View Full Version : FJR1300 vs BMW K1300s
Πάει τέταρτη μέρα κι ακόμα δεν έχει ξεκολλήσει το μυαλό μου από αυτην τη σκέψη. Εχω το αγαπημένο μου FJR1300 (7/07) όπου μόλις κατάλαβα οτι έχω δεθεί και συναισθηματικά μαζί του αφού στενοχωριέμαι με τη σκέψη οτι θα το αποχωριστώ, όταν έχω κάνει 25 χιλιάδες χιλιόμετρα μαζί του , από τα οποια τα 18χ στο εξωτερικό.....
Ο λόγος , οτι έχω κολλήσει με τη νέα BMW K1300S που έρχεται σε κανα δίμηνο......
Δεν είχα ποτέ BMW παρότι έχω αλλάξει πάνω από 10 μοτοσυκλέτες σε 20 χρόνια , και πάντα τις σνομπάριζα, λόγω τιμής, είναι γιάπικες, είναι για πλούσιους , είναι για Κολωνάκι κλπ
Φοβάμαι μήπως μπλέξω αν πάρω την K1300 S , συνεργεία, αξεσουάρ (ακόμα αυτή η ΜΑΚΑΝ τα έχει...? Παναγιά μου!!)...
Δεν ξέρω τι να πω και τι να κάνω....καμια γνώμη...??? :confused:
macrozan
15/01/2009, 02:44
το αντίστοιχο αυτού που έχεις είναι το K1300GT όχι το K1300S ! Αμα θες μπέμπα τώρα είναι σε καλές τιμές από γερμανία τα Κ1200GT του 2007-8 και θα γλυτώσεις και 8-9 χιλιάρικα !
manhunter
15/01/2009, 07:21
Πάρε μπούσα
:D :D :D :D :D
Κοίτα πως φορτώνεται
:smilea: :smilea: :smilea:
152327
el_hymador
15/01/2009, 07:29
Εγω να πω τη μαλακια μου, οσα K1200 εχω οδηγησει (R,S & GT) εχουν κινητηρα πυροτεχνημα που σε βαζει σε warp speed τουλαχιστον σε θεμα αισθησης, αλλα δεν μου αρεσε καθολου το γεγονος οτι ειχαν αποτομη αποκριση χαμηλα και σε συνδυασμο με τον αξονα σου εσπαζαν τα @@δια...
Ισως στα 1300 να το εχουν διορθωσει αυτο βεβαια...
Το σιγουρο ειναι οτι δεν εχουν καμμια σχεση με BMW στον δρομο...για τιμες, ανταλλακτικα κτλ εχουν και παραεχουν...
Cpt. Haddock
15/01/2009, 07:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από panosko
από 10 μοτοσυκλέτες σε 20 χρόνια , και πάντα τις σνομπάριζα, λόγω τιμής, είναι γιάπικες, είναι για πλούσιους , είναι για Κολωνάκι κλπ
Φοβάμαι μήπως μπλέξω αν πάρω την K1300 S , συνεργεία, αξεσουάρ (ακόμα αυτή η ΜΑΚΑΝ τα έχει...? Παναγιά μου!!)...
Δεν ξέρω τι να πω και τι να κάνω....καμια γνώμη...??? :confused:
η ΜΑΚΑΝ έχει να κάνει μονο με τα προϊόντα της touratech :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από macrozan
το αντίστοιχο αυτού που έχεις είναι το K1300GT όχι το K1300S ! Αμα θες μπέμπα τώρα είναι σε καλές τιμές από γερμανία τα Κ1200GT του 2007-8 και θα γλυτώσεις και 8-9 χιλιάρικα !
Ναι το ξέρω αλλά δεν μου αρέσει καθόλου το GT , κι εξάλλου το βλέπω και σαν αλλαγή για όχημα με περισσότερο γκάζι αλλά και τουρισμού μαζί. Θυμάμαι που πηγαίναμε Atostrada με 200-220 φουλ φορτωμένοι για ώρες .....με την K13 με φαντάζομαι να πηγαίνω με ακόμα μεγαλύτερ ταχύτητα ταξιδίου....!!cool..!! Βέβαια δεν ξέρω αν θα είναι και το ίδιο άνετη για τον συνεπιβάτη όσο η δικιά μου....μπέρδεμα.
