View Full Version : Ολίσθηση πίσω τροχού
vaskunito
11/12/2008, 22:31
Λοιπόν παίδες μπορεί κανείς να μου πει πως γίνεται αυτό;
http://www.youtube.com/watch?v=hucl1iLbyhg
είναι σκέτο γκάζι ή και συμπλέκτης; και γιατί δεν κάνει σούζα άμα είναι μόνο γκάζι;
Να εξηγηθούμε, δεν με ενδιαφέρει να το κάνω γιατί ξέρω πόσο επικίνδυνο είναι και τι μεγάλη παπαρία είναι.
Απλώς από περιέργια. Πάντα βλέπω να το κάνουν κάτι κάγκουρες στο στύλ του κύριου Μπάμπη που ξέρουν μόνο να οδήγουν σε ευθεία με κάτι τεράστια chicken strips που φανερώνουν ότι η τελευταία φορά που πήρε η μηχανή στροφή ήταν όταν την σαβούριασαν στο ίσιωμα.
Το βλέπω κάθε φορά που έρχομαι στο Ελλάντα και πάντα είναι το ίδιο στερεότυπο αναβάτη. Α και πάντα στην μηχανή ξεκράνωτος και με το t-shirt.
Τέλος πάντων...να μην βγούμε εκτός θέματος. Πως γίνετε αυτό το (πολύ σημαντικό) τρικ;
el_hymador
11/12/2008, 22:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από vaskunito
Λοιπόν παίδες μπορεί κανείς να μου πει πως γίνεται αυτό;
http://www.youtube.com/watch?v=hucl1iLbyhg
είναι σκέτο γκάζι ή και συμπλέκτης; και γιατί δεν κάνει σούζα άμα είναι μόνο γκάζι;
Να εξηγηθούμε, δεν με ενδιαφέρει να το κάνω γιατί ξέρω πόσο επικίνδυνο είναι και τι μεγάλη παπαρία είναι.
Απλώς από περιέργια. Πάντα βλέπω να το κάνουν κάτι κάγκουρες στο στύλ του κύριου Μπάμπη που ξέρουν μόνο να οδήγουν σε ευθεία με κάτι τεράστια chicken strips που φανερώνουν ότι η τελευταία φορά που πήρε η μηχανή στροφή ήταν όταν την σαβούριασαν στο ίσιωμα.
Το βλέπω κάθε φορά που έρχομαι στο Ελλάντα και πάντα είναι το ίδιο στερεότυπο αναβάτη. Α και πάντα στην μηχανή ξεκράνωτος και με το t-shirt.
Τέλος πάντων...να μην βγούμε εκτός θέματος. Πως γίνετε αυτό το (πολύ σημαντικό) τρικ;
Σεπτεμβριο με πρωτοβροχια στην Πατησιων...δεν ακουμπας καθολου γκαζι και αφηνεις μαλακα τον συμπλεκτη...
vaskunito
11/12/2008, 22:37
ας περάσει ο επόμενοοοοος.... :a9:
Band(age)it
11/12/2008, 22:42
Τι λες τωρα ???? :eyepop:
Εχεις R1 και ρωτας τετοιο πραγμα ???? :look:
Απλα ανοιγει γκαζι τερμα . . . για να σηκωθει σουζα πρεπει να βρει και προσφυση το λαστιχο , πραγμα που εαν δε συμβαινει εχουμε το φαινομενο τουτο...
catmaster
11/12/2008, 22:43
Γκάζι και συμπλέκτης ...
ντάξει ο τυπάς είναι τιμόνι λέμε ... χέστηκε η φατμέ μες στο γκιούλ μπαξέ ...
δεν ακούει το παρτάλι του πως βαράει το μοτεράκι το δύστυχο ... :a31:
vaskunito
11/12/2008, 22:50
γκάζι σκέτο ή γκάζι + συμπλεκτής; αποφασίστε μεταξύ σας και πείτε μου.
Το ότι έχω R1 δεν σημαίνει ότι έχω πάρει χρυσό μετάλλειο στις επι του δρόμου καγκουροβλακίες. Όταν το βάλουνε στο τέστ διπλώματος θα το μάθουμε κι αυτό.
el_hymador
11/12/2008, 22:55
Το συγκεκριμενο ειναι γκαζι και συμπλεκτης.
vaskunito
11/12/2008, 22:57
πάντως όπως το σκέφτομαι δεν πρέπει να είναι σκέτο γκάζι. Γιατί από την ροπή και μόνο θα έβρισκε πρόσφυση στις χαμηλές στροφές του κινητήρα και θα έκανε σούζα (υπο την προϋπόυθεση ότι ο δρόμος δεν είναι ολισθηρός όπως και φαίνετε στο βίντεο). Όποτε πρέπει να γίνεται με την παραλλήλη χρήση του συμπλέκτη.
Ας το εξηγήσει κανένας που το ξέρει ποιό καλά.
vaskunito
11/12/2008, 23:03
οκ. μιας και το φέρε η κουβέντα πάντως...αυτό δεν το έχω δει ποτέ να το κάνουν στο δρόμο εδώ πέρα. Εντάξι σούζες και stopies κάνουνε αλλά απο συζητήσεις μεταξύ μηχανόβιων και φίλων, η πιό πολύ "πίεση" είναι στο να ξύσεις γόνατο και το μέγεθος των chicken strips στο πίσω λάστιχο.
Δεν ξερώ γιατί τα πράγματα είναι διαφορετικά πάντως για μένα είναι ποιό σημαντικό να ξέρεις πως να πάρεις σωστά μια στροφή και πως να φρενάρεις (και να μην κλειδώσεις) παρά σούζες και τέτοιο είδους ολισθήσεις. Και γι' αυτό και δεν θα τις κάνω ποτέ :wave2:
Σε έναν δρόμο με περιορισμένο επίπεδο πρόσφυσης (όπως οι περισσότεροι ελληνικοί) ο πίσω τροχός μπορεί να ολισθήσει εύκολα ανοίγοντας τέρμα το γκάζι. Βέβαια αυτό (αν θα ολισθήσει ή όχι) εξαρτάται απο τη διαθέσιμη ροπή της εκάστοτε μοτοσυκλέτας στις χαμηλές στροφές. Οπότε αν η ροπή του κινητήρα δεν είναι ικανή να σπάσει την πρόσφυση, θα χρειαστεί βοήθεια απο το συμπλέκτη προκειμένου να έχουμε ολίσθηση. Σε δρόμους με καλή πρόσφυση είναι πιο δύσκολο να γίνει για προφανείς λόγους.. χρειαζόμαστε πολύ ροπή και επιπλέον πρέπει να ρίξουμε το βάρος μας όσο το δυνατόν πιο μπροστά για να αποφύγουμε τη σούζα(αυτό ισχύει και στους δρόμους με περιορισμένο επίπεδο πρόσφυσης αλλά σε μικρότερο βαθμό).
Εδώ στην Ελλάδα τέτοιοι χειρισμοί επιτυγχάνονται χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία απο τις περισσότερες μεσαίου-μεγάλου κυβισμού μοτοσυκλέτες λόγω της ποιότητας των δρόμων μας. Βέβαια αυτό δεν λέει τίποτα για τις οδηγικές ικανότητες των αναβατών τους... το μόνο που καταφέρνεις είναι να τρως άδικα τα ελαστικά σου αλλά νομίζω πως κάθε παιχνίδι με την μοτοσυκλέτα είναι θεμιτό όπως είναι και οι σούζες, τα endo κ.α. Φυσικά η ουσία και εν τέλει η "απόλυτη" ευχαρίστηση (για μένα) βρίσκεται κυρίως στο "ιδανικό" στρίψιμο, φρενάρισμα κλπ που είναι είναι και το δυσκολότερο κομμάτι στην οδήγηση μοτοσυκλέτας.
vaskunito
12/12/2008, 01:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από Μak
Εδώ στην Ελλάδα τέτοιοι χειρισμοί επιτυγχάνονται χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία απο τις περισσότερες μεσαίου-μεγάλου κυβισμού μοτοσυκλέτες λόγω της ποιότητας των δρόμων μας. Βέβαια αυτό δεν λέει τίποτα για τις οδηγικές ικανότητες των αναβατών τους... το μόνο που καταφέρνεις είναι να τρως άδικα τα ελαστικά σου
αλλά νομίζω πως κάθε παιχνίδι με την μοτοσυκλέτα είναι θεμιτό όπως είναι και οι σούζες, τα endo κ.α. Φυσικά η ουσία και εν τέλει η "απόλυτη" ευχαρίστηση (για μένα) βρίσκεται κυρίως στο "ιδανικό" στρίψιμο, φρενάρισμα κλπ που είναι είναι και το δυσκολότερο κομμάτι στην οδήγηση μοτοσυκλέτας. [/B]
αυτό νομίζω κι εγώ και δεν είναι αντίκτυπο της ικανότητας. Ίσως μερικές φορές γίνεται και κατά λάθος και από καθαρή τύχη δεν ακολουθεί ένα highside. Γι' αυτό μου έκανε και εντύπωση πως κάτι τέτοιοι τύποι κάνουν αυτά αλλά δεν έχουν εμπεδώσει τα πιό σημαντικά πράγματα όπως φρενάρισμα, στρίψιμο (φαίνετε άλλωστε από τα τετραγωνισμένα λάστιχα αχρησιμοποίητα στις άκρες και το κακό φρενάρισμα σε περίπτωση ανάγκης) και βασικά μέτρα προστασίας.
Όχι βέβαια ότι όλοι μας δεν έχουμε κάνει και από ένα κλείδωμα μπροστινού τροχού (ή ότι απαραίτητα δεν θα ξανακάνουμε), αλλά αυτά μαθαίνονται και ξεπερνιώνται με την εμπειρία. Και γι' αυτό είναι πολύ σημαντικό όλοι μας να κάνουμε κάτι (trackday, ταξίδι, βόλτες εκτός πόλης) γιά να βελτιώνουμε και την εμπειρία μας σε διαφορετικά είδη οδήγησης και όχι μόνο σε κασκαντεριλήκια στην πολή
pilotos_xtreme
12/12/2008, 01:42
γκαζι κ συμπλεκτης λιγο πατημενος ειναι αυτο. αλλα με ρ1 γινεται κ με γκαζι σκετο . προσεχε μη σου φυγει πολυ ομως και το πας με αναποδια τιμονια μετα
pilotos_xtreme
12/12/2008, 01:44
σημερα που εβρεχε πηγαινα με το cbr ετσι ολη την πειρεως ... με 4η ομως!!!!!!!!
filipp0s
12/12/2008, 23:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από vaskunito
Λοιπόν παίδες μπορεί κανείς να μου πει πως γίνεται αυτό;
[....
ρε φιλε να ρωτήξω κάτι? Πριν το R1 που οδηγείς στην Αγγλία -απ' ότι καταλαβα- δεν είχες άλλο μηχανάκι στην ελλάδα με σεβαστό γκάζι?
Γιατί παντιλίκια, με την πρόσφυση της ελληνικής ασφάλτου, μπορείς να κάνεις πολύ εύκολα... μα πολύ ευκολα...:D
Αρχικά δημιουργήθηκε από filippos650
Γιατί παντιλίκια, με την πρόσφυση της ελληνικής ασφάλτου, μπορείς να κάνεις πολύ εύκολα... μα πολύ ευκολα...:D
Είτε το θέλεις, είτε όχι. Με συμπλέκτη και χωρίς. Και με πρώτη και με δευτέρα και με τρίτη. Τώρα που το σκέφτομαι... το δύσκολο είναι να μην κάνεις, όχι να κάνεις.
:lol: :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Είτε το θέλεις, είτε όχι. Με συμπλέκτη και χωρίς. Και με πρώτη και με δευτέρα και με τρίτη. Τώρα που το σκέφτομαι... το δύσκολο είναι να μην κάνεις, όχι να κάνεις.
:lol: :lol:
μη σου πω και...με γκάζι ή χωρίς! :lol:
fantacid
13/12/2008, 00:29
σιγουρα ειναι μεγαλη παπαρια
ενα αποτυχημένο burn-out ειναι...
α! κ τα τσικεν στραιπς ειναι για τα τσικενς!
:D
devil's animal
13/12/2008, 10:00
γκαζι και συμπλεκτης ειναι το συγκεκριμενο..
μαλλον ηθελε να κανει rolling burn out,το οποιο ειναι αρκετα εντυπωσιακο, αλλα ξεχασε το τσιμπημα του μπροστινου..:sick:
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
γκαζι και συμπλεκτης ειναι το συγκεκριμενο..
μαλλον ηθελε να κανει rolling burn out,το οποιο ειναι αρκετα εντυπωσιακο, αλλα ξεχασε το τσιμπημα του μπροστινου..:sick:
ουτε συμπλεκτης ειναι..... ουτε γκαζι......
ειναι του λαστιχά ο γιος που θελει καινουρια λαστιχα για Χριστουγεννα αλλα ο μπαμπας τον ειπε οτι εχουν ψωμι ακομα...:smokin: :lol:
μηπως εκανε απλα μια γρηγορη εκκινηση? :look:
Ότι είχε μακρύτερο από στάνταρτ ψαλλίδι. Γενικά, έχωντας οδηγήσει το CBR929RR έξι μήνες στην Αμερική εκεί τα ακούσια παντηλίκια στην άσφαλτο τους απλά δεν παίζουν και με μέτριο λάστιχο. Δεν είχα κάνει ούτε ένα - το μηχανάκι σηκωνόταν σούζα, τώρα άμα πατήσεις μπροστινό φρένο και αφήσεις συμπλέκτη, κτλ, δεν ξέρω.
Με τα ίδια λάστιχα έδω στην Ελλάδα έγραφε με 3000 rpm, ποιά σούζα, πρέπει να το ψάξεις να βρεις άσφαλτο για σούζα άμα δεν φοράς γόμα. Γενικά πάντως στην Ελλάδα μαθαίνεις και με 400 cc στα γλιστρήματα του πίσω τροχού - και ποιός έβαζε τα καλύτερα δυνατόν λάστιχα σε 400 cc.
Φυσικά φτάνει να ανοίξεις το γκάζι ακόμα και με 400 cc και με δευτέρα ή τρίτη αν τα λάστιχα είναι τουριστικά ή ξεραμένα σε συνδυασμό με την Ελληνική άσφαλτο.
extremist
25/12/2008, 20:46
Περίεργα πράγματα..δεν περίμενα να ρωτήσει ποτέ κανείς τι είναι το "παντιλίκι",ειδικά όταν έχει supersport μηχανάκι που σπινιάρει απο την αρχή μέχρι το τέλος μιας ταχύτητας..
Εγώ άλλο αναρωτιέμαι όμως.Ο τροχός γράφει...και γράφει...τι θα γίνει αν εκεί που είσαι με 50 κανονικά χιλιόμετρα και ο πίσω τροχός βρεί πρόσφυση ενώ σου δείχνει 210 km/h;:lol:
ωραία και καλά τα παντιλίκια στην ευθεία αλλά κρύβουν και κινδύνους...
φίλος με Κ7, πολύ καλός οδηγός (ανοίγει γκάζι και κάνει παντιλίκι με το ένα χέρι) άνοιξε που λέτε το γκάζι σε δρόμο με καλή σχετικά άσφαλτο,άρχισε να σπινιάρει η πίσω ρόδα και εκεί που πήγε να προσπεράσει τη μπροστινή βρήκε ξαφνικά πρόσφυση και πέταξε το παλικάρι μπροστά...
έσκασε στην άσφαλτο με το κράνος και έπεσε το Κ7 στο πόδι του.Ευτυχώς δεν έσπασε τπτ αλλά έκατσε 2 μέρες νοσοκομείο λόγω μερικής τραυματικής αμνησίας...
προσοχή παίδες εσείς που καβαλάτε μοτόρια με πολλά άλογα.:wave2:
γινανε και οι μηχανες μεγαλου κυβισμου ταξι? :sad:
Ποιός είναι τόσο "κότα" ώστε να μην πατάει όλο το πίσω λάστιχο (κάπου κάπου) στην άσφαλτο της Αγγλίας; Εγώ που είμαι ψηλό κότα στα πλευρίσματα εδώ στην Ελλάδα, στην Αμερική - και με μόνο 1000-2000 χλμ εμπειρία με το CBR και με τα σχετικά σκληρά Pilot Sport Ε - τελείως ακατάλληλα για Ελλάδα - σχεδόν είχε τελειώσει το μπροστά !! Βλέπω τη φωτό μόνο και φοβάμαι ... και εδώ με το ζόρι να πατήσει το πίσω και με γόμες - εντάξει έχουν πιο τριγωνική κορώνα που δεν τελειώνει τόσο εύκολα.
http://www.geocities.com/jp8251975/p6090008.jpg Φώτο από Αμέρικα ...
Τα chicken strips είναι για τους σχετικά αρχάριους, οι έμπειροι αναβάτες γενικά πατάνε όλο το πέλμα όταν οι συνθήκες είναι καλές και γενικά δεν έχει και τόσο σημασία η κλίση όσο η σωστή θέση του σώματος και η καλή είσοδο - έξοδο (νωρίς το γκάζι). Όταν είσαι αρκετά μακριά από τα όρια βοηθάνε να βλέπεις την πρόοδο σου βέβαια. Γενικά στο δρόμο παίζουν ρόλο άλλα πράγματα όπως το καλό διάβασμα του δρόμου, οι σωστές γραμμές, κτλ.
dionhaya
29/12/2008, 13:26
:a029: ολίσθηση :a55: πίσω :eyepop: τροχού........μμμμμμ!!!!!!!!!:a48: :a029: :a48:
reinmeister
29/12/2008, 13:52
πουλα το R1...αμεσα...
devil's animal
29/12/2008, 13:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
πουλα το R1...αμεσα...
:rotflmao: :bigcry: :rotflmao: :bigcry: :rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από jp929rr
....
http://www.geocities.com/jp8251975/p6090008.jpg Φώτο από Αμέρικα ...
....
Έχει δρόμο ακόμα (πολύ δρόμο όμως) για να τελειώσει το συγκεκριμένο μπροστινό...
Τώρα για το βιντεάκι του αρχικού πόστ..... δεν μπορώ να καταλάβω τι συζητάμε....
@ rein : +954
reinmeister
29/12/2008, 14:40
δοξα τω θεω...υπαρχουν ανθρωποι που με νιωθουν...:D
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Έχει δρόμο ακόμα (πολύ δρόμο όμως) για να τελειώσει το συγκεκριμένο μπροστινό...
Τώρα για το βιντεάκι του αρχικού πόστ..... δεν μπορώ να καταλάβω τι συζητάμε....
@ rein : +954
Σπινιάρισμα πίσω τροχού και πως γίνεται !;. Ο φίλος είναι από Αγγλία και του κάνει εντύπωση είναι σχετικά άγνωστο "κόλπο" - λόγω ασφάλτου.
Για το μπροστινό, να τελειώσει ναι, αφού έχεις ακόμα κλίση και αφού πατήσει όλο, να πατήσει δεν έχει πολύ ακόμα, λιγότερο από πόντο, το είδες καλά :) Στην Ελλάδα πατάω τα λάστιχα πολύ λιγότερο (στο δρόμο) δεν έχω μπει πίστα.
1)διαφωνώ ότι όσοι κάνουν τέτοιου είδους σταντ σημαίνει ότι δεν είναι και καλή οδηγοί ο συγκεκριμένος σίγουρα όχι΄, άπλα πιστεύω ότι δεν έκανε τίποτα σημαντικό 2)είμαστε καλά?!!που ζούμε ρε πούστη μου?αν είναι έτσι όπως τα ΛΕΕΙ το παλικάρι αν είχαμε στην ΕΛΛΑΔΑ τούς δρόμους της ΑΓΓΛΙΑΣ θα είχαμε τα μισά ατυχήματα και που επιβιώνουμε πάλι καλά.πως και να μην αναρωτηθεί π[ως γίνετε αυτό.το λοιπόν φίλε πάρε το παπί πήγαινε αγ. ΜΕΛΕΤΙΟΥ βάλε τα ποδιά κάτω πάτα γκάζι και θα δεις
Αρχικά δημιουργήθηκε από vaskunito
Λοιπόν παίδες μπορεί κανείς να μου πει πως γίνεται αυτό;
http://www.youtube.com/watch?v=hucl1iLbyhg
είναι σκέτο γκάζι ή και συμπλέκτης; και γιατί δεν κάνει σούζα άμα είναι μόνο γκάζι;
Να εξηγηθούμε, δεν με ενδιαφέρει να το κάνω γιατί ξέρω πόσο επικίνδυνο είναι και τι μεγάλη παπαρία είναι.
Απλώς από περιέργια. Πάντα βλέπω να το κάνουν κάτι κάγκουρες στο στύλ του κύριου Μπάμπη που ξέρουν μόνο να οδήγουν σε ευθεία με κάτι τεράστια chicken strips που φανερώνουν ότι η τελευταία φορά που πήρε η μηχανή στροφή ήταν όταν την σαβούριασαν στο ίσιωμα.
Το βλέπω κάθε φορά που έρχομαι στο Ελλάντα και πάντα είναι το ίδιο στερεότυπο αναβάτη. Α και πάντα στην μηχανή ξεκράνωτος και με το t-shirt.
Τέλος πάντων...να μην βγούμε εκτός θέματος. Πως γίνετε αυτό το (πολύ σημαντικό) τρικ;
ομερτα!
Αρχικά δημιουργήθηκε από hornet
ομερτα!
το παιδι μιλησε !!!!
:a48: :a48: :a48: :a48:
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
πουλα το R1...αμεσα...
Ρεινμειστερ χαχαχααχχαχα κλαίω.....
:bawl: :bawl: :bawl: :bawl: :bawl: :bigcry: :bigcry:
Mpompini
13/04/2009, 02:42
loipon egw kserw oti to petyxeneis afto (na spiniaris proxorontas)patontas to 1/4 tou brostinou frenou kai 1/5 tou syblekti......
metaltheo
13/04/2009, 03:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από vaskunito
γκάζι σκέτο ή γκάζι + συμπλεκτής; αποφασίστε μεταξύ σας και πείτε μου.
Το ότι έχω R1 δεν σημαίνει ότι έχω πάρει χρυσό μετάλλειο στις επι του δρόμου καγκουροβλακίες. Όταν το βάλουνε στο τέστ διπλώματος θα το μάθουμε κι αυτό.
sorry που πεταγομαι σαν τη.... πορδη(δεν εχω διαβασει τι εχει ειπωθει μετα απο αυτο το μυνημα) και μη με παρεξηγησης(δεν παω να στην πω), αλλα το οτι εχεις R1 και δεν ξερεισ πως γινεται αυτο εμενα μου λεει οτι δεν ξερεις τι καβαλας. Οι καγκουρες στους οποιους αναφερεσαι(και εχεις δικιο σε πολλα απο οσα ειπεσ), οταν θα του φυγει το πισω σε στροφη εχει πολυ μεγαλυτερες πιθανοτητες να το μαζεψει απο οτι εσυ, συμφωνα με οσα λες παντα. Φιλικα παντα:beer:
metaltheo
13/04/2009, 03:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
πουλα το R1...αμεσα...
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
LOUKILOUK
13/04/2009, 14:57
Γι΄αυτο τον λογω υπαρχουν καποιοι αγραφοι νομοι, οπως αυτος της προδευτικοτητας,...απο τα πολλα στα λιγα..., απο τα ευκολα στα δυσκολα...,απο τα απλα στα συνθετα... :winka:
μετα δεν εχεις τετοιου ειδους αποριες που δημιουργουν σατυρικες καταστασεις και ειρωνικα σχολια:bigcry:
Παντως αν η απορια οντως υπαρχει, οσο και το R1 σου, τοτε η συμβουλη του reinmeister πιανει τοπο...
γεια χαρα μαγκες :beer:
υ.γ. εχω μεινει αγγλια 1 χρονο (1998-99) και ξερω πως ειναι τα πραγματα αλλα εχω δει και πολυ κοσμο με τα κλασσικα (για αγγλια...:winka: ) cbr και r1 να κανουν πατιλικια και burn out με σχετικη ανεση μετα απο pints (οχι πολλες:nono: ) σε τοπικες μπυραριες:wave2:
LOUKILOUK
21/04/2009, 14:03
Διορθωση...απο τα λιγα στα πολλα εννοουσα μαγκες...σορρυ:wave2:
greekgenius
10/06/2009, 10:36
γκαζι και συμπλεκτης απλα -ανεβασε στροφες αφησε συμπλεκτη αποτομα και πιεση στην μπροστινη ροδα--προσοχη με μεγαλες μηχανες δεν ειναι αστειο..
extremist
10/06/2009, 14:08
Ενώ με μικρού κυβισμού είναι ΟΚ.Σοβαρευτείτε..:look:
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Είτε το θέλεις, είτε όχι. Με συμπλέκτη και χωρίς. Και με πρώτη και με δευτέρα και με τρίτη. Τώρα που το σκέφτομαι... το δύσκολο είναι να μην κάνεις, όχι να κάνεις.
:lol: :lol:
ΕΤΣΙ!!! :beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από vaskunito
γκάζι σκέτο ή γκάζι + συμπλεκτής; αποφασίστε μεταξύ σας και πείτε μου.
Το ότι έχω R1 δεν σημαίνει ότι έχω πάρει χρυσό μετάλλειο στις επι του δρόμου καγκουροβλακίες. Όταν το βάλουνε στο τέστ διπλώματος θα το μάθουμε κι αυτό.
Το συγκεκριμενο οπως ειπαν και οι υπολοιποι ειναι γκαζι και συμπλεκτης μαζι!
Απο 'κει και 'κει ειναι θεμα μηχανακιου και υποδυναμης (και οδοστρωματος :winka: )
Το R1 σου, στους ελληνικους δρομους με ξερο ανοιγμα του γκαζιου "πεταει κωλο" για πλακα με 3η, μπορει και με 4η!
Ενα cbr 125 λογω μικρης υποδυναμης παιζει να χρειαζεται συμπλεκταρισμα ακομα και με 1η!
:wave2:
ilias s.m.
11/06/2009, 00:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από metaltheo
το οτι εχεις R1 και δεν ξερεισ πως γινεται αυτο εμενα μου λεει οτι δεν ξερεις τι καβαλας. Οι καγκουρες στους οποιους αναφερεσαι(και εχεις δικιο σε πολλα απο οσα ειπεσ), οταν θα του φυγει το πισω σε στροφη εχει πολυ μεγαλυτερες πιθανοτητες να το μαζεψει απο οτι εσυ, συμφωνα με οσα λες παντα. Φιλικα παντα:beer:
+ 600
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.