PDA

View Full Version : Προφόρτιση μπροστινής ανάρτησης



schumacher_
23/01/2009, 18:35
Επειδή είμαι εντελώς άσχετος με το θέμα, έχω ένα ερώτημα:

Ψάχνοντας στο ebay, βρέθηκα μπροστά σε ρυθμιστές για προφόρτιση ελατηρίων ( link (http://cgi.ebay.de/Pazzo-Gabelversteller-Yamaha-FZS-600-1000-FZ1-FZ6-Fazer_W0QQitemZ270288367538QQihZ017QQcategoryZ49809QQtcZphotoQQcmdZViewItem) ) και αναρωτιέμαι αν γίνεται να βάλω αυτούς τους ρυθμιστές σε ένα οποιοδήποτε μπροστινό σύστημα, με οποιαδήποτε ελατήρια. Θα μπαίνουν? Θα δουλεύουν?

Αν η ιδέα λειτουργίας τους είναι γυρνώντας το, να κατεβαίνει εσωτερικά στο καλάμι κάποια βάση και να πιέζει το ελατήριο, φαντάζομαι ότι θα μπαίνει οπουδήποτε, αρκεί να ταιριάζει το μέγεθος όπου θα βιδώσει...

Ο προβληματισμός μου ξεκινά από το ότι οι περισσότερες μηχανές που έχουν κάτι τέτοιο είναι ss, ή γενικότερα "γρήγορες", οπότε λέω μήπως και έχουν είτε τα καλάμια τους, είτε τα ελατήριά τους, κάτι το "ιδιαίτερο" και γι αυτό μπορούν και έχουν τέτοια ρύθμιση.

Ελπίζω να μην είπα πολλές ανοησίες...

:beer:

SVX
23/01/2009, 18:42
οι ρυθμιστες για προφορτιση ειναι για ελατηρια που εχουν ρυθμισεις (αυτο φαινεται στο παξιμαδι στην κορυφη των καλαμιων S για soft Η για hard, παραπλησιο με το πισω ελατηριο)

GiannisBlessed
23/01/2009, 18:52
απο οτι καταλαβα δεν ειναι ρυθμιστες.πουλαει μονο το μεταλικο πραγματακι(κοκκινο,μπλε,πρασινο,κτλ)το οποιο αντικαθηστα ενα απλο γερμανικο κλειδι.αρα λογικα δεν μετατρεπει τα καλαμια σε ρυθμιζομενα απλος διευκολυνει την ρυθμιση τους(ταξιδι,βολτα).

schumacher_
23/01/2009, 18:53
Δηλαδή αν βάλω κάτι τέτοιο, τα hyperpro που έχω μπροστά τι ακριβώς θα κάνουν? Δεν θα γίνει τίποτα απλά?

Και ποιες εταιρείες βγάζουν ελατήρια σαν αυτά που λες? Ή είναι για συγκεκριμένα μοντέλα (π.χ για R1 είναι ρυθμιζόμενα)?

@giannisblest: δε με απασχολεί τόσο το να αγοράσω αυτά τα μαραφέτια, όσο το να καταλάβω τι ακριβώς παίζει με το ποια ρυθμίζονται κλπ, γιατί δεν έχω ιδέα

GiannisBlessed
23/01/2009, 19:11