View Full Version : DL 1000 Vs TIGER
xanthosd
12/01/2009, 21:46
Χτες μια παρεα απο Ξανθη....
...τρια FJR 1300, ενα ZZR-GTR 1400 ενα TIGER 1050 κι εγω DL 1000 πηγαμε βολτα για λουκανικο και τσιπουρο στο Διδυμοτειχο,(με -1 κελσιου).
Στο γυρισμο, στα τελευταια περιπου 20 km πριν φτασουμε ζητησα
απο τον κατοχο του TIGER να ανταλαξουμε τις μηχανες γιατι την ζηλεψα.
Αυτο που ειδα ειναι οτι το τρικυλινδρο Αγγλικο μηχανακι με ξετρελανε, εχει κατ'αρχην τελειο ηχο, πολυ καλυτερες επιδωσεις (με REMUS προγραμμα) απο το DL ειδικα μετα τα 180 τεραστια διαφορα, φρεναρες + οτι εχει ABS, ειναι πιο κοντο και σηκωνει πολυ παιχνιδι, εχει υπολογιστη ταξιδιου Και γενικα ειναι πανεμορφο.
το μονο που δε μου αρεσε ειναι οτι ειναι λιγο μικροτερο απο το δικο μου (σχετικα με το σωματοτυπο μου παντα) και οτι η μπαγαζιερα μοιαζει ξενο σωμα πανω του.
Δε ξερω αλλα σκεφτομαι σοβαρα την αλλαγη.
:confused: :confused:
Cpt. Haddock
12/01/2009, 22:11
Δε χρειάζεται να τη σκεφτείς κ πολύ.... :D
Τι μπαγκαζιέρα έχει ο φίλος σου;
xanthosd
12/01/2009, 22:16
Λες ε? εσυ ειχες 955 και πηρες 1050?
γενικα μου αρεσε, αλλα απο αξιοπιστια, σερβις, ανταλαντικα τι λενε?
Exei ΚΑPPA Κ46
Cpt. Haddock
12/01/2009, 22:23
Εγώ είχα 955 και αναγκάστηκα (ας ειναι καλά ο σλοβάκος που με τράκαρε) να παρω το 1050...
Το 955 μου άρεσε και μου αρέσει περισσότερο. Αλλα το 1050 ειναι καλύτερη μηχανή, αν και λιγότερο ταξιδιάρα.
Αξιοπιστία δείχνει καλή, τα πρώτα μοντέλα ειχανψιλοθεματάκια, ειδικά με το κιβώτιο, αυτό ομως πλέον έχει λυθει.
Σέρβις στα αναμενομενα επίπεδα. Τα ανταλλακτικά αργούν μερικές φορές, δυστυχώς...
Εγώ έχω τη Givi 46lt και δε χτυπάει τόσο άσχημα. Αυτή που είναι άθλια ειναι η μαμά βαλίτσα. Και άσχημη και μικρή.
Είναι όντως πιο μικρή απο το DL1000, οποτε πρέπει να δεις αν σε βολεύει σα μηχανή.
Αυτά
:beer: :beer: :beer: :beer:
υ.γ. έχει και καλές προσφορές τώρα με δώρα απο την αντιπροσωπία...
thalasinos
12/01/2009, 22:26
Εμενα αντιθετα μου αρεσει με την σχαρα και τη βαλιτσα του, 46αρα ομως οχι παραπανω! αν ηταν και λιγο μικροτερο το πισω φτερο!!!!! λιγο κοψιμο πιστευω οτι θα του κανει καλο!!
Ομως οπως ειπες και εσυ σηκωνει πολυ παιχνιδι!!!
Το καθενα με τη χαρη του!
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Εγώ είχα 955 και αναγκάστηκα (ας ειναι καλά ο σλοβάκος που με τράκαρε) να παρω το 1050...
απο τουδε και στο εξης μπορει να μην ξαναλλαξει μοντελο...για μια ζωη tiger..
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
κανε ενα ακομα τεστ το 1050 σε μεγαλυτερη αποσταση σε στροφες κ.λ.π.
ψαξε το...δες και τι προσφορες υπαρχουν που λεει και ο cpt...
και αν σε συμφερει και σου αρεσει το 1050 προχωρα
vstrider
14/01/2009, 17:35
βλέπω ότι σε ενδιαφέρει το γκάζι
το 1050 δεν έχει μόνο πιο πολύ γκάζι για να ξεκολλάς εύκολα μετά τα 180 αλλά το σημαντικότερο είναι ότι έχει ΠΟΛΥ καλύτερα φρένα!
