Σύνδεση

View Full Version : Τι εφτιαξε ο ανθρωπΑς!!!



el_hymador
14/01/2009, 22:13
:a23:

Πηρε ενα Ducati 1000 DS, μετετρεψε τον πισω κυλινδρο σε κομπρεσορα και με τα μολις 498 κ.εκ. του μπροστινου κυλινδρου εβγαλε 102 ιππους...

εδω: http://www.v11lemans.com/forums/index.php?showtopic=14309

και εδω (Γαλλικα): http://www.motorevue.com/site/l-astucieux-compresseur-de-la-tmf-ducati-v-one-37810.html


152298

el_hymador
14/01/2009, 22:14
Σε γενικες γραμμες ετσι λειτουργει...


152299

SVX
14/01/2009, 22:18
και ναρθει τωρα κανενας απο την παρεα λεει... και να του πει....
"_ να το παρω μια γρηγορη να δω πως παει?στις χαμηλες να το νιωσω μονο μωρε...δε θα πλησιασει στα κοκκινα..." :lol: :lol: :lol: :lol:

Tpap
14/01/2009, 22:20
Καλά λέω, ότι μόνο για κομπρεσέρ κάνουν αυτά...

sotpag
14/01/2009, 22:23
δεν ειναι κακο !!!!!!!!

devil's animal
14/01/2009, 22:50
και?:confused:

el_hymador
14/01/2009, 22:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
και?:confused:

α τιποτα μωρε...

:a018:

makis206
15/01/2009, 07:36
Με τρέλααααααααα !!

:beer: :beer:

Aggelos_SV
15/01/2009, 14:55
Σίγουρα καλή δουλίτσα έκανε ο μεσιές:)
Αλλά πιο το όφελος από μια τέτοια μετατροπή?102 ίπποι απόδοσης από (πρώην) 1000άρη κινητήρα...το εργοστασιακό Ducati πάνω κάτω ( ίσως όχι κάτω) την ίδια απόδοση δεν είχε?

Καλή και καινοτόμος μετατροπή που σίγουρα θα έπαιρνε κάποια υποτροφία αν ήταν σε επίπεδο πρωπτυχιακού φοιτητή μηχ .μηχ. και που σίγουρα προσφέρει πολλά στην τεχνογνωσία...αλλά το κέρδος ποιό είναι από project αυτό?Κατανάλωση μήπως?Αξιοπιστία?:confused:

sapila racing
15/01/2009, 15:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από Aggelos_SV
Σίγουρα καλή δουλίτσα έκανε ο μεσιές:)
Αλλά πιο το όφελος από μια τέτοια μετατροπή?102 ίπποι απόδοσης από (πρώην) 1000άρη κινητήρα...το εργοστασιακό Ducati πάνω κάτω ( ίσως όχι κάτω) την ίδια απόδοση δεν είχε?

Καλή και καινοτόμος μετατροπή που σίγουρα θα έπαιρνε κάποια υποτροφία αν ήταν σε επίπεδο πρωπτυχιακού φοιτητή μηχ .μηχ. και που σίγουρα προσφέρει πολλά στην τεχνογνωσία...αλλά το κέρδος ποιό είναι από project αυτό?Κατανάλωση μήπως?Αξιοπιστία?:confused:

Καμμια καινοτομία για την ακρίβεια.

Την ιδέα την τσίμπησε απο το DKW UL350 του 1934-1938.

Αυτο ειχε 2 κυλίνδρους χωρισμένους στα 2 αλα Twingle κι αλλον εναν να λειτουργεί σαν τρόμπα για τους άλλους.
Το σύστημα ονομαζόταν Ladenpumpe και δούλευε καλά στα αγωνιστικά που ανέβαζαν πολλές στροφές, εβγαζε 38 ίππους τότε.
Πολύ δύσκολο να σχεδιάσει κάποιος κάτι το πραγματικά νεο στις ΜΕΚ.


152361

el_hymador
15/01/2009, 15:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από Aggelos_SV
Σίγουρα καλή δουλίτσα έκανε ο μεσιές:)
Αλλά πιο το όφελος από μια τέτοια μετατροπή?102 ίπποι απόδοσης από (πρώην) 1000άρη κινητήρα...το εργοστασιακό Ducati πάνω κάτω ( ίσως όχι κάτω) την ίδια απόδοση δεν είχε?

Καλή και καινοτόμος μετατροπή που σίγουρα θα έπαιρνε κάποια υποτροφία αν ήταν σε επίπεδο πρωπτυχιακού φοιτητή μηχ .μηχ. και που σίγουρα προσφέρει πολλά στην τεχνογνωσία...αλλά το κέρδος ποιό είναι από project αυτό?Κατανάλωση μήπως?Αξιοπιστία?:confused:

Ρε συ δεν γινονται ολα με αποτερο σκοπο καποιο οφελος...μερικες φορες γινονται και απο σκετη κ@υλ@..

το γνωστο:

-Γιατι το εκανες;

>Γιατι μπορω...

sapila racing
15/01/2009, 15:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
Ρε συ δεν γινονται ολα με αποτερο σκοπο καποιο οφελος...μερικες φορες γινονται και απο σκετη κ@υλ@..

το γνωστο:

-Γιατι το εκανες;

>Γιατι μπορω...

Σωστό κι αυτό!

Και καλά εκανε ο ανθρωπος, τωρα αν εχει πραγματικά σκοπιμότητα αυτη η πατέντα ειναι αλλο κεφάλαιο.
Αν γίνει κανα πρωτάθλημα SOS ξανα, το συγκεκριμένο θα εχει το πάνω χέρι :winka:


Το σίγουρο ειναι οτι θα μπορεί να ανεβάσει πολλές περισσότερες στροφές, κατα κάποι τρόπο μοιάζει με το supermono που ηταν τρομερα πολύστροφο για μονοκυλινδρο.

Aggelos_SV
16/01/2009, 17:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
Ρε συ δεν γινονται ολα με αποτερο σκοπο καποιο οφελος...μερικες φορες γινονται και απο σκετη κ@υλ@..

το γνωστο:

-Γιατι το εκανες;

>Γιατι μπορω...

Mάλλον όσο πάει γίνομαι όλο και περισσότερο τεχνοκράτης:D :bawl:



Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Το σίγουρο ειναι οτι θα μπορεί να ανεβάσει πολλές περισσότερες στροφές, κατα κάποι τρόπο μοιάζει με το supermono που ηταν τρομερα πολύστροφο για μονοκυλινδρο.

:winka: ...και μου πέρασε απ'το μυαλό...

Tpap
16/01/2009, 18:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Το σίγουρο ειναι οτι θα μπορεί να ανεβάσει πολλές περισσότερες στροφές...

Άρη, δεν ισχύει αυτό, φίλε...

Αφού ξέρεις ότι ο μέγιστος ρυθμός περιστροφής ενός κινητήρα καθορίζεται (σχεδόν αποκλειστικά) από δύο βασικότατους παράγοντες: γραμμική ταχύτητα πιστονιού και αναπνοή (valvetrain). Και τα οποία μάλλον παρέμειναν τα γίδια, έστω και στον ένα κύλινδρο.

άρα όσες στροφές ανέβαζε πρίν ,τόσες περίπου θα ανεβάζει και τώρα...

Έπειτα μου κάνει εντύπωση πώς δεν σκέφτηκες το προφανές:
εφ'όσον είναι ντουκάτι αν υπερστροφάρει, θα σκορπίσει.
Εδώ σκορπάνε στο ρελαντί.
:lol: :beer: :wave2:

tifoefs
26/01/2009, 18:19
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Παει για διαμαχες !!

:a2: :a30: :a01: :a01:

Tpap
26/01/2009, 21:38
Αντιλαμβάνεσαι, ότι δεν υπάρχει λόγος.

Η σιωπή των δουκατίστι, έχει ήδη εκληφθεί ως καταφατική απάντηση.

screamer
10/02/2009, 09:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Αντιλαμβάνεσαι, ότι δεν υπάρχει λόγος.

Η σιωπή των δουκατίστι, έχει ήδη εκληφθεί ως καταφατική απάντηση.


:rotflmao: :bigcry:

screamer
10/02/2009, 09:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Άρη, δεν ισχύει αυτό, φίλε...

Αφού ξέρεις ότι ο μέγιστος ρυθμός περιστροφής ενός κινητήρα καθορίζεται (σχεδόν αποκλειστικά) από δύο βασικότατους παράγοντες: γραμμική ταχύτητα πιστονιού και αναπνοή (valvetrain). Και τα οποία μάλλον παρέμειναν τα γίδια, έστω και στον ένα κύλινδρο.

άρα όσες στροφές ανέβαζε πρίν ,τόσες περίπου θα ανεβάζει και τώρα...

Έπειτα μου κάνει εντύπωση πώς δεν σκέφτηκες το προφανές:
εφ'όσον είναι ντουκάτι αν υπερστροφάρει, θα σκορπίσει.
Εδώ σκορπάνε στο ρελαντί.
:lol: :beer: :wave2:


:rotflmao: :bigcry: