View Full Version : Arai RX-7 ή viper gt ?
johnnyestia
16/12/2008, 20:22
Σε συνέχεια του θέματος για τα φθηνά αγγλικά μαγαζιά εδώ (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=71741), θέλω να εκφράσω την ακόλουθη απορία στους αγαπητούς συμφορουμήτες:
Από το http://www.bikersbargains.co.uk/ τα viper gt έρχονται γύρω στα 350 ευρώ και τα RX-7 γύρω στα 60 ευρώ περισσότερα. Από την στιγμή που η διαφορά δεν είναι τραγική τείθεται δίλλημα.
Προσωπικά θεωρώ ότι απο θέμα ασφαλείας οι δύο σειρές είναι ισοδύναμες. Αυτό που με ενδιαφέρει πιο πολύ είναι η άνεση όσον αφορά αεροδυναμική, θόρυβο και βάρος. Υπ'όψην ότι έχω ένα FZ6S, το οποίο το κυκλοφορώ καθημερινά τόσο για το πήγαινε έλα στην δουλειά όσο και για βόλτες.
Οι εκτιμήσεις από άτομα που είχαν και τα δύο κράνη θα εκτιμηθούν δεόντως (sniper?)
:beer:
Κανένα απο τα 2.
Πάρε Shoei XR-1000,πολύ πιο ήσυχο και αρκετά σταθερό.Ότι πρέπει για κάθε μέρα.
Ότι πρέπει και για ταξιδάκια - γρήγορες βολτούλες.
Το RX7 είναι "πολεμικό" κράνος και ίσως σε κουράσει εάν γράφεις πολλά χλμ με το Fazer.
Θα χρειαστείς ωτοασπίδες.Το ίδιο ισχύει και για το viper gt.
Γνώμη μου.
:wave2:
johnnyestia
16/12/2008, 21:12
Ευχαριστώ για την γνώμη σου.
Βασικά ήθελα να γράψω πως δεν με ενδιαφέρει το XR-1000 καθόλου, γιατί όταν το δοκίμασα το μισό μου σαγόνι το ένιωθα έξω, τα υλικά του εσωτερικού δεν μου γεμίσανε το μάτι και γενικά δεν το ένιωσα να κουμπώνει στο κεφάλι μου τόσο καλά όσο το Arai, που πραγματικά μου φάνηκε λες και φορούσα κάλτσα.
alex-kal
16/12/2008, 22:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από johnnyestia
Ευχαριστώ για την γνώμη σου.
Βασικά ήθελα να γράψω πως δεν με ενδιαφέρει το XR-1000 καθόλου, γιατί όταν το δοκίμασα το μισό μου σαγόνι το ένιωθα έξω, τα υλικά του εσωτερικού δεν μου γεμίσανε το μάτι και γενικά δεν το ένιωσα να κουμπώνει στο κεφάλι μου τόσο καλά όσο το Arai, που πραγματικά μου φάνηκε λες και φορούσα κάλτσα.
Κάπου έχεις δίκιο..
Εχω τώρα ένα XR-1000 και έχω την ίδια άποψη όσον αφορά το σαγώνι μου (νομίζω πως είναι έξω) .
Την κατάσταση σώζει - όταν κάνει κρύο- ένα καλυματάκι (δεν θυμάμαι πως λέγεται) που μπαίνει από κάτω και κόβει εντελώς τον αέρα..
Εχω από παλιά (χτυπημένο σοβαρά από πλαγιομετωπική) ένα RX-7 και το κρατάω για συναίσθηματικούς λόγους .
Το δοκίμασα πρόσφατα να δω πως ήταν όταν το φορούσα και έννοιωσα όλο το κεφάλι μου μέσα στο κράνος. Η μόνη διαφορά ήταν ότι δεν μπορούσα να το βάλω/βγάλω εύκολα , μόλις το φορούσα ήταν μια χαρά..
Με αυτά που ακούω/διαβάζω τις κορυφαίες σειρές θα τις απόφευγα λόγω θορύβου.
Ρώτα , διάβαζε (εδώ και αλλού) για λιγότερο θόρυβο.
Υ.Γ.Τουλάχιστον με το XR-1000 από θέμα θορύβου σώθηκα..
RX 7 Corsair .......... καθώς ήλθε το νέο RX 7 GP, τα δίνουν σε τιμές προσφοράς !!!
Αλλιώς η διαφορά τιμής με το Viper Gt είναι πολύ παραπάνω ..........
Καλύτερο και σταθερότερο αεροδυναμικά με μειονέκτημα τον θόρυβο λόγω των πολλών αεραγωγών ......... αν σε ενοχλεί .............. ωτοασπίδες !!!
Προσωπικά δεν με ενοχλεί ........
Δοκίμασέ τα και τα δύο και πάρε αυτό που ταιριάζει καλύτερα στο κεφάλι σου. Η τέλεια εφαρμογή ενός κράνους είναι ουσιαστική παράμετρος ασφαλειας. Νομίζω ότι το Viper GT και το RX-7 Corsair έχουν κάποιες διαφορές στο σχήμα του κελύφους οπότε, λογικά, ένα από τα δύο θα σου "κάθεται" καλύτερα.
Προσοχή η εφαρμογή να είναι όσο πιο "σφιχτή" γίνεται, χωρίς όμως να σου προκαλεί πόνους και πονοκεφάλους και χωρίς να αισθάνεσαι αιχμηρά σημεία επαφής με το κεφάλι σου. Αν βρεις κάποιο μέγεθος που εφαρμόζει τέλεια στο κρανίο σου, αλλά τα μάγουλά σου πιέζονται πάρα πολύ από τα μαξιλαράκια, *μην* πας σε μεγαλύτερο νούμερο: δοκίμασε λεπτότερα μαξιλαράκια. Αν βρεις ότι ένα μέγεθος είναι πολύ μικρό, ενώ το επόμενο πολύ μεγάλο, δοκίμασε το μικρότερο με λεπτότερη εσωτερική επένδυση. Για τα περισσότερα Arai υπάρχει επιλογή από διάφορα πάχη εσωτερικής επένδυσης καθώς και διάφορα πάχη μαξιλαριών για τα μάγουλα. Μην αγνοείς αυτήν την επιλογή. Είναι σημαντική παράμετρος ασφαλειας την οποία και πληρώνεις. Δυστυχώς τα περισσότερα μαγαζιά, αντί να σε καθοδηγούν σωστά, είναι τελείως "γκάου" σε αυτό το θέμα, αλλά καλό είναι να επιμένουμε.
Ένα καλό βιντεάκι που μεταξύ άλλων αναφέρεται και στην σωστή εφαρμογή του κράνους είναι το ακόλουθο:
http://www.superbikeplanet.com/2008/Oct/091016arai.htm
Αν, τελικά, και τα δύο μοντέλα εφαρμόζουν εξίσου καλά, προτίμησε το RX-7: Καλύτερη ποιότητα υλικών, πιο προηγμένη τεχνολογία στο κέλυφος (Structural Net Compound), καλύτερος εξαερισμός, και, δυστυχώς, λίγο περισσότερος θόρυβος (λόγο περισσότερων αεραγωγών).
Σχετικά με τον θόρυβο πιστεύω ότι όλα τα κράνη, σε υψηλές ταχύτητες (ας πούμε πάνω από 100-120), κάνουν πολύ θόρυβο, έτσι κι αλλιώς. Για συχνή και πολύωρη χρήση σε αυτοκινητοδρόμους, όσο "ήσυχο" και αν είναι το κράνος, η χρήση ωτασπίδων είναι επιβεβλημένη. Διαφορετικά, σταδιακά, με τα χρόνια, επέρχεται μερική κώφωση.
Άντε μεγειά!
:wave2:
power hornet
17/12/2008, 09:39
Σχετικά με τον θόρυβο πιστεύω ότι όλα τα κράνη, σε υψηλές ταχύτητες (ας πούμε πάνω από 100-120), κάνουν πολύ θόρυβο, έτσι κι αλλιώς. Για συχνή και πολύωρη χρήση σε αυτοκινητοδρόμους, όσο "ήσυχο" και αν είναι το κράνος, η χρήση ωτασπίδων είναι επιβεβλημένη. Διαφορετικά, σταδιακά, με τα χρόνια, επέρχεται μερική κώφωση.
Άντε μεγειά!
:wave2: [/B][/QUOTE] πλακα κανεις ε?οσο αφορα με τα χρονια μερικη κωφωση,ωχ δεν το ηξερα οτι μπορει να γινει κατι τετοιο.
τελικα εκανα μ@λ@κι@ που βιαστηκα και πηρα απο αμερικη το viper gt αντι να περιμενω δυο μηνες για rx7-gp?βεβαια μου ειπαν και κατι αλλο που μπορει να ισχυει,οτι εγω που εχω γυμνο μηχανακι δεν κανει το rx-7 ειναι για ss το rx-7
sapila racing
17/12/2008, 09:40
Eγω δεν θα συνιστούσα RX7 για καθημερινή χρήση. Ο θόρυβος δεν είναι απλά πολύς αλλά τουλάχιστον 2πλάσιος απο τα άλλα Arai.
Και οσο και να θέλεις δεν φοράς ωτοασπίδες κάθε μέρα.
Ειναι το τέλειο supersport κράνος κι εχει την top ποιότητα αλλά ο θόρυβος είναι too much ακόμα και με τους αεραγωγους κλειστούς.
Εγω εχω ενα RX7 corsair και το φοράω μόνο σε ειδικές περιπτώσεις, οταν θα παω μια καλη βόλτα, οταν θα παω στην πίστα κλπ.
Νομίζω οτι το Viper GT ειναι πιο καλό για κάθε μέρα.
Πωλητής όταν του έκανα την ερώτηση που κάνει ο johnnyestia μου απάντησε ότι το rx7 εκτός από τον περισσότερο θόρυβο, μπάζει πολύ κρύο και δεν φοριέται χειμώνα, επίσης ότι σε γυμνό μηχανάκι είναι σταθερότερο το viper gt.
Ισχύουν αυτά?
Σημειώνω ότι το κράνος θα χρησιμοποιήται μόνο στις βόλτες (έχω ήδη ένα κράνος για καθημερινή χρήση)
Εγω αγορασα προσφατα το Viper Gt και μπορω να πω οτι κανει υπερβολικο
θορυβο. Απο την αλλη ομως εχει καταπληκτικη εφαρμογη.
Επισης ενα αλλο προβλημα που διαπιστωσα ειναι οτι οι δυο μικροι αεραγωγοι
που βρισκονται πανω στην ζελατινα δεν "πεφτουν" ακριβως με τους αντιστοιχους
αεραγωγους του κελυφους.
:wave2:
power hornet
17/12/2008, 10:04
δηλαδη τελικα ισχυει αυτο οτι στα γυμνα μηχανακια καλυτερα ενα viper gt απο το rx-7
sapila racing
17/12/2008, 10:18
Δεν εχω δεί πρόβλημα σταθερότητας με το RX7 στο γυμνό με πολλά χιλιόμετρα.
Οτι μπάζει περισσότερο απο τα άλλα είναι γεγονός και το αισθάνεσαι σαν πιο 'κρύο' κράνος ακόμα και με όλα κλειστα.
Απ την άλλη στο ζόρι της πίστας η τη ζέστη, αν ανοίξεις αεραγωγούς βάζει περισσόετρο αέρα απο οτιδήποτε άλλο.
Συγκριτικά ολα τα άλλα Arai ειναι σαν να μην εχουν καν αερισμούς.
Να σημειώσω οτι δεν το συγκρίνω με Viper GT γιατί δεν εχω τέτοιο, αλλά με Astro που ηταν το προηγούμενο, στην ουσία είναι ίδια όμως, και με άλλα Arai που ειχα.
@alex14 αν σου φαίνεται θορυβώδες το Viper θα παθεις πλάκα αν βάλεις το RX7.
Για τους αεραγωγούς ισως θέλει ρύθμιση η ζελατίνα σου. :wave2:
Δε συμφωνώ με την άποψη οτι το RX7 δεν είναι για καθημερηνή χρήση, οι ταχύτητες στη πόλη είναι μειωμένες, οπότε δε νομίζω οτι μπορούμε να μιλήσουμε για ενοχλητικό θόρυβο ;) Aπο την άλλη ο εξαερισμός του συγκεκριμένου κράνους ειδικά σε συνθήκες ζέστης θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα :) η διαφορά είναι τεράστια... το κύμα δροσίάς στο πάνω μέρος του κεφαλιού, ειδικά μετά τα 70-80 που μπορεί να πιάσεις για λίγο στη πόλη δε συγκρίνοντε με κανένα!
