petros047
27/01/2009, 09:48
Το ιδιο post το εχω κανει και στο africaclub αλλα το κανω και εδω μηπως δεν το βλεπουν ολοι εκει ή δεν ειναι μελη
Πηρα την μηχανη μου σημερα πηγα στην δουλεια μου ολα τελεια.
Στον Γυρισμο εκει που περιμενα στο φαναρι ξαφνικα σβηνει προσπαθω να την βαλω μπρος με την μιζα τπτ προσπαθω πολλες φορες τα ιδια.
Μη εχοντας αλλη επιλογη την βαζω μπροστα σε κατηφορα με 2 ταχυτητα και δουλευει κανονικα χωρης διακοπες μπερδεματα κανονικο γκαζι ροπη τα παντα.
Μετα απο 2-3 φαναρια ξανα το ιδιο με το που παει ρελαντι ( που δεν το εχω χαμηλα ) σβηνει προσπαθω με μιζα τπτ παλι τα ιδια με την διαφορα οτι στην δευτερη προσπαθεια ακουγοταν ενας τρρρρρρρρρρρ απο το ρελε που εχει μετα την μπαταρια και δεινει στην μιζα.
Ξεκουμποσα το καπακι το αριστερο το βγαζω το ρελε απο την βαση βγαζω την μικρη την φισα την καθαριζω οσο μπορω ,δεν ηταν και χαλια, ξανα προσπαθω τα ιδια το ρελε να κανει σαν τρελο και μιζα τπτ.
Σε ολο αυτο το σκηνικο το trip εχει κανει reset.
Δοκιμαζω να γεφυρωσω τα χοντρα καλοδια που πανε απο μπαταρια στην μιζα μεσω ρελε η μιζα ουτε που ακουστικε και φαινοταν οτι τραβουσε ολο το ρευμα γιατι ολα τα οργανα σβηναν λαμπακια τριπ ολα.
Την μπαταρια την εχω αλλαξει με καινουργια gs μαρκα ( οκ δεν ειναι yasha) πριν 20 μερες και επερνε η μηχανη με μιση μιζια.
Να επαθε κατι η μπαταρια δεν νομιζω αν και τωρα πολυ πιθανων να την ακουσε.
Να ειναι ηλεκτρονικη δεν θα επρεπε να εχω προβληματα και στην πορεια?
γιατι αμα την βαλω μπρος σκαστη δουλευει τελεια παρολα αυτα στο ρελαντι μπορει να σβησει.
Υπαρχει περιπτωση να κολησε η μιζα ή μαλον να βραχηκυκλωσε?
Για πειτε ρε παιδια καμια γνωμη γιατι ειναι εργαλειο και δεν γινετε χωρης μοτο.
Σε περιπτωση που ειναι να αλλαξω κατι αν μπορειτε πειτε και πως γινεται και με τι κοστος ανταλακτικο.
Απο οτι ειδα η μιζα δεν ειναι και ευκολο να αλλαχθει.
η ηλεκτρονικη αν φταει αυτη οκ ειναι ευκολο.
Μπαταρια επισης πολυ ευκολο.
Υπαρχει περιπτωση να φταιει το ιδιο το ρελε?
Πηρα την μηχανη μου σημερα πηγα στην δουλεια μου ολα τελεια.
Στον Γυρισμο εκει που περιμενα στο φαναρι ξαφνικα σβηνει προσπαθω να την βαλω μπρος με την μιζα τπτ προσπαθω πολλες φορες τα ιδια.
Μη εχοντας αλλη επιλογη την βαζω μπροστα σε κατηφορα με 2 ταχυτητα και δουλευει κανονικα χωρης διακοπες μπερδεματα κανονικο γκαζι ροπη τα παντα.
Μετα απο 2-3 φαναρια ξανα το ιδιο με το που παει ρελαντι ( που δεν το εχω χαμηλα ) σβηνει προσπαθω με μιζα τπτ παλι τα ιδια με την διαφορα οτι στην δευτερη προσπαθεια ακουγοταν ενας τρρρρρρρρρρρ απο το ρελε που εχει μετα την μπαταρια και δεινει στην μιζα.
Ξεκουμποσα το καπακι το αριστερο το βγαζω το ρελε απο την βαση βγαζω την μικρη την φισα την καθαριζω οσο μπορω ,δεν ηταν και χαλια, ξανα προσπαθω τα ιδια το ρελε να κανει σαν τρελο και μιζα τπτ.
Σε ολο αυτο το σκηνικο το trip εχει κανει reset.
Δοκιμαζω να γεφυρωσω τα χοντρα καλοδια που πανε απο μπαταρια στην μιζα μεσω ρελε η μιζα ουτε που ακουστικε και φαινοταν οτι τραβουσε ολο το ρευμα γιατι ολα τα οργανα σβηναν λαμπακια τριπ ολα.
Την μπαταρια την εχω αλλαξει με καινουργια gs μαρκα ( οκ δεν ειναι yasha) πριν 20 μερες και επερνε η μηχανη με μιση μιζια.
Να επαθε κατι η μπαταρια δεν νομιζω αν και τωρα πολυ πιθανων να την ακουσε.
Να ειναι ηλεκτρονικη δεν θα επρεπε να εχω προβληματα και στην πορεια?
γιατι αμα την βαλω μπρος σκαστη δουλευει τελεια παρολα αυτα στο ρελαντι μπορει να σβησει.
Υπαρχει περιπτωση να κολησε η μιζα ή μαλον να βραχηκυκλωσε?
Για πειτε ρε παιδια καμια γνωμη γιατι ειναι εργαλειο και δεν γινετε χωρης μοτο.
Σε περιπτωση που ειναι να αλλαξω κατι αν μπορειτε πειτε και πως γινεται και με τι κοστος ανταλακτικο.
Απο οτι ειδα η μιζα δεν ειναι και ευκολο να αλλαχθει.
η ηλεκτρονικη αν φταει αυτη οκ ειναι ευκολο.
Μπαταρια επισης πολυ ευκολο.
Υπαρχει περιπτωση να φταιει το ιδιο το ρελε?