View Full Version : ΔΩΣΤΕ ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΑΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΥΠΟΔΥΝΑΜΗΣ ΤΩΝ DL
xanthosd
08/02/2009, 16:52
Σιγουρα πολυ απο 'δω μεσα θα θελαμε κατι παραπανω απο το Vstrom ακι μας,
και για να μην ειναι σκορπιες οι ιδεες σας, ας τις συγκεντρωσουμε εδω.....
ΛΟΙΠΟΝ ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΑΣ......
Συχρονισμος tbs (πολυ καλο) by KIMONAS
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=66456
Χειροποιητος αντικοφτης
http://11109.rapidforum.com/topic=120268056743
Ετοιμος αντικοφτης
http://www.healtech-electronics.com/
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=71451&perpage=15&pagenumber=1
Μοτερ απο SV
http://11109.rapidforum.com/topic=123872573503
Σ Υ Ν Ε Χ Ι Σ Τ Ε ........
NSV RANGER
18/02/2009, 11:53
kalhspera.den kserw toses metatropes gia to 1000 alla mono gia 650..kai dystyxws den yparxei apo oti vlepw kai endiaferon sto na doyme kai kati aksepaino kai arketa dynato..den yparxei mallon toso endiaferon gia sygrish kai aksiopoihsh twn dynatotthtwn toy strom..pantws epeidh exw epemvei arketa sto tuning toy pisteyw oti axizei to strom akoma kai gia tuning kai fysika antexei..
Αρχικά δημιουργήθηκε από NSV RANGER
kalhspera.den kserw toses metatropes gia to 1000 alla mono gia 650..kai dystyxws den yparxei apo oti vlepw kai endiaferon sto na doyme kai kati aksepaino kai arketa dynato..den yparxei mallon toso endiaferon gia sygrish kai aksiopoihsh twn dynatotthtwn toy strom..pantws epeidh exw epemvei arketa sto tuning toy pisteyw oti axizei to strom akoma kai gia tuning kai fysika antexei..
Αυτά που λές δείχνουν ενδιαφέροντα.
Το Tunning μπορεί να μην ταιριάζει στα Strom, δεν παύει όμως να είναι μεράκι.
Εσύ τί του έχεις κάνει ???
FestoNero
02/03/2009, 13:36
(Spam)
Μα καλά, χρειάζονται κι'άλλα άλογα τα V-Strom;
:D
Αρχικά δημιουργήθηκε από FestoNero
(Spam)
Μα καλά, χρειάζονται κι'άλλα άλογα τα V-Strom;
:D
Δεν χρειάζονται αλλά θα μου άρεσε να διαβάσω κάτι από κάποιον που έχει βγάλει το μεράκι του πάνω στο μηχανάκι, βελτιώνοντας.
Άλλωστε σκοπός δεν είναι ο προορισμός αλλά ο δρόμος.
Το αίσθημα ικανοποίησης που μπορεί να αισθάνεται κάποιος, μετά από μια επιτυχημένη βελτίωση που την έκανε μόνος του.
δές το κι αλλιώς. Υπάρχουν ακόμα άνθρωποι, που παρότι έχουν γρήγορες μοτοσυκλέτες, χαλάνε ένα κάρο λεφτά για να φτιάξουν παπιά. Γιατί ??? Είναι το αίσθημα της δημιουργίας.
:beer:
xanthosd
02/03/2009, 14:08
Π.Χ. εγω, που ενω ειχα και γρηγοροτερες μοτο παλιοτερα, τωρα εχω το DL 1000 και πηρα κι ενα PIAGIO TYPOON 50 και παρηγγειλα να του βαλω κυλινδροκεφαλη MALOSSI 80cc και αλλα καλουδια.
Μ' αρεσει να ασχολουμε με αυτα (το ειχα αποθυμενο απο μικρος)...
Αρχικά δημιουργήθηκε από xanthosd
Π.Χ. εγω, που ενω ειχα και γρηγοροτερες μοτο παλιοτερα, τωρα εχω το DL 1000 και πηρα κι ενα PIAGIO TYPOON 50 και παρηγγειλα να του βαλω κυλινδροκεφαλη MALOSSI 80cc και αλλα καλουδια.
Μ' αρεσει να ασχολουμε με αυτα (το ειχα αποθυμενο απο μικρος)...
Είναι αρρώστια το Tuning. Αρκεί να γίνεται από σωστά χέρια και όχι από τίποτα Κάγκουρες.
NSV RANGER
03/03/2009, 10:19
Φιλοι το tuning ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΑΙΜΑ...και πανω απο ολα το μερακι οπως σωστα ανεφερες WWW...EΧΩ ριξει 4 εκκεντροφορους απο sv με εξατμιση ολοσωμη leovinci και power commander.φιλτρο αερος bmc επισης.,..εχω ανεβασει και προσφατα photo αν θες να το δεις κιολας..το μηχανακι λοιπον εχει γινει αρκετα σβελτο κλεινοντας ολες τις "τρυπες" στο
φασμα των στροφων και πανω απο ολα σαν ραπτομηχανη καλολαδομενη..αυτα ειχα να πω
ως προw το θεμα tuning vstrom 650....
Αρχικά δημιουργήθηκε από NSV RANGER
Φιλοι το tuning ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΑΙΜΑ...και πανω απο ολα το μερακι οπως σωστα ανεφερες WWW...EΧΩ ριξει 4 εκκεντροφορους απο sv με εξατμιση ολοσωμη leovinci και power commander.φιλτρο αερος bmc επισης.,..εχω ανεβασει και προσφατα photo αν θες να το δεις κιολας..το μηχανακι λοιπον εχει γινει αρκετα σβελτο κλεινοντας ολες τις "τρυπες" στο
φασμα των στροφων και πανω απο ολα σαν ραπτομηχανη καλολαδομενη..αυτα ειχα να πω
ως προw το θεμα tuning vstrom 650....
Φίλε συγχαρητήρια για τη μοντίφα.
Για πες πόσο στοίχισε συνολικά το μαλί και αν το έχει βάλει δυναμόμετρο ...
NSV RANGER
03/03/2009, 12:40
να σαι καλα φιλε..
οι τιμες ειναι "ειδικες" θα ελεγα αφου μπορεσα και πηρα καποιες εκπτωσεις..θα σου πω
προχειρα να υπολογισεις περιπου στα 2 χιλιαρικα..και εχει ανεβει δυναμομετρο κυριως για
τη ρυθμιση του commander και εγραψε ωραια..και εννοειται οτι εγινε μια δυναμομετρηση
"νορμαλ" και μια "πειραγμενο" και στο ιδιο δυναμομετρο..
FestoNero
03/03/2009, 15:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από WWW
Δεν χρειάζονται αλλά θα μου άρεσε να διαβάσω κάτι από κάποιον που έχει βγάλει το μεράκι του πάνω στο μηχανάκι, βελτιώνοντας.
Άλλωστε σκοπός δεν είναι ο προορισμός αλλά ο δρόμος.
Το αίσθημα ικανοποίησης που μπορεί να αισθάνεται κάποιος, μετά από μια επιτυχημένη βελτίωση που την έκανε μόνος του.
δές το κι αλλιώς. Υπάρχουν ακόμα άνθρωποι, που παρότι έχουν γρήγορες μοτοσυκλέτες, χαλάνε ένα κάρο λεφτά για να φτιάξουν παπιά. Γιατί ??? Είναι το αίσθημα της δημιουργίας.
:beer: Το σχόλιο μου έχει απλά να κάνει με προηγούμενη συζήτηση στο φόρουμ σχετικά με τη μέγιστη ταχύτητα των Strom, όπου είχε πέσει το δούλεμα/troll/spam του αιώνα..
:D
Δεν είμαι ενάντια σε βελτιώσεις αρκεί να είναι ασφαλείς και να μην ενοχλούν τους υπόλοιπους.
:beer:
:wave2:
NSV RANGER
04/03/2009, 02:55
Καλημερα.
οτι και δουλεμα και οτι χαζομαρα μπορεις να δεις σε ολα τα forum ετσι βλεπεις και δω
και δει σε ενα forum για μηχανακι που εχει πουλησει τοσα κομματια με τοοοσους ιδιοκτητες
και διαφορετικης νοοτροπιας.οι αποριες λυνονται με ασφαλεια στο δρομο..η ασφαλτος ειναι
ο μεγας δικαστης που συγκρινεις και καταλβαινεις την "υποσχεση" που εδωσες να φτιαξεις
το μοτερ η κατι απο τα περιφερειακα.ο καγκουρας δεν ξερει να το "φτιαξει"...ο γνωστης
απλα το βελτιωνει...
Αρχικά δημιουργήθηκε από FestoNero
Το σχόλιο μου έχει απλά να κάνει με προηγούμενη συζήτηση στο φόρουμ σχετικά με τη μέγιστη ταχύτητα των Strom, όπου είχε πέσει το δούλεμα/troll/spam του αιώνα..
:D
Δεν είμαι ενάντια σε βελτιώσεις αρκεί να είναι ασφαλείς και να μην ενοχλούν τους υπόλοιπους.
:beer:
:wave2:
Φίλε FestoNero δεν έχει σημασία να πάει πιο γρήγορα για επίδειξη. Είναι κάτι τελείως διαφορετικό. Και δεν έχει τόσο σχέση με τα Vstrom. Αντί αυτού θα μπορούσε να είναι ένα KTM ή ένα GSXR ή ένα απλό Town Mate του '90.
Είπαμε, δεν είναι ο προορισμός η ουσία αλλά ο δρόμος. Κι εδώ το ίδιο ισχύει. Μπορεί για παράδειγμα κάποιος να θέλει να "πειράξει" , σε αρρωστημένο βαθμό, το Vstrom του, αλλάζοντες πχ κεφαλές ή οριδήποτε και ... μετά να το έχει να το κοιτάζει.
Είναι το γούστο του αυτό. Δεν είναι θέματα ταχύτητας - κόντρας - καγκουριάς ή ακόμα περισσότερο αν το δικό μου βγάζει 190 ή του άλλου 210 :rotflmao:
Είναι η χαρά της δημιουργίας ...
LiakosVstrom
05/03/2009, 08:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από WWW
Μπορεί για παράδειγμα κάποιος να θέλει να "πειράξει" , σε αρρωστημένο βαθμό, το Vstrom του, αλλάζοντες πχ κεφαλές ή οριδήποτε και ... μετά να το έχει να το κοιτάζει.
Είναι η χαρά της δημιουργίας ...
άμα ξέρεις κανένα τέτοιονα τύπο να μου τον συστήσεις αν είναι να πειράξει το δικό μου.
και μετά μπορεί να κάθετε να μας κοιτάζει όσο θέλει εμένα και το μηχανάκι μου!
:lol: :D :lol: :D
Αρχικά δημιουργήθηκε από LiakosVstrom
άμα ξέρεις κανένα τέτοιονα τύπο να μου τον συστήσεις αν είναι να πειράξει το δικό μου.
και μετά μπορεί να κάθετε να μας κοιτάζει όσο θέλει εμένα και το μηχανάκι μου!
:lol: :D :lol: :D
Κι εγώ κανένα τέτοιονα τύπο ψάχνω :rotflmao:
NSV RANGER
06/03/2009, 07:36
"tuning" για παρτυ σας και αφηστε τους αλλους να κοιτανε..oσοι γνωριζουν καταλαβαινουν..
παρε κατι αλο αν θες και αλλα γιατι πλεον δεν θα εισαι ασφλς γιατι πανω απο ολλα ειναι να φτανεις εκει που θελεις ετσι οπως εχεις ξεκ.
NSV RANGER
18/03/2009, 03:13
Kαλημερα..δλδ τα busa και τα 1000 αρια που κυκλοφορουν με εξατμισεις commander και φιλτρα και εχουν ηδη ενα ματσο αλογα τι γινεται?ειναι απο ανασφαλεια??
LiakosVstrom
18/03/2009, 03:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από NSV RANGER
Kαλημερα..δλδ τα busa και τα 1000 αρια που κυκλοφορουν με εξατμισεις commander και φιλτρα και εχουν ηδη ενα ματσο αλογα τι γινεται?ειναι απο ανασφαλεια??
το v-strom βασικά ... απλά δεν έχει φρένα. οπότε προσθέτεις επικινδυνότητα στο μηχανάκι... αλλά όπως είπανε σωστά τα παιδιά.. ο καθένας κάνει τη γκάβλα του.
καλημέρα! :beer:
NSV RANGER
18/03/2009, 09:20
Σωστα..αλλα το 650 εχει ιδια φρενα με το 1000...νομιζω οτι ειναι αρκετα ααν εφτανε ποτε την ιπποδυναμη του 1000...που πραγμα αδυνατο..
Αρχικά δημιουργήθηκε από NSV RANGER
Σωστα..αλλα το 650 εχει ιδια φρενα με το 1000...νομιζω οτι ειναι αρκετα ααν εφτανε ποτε την ιπποδυναμη του 1000...που πραγμα αδυνατο..
