View Full Version : Akrapovic Kai Meta?
KAΛΗΣΠΕΡΑ ΑΦΟΥ ΜΑΖΕΨΑ ΛΕΥΤΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΘΑ ΒΑΛΩ ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ ΑΚΡΑΡΟVIC.
TO ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΙ?
ΦΙΛΤΡΟ?ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΚΑΙ ΑΝ ΝΑΙ ΠΙΟ?ΤΙΜΗ?
ΤΑ ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ ΘΕΛΟΥΝ ΡΥΘΜΙΣΗ? ΠΙΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΡΥΘΜΙΣΗ?
ΤΙ ΑΛΛΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΩ?
Α ΞΕΧΑΣΑ ΕΧΩ ΚΤΜ 950 SM R
alexioannides
01/02/2009, 10:51
coollarete re....
filtro me eksatmish balta tautoxrona. etsi 8a deis kai megalh diafora.
afou ta baleis apla apolauseto...
mh pas se mastora 8a eisai ok.
mh thn psaxneis toso poly
to motori sou de katalabainei tipota!:beer:
Μια ρύθμιση που πρέπει να κάνεις στο καρμπυρατέρ είναι να σηκώσεις τη βελόνα 2-3 κλικ (δεν θυμάμαι ακριβώς, τα συνεργεία ξέρουν) έτσι ώστε να γίνει πιο πλούσιο το μίγμα αφού με τις εξατμίσεις και τα φίλτρο (δες DNA ή K&N) αναπνέει καλύτερα ο κινητήρας.
Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να περνάει περισσότερος αέρας μέσα από τον κινητήρα. Για να κρατήσουμε τις ίδιες αναλογίες μίγματος αέρα-καυσίμου, πρέπει να δώσουμε περισσότερο καύσιμο. Γι αυτό πολλοί συστήνουν μεγαλύτερα jets στα καρμπυρατέρ και/ή τοποθέτηση των βελόνων στην τρίτη εγκοπή.
Τοποθέτηση πιό ελεύθερου φίλτρου αέρα φέρνει επίσης παρόμοιο αποτέλεσμα, ελευθερώνοντας τη ροή του αέρα.
Κατά μερικούς το μίγμα είναι από την αρχή μάλλον πλούσιο και άρα με τις εξατμίσεις και το DNA φίλτρο έρχεται στα ίσια του.
Κατά άλλους θέλουν τα pilots λίγο μεγάλωμα από 42 σε 45 για να ζωντανέψει γύρω στις 3000-5000στρ/λεπτό. Αυτά δεν υπάρχουν στο εμπόριο και τα κατασκευάζει μόνο η factory pro.
Η υποπίεση στο φιλτροκούτι δεν είναι απαραίτητα αρνητικό στα συγκεκριμένα καρμπυρατέρ γιατί υποβοηθούν για κάποιο (?) λόγο τη λειτουργία τους.
παραθέτω:
ένα αρχικό διάγραμμα για τον τρόπο που επηρρεάζουν τα διάφορα ψεκαστήρια στο καπμπυρατέρ την λειτουργία του κινητήρα:
http://www.keihin-us.com/am/_media/pdf/slide_valve.pdf
και οι απόπειρες διάφορων πεφωτισμένων να βελτιώσουν την κατάσταση, ξεκινώντας με το κίτ της factory-pro...
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=387924&page=4
που τελικά βγήκε πολύ πλούσιο, προχωρώντας στο κίτ του Head2Wind
http://www.factorypro.com/tech/carbtune,CV,high_rpm_engines.html
και συνεχίζοντας με άλλα ευχάριστα αναγνώσματα...
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=79837
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=274117
http://www.advmachines.com/category_s/3.htm
Εξ αρχής σας προειδοποιώ οτι οι τύποι δεν είναι καθόλου άσχετοι, αντίθετα μερικοί είναι μηχανικοί βελτιωτές σε αυτοκίνητα αγώνων και οι μετατροπές είναι το επάγγελμά τους.
Καλή ανάγνωση.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.