PDA

View Full Version : Φωτογραφηστε τη ΒΜW σας



Σελίδες : 1 2 3 4 5 6 [7]

Si-fo
10/10/2011, 17:20
Για να τη θυμάμαι , μιας και σε δέκα μέρες θα πάει στην αντιπροσωπεία ως ένα μέρος της προκαταβολής για την αγορά της δικύλινδρης .


237595

gkali
01/11/2011, 12:20
η γριουλα μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)


239033

AUFGEBRACHT
03/03/2012, 19:25
Η Λαίδη και ο Αλήτης, ή άλλως μονοκύλινδρο BMW και ΚΤΜ, σήμερα το απόγευμα σε βολτίτσα μέχρι τη μονή Αγνούντος στην Επίδαυρο
248850

GATHAN
17/04/2012, 12:54
254705

christof40
17/04/2012, 13:19
254708

madtank
23/04/2012, 20:50
255577

GsDakar
30/06/2012, 19:50
και η δικια μου η κουκλα !263095 263096

mixani1
16/11/2012, 21:07
274440

Maradi
04/12/2012, 17:53
275906

Maradi
04/12/2012, 17:54
275907

Maradi
04/12/2012, 17:55
275908

elef
08/02/2013, 14:33
Να και η δικη μου μπεμπα...:)


[ATTACH=CONFIG]281498

ermhc
11/05/2013, 12:19
289729

panos1050
25/05/2013, 12:07
σημερα το πρωι στο ναυπλιο.....
παρα παρα πολυ ωραιο...

291168
291169
291169

panos1050
25/05/2013, 12:07
291170

MESOLOGI
09/09/2014, 14:11
322758

Ποοοοολά τα χρόνια συμβίωσης!

george.S
30/09/2014, 18:21
:)
R65 1981

bardull
08/03/2015, 17:42
Η τρελα μου.....

foreno
20/11/2015, 13:24
απ την τελευταία χωματάδα:D

345844

345845

prismagr
12/12/2015, 08:28
Billy η καμηλα ειναι GS? :):):)

prismagr
12/12/2015, 08:29
Billy η καμηλα ειναι GS? :):):)
Σ΄ευχαριστώ Πέτρο λεβεντιά!


:beer: :beer: :beer:


178106

Insertcoin
14/12/2015, 19:00
348167

Το κοριτσι μου

bulmont
18/04/2017, 18:35
381263

bulmont
18/04/2017, 18:40
381264


381265

Τo gourouni
18/04/2017, 20:41
Δυο οι αγάπες...


381269


381270

Coyote.V
18/04/2017, 22:00
Είχα και εγώ BMW


381272

karellen
18/04/2017, 22:57
381280

Mariner
18/04/2017, 23:58
Αφού πέτυχα το thread, ας ανεβάσω και εγώ μία

381281

madtank
19/04/2017, 16:03
Το νέο μοτοσακό μου...

381292

kordix
04/05/2017, 22:32
Η μπουμπούκα φορτωμένη, φωτό από την τελευταία εκδρομή στην...

382007

AUFGEBRACHT
05/11/2018, 19:22
Am See...

400911

DoctoR_k6
06/11/2018, 08:41
Am See...

400911

Zell Am See...?

AUFGEBRACHT
06/11/2018, 09:37
Zell Am See...?

Nein, See In Griechenland.

TROOPER
06/11/2018, 10:13
400921

karellen
06/11/2018, 11:00
Am See...

400911


Zell Am See...?


