PDA

View Full Version : Νέοπας

teo_gr
14/01/2009, 19:01
Καλησπέρα παίδες . Η αναζήτηση μου σε θέματα σχετικά με μηχανές με έφερε στο φόρουμ αυτό και όπως βλέπω το κατέχετε το θέμα , οπότε θα θέσω απευθείας τον προβληματισμό μου.

Πρώτα απ' όλα να σας πω ότι δεν εχω ούτε καν δίπλωμα για μηχανή , έχω οδηγήσει μηχανάκι ελάχιστες φορές σα παιδί και εγώ , οπότε είμαι τελείως άσχετος με το θέμα. Λόγω της δουλειάς μου μου χρειάζεται επειγόντως μηχανή και έχω ήδη κινήσει τις διαδικασίες για το δίπλωμα.

Το θέμα είναι οτι δεν είμαι σίγουρος για το τι μηχανή μπορώ να οδηγήσω και τι θα πάρω τελικά. Εννοείται θα χρησιμοποιώ τη μηχανή και εκτός κέντρου εαν και εφόσον δεν είναι κανα 50αράκη. Έψαξα σε διάφορες αντιπροσωπείες , διάφορες μάρκες και έχω ερωτευτεί ηδη το v-strom 650, αλλά και άλλα διάφορα στα ίδια κυβικά.
"ΠΟΥ ΠΑΣ ΡΕ ΚΑΡΑΜΗΤΡΟΟΟΟΟΟ" σκέφτομαι .. . Η ερωτησή μου ειναι η εξής . Μπορώ εγω σα νέοπας να οδηγήσω επιτυχώς (χωρίς να σκοτωθώ) μια μεγάλη μηχανή ή αναγκαστικά να κοιτάξω για κανα μεγάλο σκούτερ (πχ Burgman 400 , Xevo κτλ) ;;; Ή ΟΥΤΕ τέτοιο το 'χω ;!;!;!

Δώστε καμια βοήθεια παιδιά γιατί με κόβω με κανα Chaly στο τέλος ..

bentouza
14/01/2009, 21:38
μπορεις να οδηγησεις μεγαλο μηχανακι για αρχη (αν κ δεν ενδείκνυται κατα την προσωπικη μου αποψη).

το θεμα ειναι αν θα κανεις τη δουλεια σου..

κοιτα ποσα μαζεμενα πραγματα θα πρεπει να κανεις:

1)να μαθεις το μηχανακι. οσο πιο μεγαλο-ψηλο-βαρύ τοσο το δυσκολοτερο
2)να μαθεις την "κινηση" (αλλο πραγμα η μετακινηση με μηχανακι). δυσκολο πραμα
3)να κανεις κ τη δουλεια σου

σαν πολλα δεν ειναι για αρχη;
ειδικα αμα εχεις το αγχος σου για τη δουλεια να εχεις κ εξτρα το μεγαλο μηχανακι;;

αποκλειεις κατι μικροτερο κ ελαφρυτερο;

επισης δεν θα σου προτεινα με το που το παρεις να ξεκινησεις να πας καπου συγκεκριμενα, συγκεκριμενη ωρα κτλ.
αστο στην αρχη μονο για βολτες..

τωρα να πω ξανα για κρανος, μπουφαν, γαντια, μποτες κτλ κτλ;;;;

XJR_Billy
14/01/2009, 21:45
Καλώς ήρθες στο φόρουμ φίλε!:beer: :beer: