View Full Version : tha ithela mia kapoia voitheia :)
geia sas! eimai kainourios edw ! se 2 vdomades kavalaw to prwto m mixanaki... to aprilia sx50... kai den xerw akoma na odhgw me sublekth... :) tha ithela kapoio site sto internet na dw ta vsk gia ton sublekti... i kapoia alli akrh na mathw ( dustuxws lefta gia mathimata den uparxoun kai oute o pateras m xereis na odhga ) voithiste pls
sakisvolos
23/01/2009, 23:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από giwris
geia sas! eimai kainourios edw ! se 2 vdomades kavalaw to prwto m mixanaki... to aprilia sx50... kai den xerw akoma na odhgw me sublekth... :) tha ithela kapoio site sto internet na dw ta vsk gia ton sublekti... i kapoia alli akrh na mathw ( dustuxws lefta gia mathimata den uparxoun kai oute o pateras m xereis na odhga ) voithiste pls
Δεν έχεις καβαλήσει ποτές κάτι άλλο??? :confused: :confused:
Υ.Γ. Καλώς όρισες!
φιλε μου το μονο που μπορεις να κανεις ειναι να απευθυνθεις σε καποιον συγγενη σου ή σε καποιον γνωστο - γειτονα που χρησιμοποιει μοτο με συμπλεκτη....
τωρα γραπτως...δεν γινεται ... διπλωμα ειπαμε εχεις...(εχεις?)
kalos sas vrika :) ... exw kavalisei papakia.... alla sublekti pote...
den exw dinw gia 50ari den epomenh evdomada... alla akoma kai filo na vrw... 1-2 fores einai arketo?? graptws oxi... alla isws kanena videaki merikes fotos voithousan... eceis prwti fora pws mathate ?
sakisvolos
23/01/2009, 23:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από giwris
den exw dinw gia 50ari den epomenh evdomada... alla akoma kai filo na vrw... 1-2 fores einai arketo?? graptws oxi... alla isws kanena videaki merikes fotos voithousan... eceis prwti fora pws mathate ?
Ούτε οι φωτογραφίες ούτε τα βιντεάκια θα σε βοηθήσουν να μάθεις το συμπλέκτη!
Δεν είναι και τόσο δύσκολο όσο νομίζεις κούλαρε λίγο θα κάνεις μερικές εκκινήσεις και μετά θα
''μάθει'' το χέρι να αφήνει το συμπλέκτη και θα είσαι μια χαρά!:winka:
meta stn deutera ti ginetai omws? :p.....eimai anideos :/
ΑΛΛΑΓΗ ΣΧΕΣΕΩΝ
Πρέπει να αλλάζεις σχέσεις (ταχύτητες) για να προσαρμόζεις τη ταχύτητά σου στη ταχύτητα του δρόμου. Οι χαμηλότερες σχέσεις χρησιμοποιούνται για χαμηλές ταχύτητες και οι υψηλές ταχύτητες χρησιμοποιούνται για μεγαλύτερες ταχύτητες, ακριβώς όπως η χειροκίνητη μετάδοση σε ένα αυτοκίνητο ή φορτηγό.
Ανεβάζοντας μια σχέση: Αυτό γίνεται όταν η ταχύτητα αυξάνεται ως το σημείο όπου είναι επιθυμητή η αλλαγή σχέσης για να προσαρμόσεις τη ταχύτητά σου στη ταχύτητα του δρόμου.
Ανέβασε σχέση εγκαίρως για να αποφύγεις να παρα-ανεβάσεις στροφές στον κινητήρα, αλλά όχι τόσο σύντομα ώστε να κάνεις τον κινητήρα να σέρνεται.
Χρησιμοποίησε μια διαδικασία 3 βημάτων: 1) Κλείσε το γκάζι ενώ πατάς τον συμπλέκτη, 2) πάτησε προς τα πάνω τον μοχλό ταχυτήτων σταθερά μέχρι το τέρμα του, 3) άφησε ομαλά τον συμπλέκτη και ρύθμισε το γκάζι. Όταν ολοκληρωθεί η αλλαγή, άφησε τον μοχλό ταχυτήτων για να του επιτρέψεις να πάρει ουδέτερη θέση για την επόμενη αλλαγή.
Κατεβάζοντας μια σχέση: Αυτό γίνεται για να προσαρμόζεις τη ταχύτητά σου στη ταχύτητα του δρόμου, ή για να έχεις περισσότερη ισχύ για να επιταχύνεις. Σιγουρέψου ότι η ταχύτητα της μοτοσικλέτας είναι αρκετά χαμηλή για τη χαμηλότερη σχέση ώστε να μην δώσεις υπερβολικές στροφές στον κινητήρα.
Χρησιμοποίησε μια διαδικασία 3 βημάτων: 1) Κλείσε το γκάζι ενώ πατάς τον συμπλέκτη, 2) πάτησε προς τα κάτω τον μοχλό ταχυτήτων σταθερά μέχρι το τέρμα του, 3) άφησε ομαλά τον συμπλέκτη και ρύθμισε το γκάζι. Όταν ολοκληρωθεί η αλλαγή, άφησε τον μοχλό ταχυτήτων για να του επιτρέψεις να πάρει ουδέτερη θέση για την επόμενη αλλαγή. Αν ανοίξεις ελαφρά το γκάζι ενώ ομαλά αφήνεις τον συμπλέκτη μπορεί να βοηθήσει τον κινητήρα να φτάσει τη σωστή ταχύτητα πιο γρήγορα και να κάνει την αλλαγή ομαλότερα.
Το να κατεβάζεις σχέσεις έχει παρόμοιο αποτέλεσμα με το να φρενάρεις. Αυτό είναι γνωστό σαν φρένο κινητήρα. Για να χρησιμοποιήσεις το φρένο του κινητήρα, κατέβαζε μία σχέση τη φορά και άφηνε ομαλά τον συμπλέκτη στη ζώνη τριβής σε κάθε αλλαγή. Κράτα τον συμπλέκτη στη ζώνη τριβής μέχρι να σταθεροποιηθεί ο κινητήρας. Μετά άφηνε τελείως τη μανέτα μέχρι να είσαι έτοιμος για την επόμενη αλλαγή.
Συνήθως κατεβάζεις σχέσεις μία τη φορά, αλλά μπορείς να κατεβάσεις παραπάνω με τον συμπλέκτη πατημένο.
Υ.Γ. "ζωνη τριβης" ειναι το σημειο που παει να σβησει ο κινητηρας αφηνοντας την μανετα του συμπλεκτη...... :wave2:
:) kalooooo !!! pistepse me voithises para polu !! xilia ty re c palikare.... ( mia aporia akoma)
ok.. stin 1h afhnw siga siga ton sublekth... stin deutera.. xana siga siga (analoga me to gazi p dinw afinw kai sublekti?se oles tis taxuthtes?) kai otan les moxlo sxesewn... den ton pataw mia opws sta papakia i ton krataw patimeno osotou na afisw sublekth teleiws
συμπλεκτη αφηνεις προοδευτικα και οχι αποτομα....
θα δεις οτι καπου στη μεση εχει την "σκαλα" που μετα απο αυτη δινει κινηση στο μηχανακι...ανδωσεις γκαζι ή...σβηνει αν δε δωσεις γκαζι....
απο κει και περα ειναι ολα συγχρονισμος...π.χ πρεπει να αφηνεις αργα τον συμπλεκτη και ταυτοχρονα με το δεξι να εχεις αρκετο γκαζι σταθερα (π.χ.1500στροφες) για να μη σου σβησει, και να παρει ταχυτητα ΠΟΤΕ ΑΠΟΤΟΜΑ και γκαζι ΟΥΤΕ τερμα ΟΥΤΕ καθολου...
ΘΑ το δεις στην πραξη
sa na anakoufistika :) btw ti gnwmh exete gia to 50araki m? ( aprliasx50) kai kati petsetakia p vazoun sto freno to brostino... sto levie tou frenou dld gt einai ?
το παιδι αναφερεται στα Lever pads τα σφουγγαρακια που ειναι για να μην πιανεται η λαβη σου απο τις απανωτες αλλαγες.....
οσο για τα κακοβουλα μηνυματα εχουν αναφερθει και ειναι για τακο :smokin: :evil:
Διαδικασία εκκίνησης μοτοσυκλέτας με συμπλέκτη.
Με σταματημένο το μηχανάκι, το κιβώτιο στην νεκρά, και τον κινητήρα αναμμένο, κάνε τα ακόλουθα:
1. Πάτησε τέρμα το συμπλέκτη, και κράτησέ τον πατημένο
2. Επέλεξε την πρώτη ταχύτητα πατώντας στιγμιαία τον λεβιέ προς τα κάτω, με το πόδι (ακριβώς όπως θα έκανες και στο παπί).
3. Εξακολουθώντας να κρατάς πατημένο (τέρμα) τον συμπλέκτη άνοιξε το γκάζι ώστε να ανέβουν λίγο οι στροφές του κινητήρα (ας πούμε γύρω στις 2000-3000 στροφές) και κράτα το σταθερό εκεί.
4. Αν δεν μπορείς να κρατήσεις το γκάζι σταθερό με τον κινητήρα να γυρνά σε λίγες στροφές (αν δηλαδή σου ξεφεύγει και το ανοίγεις περισσότερο), ΜΗΝ αφήσεις συμπλέκτη. Κλείσε το γκάζι και ξαναπροσπάθησε να το ανοίξεις λιγότερο. Κάντο μερικές φορές μέχρι το χέρι να αποκτήσει αίσθηση και να συνηθίσει να το καταφέρνει εύκολα.
5. Με το γκάζι λίγο ανοιχτό (τον κινητήρα να γυρνά γύρω στις 2000-3000 στροφές) άφησε λίγο-λίγο τον συμπλέκτη πάρα μα πάρα πολύ αργά. Ενώ τον αφήνεις, κάποια στιγμή θα αισθανθείς ότι το μηχανάκι πάει να κινηθεί προς τα εμπρός. Κράτα τον συμπλέκτη ακριβώς σε εκείνο το σημείο και δώσε ελάχιστα περισσότερο γκάζι. Μόλις το μηχανάκι αρχίζει να κινείται (πολύ αργά, προφανώς) άφησε τον συμπλέκτη αργά-αργά, σταδιακά μέχρι τέλος και, αν θέλεις, δώσε ταυτόχρονα λίγο (μια ιδέα) περισσότερο γκάζι.
6. Αφού έχεις αφήσει τελείως τον συμπλέκτη και το μηχανάκι κινείται κανονικά με κάποια ταχύτητα, κλείσε το γκάζι και πάτησε τέρμα τον συμπλέκτη (σχεδόν ταυτόχρονα). Πάτησε φρένο και σταμάτα. Επανέλαβε την διαδικασία από το βήμα 3, ξανά και ξανά.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Αν σε οποιαδήποτε στιγμή αισθανθείς ότι χάνεις τον έλεγχο να ξέρεις ότι αν πατήσεις και κρατήσεις πατημένες και τις δυο μανέτες ταυτόχρονα (συμπλέκτη και φρένο) το μηχανάκι θα σταματήσει. Αν λοιπόν το μηχανάκι κινείται και τρομοκρατηθείς ή τα χάσεις---για οποιονδήποτε λόγο---αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να πατήσεις και να κρατήσεις πατημένες και τις δυο μανέτες.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ: Καλό (σχεδόν απαραίτητο) είναι, όταν τα κάνεις αυτά, να είναι μαζί σου κάποιος που ξέρει. Εννοείται φυσικά ότι όλα αυτά τα κάνεις σε άδεια αλάνα με άφθονο ελεύθερο χώρο γύρω σου και φορώντας τουλάχιστον κράνος.
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από giwris
alla akoma kai filo na vrw... 1-2 fores einai arketo??
Όχι ΔΕΝ είναι! Εξαρτάται από τον άνθρωπο, αλλά μπορεί να χρειαστείς προπόνηση για αρκετές μέρες μέχρι να το μάθεις αρκετά καλά.
mi kollas partou ton aera alla na thimasai panta otan stamatas na katebazeis taxitita etsi tha frenarei k pio eukola
Αρχικά δημιουργήθηκε από floyd
mi kollas partou ton aera alla na thimasai panta otan stamatas na katebazeis taxitita etsi tha frenarei k pio eukola
οχι και τοσο στα διχρονα:(
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.