Gandalf dr685sm
09/02/2009, 07:58
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=983379&lngDtrID=244
Δηλαδή είναι $#$@# αυτοί που θέτουν το γνώμονα οτι οι μοτοσυκλέτες και το αντίτιμο τους πρέπει να είναι στο 1/10 της τιμής , σκεπτόμενοι οτι πραγματικά αυτό το όχημα προκαλεί ελάχιστη φθορά στην γέφυρα και στο οδόστρωμα;
Και μου ήρθε και πάλι στο μυαλό καθώς όπως ήμουν στην Ε.Ο. Αθηνών Κορίνθου στα πρώτα διόδια παρατήρησα οτι το Ι.Χ. είχε κόστος διέλευσης τα 2.80? (ενώ στην Α.Ο που είναι δέκα φορές καλύτερα για πολλούς λόγους έχει 2.70? ) και οι μηχανές είχαν 1.80!!!!!!! ... σε σύγκριση με το Ρίο Αντίριο τώρα και την Α.Ο. που πραγματικά δεν υπάρχουν ομοιότητες.
Οχι μόνο για τον ασφαλτοτάπητα αλλά και για το τι υποστήριξη έχχει ο δρόμος τόσο σε υπηρεσίες όσο και συντήρηση.
Συγνώμη που και πάλι γκρινιάζω, αλλά πραγματικά πλέον το σκέφτομαι πολύ σοβαρά είτε να μην πάω απο τις Ε.Ο. (και να απολαμβάνω άλλες διαδρομές) είτε να "παρανομώ" ουσιαστικά κάνοντας χρήση παράνομων εισόδων μετά τα διόδια.
Gandalf
Δηλαδή είναι $#$@# αυτοί που θέτουν το γνώμονα οτι οι μοτοσυκλέτες και το αντίτιμο τους πρέπει να είναι στο 1/10 της τιμής , σκεπτόμενοι οτι πραγματικά αυτό το όχημα προκαλεί ελάχιστη φθορά στην γέφυρα και στο οδόστρωμα;
Και μου ήρθε και πάλι στο μυαλό καθώς όπως ήμουν στην Ε.Ο. Αθηνών Κορίνθου στα πρώτα διόδια παρατήρησα οτι το Ι.Χ. είχε κόστος διέλευσης τα 2.80? (ενώ στην Α.Ο που είναι δέκα φορές καλύτερα για πολλούς λόγους έχει 2.70? ) και οι μηχανές είχαν 1.80!!!!!!! ... σε σύγκριση με το Ρίο Αντίριο τώρα και την Α.Ο. που πραγματικά δεν υπάρχουν ομοιότητες.
Οχι μόνο για τον ασφαλτοτάπητα αλλά και για το τι υποστήριξη έχχει ο δρόμος τόσο σε υπηρεσίες όσο και συντήρηση.
Συγνώμη που και πάλι γκρινιάζω, αλλά πραγματικά πλέον το σκέφτομαι πολύ σοβαρά είτε να μην πάω απο τις Ε.Ο. (και να απολαμβάνω άλλες διαδρομές) είτε να "παρανομώ" ουσιαστικά κάνοντας χρήση παράνομων εισόδων μετά τα διόδια.
Gandalf