Oπότε, ανεπιφύλακτα και δεδομένης της τιμής που μπορεί να βρεθεί τώρα ένα corsair μια και τα μαγαζιά ξεπουλάνε, προτείνω rx7
:beer: :beer:
Εdit: Η σταθερότητα του κράνους με γυμνή μοτό ήταν υποδειγματική... ακόμα και σε ταχύτητες των 240 :) :) με RX7RR4
road spirit
17/12/2008, 11:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Eγω δεν θα συνιστούσα RX7 για καθημερινή χρήση. Ο θόρυβος δεν είναι απλά πολύς αλλά τουλάχιστον 2πλάσιος απο τα άλλα Arai.
Και οσο και να θέλεις δεν φοράς ωτοασπίδες κάθε μέρα.
Ειναι το τέλειο supersport κράνος κι εχει την top ποιότητα αλλά ο θόρυβος είναι too much ακόμα και με τους αεραγωγους κλειστούς.
Εγω εχω ενα RX7 corsair και το φοράω μόνο σε ειδικές περιπτώσεις, οταν θα παω μια καλη βόλτα, οταν θα παω στην πίστα κλπ.
Νομίζω οτι το Viper GT ειναι πιο καλό για κάθε μέρα.
Άρη, σε καθημερινή χρήση - εντός πόλης - τι ταχύτητες να πιάσουμε? προσωπικά όταν φοράω το δικό μου ρχ7 στη πόλη δεν καταλαβαίνω θόρυβο.
road spirit
17/12/2008, 11:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από jkap
Πωλητής όταν του έκανα την ερώτηση που κάνει ο johnnyestia μου απάντησε ότι το rx7 εκτός από τον περισσότερο θόρυβο, μπάζει πολύ κρύο και δεν φοριέται χειμώνα ...
το ότι μπορεί να μπάζει περισσότερο από άλλα κράνη, οκ το δέχομαι. Αλλά βάζεις μια μπαλακλάβα και είσαι εντάξει. Οχι και δεν φοριέται το χειμώνα, τι είναι αυτοί ρε...
ο εξαερισμός του ρχ7 πάντως δεν παίζεται. Και επειδή στην Ελλάδα ζούμε και το κρύο δεν ειναι ο κανόνας, τις ζεστές μέρες που θα το φοράς θα καταλάβεις σημαντική διαφορά
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
Άρη, σε καθημερινή χρήση - εντός πόλης - τι ταχύτητες να πιάσουμε? προσωπικά όταν φοράω το δικό μου ρχ7 στη πόλη δεν καταλαβαίνω θόρυβο.
+954
Μέσα στην πόλη έτσι κι αλλιώς θες να ακούς το τι γίνεται τριγύρω σου και να μην είσαι "απομονωμένος" από τον υπόλοιπο κόσμο όπως σε ένα ταξίδι....
Εξαερισμός (κι ουχί αερισμός :lol: ) απλά κορυφαίος, αεροδυναμική γαμάτη, εφαρμογή (αν σου κάνει) τέλεια, είναι απο τα βαρύτερα κράνη αλλά όταν το φοράς δεν νοιώθεις τίποτα.
Σε υψηλές και πολύ υψηλές ταχύτητες ο θόρυβος με τους αεραγωγούς ανοιχτούς είναι εκκωφαντικός ειδικά αν η εξάτμιση δεν ειναι μαμά αλλά με ένα ζευγαράκι ωτοασπίδες τον κατεβάζεις σε ανεκτά επίπεδα.
Το Viper GT συγκρινόμενο με το RX7 απλά δεν συγκρίνεται..... αν είσαι πίσω από μία ζελατίνα είσαι οκ. Αν βγάλεις κεφάλι, θα καταλάβεις τι λέω.
sapila racing
17/12/2008, 11:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
Άρη, σε καθημερινή χρήση - εντός πόλης - τι ταχύτητες να πιάσουμε? προσωπικά όταν φοράω το δικό μου ρχ7 στη πόλη δεν καταλαβαίνω θόρυβο.
Συμφωνώ, αλλά και πάλι εγω δεν το φοράω στην πόλη εκτός απο Ανοιξη καλοκαίρι κι αυτο γιατί δεν εχω σταθερό δρομολόγιο.
Δεν εχω σταθερο μερος που δουλευω, κι ετσι ενω εχω παει πχ στο Μαρούσι, αν ειναι να βγω ξαφνικά Αττική οδό ναπαω πχ Μαγουλα και να την ακούσω, γιατί δεν θα πηγαίνω με 120, προτιμω να βαλω απο την αρχή το άλλο.
Επίσης προσοχή στις ωτοασπιδες, πρέπει να αλλάζονται συχνά αλλιώς μυκητίαση στ αυτί. :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από power hornet
πλακα κανεις ε?οσο αφορα με τα χρονια μερικη κωφωση,ωχ δεν το ηξερα οτι μπορει να γινει κατι τετοιο.
Όχι δεν κάνω καθόλου πλάκα. Τα επίπεδα θορύβου σε μια μοτοσυκλέτα που κινείται (κυρίως του αεροδυναμικού θορύβου, αλλά όχι μόνο) είναι τέτοια που κάνουν την μερική κώφωση πολύ πιθανή μετά από κάποια χρόνια συχνής έκθεσης. Τις περισσότερες φορές η κώφωση αυτή εμφανίζεται ως απώλεια ακοής σε συγκεκριμένες συχνότητες (συνήθως στα άκρα του φάσματος) και ίσως να μην είναι ιδιαιτέρως ενοχλητική (μπορεί να μην την καταλάβεις καν). Υπάρχουν όμως περιπτώσεις, πιο σπάνιες βέβαια, που μπορεί να επέλθει σημαντική εξασθένιση της ακοής σε όλο το ακουστικό φάσμα, ακόμη και πλήρης κώφωση. Σε κάθε περίπτωση τα αποτελέσματα είναι αθροιστικά και μη-αναστρέψιμα. Η χρήση ενός "πιο ήσυχου" κράνους είναι παντελώς ανεπαρκής γιατί, έτσι κι αλλιώς, ο θόρυβος είναι πάρα πολύς.
Γενικώς μια χοντρική κλίμακα αποδεκτών επιπέδων θορύβου είναι η ακόλουθη:
- 110 dB: Τακτική έκθεση για πάνω από 1 λεπτό, πιθανώς οδηγεί σε μόνιμη απώλεια ακοής
- 100 dB: Δεν συστήνεται έκθεση για πάνω από 15 λεπτά.
- 85 dB: Τακτική, παρατεταμένη, έκθεση οδηγεί σε σταδιακή απώλεια ακοής.
Το πόσο θόρυβο δέχεται ένας αναβάτης πάνω σε μοτοσυκλέτα (ανάλογα με την ταχύτητα κίνησης), μπορείτε να το δείτε στο επισυναπτόμενο γράφημα.
Η τακτική χρήση ωτασπίδων είναι πολύ αποτελεσματική μέθοδος προστασίας και σχεδόν μηδενίζει τις πιθανότητες αρνητικών συνεπειών. Ιδιαίτερα σε ανθρώπους που η ποιότητα της ακοής τους παίζει σημαντικό ρόλο (λόγο, π.χ. της φύσης της εργασίας τους) η χρήση ωτασπίδων σε όλες, πέρα από τις πλέον σύντομες, διαδρομές είναι επιβεβλημένη. Όλοι μας, πάντως, πρέπει να φοράμε ωτασπίδες, αν χρησιμοποιούμε συχνά την μοτοσυκλέτα, τουλάχιστον όταν διανύουμε πολλά χιλιόμετρα στην εθνική.
Αυτό που είπε ο Άρης, σχετικά με την υγιεινή των ωτασπίδων είναι επίσης σωστό. Πρέπει να είμαστε σχολαστικοί με την καθαριότητά τους. Η απλούστερη λύση για αυτό είναι η χρήση ωτασπίδων τύπου "αφρού" (foam-type) τις οποίες πετάμε μετά από, το πολύ, δυο-τρεις χρήσεις (ιδανικά, αλλά όχι απαραιτήτως, μετά από κάθε χρήση).
Πηγές και περαιτέρω πληροφορίες:
- National Institute on Deafness and Other Communication Disorders (NIDCD), "How loud is too loud" (http://www.nidcd.nih.gov/health/hearing/ruler.asp)
- American Speech-Language-Hearing Association (ASHA), "Noise and Hearing Loss" (http://www.asha.org/public/hearing/disorders/noise.htm)
- Univ. of Southampton, ISRV consulting, "Noise levels under motorcycle helmets" (http://www.isvr.co.uk/at_work/m_cycle.htm)
- webBikeWorld, "Motorcycle Helmet Noise" (http://www.webbikeworld.com/motorcycle-helmets/helmet-noise.htm)
- webBikeWorld, "Ear Plugs - Hearing Protection" (http://www.webbikeworld.com/Earplugs/earplugs.htm)
[Τι κάθετε και γράφει ο άνθρωπος αν δεν έχει δουλειά να κάνει...]
150520
johnnyestia
17/12/2008, 14:17
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Τα δύο μου κολλήματα συνεχίζουν. Μιάς και τα χιλίομετρα τα πολλά γίνονται σε ανοικτό δρόμο (Κηφισσό) σίγουρα ο θόρυβος θα είναι αρκετός. Βέβαια αυτό παλεύεται φορόντας ωτασπίδες σε καθυμερινή βάση.
Από την άλλη κατά 99.9% όπως οδηγώ, ο αέρας με χτυπάει στο κράνος, οπότε και η αεροδυναμική είναι σοβαρότατο θέμα. Αν συνυπολογίσω και το γεγονός ότι το το RX7 είναι περίπου 100γρ ελαφρύτερο, παίρνει αρκετά ++
Αλλά και πάλι ζόρικη η απόφαση :bigcry:
Αφού η διαφορά είναι μόνο 60 ευρώ,πάρε το Rx-7 Corsair με κλειστά μάτια.
Εξαιρετική ποιότητα εξωτερικού-εσωτερικού,άπαιχτη ζελατίνα.
Μειονέκτημα η περιορισμένη κάπως περιμετρική όραση.
Αλλά φοβερή σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες και πολύ καλός εξαερισμός.
Όσον αφορά το θόρυβο,τα είπαν μια χαρά οι συνάδελφοι.
Ακόμα και από τα 40-50 km/h θα ακούς φσφσφσφσφς.
Απλά μετά από λίγο καιρό θα τον συνηθίσεις και δε θα σου κακοφαίνεται.
Δε θα σου πρότεινα το Viper GT.Είναι τουριστικό κράνος και θέλει μηχανάκι
με ψιλή ζελατίνα.Εσύ με το FZ6s (και γω αυτό είχα) που έχεις θες κάτι που να
περιορίζει σημαντικά τα αραιώματα και τα πυκνώματα του αέρα γύρω από το κράνος
έτσι ώστε να μειώνονται όσο γίνεται περισσότερο οι ανεπιθύμητες ταλαντώσεις.
Τώρα,αν έχει βάλει πιο ψιλή ζελατίνα από της μαμάς,ξα σου.
φιλικά,
Γιώργος
mats8282
29/12/2008, 11:16
Εχω το Viper GT εδω και 2 χρονια με γυμνο μηχανακι,GSR,και μπορω να πω οτι μεχρι τα 170 δεν εχω κανενα προβλημα...Απο εκει και πανω μου πιεζει το κεφαλι αρκετα...Απο θορυβο δεν παιζει τιποτα το ιδιαιτερο μεχρι και την τελικη μου,ακομα και στα 272 που ειδα στιγμιαια πισω απο την ζελατινα ενος Κ7...
Επισης σε ταξιδι 5+ ωρων καθαρης οδηγησης καλοκαιριατικα,Λευκαδα-Αγρινιο-Καρπενησι-Λαμια,με μικρες ταχυτητες(και γαμω τις διαδρομες Αγρινιο-Καρπενησι,χαζεψα),με μια σταση για βενζινη και αλλη μια εξω απο το Καρπενησι για καφε δεν ειχα απολυτως κανενα προβλημα με το κρανος ουτε την παραμικρη δυσφορια.Φοβερο συστημα εξαερισμου εκτος των αλλων.
Απο την αρχη ειχε αψογη εφαρμογη στο κεφαλι μου και πιστευω οτι αξιζε και τα 570Ε που εσκασα πριν 2 χρονια να το παρω :D
johnnyestia
30/12/2008, 15:25
Thanks για τις απαντήσεις :beer:
Η απόφαση ελήφθη τελικά όταν κατάλαβα πως αν έπαιρνα το viper gt, στο πρώτο κούνημα από τον αέρα θα σιχτίριζα την ώρα και την στιγμή που δεν πήρα το RX-7.
Προχώρησα λοιπόν στην παραγγελία ενός RX-7 haga, που σαλιάριζα από παλιά. Πιστεύω την άλλη βδομάδα να το έχω :smokin:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.