Nein, See In Griechenland.

https://youtu.be/Q86-1IaOdu0?t=6m24s

vstrider
03/01/2019, 20:48
https://www.moto.gr/forums/attachment.php?attachmentid=402565&d=1546544772

https://www.moto.gr/forums/attachment.php?attachmentid=402564&d=1546544760

nikosmor
05/09/2019, 19:42
409599

Engineer
01/04/2020, 18:56
R NineT 2016

alexk
05/04/2020, 09:52
BMW HP4 Race #498

417187

headbanger
28/04/2020, 23:22
417822

alexk
04/08/2020, 22:45
Ακόμη μία από το δικό μου BMW :)

420036

Kepler Fun
05/08/2020, 10:39
420068

Μια σύντομη βόλτα σε νησί.

kostas_1100gs
05/08/2020, 10:54
BMW HP4 Race #498

417187

Τι εργαλείο είναι αυτό!!! Από μπροστά δεν έχουμε άποψη

alexk
05/08/2020, 23:41
και από εμπρός :D

420073

kostas_1100gs
06/08/2020, 13:19
Βου α λά

Engineer
18/09/2021, 19:47
BMW Rnine T

ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
18/09/2021, 20:37
BMW Rnine T

Πολύ ωραία!!!

Δεν ήξερα ότι υπήρχε τέτοιο νήμα...

Engineer
18/09/2021, 21:21
Υπαρχει, απλα δεν ειναι φουλ καρμπον, ειναι πολυεστερας και η τελευταια στρωση ειναι καρμπον , ετσι εχουμε και χαμηλο κοστος

yes-u
19/09/2021, 16:12
Πολύ ωραία!!!

Δεν ήξερα ότι υπήρχε τέτοιο νήμα...

Παπασούζα έβγαλες λαγό...

Viking
19/09/2021, 16:42
Υπαρχει, απλα δεν ειναι φουλ καρμπον, ειναι πολυεστερας και η τελευταια στρωση ειναι καρμπον , ετσι εχουμε και χαμηλο κοστος

Μόνος τα φτιάχνεις αγαπητέ ;
Φαίνονται πολύ ωραία !

ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
19/09/2021, 22:40
Παπασούζα έβγαλες λαγό...

Γιατί πως λέγεται?

lospsi
20/09/2021, 06:32
Υπαρχει, απλα δεν ειναι φουλ καρμπον, ειναι πολυεστερας και η τελευταια στρωση ειναι καρμπον , ετσι εχουμε και χαμηλο κοστος

Πολύ ωραίο, και το R9T και τα κάρμπον προστατευτικά!

Να ρωτήσα τα εξής για το δεύτερο:
Μπορεί να ντυθεί και οποιδήποτε πλαστικό με φύλλο κάρμπον, πχ ένα φτερό ή ένα καπάκι, χωρίς την στρώση του πολυεστέρα?
Μετά, μπορεί να αφαιρεθεί αυτό?

doctor_john
20/09/2021, 09:31
Γίνεται ναι αλλά γιατί να αποφύγεις την εποξική; δεν είναι "στρώση" που παραμένει ανάμεσα αλλά περισσότερο
μέρος του σώματος αυτού που ονομάζουμε κάρμπον.

Ανάλογα που το εφαρμόζεις μπορεί να αφαιρεθεί αλλά πάλι, γιατί; αν θες να βάψεις βάφεται.
Σε διακοσμητικές εφαρμογές που δεν έχουμε ανάγκη απο ιδιαίτερη πρόσφυση - αντοχή κ.λπ. μπορείς να χρησιμοποιήσεις κάποιο
(εποξικό) βερνίκι αλλά θα πρέπει να είναι ανάγκη της κατασκευής για κάποιο λόγο.

lospsi
20/09/2021, 10:15
Ναι, ουσιαστικά δεν υπάρχει κάποιος ιδιαίτερος λόγος. Πιο πολύ σε περίπτωση που θέλω να επιστρέψω σε στοκ μορφή.

Από θέμα κόστους τι παίζει? Ποιός κάνει τέτοιες δουλειές? Σκέφτομαι να "ντύσω" μερικά κομμάτια από το XR...

Engineer
20/09/2021, 18:09
Ναι, ουσιαστικά δεν υπάρχει κάποιος ιδιαίτερος λόγος. Πιο πολύ σε περίπτωση που θέλω να επιστρέψω σε στοκ μορφή.

Από θέμα κόστους τι παίζει? Ποιός κάνει τέτοιες δουλειές? Σκέφτομαι να "ντύσω" μερικά κομμάτια από το XR...

https://www.facebook.com/invasioncomposites

Engineer
20/09/2021, 18:10
ρωτα εδω https://www.facebook.com/invasioncomposites

Engineer
20/09/2021, 18:11
οχι δεν τα φτιαχνω εγω... αυτος τα φτιαχνει΄ https://www.facebook.com/invasioncomposites

Engineer
20/09/2021, 18:13
Παπασούζα έβγαλες λαγό...

ψημενο... η στιφαδο?

yes-u
20/09/2021, 18:26
ψημενο... η στιφαδο?
Πάνω στην παρανόηση περί νήματος (thread) που ρώτησε ο σεσημασμένος παπασούζας, μάς έδωσες μια πληροφορία για αυτά τα μεικτά carbon κομμάτια, που προσωπικά δε γνώριζα..thanks!

νεοσσός
20/09/2021, 18:45
Ο βασικός λόγος των ανθρακονημάτων είναι να ελαχιστοποιήσουν το βάρος εξαρτημάτων. Σε σχέση με άλλα υλικά, παρέχουν μικρότερη μηχανική αντοχή, αν λάβουμε συνολικά υπόψη όλες τις διευθύνσεις που μπορεί να εφαρμοστεί τάση και ακόμα μικρότερη, αν συμπεριλάβουμε περιπτώσεις κρούσης. Και μάλιστα με απότομη ρήξη, χωρίς να υπάρχουν πρώτα σημάδια στρέβλωσης ή φθοράς.

Επομένως χρησιμοποιούνται κυρίως από αγωνιστικές κατασκευές, για να ελαχιστοποιήσουν το βάρος και να δώσουν ικανοποιητική αντοχή, σε σημεία που έχουν μελετηθεί καλά οι αναμενόμενες τάσεις. Το να βάζουμε πρόσθετες επιφάνειες ανθρακονημάτων, για εικαστικούς και μόνο λόγους, αυξάνοντας έστω και λίγο το βάρος, δεν είναι κάπως οξύμωρο;

doctor_john
20/09/2021, 19:08
Oχι ρε συ, έχουν πιο πυκνή δομή και δύσκολη διάρρηξη που πετυχαίνεις με κτύπημα και όχι με τάσεις.

Έχω κόψει πολλά εξαρτήματα και οδηγώντας και για να τα χρησιμοποιήσω αλλιώς, είναι πολύ δύσκολο να κοπεί απότομα.
Το αλουμίνιο μπροστά του ωχριά.

νεοσσός
20/09/2021, 19:40
Oχι ρε συ, έχουν πιο πυκνή δομή και δύσκολη διάρρηξη που πετυχαίνεις με κτύπημα και όχι με τάσεις.

Έχω κόψει πολλά εξαρτήματα και οδηγώντας και για να τα χρησιμοποιήσω αλλιώς, είναι πολύ δύσκολο να κοπεί απότομα.
Το αλουμίνιο μπροστά του ωχριά.
Θα μας τα πει καλύτερα κανένας μηχανολόγος μηχανικός, αλλά νομίζω ότι τα ανθρακονήματα έχουν αυξημένη αντοχή σε εφελκυσμό, αλλά σε διατμητικές τάσεις δεν τα πάνε καλά. Επίσης έχουν μεγαλύτερο όριο ρήξης, αλλά αυτή επέρχεται απότομα. Δεν παρουσιάζεται δηλαδή ελαστική ή πλαστική παραμόρφωση πριν. Μερικές φορές έχει αξία η προοδευτικότητα, ώστε να προληφθεί ατύχημα, ακόμα κι αν τα όριο ρήξης είναι χαμηλότερο.

Στα ποδήλατα πάντως είναι καθαρά για θέμα βάρους. Το αλουμίνιο και το ατσάλι τα πάνε πολύ καλύτερα στις καταπονήσεις που δέχονται, αλλά είναι πολύ βαρύτερα.

Viking
20/09/2021, 20:14
Ο βασικός λόγος των ανθρακονημάτων είναι να ελαχιστοποιήσουν το βάρος εξαρτημάτων. Σε σχέση με άλλα υλικά, παρέχουν μικρότερη μηχανική αντοχή, αν λάβουμε συνολικά υπόψη όλες τις διευθύνσεις που μπορεί να εφαρμοστεί τάση και ακόμα μικρότερη, αν συμπεριλάβουμε περιπτώσεις κρούσης. Και μάλιστα με απότομη ρήξη, χωρίς να υπάρχουν πρώτα σημάδια στρέβλωσης ή φθοράς.

Επομένως χρησιμοποιούνται κυρίως από αγωνιστικές κατασκευές, για να ελαχιστοποιήσουν το βάρος και να δώσουν ικανοποιητική αντοχή, σε σημεία που έχουν μελετηθεί καλά οι αναμενόμενες τάσεις. Το να βάζουμε πρόσθετες επιφάνειες ανθρακονημάτων, για εικαστικούς και μόνο λόγους, αυξάνοντας έστω και λίγο το βάρος, δεν είναι κάπως οξύμωρο;

Ειλικρινά όχι..
Προσωπικά, όταν βλέπω αληθινό καρμπον νιώθω πολύ όμορφα :cool:
Ανεξαρτήτως εφαρμογής !

lospsi
20/09/2021, 20:41
Εγώ πάντως, τα γουστάρω για το λουκ και μόνο. Να ισχυριστώ ότι θέλω να ελαφρώς το μηχανάκι είναι μάλλον αστείο όταν είμαι 110 κιλά αρκούδα :lol:

stefanos
20/09/2021, 21:11
Εκτός από μόστρα προστατεύει και από γρατζουνιές ειδικά με υφάσματα kevlar ή carbon-kevlar.
Το μόνο θέμα είναι είναι η προσβολή από τον ήλιο στις ρητίνες αλλά και εκεί υπάρχουν βερνίκια...

doctor_john
20/09/2021, 21:40
Θα μας τα πει καλύτερα κανένας μηχανολόγος μηχανικός, αλλά νομίζω ότι τα ανθρακονήματα έχουν αυξημένη αντοχή σε εφελκυσμό, αλλά σε διατμητικές τάσεις δεν τα πάνε καλά. Επίσης έχουν μεγαλύτερο όριο ρήξης, αλλά αυτή επέρχεται απότομα. Δεν παρουσιάζεται δηλαδή ελαστική ή πλαστική παραμόρφωση πριν. Μερικές φορές έχει αξία η προοδευτικότητα, ώστε να προληφθεί ατύχημα, ακόμα κι αν τα όριο ρήξης είναι χαμηλότερο.

Στα ποδήλατα πάντως είναι καθαρά για θέμα βάρους. Το αλουμίνιο και το ατσάλι τα πάνε πολύ καλύτερα στις καταπονήσεις που δέχονται, αλλά είναι πολύ βαρύτερα.

Δεν νομίζω όπως και το ότι μας απασχολεί η διάτμηση σε εφαρμογές δικύκλων.. μην παρεξηγηθώ αναφέρομαι στην φθορά από χρήση και όχι κτύπημα σε τρακάρισμα κ.λπ.
Δεν έρχεται απότομα η ρήξη, είναι σχεδόν αδύνατον σε συνθήκες που ελπίζει κανείς ότι θα επιβιώσει.
Παρουσιάζει δηλαδή ελαστική και πλαστική παραμόρφωση που εξαρτώνται από τα όρια της εποξικής και όχι των νημάτων που προφανώς
έχουν μικρότερο όριο αλλά δεν κόβονται στον ίδιο χρόνο χωρίς κτύπημα με διάρκεια διάτρησης.

Το αλουμίνιο είναι το λιγότερο ελαστικό και κόβεται άμεσα, χωρίς προειδοποίηση.
Τα κράματα αλουμινίου με πρόσμιξη τιτανίου που πλασάρονται ώς "τιτάνιο" έχουν μεγαλύτερη απορρόφηση το
κραδασμών αλλά δεν αλλάζει η ανελαστική συμπεριφορά τους εκτός και αν αντιστρέψουμε τα ποσοστά έχοντας το μεγαλύτερο
μέρος τιτάνιο και μικρό ποσοστό αλουμινίου, κάτι που μας είναι άχρηστο λόγο ελαστικότητας πλέον.

Το ατσάλι απορροφά κραδασμούς έχοντας λίγο μεγαλύτερη ελαστική παραμόρφωση από το κάρμπον αλλά πολύ μεγαλύτερη πλαστική
που το κάνει θεωρητικά αδύνατο να κοπεί.

Στα ποδήλατα το βάρος των 500γρ που κερδίζεις με το κάρμπον ήταν το τελευταίο που τους απασχολούσε
αλλά θεωρείται εργαλείο μάρκετινγκ από τα μέσα του '90 που στο είδος των ποδηλάτων που κατασκευάζονταν
με κάρμπον, το να αφαιρείς βάρος είναι μειονέκτημα.

Αυτό που ώθησε και ωθεί την βιομηχανία στο κάρμπον είναι η τεράστια διαφορά στο κόστος του από το ατσάλι και το αλουμίνιο
σε όλα τα στάδια.
Είναι πάμφθηνο, το βρίσκεις παντού, δεν καπαρώνεις τόνους για την επόμενη δεκαετία, χρειάζεσαι πολύ πιο φθηνούς εργαζόμενους
ακόμα και αναλφάβητοι είναι οκ, το όριο ζωής του είναι πολύ μικρότερο των άλλων δύο όπως και η αντοχή του στις καιρικές συνθήκες.

Όπως καταλαβαίνεις, όταν με ένα υλικό ρίχνεις την βιομηχανική παραγωγή πάνω από 600$ το τεμάχιο ενώ δεν έχεις ανάγκη να
προετοιμάζεις την παραγωγή χρόνια και δεν διορθώνεις τα σφάλματα αλλά τα πετάς... θα το παλέψεις.

Στα συν του ότι πετυχαίνεις πολύ μεγάλη ακαμψία στους άξονες που θα επιλέξεις και έχεις την δυνατότητα να σκληρύνεις ή να μαλακώσεις
σε σημεία με πολύ μεγάλη ευκολία και τεράστια διαφορά κόστους σε σχέση με τα μέταλλα.

νεοσσός
20/09/2021, 22:22
Πώς είναι δυνατόν να είναι τόσο φθηνό όσο λες στην παραγωγή, αλλά να φθάνει στον καταναλωτή ακριβότερο από άλλα υλικά; Λογικά ο ανταγωνισμός τόσων ετών θα έπρεπε να είχε οδηγήσει σε κοστοστρεφείς αναλογίες.

doctor_john
21/09/2021, 00:23
Στο εξηγώ παραπάνω:
Φτιάχνεται παντού, δεν έχει ανάγκη κράματα, πολύ λιγότερο ειδικευμένοι εργαζόμενοι, χωρίς πισωγυρίσματα στην παραγωγή.
Ποιός ανταγωνισμός; θεωρείται νέο προϊόν, όλοι το προτιμούν και ξεπουλά, γιατί να πέσει η τιμή του;

Ένα περιοδικό θα σου απαντούσε "κοστίζει το research & development" ελπίζοντας ότι δεν θα απαντήσεις πίσω..
Ενα R&D όμως που εξελίσσεται έτσι και αλλιώς και όχι για όσα αγοράζουμε εμείς.
Να μην αδικήσω συναδέλφους, ας ελπίσουμε ότι όλη η "ομάδα" (το πολύ 4 άτομα) της κάθε εταιρείας χαίρει μισθολογικού σεβασμού
και αμείβεται πλουσιοπάροχα. Το κόστος τους αν δουλεύουν 12 μήνες έστω 130000ε, το κόστος που γλυτώνουν σε μια τυπική παραγωγή
3000 κομματιών είναι x 650ε ~ 1.950.000ε..

Αν προσθέσεις σε αυτό ότι το προϊόν έχει το 1/5 του χρόνου ζωής των μετάλλων..
Κάτι που ποτέ δεν θα δεί κάποιος αφενός γιατί θα το αλλάξει γρηγορότερα εφόσον του παρουσιάζουν
το επόμενο μοντέλο κ.λπ.
Γιατί νομίζεις οι μεγάλες αμερικάνικες εταιρείες όταν αποφάσισαν ότι ήρθε η ώρα του κάρμπον το '05 έδωσαν
εγγύηση "εφ όρου ζωής" σημειώνοντας με μικρά γράμματα ότι θα στο αντικαταστήσουν με αυτό που εκείνοι θεωρούν
αντίστοιχο όταν χρειαστεί κ.λπ.

Δεν θέλω να σε κουράσω, έχε υπόψιν ότι πολλά ευτελή υλικά και αντικείμενα παραγωγών με μεγάλη οικονομία κλίμακας
παρουσιάζουν υψηλότερη τιμή από προηγούμενες πολύ ακριβότερες παραγωγές.

Φιλοσοφικά, αν μιλάγαμε για οποιαδήποτε παραγωγή που θα απευθυνθεί παγκόσμια, θα σου έλεγα πως με τις παρούσες συνθήκες
δεν μπορείς να έχεις προϊόν υπεραξίας με αντίστοιχα υλικά και υψηλού επιπέδου εργαζόμενους.
Κάτι τέτοιο είναι ρεαλιστικό αν απευθυνθείς σε μικρά σύνολα έχοντας πάντα κατά νου να μην επιτρέψεις κορεσμό
στο κοινό που απευθύνεσαι ποτέ.

Άπειρα παραδείγματα γύρω μας να ασχοληθείς, μην πας μακριά όμως, εστίασε στις μοτό που ασχολείσαι ήδη και
θα δεις αρκετά.

stefanos
21/09/2021, 09:51
Στο εξηγώ παραπάνω:
Φτιάχνεται παντού, δεν έχει ανάγκη κράματα, πολύ λιγότερο ειδικευμένοι εργαζόμενοι, χωρίς πισωγυρίσματα στην παραγωγή.
Ποιός ανταγωνισμός; θεωρείται νέο προϊόν, όλοι το προτιμούν και ξεπουλά, γιατί να πέσει η τιμή του;


Νομίζω ότι λόγο του χρόνου που απαιτείται για την κατασκευή του θα είναι πάντα ακριβό λόγω μικρής παραγωγής,
τουλάχιστον συγκριτικά με τις γραμμές με ρομπότ κλπ οπότε νομίζω ότι πάντα θα είναι στην ακριβή κατηγορία.

doctor_john
21/09/2021, 10:04
Ο χρόνος κατασκευής του είναι μοιρασμένος στην δημιουργία των υλικών, κάτι που δεν επηρεάζει την παραγωγή σαν στάδιο
και την χρήση τους για την κατασκευή η οποία έχει το 1/3 των σταδίων που θα είχε με μέταλλα, πολύ πιο γρήγορη και χωρίς πισογυρίσματα
που δημιουργούν σφάλματα..

