PDA

View Full Version : 99 model Προβλημα με μιζα μαλον



petros047
27/01/2009, 09:48
Το ιδιο post το εχω κανει και στο africaclub αλλα το κανω και εδω μηπως δεν το βλεπουν ολοι εκει ή δεν ειναι μελη

Πηρα την μηχανη μου σημερα πηγα στην δουλεια μου ολα τελεια.
Στον Γυρισμο εκει που περιμενα στο φαναρι ξαφνικα σβηνει προσπαθω να την βαλω μπρος με την μιζα τπτ προσπαθω πολλες φορες τα ιδια.
Μη εχοντας αλλη επιλογη την βαζω μπροστα σε κατηφορα με 2 ταχυτητα και δουλευει κανονικα χωρης διακοπες μπερδεματα κανονικο γκαζι ροπη τα παντα.
Μετα απο 2-3 φαναρια ξανα το ιδιο με το που παει ρελαντι ( που δεν το εχω χαμηλα ) σβηνει προσπαθω με μιζα τπτ παλι τα ιδια με την διαφορα οτι στην δευτερη προσπαθεια ακουγοταν ενας τρρρρρρρρρρρ απο το ρελε που εχει μετα την μπαταρια και δεινει στην μιζα.
Ξεκουμποσα το καπακι το αριστερο το βγαζω το ρελε απο την βαση βγαζω την μικρη την φισα την καθαριζω οσο μπορω ,δεν ηταν και χαλια, ξανα προσπαθω τα ιδια το ρελε να κανει σαν τρελο και μιζα τπτ.
Σε ολο αυτο το σκηνικο το trip εχει κανει reset.
Δοκιμαζω να γεφυρωσω τα χοντρα καλοδια που πανε απο μπαταρια στην μιζα μεσω ρελε η μιζα ουτε που ακουστικε και φαινοταν οτι τραβουσε ολο το ρευμα γιατι ολα τα οργανα σβηναν λαμπακια τριπ ολα.
Την μπαταρια την εχω αλλαξει με καινουργια gs μαρκα ( οκ δεν ειναι yasha) πριν 20 μερες και επερνε η μηχανη με μιση μιζια.
Να επαθε κατι η μπαταρια δεν νομιζω αν και τωρα πολυ πιθανων να την ακουσε.
Να ειναι ηλεκτρονικη δεν θα επρεπε να εχω προβληματα και στην πορεια?
γιατι αμα την βαλω μπρος σκαστη δουλευει τελεια παρολα αυτα στο ρελαντι μπορει να σβησει.
Υπαρχει περιπτωση να κολησε η μιζα ή μαλον να βραχηκυκλωσε?
Για πειτε ρε παιδια καμια γνωμη γιατι ειναι εργαλειο και δεν γινετε χωρης μοτο.
Σε περιπτωση που ειναι να αλλαξω κατι αν μπορειτε πειτε και πως γινεται και με τι κοστος ανταλακτικο.
Απο οτι ειδα η μιζα δεν ειναι και ευκολο να αλλαχθει.
η ηλεκτρονικη αν φταει αυτη οκ ειναι ευκολο.
Μπαταρια επισης πολυ ευκολο.
Υπαρχει περιπτωση να φταιει το ιδιο το ρελε?

MikeG
27/01/2009, 09:51
Χωρίς σιγουριά θα σου έλεγα να τσεκάρεις τον ανορθωτή.

notakos600
27/01/2009, 09:55
Αν γεφύρωσες τα χοντρά καλώδια (το + της μπαταρίας με το χοντρό καλώδιο της μίζας) και δεν γυρίζει η μίζα τότε είναι μίζα.
Έλεγξε τα καρβουνάκια της μίζας και την περιέλιξή της αν έχει ωμική αντίσταση ή αν δείχνει άπειρο που σημαίνει βραχυκύκλωμα.

MikeG
27/01/2009, 09:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από notakos600
Αν γεφύρωσες τα χοντρά καλώδια (το + της μπαταρίας με το χοντρό καλώδιο της μίζας) και δεν γυρίζει η μίζα τότε είναι μίζα.
Έλεγξε τα καρβουνάκια της μίζας και την περιέλιξή της αν έχει ωμική αντίσταση ή αν δείχνει άπειρο που σημαίνει βραχυκύκλωμα.

Ερώτηση:

Αν είναι όπως τα λες, αν έπαιρνε μπρος, όπως πχ πήρε με ταχύτητα, μετά θα έπρεπε να σβήσει?

:wave2:

petros047
27/01/2009, 10:00
βραχυκηκωσα ηδη τα χοντα καλωδια που ειναι στο ρελε και η μιζα τπτ
αλλα αμα ειναι μιζα γιατι εσβηνε στο φαναρι αυτο μου φαινετε πολυ περιεργο.
Φανταζομαι η μιζα δεν γυρναει οταν δουλευει ο κινητηρας σωστα?
Δεν ειναι σαν το παλιο townmate μου ε?:smilea:
Σημερα το βραδυ θα κατεβαζω μια μπαταρια αυτοκινητου που εχω να την δωσω απευθειας ρευμα την μιζα αν δεν γυρισει τοτε 100% ειναι μιζα
Υπαρχει λογικη και για ανορθωτη να μην φορτισε σωστα την μπαταρια και τωρα απλα να μην εχει ρευμα να γυρισει την μιζα.
Η ηλεκτρονικη αν εχει προβλημα ειναι ολα dead?γιατι απο οτι εχω διαβασει χαλαει και αυτη

notakos600
27/01/2009, 10:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Ερώτηση:

Αν είναι όπως τα λες, αν έπαιρνε μπρος, όπως πχ πήρε με ταχύτητα, μετά θα έπρεπε να σβήσει?