εάν η suzuki έδινε το μηχανάκι με το μοτερ "ελεύθερο" τότε θα είχες γκάζι αλλά όχι φρένα.
στη θέση θα προχωρούσα στην αλλαγή αλλά είμαι σίγουρος ότι θα το κάνεις αφού βλέπω ότι "τρώγεσαι" :D
Αρχικά δημιουργήθηκε από xanthosd
πολυ καλυτερες επιδωσεις (με REMUS προγραμμα) απο το DL ειδικα μετα τα 180 τεραστια διαφορα,
Σαφώς και το Tiger είναι πιο γρήγορο από το DL, αλλά να ξέρεις ότι το Σουζούκι αδικείται μιας και δεν μπορεί να δείξει όλα του τα άλογα με την 5η-6η και πάνω από τα 180... Κάπου εκεί στο τελείωμα της 4ης και με την αλλαγή σε 5η (γύρω στα 180-190) επεμβαίνει ο περιοριστής του και αρχίζει να του "ψαλιδίζει" άλογα.... Γιαυτό και σε εκείνο το σημείο αρχίζει η διαφορά υπέρ του Τίγρη να γίνεται πολύ μεγάλη.
Αν τον "ξεγελάσεις" (υπάρχουν άφτερμάρκετ εξαρτηματάκια που κάνουν αυτήν την δουλειά) θα ανακαλύψεις ότι το μηχανάκι τον ίδιο ρυθμό επιτάχυνσης που έχει στα 150-170 συνεχίζει να τον έχει μέχρι τα 200-210 κοντερίσια....Και έχει και καμμιά 10-15 χιλιόμετρα επιπλέον τελική σε σχέση με "μαμα".... Δεν λέω φυσικά οτι θα κοντράρει στα ίσα το Tiger, αλλά η μεταξύ τους διαφορά θα μειωθεί αισθητά...
Το έχει κάνει αυτό ήδη ο φίλος XanthosD
Δες εδώ (δικό του είναι το Video)
Vstrom 1000 Drag (http://uk.youtube.com/watch?v=RI_t-reQsKQ)
Να σας μεταφέρω κι εγώ τις εντυπώσεις από το Test Ride που έκανα :
To Tiger είναι πιο ισσοροπημένο μηχανάκι, ελαφρύτερο, στημένο και αρκετά γρήγορο στις υψηλές στροφές επειδή είναι τρικύλινδρο. Επίσης έχει πολύ καλύτερα φρένα από το Vstrom. Οδηγείται εύκολα μέσα στην πόλη, πάει σφαίρα και σου βγάζει διάθεση για παιχνίδι.
ΟΜΩΣ
- Δεν μπορείς να το φορτώσεις το ίδιο
- Δεν είναι το ίδιο ταξιδιάρικο (αντικειμενική άποψη ιδιοκτητών)
- Σε περίπτωση πτώσης, αν βρει κάπου - πχ πεζοδρόμιο, τα πράγματα είναι λιγάκι δύσκολα (ρωτάτε τον ΕΚΕΙΝΟS. Εκείνος ξέρει :rotflmao: )
Πάραυτα είναι πιο σύγχρονο, γληγορότερο, στριφτερότερο, με ΦΡΕΝΑ !!!, χωρίς όμως τον χαρακτήρα που έχει το Vstrom στο κουβάλημα - ταξίδι.
Παρένθεση : Αν βάλεις τετραπίστονες στο Vstrom (έβαλα Nissin από CBR Fireblade 900 - Thanks to EKEINOS) τότε το DL κερδίζει στην αίσθηση των φρένων.
Επομένως.
Είσαι γλήγορος γκαζοφονιάς, που στρίβεις, ντριφράρεις, τα στήνεις ενώ παράλληλα σου αρέσει να είσαι και λιγάκι μούρη (μια και η εγγλέζα είναι εξού ευμεγέθης) ??? Τότε ο Τίγρης θα σε συναρπάσει.
Θέλεις Cargo Boat, με την κοπέλα κάπου εκεί πίσω ξεχασμένη, την ομπρέλλα θαλάσσης παραμάσχαλα και ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΡΟΠΗ ??? Τότε το DL 1000 είναι πολύ καλή λύση.
Τώρα γι αυτούς που λένε πως κερνάει τσαγάκια το Tiger στo Strom, Θα τους πω απλά έχουν απόλυτο δίκιο :rotflmao: :rotflmao:
ΕΚΤΟΣ ΚΙ ΑΝ !!!!!
:smokin: :smokin:
Βάλεις στο 1000άρι την κεφαλή από το TL.
Τότε το κέρασμα αλλάζει χέρια ...
Αυτά τα ολίγα. :beer: :beer:
xanthosd
14/01/2009, 20:19
για πες μου για την κεφαλη,
κανει καλη δουλεια;
που την βρησκουμε;
ξερεις καποιον που εβαλε;
Αρχικά δημιουργήθηκε από WWW
Βάλεις στο 1000άρι την κεφαλή από το TL.
Τότε το κέρασμα αλλάζει χέρια ...
1. μάλλον θα χρειαστείς 2 κεφαλές.
ΚΑΙ
2. :rotflmao: :bigcry: :bigcry:
Αρχικά δημιουργήθηκε από xanthosd
για πες μου για την κεφαλη,
κανει καλη δουλεια;
που την βρησκουμε;
ξερεις καποιον που εβαλε;
Καλλίτερα, κάτσε. Μην στέκεσαι όρθιος.
el_hymador
14/01/2009, 21:11
Μια απορια μονο...
Αν καποιος επιλεξει on-off, γιατι να τον ενδιαφερει το φορτωμα χιλιομετρων μετα τα 180;
:confused:
Cpt. Haddock
14/01/2009, 21:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από WWW
ΕΚΤΟΣ ΚΙ ΑΝ !!!!!
:smokin: :smokin:
Βάλεις στο 1000άρι την κεφαλή από το TL.
Τότε το κέρασμα αλλάζει χέρια ...
Προφανώς...
Απο την άλλη μπορείς και στο Tiger να βάλεις κεφαλή απο Speed Triple :evil: :D :evil:
Δεν χρειαζεται να βαλετε κεφαλες στο V-STROM αλλαξτε τα σωματα ψεκασμου (απο ΤLR ειναι πολυ μεγαλυτερα ) αλλες εξατμισεις ενα αντικοφτη και μετα αντε γιααααααααααααααα :a016: :a016: :a015:
Cpt. Haddock
14/01/2009, 21:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από JIMK7
Δεν χρειαζεται να βαλετε κεφαλες στο V-STROM αλλαξτε τα σωματα ψεκασμου (απο DL ειναι πολυ μεγαλυτερα ) αλλες εξατμισεις ενα αντικοφτη και μετα αντε γιααααααααααααααα :a016: :a016: :a015:
Μιλάμε για στοκ μηχανάκια, αν ειναι ν' αρχίσουμε τα πειράγματα, τότε η αγγλίδα δεν πιάνετε...
Επίσης:
- Δεν μπορείς να το φορτώσεις το ίδιο
- Δεν είναι το ίδιο ταξιδιάρικο (αντικειμενική άποψη ιδιοκτητών)
- Σε περίπτωση πτώσης, αν βρει κάπου - πχ πεζοδρόμιο, τα πράγματα είναι λιγάκι δύσκολα (ρωτάτε τον ΕΚΕΙΝΟS. Εκείνος ξέρει )
Για το πρώτο διαφωνώ. Το ίδιο φορτώνετε, απλά το DL όντας πιο μεγαλο σε μέγεθος δείχνει πιο ταξιδιάρικο.
Συμφωνώ οτι το DL είναι πιο άνετο σε long term trips. Κακά τα ψέματα, το 1050 δεν έχει την άνεση του 955i...
Για την πτώση δεν μπορώ να καταλάβω τι το ιδιαίτερο υπάρχει. Υποθέτοντας οτι και στα δύο έχεις βάλει κάγκελα.
:wave2: :beer: :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Μιλάμε για στοκ μηχανάκια, αν ειναι ν' αρχίσουμε τα πειράγματα, τότε η αγγλίδα δεν πιάνετε...
:wave2: :beer: :wave2:
Αυτο ξαναπεστο :D γιατι ποσα αλογα νομιζεις οτι παει η αγγλιδα :confused: και ποσα ενα V-STROM :winka:
Τα ιδια μου ελεγε ενας φιλος μου καλος με την αγγλιδα και με την αγγλιδα του και τωρα ειναι στο συνεργειο μαλλον για μπιελα :eyepop:
1) Δεν είναι εύκολο να βρεις !
2) Δεν θέλεις να τις πληρώσεις (κεφαλές + εργατικά).
3) Ποιός θα σου το φτιάξει ?
4) Τι θα έχεις στο τέλος ?
Θα πρέπει να έχεις μεγάλη λόξα με την μηχανή σου για να το κάνεις αυτό και γενικά να είσαι της μοντίφας. Πάρε GSXR καλύτερα.
Υπάρχει ένας που το έχει κάνει τη μόντα στο εξωτερικό, τοποθετώντας την κεφαλή και τα σώματα ψεκασμού από SV 1000.
Είχε βάλει στην αρχή του TL όμως έκανε πολλές μόντες για να ταιριάξει τα Throttle Bodies επειδή έχουν διαφορετική διάμετρο.
Θα βρω το Link και θα το βάλω να το δείτε (ψάχνω στο http://11109.rapidforum.com/ αλλά εκει μέσα γίνεται χαμός)
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Μιλάμε για στοκ μηχανάκια, αν ειναι ν' αρχίσουμε τα πειράγματα, τότε η αγγλίδα δεν πιάνετε...
Επίσης:
Για το πρώτο διαφωνώ. Το ίδιο φορτώνετε, απλά το DL όντας πιο μεγαλο σε μέγεθος δείχνει πιο ταξιδιάρικο.
Συμφωνώ οτι το DL είναι πιο άνετο σε long term trips. Κακά τα ψέματα, το 1050 δεν έχει την άνεση του 955i...
Για την πτώση δεν μπορώ να καταλάβω τι το ιδιαίτερο υπάρχει. Υποθέτοντας οτι και στα δύο έχεις βάλει κάγκελα.
:wave2: :beer: :wave2:
Στη Θεσσαλονίκη έπεσε ένας γνωστός του Ekeinou με Normal ταχύτητα και όπως μου είπε αχρήστευσε τον σκελετό σε πεζοδρόμιο.
xanthosd
14/01/2009, 22:17
επειδη αγγλικα, δεν τι ειναι αυτο;
http://11109.rapidforum.com/topic=120268056743
Αρχικά δημιουργήθηκε από WWW
1) Δεν είναι εύκολο να βρεις !
2) Δεν θέλεις να τις πληρώσεις (κεφαλές + εργατικά).
3) Ποιός θα σου το φτιάξει ?
4) Τι θα έχεις στο τέλος ?
Θα πρέπει να έχεις μεγάλη λόξα με την μηχανή σου για να το κάνεις αυτό και γενικά να είσαι της μοντίφας. Πάρε GSXR καλύτερα.
Υπάρχει ένας που το έχει κάνει τη μόντα στο εξωτερικό, τοποθετώντας την κεφαλή και τα σώματα ψεκασμού από SV 1000.
Είχε βάλει στην αρχή του TL όμως έκανε πολλές μόντες για να ταιριάξει τα Throttle Bodies επειδή έχουν διαφορετική διάμετρο.
Θα βρω το Link και θα το βάλω να το δείτε (ψάχνω στο http://11109.rapidforum.com/ αλλά εκει μέσα γίνεται χαμός)
Αν αλλαξει καποιος τις κεφαλες σαφως και παει μακρια η βαλιτσα το θεωρω ακομα και εγω υπερβολη ασε που μετα ποιος θα το κανει καλα :lol: :rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από xanthosd
επειδη αγγλικα, δεν τι ειναι αυτο;
http://11109.rapidforum.com/topic=120268056743
Δεν ειναι τιποτα δειχνει ο μαγκας με δυο αντιστασεις και ενα τρανζιστορ πως φταχνεις ενα αντικοφτη ΑΛΛΑ που να καθεσαι να πλεκεις παρε απο εδω ενα ετοιμο που γραφει πανω και τι ταχυτητα εχεις και ξεπερδευεις :beer:
http://www.healtech-electronics.com/
Αρχικά δημιουργήθηκε από JIMK7
Αν αλλαξει καποιος τις κεφαλες σαφως και παει μακρια η βαλιτσα το θεωρω ακομα και εγω υπερβολη ασε που μετα ποιος θα το κανει καλα :lol: :rotflmao:
Κάποιοι εκεί μέσα έχουν αλλάξει ολόκληρους κινητήρες από SV !!!!
http://11109.rapidforum.com/topic=123872573503
Για πολύ τρέλλα μιλάμε ...
Cpt. Haddock
14/01/2009, 22:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από WWW
Κάποιοι εκεί μέσα έχουν αλλάξει ολόκληρους κινητήρες από SV !!!!
http://11109.rapidforum.com/topic=123872573503
Για πολύ τρέλλα μιλάμε ...
Που να δεις κάποιοι τι κινητήρες βάζουν στα SV :lol: :evil: :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από WWW
Κάποιοι εκεί μέσα έχουν αλλάξει ολόκληρους κινητήρες από SV !!!!
http://11109.rapidforum.com/topic=123872573503
Για πολύ τρέλλα μιλάμε ...
Καλα στο τσακ ηταν να βαλω και εγω καποτε σε ενα V-STROM απο ΤLR μοτερ αλλα τελευταια στιγμη για καλη του τυχη αλλαξε γνωμη :lol:
argy_kap
15/01/2009, 08:28
Ο τίγρης είναι άλλο μηχανάκι, εγώ έχω κάνει την αλλαγή....
Το μόνο αρνητικό που έχω να πω σε σχέση με το Strom είναι η κάλυψη απο τον αέρα αλλά μετα απο 3 ζελατίνες μπορώ να πω οτι με την GIVI φτανει στο strom. Στο φόρτωμα ειναι ακριβώς το ίδιο, εγώ κράτησα τις βαλίτσες μου και άλλαξα απλά τις βάσεις, δεν έχει θέμα.....
Ο ήχος πάντως του τρικύλινδρου μαζί με την Zard νομίζω οτι είναι όλα τα λεφτα.....
Αχχχχ......έρωτας.......πάρτο τώρα που έχει προσφορά 1000? σε extra η Ελιοφίλ....
Περιμένω με ανυπομονησία Level III Μάιο Σέρρες με τον τίγρη.....:beer: :beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από WWW
Θέλεις Cargo Boat, με την κοπέλα κάπου εκεί πίσω ξεχασμένη, την ομπρέλλα θαλάσσης παραμάσχαλα και ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΡΟΠΗ ??? Τότε το DL 1000 είναι πολύ καλή λύση.
Τι σε κάνει να πιστεύεις πώς φορτώνεται περισσότερο το στρομ..?
Γιατί το εγγλέζικο δεν παίρνει ομπρέλλα θαλλάσης...?
Γιατί η κοπέλα ξεχνιέται στο στρόμ...?
Πόση πραγματικά περισσότερη ροπή έχει σε σχέση με το εγγλέζικο...?
(αν ανοίξεις το πορτ μπαγκάζ του αμαξιού σου, ενώ από εχθες το βράδυ έχεις ΞΕΧΑΣΕΙ μέσα τον σκύλο σου και την γυναίκα σου, ποιός πιστεύεις ότι θα χαρεί περισσότερο...? - άσχετη η ερώτηση αλλά μου ήρθε συνειρμικά...)
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Τι σε κάνει να πιστεύεις πώς φορτώνεται περισσότερο το στρομ..?
(αν ανοίξεις το πορτ μπαγκάζ του αμαξιού σου, ενώ από εχθες το βράδυ έχεις ΞΕΧΑΣΕΙ μέσα τον σκύλο σου και την γυναίκα σου, ποιός πιστεύεις ότι θα χαρεί περισσότερο...? - άσχετη η ερώτηση αλλά μου ήρθε συνειρμικά...)
Τον φουκαρά τον σκύλο ...
Αν στη θέση της γυναίκας βάλεις την ΠΕΘΕΡΑ τότε αλλάζει το πράγμα
:rotflmao: :rotflmao:
LiakosVstrom
21/01/2009, 10:37
και τα 2 μηχανάκια είναι πολύ όμορφα. με το Vstrom είσαι απλά... άρχοντας ενώ το tiger είναι πολύ παιχνιδιάρικο.
το v-strom είναι από τα πιο όμορφα και αξιόπιστα μηχανάκια που κυκλοφορούνε ... αλλά... ήμαρτον τόσα χρόνια που το βγάζει η Suzuki μόνο τα αυτοκόλλητα αλλάζει και τα χρώματα από ματ σε γυαλιστερά. μια ανανέωση επιτέλους! και αυτός ήταν ένας από τους λόγους που ενώ ήμουν σε δίλλημα για το ποιο από τα 2 να πάρω τώρα που θέλω να αλλάξω μηχανή..... v-strom1000 ή tiger 1050, πάω για το tiger.
:ninja: :ninja:
reinmeister
21/01/2009, 11:08
ολοι θελουν ταξιδιαρικο μηχανακι που να ειναι και λιγο παιχνιδιαρικο...
ολοι σε hayabusa θα καταληξουν....:D
manhunter
21/01/2009, 11:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
ολοι θελουν ταξιδιαρικο μηχανακι που να ειναι και λιγο παιχνιδιαρικο...
ολοι σε hayabusa θα καταληξουν....:D
Στοκ
:blush:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.