Ναι το ξέρω οτι η ΜΑΚΑΝ εχει τα Touratech, αυτό εννούσα.....ξέρω....
Αρχικά δημιουργήθηκε από panosko
Πάει τέταρτη μέρα κι ακόμα δεν έχει ξεκολλήσει το μυαλό μου από αυτην τη σκέψη. Εχω το αγαπημένο μου FJR1300 (7/07) όπου μόλις κατάλαβα οτι έχω δεθεί και συναισθηματικά μαζί του αφού στενοχωριέμαι με τη σκέψη οτι θα το αποχωριστώ, όταν έχω κάνει 25 χιλιάδες χιλιόμετρα μαζί του , από τα οποια τα 18χ στο εξωτερικό.....
Ο λόγος , οτι έχω κολλήσει με τη νέα BMW K1300S που έρχεται σε κανα δίμηνο......
Δεν είχα ποτέ BMW παρότι έχω αλλάξει πάνω από 10 μοτοσυκλέτες σε 20 χρόνια , και πάντα τις σνομπάριζα, λόγω τιμής, είναι γιάπικες, είναι για πλούσιους , είναι για Κολωνάκι κλπ
Φοβάμαι μήπως μπλέξω αν πάρω την K1300 S , συνεργεία, αξεσουάρ (ακόμα αυτή η ΜΑΚΑΝ τα έχει...? Παναγιά μου!!)...
Δεν ξέρω τι να πω και τι να κάνω....καμια γνώμη...??? :confused:
Επειδη σε κοβω ψημενο να μην αντισταθεις στη μπεμπα ............... μεγειες μεγειες :beer:
gixxerpap
15/01/2009, 14:11
αντε να πω και γω την παπαριά μου ...το kawasaki 1400 GTR το σκέφτηκες καθόλου?
αν τα χρήματα δεν είναι πρόβλημα, πάρε την μπέμπα!
μπορεί να σου κοστίζει λίγο παραπάνω σε service αλλά οι διαφορές δεν είναι τραγικές....εκτός αυτού, αν χρειαστείς κάτι στο εξωτερικό, η κάλυψη θα είναι πιο άμεση και ολοκληρωμένη;)
ασ βαλει καποιος καμια φωτογραφια και τεχνικα για να το σκεφτουμε....:rolleyes:
Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
αντε να πω και γω την παπαριά μου ...το kawasaki 1400 GTR το σκέφτηκες καθόλου?
αν τα χρήματα δεν είναι πρόβλημα, πάρε την μπέμπα!
μπορεί να σου κοστίζει λίγο παραπάνω σε service αλλά οι διαφορές δεν είναι τραγικές....εκτός αυτού, αν χρειαστείς κάτι στο εξωτερικό, η κάλυψη θα είναι πιο άμεση και ολοκληρωμένη;)
18.000 για γιαπωνέζο?....Δηλαδή δίνω 12 την δικιά μου και βάζω κι άλλα 6 για να πάρω 10 άλογα παραπάνω, κι ακόμα περισσότερο βάρος, και αμφιλεγόμενη ποιότητα....δεν νομίζω οτι αξίζει σε καμία περίπτωση.
Ενώ το Κ1300 , που το κόβω να φτάνει κανα 20άρι χιλιάδες full, είναι κάτι διαφορετικό, πιο πύραυλος, και κάνει και για ταξίδια.
Ε, κι αμα δεν μ'αρέσει τελικά το Κ1300 , το βάζω μια αγγελία 15 χιλιάρικα και πωλείται εύκολα φαντάζομαι.
:alien:
Επίσης, για Busa δεν το συζητάω, αυτά είναι για δρόμους USA με ατελείωτες ευθείες, δεν κάνει η Busa για Ελλάδα, είναι dragster εργαλείο για ευθείες μόνο, κι άμα το φορτώσεις όπως στη φωτο πιο πάνω, άστα να πάνε, μόνο ευχάριστο ταξίδι δεν κάνεις - πόσο μάλλον και με συνεπιβάτη!! Στριμόκωλο και ασταθές όσο κανένα.
Αρχικά δημιουργήθηκε από MCN
MCN’s Andy Downes is on the new BMW K1300 launch in Spain with three new bikes being ridden for the first time - the K1300 R naked bike, the faired S and the touring GT model and has now just stepped off the new BMW K1300R after riding the new K1300S earlier today. This is what he has to say.
“If anything the roadster R is even better than the sports-tourer S I rode earlier – except for the tyres, that is.
"The R is fitted with Continentals which aren’t a patch on the S’s Metzelers. That said, the R is a great bike.
"It’s great to hustle around the tight Spanish hairpins near Ronda, surprisingly there’s decent weather protection and there’s lots of nice detailing, too – it comes with crash mushrooms and mini indicators, for example, all as standard.”
Θα εχει αναλυτικη παρουσιαση στο τευχος που βγαινει στις 21 Γεναρη
Αρχικά δημιουργήθηκε από Lazio
Επειδη σε κοβω ψημενο να μην αντισταθεις στη μπεμπα ............... μεγειες μεγειες :beer:
Ειμαι τόσο αποπροσανατολισμένος, που έκλεισα test ride μια BMW R1200GS Adventure. Αν μου αρέσει θα την πάρω, καθώς έτσι δεν θα χάνω πια τα εκτός δρόμου κομμάτια και λένε οτι κάνει και για ταξίδια με κάποιες παραχωρήσεις βέβαια. Πάντως χλωμό το βλέπω γιατι είναι πολύ ογκώδης μοτοσυκλέτα, και για συγκεκριμένο σωματότυπο που δεν διαθέτω (1.78, 80 kg είμαι εγώ , ενώ αυτή είναι για 1.90 και άνω και bodybuilder-άδες). :hypnotize
thalasinos
15/01/2009, 20:50
Και ομως φιλε panosko ειχα fjr1300 και τωρα πηρα το GTR1400 τα κιλα τις μηδενιζονται με το που ξεκινας, απο ποιοτητα κορυφαια!! διαφορικο-σασμαν αψογο και χωρις κλακ-κλουκ! για τα αλογα δεν δινω και ιδιαιτερη σημασια κανε μια δοκιμη και θα δεις οτι ειναι σαφως καλυτερο του φουτζουρα!! εξαλου και εσυ κοντα στα 17000 εδωσες για γιαπονεζο!!! μην τα κατηγορεις δεν κανει!!!:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από thalasinos
Και ομως φιλε panosko ειχα fjr1300 και τωρα πηρα το GTR1400 τα κιλα τις μηδενιζονται με το που ξεκινας, απο ποιοτητα κορυφαια!! διαφορικο-σασμαν αψογο και χωρις κλακ-κλουκ! για τα αλογα δεν δινω και ιδιαιτερη σημασια κανε μια δοκιμη και θα δεις οτι ειναι σαφως καλυτερο του φουτζουρα!! εξαλου και εσυ κοντα στα 17000 εδωσες για γιαπονεζο!!! μην τα κατηγορεις δεν κανει!!!:wave2:
Στα λεφτά αυτά (19.000 πάνω κάτω) παίζουν τρία μηχανακια για μένα.
1.BMW R1200Gs Adventure
2.Kawasaki GTR 1400
3.BMW K1300S
Σχετικά με την GTR1400 , αν θεωρείς οτι είναι τώρα καλύτερη από το FJR (που δεν το νομίζω γιατι είναι πιο βαρια, πιο ογκώδης, πιο ακριβή σε όλα γενικώς) τι νομίζεις οτι θα γίνει μόλις βγεί η καινούργια FJR1400 ....?? Θα είναι ακόμα καλύτερη η GTR? Δύσκολο.
Θα το κοιτάξω πάντως, ξεκινώντας με ενα test ride από την R1200 GS και θα σου πώ σύντομα.
Κι αν δεν κάτσει τίποτα από τα παραπάνω, παίρνω ένα μεταχειρισμένο καθαρό κι ένα μεταχειρο sport touring κι είμαι άρχοντας , και με λιγότερα λεφτά!
ΥΓ : Κάνε μου μια καλή σύγκριση είτε εδώ είε μέσω π.μ. αφού είχες κι εσύ FJR.
Αρχικά δημιουργήθηκε από panosko
Στα λεφτά αυτά (19.000 πάνω κάτω) παίζουν τρία μηχανακια για μένα.
1.BMW R1200Gs Adventure
2.Kawasaki GTR 1400
3.BMW K1300S
το 3. :a013:
thalasinos
15/01/2009, 22:23
Tο GTR στα 16000!!!!!:D
Αρχικά δημιουργήθηκε από thalasinos
Tο GTR στα 16000!!!!!:D
Η GTR απορρίπτεται καθώς έφαγα ήδη αρκετές ώρες παίρνοντας πληροφορίες και διαβάζοντας γνώμες.
το videaki επίσης αυτό ήταν το κερασάκι αφού δεν πήρε καθόλου καλές κριτικές από άποψη κινητήρα αλλά και σε σταθερότητας σε αργες ταχύτητες (εχω δει αλλα δυο βιντεάκια οπου δειχνει να πέφτουν οι αναβάτες της σε αργό κόψιμο!!)
http://www.youtube.com/watch?v=IMujl6ZK_lY&feature=related
R 1200GS : Ωραίο, πέρασε το test ride μου άψογα, αλλά οταν το γύρισα πίσω μεσ'τη λάσπη μόνο που δεν κλαίγανε.....οχι οτι είχαν άδικο βέβαια, το παρακάνα κι εγώ πήρα μονοπάτι γνωστό για καθαρά μόνο, και το γύρισα αγνώριστο, πάντως χωρίς καμία πτώση (θυμήθηκα τις παλιές καλές εποχές μου!). Τελος πάντων, εκει που θέλω να καταλήξω είναι το GS απλά ΔΕΝ ΠΛΕΝΕΤΑΙ !!! όπως όλα τα άλλα...!! Δηλαδή αν το πας στην πίεση, την έκατσες!! πρέπει με λαστιχάκι, και χεράκι, σιγα σιγα! Ελεος!! Σιγα μη δώσω τόσα λεφτά και παρω μηχανή που θα με κάνει να καταριέμαι όταν λερώνεται! Ακυρη!! Πάει κι αυτή! (Χίλια συγνώμη που τη λάσπωσα έτσι ειλικρινά.)
Σιγα σιγά καταλήγουμε.
Εμεινε το K1300S , αλλά αυτό δεν υπάρχει test ride ακόμα.....
:smokin: ειμαι πολύ γρήγορος!
Μάλλον εκεί καταλήγουμε τελικά.....αρκεί να φορτώνεται όμως κι ολας γιατι το καλοκαιρι έχομε Βαρκελώνη!!
Μήπως επι τι ευκαιρία μπορέι κάποιος να μου το εξηγήσει αυτό , σχετικά με το γιατι δεν μπορείς να πλύνεις μια R1200GS στην πίεση?
Αυτο μου εμεινε, δεν το είχα ξανακούσει ποτέ! Είναι σοβαρά πράγματα τώρα αυτά? Η κάνω λάθος?
:confused:
βρε συ κρατα το fjr λεμε.θα χτυπας το κεφαλι σου αν το αλλαξεις...
σκεψου κ το αλλο.θα δωσεις το fjr που ειναι 1300 για να παρεις το k1300s που ειναι επισης 1300!!
η διαφορα ποια ειναι δλδ?
το ενα εχει μαμα 143 το αλλο μαμα 167.δλδ γι αυτα τα τα 24 αλογα παραπανω θα θυσιασεις ΟΛΑ τα υπολοιπα που σου δινει το fjr κ δεν σου τα δινει το κ1300s.
fjr:1300-143ps-ανεση!!-δυναμη-αυτονομια(ρεζερβουαρ 25λιτρο)-πλαινες βαλιτσες στανταρ
k1300s:1300-167ps-ανεση γιοκ-δυναμη λιγο παραπανω απο το fjr-αυτονομια?-πλαινες βαλιτσες σιγουρα οχι στανταρ!!
τεσπα εσυ διαλεγεις:wave2: :wave2:
To gs πλενετε μια χαρα και με οση πιεση θελεις...Εχει πλυθει επανελλημενα και δεν εκανε τσικ...μονο μια φορα που του μπηκαν τα σαπουνια στα ματια....:wave2:
με johnson's το πλενεις εσυ το θκος??
:D :D
thalasinos
17/01/2009, 09:01
Σιγα σιγά καταλήγουμε.
Εμεινε το K1300S , αλλά αυτό δεν υπάρχει test ride ακόμα.....
:smokin: ειμαι πολύ γρήγορος!
Μάλλον εκεί καταλήγουμε τελικά.....αρκεί να φορτώνεται όμως κι ολας γιατι το καλοκαιρι έχομε Βαρκελώνη!! [/B][/QUOTE]
.................................................................................................... .........................................
Η Γνωμη μου ειναι να παρεις αυτο που σε κανει το κλικ! και απο οτι βλεπω ειναι το BMW.!!
Αν παρεις κατι μονο και μονο επειδη εχεις ακουσει καλες κριτικες και στην πορεια δεν σου αρεσει??? τοτε τι κανεις??
Γνωμες κριτικες και συμβουλες απειρες ,αλλα εχουν υπερ αλλα εχουν κατα, ετσι ειναι μακαρι να υπαρχει καποιο που να εχει μονο υπερ!!!!!
Γι΄αυτο παρε αυτο που λεει η καρδια σου!! και κατα να εχει, η αγαπη και το παθος που θα εχεις ουτε καν που θα σε νοιασουν!! παρε το bmw γιατι σε βλεπω δεν κρατιεσαι!!
Ποτε ειπες θα το παρεις;;;; Δευτερα;;;;
:beer: :beer:
funky mylon
22/10/2011, 08:20
Αναβιωση ποστ : τελικα....? Εκανες καμια κινηση η ακυρωθηκε?
Ειμαι ΑΚΡΙΒΩΣ στην ιδια θεση με το ιδιο διλημμα τωρα...
Να δωσω το fjr 08 μου...για ενα φουλ εξτρα...μεταχειρο Κ1300 ?
Τρομερος προβληματισμος !!! Εχω σκασει κι εγω... την Τεταρτη θα δω το Κ..
ΑΚΟΥΣΤΕ ΦΙΛΟΙ...............
18200 εύρά.........τό Κ1300 GT
14000 εύρά.........τό GTR 1400 τό προηγούμενο άν δέ σάς χαλάει.
15700 εύρά.........τό FJR 1300 ,αύτό πιά κι άν είναι,κανείς στή Γιαμάχα
δέν άπαντάει ποιάς χρονιάς μοντέλλο είναι.
Μέχρι καί στά προσπέκτους,καί στό σάιτ τους τό Εύρωπαικό ότι νάναι γράφουν...!!
μόνο άπό άριθμό πλαισίου ή άκρη.
Προσωπικά έπειδή έκανα κάποια κρούση ΕΝΝΙΑΡΙΑ ΝΟΜΙΖΩ ότι είναι τά FJR
καί έπειδή τήν είχανε δεί 18300 τά έφαγαν στή μάπα,όσα έν πάσει περιπτώσει
είχαν..............ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΙΚΩΣ...!!
Τό 18300 πού έγραψα γιά τό BMW είναι άπό 22000 μέ έκπτωση
μέ διάφορα άξεσουάρ, διότι πλέον
μάς τελειώνει καί αύτή ή μεγαλομεσαία τάξη...!!
Καβασάκι ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΥΤΕ ΕΝΑ............ΑΠΟΘΗΚΗ γιαυτό έκ τού άσφαλούς
πουλάνε αύτό τού 2010 18300 εύρώ καί τού 2011 18700 καί τά μυαλά στά κάγκελλα
κατόπιν παραγγελίας....
ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΘΑ ΤΑ ΒΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΣΤΟΝ ΠΑΤΟ ΤΟΥΣ...!!!
Όσα ύπάρχουν στήν Εύρώπη...!!
Έπειδή τά έχω ψάξει πολύ θά σάς πώ τή γνώμη μου.
Θεωρώ καλύτερο άπό όλα ένα πού δέν άναφέρατε καθόλου,τό RT 1200 μοτέρ τού gs
μέ κουστούμι δρόμου.
ΑΛΛΑ ΤΟ ΤΙ ΔΙΑΒΑΣΑ............... άπό προβλήματα,δέν περιγράφεται.
Τό ζητούμενο λοιπόν γιά τόν καθένα μας ίσως είναι διαφορετικό.
ΑΠΑΝΤΩ............
Όποιος θέλει τό πιό άξιόπιστο καί άπροβλημάτιστο .......... ΓΙΑΜΑΧΑ,δέν ύστερεί πουθενά,
τό μόνο μείον του είναι ότι μάλλον άντικαθίσταται πιά.
Τό πιό γκαζιάρικο........ΚΑΒΑΣΑΚΙ μέ κάποιες παραχωρήσεις καί τή γνωστή φιλοσοφία
καβασάκι,γκάζι,γκάζι ,γκάζι πού όμως δέν είναι ότι καλύτερο σέ τέτοιου είδους μοτό.
BMW...............??
ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΑ ΜΟΝΟ ΑΝ ΗΜΟΥΝ ΠΛΟΥΣΙΟΣ,παρά τήν φοβερή ποιότητα κύλισης,
γιά τό RT μιλάω.
Τό GT...??
Διχασμένη προσωπικότητα,πήγε νά γίνει Χαγιαμπούζα άπό τή μία,λίμο άπό τήν άλλη
καί χέστηκε ή φοράδα στό Γενί Τζαμί...!!
:wave2:
funky mylon
22/10/2011, 16:08
Αγαπητε φιλε...
(Γενικες αποψεις κ σκεψεις)
- το Καβασακι: το πηρε φιλος πολυ εμπειρος..μετα το fjr. Συμπερασμα ? Πολυ φαρδυ (1,00 μ. Αντι 0,75μ του γιαμαχα). Αρα γενικα...δυσκολο. συνηθιζεται. Πιο βαρυ..συνηθιζεται. πιο δυνατο. Το ιδιο ανετο με γιαμαχα αλλα με πιο πολλα ηλεκτρονικα..καλο αυτο. Αλλα δεν με απασχολει το γκαζι..τα ηλεκτρονικα θα τα βαλει σε λιγο κ η γιαμαχα..και δεν εχω την ιδια εμπιστοσυνη στη Καβα...αρα...ακυρο για μενα τουλαχ.
- το γιαμαχα με εχει αφησει αφωνο ...απλα μου εγινε η προταση να το δωσω και η μονη σκεψη μου ειναι για το ΜΟΝΑΔΙΚΟ BMW που μου αρεσει...ΔΕΝ εχει μποξερ (ημαρτον πια με τους αεροψυκτους 1200 κυβικα).. γενικα ακολουθει την ιαπωνικη συνταγη και δεν ειναι ασχημο. Δεν συζητω γιακαινουργιο...πεταμενα λ7... μονο μεταχειρο
- δεν εχεις ομως την αξιοπιστια της γιαμαχα...ΟΥΤΕ την ταξιδιωτικη ανεση (σορρυ για το Κ1300s μιλαω ετσι ?)
- το Rt ειναι μποξερ και βαρκα
- το GT ειναι σκετη...βαρκα...
Απλα προβληματιζομαι ...μηπως να κανω ενα βημα προς το ευρωπαικο μηχανακι (εν γενει) και ειδικοτερα στα σπορ τουρινγκ...μιας και τα αντιστοιχα Μπουσα και Ζουζουρας δεν ειναι για τη μεση μου...
Η Γιαμαχα δεν εχει FJR σε στοκ αλλα παραγγελνεις..παιζουν του 2010 αρκετα αλλα και του 2011 με 18300 χωρις να χρειαζεσαι επιπλεον εξοπλισμο ομως... παντα ομως κανουν καλυτερες τιμες . Ναι ειναι ετσι κι αλλιως πολλα τα λ7..
Γι αυτο πας σε μεταχειρο...μετα το 08...για να εισαι και στα ιδια λ7 με το Κ...
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.