PDA

View Full Version : eksatmish...yes or no?



@bsolut!!
12/02/2009, 20:21
loipon katarxas kalhmera se olous..
exw enan provlhmatismo sxetika me to an aksizei h agora aftermarket eksatmishs gia to kawa ninja 250r mou.. (exei vbalei h devil me300e.)

apo th mia akouw oti einai arketa ''fimwmeno'' apo thn uparxousa mama eksatmish kai apo thn allh mou exoun pei oti den tha dw diafora kai tha mpleksw me mhxanikous gia ruthmiseis migmatwn kai ta loipa..
den perimenw na dw kai thn apisteuth diafora sthn apodosh alla ligo parapanw gazaki gia tis strofoules tha to ithela kathws den me endiaferei an tha kerdisw 5xlm telikh..
epeidh loipon den ta exw eykaira ta lefta kai an apofasisw na th valw tha mpw sth diadikasia na kanw oikonomies thelw na kserw an exei nohma san agora...(se sunduasmo me ena filto eisagwghs isws..!)

euxaristw ek twn prwterwn kai sugnwmh gia to makroskeles post...:wave2:

OldMan
13/02/2009, 05:30
Το θέμα είναι τι κάνει το νιντζάκι σχετικά με τις υπάρχουσες ρυθμίσεις ...
(αν δηλ .ειναι "σκασμένο", οπότε ανοίγεις μεγάλη ιστορία χωρίς πρακτικά αποτελέσματα...).

Αν έχει περιθώρια, με ένα κεντρικό ζιγκλεράκι, φίλτρο αέρα και εξάτμιση, θα γίνει η δουλειά που θέλεις !! :wave2:

PortisHead
13/02/2009, 06:15
Οτι κανεις....καντο με γνωμονα τον ηχο και την εμφανιση.
Μην ψαχνεις για βελτιωση της αποδοσης απο εξατμισεις και φιλτρα.
:wave2:

@bsolut!!
16/02/2009, 19:45
euxaristw polu sunadelfoi..pros to paron koitaw na valtiwsw thn odhghsh mou kai me thn prwth eukairia vlepoume...!thanks kai pali:wave2:

div400
16/02/2009, 20:22
αν είναι να ρίξεις 300? στην μηχανή (και αυτό απλά άποψή μου) δώσε 150? για να αλλάξεις το γρανάζωμα (κοντό ή μακρύτερο ανάλογα τι θες περισσότερη τελική ή περισσότερη επιτάχυνση) και άλλα 180? για κανένα riding school....

μάλλον θα κερδίσεις περισσότερα από τα παραπάνω παρά από την ελεύθερη εξάτμιση...

:wave2:

pektis
17/02/2009, 09:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από div400
αν είναι να ρίξεις 300? στην μηχανή (και αυτό απλά άποψή μου) δώσε 150? για να αλλάξεις το γρανάζωμα (κοντό ή μακρύτερο ανάλογα τι θες περισσότερη τελική ή περισσότερη επιτάχυνση) και άλλα 180? για κανένα riding school....

μάλλον θα κερδίσεις περισσότερα από τα παραπάνω παρά από την ελεύθερη εξάτμιση...

:wave2:

Σχετικά με το γρανάζομα αν βάλεις 1 δόντι μικρότερο στο πίσω γρανάζι θα έχει (λογικά) καλύτερες τελικές & οικονομία στην κατανάλωση??

VLADx
17/02/2009, 11:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από PortisHead
Οτι κανεις....καντο με γνωμονα τον ηχο και την εμφανιση.
Μην ψαχνεις για βελτιωση της αποδοσης απο εξατμισεις και φιλτρα.
:wave2:

:nono:

Για ριξε μια ματια εδω (http://www.areapnolimits.com/products/Slip-On-Exhaust-Kawasaki-Ninja-250R-2008.php) πρωτα.......


DYNO CHART (http://www.areapnolimits.com/images/product/250r_08_dyno_big.gif)
Large increase in power averaging over 18%. At peak, there is a 28% increase in power. Power increase starts immediately from 2500 rpm and carries through peak at 12500 rpm, which is over 2000 rpm higher than the OEM exhaust. Very linear on both hp and tq. The stock fuel curve was slightly wavy from lean to rich on this particular test bike, but still within acceptable specs. Chart shows results with the standard muffler. The optional quiet muffler has very similar results. After testing several other production bikes, we recommend Dynojet kit # 2193 to help optimize the fuel curve and further increase power, as the production bikes do have a tendancy to run lean in the low/mid range especially. For your convenience, the Dynojet Kit may be ordered directly from Area P as well.

