PDA

View Full Version : V-Strom 1000 αγορα μτχ - συμβουλες ελεγχου



Yianniss
12/02/2009, 07:52
Γεια σε ολους,

Ο γαμπρος μου αγορασε ενα Vstrom 1000 μοντελο του 2005 με yoshimura τελικα κ 50000 χλμ.Το μηχανακι ειναι οκ απο αναλωσιμα(τακακια,αλυσιδες, λαστιχα κλπ). Θα ηθελα να ρωτισω καποια πραγματα που προεκυψαν απο τα διαφορα θεματα που διαβασα σε αυτη την ενοτητα του φορουμ.

- Τα φρενα εχουν σολινακια υψηλης ή πρεπει να βαλει; Γενικα πως κρινετε τα φρενα του;
- Τι καταναλωση εχει;
- Εχει παρουσιασει καποιο προβλημα-ελατωμα που θα πρεπει να προσεξουμε;
- Εχει καποιο σοβαρο μειονεκτιμα που θα πρεπει να διορθωσουμε;
- Κατι διαβασα για τον ψεκασμο (;;;) θελει καποια ρυθμιση;;;
- Οτι αλλη παρατηρηση σχετικη εχετε να κανετε, παρακαλω καντε τη.

Ευχαριστω

:wave2:

noe13
12/02/2009, 09:16
-Τα φρενα δεν ειναι το δυνατο του σημειο και καλο ειναι να βαλει υψηλης μπροστα γιατι θα βελτιωθει η αισθηση
-Εχει καταναλωση χιλιαριου.Γυρω στο 9-10 μεσα στη πολη και 6-7 σε ταξιδια!
-Καποιο ιδιαιτερο προβλημα οχι!Η καμπανα ειχε ενα θεμα αλλα στα 2004 μοντελα!
-Προβλημα δεν εχει.Εκτος απο τα αναλωσιμα τσεκαρε και τη τρομπα βενζινης.Επισης θελει λιγο ψαξιμο με την αναρτηση!

Η μηχανη κανει τα παντα εκτος απο απαιτητικο χωμα.Απεφυγε τη κινηση μες στη πολη και θα σε βγαλει ασπροπροσωπο!

Yianniss
13/02/2009, 09:08
Κατι επιπλεον,

-Εχει κανενα θεμα με τον ψεκασμο;
-Εχει κοφτη στην 5η κ την 6η;

Ρωταω επειδη δεν ξερω, οχι οτι εχει συμβει τιποτα.

noe13
13/02/2009, 09:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από Yianniss
Κατι επιπλεον,

-Εχει κανενα θεμα με τον ψεκασμο;
-Εχει κοφτη στην 5η κ την 6η;

Ρωταω επειδη δεν ξερω, οχι οτι εχει συμβει τιποτα.

-οχι κατι ιδιαιτερο
-ναι

Respect
13/02/2009, 17:46
H καμπάνα είχε πρόβλημα μέχρι και 2003. Από 2004 και έπειτα δεν υπάρχει πρόβλημα κανένα.

Με το ψεκασμό ακόμα και αν χρειάστηκε ρύθμιση ή σφιξίματα κολάρων κλπ. σίγουρα θα τα έχει κάνει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης οπότε δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας.

vstrider
10/03/2009, 05:02
φρένα: ανεπαρκή και δεν έχουν abs (και με σωληνάκια υψηλής στο μηχανάκι μου παραμένουν ανεπαρκή)
καμπάνα: εάν το μηχανάκι είναι προ '05 μοντέλο θέλει έλεγχο
ψεκασμός: σφίξιμο στα κολλάρα από τον μηχανικό και όλα καλά. Πιθανό όμως να χρειαστεί αλλαγή το tps εάν δεν κρατάει ρελαντί μετά από χιλιόμετρα με πολλά στην εθνική οδό.
τρόμπα βενζίνης: έχει παρατηρηθεί σε πολλά 1000άρια (αλλά και 650άρια) ότι αρχίζει και παραδίνει το πνεύμα της η βενζιναντλία. Αρχικά σφύριγμα πάνω από το ντεπόζιτο και έπειτα κομπιάσματα στα φορτώματα κοντά στο κοκκινο. (είναι ακριβή σαν ανταλλακτικό)
κατανάλωση: ότι είπαν οι προηγούμενοι.
τα μοντέλα '05 και μετά έχουν κόφτη στην 5η και 6η (η 6η δεν ανεβάζει πάνω απο τις 7200)
έχει λίγο βαρύ συμπλέκτη στη κίνηση μέσα στη πόλη.
ταξίδια άνετα και γρήγορα, πολύ καλές επιταχύνσεις μέχρι και τη 5η
Πολύ καλή μηχανή που θα κάνει τα πάντα εκτός από απαιτητικό χώμα. Μελανό της σημείο όμως είναι τα φρένα δυστυχώς...