PDA

View Full Version : ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΟΔhΓΗΣΗ..!!



Linkin Park
06/02/2009, 14:53
ΕΔΩ ΚΑΙ 8 ΜΗΝΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΓΚΑΖΟΜAI ΝΑ ΑΝΕΒAIΝΩ ΚΑΘΕ ΠΡΩΙ ( ΜΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ) ΣΤΟ ΠΟΤΑΜΙ (ΚHΦIΣΟ ΑΘΗΝΩΝ ΛΑΜΙΑΣ) ΕΧΩ ΠΑΡΑΤΗΡΙΣΕΙ ΤΟ ΕΞΗΣ¨.......ΤΑ ΑΜΑΧΙΑ ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΣΤΑΜΑΤΗΜΕΝΑ Η ΚΟΙΝΟΥΝΤΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΑΚΑΙ ΠΗΓAIΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΜΗΧΑΝΟΒΙΟΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΛΩΡΙΔΑ ΜΕ ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΧΟΥΝ ΔΕΙ ΤΑ ΜΑΤΑΚΙΑΜΟΥ ΠΟΛΛΑ ΤΡΑΚΑΡΙΣΜΑΤΑ ......ΤΟ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΝΩ ΠΑΩ ΜΕ 60 80 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΑΜΑΞΙΑ ......ΠΑΛΙ Ο ΦΟΒΟΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΗ ΜΑ.....ΚΙΑ...ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟΣ............ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΟΛΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΣΧΕΤΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΛΩΡΙΔΑ ΑΠΟΤΟΜΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΦΛΑΣ Η........ΟΠΩΣ ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΠΑΤΗΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΦΟΡΤΗΓΑΚΙ ΦΡΕΝΟ ΕΧΑΣΕ ΤΟΝ ΕΛΕΝΧΟ ΚΑΙ ΒΡΕΘΗΚΕ ΣΤΗ ΜΕΣΗ 1 ΜΕΤΡΟ ΠΡΙΝ ΠΕΣΩ ΕΠΑΝΩ ΤΟΥ..........ΚΑΙ ΠΗΓΕΝΑ ΜΟΝΟ 60 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ...!!
ΝΑ ΠΑΩ ΜΕ 40 60?
ΔΕ ΓΕΙΝΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΡΕΛΟΙ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΝΕ ΑΝΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΜΑΞΙΑ ΜΕ 120...........ΚΙΟΛΟ ΚΟΡΝΑΡΟΥΝ ΚΑΙ ΣΕ ΑΝΧΩΝΟΥΝ ........ΑΝ ΠΑΩ ΠΑΛΙ ΣΕ ΑΛΛΗ ΛΩΡΙΔΑ 2ΡΗ ΜΕ ΤΡΙΤΗ ΔΕΞΙΑ Ε ΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΙ ΕΠΙΚΙΝΔΙΝΟ ΝΑ ΤΡΑΚΑΡΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΠΟΙΟ ΣΥΧΝΑ ΛΩΡΙΔΕΣ ΤΑ ΑΜΑΞΙΑ..!!
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ V-STROM……….ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΤΑ ΚΡΑΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΦΡΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΠΙ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΠΑΛΙΑ,ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΔΕ ΘΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΑΣΦΑΛΗΣ?
ΔΥΛΑΔΗ ΓΙΑ ΠΕΣΤΕΜΟΥ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ......ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ?
ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ?
ΠΑΤΕ ΜΕ 100 120 ΚΑΙ ΑΜΑ ΣΟΥ ΚΑΤΣΕΙ ΚΕΝΤΑ .........ΟΠΩΣ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ........ΠΑΤΕ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΟ .......Κ.Α.Τ?
Η ΠΑΤΕ ΚΙΕΣΕΙΣ ΜΕ 60 80?
ΑΝ ΞΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ.......ΑΣ ΔΩΣΕΙ ΚΑΜΟΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΗ.........ΟΧΙ ΜΟΝΟ Σ΄ΕΜΕΝΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ........... ΑΣ ΠΕΙ ΤΗ ΓΝΩΜΗΤΟΥ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΟΜΑΣΤΕ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ........

div400
06/02/2009, 15:06
το καλύτερο που έχω να σου προτείνω είναι: να πηγαίνεις με τον ρυθμό που ΕΣΥ αισθάνεσαι ασφαλής και άνετος!
αν είναι κάποιος από πίσω και σου κορνάρει για καθυστερείς την μεγαλοσύνη του...ΓΡΑΦΤΟΝ ΣΤΑ @@ ΣΟΥ!!! οι υπόλοιποι που καταλαβαίνουν θα περιμένουν μέχρι να μπορούν να σε περάσουν με ασφάλεια... βέβαια καλό και εσύ να έχεις τον νου σου και να αφήνεις τους από πίσω να περνάνε όταν και αν έχεις την ευκαιρία να τους κάνεις χώρο...από απλή ευγένεια και αλληλεγγύη βρε αδερφέ...

:wave2: :beer:

SVX
06/02/2009, 15:16
απλα δουλευε φρενα οσο καλα δουλευεις το γκαζι....

και να φυλαγεσαι απο παντου σαν να θελουν ολοι να στη φερουν... :wave2:

XJR_Billy
06/02/2009, 15:21
+660 στον Div400 & SVX

Ένα από τα πολλά καλά που έλεγε σε ένα εγχειρίδιο που είχε εκδόσει η Αττική Οδός ΑΕ, έλεγε αρκετά για την κίνηση σε μποτιλιάρισμα. Ο κύριος κανόνας είναι ότι οδηγούμε ανάμεσα από αυτοκίνητα με ταχύτητα +20 χλμ από την ταχύτητα των αυτοκινήτων.

Δηλαδή, αν τα αυτοκίνητα πάνε με 20, εμείς περνάμε με 40, αν πάμε με 60, εμείς με 80 και ου το καθ'εξής.

Ο λόγος είναι απλός. Ο άνθρωπος μπορεί να τρέξει με 20χαω περίπου. Ο εγκέφαλος σε αυτά τα χιλιόμετρα επεξεργάζεται τις πληροφορίες και δίνει αποφάσεις σε ελάχιστο χρόνο.

Ο χρόνος αντίδρασης λοιπόν είναι ο γρηγορότερος που γίνεται, και μπορεί να δώσει άμεση λύση σε μιά στραβή, που συνήθως προκύπτει μιά απώλεια μπροστινού από ξαφνικό κοκκάλωμα του φρένου και πτώση.

Η ασφάλειά σου πάνω απ' όλα φίλε μου και μην ανυσηχείς... θα χαρείς το στρωματέξ σου:lol: σε πιο ανοιχτούς δρόμους.

Πάντα όρθιοι και αγρατζούνιστοι εσύ και το στρώμα σου!!:beer: :wave2:

Giorgos19
06/02/2009, 15:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από XT_Billy
+660 στον Div400 & SVX

Ένα από τα πολλά καλά που έλεγε σε ένα εγχειρίδιο που είχε εκδόσει η Αττική Οδός ΑΕ, έλεγε αρκετά για την κίνηση σε μποτιλιάρισμα. Ο κύριος κανόνας είναι ότι οδηγούμε ανάμεσα από αυτοκίνητα με ταχύτητα +20 χλμ από την ταχύτητα των αυτοκινήτων.

Δηλαδή, αν τα αυτοκίνητα πάνε με 20, εμείς περνάμε με 40, αν πάμε με 60, εμείς με 80 και ου το καθ'εξής.

Ο λόγος είναι απλός. Ο άνθρωπος μπορεί να τρέξει με 20χαω περίπου. Ο εγκέφαλος σε αυτά τα χιλιόμετρα επεξεργάζεται τις πληροφορίες και δίνει αποφάσεις σε ελάχιστο χρόνο.

Ο χρόνος αντίδρασης λοιπόν είναι ο γρηγορότερος που γίνεται, και μπορεί να δώσει άμεση λύση σε μιά στραβή, που συνήθως προκύπτει μιά απώλεια μπροστινού από ξαφνικό κοκκάλωμα του φρένου και πτώση.

Η ασφάλειά σου πάνω απ' όλα φίλε μου και μην ανυσηχείς... θα χαρείς το στρωματέξ σου:lol: σε πιο ανοιχτούς δρόμους.

Πάντα όρθιοι και αγρατζούνιστοι εσύ και το στρώμα σου!!:beer: :wave2:

Φτου με προλαβες!!!! +675 σε ολα
:beer:

mpompas
06/02/2009, 15:30
και να θες να πας πιο γρήγορα, δεν μπορείς γιατί πάνω στη γραμμή που πας έχει κάτι τρύπες σα το φαράγγι της σαμαριάς να πούμε
άμα περνάς από το περιστέρι προς πειραιά με καταλαβαίνεις

mikios400
07/02/2009, 02:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από XT_Billy
Ένα από τα πολλά καλά που έλεγε σε ένα εγχειρίδιο που είχε εκδόσει η Αττική Οδός ΑΕ, έλεγε αρκετά για την κίνηση σε μποτιλιάρισμα

αυτό υπάρχει ηλεκτρονικά για μας που είμαστε μακρυά;;;

apav
07/02/2009, 05:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από mikios400
αυτό υπάρχει ηλεκτρονικά για μας που είμαστε μακρυά;;;

Αμέ! :D

http://media2.feed.gr/pegasus/Multimedia/pdf/0300_id1068889.pdf

road spirit
07/02/2009, 06:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από XT_Billy
Ο κύριος κανόνας είναι ότι οδηγούμε ανάμεσα από αυτοκίνητα με ταχύτητα +20 χλμ από την ταχύτητα των αυτοκινήτων.

Δηλαδή, αν τα αυτοκίνητα πάνε με 20, εμείς περνάμε με 40, αν πάμε με 60, εμείς με 80 και ου το καθ'εξής.

Ο λόγος είναι απλός. Ο άνθρωπος μπορεί να τρέξει με 20χαω περίπου. Ο εγκέφαλος σε αυτά τα χιλιόμετρα επεξεργάζεται τις πληροφορίες και δίνει αποφάσεις σε ελάχιστο χρόνο.

Ο χρόνος αντίδρασης λοιπόν είναι ο γρηγορότερος που γίνεται, και μπορεί να δώσει άμεση λύση σε μιά στραβή, που συνήθως προκύπτει μιά απώλεια μπροστινού από ξαφνικό κοκκάλωμα του φρένου και πτώση.

:a013:

μπορεί τα +20, +25, να μας φαίντονται λίγα, αλλά αν θέλουμε να ελαχιστοποιήσουμε πιθανότητες, αυτός είναι ο κανόνας.
Αυτό αναφέρθηκε και σε σεμινάρια ασφαλούς οδήγησης απο το 0300.

McTalas
07/02/2009, 06:54
συμφωνω και εγω για το +20

χτες ετυχε να περασω απο το ποταμι και 2 φορες πιγαν να με ριξουν ο ενας με ενα σμαρτ μιλαγε στο κινιτο και του εφιγε το αμαξι αριστερα, έλα ομως πως εγω εκεινη την ωρα ημουν διπλα του και απο την άλλη ειχα αλλο αμαξι... παραλιγο να γινω σαντουιτς (κακάκια ο δικός σου, ακόμα καθαριζω τις μποτες μου).
ειναι οτι να ναι ομως αλλαζουν λοριδες χορις φλας δεν εχουν φωτα (για το βραδυ.φλας κτλ) τρωνε μιλανε κοιμουντε (οταν οδηγανε) σταματανε οπου θελουν (αρε άτυχε zuki !!) ρποσοχη παιδια , πολύ προσοχη !!!

gdevelek
07/02/2009, 06:56
πήγαινε με την ταχύτητα που εσύ αισθάνεσαι ασφαλής (και κατά 99.9%, με +20 θα αισθάνεσαι ασφαλής)

σε πρώτη ευκαιρία, θα αφήσεις τον βαρεμένο από πίσω να περάσει ή θα σε περάσει εκείνος, και θα φτάσει σπίτι του να το σώσει από τη φωτιά

επίσης πήγαινε με μια κάτω, τόσο για καλύτερο φρένο μοτέρ αν και όταν σκάσει στραβή, όσο και για να σε ακούει ο κουτάκιας μπροστά

και όπου δεις ύποπτη κίνηση, τσίμπα και την κόρνα, χίλιες φορές μια άσκοπη κόρνα αν είναι να τον προλάβεις απο λαλακία που θα σε στείλει νοσοκομείο

laryfz1
07/02/2009, 09:27
εγω παντως οταν ειναι σταματημενα τα κουτια και περναω παταω συνεχως κορνα και παντα με ταχυτητ ασφαλειας οποια και αν ειναι αυτη το +20 ειναι το καλυτερο αλλα και λιγο παραπανω ειμαι οκ

xenos
07/02/2009, 14:32
Ακόμα, καλύτερα για σένα είναι να ακολουθείς κονβόι από μηχανάκια (προς το τέλος ακόμα καλύτερα), οπότε μειώνεται λίγο ο κίνδυνος.

SVX
07/02/2009, 15:12
ΕΝΑΣ ακομα λογος που τα κλιπ-ον υπερτερουν των τιμονιων ...

χωραω εκει που χωραν σκουτερ και παπια.... χωρις να ξυριζω καθρεφτες... :wacko:

airamhag
07/02/2009, 15:13
υπαρχει κ η αλλη λυση που γινεται σε ολα τα πολιτισμενα κρατη...
και ειναι η εξης: ειτε προκειται για μποτιλιαρισμα ειτε οχι , η μηχανη κραταει την θεση της στον δρομο οπως ενα αυτοκινητο!

τι ειπα τωρα ε?:D

SVX
07/02/2009, 15:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από airamhag
υπαρχει κ η αλλη λυση που γινεται σε ολα τα πολιτισμενα κρατη...
και ειναι η εξης: ειτε προκειται για μποτιλιαρισμα ειτε οχι , η μηχανη κραταει την θεση της στον δρομο οπως ενα αυτοκινητο!

τι ειπα τωρα ε?:D

...εσυ μιλας για επιστ.φαντασια και σεναρια πολυ μακρυνα... λες για κεινες τις χωρες που τον "μηχανοβιο" τον σεβονται ως συναδελφο-οδηγο... :wave2:

airamhag
07/02/2009, 15:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από SVX
...εσυ μιλας για επιστ.φαντασια και σεναρια πολυ μακρυνα... λες για κεινες τις χωρες που τον "μηχανοβιο" τον σεβονται ως συναδελφο-οδηγο... :wave2:

επιστημονικης φαντασιας πραγματι!
αλλα λεω για εκεινες τις χωρες που ο μηχανοβιος πρωτος σεβεται τον εαυτο του αλλα κ τους υπολοιπους οδηγους ως συναδελφο οδηγο :)

μαλλον αναφερομαστε σε εκεινο το "μαγικο/τελειο" χωριο που λεγαμε σε ενα θρεαντ πριν κανα χρονο περιπου ..ε?
:D

than
07/02/2009, 17:17
Κινουμαι αθηνων λαμιας καθημερινα με αυτοκινητο. Τον τελευταιο μηνα ο δρομος εχει γινει χαλια απο τις βροχες κ λειπουν μεγαλα κομματια ασφαλτου στο κομματι περιστερι - αττικη οδος , με αποτελεσμα ολοι να κανουν ζιγκ ζαγκ για να τα αποφευγουν. Οταν εχω μοτο αριστερα η δεξια μου αναγκαζομαι και πεφτω μεσα στις λακουβες και μερικεσ απο αυτες ειναι οδυνηρες. Προχτες που ημουν με την μηχανη καποιος πηγε να με κλεισει γι αυτον τον λογο. Δεν ξερω πια με ποιον να θυμωσω.

Akatanomastos
07/02/2009, 17:31
εγω θα κανω το δικηγορο του αυτοκινητιστη (δεν εχω auto ουτε διπλωμα)
και θα πω οτι ο οδηγος του αμαξιου δεν μπορει και δεν ειναι υποχρεωμενος ολη την ωρα και ενω κινητε μια χαρα στην λωριδα του, να προσεχει αριστερους δεξιους και κεντρικους καθρεφτες και να κανει μια αριστερα μια δεξια για να περασουν "βιαστικοι" με μηχανακια,

δυστηχως ετσι εχουμε καταντησει τον ελληνα αυτοκινητιστη σημερα, να μην μπορει να κινηθει με την ησυχια του(ειδικα οι νεοι), και εκτος απο τα αυτονοητα αυτο προκαλει καποια νευρικοτητα που μπορει ποιο ευκολα να οδηγησει σε ατυχημα..

παραδειγμα εχω δει πολλα και φανταζομαι και εσεις..


μπορουμε και εμεις να περιμενουμε λιγακι στην ουρα μας το φαναρι χωρις να προκαλουμε πανικο με τα χωσιματα απο δω και κει,

μπορουμε να πηγαινουμε λιγο ποιο αργα πισω απο καποιο αμαξι χωρις να κολαμε στον προφυλακτηρα του, περιμενοντας ενα ποιο ξεκαθαρα ανοικτο μερος να περασουμε, χωρις να εκβιαζουμε κανεναν και τιποτα..

μπορουμε να μην κινουμαστε αναμεσα σε αμαξια
κλπ κλπ


δυστηχως φταινε σε μεγαλο βαθμο οι δρομοι(οταν εχεις να διασχισεις καθε μερα την πατησιων, ολα επιτρεποντε..)
αλλα και η νοοτροπια μας..

gdevelek
07/02/2009, 17:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από Akatanomastos
εγω θα κανω το δικηγορο του αυτοκινητιστη (δεν εχω auto ουτε διπλωμα)
και θα πω οτι ο οδηγος του αμαξιου δεν μπορει και δεν ειναι υποχρεωμενος ολη την ωρα και ενω κινητε μια χαρα στην λωριδα του, να προσεχει αριστερους δεξιους και κεντρικους καθρεφτες και να κανει μια αριστερα μια δεξια για να περασουν "βιαστικοι" με μηχανακια,


δεν χρειάζεται να κάνει τίποτε τέτοιο

εφόσον το αμάξι του δεν είναι αμερικάνικη λιμουζίνα της δεκαετίας του 70, αν απλά οδηγεί στη λωρίδα του, όλοι θα περνούν από αριστερά και δεξιά χωρίς να τον ενοχλούν και να τους ενοχλεί

αυτό είναι ΑΚΡΙΒΩΣ το παράπονο των δικυκλιστών:
πολλοί ΙΧήδες κλείνουν τη διήθηση χωρίς το παραμικρό συμφέρον γιά τους ίδιους

