά αυτοκινήτων σημείωσε πτώση σε σχέση με πέρυσι, η αγορά μοτοσυκλετών ήταν η μοναδική που ανέβηκε.
Αρχικά δημιουργήθηκε από MitsosNaked
Πάντως στην Αγγλία το 2008 ενώ η αγορά αυτοκινήτων σημείωσε πτώση σε σχέση με πέρυσι, η αγορά μοτοσυκλετών ήταν η μοναδική που ανέβηκε.
Δεν ειναι τυχαιο...
Εδω στην Αμερικη αρχισαν να πουλανε τα σκουτερ κι εχουν και τρελλη ζητηση.
Οικονομιας γαρ...
:wave2:
Θα γίνουν τα μούτρα τους κρέας.Αλοίμονο από τα ανθρωπάκια που θα χάσουν τις δουλειές τους
el_hymador
17/11/2008, 14:57
Μακαρι να "αναγαγκαστουμε" ολοι μας να εχουμε ενα αμαξι 1000-1200κ.εκ. ανα οικογενεια η μια μοτοσικλετα μεχρι 500 κ.εκ.
παλιοτερα που ηταν ετσι μια χαρα περνουσαμε...:beer: :beer: :beer:
hidefnick
17/11/2008, 14:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από TOLISTOLAROS
Για δώσε το link να το δούμε και μεις...
Ρε σκεφτείτε τί γράφετε:πλέον σου δίνει επέκταση της εγγύησης στα 5 και θα βγει να πει έχει διάρκεια ζωή 6 χρόνια;
Η χειρότερη κωλοεταιρεία δε θα έλεγε τέτοιο πράγμα για τ'αμάξια της.
Δώσε τα επίσημα στοιχεία
(αν έχεις...)
Το ψάξω και θα το ποστάρω. Ηταν από τους λόγους που δεν τα έσκασα.
Η λογική ήταν ότι σύμφωνα με μελέτες τους η μέση ζωή ενός αυτοκινήτου στην Ευρώπη είναι 6 χρόνια, και με αυτή τη λογική σχεδίασαν και κατασκεύασαν.
Επέκταση στα 5 χρόνια, που την πληρώνεις πόσο? (όταν οι γιαπάν έχουν 7-10 χρόνια στάνταρ) Και για να μην πάμε Γερμανία μεριά με 1 χρόνο και 2(ή3) επέκταση, επίσης ακριβοπληρωμένη.
George-3-
17/11/2008, 15:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από toulis
Δεν νομίζω ότι θα πρέπει να ανησυχούμε και πολύ
Η λύση είναι γνωστή και έχει εφαρμοστεί ξανά.
Αν δεν είμαστε διατεθειμένοι να αγοράσουμε καινούρια αυτοκίνητα μπορούν κάλλιστα να μας αναγκάσουν.
Αρκεί να εφεύρουν πάλι μια καινούρια τεχνολογία που θα διαχωρίσει τα παλιά αυτοκίνητα από τα καινούρια και να μας αναγκάσουν μετά η να αγοράσουμε καινούριο η να πληρώνουμε δυσβάσταχτα χαράτσια στο όνομα της οικολογίας.
Ότι έγινε με τα καταλυτικά δηλαδή ( για όσους δεν έχουν φαντασία )
Και για να πούμε την αλήθεια η καινούρια τεχνολογία υπάρχει απλά δεν είναι όλες οι βιομηχανίες έτυμες ακόμα και το τρενάρουν όσο μπορούν
(υβριδικά)
:wave2:
Μονο να ηξερες ποσο μεγαλη κουβεντα ειπες τωρα.
VALAS V-STROM
17/11/2008, 15:07
Κάποτε θα γινόταν και αυτό.Είχε γίνει μόδα η αλλαγή του αυτοκινήτου σε λίγο χρονικό διάστημα.Η πτώση ενός κολοσσού όπως η GM δείχνει τη σοβαρότητα της κατάστασης!
TOLISTOLAROS
17/11/2008, 15:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από wiredgr
Το ψάξω και θα το ποστάρω. Ηταν από τους λόγους που δεν τα έσκασα.
Η λογική ήταν ότι σύμφωνα με μελέτες τους η μέση ζωή ενός αυτοκινήτου στην Ευρώπη είναι 6 χρόνια, και με αυτή τη λογική σχεδίασαν και κατασκεύασαν.
Επέκταση στα 5 χρόνια, που την πληρώνεις πόσο? (όταν οι γιαπάν έχουν 7-10 χρόνια στάνταρ) Και για να μην πάμε Γερμανία μεριά με 1 χρόνο και 2(ή3) επέκταση, επίσης ακριβοπληρωμένη.
Απλά μη συγχέεις την εγγύηση ενός αμαξιού/τα χρόνια στα οποία η κάθε εταιρεία εκτιμά ότι ο πελάτης θ'αλλάξει το αμάξι του με το χρόνο ζωής ενός προϊόντος.
Το ότι στην Ευρώπη αλλάζουν αμάξια στα 6 χρόνια δεν οφείλεται στο ότι χαλάνε,αλλά στην οικονομική δυνατότητα και την συνήθεια που έχουν(σε κάποιες χώρες) οι καταναλωτές ν'αλλάζουν αμάξι.
Στην τελική απ'τη στιγμή που δίνουν εγγύηση για σκουριά 10 χρόνια μάλλον προορίζουν το προϊόν τους ν'αντέξει παραπάνω...
notakos600
17/11/2008, 15:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
Μακαρι να "αναγαγκαστουμε" ολοι μας να εχουμε ενα αμαξι 1000-1200κ.εκ. ανα οικογενεια η μια μοτοσικλετα μεχρι 500 κ.εκ.
παλιοτερα που ηταν ετσι μια χαρα περνουσαμε...:beer: :beer: :beer:
+1000
Σπατάλη υλικών κατασκευής, σπατάλη πολύτιμου χώρου σταύθμεσης, σπατάλη ενέργειας...
Τεράστια τζιποειδή και επιβατικά χιλιάδων κυβικών, μοτοσυκλέτες πανάκριβες με άπειρα άλογα σε ρόλο κομιτέρ σπίτι-καφετέρια και πίσω.
Το πολύ μεγάλο σε όλα κορέστηκε ή θα κορεστεί σύντομα μαζί με την υπερκατανάλωση άχρηστων αγαθών.
Αρχικά δημιουργήθηκε από VALAS V-STROM
Κάποτε θα γινόταν και αυτό.Είχε γίνει μόδα η αλλαγή του αυτοκινήτου σε λίγο χρονικό διάστημα.Η πτώση ενός κολοσσού όπως η GM δείχνει τη σοβαρότητα της κατάστασης!
:nono:
Είχαν μικρύνει πολύ τον μέσο χρόνο κτίσης του αυτοκίνητου και δεν το αντέξαμε.
Η κατακόρυφη πτώση της αγοραστικής μας δύναμης δείχνει την σοβαρότητα της κατάστασης
TOLISTOLAROS
17/11/2008, 22:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από toulis
:nono:
Είχαν μικρύνει πολύ τον μέσο χρόνο κτίσης του αυτοκίνητου και δεν το αντέξαμε.
Η κατακόρυφη πτώση της αγοραστικής μας δύναμης δείχνει την σοβαρότητα της κατάστασης
Δε μίκρυνε ο μέσος χρόνος χρήσης/κατοχής(αυτό νομίζω εννοείς με τη λέξη κτίση).Κάθε αμάξι μπορεί να ζήσει όσα χρόνια θες αν το συντηρείς.Απλά μεγάλο μέρος του αγοραστικού κοινού παρασύρθηκε και άρχισε ν'αλλάζει τ'αμάξια σαν πουκάμισα.Δόσεις,δάνεια και μαλακίες σε σημείο που μετά δεν είχε να πληρώσει όχι τις βασικές του ανάγκες αλλά τα χρεωστούμενα.
Όσοι δεν έχουν μυαλό...
Άντε να μειωθεί η παραγωγή, να αυξηθούν οι τιμές και να μην παίρνει κάθε κατίνα αυτοκίνητο!
είναι άσχημα τα νέα για τους υπαλλήλους αυτών των εταιριών αλλά................
Άντε μπας και δεν τα αλλάζουν πια σαν τα πουκάμισα! Άντε πας και δεν έχει ο καθένας τους από 2 αυτοκίνητα! Ένα για την οικογένεια και ένα για να πηγαίνει στη δουλειά του!
Λέτε να μειωθεί η κίνηση στους δρόμους????
:confused: :confused: :confused:
:lol:
filipp0s
18/11/2008, 09:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από Maira
Άντε να μειωθεί η παραγωγή, να αυξηθούν οι τιμές και να μην παίρνει κάθε κατίνα αυτοκίνητο!
και σε ποιους θα κόβεις κλήσεις ρε? :D
:rotflmao: :rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από filippos650
και σε ποιους θα κόβεις κλήσεις ρε? :D
:rotflmao: :rotflmao:
:( :( :(
Σε ό,τι απομείνει!!!
Λες να μείνουμε κι εμείς χωρίς δουλειά?????
Λες να μας πάνε στο τμήμα καθαριότητας???
:confused: :confused: :confused:
Μπαααααααααααααααααα!:beer: :beer:
Οι οδηγοί "ζώα" δεν είναι είδος υπό εξαφάνιση ακόμα!!!!:mad:
Λεωνίδας
18/11/2008, 09:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από Maira
Λέτε να μειωθεί η κίνηση στους δρόμους???? στα ανέκδοτα παιδιάαααα
Αρχικά δημιουργήθηκε από Λεωνίδας
στα ανέκδοτα παιδιάαααα
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ε τουλάχιστον γελάσαμε και σήμερα!
:lol: :lol: :lol:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.