:wave2:

Ο φίλος γράφει πως δεν παίρνει με τη μίζα, αλλά σπρωχτό παίρνει.
Άρα ή η μίζα φταίει ή το ρελέ της μίζας.

MikeG
27/01/2009, 10:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από notakos600
Ο φίλος γράφει πως δεν παίρνει με τη μίζα, αλλά σπρωχτό παίρνει.
Άρα ή η μίζα φταίει ή το ρελέ της μίζας.

Αν διαβάσεις καλά, λέει ότι και μετά που τη βάζει μπροστά του σβήνει...:wave2:

notakos600
27/01/2009, 10:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από petros047
βραχυκηκωσα ηδη τα χοντα καλωδια που ειναι στο ρελε και η μιζα τπτ
αλλα αμα ειναι μιζα γιατι εσβηνε στο φαναρι αυτο μου φαινετε πολυ περιεργο.
Φανταζομαι η μιζα δεν γυρναει οταν δουλευει ο κινητηρας σωστα?
Δεν ειναι σαν το παλιο townmate μου ε?:smilea:
Σημερα το βραδυ θα κατεβαζω μια μπαταρια αυτοκινητου που εχω να την δωσω απευθειας ρευμα την μιζα αν δεν γυρισει τοτε 100% ειναι μιζα
Υπαρχει λογικη και για ανορθωτη να μην φορτισε σωστα την μπαταρια και τωρα απλα να μην εχει ρευμα να γυρισει την μιζα.
Η ηλεκτρονικη αν εχει προβλημα ειναι ολα dead?γιατι απο οτι εχω διαβασει χαλαει και αυτη



Δοκίμασε να ενώσεις τη μίζα στα 12 βόλτ χωρίς το ρελέ της.
Αν γυρίζει φταίει το ρελέ, αν όχι η μίζα.

catmaster
27/01/2009, 10:03
Την καινούργια μπαταρία τη μέτρησες ;;
Το ότι έπαιρνε πριν μέρες λογικό είναι αν είναι φορτισμένη ,αλλά αν ο ανορθωτής έχει πρόβλημα παίζει να την ξελίγωσες ...

δες λοιπόν και μπαταρία - ανορθωτή ...

:wave2:

notakos600
27/01/2009, 10:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Αν διαβάσεις καλά, λέει ότι και μετά που τη βάζει μπροστά του σβήνει...:wave2:



Την χαιρετούρα δεν κατάλαβα, τέσπα. :beer:

petros047
27/01/2009, 10:07
Αυτο θακνω για αυτο γραφω και πιο πανω οτι θα δοκιμασω με μπαταρια απο αμαξι να την δωσω ρευμα αν λοιπον με καλη μπαταρια δουλεψει τοτε απλα στην βολτα χαιρετισε ο ανορθωτης και μετα δεν ειχε να δωσει ρευμα η μπαταρια.
Ετσι εξηγητε το οτι σβηνει και στο φαναρι αλλιως γιατι να σβηνει απο μιζα στο φαναρι.

MikeG
27/01/2009, 10:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από notakos600
Την χαιρετούρα δεν κατάλαβα, τέσπα. :beer:


Να τη πάρω πίσω ρε φίλε τότε....:lol: :lol: :lol:

Απλά λοιπόν επειδή σβήνει στο ρελαντί όπως λέει, και όπως έραψε και ο άρχοντας κεραμιδόγατος, νομίζω ότι υπάρχει θέμα με τη φόρτιση της μπαταρίας, άρα ανορθωτής.
Απλά προσπαθούσα να καταλάβω το σκεπτικό σου, γι'αυτό και οι ερωτήσεις.
Είπαμε τη χαιρετούρα ξέχνα τη!

notakos600
27/01/2009, 10:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Να τη πάρω πίσω ρε φίλε τότε....:lol: :lol: :lol:

Απλά λοιπόν επειδή σβήνει στο ρελαντί όπως λέει, και όπως έραψε και ο άρχοντας κεραμιδόγατος, νομίζω ότι υπάρχει θέμα με τη φόρτιση της μπαταρίας, άρα ανορθωτής.
Απλά προσπαθούσα να καταλάβω το σκεπτικό σου, γι'αυτό και οι ερωτήσεις.
Είπαμε τη χαιρετούρα ξέχνα τη!


Τόσο καιρό γράφουμε στο ίδιο φόρουμ, δικαιούμαστε μια πλακίτσα. :beer:

MikeG
27/01/2009, 10:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από notakos600
Τόσο καιρό γράφουμε στο ίδιο φόρουμ, δικαιούμαστε μια πλακίτσα. :beer:



:beer: :beer: :beer:


(έβαλα μπύρες, άμα στραβώσεις πάλι, κάντα ξύδι) :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :wave2:

petros047
27/01/2009, 22:38
Τελικα η διαγνωση εγινε
Την εβαλα μπρος με αλλη μπαταρια η μιζα δουλευει κανονικα ευτηχως.
Πηρα το πολυμετρο μετραω στης 2.000 στροφες 13.2 βολτ στην μπαταρια αναβω τα φωτα παει στα 10.
Αρα ο ανορθωτης χαιρετησε.
Εχω διαβασει καλα λογια για τον sx τι αποψη εχετε?
Λογικα θα ειχα χασει και απο δυναμη με τοσο χαμηλα ρευματα καθωτι τα φωτα τα εχω συνεχεια αναμενα.
Προφανως θα δω μεγαλη διαφορα με καινουργιο ανορθωτη και στα φωτα αλλα και σε λειτουργια γενικα.

catmaster
27/01/2009, 23:24
Μέτρα και μπαταρία και ανορθωτή με γεμάτη καλή μπαταρία ....

(σιγουρέψου ότι είναι ο ανορθωτής .... )

http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=17006

:wave2: