crywolf74
18/11/2008, 17:51
Απόσπασμα από το mototriti.gr
"Θυμάστε το πρωτότυπο Gilera 600 SS του 2001; Μπορεί η πρώτη απόπειρα της Ιταλικής εταιρείας στα supersport να μην πέρασε ποτέ στην παραγωγή, αλλά από ότι φαίνεται, ήρθε ο καιρός για μία δεύτερη προσπάθεια, η οποία δεν αποκλείεται να υλοποιηθεί στις αρχές του 2009.
Ουσιαστικά ο βασικός «υποκινητής» για την παρουσίαση ενός τετρακύλινδρου ss 600 από την Gilera είναι το Piaggio Group, αφού δεν «εκπροσωπείτε» από κανένα μοντέλο στην συγκεκριμένη κατηγορία, που ως γνωστό, παρουσιάζει συνεχείς ανοδικές τάσεις στην αγορά. Γιατί όμως Gilera; Με την «ταυτότητα» της Aprilia να είναι αποκλειστικά δικύλινδρη (άντε και V4 πλέον), η Gilera αποτελεί την μόνη εταιρεία του ομίλου με τετρακύλινδρο –αγωνιστικό- παρελθόν, οπότε η παρουσίαση μιας μοτοσικλέτας που θα στοχεύει στην Ιαπωνική κυριαρχία δεν θα βλάψει σε καμία περίπτωση την θέση της στην αγορά.
Πλαίσιο και περιφερειακά μπορούν να κατασκευαστούν και να προμηθευτούν εύκολα και γρήγορα, ωστόσο το μεγάλο ερώτημα φυσικά παραμένει ο κινητήρας. Θα εξελιχθεί ένα μηχανικό σύνολο από τους Ιταλούς; Θα «δανειστούν» από τους Ιάπωνες; Ουδείς μέχρι στιγμής γνωρίζει. Πάντως το γεγονός ότι οι φήμες κάνουν λόγο για παρουσίαση της μοτοσικλέτας τους πρώτους μήνες του 2009, αποτελεί ένδειξη του ότι ανεξαρτήτως της «πολιτικής» που ακολουθούν στο θέμα του κινητήρα, αυτή έχει δρομολογηθεί εδώ και καιρό.
Προς το παρών, αρκούμαστε σε μερικά πολύ όμορφα σχέδια για το πώς θα μπορεί να μοιάζει η –έντονα- φημολογούμενη μοτοσικλέτα της Gilera σε εκδόσεις full fairing και naked."
Λέτε να έχουμε σύντομα ακόμα μία επιλογή σε αυτή την κατηγορία?
148369
"Θυμάστε το πρωτότυπο Gilera 600 SS του 2001; Μπορεί η πρώτη απόπειρα της Ιταλικής εταιρείας στα supersport να μην πέρασε ποτέ στην παραγωγή, αλλά από ότι φαίνεται, ήρθε ο καιρός για μία δεύτερη προσπάθεια, η οποία δεν αποκλείεται να υλοποιηθεί στις αρχές του 2009.
Ουσιαστικά ο βασικός «υποκινητής» για την παρουσίαση ενός τετρακύλινδρου ss 600 από την Gilera είναι το Piaggio Group, αφού δεν «εκπροσωπείτε» από κανένα μοντέλο στην συγκεκριμένη κατηγορία, που ως γνωστό, παρουσιάζει συνεχείς ανοδικές τάσεις στην αγορά. Γιατί όμως Gilera; Με την «ταυτότητα» της Aprilia να είναι αποκλειστικά δικύλινδρη (άντε και V4 πλέον), η Gilera αποτελεί την μόνη εταιρεία του ομίλου με τετρακύλινδρο –αγωνιστικό- παρελθόν, οπότε η παρουσίαση μιας μοτοσικλέτας που θα στοχεύει στην Ιαπωνική κυριαρχία δεν θα βλάψει σε καμία περίπτωση την θέση της στην αγορά.
Πλαίσιο και περιφερειακά μπορούν να κατασκευαστούν και να προμηθευτούν εύκολα και γρήγορα, ωστόσο το μεγάλο ερώτημα φυσικά παραμένει ο κινητήρας. Θα εξελιχθεί ένα μηχανικό σύνολο από τους Ιταλούς; Θα «δανειστούν» από τους Ιάπωνες; Ουδείς μέχρι στιγμής γνωρίζει. Πάντως το γεγονός ότι οι φήμες κάνουν λόγο για παρουσίαση της μοτοσικλέτας τους πρώτους μήνες του 2009, αποτελεί ένδειξη του ότι ανεξαρτήτως της «πολιτικής» που ακολουθούν στο θέμα του κινητήρα, αυτή έχει δρομολογηθεί εδώ και καιρό.
Προς το παρών, αρκούμαστε σε μερικά πολύ όμορφα σχέδια για το πώς θα μπορεί να μοιάζει η –έντονα- φημολογούμενη μοτοσικλέτα της Gilera σε εκδόσεις full fairing και naked."
Λέτε να έχουμε σύντομα ακόμα μία επιλογή σε αυτή την κατηγορία?
148369