PDA

View Full Version : Μπορει καποιος να μου πει? (διαφορές 600f-fi-f4i κλπ)



pilotos_xtreme
12/12/2008, 02:43
αυτο το cbr στη πρωτη φοτο
1ον--> τι χρονολογιας ακριβως ειναι
2ον--> αν ειναι με καρμπυρατερ η injection ( νομιζω μετα το 2001 εβγαιναν με injection)
3ον--> σε πιο σιτε βαζεις τα νουμερα απο το πλαισιο και σου τα βγαζει ολα αυτα
και 4ον--> ποια η διαφορα του f4 me to f4i? γιατι μερικα εχουν αυτην την μουρη μπροστα και αλλα αυτη στη δευρερη φοτο?


150040

pilotos_xtreme
12/12/2008, 02:44
2η φοτο


150041

pilotos_xtreme
12/12/2008, 02:46
αυτα τωρα ειναι τα f4i sport? ποιες οι διαφορες?


150042

vaskunito
12/12/2008, 03:08
Λοιπόν η πρώτη φώτο είναι μοντέλο 99-2000 (FX/FY) γύρω στα 100 άλογα (λένε) με καρμπυρατέρ.

δεύτερη το F4i με fuel injection. Σαν το παλίο F4 δηλαδή. Μοντέλο 2005-2006. Το κρατήσανε μαζί με το RR γιά ποιό τούρινγκ μάρκετ.


το τελευταίο που έχεις δεν είναι το σπορ, (θα υπήρχε αυτοκόλητο που θα έλεγε σπορ) αλλά το F4i του 2002. 110 άλογα με f. injection και διπλή θέση.

Το σπόρ έχει πολλές διαφορές γιά να κάθομαι να γράφω τώρα. Το βγάλαν μεταξύ 01-04, ενώ το F4i μέχρι το 2006.

Άμα θες συγκεκριμένες διαφορές, διάβασε εδώ:
http://www.personal.dundee.ac.uk/~bgfinlay/webpix/cbr600/2004-3.jpg

http://www.personal.dundee.ac.uk/~bgfinlay/webpix/cbr600/2004-4.jpg

road spirit
12/12/2008, 10:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από vaskunito
Λοιπόν η πρώτη φώτο είναι μοντέλο 99-2000 (FX/FY) γύρω στα 100 άλογα (λένε) με καρμπυρατέρ.

δεύτερη το F4i με fuel injection. Σαν το παλίο F4 δηλαδή. Μοντέλο 2005-2006. Το κρατήσανε μαζί με το RR γιά ποιό τούρινγκ μάρκετ.


το τελευταίο που έχεις δεν είναι το σπορ, (θα υπήρχε αυτοκόλητο που θα έλεγε σπορ) αλλά το F4i του 2002. 110 άλογα με f. injection και διπλή θέση.

Το σπόρ έχει πολλές διαφορές γιά να κάθομαι να γράφω τώρα. Το βγάλαν μεταξύ 01-04, ενώ το F4i μέχρι το 2006.

Άμα θες συγκεκριμένες διαφορές, διάβασε εδώ:
http://www.personal.dundee.ac.uk/~bgfinlay/webpix/cbr600/2004-3.jpg

http://www.personal.dundee.ac.uk/~bgfinlay/webpix/cbr600/2004-4.jpg

στη 2η φωτό είναι το φ4 το οποίο έβγαινε απο το 2001. Απο χρονιά σε χρονιά αλλάζαν τα χρώματα, μέχρι που το 2005 οι αναρτήσεις έγιναν μη ρυθμιζόμενες. Το 2001-02-03-04 είχαν όλες τις ρυθμίσεις.

Η 3η φωτό είναι το φ-sport στην ευρωπαική αγορά, σκέτο φ4i στην αμερικάνικη. Οι διαφορές τους είναι στη σέλα (εμφανής διαφορά, ειδικά του συνεπιβάτη), στο πιρούνι (cartridge στη 3η φωτό), στο κιβώτιο (κοντίτερο γρανάζι στη 3η φωτό), σκληρότερα ελατήρια βαλβίδων για να μπορεί να ανεβάζει περισσότερες στροφές σε αγωνιστική χρήση το σπορτ

Sapadak
12/12/2008, 11:11
Στη πρωτη φωτο ειναι 99αρι, μιας και το 2000 ειναι ακριβως το ιδιο με λευκο και οχι μπλε κωλο.

Καμια αλλη διαφορα μεταξυ '99 και '00

Στη δευτερη δεν μπορω να καταλαβω αν ειναι μαυρο ή μπλε σκουρο.

Αν ειναι μαυρο ειναι 2001 αν ειναι μπλε σκουρο ειναι 2002

Για την τριτη φωτο τα ειπε πολυ καλα ο road spirit


:beer:

pilotos_xtreme
12/12/2008, 14:24
ευχαριστω παιδια , με βοηθησατε παρα πολυ.

Road67
12/12/2008, 14:55
Αυτό στη δεύτερη φωτό και αισθητικά είναι υπέροχο στο μπλε σκούρο και σε φωτό και στο φυσικό του.:beer:

pilotos_xtreme
12/12/2008, 15:21
Οντως ειναι πολυ ομορφο . αλλα το καλυτερο χρωμα ειναι το μαυρο ( νομιζω βγηκε κ ενα σε μαυρο χρωμα)

ξενερωσα απιστευτα που ειδα μονο 93 ιππους στο δυναμομετρο το 99-00 μοντελο.....κλαψ:(

road spirit
12/12/2008, 15:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από pilotos_xtreme
Οντως ειναι πολυ ομορφο . αλλα το καλυτερο χρωμα ειναι το μαυρο ( νομιζω βγηκε κ ενα σε μαυρο χρωμα)

ξενερωσα απιστευτα που ειδα μονο 93 ιππους στο δυναμομετρο το 99-00 μοντελο.....κλαψ:( πόσους θα περίμενες απο 600άρι του 99 ?

pilotos_xtreme
12/12/2008, 17:16
καπου εκει να σου πω την αληθεια,απλα ηθελα να πιστευω τους 109 που λεει το εργοστασιο. καλοι ειναι ομως , κ με ενα γραναζωματακι περνει κ λιγο νευρο παραπανω

vaskunito
12/12/2008, 18:55
οι τιμές που λένε τα εργοστάσια είναι του κινητήρα

Road67
12/12/2008, 19:28
Το fazer δουλεύει στα ψηλά κι έχει περίπου τα ίδια άλογα. Ποτέ δεν αντιμετώπισα πρόβλημα και ποτέ δε μου φάνηκε αργό. Πιάνει τα 100 γρήγορα με τις σωστές αλλαγές, έχει τελική τουλάχιστον ως εκεί που πήγα εγώ που υπερβαίνει τα 220, αεροδυναμική καλή, οπότε τι σημασία έχει τι λένε τα δυναμόμετρα. Το CBR 600F το έχω καβαλήσει. Είχε πολύ μικρότερη επιτάχυνση από τα GSXR600 και R6 αλλά εμένα δε με προβλημάτισε ως προς αυτό. Πάει μια χαρά το μηχανάκι ακόμα και σε ήπια μετακίνηση σε πόλη. Βέβαια εμένα μου έβγαλε στην επιφάνεια ένα πρόβλημα που έχει προκύψει στη μέση μου αλλά μην τρελαθούμε το μηχανάκι είναι μια χαρά. Απλώς εγώ δεν το χαρακτηρίζω 100% SS αλλά από την άλλη δεν πιστεύω οτι μπορείς να το πεις και street έχει το κάτι παραπάνω. Αυτή την άποψη αποκόμμισα για το εν λόγω μηχανάκι με 2-3 βόλτες. Και συγκριτικά με το fazer για παράδειγμα αρχίζει ν' αποδίδει από λίγο χαμηλότερα. Έχει και πιο sport θέση οδήγησης οπότε μετράς τα υπέρ και τα κατά. Αν δεν με τρέλαινε η μέση μου εγώ πήγα με τα λεφτά στο χέρι να το πάρω. Βέβαια δεν ήταν μοντέλο 99 ήταν μεταγενέστερο.

pilotos_xtreme
13/12/2008, 01:55
σωστα τα λες. το μηχανακι ειναι μια χαρα , με εχει ξετρελανει. κ λογο οτι μαζι του εκανα ενα ταξιδι ως την καβαλα κ με εβγαλε χωρις πραγματικα να πει κιχ ,το λατρεψα. δεν εχω καβαλησει φαζερ αλλα εχω ανοιξει ως τα 200 με ενα κ ειμουνα πολυ μπροστα ,τωρα παιζει να ταν κ κουλος αυτος. ειναι πιο γρηγορο απο το φαζερ (μιλαμε για την sp2 εκδοση με τα 100 αλογα παντα και το ντυμενο οχι το γυμνο) και χωρις υπερβολες το εχω τελικιασει στα 260+ κμ κοντερισια πριν το γραναζωμα ,κ μετα στα 280 αυτη τη φορα με κοφτη 6ης.εννοειτε πως εκλεβε τον κωλο του....

δεν ειναι ss ,ακριβως οπως το λες, αλλα ειναι πααααρα πολυ κοντα. ανοιγμα 1ης με kawasaki 636 tou 05 με αφησε ενα μηχανακι πισω . ειναι οπως το χουν χαρακτηρησει πολλοι εδω μεσα το entry level school bike . αεροδυναμικα δεν εχει να ζηλεψει κατι ,αντιθετως ,καβαλησα ενα r6 του 01 ενως φιλου κ δεν με ενθουσιασε η προστασια απο τον αερα, με μαμα ζελατινες παντα. αυτο που θα ζητουσα ειναι λιγο σπιρταδα παραπανω αλλα δε το ζηταω γιατι δε θελω να γινω πλεονεκτης.
αλλη μια ενδεικτηκη ''κοντρα'' με cbr900 (τρελα λεμε!) ανοιγμα ως 200 +, 2-3 μηχανακια και κατι ψηλα πισω εγω (πριν τον γραναζωμα)

και η μουρη του 99-00 ειναι για μενα πολυ καλυτερη απο το μετεπειτα (μοιαζουν με αληθορα λιγακι)

ψαχνομαι για καμια ακραπα τωρα (τελικο) για να ακουω κ τον ηχο.....

Road67
13/12/2008, 04:10
Βασικά δεν το σύγκρινα με το fazer απλώς ήθελα να σου δώσω ένα παράδειγμα οτι τα άλογα δεν είναι λίγα. Ανάλογα με τη χρήση και την όρεξη σου κάνεις σχεδόν τα πάντα. Εντάξει δε θα ανοίξεις με το RR αλλά είναι ένα πολύ ικανοποιητικό μηχανάκι. Βέβαια για να μη λέω αηδίες υποθέτω οτι αυτό που καβάλησα είχε περισσότερους ίππους αλλά μπορεί να είχε και τους ίδιους. Η αίσθηση πάντως δεν αλλάζει. Δε θα του φορέσεις μπαγκαζιέρα για να πας στο Σκλαβενίτη αλλά δεν είναι μόνο για την καφετέρια. Έχει δύναμη, έχει τελική, έχει συμπεριφορά SS σε κάποια σημεία και είναι κουκλί. Απλώς για 'μενα είναι don't touch ή μάλλον don't sit for too long :D

pilotos_xtreme
13/12/2008, 13:48
Απλώς για 'μενα είναι don't touch ή μάλλον don't sit for too long
λογο του προβληματος στη μεση που σου βγαλε η επειδη το βαριεσε ευκολα?

Road67
13/12/2008, 22:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από pilotos_xtreme
Απλώς για 'μενα είναι don't touch ή μάλλον don't sit for too long
λογο του προβληματος στη μεση που σου βγαλε η επειδη το βαριεσε ευκολα? Μετά από 2 βόλτες πήγα με τα λεφτά στο χέρι για να το πάρω. Το παληκάρι είχε ήδη αγοράσει άλλη μηχανή και μου πρότεινε να πάμε μαζί μια αρκετά μεγαλύτερη βόλτα (Κωστή αν διαβάζεις :beer: ) σε ένα βενζινάδικο που σταματήσαμε για καφέ πάω να κατέβω κι έμεινα σκυφτός σα να είχα πάθει αγκύλωση. Σε όλη την υπόλοιπη διαδρομή ένιωθα τσιμπιές στο σημείο ακριβώς πάνω απ' το μέρος του σώματος που ακουμπάει στη σέλα. Λίγες ημέρες μετά πήγα σε ορθοπεδικό κι ο οποίος μου είπε πως ήταν καθαρά θέμα που αφορούσε κάποια ας πούμε κάκωση που προκάλεσε το γεγονος οτι το 2001 πήρα απότομα αρκετό βάρος και το ξαναέριξα χωρίς να κάνω κάποια γυμναστική κατάλληλη για να βοηθηθεί η μέση. Φάρμακα δε μου έδωσε, πέρα από τη voltaren όποτε το νιώθω αλλά με προέτρεψε ν' αγοράσω ένα μηχάνημα στροφικού στεπ και το οποίο πήρα. Επίσης μου είπε πως αν ξαναπάρω βάρος θα είναι ολέθριο για τη μέση μου.
Δεν το βαρέθηκα. Και μου άρεσε οτι μέσα στην πόλη κινήθηκα ανθρώπινα κι όχι χώσε βγάλε ταχύτητες.