Δεν ξέρω αν κατάλαβα καλά, αλλά τα φρένα του 1000 ΕΙΝΑΙ :
1) ΑΘΛΙΑ,
2) ΤΡΙΣΑΘΛΙΑ
3) ΤΙΠΟΤΕΝΙΑ
4) ΠΟΤΑΠΑ
5) ............. συμπληρώστε εσείς
Ειδικά αν βάλεις και το De-restrictor, τότε τα πράγματα είναι από 1 - 5 αλλά 10 φορές χειρότερα.
Εγώ τα βελτίωσα χάρη στον φίλο ΕΚΕΙΝΟΣ, που μου έδωσε κάτι τετραπίστονες Nissin, με αντάπτορες + μεγαλύτερη τρόμπα, καθώς και σωληνάκια υψηλής μπροστά και πίσω.
Τώρα ΝΑΙ !!!!!!!!!!!!
Έχω ΦΡΕΝΑ .
Πριν έψαχνα αγγυροβόλιο για να τη ρίξω ....
ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΟ 1000 ΘΕΛΕΙ ΣΥΝΕΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ. ΤΑ ΦΡΕΝΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΙΣΘΗΣΗ, ΕΝΩ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΛΙΓΑΚΙ ΚΑΓΚΟΥΡΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ !!!
NSV RANGER
19/03/2009, 01:32
Kαλημερα..σωστα τα φρενα ειναι αθλια αν δεν βελτιωσεις την αναρτηση την εμπροσθια
που ειναι "ουζο"..και φυσικο ειναι να σου φαινεται οτι χανεις μπροστινο..δεν νομιζω ο
ιαπωνας να εδωσε τοσο χαλια φρενο..εχει και καποια μελετη το πραμα..οντως θελει
βελτιωση και καλα εκανες με τη βελτιωση και εριξες τις δαγκανες και εκανες δουλεια..αλλα
μεγαλο θεμα ειναι και η αναρτηση..και σε συνδυασμο με την πισω κιολας.αν δεις και
παρακατω post με αναρτησοθεματα θα δεις οτι το θεμα φρενων εχει βελτιωθει απο αναρτηση,,,
και μην ξεχνας οτι μιλαμε και για βελτιωση σε 650..
Αρχικά δημιουργήθηκε από NSV RANGER
Kαλημερα..σωστα τα φρενα ειναι αθλια αν δεν βελτιωσεις την αναρτηση την εμπροσθια
που ειναι "ουζο"..και φυσικο ειναι να σου φαινεται οτι χανεις μπροστινο..δεν νομιζω ο
ιαπωνας να εδωσε τοσο χαλια φρενο..εχει και καποια μελετη το πραμα..οντως θελει
βελτιωση και καλα εκανες με τη βελτιωση και εριξες τις δαγκανες και εκανες δουλεια..αλλα
μεγαλο θεμα ειναι και η αναρτηση..και σε συνδυασμο με την πισω κιολας.αν δεις και
παρακατω post με αναρτησοθεματα θα δεις οτι το θεμα φρενων εχει βελτιωθει απο αναρτηση,,,
και μην ξεχνας οτι μιλαμε και για βελτιωση σε 650..
+ 1
Ή ανάρτηση φυσικά και παίζει σπουδαίο ρόλο. Στο 1000 τουλάχιστον είναι υποφερτή. Δεν είναι φυσικά Upside down αλλά παίζει Catridge που λειτουργεί ανεκτά, αρκεί να το ρυθμίσεις ΑΠΑΞ σωστά και να μην το πειράξεις πάλι.
Στο 650, η κατάσταση με το μπροστινό δεν είναι καλή.
Να προσθέσω, πως αν βάλετε γέφυρα πηρουνιού όπως η Superbrace, θα διαπιστώσετε πολύ καλήτερη συμπεριφορά στο φρένο (αμεσότητα και βέλτιστη αίσθηση ελέγχου).
Γενικά, για να βελτιώσεις καλά τα φρένα (είτε 1000 είτε 650), χρειάζεσαι :
- 150 Euro, Ελατήρια μπροστινού με τοποθέτηση και παρελκόμενα
- 200 Εuro, 4πίστονες δαγκάνες από Ebay + αντάπτορες φτιαχτούς
- 100 Euro, σωληνάκια υψηλής
---------------
450 Euro => Δεν είναι πολλά τα λεφτά για τόσο σημαντική βελτίωση
προεραιτικά:
- 100 Euro, Μεγαλύτερη τρόμπα / μανέτα φρένου από Ebay.
Αυτά που σας γράφω είναι περί κοστολογίου. Για περισσότερες τεχνικές λεπτομέρειες, ρωτάτε τον ΕΚΕΙΝΟΣ που έχει κάνει διατριβή στο θέμα (το δικό μου άλλωστε έγινε με τη δική του βοήθεια).
Μετά από τα παραπάνω θα έχετε ΦΡΕΝΑ με Φ κεφαλαίο :lol: :rotflmao:
NSV RANGER
19/03/2009, 02:57
Με μια wp αναρτηση κατα προτιμηση μπροστα και πισω το 650 τελειωνει απο θεμα βελτιωσης αναρτησης..συν οτι μπαινει κουτι και δουλευει αψογα νομιζω βοηθωντας και το φρενοστριψιμο..χωρις πατεντες και "χειροποιητες" κατασκευες..απο μοτερ αλλο "tuning"
ασφαλες?
Αρχικά δημιουργήθηκε από NSV RANGER
χωρις πατεντες και "χειροποιητες" κατασκευες
Αν εννοείς τους αποστάτες, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.
Φαντάσου πως τοποθετούν αποστάτες απόμα και σε ψαλίδια μοτοσυκλετών (για να τα μακρήνουν) ή ακόμα και σε ΣΑΣΙ φορτηγών / μπετονιερών (με την άδεια του μηχανολογικού) για να τα μεγαλώσουν.
Είναι κλασσική μέθοδος και στην περίπτωση της μοτοσυκλέτας οι δυνάμεις είναι πολύ μικρές, συγκριτικά με τα παραπάνω που σου ανέφερα.
NSV RANGER
19/03/2009, 05:56
Aμα στα 200 πατησω φρενο και εκσφεδονιστει τιποτα σε μενα η σε κανεναν αλλο στο δρομο
αντε τρεχα γυρευε να πεις οτι φταιει ο τορναδορος η το υλικο..ασε να χω το κεφαλι μου
ησυχο και να ναι βιδωμενα οπως πρεπει..φρενα ειναι...δεν παιζεις..
Αρχικά δημιουργήθηκε από NSV RANGER
Aμα στα 200 πατησω φρενο και εκσφεδονιστει τιποτα σε μενα η σε κανεναν αλλο στο δρομο
αντε τρεχα γυρευε να πεις οτι φταιει ο τορναδορος η το υλικο..ασε να χω το κεφαλι μου
ησυχο και να ναι βιδωμενα οπως πρεπει..φρενα ειναι...δεν παιζεις..
Συμφωνώ μαζί σου.
Αν δεν είσαι σίγουρος για το τι κάνεις τότε δεν πειράζεις απολύτως τίποτα.
Αν όμως γνωρίζεις καλά, τότε προχωράς.
domiemic65
20/03/2009, 12:35
http://www.healtech-electronics.com/
ξέρει κανείς τίποτα για αυτό; κανενας που να το έχει δοκιμάσει;
Αυτό που φέρνει ο Παπασταύρου δεν είναι;
Αρχικά δημιουργήθηκε από domiemic65
http://www.healtech-electronics.com/
ξέρει κανείς τίποτα για αυτό; κανενας που να το έχει δοκιμάσει;
Αυτό που φέρνει ο Παπασταύρου δεν είναι;
το speedo το βαζεις σε αλλαγη γραναζωματος αλλα κ προφιλ ελαστικου για να διορθωνει τα χλμ που δειχνει το ταχυμετρο αλλα κ το οδομετρο...το εχω φερει απο γερμανια με 90? κομπλε ενω μου ειπαν οτι ο παπασταυρου το πουλαει προς 180?...
Αρχικά δημιουργήθηκε από domiemic65
http://www.healtech-electronics.com/
ξέρει κανείς τίποτα για αυτό; κανενας που να το έχει δοκιμάσει;
Αυτό που φέρνει ο Παπασταύρου δεν είναι;
πέρα από ρυθμιστή κοντέρ, έχει και τον ενδεικτή ταχυτήτων με ενσωματωμένο TRE που βελτιώνει αποκρίσεις στο γκάζι στις μικρές ταχύτητες, κάποιος με 650 το έβαλε τώρα πρόσφατα και είπε είδε διαφορά...ποιος ήταν γμτ!?
NSV RANGER
22/03/2009, 10:07
Στο 650 εκτος απ το δειχνει την ταχυτητα στο κιβωτιο με μικρη καθυστερηση δεν κανει κατι
αλλο στην αποδοση του..εξαλλου το 650 δεν εχει περιοριστη η κοφτη σε στροφες η κοντερ..