Αυτό που περιγράφεις θα μπορούσε να υφίσταται όσον αφορά το πόσα μπορούν να παράγουν ταυτόχρονα.
Το πρόβλημα αυτό με τα πολύ ακριβά καλούπια έχει λυθεί γιατί πρωτίστως το κόστος τους στην κίνα είναι πολύ μικρότερο
αλλά και με τις συμφωνίες που γίνονται και αναλαμβάνουν την κάλυψη συνόλων που δεν απασχολούν την μαμα εταιρεία (όπως η αγορά της ασίας)
"κατευθείαν" απο το εργοστάσιο.

Έτσι λοιπόν εγώ πιέζω να έχω την παραγωγή μου των 2500τεμ τον Αύγουστο αλλά για να γίνει αυτό χρειάζομαι 5 καλούπια
που το κόστος τους κάνει απόσβεση στα 5000τεμ.
Προδιαγράφω λοιπόν τα επόμενα 2500τεμ από τα δικά μου και επιτρέπω στην βιοτεχνία να τα δώσει εκείνη σε μέρη
που δεν με απασχολούν και δεν έχω αντιπροσώπευση.

Engineer
21/09/2021, 13:07
Νομίζω ότι λόγο του χρόνου που απαιτείται για την κατασκευή του θα είναι πάντα ακριβό λόγω μικρής παραγωγής,
τουλάχιστον συγκριτικά με τις γραμμές με ρομπότ κλπ οπότε νομίζω ότι πάντα θα είναι στην ακριβή κατηγορία.

τα δυο καπακια του παραλεβερ στο bmw στις φοτο πριν μου στοίχησαν 180 ευρω νομίζω τιμια τιμη.

Engineer
21/09/2021, 13:22
Γιατί πως λέγεται?

ψαλιδιού, ύφασμα πλέξης twill 2-2, 2k Glossy clear coated

Engineer
21/09/2021, 13:27
Πολύ ωραίο, και το R9T και τα κάρμπον προστατευτικά!

Να ρωτήσα τα εξής για το δεύτερο:
Μπορεί να ντυθεί και οποιδήποτε πλαστικό με φύλλο κάρμπον, πχ ένα φτερό ή ένα καπάκι, χωρίς την στρώση του πολυεστέρα?
Μετά, μπορεί να αφαιρεθεί αυτό?

γινεται να ντυθει χωρις πολυεστερα κατευθειαν kαρμπον, δεs carbon skinning sto youtube. Μαυτη την μεθοδο δεν βγαίνει πανω απο το κομματι, αν θέλεις να βγαίνει πρεπει να φτιαξεις καπακια όπως εχω κανει στο παραλεβερ στο bmw.

stefanos
21/09/2021, 19:01
τα δυο καπακια του παραλεβερ στο bmw στις φοτο πριν μου στοίχησαν 180 ευρω νομίζω τιμια τιμη.

Το σχόλιο αφορούσε γενικότερα τις κατασκευές με αυτά τα υλικά και ειδικά την δυνατότητα ευρείας παραγωγής.
Στην περίπτωσή σου, όταν ένα απλό φτερό από πλαστικό που φτιάχνουν λεκάνες για ένα XR κάνει 70+,
μάλλον και φτηνό θα το έλεγα.

Engineer
25/09/2021, 20:00
Τελευταια φοτο

alexk
16/05/2022, 20:59
Τα 2 αγωνιστικά μηχανάκια μου :D

435889

Nikosxr
03/01/2023, 16:19
Το μωρό μου....
https://ibb.co/02TKVDf

AUFGEBRACHT
10/05/2023, 19:58
Gelände Straße version 2.0

443245

karellen
10/05/2023, 21:13
Έλα Γιώργο, κουκλα!
Καλοριζικο και με πολλές βόλτες!

andstag
10/05/2023, 21:23
443246
Από βόλτα στην Αράχωβα!

AUFGEBRACHT
12/05/2023, 18:07
Έλα Γιώργο, κουκλα!
Καλοριζικο και με πολλές βόλτες!

Σε ευχαριστώ πολύ Νίκο! :beer:

CorpseAlive
12/05/2023, 22:20
443322

George_M.
16/05/2023, 17:01
απο το πρασφατο ορεινο ταξιδι..

443363

George_M.
03/06/2023, 13:33
σταθμοι κ ''τρενα''...

443809

George_M.
25/07/2023, 13:29
και επειδη μια ''χοντρη'' ποτε δεν ειναι αρκετη τσακωσαμε μια ακομα να υπαρχει...:D

445055

445056

karellen
25/07/2023, 13:35
Λάμπει Γιώργο!
:beer:

Tsber
25/07/2023, 17:13
Καλά χιλιόμετρα :beer:

George_M.
03/10/2023, 14:26
αρμονια φυσης κ μηχανικης...

446705

Viking
22/05/2024, 23:51
Φωτογράφισα το φιλαράκι μου, με την μπεμβέ του :beer:

453160

George_M.
23/05/2024, 21:07
τοτε ...που οτι περιεχει η φωτο τα αγοραζες με χιλιαρικα....

453188

Taz
26/05/2024, 20:23
Προς το τέλος της χθεσινής βόλτας με την μικρή μου κόρη.

453274

453275

George_M.
23/07/2024, 21:14
την ειδα σημερα στο συνεργειο που πηγα.
αγερωχη να γυαλιζει περιποιημενη με 140χιλ χιλιομετρα στο κοντερ.
με εξαιρεση την ακρως ποιοτικη σελα κ την απουσια χουφτων ηταν φουλ μαμα κ αυτ δινει επιπλεον ποντους!
μου βγαζουν εναν ατυπο σεβασμο ολοι αυτοι οι μερακληδες ιδιοκτητες που φροντιζουν με αγαπη ''μεταλλικα συνολα'' 30ετιας..

454686

alex-kal
24/07/2024, 12:56
454691
Αυτή είναι και η δικιά μου αγελαδίτσα όπως τη λέω.
Την έχω 2 μήνες τώρα , αλλά ήταν κρυφός πόθος εδώ και 10 χρόνια.
Εχω αρχίσει τα μαζέματα (είναι αρκετά) αλλά σε λίγο καιρό θα τη φέρω εκεί που θέλω.

karellen
24/07/2024, 13:58
454691
Αυτή είναι και η δικιά μου αγελαδίτσα όπως τη λέω.
Την έχω 2 μήνες τώρα , αλλά ήταν κρυφός πόθος εδώ και 10 χρόνια.
Εχω αρχίσει τα μαζέματα (είναι αρκετά) αλλά σε λίγο καιρό θα τη φέρω εκεί που θέλω.
Κούκλα Αλέξη! :beer:

George_M.
24/07/2024, 18:48
454691
Αυτή είναι και η δικιά μου αγελαδίτσα όπως τη λέω.
Την έχω 2 μήνες τώρα , αλλά ήταν κρυφός πόθος εδώ και 10 χρόνια.
Εχω αρχίσει τα μαζέματα (είναι αρκετά) αλλά σε λίγο καιρό θα τη φέρω εκεί που θέλω.

Μηχαναρα κ κούκλα η κυρία σου.
Να την χαρείς φίλε!

George_M.
05/10/2024, 14:47
το γεγονος οτι μετα απο 5 μηνες αποχη ξανακανεις 500χιλ μικτης διαδρομης σε 6 ωρες χωρις πιεση κ κατεβαινεις ατσαλακωτος λες κ πηγες ισα με τα Μεγαρα σιγουρα αποτελει αιτια επιπλεον συλλογισμου για ενα μεταλλικο συνολο 25ετιας...

456412

456413

George_M.
17/07/2025, 04:35
στις πανσεληνους που περασαν..
στα μεταλλα που αντεχουν...

463740

karellen
17/07/2025, 07:16
Ωραίος Γιώργο! :beer: