Σύνδεση

View Full Version : lc4 adventure



l0nes0mecr0w
07/01/2009, 10:46
καλή χρονιά παλικάρια,

όποιος μπορεί/θέλει κτλ ας με λούσει με τα φώτα του.

θέλω πληροφορίες για ktm lc4 640 adventure. έχω βρει ένα στα 3800ευρά σε γκρι-πορτοκαλί, καινούρια λάστιχα, χούφτες, εξάτμιση μαμά, (φαινεται) ατρακάριστο και γενικα (φαίνεται) σε καλή κατάσταση.
τι χρειάζεται να προσέξω που δεν φαίνεται με την πρώτη ματιά?
το μηχανάκι θα κυκλοφορεί πολύ στην πόλη, τι παίζει από άποψη ευχρησίας (έχω εμπειρία με crm 125, kle 500, xt-x 600)? με προβληματίζει πολύ ο όγκος του ρεζερβουάρ. για ταξίδια (πχ. μέχρι τη λαμία) την παλεύει ή θα πάρεις την μπιέλα στο χέρι?

γενικά οποιοδήποτε σχόλιο καλοδεχούμενο.

ευχαριστώ εκ των προτέρων την μοτοπαρέα...

Suria
07/01/2009, 12:55
Δεν κάνει για την πόλη. Ζεσταίνεται, φθείρεται και δεν έχει και πλαϊνό σταντ. Τα after market είναι μάπα. Λαμία με το κουτάλι. Και σε ταξίδια υπέροχο, αλλά στην Εθνική θα πρέπει να μην έχεις ευαίσθητο ποπό στους κραδασμούς.
Κάνε έλεγχο στην database της ΚΤΜ για τα σέρβις και τσέκαρε τα χλμ.

KaTaNaS
07/01/2009, 13:45
αν εξαιρέσεις το μεγαλο ντεπόζιτο (με το οποίο εγώ ποτέ δεν συναντησα κανενα πρόβλημα σε σφηνες και ελιγμούς) ειναι το ιδιο μηχανακι με ολα τα λοιπα 640.

ΚΑΝΕΙ για την πόλη, οδηγικά είναι πολύ διασκεδαστικό.

ταξιδια εκτος πόλης καλύτερα να προτιμάται επαρχιακο δικτυοπ μιας και οι στροφες ειναι το φόρτε του.

αν χρησιμοποιείς εθνική ποτέ πάνω απο 140 για επρισσοτερο απο 3-4 λεπτά και να προσπαθείς να ανεβοκατεβάζεις τις στροφές, μην οδηγέις με σταθερό γκάζι για πολύ ώρα.

καθε 2500 λαδια και φιλτρα

καθε 5000 βαλβιδες

όποιο μηχανακι βρείς έλεγξε το σε εξουσιοδοτημενο.

βρες εναν στην γειτονια σου που θα το πηγαινεις για τα σερβις και πηγαινε το να το τσεκαρει.

πολυ καλοι ειναι οι

moto race-φραντζη

hellinstore 500-χελιωτης-βουλιαγμενης 500

ελλινστορε 009-oikonomoy- aigalew


η σέλα που έχει το ADV ειναι πιο μαλακή απο το απλό 640 αλλά αν καθησει και συνοδικός συντονίζονται ακόμα και τα ματοτσίνωρα σου.

καλή επιλογή γενικότερα ειδικα να εχεις σκοπό να πάτησεις χώμα όπου το μηχανακι απλα ειναι ασυναγώνιστο

l0nes0mecr0w
07/01/2009, 14:20
μια ερώτηση σχετικά με τις πολίτικές που ακολουθούν τα καταστήματα μεταχειρισμένων. είναι λογικό και σύνηθες να έχει ο ενδιαφερόμενος πρόσβαση σε ένα, περιορισμένο ίσως χρονικά, test ride του μεταχειρισμένου? εκεί που ρώτησα δεν προσφέρουν τέτοια δυνατότητα (με πρόφαση οτι το μηχανάκι είναι ανασφάλιστο), πράγμα που με κάνει επιφυλακτικό. τώρα σχετικά με τον έλεγχο σε εξουσιοδοτημένο, μιλάμε για έλεγχο στο database όπως είπε o/η Syria με βάση αριθμό πλαισίου και πινακίδα ή για έλεγχο εκ του σύνεγγης (δύσκολα θα φέρει ο άλλος το μηχανάκι σε συνεργειο για έλεγχο, δεν ξέρω αν είναι συνήθης πρακτική οπότε μπορώ να το "απαιτήσω").

ευχαριστώ.

taxydromos
07/01/2009, 14:33
l0nes0mecr0w
μπορεις να τσεκαρεις στη database αν εκανε κανονικα τα servis το μηχανακι αλλα....
πολυ πιο σημαντικο ειναι να το πας με τον ιδιοκτητη του σε εξουσιοδοτημενο της επιλογης σου για ενα καλο τσεκ....αν σου το αρνηται ο ιδιοκτητης του ειναι πολυ υποπτο!
επειτα μπορεις να ζητησεις μια βολτα μονος η με τον ιδιοκτητη σε θεση συνεπιβατη..

αν δεν γινουν τα παραπανω καλυτερα να κοιταξεις αλλου για την αγορα σου..

KaTaNaS
07/01/2009, 18:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από l0nes0mecr0w
(δύσκολα θα φέρει ο άλλος το μηχανάκι σε συνεργειο για έλεγχο, δεν ξέρω αν είναι συνήθης πρακτική οπότε μπορώ να το "απαιτήσω").


einai σχεδον αυτονοητος ο έλεγχος σε όποιο συνεργείο ο αγοραστής επιθυμεί!

καλό θα είναι να εχει sevice book το μηχανακι έστω στα πρώτα του χιλιόμετρα!

Suria
08/01/2009, 13:09
Πέρα από τον αυτονόητο έλεγχο σε μηχανικό, εγώ εννοούσα και έναν έλεγχο στο database με τον αρ. πλαισίου, ώστε να διαπιστώσεις εργασίες που έχουν γίνει στο παρελθόν και πέρα από τα σέρβις. Επίσης, είναι ένας τρόπος για να επιβεβαιώσεις ότι τα χλμ του είναι πραγματικά. Αν δεις εργασίες περασμένες στο service book και όχι στη βάση της ΚΤΜ, να είσαι λίγο καχύποπτος.

Εγώ επιμένω πάντως ότι δεν είναι μηχανή για την πόλη και δεν το λέω επειδή δεν είναι διασκεδαστικό, αλλά επειδή δεν είναι πρακτικό. Θα του βάλεις ας πούμε μπαγκαζιέρα; Ξέρω ότι είναι ιεροσυλία, αλλά αν θες τη μηχανή για την πόλη, χρειάζεται. Γι α δοκίμασε να κατεβαίνεις κάθε τόσο από το 920 mm σέλα (αν θυμάμαι καλά) χωρίς πλαϊνό σταντ, σε περίπτωση που βάλεις και μπαγκαζιέρα πίσω.

KaTaNaS
08/01/2009, 17:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από Suria
Πέρα από τον αυτονόητο έλεγχο σε μηχανικό, εγώ εννοούσα και έναν έλεγχο στο database με τον αρ. πλαισίου, ώστε να διαπιστώσεις εργασίες που έχουν γίνει στο παρελθόν και πέρα από τα σέρβις. Επίσης, είναι ένας τρόπος για να επιβεβαιώσεις ότι τα χλμ του είναι πραγματικά. Αν δεις εργασίες περασμένες στο service book και όχι στη βάση της ΚΤΜ, να είσαι λίγο καχύποπτος.

Εγώ επιμένω πάντως ότι δεν είναι μηχανή για την πόλη και δεν το λέω επειδή δεν είναι διασκεδαστικό, αλλά επειδή δεν είναι πρακτικό. Θα του βάλεις ας πούμε μπαγκαζιέρα; Ξέρω ότι είναι ιεροσυλία, αλλά αν θες τη μηχανή για την πόλη, χρειάζεται. Για δοκίμασε να κατεβαίνεις κάθε τόσο από το 920 mm σέλα (αν θυμάμαι καλά) χωρίς πλαϊνό σταντ, σε περίπτωση που βάλεις και μπαγκαζιέρα πίσω.


μην είσαι καχύποπτος διότη μέχρι και πέρσι σχεδόν κανένας εξουσιοδοτημένος δεν περνούσε εργασίες στην database... οποτε μιας και το μοτορι ειναι 5ετίας μην είσαι τοσο απαιτητικός για μηχανακι που μεχρι περσι ηταν εκτος εγγυησης

πρακτικό μπορεί να μην είναι το υψος της σέλας για κάποιον πολυ ελαφρυ (μικρο δυναμικο sag) ή κάποιον πιό κοντό (κατω του 1.75) αλλά απο την άλλη ανεβονατεβαινει ανετότατα σκαλοπάτια και πεζούλια και ότι κάνεις κέφι μεσα στην κίνηση.

επίσης μπαίνει και πλαϊνο σταντ, ή ξεχωριστά ή με μια προσθηκη στην δεξια βάση ακόμα και συγχρόνως με το διπλό.

l0nes0mecr0w
09/01/2009, 15:21
συγκριτικά με το απλό lc4, τι παραπάνω έχει να προσφέρει το ADV? μεγαλύτερη αυτονομία, δυνατούς προβολείς. καλύτερη ανεμοθωράκιση και...? Μήπως για το "μέσο" χρήστη τέτοιων μηχανών ( μετακίνηση κυρίως μέσα στην πόλη, κυριακή βόλτα στο βουνό, που και που κάνα ταξιδάκι) είναι προτιμότερο το απλό lc4?

XJR_Billy
09/01/2009, 15:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από l0nes0mecr0w
συγκριτικά με το απλό lc4, τι παραπάνω έχει να προσφέρει το ADV? μεγαλύτερη αυτονομία, δυνατούς προβολείς. καλύτερη ανεμοθωράκιση και...? Μήπως για το "μέσο" χρήστη τέτοιων μηχανών ( μετακίνηση κυρίως μέσα στην πόλη, κυριακή βόλτα στο βουνό, που και που κάνα ταξιδάκι) είναι προτιμότερο το απλό lc4?

Ομορφιά ρε φίλε... Πανέμορφο μηχανάκι !!:winka:
Πολύ πιο όμορφο (για μένα) από το απλό.:wave2:

KaTaNaS
09/01/2009, 18:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από l0nes0mecr0w
συγκριτικά με το απλό lc4, τι παραπάνω έχει να προσφέρει το ADV? μεγαλύτερη αυτονομία, δυνατούς προβολείς. καλύτερη ανεμοθωράκιση και...? Μήπως για το "μέσο" χρήστη τέτοιων μηχανών ( μετακίνηση κυρίως μέσα στην πόλη, κυριακή βόλτα στο βουνό, που και που κάνα ταξιδάκι) είναι προτιμότερο το απλό lc4?

ayta ta τρια που ανεφερες. οποτε με τα ιδια λεφτα (γιατι στα ιδια τα βρισκεις) εχεις περισσοτερα πραγματα

LOUKILOUK
10/01/2009, 13:35
θα συμφωνησω σε ολα με τον κατανα:) θα συμπληρωσω οτι σαν κατοχος της μηχανης αυτης ακομα, υστερα απο 6 και χρονια, και στο θεμα αξιοπιστιας ειναι επισης πολυ δυνατη παρα τα οσα ακουγονται (ειχα ακουσει πολλες κασσανδρες οταν το αγορασα καινουριο το2002). φοβερα διασκεδαστικο στο δρομο και στο χωμα δεν λεει οχι σε μικρα ταξιδια και στριβει καταπληκτικα παντου.Για την συντηρηση τα ειπε ολα ο κατανας και να πω μονο οτι με 100σταρα βενζινη που ειναι ταισμενο το δικο μου απο την αρχη, ο μηχανικος μου λεει οτι ειναι σε καλυτερη κατασταση απο απο αλλα κτμ με ιδιο κινητηρα που κουραρει ο ιδιος.
Παντως αν σε ενδιαφερει πωλειται και το δικο μου(σε καλυτερη τιμη) για αντικατασταση με το μεγαλο adventure

LOUKILOUK
10/01/2009, 13:51
Ξεχασα να πω οτι για το σταντ εχω απο την αρχη μονο πλαινο και ολα μια χαρα.Οταν το πηρα ειχα ζητησει και τα 2(μονο κ διπλο) αλλα στο καταστημα μου ειπαν οτι δεν μπορουσε να εχει και τα δυο και προτιμησα το μονο.Νομιζω οτι μου επαν οτι το μοντελο του 2001 μπορουσε να εχει και τα δυο αλλα δεν ειμαι σιγουρος και επισης τωρα που το σκεφτομαι δεν βρισκω γιατι να υπαρχει διαφορα...(μαλλον μακακια εκανα τοτε που δεν το εψαξα). Παιδες καλως σας βρηκα:) :wave2:

l0nes0mecr0w
11/01/2009, 12:20
καλημέρα παίδες!

για αρχή να ευχαριστήσω για την προθυμία των απαντήσεων σας και για το χρόνο που αφιερώσατε όλοι στο θέμα αυτό.

σε συζήτηση με εξουσιοδοτημένο μηχανικό της KTM πληροφορήθηκα οτι το μοντέλο του '01 έβγαζε πολλά προβλήματα στα ρουλεμάν, του στροφάλου κυρίως, με αποτέλεσμα να αποτελεί επίφοβη αγορά αν δεν έχει γίνει αντικατάσταση τους από προηγούμενο κάτοχο. ο ίδιος κύριος υπέδειξε το μοντέλο του '05 ως το πλέον αξιόπιστο και βελτιωμένο αλλά δεν ξέρω σε τι τιμές παίζει.

και για να αγγίξω ένα θέμα που ανέφεραν μέλη πιο πάνω, είδα χαρτιά service από εξουσιοδοτημένο KTM που δεν ήταν καταχωρημένα στην database της εταιρείας (σε αναζήτηση με Α.Π.).Που σημαίνει οτι για τόσο παλιά μοντέλα μάλλον δεν αποτελεί και την πιο αξιόπιστη μέθοδο διερεύνησης για την αξιοπιστία ενός μεταχειρισμένου.