το χω τοποθετησει και στο λεω..:beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από NSV RANGER
Στο 650 εκτος απ το δειχνει την ταχυτητα στο κιβωτιο με μικρη καθυστερηση δεν κανει κατι
αλλο στην αποδοση του..εξαλλου το 650 δεν εχει περιοριστη η κοφτη σε στροφες η κοντερ..
το χω τοποθετησει και στο λεω..:beer:
Νομίζω πως έχει κάτι σαν χρονοκαθυστέρηση, τα λεγόμενα Secondaries ή δευτερεύουσες πεταλούδες στο άνοιγμα του γκαζιού
NSV RANGER
22/03/2009, 12:26
η καθυστερηση ωφειλεται στο σημα που πρεπει να παρει απ το σασμαν-εγκεφαλο-φισα διαγνωστικου..δεν ειναι μεγαλη συγριτικα με αλλα gear indicators..ειναι αρκετα καλο
θα ελεγα.. παντα για το 650,
Αρχικά δημιουργήθηκε από EKEINOS
Υπαρχουν και τουρμπινες
Που είσαι ρε Γιώργο.
Για ρίξε περισσότερες πληροφορίες για τις τουρμπίνες ...
Το στρωμα μολις φτιαξεις φρενα αναρτηση ειναι οτι καλυτερο και για Ελλαδα και να γυρισεις τον κοσμο. Ενα τουρμπισμα κανει 2500χιλ+2100 για αναρτηση φρενα+8000 αγορα μοτο παιρνουμε ενα τιγρη 1050 και τελος. Καποιος που θελει περισοτερα αλογα απο αυτη τη μοτο,δεν εχει σκοπο να ταξιδεψει. Οποτε εχει λαθος μηχανακι,γνωμη μου
Αρχικά δημιουργήθηκε από EKEINOS
Το στρωμα μολις φτιαξεις φρενα αναρτηση ειναι οτι καλυτερο και για Ελλαδα και να γυρισεις τον κοσμο. Ενα τουρμπισμα κανει 2500χιλ+2100 για αναρτηση φρενα+8000 αγορα μοτο παιρνουμε ενα τιγρη 1050 και τελος. Καποιος που θελει περισοτερα αλογα απο αυτη τη μοτο,δεν εχει σκοπο να ταξιδεψει. Οποτε εχει λαθος μηχανακι,γνωμη μου
+1000, εκτός και αν γουστάρει να χαλάει λεφτά για να παίζει
NSV RANGER
23/03/2009, 13:25
Σωστοοοος..μαζεψε και υπογραφες να κλεισει η yoshimura...:rotflmao:
xanthosd
28/06/2010, 17:01
τελικα η μόντα εγινε....
το SVstrom 1000 + Κ&N + LeoVinci ειναι γεγονος...
...αλλο πραμμα...
Πάντως μου περισσεύει ένα μοτέρ από K2 1000 αν ενδιαφέρεστε να φτιάξετε ένα πραγματικά γρήγορο V-Strom... :D
xanthosd
01/07/2010, 13:49
Μολις τελειωσα την μετρηση και τα αποτελεσματα ειναι...
110,3 hp στις 9.000 prm
και 9,3 κιλα ροπης, καλα ειναι; να τ'αφησω;
Xanthosd,λιγα ειναι.Να σου στειλω΄΄κεφαλες''και σωματα ψεκασμου απο Tlr να δεις στο δυναμομετρο τα αλογα που ονειρευοσουν;
xanthosd
16/07/2010, 10:14
οχι, μην τα στελεις...
ερχομαι να τα παρω εγω, αν δεν δω 160+ ps στο δυναμομετρο δεν ησυχαζω...
α, με αυτες τις μανες θα μπει το μπροστινο του Κ5.
204019
NAI.Θα διατηρηθει το επιθυμητο υψος που θελεις.
V-tassos650
28/10/2010, 21:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από T.R.E
Πάντως μου περισσεύει ένα μοτέρ από K2 1000 αν ενδιαφέρεστε να φτιάξετε ένα πραγματικά γρήγορο V-Strom... :D
Για πε...:a014:
xanthosd
10/01/2011, 16:39
Απο μικρος ζηλευα τα μονομπρατσα ψαλιδια και ειχα αποθυμενω να αποκτησω μια μοτοσυκλετα με αυτο το ψαλιδι....
επιτελους εκανα το ονειρο μου πραγματικοτητα...
220587
xanthosd
10/01/2011, 16:40
Η αναρτηση του εχει σκληρηνει και ειναι τελεια στον δρομο σε συνδιασμο με το 180/55/17 πισω ελαστικο
αξιζε τον κοπο.... αλλο πραμμα...
220589
thalasinos
10/01/2011, 17:27
ICE TEA :D
V-tassos650
11/01/2011, 12:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από xanthosd
οχι, μην τα στελεις...
ερχομαι να τα παρω εγω, αν δεν δω 160+ ps στο δυναμομετρο δεν ησυχαζω...
α, με αυτες τις μανες θα μπει το μπροστινο του Κ5.
Και που τις βρήσκουμε αυτές τις μάνες???????????????
notakos600
11/01/2011, 12:06
Διορθώνει κάποιος αυτό το Υποδύναμη, κάτι σε υποκάμισο μΕ φέρνει.
xanthosd
12/01/2011, 04:00
Πλακα μΕ κανεις;
ρε με τι λεπτομεριες ασχολουνται μερικοι...
επιτηδες ειναι ετσι γιατι η δυναμη ειναι ΥΠΟ.... και θελουμε κι αλλη
xanthosd
12/01/2011, 04:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από V-tassos650
Και που τις βρήσκουμε αυτές τις μάνες???????????????
δες εδω http://www.giannis.gr/el/readText.asp?catID=2
Αρχικά δημιουργήθηκε από xanthosd
Απο μικρος ζηλευα τα μονομπρατσα ψαλιδια και ειχα αποθυμενω να αποκτησω μια μοτοσυκλετα με αυτο το ψαλιδι....
Τυχόν αλλαγούλες στη γεωμετρία της μηχανής τις λάβατε υπ όψη, ή είναι λεπτομέρειες? :wacko:
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Τυχόν αλλαγούλες στη γεωμετρία της μηχανής της λάβατε υπ όψη, ή είναι λεπτομέρειες? :wacko:
:hypnotize :uplate: :eyepop:
Έλα πάνε φτιάξε το καρότσι της λαϊκής, κι άσε τα τούμπανα λέμε!
xanthosd
13/01/2011, 02:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Τυχόν αλλαγούλες στη γεωμετρία της μηχανής τις λάβατε υπ όψη, ή είναι λεπτομέρειες? :wacko:
Η γεωμετρια δεν αλλαξε μιας και το μεταξονιο αλλα και το υψος παρεμεινε το ιδιο,
σ'αυτο που διαφερει ειναι το 180αρι λαστιχο και η πιο σκληρη αναρτηση
πανευκολη ρυθμηση αλυσιδας και αφαιρεση τροχου
στο δρομο εχει γινει αλλο πραμμα... το αισθανεσαι πιο στηβαρο
στις στροφες τρενο!!! ξεχνας το ''ψαρεμα'' του πισω τροχου και τις μικροδιωρθωσεις του τιμονιου
John Steed
13/01/2011, 03:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από xanthosd
Δεν αλλαξε ουτε το μεταξονιο, ουτε το υψος.
στο μονο που διαφερει ειναι η πιο σκληρη αναρτηση και το 180αρι λαστιχο
Μπράβο για το μεράκι σου!:beer: :beer:
Έχεις πουθενά στο νετ την πρόοδο και τις εργασίες, να χαζέψουμε καμμία φωτό?
:wave2: :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από xanthosd
Δεν αλλαξε ουτε το μεταξονιο, ουτε το υψος.
στο μονο που διαφερει ειναι η πιο σκληρη αναρτηση και το 180αρι λαστιχο
Ωραίος, και ενδιαφέρουσα μετατροπή. :beer:
xanthosd
13/01/2011, 17:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από John Steed
Μπράβο για το μεράκι σου!:beer: :beer:
Έχεις πουθενά στο νετ την πρόοδο και τις εργασίες, να χαζέψουμε καμμία φωτό?
:wave2: :wave2:
δυστυχως οχι..
220873
xanthosd
13/01/2011, 17:44
το χειρουργειο...
220875
πολύ καλή μετατροπή φίλε!
το μονόμπρατσο απο πιό μοντέλο είναι; χρειάστηκε να "ανοίξεις" καθόλου τις βάσεις ή κούμποσε χωρίς πατέντες;
Αρχικά δημιουργήθηκε από ποπαϋ
πολύ καλή μετατροπή φίλε!
το μονόμπρατσο απο πιό μοντέλο είναι; χρειάστηκε να "ανοίξεις" καθόλου τις βάσεις ή κούμποσε χωρίς πατέντες; Aπο VFR 750 πρεπει να ειναι.
xanthosd
15/01/2011, 05:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από JVR
Aπο VFR 750 πρεπει να ειναι.
σωστα του '91
reinmeister
15/01/2011, 05:28
αρα η πισω ζαντα ειναι 5αρα,πραγμα που σημαινει οτι το 180 ψιλοστριμωγνεται...καλο θα ηταν να επιλεγεις λαστιχα με V κορωνα ετσι ωστε να μην παραμορφωνονται τοσο,στην τοποθετηση,οσο τα U...αντιστοιχη βεβαια επιλογη και εμπρος...
καλες βολτες...:beer: :beer: :beer:
ερωτήσεις:
1. το μήκος του μονόμπρατσου είναι το ίδιο με το μαμά;
2. μήπως θα ήταν καλύτερο να έβαζες απο ducati;
3. απο βάρος το μονόμπρατσο πόσο παραπάνω είναι απο το μαμά;
4. κράτησες το μαμά αμορτισέρ; με την ίδια διαδρομή;
αυτά τα ολίγα, αν θες απαντάς! πάντως πολύ καλό το έχεις κάνει
Υ/Γ: κινητήρας rsv mille/tuono ή honda vtr/sp1,2 υπάρχει περίπτωση να κουμπώσει πάνω στα πλαισια των dl (650 ή 1000);
xanthosd
17/01/2011, 16:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από ποπαϋ
ερωτήσεις:
1. το μήκος του μονόμπρατσου είναι το ίδιο με το μαμά;
2. μήπως θα ήταν καλύτερο να έβαζες απο ducati;
3. απο βάρος το μονόμπρατσο πόσο παραπάνω είναι απο το μαμά;
4. κράτησες το μαμά αμορτισέρ; με την ίδια διαδρομή;
αυτά τα ολίγα, αν θες απαντάς! πάντως πολύ καλό το έχεις κάνει
Υ/Γ: κινητήρας rsv mille/tuono ή honda vtr/sp1,2 υπάρχει περίπτωση να κουμπώσει πάνω στα πλαισια των dl (650 ή 1000);
1.το μεταξονιο ειναι το ιδιο με το μαμα
2.δεν ξερω αν θα ηταν καλυτερο, αυτο ειχα, αυτο εβαλα
3.μονομπρατσο και ζαντα κομπλε ειναι 2,8 κιλα ελαφρυτερα απ το μαμα
4.αμορτησερ VFR (πιο σκληρο) με δικο μου μοχλικο
τα gagiva ξερω ατι φοραν suzuki μοτερ, τα υπολοιπα V2 θα μπουν αλλα με πολυ πατεντα
221375
Αρχικά δημιουργήθηκε από xanthosd
1.το μεταξονιο ειναι το ιδιο με το μαμα
2.δεν ξερω αν θα ηταν καλυτερο, αυτο ειχα, αυτο εβαλα
3.μονομπρατσο και ζαντα κομπλε ειναι 2,8 κιλα ελαφρυτερα απ το μαμα
4.αμορτησερ VFR (πιο σκληρο) με δικο μου μοχλικο
τα gagiva ξερω ατι φοραν suzuki μοτερ, τα υπολοιπα V2 θα μπουν αλλα με πολυ πατεντα
Εχεις υπολογισει τα φορτια που φερει η βιδα στο μοχλικο σου? Τελειως διαισθητικα και μη επιστημονικα μου φαινεται καπως λεπτη....
Ωραια μετατροπη οπως και να'χει!
xanthosd
18/01/2011, 16:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Εχεις υπολογισει τα φορτια που φερει η βιδα στο μοχλικο σου? Τελειως διαισθητικα και μη επιστημονικα μου φαινεται καπως λεπτη....
Ωραια μετατροπη οπως και να'χει!
η βιδα ηταν προσωρινη μεχρι να πετυχω το επιθυμητο υψος
εχει αντικατασταθει με πιο στιβαρη κατασκευη
sapila racing
19/01/2011, 11:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από xanthosd
η βιδα ηταν προσωρινη μεχρι να πετυχω το επιθυμητο υψος
εχει αντικατασταθει με πιο στιβαρη κατασκευη
Ωραίο κόλπο, και πολύ ενδιαφέρουσα μετατροπή! :beer:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.