Akatanomastos
07/02/2009, 17:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από gdevelek
δεν χρειάζεται να κάνει τίποτε τέτοιο
εφόσον το αμάξι του δεν είναι αμερικάνικη λιμουζίνα της δεκαετίας του 70, αν απλά οδηγεί στη λωρίδα του, όλοι θα περνούν από αριστερά και δεξιά χωρίς να τον ενοχλούν και να τους ενοχλεί
αυτό είναι ΑΚΡΙΒΩΣ το παράπονο των δικυκλιστών:
πολλοί ΙΧήδες κλείνουν τη διήθηση χωρίς το παραμικρό συμφέρον γιά τους ίδιους

ναι αυτο που λες ειναι το παραπονο των δικυκλιστων

αλλα ειναι ΠΑΡΑΛΟΓΟ

γιατι αυτο λεμε, το Ι.Χ. δικαιουτε να κινηται στην λωριδα του, σε ολο το πλατος της, δεν μπορει συνεχεια να πηγαινει λιγο ποιο αριστερα λιγο ποιο δεξια

σε δρομους που χουν πολλες λωριδες οντως δεν χρειαζεται να κανει τιποτα

αλλα σε δρομους με παρκαρισμενα δεξια και μια λωριδα (δηλαδη το 60-70% των δρομων σε πολεις)
αναγκαστικα πρεπει να κανει συνεχεια χωρο στον μηχανακια να περασουν η απο δεξια η απο αριστερα..

και μπορει εσυ πανω στη μοτο σου να βλεπεις οτι χωρας μια χαρα, αλλα ο αλλος απο μεσα ΝΙΩΘΕΙ πολυ αβολα,

και εκτος αυτοκινητου και μενα δεν μαρεσει να οδηγαω την μηχανη μου και να ειναι κολλημενα πισω μου πχ 2 παπιες με εξατμισεις τουμπανιασμενα και να λυσανε για να περασουν..


ξαναλεω, επειδη οδηγαω χρονια στην αθηνα, και σε πραγματικα μερικους απο τους χειροτερους δρομους απο θεμα κινησης στο κεντρο, καταλαβαινω και εκανα και γω ενοχλητικα πραγματα για τους οδηγους..
αλλα φυσικα δεν τα επικροτω, και προσπαθω να μην το τραβαω συνεχεια απο τα μαλλια το θεμα προσπεραση,
μπορουμε να περιμενουμε λιγο..

στην πραγματικοτητα οσο και να χωνεσαι σαν φουτσα και οσο γρηγορα να πηγαινεις στην κινηση
αυξανοντας πολυ τις πιθανοτητες να γινει κατι, δεν γλυτωνεις παρα μονο 5-10 λεπτα..

πολλες φορες θα δεις ατομα που καναν τους ταρζαν 1 - 2 φαναρια παρακατω..

Gandalf dr685sm
08/02/2009, 04:49
Ναι.. .έχεις ενα δίκιο σε αυτή την παρατήρηση... αλλά όπως ειπώθηκε και πριν και το παραδέχεσαι και ο ίδιος , όλοι πρέπει να χωρέσουμε μέσα στους δρόμους.

Προσωπικά όταν οδηγώ με το αυτοκίνητο φροντίζω πάντα να στέκομαι στην μέση της λωρίδας μου και να αφήνω χώρο και απο δεξιά και απο αριστερά εν κινήσει. Έτσι είναι στο χέρι του αναβάτη μετά να δεί πως θα περάσει και μόνο αυτού. Αλλά αυτό μπορεί να το κατανοήσει μόνο κάποιος που έχει εμπειρία οδήγησης και με τα δύο οχήματα.

Συνήθως οι περισσότεροι οδηγοί Ι.Χ. δεν έχουν εμπειρία με οδήγηση μοτό και θα τους δείς είτε να κάθονται σύριζα στην διαχωριστική , είτε να κάνουν αριστερά - δεξιά εντός της λωρίδας τους, χωρίς κανένα ιδιαίτερο λόγο. Και μιλώ πάντα για την ευθεία.. γιατί στις στροφές θέλει μια κάποια προσπάθεια για να κρατήσει το Ι.Χ. μια σταθερή γραμμή "τραίνου" πάνω στην λωρίδα του.

Τώρα το παράδοξο στους Ελληνικούς δρόμους είναι πως εμείς σαν αναβάτες μοτό , έχουμε θεωρήσει οτι η νοητή λωρίδα διήθησης είναι πλέον και νομικά κεκτημένο μας δικαίωμα και θυμώνουμε ή εκνευριζόμαστε όταν κάποιος μας κλείσει τον δρόμο , ακόμα και νόμιμα (με φλάς και λογικές κινήσεις) όπου φυσικά έχουμε 100% άδικο.

Στην Αθήνα πάντως έχει διαμορφωθεί και μια άποψη στους οδηγούς Ι.Χ. που θέλει τις μοτό να κινούνται μεταξύ αριστερής και μεσαίας και αν παρατηρήσετε θα δείτε οτι σχεδόν πάντα αφήνουν χώρο εκεί. Σε αντίθεση με τον χώρο ας πούμε μεταξύ μεσαίας και δεξιάς που είναι σχεδόν πάντα πολύ μικρό το κενό. Βλέπετε η ανοχή και η συνήθεια έχει ήδη προετοιμάσει το έδαφος για ένα αίτημα - πρόταση που έχει πέσει εδώ και καιρό και λέει για την διαμόρφωση μια λωρίδας εκεί που θα είναι μόνο για μοτό και θα πάρει και νομική υπόσταση.

Ίδωμεν.


Gandalf

airamhag
08/02/2009, 05:13
καλα ..ααααμα παρει νομικη υποσταση αυτο ,να τους πουμε να κανουν κατι κ με τα πεζοδρομια (καθοτι γουσταρω το πεζω2) που τρως κατι συγχρονισμενες σαβουρες -ειδικα αν βρεξει.. κ επειδη διπλωμα-μηχανη δεν με βλεπω να παιρνω πριν τα 40 (:lol: κατι σαν την διαφημιση για το δανειο με φανταζομαι στο θυληκο!) ας φτιαξουν κ ενα ποδηλατοδρομο..

αν κ ..αν φτιαξουν ειδικηλωριδα (αληθεια πως θα γινει αυτο ?) για μοτο..ε θα κανετε λιγο χωρο κ για μενα, ε?ε?-ασε που τοτε ισως το παρω αποφαση να βγαλω διπλωμα+μοτο..:lol:

:wave2:

the who
08/02/2009, 05:39
Επι τρια και παραπανω χρονια δουλευα Παιανια-Σπατα.Το δρομολογιο ηταν Νικαια,ποταμι,αττικη οδος.Στο ποταμι πανω απο 40 χλμ με τα αυτοκινητα σταματημενα σπανια πηγα.Μπορει να φαινονται λιγα τα 40 αλλα ειδικα οταν υπηρχε λαγος ηταν τελεια.Ουτε καταλαβαινα για ποτε εφτανα στην αττικη,οι αισθησεις ηταν σε εγρηγοση χωρις ομως να κουραζομαι απ την αδρεναλινη κι οταν εβρισκα ανοιχτη την αττικη ξεδινα.Το αποτελεσμα ηταν να φτανω στη δουλεια με ενα αισθημα ευεξιας οπως σε μια καλη βολτα με φιλους και ΠΑΝΤΑ με ασφαλεια.Καλα ειναι τα γκαζια αλλα θελω να οδηγαω για πολλα χρονια ακομη.:wave2:

bentouza
08/02/2009, 08:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από SVX
ΕΝΑΣ ακομα λογος που τα κλιπ-ον υπερτερουν των τιμονιων ...

χωραω εκει που χωραν σκουτερ και παπια.... χωρις να ξυριζω καθρεφτες... :wacko:

οι καθρευτες σου;;(δεν μπορω να καταληξω, κλιπ-ον ή τιμονι..)


Αρχικά δημιουργήθηκε από airamhag
υπαρχει κ η αλλη λυση που γινεται σε ολα τα πολιτισμενα κρατη...
και ειναι η εξης: ειτε προκειται για μποτιλιαρισμα ειτε οχι , η μηχανη κραταει την θεση της στον δρομο οπως ενα αυτοκινητο!

τι ειπα τωρα ε?:D

ε τοτε ποιο το νοημα των μηχανακιων;

byron
08/02/2009, 09:13
Σωστά κάποια απ΄τα τα παραπάνω , αλλά υπάρχει και άλλη μια επιλογή.

Αφήνουμε τον "γρήγορο" να περάσει μπροστά και ακολουθούμε (αν θέλουμε) με τον ίδιο σβέλτο ρυθμό αφήνοντας μια καλή απόσταση.
Αν ανοίξει πόρτα-αλλαγή λωρίδας κλπ θα την φάει αυτός + του ότι λειτουργεί ως εμπροσθοφυλακή. Όταν περάσει μια μηχανή, σχεδόν πάντα οι οδηγοί των κουτιών ξυπνάνε και κοιτάνε πριν αλλάξουν λωρίδα. :wave2:

the who
08/02/2009, 12:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Σωστά κάποια απ΄τα τα παραπάνω , αλλά υπάρχει και άλλη μια επιλογή.

Αφήνουμε τον "γρήγορο" να περάσει μπροστά και ακολουθούμε (αν θέλουμε) με τον ίδιο σβέλτο ρυθμό αφήνοντας μια καλή απόσταση.
Αν ανοίξει πόρτα-αλλαγή λωρίδας κλπ θα την φάει αυτός + του ότι λειτουργεί ως εμπροσθοφυλακή. Όταν περάσει μια μηχανή, σχεδόν πάντα οι οδηγοί των κουτιών ξυπνάνε και κοιτάνε πριν αλλάξουν λωρίδα. :wave2:

Κι αν ανοιξει η πορτα αφου περασει ο λαγος τι γινεται?

div400
08/02/2009, 14:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από Akatanomastos
εγω θα κανω το δικηγορο του αυτοκινητιστη (δεν εχω auto ουτε διπλωμα)
και θα πω οτι ο οδηγος του αμαξιου δεν μπορει και δεν ειναι υποχρεωμενος ολη την ωρα και ενω κινητε μια χαρα στην λωριδα του, να προσεχει αριστερους δεξιους και κεντρικους καθρεφτες και να κανει μια αριστερα μια δεξια για να περασουν "βιαστικοι" με μηχανακια,
δυστηχως ετσι εχουμε καταντησει τον ελληνα αυτοκινητιστη σημερα, να μην μπορει να κινηθει με την ησυχια του(ειδικα οι νεοι), και εκτος απο τα αυτονοητα αυτο προκαλει καποια νευρικοτητα που μπορει ποιο ευκολα να οδηγησει σε ατυχημα..
παραδειγμα εχω δει πολλα και φανταζομαι και εσεις..
μπορουμε και εμεις να περιμενουμε λιγακι στην ουρα μας το φαναρι χωρις να προκαλουμε πανικο με τα χωσιματα απο δω και κει,
μπορουμε να πηγαινουμε λιγο ποιο αργα πισω απο καποιο αμαξι χωρις να κολαμε στον προφυλακτηρα του, περιμενοντας ενα ποιο ξεκαθαρα ανοικτο μερος να περασουμε, χωρις να εκβιαζουμε κανεναν και τιποτα..
μπορουμε να μην κινουμαστε αναμεσα σε αμαξιακλπ κλπ
δυστηχως φταινε σε μεγαλο βαθμο οι δρομοι(οταν εχεις να διασχισεις καθε μερα την πατησιων, ολα επιτρεποντε..)
αλλα και η νοοτροπια μας..

όντως ο αυτ/στής ΔΕν είναι ''υποχρεωμένος'' να μας προσέχει όταν κάνουμε την διήθηση(που είναι παράνομη και γίνεται με την ανοχή όλων των εμπλεκόμενων)...
θα έλεγα όμως είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ να τσεκάρει τους καθρέπτες του (και όχι μόνο) για να έχει αντίληψη του περιβάλλοντος και των συνθηκών γύρω του ακόμα και χωρίς να θέλει άμεσα να κάνει ελιγμό...:winka:

αυτό το ''δυστηχως ετσι εχουμε καταντησει τον ελληνα αυτοκινητιστη σημερα, να μην μπορει να κινηθει με την ησυχια του(ειδικα οι νεοι)'' δεν το κατάλαβα...
εννοείς ότι εμείς (συλλογικά ως κοινωνία) φταίμε για τα χάλια των δρόμων μας ή ότι εμείς οι μοτο/τες φταίμε για τα χάλια των αυτ/των?:look:

το τι μπορούμε να κάνουμε ή θα έπρεπε να κάνουμε είναι μεγάλη κουβέντα...ας κάνουμε, ο καθένας για τον εαυτό του καταρχήν, ότι μπορούμε για να είμαστε ασφαλείς και να φτάνουμε στον προορισμό μας κάθε φορά....

Akatanomastos
08/02/2009, 15:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από div400

αυτό το ''δυστηχως ετσι εχουμε καταντησει τον ελληνα αυτοκινητιστη σημερα, να μην μπορει να κινηθει με την ησυχια του(ειδικα οι νεοι)'' δεν το κατάλαβα...


εχεις δικιο, δεν το εγραψα καλα..

εννοω πως εχουμε και εμεις ενα μεριδιο ευθηνης για το πως οδηγανε οι Ι.Χ.ιδες, γιατι με τον τροπο οδηγησης μας δεν τους αφηνουμε να οδηγουν με την ησυχια τους και την μη-νευρικοτητα που απαιτειται για να οδηγεις με ασφαλεια..

να παραθεσω ενα παραδειγμα

μου χει τυχει παρα πολλες φορες να προσπερναω απο αριστερα
και επειδη χωνεται συγχρωνως αλλος απο τα δεξια σαν φουτσα ο οδηγος, αν δεν με χει δει για να του κανει χωρο κοβει αριστερα με αποτελεσμα να κινδυνευω..

ΔΕΝ ΛΕΩ οτι κανει καλα ο κουτακιας που παει αριστερα, κανονικα επρεπε να μεινει εκει που ειναι και ας παει να γ@μηθει αυτος που χωνεται απο δεξια αφου ειναι παρανομος..
ΑΛΛΑ επειδη του δημιουργειται αγχος μην τον χτυπησει, μην πεσει πανω του κλπ κλπ κανει μια παρανομη ενεργεια..

πλεον οταν αντιλαμβανομαι οτι χωνοντε απο δεξια δεν παω να περασω απο αριστερα.. περιμενω..

gdevelek
08/02/2009, 15:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από Akatanomastos
ναι αυτο που λες ειναι το παραπονο των δικυκλιστων

αλλα ειναι ΠΑΡΑΛΟΓΟ

γιατι αυτο λεμε, το Ι.Χ. δικαιουτε να κινηται στην λωριδα του, σε ολο το πλατος της, δεν μπορει συνεχεια να πηγαινει λιγο ποιο αριστερα λιγο ποιο δεξια



στο έγραψα ήδη, και στο ξαναγράφω:

ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ να κάνει "λιγο ποιο αριστερα λιγο ποιο δεξια "

εφόσον κινείται περίπου στο κέντρο της λωρίδας του, περνάμε ΚΑΙ από αριστερά, ΚΑΙ από δεξια, ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ, χωρίς ΚΑΜΙΑ δική του βοήθεια

Akatanomastos
08/02/2009, 15:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από gdevelek
στο έγραψα ήδη, και στο ξαναγράφω:

ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ να κάνει "λιγο ποιο αριστερα λιγο ποιο δεξια "

εφόσον κινείται περίπου στο κέντρο της λωρίδας του, περνάμε ΚΑΙ από αριστερά, ΚΑΙ από δεξια, ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ, χωρίς ΚΑΜΙΑ δική του βοήθεια

το επιχειρημα που λες δεν μπορω να το δεχτω..
η 1 λωριδα αδυνατει να χωρεσει ενα μηχανακι δεξια, 1 αριστερα και ενα αμαξι στο κεντρο..(και λογω καποιοων δρομων αλλα και 3ων παραγοντων)

αλλα και παλι ετσι να ταν θα πρεπε ο οδηγος να φροντιζει συνεχεια να ειναι στο κεντρο, κατι που μου φαινεται παραλογο επειδη καποιοι μηχανακηδες δεν εχουν ΚΑΘΟΛΟΥ υπομονη

stefanos
08/02/2009, 15:26
Να το πώ εγώ λίγο ρεαλιστικότερα.
Κάθε μέρα προσπερναμε χιλιάδες αυτοκίνητα, και κάθε στιγμή προσπερνάνε μηχανάκια όταν είστε με τα αυτοκίνητά σας.
Είναι φυσικό και στατιστικά σίγουρο οτι κάπου είναι ο βλάκας.
Με την μορφή κοιμισμένου υπνωτισμένου αυτοκινητιστή που θα κλήσει την πόρτα στο μηχανάκι, η του αντίστοιχου μηχανόβιου που θα κάτσει εκεί δίπλα σου την ώρα που έχεις ανάψει φλάς για να αλλάξεις λωρίδα χωρίς να πάει μπροστά ούτε πίσω, εκεί για να σου κλήσει το δρόμο.
Χαλαρά και με προσοχή.Εξάλου όλοι στη δουλειά μας πάμε μερικά λεπτά αργότερα δεν πειράζει.

kiloMeater
08/02/2009, 15:27
Ρε παιδιά, μισό λεπτό
Οκ σύμφωνοι ο καθένας να πάει με το ρυθμό που αισθάνεται άνετα, αλλα τι σοι συμβουλές είναι αυτές 'ασε τον άλλο απο πισω να κορνάρει';
Βλέπουμε τον καθρέπτη λίγο και κάνουμε άκρη να μας περάσει ο απο πίσω... δεν μπορείς να του επιβάλλεις εσύ με πόσο θα πάει για να είναι ασφαλής

stefanos
08/02/2009, 15:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από kiloMeater
Ρε παιδιά, μισό λεπτό
Οκ σύμφωνοι ο καθένας να πάει με το ρυθμό που αισθάνεται άνετα, αλλα τι σοι συμβουλές είναι αυτές 'ασε τον άλλο απο πισω να κορνάρει';
Βλέπουμε τον καθρέπτη λίγο και κάνουμε άκρη να μας περάσει ο απο πίσω... δεν μπορείς να του επιβάλλεις εσύ με πόσο θα πάει για να είναι ασφαλής

Οταν είσαι ανάμεσα στα αυτοκίνητα όμως φανερά δεν μπορείς να κάνεις σε καμιά ακρη.
Στίς υπόλοιπες περιπτώσεις είναι αυτονόητο.

bentouza
08/02/2009, 16:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Να το πώ εγώ λίγο ρεαλιστικότερα.
Κάθε μέρα προσπερναμε χιλιάδες αυτοκίνητα, και κάθε στιγμή προσπερνάνε μηχανάκια όταν είστε με τα αυτοκίνητά σας.
Είναι φυσικό και στατιστικά σίγουρο οτι κάπου είναι ο βλάκας.


Αυτο ειναι αρκετο..

Κερδιζουμε τοσο πολυ χρονο καθε μερα στις μετακινησεις μας που αν τα βαλεις κατω αθροιστικα ειναι μερες ή κ μηνες της ζωης μας.
Παμε ανετα κ γρηγορα εκει που θελουμε..
Ξερωντας οτι σιγουρα θα βρουμε καποιο βλακα δεν αξιζει για μενα να ρισκαρω για μερικα λεπτα..

5 πανω 5 κατω το θεμα ειναι να τα ζησω αρτιμελης αυτα τα λεπτα..

οποτε μη σκατε, ας οδηγουμε σαν ανθρωποι κ μετα ερχονται τα υπολοιπα.

gdevelek
08/02/2009, 17:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από Akatanomastos
το επιχειρημα που λες δεν μπορω να το δεχτω..
η 1 λωριδα αδυνατει να χωρεσει ενα μηχανακι δεξια, 1 αριστερα και ενα αμαξι στο κεντρο..(και λογω καποιοων δρομων αλλα και 3ων παραγοντων)

αλλα και παλι ετσι να ταν θα πρεπε ο οδηγος να φροντιζει συνεχεια να ειναι στο κεντρο, κατι που μου φαινεται παραλογο επειδη καποιοι μηχανακηδες δεν εχουν ΚΑΘΟΛΟΥ υπομονη

αυτό που έγραψα ισχύει για ΙΧ που έχουν και αριστερά και δεξιά άλλες λωρίδες, όχι για όσα είναι στην τέρμα δεξιά ή στην τέρμα αριστερή λωρίδα

αν θέλει κάποιος με μοτό να πάει δεξία από την τέρμα δεξιά λωρίδα ή αριστερά από την τέρμα αριστερή, παίζει με το ζωή του και έχει ακέραιη την ευθύνη

JAD
09/02/2009, 02:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από bentouza
Αυτο ειναι αρκετο..

Κερδιζουμε τοσο πολυ χρονο καθε μερα στις μετακινησεις μας που αν τα βαλεις κατω αθροιστικα ειναι μερες ή κ μηνες της ζωης μας.
Παμε ανετα κ γρηγορα εκει που θελουμε..
Ξερωντας οτι σιγουρα θα βρουμε καποιο βλακα δεν αξιζει για μενα να ρισκαρω για μερικα λεπτα..

5 πανω 5 κατω το θεμα ειναι να τα ζησω αρτιμελης αυτα τα λεπτα..

οποτε μη σκατε, ας οδηγουμε σαν ανθρωποι κ μετα ερχονται τα υπολοιπα.

Ακριβώς...
Το πολύ να κερδίσεις 5-10 λεπτά...αξίζει πραγματικά?
Προσωπικά όταν χρειάζεται να διασχίσω τον Κηφισό (μιας κ περί αυτού αρχικά έγινε το thread) κοιτάζω να είμαι απο τους τελευταίους σε σειρά μοτοσυκλετιστών που περνάνε ανάμεσα από ΙΧ. Και αν εμφανιστεί ο "γρήγορος" απλά στην άκρη όταν υπάρξει κενό και αντε στο καλό.....

XJR_Billy
09/02/2009, 02:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από bentouza
Αυτο ειναι αρκετο..

Κερδιζουμε τοσο πολυ χρονο καθε μερα στις μετακινησεις μας που αν τα βαλεις κατω αθροιστικα ειναι μερες ή κ μηνες της ζωης μας.
Παμε ανετα κ γρηγορα εκει που θελουμε..
Ξερωντας οτι σιγουρα θα βρουμε καποιο βλακα δεν αξιζει για μενα να ρισκαρω για μερικα λεπτα..

5 πανω 5 κατω το θεμα ειναι να τα ζησω αρτιμελης αυτα τα λεπτα..

οποτε μη σκατε, ας οδηγουμε σαν ανθρωποι κ μετα ερχονται τα υπολοιπα.

+660

Μεγάλη κουβέντα. :beer:

the who
09/02/2009, 02:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από JAD
Ακριβώς...
Το πολύ να κερδίσεις 5-10 λεπτά...αξίζει πραγματικά?
Προσωπικά όταν χρειάζεται να διασχίσω τον Κηφισό (μιας κ περί αυτού αρχικά έγινε το thread) κοιτάζω να είμαι απο τους τελευταίους σε σειρά μοτοσυκλετιστών που περνάνε ανάμεσα από ΙΧ. Και αν εμφανιστεί ο "γρήγορος" απλά στην άκρη όταν υπάρξει κενό και αντε στο καλό.....

Σωστο σε βρισκω.Ρισκαρεις 5-10 λεπτα μπροστα στη σωματικη σου ακεραιοτητα?Και να μην χτυπησει(πραγμα που ευχομαι σε οσους οδηγουν) σκεψου ποση καθυστερηση θα φας αν γρατζουνισεις ενα ιχ η τι θα πληρωσεις σε ανταλλακτικα σε μια ανωδυνη πτωση.Αν και δεν νομιζω οτι στον κηφισσο υπαρχουν τετοιες.
Μη χαλιεστε ρε παιδια,η ζωη μας περιμενει και στην επομενη στροφη και στα επομενα ταξιδια.:wave2:

div400
09/02/2009, 10:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από kiloMeater
Ρε παιδιά, μισό λεπτό
Οκ σύμφωνοι ο καθένας να πάει με το ρυθμό που αισθάνεται άνετα, αλλα τι σοι συμβουλές είναι αυτές 'ασε τον άλλο απο πισω να κορνάρει';
Βλέπουμε τον καθρέπτη λίγο και κάνουμε άκρη να μας περάσει ο απο πίσω... δεν μπορείς να του επιβάλλεις εσύ με πόσο θα πάει για να είναι ασφαλής

ενώ το να κορνάρεις ή να κολλάς στον μπροστινό σου ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ από ότι μπορεί/θέλει δεν είναι εξίσου επιβολή?!?!? πόσο μάλλον όταν ΞΕΡΕΙΣ ότι αδυνατεί να σου κάνει χώρο...

το οτι έχουμε το νου μας στο γύρω περιβάλλον και φροντίζουμε να είμαστε όσο λιγότερο εμπόδιο γίνεται στους άλλους χρήστες το δρόμου το θεωρώ αυτονόητο, αλλά όχι και να υπερβούμε τις δυνατότητες και τα όρια μας για να εξυπηρετήσουμε τους άλλους, αυτό λέω ουσιαστικά...

:wave2:

kiloMeater
14/02/2009, 02:44
Καταρχας δεν κορνάρω ποτέ ούτε παίζω φώτα.. να κολλήσω απο πίσω μπορεί καμια φορά... συνήθως όμως κάνω υπομονή...
Δεν ζητάς απο κανέναν να πάει πιο γρήγορα, απλά στο πρώτο άνοιγμα να κάνει λίγο πλάι να περάσεις.
Αλλα όοοοχι.. κατι τύποι με κατι βαραδέρα , στρώματα κτλ, αμα στενέψει λίγο ο διάδρομος, πάνε με 10, με το που ανοίγει το πλακώνουνε μη τύχει και τους περάσει κανείς...
αει σιχτίρ...

SVX
14/02/2009, 03:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από kiloMeater

αει σιχτίρ...

ντοντ σπικ τουρκικ....:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

vthn
14/02/2009, 04:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από McTalas

ειναι οτι να ναι ομως αλλαζουν λοριδες χορις φλας δεν εχουν φωτα (για το βραδυ.φλας κτλ) τρωνε μιλανε κοιμουντε (οταν οδηγανε) σταματανε οπου θελουν (αρε άτυχε zuki !!) ρποσοχη παιδια , πολύ προσοχη !!!

Δυστυχώς αυτό που περιγράφει ο φίλος είναι το δεδομένο και δεν πρόκειται να αλλάξει σύντομα. Ο καθένας από εμάς, αφού γνωρίζει τα δεδομένα, προσαρμόζει στη συνέχεια την οδήγησή του όπως και όσο γρήγορα καταλαβαίνει..
Προσωπικά στον Κηφισσό, όταν κινούνται τα αυτοκίνητα (με πάνω από 40) πάω σαν αυτοκίνητο, όταν σταματάνε πάω ανάμεσα σχετικά σιγά. Το κομμάτι αυτό, ποτέ δεν είναι τραγικά μεγάλο. Μετά ο δρόμος ανοίγει, τα αυτοκινητα πάνε αρκετά γρήγορα και δεν υπάρχει πρόβλημα. Επειδή έχω φάει άπειρες φορές το συγκεκριμένο μποτιλιάρισμα με αυτοκίνητο, ο χρόνος που κάνω με τον παραπάνω τρόπο οδήγησης είναι πολύ ικανοποιητικός. (από ΚΤΕΛ Κηφισσού μέχρι έξοδο Βαρυμπόμπης)

Για τον φίλο που άνοιξε το θέμα: τα 80 μου φαίνονται μεγάλη ταχύτητα για να πηγαίνει κανείς ανάμεσα στα σταματημένα. Σκέψου για παράδειγμα να πηγαίνεις με 80 ανάμεσά τους και να οδηγέις το παπί που είχες πριν. Η αίσθηση που σου δίνει η μεγαλύτερη μηχανή ότι πηγαίνεις σιγά ίσως μερικές φορές σε ξεγελάει..

airamhag
14/02/2009, 05:54
ρε παιδια ελεος..

εχετε μηχανες /παπια /σκουτερ κλπ για να κανετε πιο γρηγορα την δουλεια σας υποτιθεται..και την κανετε εν συγκρισει με τη χρηση αυτοκινητου , αλλα ακομα κ ετσι πιεζεστε για να γλυτωσετε ποσο? 5 λεπτα συνολικα σε μια διαδρομη??

εκνευριστικο μπορει να ειναι απο αποψη οδηγησης κλπ αλλα ας μην ειμαστε υπερβολικοι..

ψυχραιμια..οι ελληνικοι δρομοι κ σημανση (κ οδηγοι πολλες φορες ) εχουν σημαντικα μειονεκτιματα..





ξερω σας φαινονται κινεζικα ολα αυτα κ εκτος τοπου αλλα..ενυγουευ... :look:

LiakosVstrom
16/02/2009, 08:18
Όταν το 95% λαδώνει για να πάρει το δίπλωμα και σαν οδηγοί δεν έχουμε παιδεία ( π.χ. το κλασικό...
-ΜΟΤΟ: γιατί ρε κόπανε έκανες αριστερά ξαφνικά και παραλίγο να με σκοτώσεις?
-ΤΟΥΤΟΥ: γιατί είχα εμπόδιο μπροστά :uplate: :hypnotize ) τι περιμένετε ρε παιδιά?
Βλέπω τα αυτοκίνητα να στρίβουν όποτε τους καπνίσει (βγάζω φλας -αν το θυμηθούν και αυτό- και στρίβω)
και να νομίζουν πως ο δρόμος είναι δικός τους κάνοντας πολλά άλλα κουλά ακόμα...
αλλά βλέπω και μηχανές/παπάκια/γαμημένα αυτόματα (ΜΑΘΕΤΕ ΝΑ ΟΔΗΓΑΤΕ ΡΕ ΚΑΓΚΟΥΡΕΣ ΜΕ ΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΑ )
να περνάνε με 80 στην κίνηση.. να μην σταματάνε πριν από μεγάλα οχήματα που δεν έχουν ορατότητα μήπως και πεταχτεί κάνας πεζός,
να μιλάνε στο κινητό και να κάνουν ζιγκ ζαγκ ή να σου πετάγονται ανάμεσα από αυτοκίνητα. είναι ΖΟΥΚΓΛΑ εκεί έξω και μόνο ο Ταρζάν μας λείπει γιατί μαϊμούδες έχουμε πολλές (με Beverly)!

Οι μόνοι που ξέρουν να οδηγάνε σωστά είναι οι V-stromάδες! Γι αυτό κι εγώ πέφτω πάντα μόνος μου.

SVX
16/02/2009, 08:32
[i] Γι αυτό κι εγώ πέφτω πάντα μόνος μου. [/B]

:beer: :cry: :lol: :lol: :lol: :rotflmao: :rotflmao: