PDA

View Full Version : Απόψεις για CBF-250



@ggelos
14/02/2009, 09:07
Γεια σε ολους...

σκεφτομαι σοβαρα να αγοράσω την πρωτη μου μηχανη μετα απο την εμειρια μου απο παπια.
εχω καταλιξει στη cbf 250.

εχς ακουσει για προβληματα που βγαζει αλλα και οτι ειναι μια παρα πολυ καλη μηχανη.θα ηθελα τις αποψεις σας σχτικα με τη συγκεκριμενη μηχανη.

Αναμενω απαντησεις σας.....

:cool:

TassosK
14/02/2009, 15:08
το μονο που με ενοχλει στους 2-3 μηνες που τοχω ειναι οτι αρχισε να εμφανιζει το προβλημα με την νεκρα και οτι μου φαινεται πως δεν φρεναρει καλα. κατα τα αλλα πολυ καλο οτι πρεπει θα ελεγα για πρωτη επαφη με συμπλεκτη

SVX
14/02/2009, 15:20
εγω ακουω πως ειναι αξιοπιστο.... μην κρινεις απο το αν πουλησε στην Ελλαδα

τωρα για τα "προβληματα" που λες.... 1ον ειναι HONDA
2ον θυμαμαι οτι αρκετες σχολες οδηγων ειχαν αγορασει το μεγαλο αδερφακι CBF500 (και να σημειωσουμε οτι στα χερια "εκπαιδευομενων" περναν μεγαλυτερη καταπονηση) μια σχολη μαλιστα το αντικατεστησε με Hornet600 2008 ...μπορει κατι να ξερουν ..

@ggelos
14/02/2009, 15:20
δηλαδη στην αρχη εβρισκες τη νεκρα και μετα δεν μπορουσες?
(φαινομαι ασχετος αλλα τι κανω???)

XJR_Billy
14/02/2009, 15:35
Φίλε Άγγελε, μιά μηχανή με παρόμοιες δυνατότητες με την CBF είναι η Yamaha YBR250, για την οποία δεν έχει ακουστεί τίποτα αρνητικό. Το μικρό αδερφάκι της, το YBR125 έγραψε ιστορία στο θέμα αξιοπιστίας. Αν και δεν γνωρίζω παραπάνω, θα προτιμούσα τη Yamaha λόγω αντιπροσωπείας.

Αυτές οι δύο είναι παρόμοιες σε επιδόσεις, γενικής χρήσης, φιλικές προς τον αναβάτη μοτοσυκλέτες που δεν θα δυσκολέψουν τον νέο.

Για το CBF κι εγώ δεν έχω ακούσει ιδιαίτερα προβλήματα, και όλες οι μηχανές βγάζουν προβλήματα ανάλογα με τη χρήση και την συντήρηση που τους κάνεις.

Καλή επιλογή και πάντα όρθιος!!:beer: :wave2:

nickmonstro
14/02/2009, 15:38
Aυτο το προβλημα με την νεκρα καποια μηχανακια το ελυσαν με την εγγυηση αλλα και καποια δεν τα καταφεραν.Ειναι μυστηριο.

Το μηχανακι το ειχε ο κολλητος μου για 4 χρονια και περα απο το προβλημα με την νεκρα δεν του παρουσιασε τιποτα αλλο.Ειναι τιμιο μηχανακι.Ειναι ευελικτο στην πολη αλλα θα σε παει και λιγο πιο εξω.


:wave2:

dimdil
14/02/2009, 17:38
.......

dimdil
14/02/2009, 17:44
καλο αξιοπιστο και σκυλι μηχανακι:cool:
βασσιλισα στην πολη μετα τα παπια βεβαια--πολυ οικονομικη ---με ενα ρεζερβουαρ βγαζεις 320+ χλμ---μονο στο ταξιδι θα σε κουρασει μια και μετα τα 120 τα πραγματα δυσκολευουν πολυ
αριστο για ξεκινημα στο συμπλεκτη--με καλη θεση οδηγησης---τα φρενα του πολυ καλα για την κατηγορια του:cool:

τωρα με τις ταχυτητες
τα μοντελα 04 και 05 ειχαν θεμα με την ευρεση της νεκρας και φτιαχνονταν εντοσ εγγυησης με αλλαγη της καμπανας
τα μοντελα του 06 και 07 ηταν σαφως βελτιωμενα
στο δικο μου δεν εχω προβλημα (06)
προσωπικα το θεωρω περισσοτερο ιδιορυθμια παρα προβλημα με την εννοια οτι με την χρηση μαθαινεις το χειρισμο του σασμαν και λυνεις το θεμα αν καποια στιγμη παρουσιαστει

για μενα μονο το νιτζακι ειναι σοβαρος ανταγωνιστης της

εχεις πμ:winka:

@ggelos
14/02/2009, 22:30
Ευχαριστω πολυ παιδες!!!:winka:

Απλα τωρα βρισκομαι σε αναζητηση της συγκεκριμενης μηχανης και τα χω παιξει λιγο.
προσπαθω να μην παρω σκαρτο πραγμα διοτι πρωτη φορα θα αγορασω μεταχειρισμενη μηχανη και απο μηχανολογικα δεν σκαμπαζω καθολου...

Υπαρχει καμια συμβουλη πριν την αγορα?
καποιος τροπος να τεσταρω αμα ειναι καλη η μηχανη?

:confused:

johnpan
16/02/2009, 09:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από @ggelos

Υπαρχει καμια συμβουλη πριν την αγορα?
καποιος τροπος να τεσταρω αμα ειναι καλη η μηχανη?

:confused:

Κλείνεις ραντεβού στο κοντυνότερο εξουσιοδοτημένο χόντα και του πας το μηχανάκι. Του δίνεις και ένα 50άρι και κάθεται και στο κοιτάει. Εγγυήσεις δεν υπάρχουν έτσι κι αλλιώς οπότε...

npat
16/02/2009, 10:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από @ggelos

εχς ακουσει για προβληματα που βγαζει αλλα και οτι ειναι μια παρα πολυ καλη μηχανη.θα ηθελα τις αποψεις σας σχτικα με τη συγκεκριμενη μηχανη.


Δύο συγκεκριμένο προβλήματα βγάζουν σχεδόν όλα τα CBF250:

- Δεν βρίσκεις νεκρά (βρίσκεις πολύ δύσκολα και μόνο με "κόλπο")

- Δεν κρατάνε ρελαντί όταν είναι κρύα (σβήνουν αν αφήσεις το γκάζι).

Και τα δύο προβλήματα, απ' όσο ξέρω, είναι άλυτα: Απλά μαθαίνεις να ζεις με αυτά. Το πόσο σε ενοχλούν είναι περισσότερο προσωπικό θέμα. Για εμένα το ενοχλητικότερο με διαφορά ήταν το θέμα με το ρελαντί.

:wave2:

@ggelos
16/02/2009, 21:17
Δηλαδη δεν αξιζει να την αγορασω???:( :sick: :(

npat
17/02/2009, 02:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από @ggelos
Δηλαδη δεν αξιζει να την αγορασω???:( :sick: :(

Εξαρτάται απ' το αν μπορείς να ζεις με τα παραπάνω προβλήματα και αν μπορείς (και θέλεις) να πάρεις κάτι άλλο.

SnakeMJK
17/02/2009, 03:37
σαν πρώην κάτοχος cbf250 θα κοίταζα καλύτερα σε cbf500 ή ybr....

μεταπώληση επίσης το ξεχνάς... λόγω των πασίγνωστων προβλημάτων σου ζητάνε όλοι να την σκοτώσεις...

livbiker
19/02/2009, 11:40
Φίλε, cbf θα βρεις αρκετά και σε καλές τιμές. Μέσα από αυτά ψάξε να βρεις απλά κάποιο που δεν θα έχει φάει πεσίματα και τέτοια.
Το πρόβλημα με την νεκρά είναι λιγότερο έντονο από το 2006 και μετά.
Πάντως είναι πολύ καλό σχολείο και μετά από 1 - 2 χρόνια, αν θελήσεις, θα μπορέσεις να πας ανετότερα σε μεγαλύτερο.
Κατά την γνώμη μου, μιας και πριν είχες μόνο παπί, μην πας κατευθείαν σε μεγαλύτερη μηχανή.
Εναλλακτικά μπορείς να πάρεις καινούργιο 125άρι π.χ. το cbf125 αλλά δεν θα μπορείς να κινηθείς άνετα εκτός πόλης και δεν θα έχεις το αρκετά καλό κρατηματάκι του 250 που θα σου επιτρέψει να ψιλοδιασκεδάσεις!!
Όσο για θέμα μεταπώλησης ... έτσι όπως είναι τώρα η κατάσταση ότι και να έχεις για πούλημα ... απλά κλάφτα ...

TassosK
19/02/2009, 14:51
ybr το θεωρω πανακριβο για αυτα που προσφερει θα προτιμουσα το ninjaki

οντως αυτο με το ξεκινημα ειναι σπασιμο ουτε τσοκ ουτε τπτ δν θελει απλως μολις βαζεις μπρος για λιγο μεχρι να ζεσταθει εχεις ελαφρως ανοικτο το γκαζι

αν εχεις τη δυνατοτητα για μεγαλυτερο πχ το 500αρι θα στο συστηνα ανεπιφυλακτα

αυτα ειναι για εμας με το μικρο 2πλωμα :lol:

Alexander
20/02/2009, 13:49
Το μηχανάκι είναι αστέρι. Το έχω από Φεβ-2005. Για 06 και μετά δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη.

Τα προβλήματα που μπορεί να εμφανίσει το '05 είναι :

- της νεκράς, λύνεται προσωρινά με αλλαγή καμπάνας αλλά συνηθίζεται
- του κλεισίματος των βαλβίδων, λύνεται αν τις ρυθμίζεις όταν πρέπει.

Έχω ένα φίλο που ίσως πουλήσει τη δική του με μόλις 15000χλμ μόλις συνηθίσει τη Bonneville που πήρε...

livbiker
20/02/2009, 14:59
Φαντάσου ο άλλος με 15.000 χιλ στο cbf 250 και προσπαθεί να εξοικειωθεί με το Bonneville που δεν θεωρείται και τόσο «δύσκολο»! Άντε τώρα να πάρεις «μεγάλο» κατευθείαν από παπί.
Αλήθεια φίλε Alexander τι δυσκολεύει περισσότερο το φιλαράκι σου με το Bonneville?
Πάντως αν το cbfάκι του είναι συντηρημένο σωστά τότε τα 15.000 χιλ δεν είναι και πολλά.
Για το ybr 250 συμφωνώ ότι είναι αρκετά ακριβό τη στιγμή που υπάρχει και το Ninja 250 το οποίο είναι μια καλή λύση για κάποιον που θέλει περισσότερη δύναμη από 250cc, αλλά μεταχειρισμένο ακόμη δεν υπάρχει … άρα για κάτω από τα 3.000 € το cbf 250 είναι μάλλον η μόνη λύση.

johnpan
20/02/2009, 15:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από Alexander
Το μηχανάκι είναι αστέρι. Το έχω από Φεβ-2005. Για 06 και μετά δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη.

Τα προβλήματα που μπορεί να εμφανίσει το '05 είναι :

- της νεκράς, λύνεται προσωρινά με αλλαγή καμπάνας αλλά συνηθίζεται
- του κλεισίματος των βαλβίδων, λύνεται αν τις ρυθμίζεις όταν πρέπει.



+1000
Δεν έχουν καταλάβει ότι για τα σβυσίματα ευθύνονται οι βαλβίδες που κλείνουν πολύ πριν το προγραμματισμένο σέρβις. Μετά το σέρβις δεν το ξανακάνει. :beer:

Επίσης να πω ότι το τιμόνι το βρίσκω λίγο άβολο, αλλά λύνεται και αυτό, και με ωραίο αποτέλεσμα. Αλλαξα τιμόνι με ένα streetfighter και από τότε το οδηγούσα πολύ πιο εύκολα και έδειχνε πιο κακό!

λινκ εδώ (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?threadid=22737)

dimdil
20/02/2009, 18:03
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από livbiker
[B]........ και το Ninja 250 το οποίο είναι μια καλή λύση για κάποιον που θέλει περισσότερη δύναμη από 250cc, αλλά μεταχειρισμένο ακόμη δεν υπάρχει άρα για κάτω από τα 3.000 το cbf 250 είναι μάλλον η μόνη λύση.


τωρα πλεον το βρισκεις αν σε ενδιαφερει-----με λιγο περισσοτερα απο 3000 βεβαια--
http://www.kawasaki-bikers.gr/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=18619

@ggelos
21/02/2009, 05:22
Παιδια, ευχαριστω πολυ για ολες τις αποψεις σας !!!:beer:

Τελικα και λιγο οικονιμικα και λογω κ@υλας κατελειξα...cbf!!!
Ψαχνω ακομα,αν γνωριζετε κατι στειλ τε μου πμ!!!

Ευχαριστωωωωωω!!!!!!:winka:

Nrgman
21/02/2009, 06:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από @ggelos
Παιδια, ευχαριστω πολυ για ολες τις αποψεις σας !!!:beer:

Τελικα και λιγο οικονιμικα και λογω κ@υλας κατελειξα...cbf!!!
Ψαχνω ακομα,αν γνωριζετε κατι στειλ τε μου πμ!!!

Ευχαριστωωωωωω!!!!!!:winka:


Που ήσουνε καλέ πριν 6 μήνες που το έδινα 1800 και τελικά το πήρα μαντράς 1500

@ggelos
21/02/2009, 10:33
Χα,πριν 6 μήνες δεν είχα ουτε διπλωμα,ουτε λευτα
Αν θα την εδινες ετσι,γιατι οχι:rotflmao:
Να φανταστω την εδωσες για τους κλασικου λόγους που δινουν τις CBF 250?

@ggelos
21/02/2009, 10:34
Παντως αν εχεις καποιο φιλο,που να τη δινει,εδω είμαι....:winka:

Nrgman
21/02/2009, 13:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από @ggelos
Χα,πριν 6 μήνες δεν είχα ουτε διπλωμα,ουτε λευτα
Αν θα την εδινες ετσι,γιατι οχι:rotflmao:
Να φανταστω την εδωσες για τους κλασικου λόγους που δινουν τις CBF 250?

Για να πάρω μεγαλύτερη. Απο την μηχανή δεν είχα κανένα πρόβλημα.

Alexander
22/02/2009, 12:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από livbiker
Φαντάσου ο άλλος με 15.000 χιλ στο cbf 250 και προσπαθεί να εξοικειωθεί με το Bonneville που δεν θεωρείται και τόσο «δύσκολο»! Άντε τώρα να πάρεις «μεγάλο» κατευθείαν από παπί.
Αλήθεια φίλε Alexander τι δυσκολεύει περισσότερο το φιλαράκι σου με το Bonneville?
Πάντως αν το cbfάκι του είναι συντηρημένο σωστά τότε τα 15.000 χιλ δεν είναι και πολλά.
Δεν είναι ότι τον δυσκολεύει η μηχανή, απλά είναι η καινουργίλα. Καταλαβαίνεις πιστεύω.
Μόλις παλιώσει λίγο δεν θα έχει τέτοια θέματα.
Το cbfάκι του είναι και καλά συντηρημένο και όχι ταλαιπωρημένο. Φαίνεται από τα γούστα του στις μηχανές άλλωστε.

@ggelos
22/02/2009, 12:30
Πάντως από πολλούς CBFαδες απο ακουω ή 8α είναι πλήρως ικανοποιημένοι...ή θα βρίζουν την ωρα και τη στιγμή που την αγόρασαν!!!

:sick:

johnpan
22/02/2009, 13:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από @ggelos
Πάντως από πολλούς CBFαδες απο ακουω ή 8α είναι πλήρως ικανοποιημένοι...ή θα βρίζουν την ωρα και τη στιγμή που την αγόρασαν!!!

:sick:


εγώ πάντως είμαι λάτρης και του έφτιαξα και βίντεο! Ψάξτε για "cbf for ever" στο youtube...:beer: :beer:

@ggelos
22/02/2009, 13:10
Δεν το βρικα.
αν μπορείς στείλε μου το URL που ειναι το βιντεο:beer: :winka:

johnpan
22/02/2009, 13:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από @ggelos
Δεν το βρικα.
αν μπορείς στείλε μου το URL που ειναι το βιντεο:beer: :winka:


http://www.youtube.com/watch?v=gQJBEAejPj4

paschalis
26/02/2009, 09:10
οτι ειπαν τα παιδια παραπανω ισχυει το προβλημα με την νεκρα και το ρελαντι παιζει απο παρτιδα σε παρτιδα το δικο μου δεν ειχε προβλημα με την νεκρα καθολου αλλα ηθελε ζεσταμα το ρελαντι σε αλλα βγηκαν και τα 2 σε αλλα κανενα(βραζιλιανα ειναι οχι γιαπωνεζα:sick: )
σε εναν μηχανικο που το πηγα και ηταν τσακαλος μου ειπε οτι λυνεται το προβλημα του ρελαντι(αν θυμαμαι μου ειπε για ζιγκλερι)για το αλλο με την νεκρα δεν ξερω δεν το ειχα και δεν ασχοληθηκα αν εξαιρεσεις τα αδυνατα φρενα που βελτιωνονται πολυ αν αλλαξεις τις αηδιες που εχει απο μαμα λαστιχα, το μηχανακι ειναι σκυλι
2 χρονια το ευχαριστηθηκα με εμαθε να οδηγω απιστευτα οικονομικο και ευκολοσυντηρητο για μηχανη.ροπατο με αρκετο γκαζακι μεχρι τα 110 ,παπακι στην ευκολια μεσα στην πολη αλλα και για μικρα ταξιδακια
γενικα ειναι πολυ καλο και πολυ fun!
α και ανταλλακτικα ακριβουτσικα:mad:
το νιτζακι ειναι σαφως καλυτερο αλλα αν ηταν ψεκαστο παλι cbf θα επαιρνα:D γουστα ειναι αυτα.σε συζητηση που ειχα με ενα αλανι(ονοματα δεν λεμε)που ξερει πολλα απο μηχανες ,δουλευει ερμιδη στην θεσσαλονικη τον ρωτησα για το ybr και αφου εθαψε και τα 2(ζητω η kawasaki) μου λεει παντως το cbf ειναι πολυ καλυτερο!!!δεν μπορω να το επιβεβαιωσω δεν εχω οδηγησει το ybr
ασχετο ποτε θα βαλει η honda κανα δισκο στο 250αρι ταμπουρο πισω δεν λεει ρε παιδια!!!

Valantis_Strom
15/03/2009, 13:44
παρακολουθησα την συζητηση που κανετε και ηθελα να ρωτησω κατι.. με το cbf 250 μπορεις να κανεις ταξιδι?? δεν εννοω να φτασεις στην αλλη ακρη του κοσμου αλλα ενα ταξιδι 300-400 χλμ αντε με μια σταση.. και με ποσα χλμ θα πηγαινεις? 100 ή και παραπανω? οποιος εχει κανει ταξιδι ας με βοηθησει..
Ευχαριστω..

toyar
15/03/2009, 15:40
Το όριο δεν το βάζει το μηχανάκι αλλά ο κώλος μας. Ξεκινάμε με μικρές εξορμήσεις και ανεβαίνουμε σιγά-σιγά απόσταση

Valantis_Strom
15/03/2009, 19:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από toyar
Το όριο δεν το βάζει το μηχανάκι αλλά ο κώλος μας. Ξεκινάμε με μικρές εξορμήσεις και ανεβαίνουμε σιγά-σιγά απόσταση

δηλαδη αμα του αλλαξω σελα θα ειμαι οκ???

npat
15/03/2009, 19:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από Valantis_Strom
δηλαδη αμα του αλλαξω σελα θα ειμαι οκ???

Όχι. Μην το παίρνεις κυριολεκτικά. Το όριο το θέτουν οι αντοχές του αναβάτη.

npat
15/03/2009, 20:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από Valantis_Strom
παρακολουθησα την συζητηση που κανετε και ηθελα να ρωτησω κατι.. με το cbf 250 μπορεις να κανεις ταξιδι?? δεν εννοω να φτασεις στην αλλη ακρη του κοσμου αλλα ενα ταξιδι 300-400 χλμ αντε με μια σταση.. και με ποσα χλμ θα πηγαινεις? 100 ή και παραπανω? οποιος εχει κανει ταξιδι ας με βοηθησει..
Ευχαριστω..

Ταξίδι 400 χιλιομέτρων με μία μόνο στάση είναι κουραστική υπόθεση ακόμη και με πολλές μεγαλύτερες μοτοσυκλέτες---ειδικά για άπειρο αναβάτη. Με ένα μικρό, γυμνό, μονοκύλινδρο μηχανάκι, των 20 ίππων σαν το CBF250, γίνεται ακόμη πιο κουραστική.

Όσο βρίσκεσαι σε επαρχιακό οδικό δίκτυο---όπου οι ταχύτητες είναι χαμηλές και ο δρόμος έχει κάποιο ενδιαφέρον---το CBFάκι θα αντεπεξέλθει χωρίς να σε ταλαιπωρήσει πολύ. Σε αυτοκινητόδρομο θα το ακούς να σου λέει "δεν κάνω γι' αυτή τη δουλειά, αφεντικό!". Μπορείς να ταξιδεύεις με 120 σίγουρα και με λίγο ζόρι να βλέπεις και τα 140 αλλά με τέτοιες ταχύτητες βρίσκεσαι κοντά στα όρια της μοτοσυκλέτας---όχι ότι πρόκειται να πάθει κάτι, μην σε ανησυχεί αυτό. Απλά δεν έχεις περιθώρια για επιταχύνσεις, πρέπει να σχεδιάσεις τις όποιες προσπεράσεις από πριν ώστε να μην χάσεις φόρα, πρέπει να κοιτάς αν έχει κατηφόρα ή ανηφόρα, σου κόβει ταχύτητα ο κόντρα αέρας, κ.λπ. Τα απλά πράγματα γίνονται πολύπλοκα και αυτό δεν είναι ποτέ καλό.

Παρόλα αυτά, γίνεται? Φυσικά! Με λίγο πείσμα και μια γερή δόση ξεροκέφαλης επιμονής μπορεί να σε πάει και στην άκρη του κόσμου. Αν όμως το μόνο που ζητάς είναι να καλύψεις την απόσταση απ' το Α στο Β, χωρίς πολλά-πολλά, τότε σίγουρα θα σου δημιουργήσει μια αίσθηση ματαιότητας. Το ότι, τώρα, όλο αυτό είναι πολύ κοντά στον ορισμό του μοτοσυκλετισμού, είναι μια άλλη υπόθεση---ας μην ανοίξουμε όμως αυτή την κουβέντα.

Αν λοιπόν επιλέξεις προσεκτικά την διαδρομή σου από όμορφους επαρχιακούς και την απολαύσεις σιγά-σιγά με μπόλικες στάσεις, χωρίς να σε νοιάζει πολύ τι ώρα θα φτάσεις, τότε το μηχανάκι θα αντεπεξέλθει πολύ αξιοπρεπώς. Τα πάντα είναι θέμα οπτικής προς τον κόσμο. Αν γυρίσεις το ρολόι μερικές δεκαετίες πριν---τότε που ένα μηχανάκι 20 ίππων δεν ήταν "απελπιστικά μικρό"---τα πάντα θα αρχίσουν να βγάζουν περισσότερο νόημα. Αρκεί βέβαια να μην υπάρχουν πράγματα που σου θυμίζουν ότι δεν βρίσκεσαι πράγματι μερικές δεκαετίες πριν---όπως μια μεγάλη διαδρομή στην αυτοκινητόδρομο.

:wave2:

paschalis
16/03/2009, 05:45
οτι ειπαν τα παιδια ισχυει το μηχανακι θα κανει οτι του ζητησεις μεσα στα πλαισια που μπορει που σημαινει χαλαρο ταξιδακι με 80-100 σε οποιαδηποτε διαδρομη εκτος αυτοκινητοδρομου.τι εννοω/εκει που θα ευχαριστιεσαι την μηχανη μολις πιασεις αυτοκινητοδρομο θα δυσκολευτεις.τσιτα το γκαζι με 130 σταθερη τελικη παραπανω θα δεις μονο κατηφορα και η μηχανη στα ορια.η μηχανη δεν παθαινει τιποτα αλλα με τους μ@@@κες που κυκλοφορουν θα πρεπει να εχεις την προσοχη σου στον δρομο και δυστυχως θα εισαι πισω απο τα αυτοκινητα
εκει προσπερασεις στο οριο ουτε να το διανοηθεις.με λιγα λογια θα κανεις το ταξιδι σε 2πλασιο χρονο απο οτι με ενα 600αρι πχ με οτι συνεπαγεται αυτο.η σελα του ειναι ανετη και οκ αλλα οταν ταξιδευεις καμια 2μιση ωρες θα πιαστεις οτι μηχανη και να καβαλας απλα με μια μεγαλυτερη θα ειχες φτασει ε με το cbf θα κανεις σταση.εγω οσο το ειχα εκανα αρκετα ταξιδακια και μερικες φορες γουσταρα πολυ χαλαρη οδηγηση και ταξιδι απλα ειναι λιγο σπαστικο να εισαι στην τσιτα και να μην μπορεις να φυγεις μπροστα απο τον οποιοδηποτε ηλιθιο με αυτοκινητο.για τις στασεις δεν με πειραζε καθολου ισα ισα καφεδακι κουβεντουλα τσιγαρακι και πολυ γελιο.βεβαια οταν θελεις εκδρομη με αλλους που εχουν μεγαλυτερη μηχανη εκει θα δυσκολευτεις και εσυ και εκεινοι ακομα περισσοτερο

livbiker
18/03/2009, 02:58
Πράγματι με το cbfάκι μπορείς να κάνεις οποιαδήποτε διαδρομή θέλεις και να πας όσο μακριά θέλεις. Το cbfάκι θα ακολουθήσει αδιαμαρτύρητα. Στον αυτοκινητόδρομο είναι όντως λίγο σπαστικό να μην μπορείς να ταξιδεύεις σταθερά με πάνω από 120, αλλά δεν είναι και τόσο τραγικό αν δεν σε κυνηγάνε!! Για παράδειγμα αν η παρέα σου έχει μεγαλύτερες μηχανές. Έχω κάνει τις ίδιες διαδρομές σε αυτοκινητόδρομο με το cbfάκι αλλά και με μεγάλη μηχανή. Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι και στις δύο περιπτώσεις έμεινα ευχαριστημένος. Απλά άλλου είδους ευχαρίστηση ένοιωσα με την μεγάλη (η κ@@λα της ταχύτητας και της διαθέσιμης δύναμης, που όμως πολλές φορές παίζεις με την τύχη σου ακόμα και σε καταστάσεις που μοιάζουν φυσιολογικές) και άλλη με το cbfάκι (η χαρά της εκδρομής και της χαλαρής στάσης απέναντι σε όλους και όλα). Πάντως και στην μία περίπτωση και στην άλλη κάθε 100 και κάτι χιλιόμετρα απαραίτητη η στάση για λίγο ξεμούδιασμα!

craven21gr
25/04/2010, 23:30
παίδες για cbf 250 μεταχείρισμένο τι τιμές παίζουν και μέχρι πόσες χιλίαδες χμ να κοιταξω ???

spurosk
25/06/2010, 17:05
με το θεμα της θερμοκρασιας ομως τη γινεται,φθανει μια στασει να πειγαινεις με 100-110κμ/ω,για 300 χιλιομετρα;υπαρχει καποιος τροπος να μπει δεικτης θερμοκρασιας λαδιου;εγω το πηρα το 2008 και το εχω ευχαρισυηθει εντος αθηνας,τωρα θελω να κανω και κανα ταξιδακι...