Συμπερασματικα, και για να μην μακρυγορουμε:
increase in power averaging over 18%

δηλαδη 33hp+ 33*0.18hp = 33hp + 5.94hp = 38.94hp!!!!!!!:a2: :a25:

λιγο ψαξιμο θελει στο νετ.
Τσαμπα το πληρωνουμε?
:wave2:

PortisHead
18/02/2009, 03:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από VLADx
:nono:

Για ριξε μια ματια εδω (http://www.areapnolimits.com/products/Slip-On-Exhaust-Kawasaki-Ninja-250R-2008.php) πρωτα.......


DYNO CHART (http://www.areapnolimits.com/images/product/250r_08_dyno_big.gif)
Large increase in power averaging over 18%. At peak, there is a 28% increase in power. Power increase starts immediately from 2500 rpm and carries through peak at 12500 rpm, which is over 2000 rpm higher than the OEM exhaust. Very linear on both hp and tq. The stock fuel curve was slightly wavy from lean to rich on this particular test bike, but still within acceptable specs. Chart shows results with the standard muffler. The optional quiet muffler has very similar results. After testing several other production bikes, we recommend Dynojet kit # 2193 to help optimize the fuel curve and further increase power, as the production bikes do have a tendancy to run lean in the low/mid range especially. For your convenience, the Dynojet Kit may be ordered directly from Area P as well.

Συμπερασματικα, και για να μην μακρυγορουμε:
increase in power averaging over 18%

δηλαδη 33hp+ 33*0.18hp = 33hp + 5.94hp = 38.94hp!!!!!!!:a2: :a25:

λιγο ψαξιμο θελει στο νετ.
Τσαμπα το πληρωνουμε?
:wave2:

Ασε με να εχω τις αμφιβολιες μου.
Εξαλλου ειναι γνωστο...οτι το δυναμομετρο μπορει να μας δειξει αυτα που "θελουμε" να δουμε.
Χωρις επεμβαση στην τροφοδοσια...δεν γινεται τπτ.
Απλη φυσική..για να παραγεις περισσοτερο εργο...θες περισσοτερη ενεργεια.

Αλλα και πρακτικα να το δεις....εχω αλλαξει σε ολα μου τα μηχανακια εξατμισεις...διαφορα με μονο την εξατμιση δεν ειδα ποτε.Στο TDM μαλιστα...εχασε και ροπή χαμηλα.
:wave2:

VLADx
18/02/2009, 08:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από PortisHead
Ασε με να εχω τις αμφιβολιες μου.
Εξαλλου ειναι γνωστο...οτι το δυναμομετρο μπορει να μας δειξει αυτα που "θελουμε" να δουμε.
Χωρις επεμβαση στην τροφοδοσια...δεν γινεται τπτ.
Απλη φυσική..για να παραγεις περισσοτερο εργο...θες περισσοτερη ενεργεια.

Αλλα και πρακτικα να το δεις....εχω αλλαξει σε ολα μου τα μηχανακια εξατμισεις...διαφορα με μονο την εξατμιση δεν ειδα ποτε.Στο TDM μαλιστα...εχασε και ροπή χαμηλα.
:wave2:

φιλε μαλλον δεν διαβασες καλα.
εχεις δικιο σ'αυτο που λες. εννοειται πως δεν μπορεις να εχεις 20% αυξηση ιπποδυναμης
μονο με εξατμιση.....
Αυτο που μαλλον δεν καταλαβες ειναι πως αναφερομαι σε κιτ που συμπεριλαμβανεται εξατμιση, προγραμμα για την ρυθμιση του μιγματος, φιτρο, και αλλα πολλα ψιψιψωνια κ κοκοψωψαλα...:smilea:
Ξερω οτι ακουγεται σαν να χρειαζεσαι μια περιουσια αλλα με λιγο ψαξιμο μπορεις να περιορισεις πολυ το κοστος.
Και αν αναλογιστουμε οτι ειναι ενα μηχανακι με supersport καταβολες και καλυπτει το διπλωμα Α1, για καποιον ο οποιος ειναι 18-19 χρονων αν τα σηκωνει η τσεπη του αξιζει να σκασει 500 και ακομα 1000 ?. Γνωμη μου παντα.
εγω ημουνα απ'αυτους που σνομπαραν πολυ το μηχανακι, αλλα εχει μεγαλη προοπτικη
βελτιωσης και σε λιγο καιρο να δειτε που θα βγουνε πολλα aftermarket βελτιωτικα γι'αυτο.
Ηδη στο ιντερνετ κυκλοφορει πολυ πραμα.
Αυτα και ελπιζω να βοηθησα.....................:beer: :beer: :beer: :beer: :beer:

TR00PER
18/02/2009, 08:49
Παιδια το μοτερ ειναι ιδιο με του παλαι ποτε ZZR 250 & GPZ250 - GRX250.... για του
πιο παλιους.

Απλα εχει καραφιμωθει για να περναει ευρω 03.

Με ενα φιλτρακι, & ζιγκλερ & ρυθμιση θα πεταει (κοστος κανα 50αρικο)

Τωρα εξατμιση, μην βαλεις καμια μαρκα σπουδαια.
Εγω ...τοτε....ειχα βαλει μια Σpring-Dragon καραφτηνη (και καρα ελευθερη) που μου κρατησε 8 χρονια και το μηχανακι πετουσε (160-170 στο υπερ αισιοδοξο κοντερ απο 140 - 150 που πηγαινε!)

:winka:

apav
19/02/2009, 11:41
Τεχνική απορία: πώς βάζετε ζιγκλέρ στα ψεκαστά; :look:

@bsolut!!
20/02/2009, 05:45
euxaristw olous gia to endiaferon kai tis sumvoules..pros to paron ta skaw sthn asfalistikh gia ananewsh andeias kai apo martio kati kanoume kai me to thema ths veltiwshs..pantws exv thn idia aporia me ton apav..ufistatai ti zigklerwma sto injection? auth h douleia den ginetai mesw egkefalou?(programmatismou dhladh?)thanks...!

idi
20/02/2009, 06:11
ας πουμε οτι έχουμε δεδομένο οτι εχεις ενα αξιοπρεπές κράνος, μποτάκια ή μπότες, τζάκετ, γάντια.....

ασ πουμε οτι εχουμε δεδομένο οτι έχεις ολα τα νόμιμα δίπλωμα, ασφάλεια κτλ

ασ πούμε οτι εχεις καβάτζα λεφτά για τα σέρβις σου, τα αναλώσιμα (λάστιχα-τακάκια κτλ)

ας πούμε οτι εχεις καβάτζα λεφτά για βενζίνες ωστε πραγματικά να χαρείς το μηχανάκι σου στις βολτες...

....ε αν ειναι ετσι... τοτε μπορεις να διαθέσεις και 300 ευρα να βαλεις ενα τελικό εξάτμισης που θα σου δωσει 2 αλογα πχ...

είναι ετσι?

TR00PER
20/02/2009, 06:39
Σωστος....:beer:

McTalas
20/02/2009, 07:15
οχι το μηχανακι ειναι μια χαρα και ετσι και πολύ παιχνιδιαρικο !!!
μαθε το καλα πρωτα, κανε και κανενα RS να εχεις να δουλευεις και μολις νιωσεις πως δεν εχει κατι άλλο να σου δωσει παρε ένα μεγαλυτερο...

@bsolut!!
22/02/2009, 21:53
exw prospathisei na organwthw oso kalutera ginetai. mpoufan, kranos, gantia exw kai arketa kala..diplwma epishs, oson afora servis analwsima, asfaleies k venzines ta fernw volta koutsa strava..to mono pou einai prwto pleon stis proteraiothtes mou se sxesh me thn eksatmish einai ta lastixa pou me thn prwth eukairia skopeuw na vallw..an kai oson afora thn eksatmish exei arxisei na me provlimatizei to gegonos oti isws ginei kapws lourastikh kata th diarkeia kapoiwn taksidiwn pou sigoura tha kanw..telos pantwn vlepoume...thanks kai pali!

GiannisBlessed
24/02/2009, 12:05
φιλε....
υπαρχει ενα θεμα οτι ζιγκλερομα δεν γινεται σε ψεκαστο....
για την εξατμηση θα σου ελεγα να την αφησεις στην ακρη.παρε μεγαλυτερο μοτο οταν νιωσεις την αναγκη.
δες ποσοι προσπαθουν να πουλησουν τα "τουμπανακια" τους με σκοτωμενη τιμη.ειναι μονοδρομος και αδιεξοδο.δεν θα πρεις πισω τιποτα γι'αυτα που θα δωσεις.μονο αν δωσεις για βενζινα και βολτες θα παρεις καλες αναμνησεις και ουσιαστικη ευχαριστηση(αν τα 2-5 αλογα ειναι ευχαριστηση για εσενα....)εξαιρεση αν σκοπευεις να το κρατησεις πολυ καιρο αλλα παλι μην βιαστεις να "ριξεις" πολλα.
Υ.Γ ασε που με ελευθερη εξατμιση στο ρελαντι κανει σαν καϊκι:yuck:
γνωμη μου:wave2: :beer: