View Full Version : Θεση στην στροφη!!
gsxr1000k8
26/01/2009, 19:06
Η 1η εμπειρια απο ss ειναι το μηχανακι που αναφερω(κ8 1000)
Το προηγουμενο απο αυτο ειναι ενα NX 250.
Το πηρα τον Ιουνιο του 2008 το (κ81000) κ μεχρι τωρα εχω κανει 17.700χλμ. ολα μες στην κ@υλα....
Προσπαθω μερα με την μερα να μαθω να το στριβω ολο κ περισσοτερο σε δρομο με σχετικα καλη προσφυση....
Εχω μαθει πολλα πραματα μεσα απο καποια λαθοι μου οπως το να παταω στην μυτη του ποδιου σε αριστερη στροφη για να μην βρει η μυτη του ποδιου κατω.....ΠΡΟΣΕΞΤΕΤΟ ΠΟΛΥ ΑΥΤΟ...
Απλα θελω να με βοηθησει καποιως λεγοντας μου τι κανει ο ιδιος για να πλαγιασει φετα σε στροφη για να το συγκρινω κ γω με αυτο που κανω.
Δεν το κανω για να πουλησω μουρη.
Για να μαθω,να παρω καποιες πληροφοριες κ αν μπορω κ εγω να δωσω εννοειται.
Το κυνηγαω πολυ το θεμα διοτι θελω να το μαθω οσο δεν παει.
ΜΟΝΟ τοτε καταλαβαινει καποιος τι μηχανακι εχει.....κ πραγματικα τοτε ΔΕΝ θα ξεκολλατε πανω απο το μηχανακι σας...
....Εστω οτι υπαρχει δεξια στροφη.....
Αν κινουμαι στην μεση,τοτε πρεπει να μετακινηθω πανω αριστερα κ προς το τελειωμα της ευθειας κ αρχη της στροφης,να εχω πεταξει τον πισινο μου δεξια εφοσον ειναι δεξια κ η στροφη,να εχω βγαλει το κεφαλι μου δεξια στο υψος του φερινκ κ τελος κρατωντας αρχικα ΣΧΕΤΙΚΑ σταθερες στροφες ΠΡΙΝ μπω στην στροφη κ ΕΧΟΝΤΑΣ το ποδι μου στο ΦΡΕΝΟ, να τραβαω με το ΔΕΞΙ μου χερι λιγο το τιμονι προς τα ΕΞΩ για να πλαγιασει κ αλλο με σκοπο να αρχισω να μπαινω πιο μεσα στην στροφη.....ΔΗΛΑΔΗ....απο τη αριστερη λωριδα να προσπαθω παση θυσια να μπω προς την δεξια λωριδα.... ανοιγωντας προοδευτικα το γκαζι κ με το που νιωσω οτι εχω περασει κατα ενα ποσοστο την στροφη να αρχισω να την ΞΕΠΛΑΓΙΑΖΩ,εχοντας ΠΑΝΤΑ το ποδι μου στο πισω φρενο σε συνδυασμω με το σταθερο ανοιγμα του γκαζιου μεχρι να αρχισω να φερνω σβουρες το ΓΚΡΙΠ του ΓΚΑΖΙΟΥ με μισος κ ενα τρελλο συναισθημα καυλας ....αφου πριν τελειωσω την στροφη ηδη βγαινω με 200+....
Θελω να το βελτιωσω κ αλλο.
Καθε φορα που βγαζω το μηχανακι σε αυτο τον δρομο κανω ΜΑΘΗΜΑ.
Απλα θελω να ξερω αν το κανω σωστα..
:D :D :D
TOLISTOLAROS
26/01/2009, 19:12
Γιατί το πόδι στο φρένο;
Αρχικά δημιουργήθηκε από gsxr1000k8
Προσπαθω να το στριβω σε δρομο με σχετικα καλη προσφυση....
έχει και τέτοιους δρόμους στο Ελλαδιστάν; :confused:
GIXXERAKIAS
26/01/2009, 20:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από TOLISTOLAROS
Γιατί το πόδι στο φρένο;
+ οσα θες!
Ξεχνας τελειως το πισω φρενο κατα την διαρκεια μιας στροφης,το μονο που κανεις (ειδικα με τον τροπο που το κανεις) αποσταθεροποιεις την μηχανη με κινδυνο να χασεις τον ελεγχο.Το πισω φρενο το χρησιμοποιουμε η σε φρεναρισμα πανικου η σε ελαφρυ πατημα του αν δουμε οτι ανοιγει η γραμμη μας και το τσιμπαμε για να την διορθωσουμε.
Αλλο λαθος και επικινδυνο ειναι το οτι βρηκε το ποδι σου στην ασφαλτο κατα την διαρκεια της στροφης.Οταν ξεκινας να μπεις σε σβελτο ρυθμο και θες να στριψεις πατας με τις μυτες πανω στους μαρσπιεδες και για τον μονο λογο που θα βγουν απο εκει ειναι οταν θα εχει τελειωσει η στροφη για να ανεβασεις η να κατεβασεις ταχυτητα για την επομενη.
Ξεκινα πρωτα απο αυτα τα δυο και βλεπεις για πιο μετα.:wave2:
CBF_1000
26/01/2009, 20:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από gsxr1000k8
Η 1η εμπειρια απο ss ειναι το μηχανακι που αναφερω(κ8 1000)
Το προηγουμενο απο αυτο ειναι ενα NX 250.
Εγώ έμαθα να στρίβω με ένα FZR250...
Το πηρα τον Ιουνιο του 2008 το (κ81000) κ μεχρι τωρα εχω κανει 17.700χλμ. ολα μες στην κ@υλα....
Προσπαθω μερα με την μερα να μαθω να το στριβω ολο κ περισσοτερο σε δρομο με σχετικα καλη προσφυση....
Εχω μαθει πολλα πραματα μεσα απο καποια λαθοι μου οπως το να παταω στην μυτη του ποδιου σε αριστερη στροφη για να μην βρει η μυτη του ποδιου κατω.....ΠΡΟΣΕΞΤΕΤΟ ΠΟΛΥ ΑΥΤΟ...
Απλα θελω να με βοηθησει καποιως λεγοντας μου τι κανει ο ιδιος για να πλαγιασει φετα σε στροφη για να το συγκρινω κ γω με αυτο που κανω.
Όταν είμαι φέτα δεν κάνω τίποτα,όμως,πριν... γίνω φέτα παίρνω τηλ. το ΕΚΑΒ να έρθει να με μαζέψει.
Δεν το κανω για να πουλησω μουρη.
Ο.Κ το καταλάβαμε αυτό
Για να μαθω,να παρω καποιες πληροφοριες κ αν μπορω κ εγω να δωσω εννοειται.
Το κυνηγαω πολυ το θεμα διοτι θελω να το μαθω οσο δεν παει.
Μπορείς να πας στο σωστό μέρος,με τους σωστούς εκπαιδευτές και να μάθεις σωστή γρήγορη οδήγηση....αφού το κυνηγάς πολύ το θέμα.
ΜΟΝΟ τοτε καταλαβαινει καποιος τι μηχανακι εχει.....κ πραγματικα τοτε ΔΕΝ θα ξεκολλατε πανω απο το μηχανακι σας...
....Εστω οτι υπαρχει δεξια στροφη.....
Αν κινουμαι στην μεση,τοτε πρεπει να μετακινηθω πανω αριστερα κ προς το τελειωμα της ευθειας κ αρχη της στροφης,να εχω πεταξει τον πισινο μου δεξια εφοσον ειναι δεξια κ η στροφη,να εχω βγαλει το κεφαλι μου δεξια στο υψος του φερινκ κ τελος κρατωντας αρχικα ΣΧΕΤΙΚΑ σταθερες στροφες ΠΡΙΝ μπω στην στροφη κ ΕΧΟΝΤΑΣ το ποδι μου στο ΦΡΕΝΟ, να τραβαω με το ΔΕΞΙ μου χερι λιγο το τιμονι προς τα ΕΞΩ για να πλαγιασει κ αλλο με σκοπο να αρχισω να μπαινω πιο μεσα στην στροφη.....ΔΗΛΑΔΗ....απο τη αριστερη λωριδα να προσπαθω παση θυσια να μπω προς την δεξια λωριδα.... ανοιγωντας προοδευτικα το γκαζι κ με το που νιωσω οτι εχω περασει κατα ενα ποσοστο την στροφη να αρχισω να την ΞΕΠΛΑΓΙΑΖΩ,εχοντας ΠΑΝΤΑ το ποδι μου στο πισω φρενο σε συνδυασμω με το σταθερο ανοιγμα του γκαζιου μεχρι να αρχισω να φερνω σβουρες το ΓΚΡΙΠ του ΓΚΑΖΙΟΥ με μισος κ ενα τρελλο συναισθημα καυλας ....αφου πριν τελειωσω την στροφη ηδη βγαινω με 200+....:eyepop: :eek: :uplate: :hypnotize :look: Μακριά από μένα και όπου θέλεις ας καρφωθείς
Θελω να το βελτιωσω κ αλλο.
Καθε φορα που βγαζω το μηχανακι σε αυτο τον δρομο κανω ΜΑΘΗΜΑ.
Σε ποιό δρόμο πας,για να ξέρουμε...
Απλα θελω να ξερω αν το κανω σωστα..
:D :D :D
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=5655
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=67622
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=64718
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=30788
http://www.bikenet.gr/index.php?option=com_smf&Itemid=89&topic=5242.0;all
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=51550
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=3899
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=56210
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=5655
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=67622
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=64718
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=30788
http://www.bikenet.gr/index.php?option=com_smf&Itemid=89&topic=5242.0;all
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=51550
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=3899
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=56210
11880 !!!! :beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από CBF_1000
Καλό το χιούμορ αλλά εσύ δεν έχεις. :nono:
johnnyestia
26/01/2009, 22:28
Λογικά το παιδί λέει πως έχει το ποδι πάνω στο πίσω φρένο ώστε να είναι έτοιμος να το τσιμπήσει ΑΝ χρειαστεί για να κλείσει την τροχιά του. Και εγώ το κάνω αυτό.
Το ένα που θέλω να πώ είναι πως είναι κρίμα με το που βγεί κάποιος και ποστάρει kagourothread να αρχίσουνε οι ειρωνίες (CBF_1000).
Το δεύτερο προς τον φίλο gsxr1000k8: Πολύ καλά κάνεις και το ψάχνεις, έχεις και το καταλληλο εργαλείο για αυτή την δουλειά. ΑΛΛΑ. Σκέψου πως ο δημόσιος δρόμος έχει αστάθμητους παράγοντες πολλούς. Μπορεί στην στροφή που είσαι φέτα όπως λές να πετύχεις χώματα, λάδια, πετρέλαιο ή φρεσκοβαμμένη διαχωριστική γραμμή :sick:.Δεν μιλάω φυσικά για τυφλές στροφές που δεν βλέπεις την έξοδο, γιατί εκεί μπορεί να πετύχεις απο ζώα μέχρι και μπλόκο με τρακτέρ. Καλό και φρόνιμο είναι να μην βασίζεσαι στην πρόσφυση που σου δίνουν τα λάστιχα, τόσο για την δική σου αρτιμέλεια όσο και για των αλλονών που χρησιμοποιούν τον ίδιο δρόμο.
Αν θέλεις πραγματικά να "στίψεις" το μηχανάκι σου στο 100% των δικών σου δυνατοτήτων και στο Χ% του GSXR, καλύτερα να το κάνεις σε πίστα. Φαντάσου πως στον δημόσιο δρόμο εγώ με το fazer λάστιχο δεν έχω τελειώσει και για αυτό ευθύνεται καθαρά το ένστικτο της αυτοσυντήρησης.
Απο εκεί και πέρα ο βύρωνας πόσταρε πολύ ενδιαφέροντα θέματα για ανάγνωση και σκέψη, γραμμένα από άτομα που ξέρουν πέντε πράγματα παραπάνω απο εμάς τους χομπίστες.
gsxr1000k8
27/01/2009, 20:29
Ως προς τον χρηστη CBF 1000 που θεωρητικα ειναι κ παλαιο μελος οπως αναφερεται δεν εχω να πω κατι.....
ΦΙΛΑΡΑΚΙ....ενας ο οποιος ειναι καυλομενος με το θεμα αυτα που λες (σχετικα) τα θεωρει ΜΠΑΛΕΣ...κ οσο για το που κινουμε αυτο μην σε ενοχλει,καθως ηδη θα σε εχω προσεξει κ θα εχω περασει φετα απο μπροστα σου...Τετοιου ειδους μηχανες τις καβαλας για ΧΟΜΠΙ κ μονο.
Αυτο φιλε μου σημαινει οτι πρεπει να μαθεις να τις καβαλας οτι κ αν συνεπαγεται αυτο.
Καλυτερα να προσπαθω να παρω μια στροφη κ να προβληματιζομαι γιατι δεν μπαινω με 200+ παρα να το αφηνω στο φλου κ στην τυχη.
Τιποτα δεν ειναι τυχαιο.Και τιποτα δεν γινεται τυχαια......
Οπως ειχα αναφερει απλα προσπαθω να μαθω το μηχανακι ΟΛΟ κ περισσοτερο.
ΠΑΝΤΑ προσπαθω να ειμαι προσεχτικος για να μην κινδυνεψει αλλος εξαιτιας μου.
Ενα εχω ενα πω...
Οταν το πηρα το μηχανακι θυμαμαι πως την προηγουμενη μερα δεν μπορουσα να κοιμηθω....ΟΧΙ απο καυλα ΑΛΛΑ απο φοβο....διοτι παρα το οτι γουσταρα την ταχυτητα κ εκανα καγκουριες απο μικρη ηλικια σχετικα(στα 15 καβατζωνα το αμαξι κ στα 16 πηρα το FX125)....ηξερα πως αυτο που ΕΙΧΑ ηδη αγορασει πως δεν συνχορει πολλα πολλα.Οταν το εστρωσα κ ανοιξα το γκαζι στην ευθεια απλα ουρλιαζα μεσα απο το κρανος λεγοντας ΔΕΝ ειναι δυνατον!!!!Σκεφτηκα οτι αξιζει να το μαθω.
Να το μαθω ομως οχι βιαστηκα.
Μεσα απο αυτα εμαθα κ μαθαινω... κ χερομαι γι αυτο.
Αυτο που εχω να πω σε ολους ειναι να ΜΗΝ ΔΟΚΙΜΑΖΕΤΑΙ πλαγιασματα σε δρομους που δεν εχεται 1000ΠΕΡΑΣΕΙ.
Ολα ειναι μεσα στο παιχνιδι παντα.
ΠΑΝΤΑ πρεπει να προσεχεις για τους αλλους εφοσον ειμαστε ανοχυρωτοι....
ΑΛΛΑ πραγματικα αξιζει να μαθει ο καθενας την ροδα του διοτι ΑΝ εχεις κ σωστο μυαλο τοτε θα καταλαβεις τι συναισθημα σου προσφερει η μηχανη.
Οσο για το ΓΙΑΤΙ εχω το ποδι πανω στο φρενο ειναι για να μαζευω την ουρα σε περιπτωση που αρχιζει να με πεταει η στροφη προς τα εξω, ΠΑΝΤΑ σε συνδυασμω με το γκαζι .ΠΟΤΕ κλειστο το γκαζι μεσα στην στροφη.
Πολλες φορες το πισω φρενο το χρησιμοποιω κ οταν παω να ανοιξω τερματα απο 1η για να μειωσω λιγο την ορμη.
Cpt. Haddock
27/01/2009, 20:34
γιατί ειναι στα GSXR το θρεντ? :confused:
Αρχικά δημιουργήθηκε από CBF_1000
..... Mήπως το τραβάς τόσο πολύ που πάει στο άλλο άκρο;
Αρχικά δημιουργήθηκε από johnnyestia
Λογικά το παιδί λέει πως έχει το ποδι πάνω στο πίσω φρένο ώστε να είναι έτοιμος να το τσιμπήσει ΑΝ χρειαστεί για να κλείσει την τροχιά του. Και εγώ το κάνω αυτό.
Αυτό κατάλαβα κι εγώ οτι εννοεί, ΑΛΛΑ τί ακριβώς θα καταφέρετε κι οι δύο με το πίσω φρένο αν νομίζετε οτι θα χρειαστεί να το πατήσετε;
bentouza
27/01/2009, 22:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από Road67
ΑΛΛΑ τί ακριβώς θα καταφέρετε κι οι δύο με το πίσω φρένο αν νομίζετε οτι θα χρειαστεί να το πατήσετε;
να κλεισουν λιγο την τροχια τους προς το εσωτερικο της στροφης.
TOLISTOLAROS
27/01/2009, 22:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από bentouza
να κλεισουν λιγο την τροχια τους προς το εσωτερικο της στροφης.
Ναι.....
Aν το δοκιμάσει όμως με πολλά δεν είναι...κάπως...;;; :eyepop: :eyepop: :eyepop:
Αρχικά δημιουργήθηκε από TOLISTOLAROS
Ναι.....
Aν το δοκιμάσει όμως με πολλά δεν είναι...κάπως...;;; :eyepop: :eyepop: :eyepop: εκεί θέλω να καταλήξω όταν κάνει την αναφορά ''φέτες''
TOLISTOLAROS
27/01/2009, 23:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από gsxr1000k8
καθως ηδη θα σε εχω προσεξει κ θα εχω περασει φετα απο μπροστα σου...
M'αυτό που γράφεις χάνεις το δίκιο σου...
Αρχικά δημιουργήθηκε από gsxr1000k8
Καλυτερα να προσπαθω να παρω μια στροφη κ να προβληματιζομαι γιατι δεν μπαινω με 200+
:confused: :confused: :confused: :confused:
Υπάρχουν σημαντικότερα πράγματα να προβληματιστείς...
Αρχικά δημιουργήθηκε από gsxr1000k8
Αυτο που εχω να πω σε ολους ειναι να ΜΗΝ ΔΟΚΙΜΑΖΕΤΑΙ πλαγιασματα σε δρομους που δεν εχεται 1000ΠΕΡΑΣΕΙ.
Ολα ειναι μεσα στο παιχνιδι παντα.
Έστω σε δρόμο που τον έχεις 1000περάσει και την 1001η φορά βρίσκεις χώμα ή λάστιχο σκασμένο από φορτηγό(μου'χει συμβει 2 φορές),βατραχοπέδιλο στην κορυφή(3 φορές στο Φαληράκι), τσιγγάνα να πηδάει το διαχωριστικό!!!!(μια φορά στο Τσαΐρι),λακούβα που δημιουργήθηκε από τη βροχή ενώ πριν δεν υπήρχε(στράβωσα τη ζάντα του αμαξιού μου...275? περαστικά...),κατσίκα βραδιάτικα(έξω απ'την Αρχάγγελο).
Τί κάνεις φίλε όταν είσαι με μοτοσυκλέτα;;;
Δεν έχεις καταλάβει ότι ο δημόσιος δρόμος είναι ΜΗ ελεγχόμενο περιβάλλον;
Αφού γουστάρεις το τζιεσεξαρ(καλά κάνεις) και την ταχύτητα(ακόμα καλύτερα) πήγαινε ΠΙΣΤΑ.-
Πάλι τα ίδια θα λέμε...
extremist
28/01/2009, 01:09
Για να μην χρειάζετε να έχεις το πόδι σου στο φρένο αλλά στο μαρσπιέ κάνε το εξής απλό.
Πρώτον πέρνα τη στροφή που έχεις για να μπαίνεις με λίγα χλμ και τσέκαρε για τυχόν χώματα,λάδια κλπ..Στη συνέχεια μπες με λιγότερα χλμ απ'όσα μπορείς να μπεις και έχε το πόδι σου στις μύτες πατώντας μαρσπιέ κ όχι φρένο μιας και δεν θα το χρειαστείς εφόσον δεν στρίβεις οριακά.
Αφού το κάνεις κ αυτό,ξαναπάρε τη στροφή αρκετές φορές (με το μυαλό σου εκεί εννοείτε)
και κάθε φορά ανέβαζε χλμ εισόδου..Πάντα να προσπαθείς να δίνεις ένα γερό χαστούκι στη μηχανί για να πέσει στο επιθυμητό σημείο και όχι να πατάς φρένο για να επαναφέρεις το πίσω μέρος..Καλές βόλτες:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από gsxr1000k8
κ στα 16 πηρα το FX125)....gsxr 1000k8
κίτρινο το gixxer, πολλά νίκελα το fx; :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από TOLISTOLAROS
φορά βρίσκεις χώμα ή λάστιχο σκασμένο από φορτηγό(μου'χει συμβει 2 φορές),βατραχοπέδιλο στην κορυφή(3 φορές στο Φαληράκι), τσιγγάνα να πηδάει το διαχωριστικό!!!!(μια φορά στο Τσαΐρι),
spam on με φωνή Θ.Βέγγου :D
Ρε Τόλη......το ξέρει η μανούλα σου ότι οδηγάς μηχανή??? :confused:
Αστη τη ρημάδα να πάει στο δίαλο :wave2:
spam off
filipp0s
28/01/2009, 07:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
spam on με φωνή Θ.Βέγγου :D
Ρε Τόλη......το ξέρει η μανούλα σου ότι οδηγάς μηχανή??? :confused:
Αστη τη ρημάδα να πάει στο δίαλο :wave2:
spam off
με αυτοκίνητο ήταν :p
Αρχικά δημιουργήθηκε από TOLISTOLAROS
....(στράβωσα τη ζάντα του αμαξιού μου...275? περαστικά...)
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
spam on με φωνή Θ.Βέγγου :D
Ρε Τόλη......το ξέρει η μανούλα σου ότι οδηγάς μηχανή??? :confused:
Αστη τη ρημάδα να πάει στο δίαλο :wave2:
spam off εμπρηστή :smokin:
devil's animal
28/01/2009, 12:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από mizz
κίτρινο το gixxer, πολλά νίκελα το fx; :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
"ρε θα κλασεις μπαμιες αν σε ανεβασω επανω"
:bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry:
thou-vou
28/01/2009, 12:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
spam on με φωνή Θ.Βέγγου :D
θέλουμε να αρχίσουν οι μυνήσεις??? :mad:
ε καλέ μου κύριε??? :p
λοιπον φιλε ακου,το 90% εδω μεσα τις ιδιες μαλακιες καναμε ο δημοσιος δρομος για να μαθεις να στριβεις ειναι επικίνδυνος.η μηχανη σου ποσο ειχε?13000Ε?βρες μια ωραια στολη δερματινη μεταχειρισμενη η καινουργια αν εχεις χρημα, σε παω στην οικονομικη οδο, παρε το 0300 ρωτα ποτε εχει σχολειο και πηγαινε.απο οταν αρχησα να μπαινω πιστα στο δημοσιο δρομο πηγαινω και πιο γρηγορα και πιο ασφαλης .αφου πηρες μηχανη με 13000Ε αξιζειι να δωσεις 500Ε να μαθεις τα βασικα,τα αλλα ειναι θεμα εξασκησης
TOLISTOLAROS
28/01/2009, 13:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
spam on με φωνή Θ.Βέγγου :D
Ρε Τόλη......το ξέρει η μανούλα σου ότι οδηγάς μηχανή??? :confused:
Αστη τη ρημάδα να πάει στο δίαλο :wave2:
spam off
Το ξέρει...για το ατύχημα δε το ξέρει...(ή κάνει πως δεν κατάλαβε,τις μανάδες στο ένστικτο δε τις πιάνεις)
Τα παραπάνω συμβήκανε ΟΛΑ στη Ρόδο και όλα με τ'αμάξι...
Αρχικά δημιουργήθηκε από laryfz1
λοιπον φιλε ακου,το 90% εδω μεσα τις ιδιες μαλακιες καναμε ο δημοσιος δρομος για να μαθεις να στριβεις ειναι επικίνδυνος.η μηχανη σου ποσο ειχε?13000Ε?βρες μια ωραια στολη δερματινη μεταχειρισμενη η καινουργια αν εχεις χρημα, σε παω στην οικονομικη οδο, παρε το 0300 ρωτα ποτε εχει σχολειο και πηγαινε.απο οταν αρχησα να μπαινω πιστα στο δημοσιο δρομο πηγαινω και πιο γρηγορα και πιο ασφαλης .αφου πηρες μηχανη με 13000Ε αξιζειι να δωσεις 500Ε να μαθεις τα βασικα,τα αλλα ειναι θεμα εξασκησης
+1
Αυτό ακριβώς......
Αρχικά δημιουργήθηκε από gsxr1000k8
Αυτο που εχω να πω σε ολους ειναι να ΜΗΝ ΔΟΚΙΜΑΖΕΤΑΙ πλαγιασματα σε δρομους που δεν εχεται 1000ΠΕΡΑΣΕΙ.
Έκει είναι που θα την πάθεις, διότι αισθάνεσαι σίγουρος και περνάς τα όρια σου...
Αρχικά δημιουργήθηκε από mizz
κίτρινο το gixxer, πολλά νίκελα το fx; :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
αυτή με τα γιοσιμούρια !!!!! :rotflmao: :lol:
διαβασε τα θρεντ που σου εδειξε ο βυρον βρεσ και κανενα βιβλιο και δοκιμασετα σε ελεγχομενο περιβαλλον.(όπου εσυ νομίζεις)
μετα δωσε κατι παραπανω και κανε κανενα σχολειο (δυστυχώς εδω εχουμε μονο το 0-300).
AKIS BUSA
17/03/2009, 11:37
φιλε μου οτι ειπες πως κανεις για να στριψεις εισαι στο 20% απο αυτα που πρεπει να κανεις για να στριψεις σωστα θα σου ελεγα να ξεχαςεις τα 200 και αλλα τετια στην εξοδο και να αρχιςεις βημα βημα πως στριβουμε δεν σε υποτιμο σαν οδηγο προσπαθω να σε προστατεψω απο αυτα που γραφεις οτι κανεις γιατι ειναι ακρως επικυνδινο στους δρομους που εχουμε στην χωρα μας
Allst@rf
20/03/2009, 05:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από AKIS BUSA
φιλε μου οτι ειπες πως κανεις για να στριψεις εισαι στο 20% απο αυτα που πρεπει να κανεις για να στριψεις σωστα θα σου ελεγα να ξεχαςεις τα 200 και αλλα τετια στην εξοδο και να αρχιςεις βημα βημα πως στριβουμε δεν σε υποτιμο σαν οδηγο προσπαθω να σε προστατεψω απο αυτα που γραφεις οτι κανεις γιατι ειναι ακρως επικυνδινο στους δρομους που εχουμε στην χωρα μας
αφου εισαι γνωστης των πραγματων γιατι δεν κανονιζεται να πατε σε κανα trackday,να του δειξεις ορισμενα πραγματα?
stelios thunder
23/03/2009, 12:53
γεια σαs παιδια μονο στην ασφαλεια τηs πισταs auτα και οχι στοus δρομοus :sun: :sun:
gsxr1000k8
06/01/2010, 00:43
Έχεις απολυτο δίκιο σε αυτο που ειχες πει........το καταλαβα μπορω να πω με τον καλυτερο...αλλα κ τον χειροτερο τροπο μαζι.....καλες βολτες....κ προσοχη.-
Cpt. Haddock
06/01/2010, 06:21
Ωχ.... :sick:
gsxr1000k8
06/01/2010, 12:40
Ενα ωχ.....σημαινει πολλα....παρα πολλα...οι μαλακιες πληρονονται συνηθως.....και η πρωτη κουβεντα μου τοτε αυτη ητανε....απο εκει κ περα,οτι κ να πω ειναι λιγο,....ειναι σαν να επιασα το ΤΖΟΚΕΡ,το ΚΙΝΟ και οποιοδηποτε τετοιο (τυχερο)...παιχνιδι......Ειναι δυσκολο να πιασεις το ενα απο αυτα....απλα εγω ετυχε εκεινη την μερα....να τα πιασω ολα μαζι...με αλλο τροπο...το σκεφτομαι κ δακρυζω ακομα......ειμαι χαρουμενος που ειμαι εδω...μαζι σας...αλλα πραγματικα για μενα το κεφαλαιο moto....εκει που εκανα καθημερινα 150-200χλμ για 9ΜΗΝΕΣ...εκει που ημουνα μεσα στην κ@υλα....την απολυτη αυτη κ@υλα...εκει που μαθαινα....που το επιδιωκα μονος μου για να μαθω....που αν επαιρνα 1 λαθος γραμμη το σκεφτομουνα συνεχεια...κ που προσπαθουσα να το αναλυσω στο μυαλο μου το γιατι...με σκοπο να γινω καλυτερος....με σκοπο να μπορω να απολαυσω την διαδρομη κ το τερας μου........ και εκει που μπορουσα να ξεφυγω λιγο μεσα απο την ρουτινα κ την καθημερινοτητα.....απλα τελειοσε....με ενα κυριολεκτικα κατεστραμενο GSXR 1000 K8.....το οποιο μαλλον αυτο με εσωσε κατα βαση...καθως με πεταξε απο πανω του....Σιγουρα δεν θα μπορεσω να ξανα καβαλησω ετσι οπως τοτε...με τετοιο παθος...με τετοια χαρα....γιατι παντα θα θυμαμαι....απλα αυτο το ατυχημα με εβγαλε εκτος τοπου κ χρονου......σιγουρα σε καθε δυσκολια μου στην ζωη θα το θυμαμαι κ θα ξερω πως κανονικα ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ...ΑΛΛΑ...ΚΑΠΟΥ ΑΛΛΟΥ....ενα θα πω....το ΚΡΑΝΟΣ το ΜΠΟΥΦΑΝ...το...ΠΑΝΤΕΛΟΝΙ....πρεπει να ειναι κατι σαν το βρακι σας...καλες βολτες....προσοχη στους μ@λακες....και απο την στιγμη που εχεις τετοια ροδα.....να την σεβαστεις...να την προσεξεις....για να την.....ΕΧΕΙΣ.-
Αφου εσυ εισαι καλα... ολα τα αλλα περισευουν!!
μηχανακια ερχονται και φευγουν, στραβα και ισια!!
μολις θα παρεις τα πανω σου θα μπορεσεις να ξανακαβαλισεις !!
Απλα δουλεψετο λιγο παραπανω και με περισσοτερο μυαλο.
Αν εκανες οτι εκανες μεσα σε ελεγχομενο χωρο τωρα το μονο που θα χρειαζοσουν θα ηταν ενα σετ πολυεστερικα...
H.A.Balafoutre
06/01/2010, 15:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από gsxr1000k8
Ενα ωχ.....σημαινει πολλα....παρα πολλα...οι μαλακιες πληρονονται συνηθως.....και η πρωτη κουβεντα μου τοτε αυτη ητανε....απο εκει κ περα,οτι κ να πω ειναι λιγο,....ειναι σαν να επιασα το ΤΖΟΚΕΡ,το ΚΙΝΟ και οποιοδηποτε τετοιο (τυχερο)...παιχνιδι......Ειναι δυσκολο να πιασεις το ενα απο αυτα....απλα εγω ετυχε εκεινη την μερα....να τα πιασω ολα μαζι...με αλλο τροπο...το σκεφτομαι κ δακρυζω ακομα......ειμαι χαρουμενος που ειμαι εδω...μαζι σας...αλλα πραγματικα για μενα το κεφαλαιο moto....εκει που εκανα καθημερινα 150-200χλμ για 9ΜΗΝΕΣ...εκει που ημουνα μεσα στην κ@υλα....την απολυτη αυτη κ@υλα...εκει που μαθαινα....που το επιδιωκα μονος μου για να μαθω....που αν επαιρνα 1 λαθος γραμμη το σκεφτομουνα συνεχεια...κ που προσπαθουσα να το αναλυσω στο μυαλο μου το γιατι...με σκοπο να γινω καλυτερος....με σκοπο να μπορω να απολαυσω την διαδρομη κ το τερας μου........ και εκει που μπορουσα να ξεφυγω λιγο μεσα απο την ρουτινα κ την καθημερινοτητα.....απλα τελειοσε....με ενα κυριολεκτικα κατεστραμενο GSXR 1000 K8.....το οποιο μαλλον αυτο με εσωσε κατα βαση...καθως με πεταξε απο πανω του....Σιγουρα δεν θα μπορεσω να ξανα καβαλησω ετσι οπως τοτε...με τετοιο παθος...με τετοια χαρα....γιατι παντα θα θυμαμαι....απλα αυτο το ατυχημα με εβγαλε εκτος τοπου κ χρονου......σιγουρα σε καθε δυσκολια μου στην ζωη θα το θυμαμαι κ θα ξερω πως κανονικα ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ...ΑΛΛΑ...ΚΑΠΟΥ ΑΛΛΟΥ....ενα θα πω....το ΚΡΑΝΟΣ το ΜΠΟΥΦΑΝ...το...ΠΑΝΤΕΛΟΝΙ....πρεπει να ειναι κατι σαν το βρακι σας...καλες βολτες....προσοχη στους μ@λακες....και απο την στιγμη που εχεις τετοια ροδα.....να την σεβαστεις...να την προσεξεις....για να την.....ΕΧΕΙΣ.-
Παλίκαρε, περαστικά κι αγύριστα...πόσα χιλιόμετρα πρόλαβες να κάνεις?
Τελικα φιλε μου εμαθες και εσυ με τον επωδυνο τροπο .Περαστικα οπως και να εχει σου ευχομαι να ξανακαβαλησεις πλεον με διαφορετικη νοοτροπια αφουυ γνωριζεις πλεον πολυ καλα τις συνεπειες:winka:
christostr
06/01/2010, 21:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από gsxr1000k8
Ενα ωχ.....σημαινει πολλα....παρα πολλα...οι μαλακιες πληρονονται συνηθως.....και η πρωτη κουβεντα μου τοτε αυτη ητανε....απο εκει κ περα,οτι κ να πω ειναι λιγο,....ειναι σαν να επιασα το ΤΖΟΚΕΡ,το ΚΙΝΟ και οποιοδηποτε τετοιο (τυχερο)...παιχνιδι......Ειναι δυσκολο να πιασεις το ενα απο αυτα....απλα εγω ετυχε εκεινη την μερα....να τα πιασω ολα μαζι...με αλλο τροπο...το σκεφτομαι κ δακρυζω ακομα......ειμαι χαρουμενος που ειμαι εδω...μαζι σας...αλλα πραγματικα για μενα το κεφαλαιο moto....εκει που εκανα καθημερινα 150-200χλμ για 9ΜΗΝΕΣ...εκει που ημουνα μεσα στην κ@υλα....την απολυτη αυτη κ@υλα...εκει που μαθαινα....που το επιδιωκα μονος μου για να μαθω....που αν επαιρνα 1 λαθος γραμμη το σκεφτομουνα συνεχεια...κ που προσπαθουσα να το αναλυσω στο μυαλο μου το γιατι...με σκοπο να γινω καλυτερος....με σκοπο να μπορω να απολαυσω την διαδρομη κ το τερας μου........ και εκει που μπορουσα να ξεφυγω λιγο μεσα απο την ρουτινα κ την καθημερινοτητα.....απλα τελειοσε....με ενα κυριολεκτικα κατεστραμενο GSXR 1000 K8.....το οποιο μαλλον αυτο με εσωσε κατα βαση...καθως με πεταξε απο πανω του....Σιγουρα δεν θα μπορεσω να ξανα καβαλησω ετσι οπως τοτε...με τετοιο παθος...με τετοια χαρα....γιατι παντα θα θυμαμαι....απλα αυτο το ατυχημα με εβγαλε εκτος τοπου κ χρονου......σιγουρα σε καθε δυσκολια μου στην ζωη θα το θυμαμαι κ θα ξερω πως κανονικα ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ...ΑΛΛΑ...ΚΑΠΟΥ ΑΛΛΟΥ....ενα θα πω....το ΚΡΑΝΟΣ το ΜΠΟΥΦΑΝ...το...ΠΑΝΤΕΛΟΝΙ....πρεπει να ειναι κατι σαν το βρακι σας...καλες βολτες....προσοχη στους μ@λακες....και απο την στιγμη που εχεις τετοια ροδα.....να την σεβαστεις...να την προσεξεις....για να την.....ΕΧΕΙΣ.-
Ρε, φιλαράκο... παρακολούθησα όλη την κουβέντα από παλιά, διάβασα όλες τις παραπομπές και πρόσεξα όλες τις προτροπές των παιδιών εδώ προς εσένα που τότε... ΔΕΝ :o
Σίγουρα η γαμημένη ταχύτητα μέσα αλλά και έξω από τις στροφές είναι πρέζα. Δεν σου το παίζω μάστορας ή δάσκαλος, αλλά σαν ένας 50 χρόνων με κάμποσες τούμπες, χαζές και όχι και κάποια αγωνιστική εμπειρία με αυτοκίνητα. (και μην ορκίζεσαι πως μέσα στο κουτί είναι εύκολα):nono:
Αγόρι μου σίγουρα είσαι τυχερός ή ευλογημένος που είσαι εδώ μαζί μας ακόμα. Θέλω να σκέφτεσαι θετικά και πως ΜΕΓΑΛΗ επίσης ΚΑΥΛΑ είναι και το να βγεις ζωντανός στην έξοδο της στροφής και μέσα στα όριά σου. Ο μοτοσυκλετισμός έχει κι άλλες χαρές (ταξίδια πχ), είναι τρόπος ζωής. Υπάρχει πάντα και η πίστα για ξεκάβλωμα, αλλά και το στροφάρισμα μέσα στα όρια σου (δεν λέω να σε πάρει ο ύπνος:ZZZ: ) σε ορεινό στροφιλίκι μέσα στη φύση, είναι κι αυτό κάβλα!!!
Είναι κάβλα να ανέβεις παίζοντας (χωρίς απαραίτητα αυτοκτονικές τάσεις) στα πάσα των Άλπεων ή να στροφάρεις στην Κορσική ή να έχεις τα μπαλλάκια να πας σε κείνο το μακρυνό ακρωτήρι, τον τόπο προσκυνήματος σχεδόν ΟΛΩΝ των μηχανόβιων.
Θέμα στόχων είναι φίλε μου.
Σου εύχομαι να είσαι πάντα καλά και να έχεις τη δύναμη να βρεις πάλι τη χαρά του μοτοσυκλετισμού!
Ειλικρινά φιλικά Χρήστος
ΥΓ. Και που ξέρεις ίσως σε κάποιο ταξίδι σου ο αναβάτης που θα σε χαιρετήσει από απέναντι να είμαι εγώ. Στους δρόμους σου ποτέ δεν είσαι μόνος... εκτός αν το επιλέξεις εσύ
:wave2:
Eνα πολυ ωραιο λινκ που αξιζει να μελετησετε και να αποθηκευσετε στα αγαπημενα
Θεση αναβατη στη μοτοσυκλετα (http://www.bikenet.gr/index.php?option=com_smf&Itemid=89&topic=5242.0;all)
Φίλε πολλά περαστικά. Θα πω μια κοινοτόπια γιατί αυτή επαληθεύει με τον καλύτερο τρόπο την αλήθεια. Οι λαμαρίνες ξαναγίνονται. Σου είχα απαντήσει και τότε, σου απαντάω και τώρα. Η ταχύτητα δεν είναι το παν. Εγώ υπήρξα χειρότερος από 'σενα μιας και συνειδητά σνόμπαρα το css. Αλλά πώς να το κάνουμε υπάρχουν άνθρωποι που έχουν εντρυφήσει σ' αυτό. Είναι η ζωή τους σε κάθε πλανο.
Μέχρι λοιπόν που ένα παλικάρι μου έδειξε ό,τι έμαθε στο 1ο στάδιο. Κι ακολούθησα επακριβώς όσα μου έδειξε και όσα μου είπε. Εγώ ένιωσα καλύτερος, καλύτερες τις γραμμές μου. Αυτή τη στιγμή δεν έχω πλέον μηχανή, αλλά μόλις ξαναπάρω είμαι σχεδόν σίγουρος (εκτός κι αν πάρω on off, δε θέλουμε να γελάσει κάθε πικραμένου η καρδιά :D ) οτι θα πάω να κάνω αυτά τα μαθήματα.
Πιστεύω πως ότι σου είπανε παραπάνω είναι αληθές. Θα ξανακαβαλήσεις μηχανή, φαίνεται απ' το κείμενο σου κι αν η λαχτάρα σου δε θα 'ναι η ίδια και νιώθεις μαγκωμένος, καλύτερα για 'σενα. Το δεξί χέρι δε θέλει κόψιμο απ' τη ρίζα, μέτρο θέλει και αυτογνωσία, να ξέρεις ανά πάσα στιγμή που βρίσκεσαι οδηγητικά, εσύ για 'σενα.
Πέρσι σε κάποιο θρεντ ο moderator sniper μου την είπε και τσαντίστηκα. Αλλά σ' αυτά που είχε γράψει είχε δίκιο. Εγώ όμως εφάρμοζα αυτά που είχα μάθει μόνος μου κι επειδή δεν ήταν λάθος πετυχαίνανε και ήμουν ζωντανός αλλά δε σημαίνει οτι ήταν και αρκετά. Εγώ δε θα σου μιλήσω για χρόνους ή τελικές, μόνο για γραμμές γιατί αυτό είναι που μετράει. Η σωστή γραμμή ποτέ δε θα χρειαστεί διορθωτικές σε ελεγχόμενο περιβάλλον. Σε δημόσιο δρόμο που υπάρχουν παράγοντες που δεν εξαρτώνται από 'σενα όλο και κάτι χρειάζεται.
Κι αν λοιπόν δεν οδηγήσεις με την ίδια λαχτάρα, μακάρι να οδηγήσεις με άλλη λαχτάρα. Όπως σου είπε και ο κύριος Χρήστος παραπάνω, με τη λαχτάρα για το μοτοσυκλετισμό, με τη λαχτάρα για ταξίδια, με τη λαχτάρα για 'σενα με τη μηχανή ως καταλύτη.
Πολλά περαστικά :beer: :beer: :beer:
devil's animal
06/01/2010, 23:35
πραγματικα κριμα που χρειαστηκε να μαθεις...the hard way...:sad:
H.A.Balafoutre
07/01/2010, 00:04
Βιάστηκες και κυβικά και χρονικά...περαστικά και πάλι.
AKIS BUSA
07/01/2010, 04:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
αφου εισαι γνωστης των πραγματων γιατι δεν κανονιζεται να πατε σε κανα trackday,να του δειξεις ορισμενα πραγματα?
ΚΑΤ"ΑΡΧΑΣ φιλε με το κ8 περαστικα σου αν εχεις καποιο μικροτραυματισμο!!
Δευτερον επειδη αγαπας τη μοτοσυκλετα γενικος και αυτο φαινεται απο αυτα που γραφεις
μην "απογοητευσε" ετσι γινετε συνηθως μετα απο καποιο ατυχημα!! με ολους μας!!
οταν θα περασει το "σοκ" του ατυχηματος που θα περασει γρηγορα τοτε θα το δεις σιγουρα
διαφορετικα το θεμα!! και πιο καθαρα!!
σου ευχομαι να εχεις γρηγορα ενα ολοκαινουριο!!! Κ10 Η Κ11 ΚΛΠ. ΚΛΠ.!!!
τωρα ρε αδελφε Allst@rf πρεπει να σου απαντησω????
τι να απαντησω σε μια τετοια "ερωτηση"??
απαντησε μου εσυ ομως αν θελεις σε μια δικια μου ερωτηση
εσυ γιατι εχεις μοτοσυκλετα??
manos*gsxr
27/01/2010, 03:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από christostr
Ρε, φιλαράκο... παρακολούθησα όλη την κουβέντα από παλιά, διάβασα όλες τις παραπομπές και πρόσεξα όλες τις προτροπές των παιδιών εδώ προς εσένα που τότε... ΔΕΝ :o
Σίγουρα η γαμημένη ταχύτητα μέσα αλλά και έξω από τις στροφές είναι πρέζα. Δεν σου το παίζω μάστορας ή δάσκαλος, αλλά σαν ένας 50 χρόνων με κάμποσες τούμπες, χαζές και όχι και κάποια αγωνιστική εμπειρία με αυτοκίνητα. (και μην ορκίζεσαι πως μέσα στο κουτί είναι εύκολα):nono:
Αγόρι μου σίγουρα είσαι τυχερός ή ευλογημένος που είσαι εδώ μαζί μας ακόμα. Θέλω να σκέφτεσαι θετικά και πως ΜΕΓΑΛΗ επίσης ΚΑΥΛΑ είναι και το να βγεις ζωντανός στην έξοδο της στροφής και μέσα στα όριά σου. Ο μοτοσυκλετισμός έχει κι άλλες χαρές (ταξίδια πχ), είναι τρόπος ζωής. Υπάρχει πάντα και η πίστα για ξεκάβλωμα, αλλά και το στροφάρισμα μέσα στα όρια σου (δεν λέω να σε πάρει ο ύπνος:ZZZ: ) σε ορεινό στροφιλίκι μέσα στη φύση, είναι κι αυτό κάβλα!!!
Είναι κάβλα να ανέβεις παίζοντας (χωρίς απαραίτητα αυτοκτονικές τάσεις) στα πάσα των Άλπεων ή να στροφάρεις στην Κορσική ή να έχεις τα μπαλλάκια να πας σε κείνο το μακρυνό ακρωτήρι, τον τόπο προσκυνήματος σχεδόν ΟΛΩΝ των μηχανόβιων.
Θέμα στόχων είναι φίλε μου.
Σου εύχομαι να είσαι πάντα καλά και να έχεις τη δύναμη να βρεις πάλι τη χαρά του μοτοσυκλετισμού!
Ειλικρινά φιλικά Χρήστος
ΥΓ. Και που ξέρεις ίσως σε κάποιο ταξίδι σου ο αναβάτης που θα σε χαιρετήσει από απέναντι να είμαι εγώ. Στους δρόμους σου ποτέ δεν είσαι μόνος... εκτός αν το επιλέξεις εσύ
:wave2:
:a19: :a19: :a19: :a19:
Η 1η εμπειρια απο ss ειναι το μηχανακι που αναφερω(κ8 1000)
Το προηγουμενο απο αυτο ειναι ενα NX 250.
Το πηρα τον Ιουνιο του 2008 το (κ81000) κ μεχρι τωρα εχω κανει 17.700χλμ. ολα μες στην κ@υλα....
Προσπαθω μερα με την μερα να μαθω να το στριβω ολο κ περισσοτερο σε δρομο με σχετικα καλη προσφυση....
Εχω μαθει πολλα πραματα μεσα απο καποια λαθοι μου οπως το να παταω στην μυτη του ποδιου σε αριστερη στροφη για να μην βρει η μυτη του ποδιου κατω.....ΠΡΟΣΕΞΤΕΤΟ ΠΟΛΥ ΑΥΤΟ...
Απλα θελω να με βοηθησει καποιως λεγοντας μου τι κανει ο ιδιος για να πλαγιασει φετα σε στροφη για να το συγκρινω κ γω με αυτο που κανω.
Δεν το κανω για να πουλησω μουρη.
Για να μαθω,να παρω καποιες πληροφοριες κ αν μπορω κ εγω να δωσω εννοειται.
Το κυνηγαω πολυ το θεμα διοτι θελω να το μαθω οσο δεν παει.
ΜΟΝΟ τοτε καταλαβαινει καποιος τι μηχανακι εχει.....κ πραγματικα τοτε ΔΕΝ θα ξεκολλατε πανω απο το μηχανακι σας...
....Εστω οτι υπαρχει δεξια στροφη.....
Αν κινουμαι στην μεση,τοτε πρεπει να μετακινηθω πανω αριστερα κ προς το τελειωμα της ευθειας κ αρχη της στροφης,να εχω πεταξει τον πισινο μου δεξια εφοσον ειναι δεξια κ η στροφη,να εχω βγαλει το κεφαλι μου δεξια στο υψος του φερινκ κ τελος κρατωντας αρχικα ΣΧΕΤΙΚΑ σταθερες στροφες ΠΡΙΝ μπω στην στροφη κ ΕΧΟΝΤΑΣ το ποδι μου στο ΦΡΕΝΟ, να τραβαω με το ΔΕΞΙ μου χερι λιγο το τιμονι προς τα ΕΞΩ για να πλαγιασει κ αλλο με σκοπο να αρχισω να μπαινω πιο μεσα στην στροφη.....ΔΗΛΑΔΗ....απο τη αριστερη λωριδα να προσπαθω παση θυσια να μπω προς την δεξια λωριδα.... ανοιγωντας προοδευτικα το γκαζι κ με το που νιωσω οτι εχω περασει κατα ενα ποσοστο την στροφη να αρχισω να την ΞΕΠΛΑΓΙΑΖΩ,εχοντας ΠΑΝΤΑ το ποδι μου στο πισω φρενο σε συνδυασμω με το σταθερο ανοιγμα του γκαζιου μεχρι να αρχισω να φερνω σβουρες το ΓΚΡΙΠ του ΓΚΑΖΙΟΥ με μισος κ ενα τρελλο συναισθημα καυλας ....αφου πριν τελειωσω την στροφη ηδη βγαινω με 200+....
Θελω να το βελτιωσω κ αλλο.
Καθε φορα που βγαζω το μηχανακι σε αυτο τον δρομο κανω ΜΑΘΗΜΑ.
Απλα θελω να ξερω αν το κανω σωστα..
:D :D :D
φλε μου αυτο με το ποδι πανω στο φρενο δεν το πολυκαταλαβαινω ειδικα σε δεξια στροφη!!
το ποδι παταει με την μυτη στο μασπιε οποτε ειναι λιγο δυσκολο να ειναι και πανω απο το φρενο!!
αυτο το οτι ανοιγεσαι αριστερα ειναι σωστο
θα σου πω τι μας εχουν πει στην πιστα τωρα αν ειναι σωστα εσυ κρινεις
οτι ενεργειες ειναι να κανεις τις κανεις πριν την στροφη
λοιπον τα ποδια τα εχεις με τις μυτες πανω στους μασπιεδες ειδικα το εσωτερικο
τραβιεσαι λιγο πισω απο το τεποζιτο μεχρι το σημειο που βλεπεις οτι κλειδωνει το εξωτερικο ποδι πανω στο τεποζιτο και ανοιγεις το εσωτερικο και τραβας το ενα κολομερι το εσωτερικο λιγο εξω απο την σελα ολο το ζορι στο φραναρισμα πρεπει να το εχουν τα ποδια σου και οχι το τιμονι!!!!
αφου εχεις τελειωσει με τα φρενα και εισαι ετοιμος για την εισοδο στην στροφη χαμηλωνεις και τον κορμο και το κεφαλι σου δεξια εξω απο την ζελατινα και κοιτας μακρια και οχι μπροστα στην μηχανη
τωρα για μεσα στην στροφη αλλοι λενε οτι πρεπει να εχεις επιταχυνομενο γκαζι (αυτο που λενε η αλυσιδα να ειναι παντα τεντωμενη) ο παναγιωτοπουλος την κυριακη (πρωταθλητης 600 φετος) μας ειπε οτι δεν χρειαζεται το γκαζι αλλα μπαινουμε με την φορα της μηχανης και μολις περασεις την κορυφη της στροφης αρχιζεις να ανοιγεις γκαζι σηκωνοντας την μηχανη αλλα εσυ θα εισαι ακομα εξω απο αυτην ελπιζω να σε βοηθησα εσυ κρινεις
φλε μου αυτο με το ποδι πανω στο φρενο δεν το πολυκαταλαβαινω ειδικα σε δεξια στροφη!!
το ποδι παταει με την μυτη στο μασπιε οποτε ειναι λιγο δυσκολο να ειναι και πανω απο το φρενο!!
αυτο το οτι ανοιγεσαι αριστερα ειναι σωστο
θα σου πω τι μας εχουν πει στην πιστα τωρα αν ειναι σωστα εσυ κρινεις
οτι ενεργειες ειναι να κανεις τις κανεις πριν την στροφη
λοιπον τα ποδια τα εχεις με τις μυτες πανω στους μασπιεδες ειδικα το εσωτερικο
τραβιεσαι λιγο πισω απο το τεποζιτο μεχρι το σημειο που βλεπεις οτι κλειδωνει το εξωτερικο ποδι πανω στο τεποζιτο και ανοιγεις το εσωτερικο και τραβας το ενα κολομερι το εσωτερικο λιγο εξω απο την σελα ολο το ζορι στο φραναρισμα πρεπει να το εχουν τα ποδια σου και οχι το τιμονι!!!!
αφου εχεις τελειωσει με τα φρενα και εισαι ετοιμος για την εισοδο στην στροφη χαμηλωνεις και τον κορμο και το κεφαλι σου δεξια εξω απο την ζελατινα και κοιτας μακρια και οχι μπροστα στην μηχανη
τωρα για μεσα στην στροφη αλλοι λενε οτι πρεπει να εχεις επιταχυνομενο γκαζι (αυτο που λενε η αλυσιδα να ειναι παντα τεντωμενη) ο παναγιωτοπουλος την κυριακη (πρωταθλητης 600 φετος) μας ειπε οτι δεν χρειαζεται το γκαζι αλλα μπαινουμε με την φορα της μηχανης και μολις περασεις την κορυφη της στροφης αρχιζεις να ανοιγεις γκαζι σηκωνοντας την μηχανη αλλα εσυ θα εισαι ακομα εξω απο αυτην ελπιζω να σε βοηθησα εσυ κρινεις
Γιατί κανένας νέος στο φλόρουμ μας δεν κοιτάει ποτέ την ημερομηνία του τελευταίου ποστ; :(
Γιατί κανένας νέος στο φλόρουμ μας δεν κοιτάει ποτέ την ημερομηνία του τελευταίου ποστ; :(
ισως γιατι δεν εχει σημασια.αν ειχε θα κλειδωναμε τα παλια θρεντς ;)
ισα-ισα εγω χαιρομαι που βλεπομαι νεα μελη να ξεψαχνιζουνε το φορουμ!
οχι μονο δεν κοιτανε την τελευταια ημερομηνια , αλλα δινουν και συμβουλες σε παλικαρια που το εχουν παρατησει το αθλημα απο φοβο μετα απο τραυματισμο.
οχι μονο δεν κοιτανε την τελευταια ημερομηνια , αλλα δινουν και συμβουλες σε παλικαρια που το εχουν παρατησει το αθλημα απο φοβο μετα απο τραυματισμο.
ναι αλλα την πληροφορια την διαβαζουν κι αλλοι που ειναι ακομα ενεργοι ;)
Manalishi
05/11/2012, 16:48
+1
Όπως εγώ...
spyrakos35
05/11/2012, 17:10
ναι αλλα την πληροφορια την διαβαζουν κι αλλοι που ειναι ακομα ενεργοι ;)
κάποιοι όμως ξεχνάνε.......
[...] δεν χρειαζεται το γκαζι αλλα μπαινουμε με την φορα της μηχανης [...]
θεωριτικα ειναι σωστα ολα αυτα, αλλα το συναισθημα να μπαινεις με φορα στην στροφη ( αφορα τα 600 η φορα περισσοτερο) δεν ειναι οτι πιο φυσικο πραγμα, θα πρεπει να εξοικειωθείς και να το δουλεψεις πολυ.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.