Σύνδεση

View Full Version : γνωμες για kx 250 f 2007



LARISEOS
18/02/2009, 16:39
επειδή δεν γνωρίζω πολλα μπορείτε να μου δωσεται λιγο info για το kx 250f mod 2007 4000 euro!


ευχαριστώ !

την μηχανη την θελω για βολτες σε βουνο.....κοντα στην λαρισα!

SVX
18/02/2009, 16:44
:eyepop: εσυ θα φυγεις τελικα απο τις λασπες να πας στις Κροκαλες...( απο λαδακι mix ξερεις? και αγορασε μια εξαδα πιστονια ναχεις μεσα στον φοριαμο σου:wave2: )

http://www.bikez.com/motorcycles/kawasaki_kx250_2007.php


156030

zero76
18/02/2009, 18:23
γνώμη μου , μην το παρεις . εκτος αμα κανεις revalve αναρτησεις , δεν σε πειραζει οτι αμα παραζεσταινεται βραζει και δεν παιρνει ευκολα μπροστα και οι βαλβίδες εξαγωγής αρπάνε εύκολα

zero76
18/02/2009, 18:23
για το F μιλαμε

SVX
18/02/2009, 18:26
ειναι μονο για One Night Stand δηλαδη.... :ninja:

notakos600
19/02/2009, 02:42
Motocross τετράχρονο είναι και τα σπάει.
Το παν στα μοτέρ αυτά είναι η συντήρηση που δεν πρέπει ποτέ να αμελείς.
Κατά τα άλλα έχει τα υπέρ και τα κατά ενός αγωνιστικού μοτέρ.
Το συγκεκριμένο όπως και τα υπόλοιπα της οικογένειας CRF, YZ-F, RMZ είναι μοτοσυκλετες φτιαγμένες για κλειστές πίστες ΜΧ όπου και αποδίδουν τα μέγιστα.
Βέβαια όλα θα εξαρτηθούν από τη κατάσταση που το έχει διατηρήσει ο προηγούμενος.

SVX
19/02/2009, 02:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από notakos600
Motocross τετράχρονο είναι και τα σπάει.
.



αααααααααΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ........!!!! :o sorry

παντως οτι ζεσταινονται οι KAWES γρηγορα, ειναι αληθεια

το πρωτο μου μοτο ηταν παραεισαγωγη ZXR250R (μπιτσιρικος ημαν) και το βεντιλατερ απαραιτητα εγινα πατεντα χειροκινητο... αλλιως...

LARISEOS
19/02/2009, 03:04
αυτο που βρηκα ειναι σχεδων καινουριο λιγα χλμ κτλ.......

κανένας που να το εχει το μηχανάκι??

ευχαριστώ για της απαντήσεις !

Zid
19/02/2009, 03:17
Με 4000 ευρω παιρνεις ενα enduro 07 με πινακίδα ...

Το kxf είναι mx και δεν είναι για βόλτες στο βουνό .. και δεν εχει φώτα κτλ και πινακίδα....



Γνώμη μου Λαρισέε να ψάξεις λιγο ακόμα μέχρι να βρείς το κατάλληλο... μην βιαστείς και πάρεις κάτι που σε 4-5 μηνες θα θέλεις να το αλλάξεις...



:wave2:

LARISEOS
19/02/2009, 03:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από Zid
Με 4000 ευρω παιρνεις ενα enduro 07 με πινακίδα ...

Το kxf είναι mx και δεν είναι για βόλτες στο βουνό .. και δεν εχει φώτα κτλ και πινακίδα....



Γνώμη μου Λαρισέε να ψάξεις λιγο ακόμα μέχρι να βρείς το κατάλληλο... μην βιαστείς και πάρεις κάτι που σε 4-5 μηνες θα θέλεις να το αλλάξεις...



:wave2:

ειναι πιο πολυ πιστα εννοεις.....
δεν με χαλαει που δεν εχει φωτα και πινακηδα ...(λιγοτερα τα εξωδα χεχεχε)
ετσι και αλλιως θα το βάζω σε trailor και δρόμο....

ακούω προτάσεις? 2007 ? τι να κοιτάξω?

Lio
19/02/2009, 03:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από notakos600
Motocross τετράχρονο είναι και τα σπάει.
.......
Το συγκεκριμένο όπως και τα υπόλοιπα της οικογένειας CRF, YZ-F, RMZ είναι μοτοσυκλετες φτιαγμένες για κλειστές πίστες ΜΧ όπου και αποδίδουν τα μέγιστα.


Το κέρατο μου!!
Γιατί στα νειάτα μου δεν είχε τέτοια ωραία πράγματα και παιυεδόμουν με τα βρωμοδίχρονα??

Δεν έχω οδηγήσει ποτέ τετράχρονο ΜΧ (αν και πάντα τα ονειρευόμουνα), αλλά πιστεύω πως τα 250 είναι πάνω κατω σαν τα διχρονα 125, δηλαδή γκάζι με δυο θέσεις (on ή off), και συνέχεια το δάχτυλο στο συμπλέκτη (για να κρατάς τις στροφές στην μικρή περιοχή που το μοτέρ αποδίδει). Καλό για ξέσκισμα στην πίστα*, αλλά οχι το ιδανικότερο για βόλτες στο βουνό...

*Αν και το ΥΖ250 '91 που ήταν το τελευταίο μου ΜΧ ήταν ΠΟΛΥ πιο εύκολο και άνετο απο το CR125 '88 που είχα πρίν. Απλά ανοιγες το γκάζι και εξαφανιζόταν (είχε φοβερή κατανάλωση σε λάστιχα όμως το ρημάδι...) σόρυ για το ψιλο οφφ τοπικ, αλλά θυμήθηκα λίγο τα παλιά...

LARISEOS
19/02/2009, 03:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από Lio5
Το κέρατο μου!!
Γιατί στα νειάτα μου δεν είχε τέτοια ωραία πράγματα και παιυεδόμουν με τα βρωμοδίχρονα??

Δεν έχω οδηγήσει ποτέ τετράχρονο ΜΧ (αν και πάντα τα ονειρευόμουνα), αλλά πιστεύω πως τα 250 είναι πάνω κατω σαν τα διχρονα 125, δηλαδή γκάζι με δυο θέσεις (on ή off), και συνέχεια το δάχτυλο στο συμπλέκτη (για να κρατάς τις στροφές στην μικρή περιοχή που το μοτέρ αποδίδει). Καλό για ξέσκισμα στην πίστα, αλλά οχι το ιδανικότερο για βόλτες στο βουνό...

φιλος μου που εχει δυχρονο μου λεει πως παει γαμιωντας.... εχει καλο γκαζι....!

και εγω εχω φαει ενα κολιμα γιατι ο καθενας λεει τα δικα του ,,,,

τα δυχρονα βγαζουν μικροτερες ζιμιες....τα τετραχρονα αμα βγαλουν ζιμια ειναι μεγαλη.....απο την αλλη για την kawasaki μου ηπανε πως εχει τα πιο φτηνα ανταλακτικα!

αυτο που σκέφτομαι που ειπε ο φιλος πιο πάνω ,,,,εαν ζεσταίνεται πολυ και με 30-35 βαθμούς στην λαρισα θα πινω 5-5 της μπίρες μετα!!!! χεχεεχεχ

nikos force
19/02/2009, 03:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από Lio5
Το κέρατο μου!!
Γαλλά πιστεύω πως τα 250 είναι πάνω κατω σαν τα διχρονα 125, δηλαδή γκάζι με δυο θέσεις (on ή off), και συνέχεια το δάχτυλο στο συμπλέκτη (για να κρατάς τις στροφές στην μικρή περιοχή που το μοτέρ αποδίδει). Καλό για ξέσκισμα στην πίστα, αλλά οχι το ιδανικότερο για βόλτες στο βουνό... :a013: :a013: :a013:

notakos600
19/02/2009, 03:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από Lio5
Το κέρατο μου!!
Γιατί στα νειάτα μου δεν είχε τέτοια ωραία πράγματα και παιυεδόμουν με τα βρωμοδίχρονα??

Δεν έχω οδηγήσει ποτέ τετράχρονο ΜΧ (αν και πάντα τα ονειρευόμουνα), αλλά πιστεύω πως τα 250 είναι πάνω κατω σαν τα διχρονα 125, δηλαδή γκάζι με δυο θέσεις (on ή off), και συνέχεια το δάχτυλο στο συμπλέκτη (για να κρατάς τις στροφές στην μικρή περιοχή που το μοτέρ αποδίδει). Καλό για ξέσκισμα στην πίστα, αλλά οχι το ιδανικότερο για βόλτες στο βουνό...



Έχω οδηγήσει CRF 250, το μόνο που με χάλασε ήταν ο ήχος του, κάνει σαν παπί φτιαγμένο.
Βέβαια για να το ευχαριστηθείς όπως πρέπει θέλει γυμναστήριο και να είσαι νεαρός και ευκίνητος.
Κοντό σασμάν, κινητήρας έτοιμος να σκάσει και αρπάγματα τρελά.
Όσο για τις στροφές που αποδίδει το μοτέρ δεν θυμίζει και τόσο δίχρονο 125, εμένα που φάνηκε πολύ πιο ''γεμάτο''.

edit: τα μοτέρ αυτά είναι με καπελότα, θέλει λύσιμο η κεφαλή για να ρυθμίσεις βαλβίδες, οι οποίες κάποιες αν δεν κάνω λάθος είναι τιτανίου με κάποιες ώρες ζωής.
Επίσης στα μεταχειρισμένα θέλει προσοχή και το κιβώτιο, αν έχει καταπονηθεί πολύ κλπ.
Ζημιάρικα δεν είναι ,απαιτητικά είναι.

Zid
19/02/2009, 04:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από LARISEOS
ειναι πιο πολυ πιστα εννοεις.....
δεν με χαλαει που δεν εχει φωτα και πινακηδα ...(λιγοτερα τα εξωδα χεχεχε)
ετσι και αλλιως θα το βάζω σε trailor και δρόμο....

ακούω προτάσεις? 2007 ? τι να κοιτάξω?


Aφού το θες για να βολτάρεις ξεκουραστα στο δάσος... και μελλοντικά για τίποτα μονοπάτια με δύσκολα περάσματα... πάρε ενα enduro...


Aυτό οπως είπες και ο ίδιος (είναι μηχανάκι πίστας ) και θέλει συχνότερη συντήρηση και οι αναρτήσεις ολα είναι ρυθμιζμενα για να δουλεύει στη πιστα .... :a013:


Τώρα η επιλογή 4 or 2 stroke είναι διικιά σου...

Επειδή είσαι λάρισσα οι επιλογές ειναι σίγουρα λιγο περιορισμένες το καταλαβαίνω ... αλλά μη βιαστείς και αγοράσεις μηχανάκι που τελικά δεν θα το ευχαριστηθείς ...

:wave2:

Lio
19/02/2009, 04:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από notakos600
Έχω οδηγήσει CRF 250, το μόνο που με χάλασε ήταν ο ήχος του, κάνει σαν παπί φτιαγμένο.
Βέβαια για να το ευχαριστηθείς όπως πρέπει θέλει γυμναστήριο και να είσαι νεαρός και ευκίνητος.
Κοντό σασμάν, κινητήρας έτοιμος να σκάσει και αρπάγματα τρελά.
Όσο για τις στροφές που αποδίδει το μοτέρ δεν θυμίζει και τόσο δίχρονο 125, εμένα που φάνηκε πολύ πιο ''γεμάτο''.

Φαντάζομαι τότε πως θα είναι το 450......

Χωρίς πλάκα ένα τέτοιο ονειρευόμουν τέλη της δεκαετίας του 80, αλλά τα τότε τετράχρονα (τα μεγάλα, γιατί τα μικρά ήταν απλά ψόφια) ήταν σαν να προσπαθείς να οδηγήσεις ελέφαντα σε μονοπάτι....
Τό πρώτο σοβαρό 4T (αν και οχι motocross, αλλά με μικρό βάρος, καλές αναρτήσεις και συμμαζεμένο) ήταν το DR350 (το κίτρινο)...

LARISEOS
19/02/2009, 04:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από Zid
Aφού το θες για να βολτάρεις ξεκουραστα στο δάσος... και μελλοντικά για τίποτα μονοπάτια με δύσκολα περάσματα... πάρε ενα enduro...


Aυτό οπως είπες και ο ίδιος (είναι μηχανάκι πίστας ) και θέλει συχνότερη συντήρηση και οι αναρτήσεις ολα είναι ρυθμιζμενα για να δουλεύει στη πιστα .... :a013:


Τώρα η επιλογή 4 or 2 stroke είναι διικιά σου...

Επειδή είσαι λάρισσα οι επιλογές ειναι σίγουρα λιγο περιορισμένες το καταλαβαίνω ... αλλά μη βιαστείς και αγοράσεις μηχανάκι που τελικά δεν θα το ευχαριστηθείς ...

:wave2:

zid,,,,εχω ενα 6 μηνω ψαχνομαι ....και σας εχω ζαλησει εδω μεσα..... !

θελω να μην πληρώνω ουτε τελη ουτε ασφαλιες τπτ....θελω να βγάζω τα γούστα μου 1-2 φωρες την εβδομάδα!!!! .....ωσο για πιστα πιος ξερει,,,παντως μονο ερασητεχνικα και παπαριες,δεν με παιρνει να σπάσω τπτ αλλο.....!

Τωρα με το μαστορι μου που μίλησα που τρέχει σε αγωνες (κασκανης κωστας 3ος-4ος στην λιμνη πλαστηρα πέρυσι) μου λεει οτι το μηχανάκι απο 07 και επάνω ειναι πολυ καλό!!! ζεσταίνεται σε μονοπάτια αλλα αμα δεν το ζορίσεις και το βγάλεις δεν θα εχεις πρόβλημα!

ΠΑΝΤΩΣ ΟΛΕΣ ΟΙ ΓΝΩΜΕΣ ΔΕΚΤΕΣ....!!!!!! ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΡΌΤΑΣΗΣ!!

Lio
19/02/2009, 04:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από LARISEOS
φιλος μου που εχει δυχρονο μου λεει πως παει γαμιωντας.... εχει καλο γκαζι....!

και εγω εχω φαει ενα κολιμα γιατι ο καθενας λεει τα δικα του ,,,,

τα δυχρονα βγαζουν μικροτερες ζιμιες....τα τετραχρονα αμα βγαλουν ζιμια ειναι μεγαλη.....απο την αλλη για την kawasaki μου ηπανε πως εχει τα πιο φτηνα ανταλακτικα!

αυτο που σκέφτομαι που ειπε ο φιλος πιο πάνω ,,,,εαν ζεσταίνεται πολυ και με 30-35 βαθμούς στην λαρισα θα πινω 5-5 της μπίρες μετα!!!! χεχεεχεχ

Τα διχρονα ΜΧ 250 έχουν γκάζι να φαν και οι κότες (παλια όταν υπήρχαν πραγματικοί άντρες υπήρχαν και κατι CR500 βέβαια...)

Το τετράχρονο με σωστή συντήρηση βέβαια, εχει (θεωρητικά) λιγότερες πιθανότητες για βλάβες. Στο διχρονο θέλεις καθε τόσο πιστόνια-ελατήρια κλπ, (τα αλλάζεις λόγω φθοράς πριν πάθουν ζημιά) και βέβαια λάδι (premix) στη βενζίνη....

notakos600
19/02/2009, 04:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από Lio5
Φαντάζομαι τότε πως θα είναι το 450......

Χωρίς πλάκα ένα τέτοιο ονειρευόμουν τέλη της δεκαετίας του 80, αλλά τα τότε τετράχρονα (τα μεγάλα, γιατί τα μικρά ήταν απλά ψόφια) ήταν σαν να προσπαθείς να οδηγήσεις ελέφαντα σε μονοπάτι....
Τό πρώτο σοβαρό 4T (αν και οχι motocross, αλλά με μικρό βάρος, καλές αναρτήσεις και συμμαζεμένο) ήταν το DR350 (το κίτρινο)...




Κι εγώ από τα 80'ς προέρχομαι με ένα ΒΕΤΑ 50ΜΧ που απέδιδε 11 άλογα χεχεχε.
Βέβαια τότε ήμουν 20, μετά στα 30 το γύρισα στο trial με ένα montesa cota 242.
Τώρα στα 43 με τόσα μοντέλα νοιώθω σαν το παιδάκι που πάει για πρώτη φορά στα τζάμπο. :lol: :lol:

Zid
19/02/2009, 04:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από LARISEOS


ακούω προτάσεις? 2007 ? τι να κοιτάξω?

Εnduro στα κυβικά που ψάχνεις βγάζει :

Yamaha wr250f

Honda cre 250

KTM 250 exc 250 f

Υπάρχει και ενα xr250 που δίνει ενας φίλος εδώ στο moto.gr κωσταςyz , για ξεκίνημα και για βολτάρισμα στο δάσος μονοπάτι είναι οτι πρέπει .

http://www.moto.gr/forums/showthread.php?threadid=74883

Oσον αφορά τα υπόλοιπα gas gas, husaberg , husqvarna ,δεν ξέρω τι παίζει στη Λάρισσα απο αντιπροσωπία...

LARISEOS
19/02/2009, 04:22
αυτο γιατι εχει τωσο καλη τιμη καινουριο? 5000? ξερει κανεις? 2008 modelo!

Zid
19/02/2009, 04:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από LARISEOS


θελω να μην πληρώνω ουτε τελη ουτε ασφαλιες τπτ....θελω να βγάζω τα γούστα μου 1-2 φωρες

Ασφάλεια δε χρειάζεται να πληρώσεις δεν σε υποχρεώνει κανείς.... !!!:winka:
Τώρα το σημα για 250cc 1 φορά το χρόνο!! Είναι πολύ μικρό το ποσο δεν νομίζω να σε βγάλει εκτός προυπολογισμού... :)


Αλλά γιατί θες να πάρεις ενα μηχανάκι που δεν είναι για τη χρήση που το ζητάς δεν καταλαβαινω?

:rolleyes:

LARISEOS
19/02/2009, 04:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από Zid
Ασφάλεια δε χρειάζεται να πληρώσεις δεν σε υποχρεώνει κανείς.... !!!:winka:
Τώρα το σημα για 250cc 1 φορά το χρόνο!! Είναι πολύ μικρό το ποσο δεν νομίζω να σε βγάλει εκτός προυπολογισμού... :)


Αλλά γιατί θες να πάρεις ενα μηχανάκι που δεν είναι για τη χρήση που το ζητάς δεν καταλαβαινω?

:rolleyes:

λοιπον ,,,, βασικα ο ενας λογος ειναι επειδη δεν ξερω και πολλα .
ο δευτερος ειναι πως πηστευω οτι θα το χρησιμοποιησω για μαλακιες το μηχανακι....
και τριτον αυτο βρηκα τωρα κοντα μου (λαρισα) και σε καλη κατασταση , αυτο ειναι το πιο βασικο!
ουτε λαστοιχα δεν το εχει αλλαξει ο τυπος που το εχει.......καταλαβες? δλδ αμα βρω κατι αλλο κοντα μου σε καλη κατασταση δεν με χαλαει....

ειναι τοσω μεγαλη η διαφωρα μχ και enduro?

MikeG
19/02/2009, 04:58
Τα mx με τα enduro μπορώ να πω ότι δεν έχουν καμία σχέση.
Εντελώς διαφορετικές αναρτήσεις, άλλο κιβώτιο ταχυτήτων, άλλη συμπεριφορά γενικά.
Δε σου χρειάζεται mx.


Κάνε ένα search στο forum και θα βρεις αρκετά πράγματα γι'αυτό το θέμα.



http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=58218&highlight=%E4%E9%E1%F6%EF%F1%DD%F2+enduro

xenos
19/02/2009, 05:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από Zid
Ασφάλεια δε χρειάζεται να πληρώσεις δεν σε υποχρεώνει κανείς.... !!!:winka:


H ασφάλεια όμως είναι υποχρεωτική ρε γμτ. Να σκας κανά 150άρι έτσι, δίχως να το κυκλοφορείς καθημερινά δεν είναι μλκιά? Και αν σε σταματήσει κανένας περίεργος στο βουνό? Άντε να βγάλεις άκρη... :hypnotize

Zid
19/02/2009, 06:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από xenos
H ασφάλεια όμως είναι υποχρεωτική ρε γμτ. Να σκας κανά 150άρι έτσι, δίχως να το κυκλοφορείς καθημερινά δεν είναι μλκιά? Και αν σε σταματήσει κανένας περίεργος στο βουνό? Άντε να βγάλεις άκρη... :hypnotize

Στη προκειμένη περίπτωση αν τον σταματήσει με το καθαρο που δεν έχει ουτε άδεια κυκλοφορίας θα έχει διαφορά...?:rolleyes:


Αν θες να είσαι τυπικός ,έχεις ασφάλεια και δεν τρέχει κάστανο . Ο καθένας είναι υπευθυνος για τις πράξεις του... (εγώ δεν είχα για 1 χρονό ασφάλεια αλλά ηξερα οτι σε ενδεχομενο έλεγχο θα είχα πρόβλημα...)
Βέβαια αμα μένεις δίπλα στο βουνό... οπως μένω εγώ οι πιθανότητες να σε σταματήσει αστυνομία είναι πολύ λιγες.

Απο την άλλη απ όσο γνωρίζω (να με διορθώσει κάποιος αν ξέρει καλυτερα) οι ασφάλειες δεν καλύπτουν τρακάρισμα σε δρόμο (πχ χωματόδρομο μέσα σε δάσος που δεν ανήκει στο εθνικό οδικό δίκτυο η σε σχέδιο πόλης).

Ο φίλος ο Λαρισέος είπε οτι θα το πηγαίνει με τρειλερ... αρα εν ολιγοις δεν θα το κυκλοφορεί σε δρόμους που εχει άλλα οχήματα..


Υ.ΓΚαι ξανα λέω... το να μην έχεις ασφάλεια η να κυκλοφορείς μηχανη χωρίς αδεια κυκλοφορίας ειναι παράνομο....

map037
19/02/2009, 06:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από xenos

H ασφάλεια όμως είναι υποχρεωτική ρε γμτ. Να σκας κανά 150άρι έτσι, δίχως να το κυκλοφορείς καθημερινά δεν είναι μλκιά? Και αν σε σταματήσει κανένας περίεργος στο βουνό? Άντε να βγάλεις άκρη...

prosopika (pisteva)oti ontws i asfaleia den einai ypoxrewtiki mias kai pigainoume ena sk sto vouno,
mexri pou me grapsane kai mou katasxesan tin moto,
pleon den mporeis na ksefeugeis gia panta apo tis kliseis twn mpatswn,
opote kalo einai na exeis plirwmeni tin asfaleia sou,ta telia,kai i pinakida na vriskete karfitsomeni panw stin moto sou.(ektos ean einai kapoios toso magas kai goustarei na paizei kinigito kai kruftouli me tous mpatsous.

petrogazz
19/02/2009, 07:02
Μην πάρεις mx, θα ταλαιπωρηθείς (το έχουμε ξαναπεί). Άσχετα από ασφάλειες πινακίδες κτλ πάρε ένα enduro να βγάλεις τα γούστα σου.
:beer:

christosyz
19/02/2009, 09:28
Εαν ειναι πολυ προσεγμενο και με λιγες ωρες χτυπα το.Το 08 που οδηγησα στο test ride ειναι πολυ καλο και απο οτι ξερω δεν εχουν μεγαλες διαφορες.Απλα να εχεις υποψιν σου οτι ειναι 4χρονο και χρειαζεται πολυ περισσοτερη συντηρηση απο ενα 2χρονο(ασε αμα βγαλει καμια ζημια). Τωρα για αυτο που σου λενε οι περισοτεροι μην παρεις mx αλλα enduro εγω εχω να πω οτι παντα mx ειχα και δεν εμπαινα μονο πιστα.Μια χαρα εκανα και τις βολτες μου στα βουνα,και τις εντουραδες μου.Σιγουρα εχουν διαφορες μεταξυ τους οπως σου ειπαν αλλα δεν ειναι και τοσο τραγικα οσο ακουγοντε (προσωπικη μου γνωμη μην παρεξηγηθω).:beer:
Οσο για το αν ζεσταινεται ισχυει αλλα κυριως σε κλειστα κομματια!

nikos force
19/02/2009, 10:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από Lio5


Το τετράχρονο με σωστή συντήρηση βέβαια, εχει (θεωρητικά) λιγότερες πιθανότητες για βλάβες. Στο διχρονο θέλεις καθε τόσο πιστόνια-ελατήρια κλπ, (τα αλλάζεις λόγω φθοράς πριν πάθουν ζημιά) και βέβαια λάδι (premix) στη βενζίνη.... κανεισ καποιο μικρο λαθακι σε ολα ... προληπτικα θα αλλαξεις και στο 4Τ πιστονια και τετοια και εχει περισσοτερες πιθανοτητες να βγαλει βλαβη απο το πουθενα

tony19wrf
20/02/2009, 10:00
Εγω εχω οδηγήσει το Kxf 250 του 2006..Το μηχανακι ειναι παρα πολυ καλο στην πιστα..Ειναι μικρο, ευέλικτο και αρκετα γρηγορο στις στροφες αλλα και στις ευθείες...
Ομως τα ΜΧ γενικα ειναι μηχανακια που δεν κανουν για το βουνο..
Στο βουνο εχεις να αντιμετοπίσεις μονοπατια, βραχους και αλλα κακοτραχαλα εδάφη..ΤΑ ΜΧ εχουν αποτουμους συμπλεκτες με αποτελεσμα να μην βολευουν πολυ τον αναβατη σε τετοια σημεια..Ασε που θα σου βρασει κιολλας..
Τωρα σε θεμα αξιοπιστιας το μηχανακι δεν εχει ιδιαιτερες απαιτησεις..
Λαδακια καθε 10 ωρες , αλλα εχω ακουσει οτι εχουν λιγα προβληματακια στις βαλβιδες(αν και ειναι με καπελατα θελουν ρυθμισμα αρκετα συχνα)..Παντως το μηχανακι σε μια πιτσα ΜΧ ή scramble ειναι αρκετα καλο..
Εγω θα σου προτεινα να παρεις ενα τετραχονο enduraki για αρχη ή αν εισαι εμπειρος ενα 250 διχρονο...

LARISEOS
20/02/2009, 10:15
δεν ξερω ειμαι πολυ μπερδεμενος....μαγκες με μπερδεψατε πολυ!!!

:smilea:

τι να κανω....!?

δεν εχει χτυπησει και η κριση ακομα της μηχανες να πεσουν λιγο οι τιμες!!!

LARISEOS
20/02/2009, 10:30
απο enduraki τι λετε?

ρε σεις το kawasaki to klx 250 γιατι ειναι τόσο φτηνω????

ΑΛΛΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΦΡΥ!!!


156241

DrBig
20/02/2009, 17:23
εγω στη θεση σου θα επαιρνα ενα EXC300 η ενα GASGAS 300.
Τα διχρονα εχουν σαφως φθηνοτερη συντηρηση και μπορει να αλλαξει πιστονι ακομα και αρχαριος.

Lio
20/02/2009, 17:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos force
κανεισ καποιο μικρο λαθακι σε ολα ... προληπτικα θα αλλαξεις και στο 4Τ πιστονια και τετοια και εχει περισσοτερες πιθανοτητες να βγαλει βλαβη απο το πουθενα

Δε νομιζω.
Ειναι δεδομενο πως ο τετραχρονος κινητηρας ζει περισσοτερο απο το διχρονο (ποσα τετοια διχρονα μηχανακια δεν εχουν κολλησει τουλαχιστον μια φορα στη ζωη τους?)
Φυσικά αυτά ειναι θεωρητικά. Σε τέτοια καρατουμπανιασμένα αγωνιστικα μοτερ οι φθορες ειναι τεραστιες και οι πιθανοτητες βλαβης επισης (οχι ομως απο το πουθενα), ασχετα απο 2 η 4Τ....

ΥΓ. Σχετικα με τη συντήρηση: Το μανιουαλ του CR250 γραφει οτι καθε 3 αγωνες θελουν αλλαγμα πιστόνι-ελατήρια-ρηντ κλπ, ενω στο ΥΖF450 μονο ελατήρια καθε 1000κμ. Βέβαια και στα δυο πρέπει να ελεγχθούν τα παντα και να αλλαχτεί οτι αλλο χρειαζεται.

christosyz
20/02/2009, 19:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από Lio5


ΥΓ. Σχετικα με τη συντήρηση: Το μανιουαλ του CR250 γραφει οτι καθε 3 αγωνες θελουν αλλαγμα πιστόνι-ελατήρια-ρηντ κλπ, ενω στο ΥΖF450 μονο ελατήρια καθε 1000κμ. Βέβαια και στα δυο πρέπει να ελεγχθούν τα παντα και να αλλαχτεί οτι αλλο χρειαζεται.


Δεν ξερω αν ειχες ποτε η εχεις καθαρο αλλα αυτα που γραφει το manual απεχουν πολλη απο την πραγματικοτητα.Μην το παρεις στραβα απλα στο λεω επειδη ειχα YZF450 και τωρα εχω ενα CR250.Δεν πιστευω να υπαρχει ανθρωπος στον πλανητη(εκτος απο αυτους που τρεχουν σε παγκοσμια πρωταθληματα) που να αλλαζε πιστονι ελατηρια σε διχρονο καθε 3 αγωνες(7.5 ωρες).Ωσες φορες αλλαξα πιστονι σε 2χρονο ειταν για λογους ασφαλειας( το ειχα ελεγξει, δεν ειχε τιποτα αλλα ελεγα δεν γα....ται ασε να εχω το κεφαλι μου ησυχο)) και πιστεψε με δεν ειταν ποτε σε λιγοτερο απο 10 μηνες). Οσο για το YZF μην το συγκρυνεις με τα αλλα 4χρονα γιατι ειναι απλα σκυλι(τουλαχιστον το 450 toy 2003).Παρε κανενα CRF να δεις την γλυκα!!Ποιο πολλες ωρες θα εχει στο stand λυμενο παρα ωρες λειτουργειας.Παρε κανα RMZ να βαρεθεις να αλλαζεις δισκους συμπλεκτη(ασε που μπορει να παρει και καμια φωτια).
Δεν υπαρχει καν συγκριση σε συντηρηση μεταξυ 2χρονου και 4χρονου (καθαροαιμου παντα).
Με λιγα λογια το θεμα ειναι να εισαι πολυ σχολαστικος με αυτα τα μηχανακια και εαν εχεις 4χρονο καλο θα ειναι να εχεις καποιες μηχανικες γνωσεις γιατι αλλιως θα σε φανε τα συνεργεια(ασ μην παρουμε την περιπτωση βλαβων εστω για ρυθμισμα βαλβιδες). To manual του CRF τι λεει για αυτο??

Lio
21/02/2009, 05:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από christosyz
Δεν ξερω αν ειχες ποτε η εχεις καθαρο αλλα αυτα που γραφει το manual απεχουν πολλη απο την πραγματικοτητα.Μην το παρεις στραβα απλα στο λεω επειδη ειχα YZF450 και τωρα εχω ενα CR250.Δεν πιστευω να υπαρχει ανθρωπος στον πλανητη(εκτος απο αυτους που τρεχουν σε παγκοσμια πρωταθληματα) που να αλλαζε πιστονι ελατηρια σε διχρονο καθε 3 αγωνες(7.5 ωρες).Ωσες φορες αλλαξα πιστονι σε 2χρονο ειταν για λογους ασφαλειας( το ειχα ελεγξει, δεν ειχε τιποτα αλλα ελεγα δεν γα....ται ασε να εχω το κεφαλι μου ησυχο)) και πιστεψε με δεν ειταν ποτε σε λιγοτερο απο 10 μηνες). Οσο για το YZF μην το συγκρυνεις με τα αλλα 4χρονα γιατι ειναι απλα σκυλι(τουλαχιστον το 450 toy 2003).Παρε κανενα CRF να δεις την γλυκα!!Ποιο πολλες ωρες θα εχει στο stand λυμενο παρα ωρες λειτουργειας.Παρε κανα RMZ να βαρεθεις να αλλαζεις δισκους συμπλεκτη(ασε που μπορει να παρει και καμια φωτια).
Δεν υπαρχει καν συγκριση σε συντηρηση μεταξυ 2χρονου και 4χρονου (καθαροαιμου παντα).
Με λιγα λογια το θεμα ειναι να εισαι πολυ σχολαστικος με αυτα τα μηχανακια και εαν εχεις 4χρονο καλο θα ειναι να εχεις καποιες μηχανικες γνωσεις γιατι αλλιως θα σε φανε τα συνεργεια(ασ μην παρουμε την περιπτωση βλαβων εστω για ρυθμισμα βαλβιδες). To manual του CRF τι λεει για αυτο??

Ντάξει ρε παιδιά..
Τόνισα πως ολα αυτά είναι θεωρητικά, δεν γνωρίζω απο κοντά τα καινουργια 4Τ μηχανακια. Στο παρελθόν είχαν περάσει αρκετά καθαρά 2Τ απο τα χέρια μου, κάποια εποχή μαλιστα έτρεχα και αγώνες (ή μαλλον νομιζα οτι ετρεχα, γιατί όταν με εριχνε γύρο κανενας Καρέτσος ή Γεωργακοπουλος, ένιωθα σαν σταματημενος).
Φυσικα ουτε εγω άλλαζα πιστονια καθε 3 αγωνες, αλλά πολύ αργότερα, έριχνα ομως γενικως πολύ δουλεια στα μηχανακια. Σιγουρα η συντήρηση του τετράχρονου είναι πιο πολυπλοκη, αλλα οποιος ερασιτεχνης εχει τετοιο αγωνιστικο μηχανακι (άσχετα αν ειναι 2 ή 4Τ), πρεπει να εχει τις γνωσεις και τη δυνατοτητα να κάνει αρκετά πράγματα μονος του. Αν το πηγαινει στο μαστορα για καθε τι δεν τον φτανει ουτε ο κρατικος προυπολογισμος.....
Το μανιουαλ του CRF δεν ξερω τι λεει γιατι δεν το εχω (του CR το εχω απο παλια και το YZF το πετυχα τυχαια στο νετ και το κατέβασα, γιατι με αρεσουν τα μανιουαλ γενικως...)

Εγω παντως, αν επαιρνα ξανα ΜΧ θα επαιρνα τετράχρονο, γιατι με αρεσουν τα ρημαδια.....

christosyz
21/02/2009, 06:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από Lio5
Ντάξει ρε παιδιά..
Τόνισα πως ολα αυτά είναι θεωρητικά, δεν γνωρίζω απο κοντά τα καινουργια 4Τ μηχανακια. Στο παρελθόν είχαν περάσει αρκετά καθαρά 2Τ απο τα χέρια μου, κάποια εποχή μαλιστα έτρεχα και αγώνες (ή μαλλον νομιζα οτι ετρεχα, γιατί όταν με εριχνε γύρο κανενας Καρέτσος ή Γεωργακοπουλος, ένιωθα σαν σταματημενος).
Φυσικα ουτε εγω άλλαζα πιστονια καθε 3 αγωνες, αλλά πολύ αργότερα, έριχνα ομως γενικως πολύ δουλεια στα μηχανακια. Σιγουρα η συντήρηση του τετράχρονου είναι πιο πολυπλοκη, αλλα οποιος ερασιτεχνης εχει τετοιο αγωνιστικο μηχανακι (άσχετα αν ειναι 2 ή 4Τ), πρεπει να εχει τις γνωσεις και τη δυνατοτητα να κάνει αρκετά πράγματα μονος του. Αν το πηγαινει στο μαστορα για καθε τι δεν τον φτανει ουτε ο κρατικος προυπολογισμος.....
Το μανιουαλ του CRF δεν ξερω τι λεει γιατι δεν το εχω (του CR το εχω απο παλια και το YZF το πετυχα τυχαια στο νετ και το κατέβασα, γιατι με αρεσουν τα μανιουαλ γενικως...)

Εγω παντως, αν επαιρνα ξανα ΜΧ θα επαιρνα τετράχρονο, γιατι με αρεσουν τα ρημαδια.....

Κι εγω τυχαινει να τα εχω και οντως αυτα που εγραψες ετσι ειναι.
Ωραια ειναι τα τετραχρονα(κι εγω το επομενο που θα παρω θα ειναι 4χρονο) αλλα ειναι αλλη φαση το 2χρονακι.Μεγαλο σχολειο και το προτεινω σε οποιον ξεκιναει κι ας τον δυσκολεψει παραπανω απο ενα 4χρονο.Και μιλαμε για πολυ γκαζι!!!
:D

LARISEOS
21/02/2009, 13:04
με mx κ enduro....

λοιπον μαγκες να σας πω που κλεινω μεχρι στιγμης,,,,,

εχω βρει 2 rmz 250 καινούρια,,,,,ισως τα φερω και απέξω και να μην μπλεξω καθόλου με μεταχειρισμένο.....

αυτα τι θελουν >? εκτελωνίζονται? η τα περνάμε ετσι...???

christosyz
21/02/2009, 14:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από LARISEOS
με mx κ enduro....

λοιπον μαγκες να σας πω που κλεινω μεχρι στιγμης,,,,,

εχω βρει 2 rmz 250 καινούρια,,,,,ισως τα φερω και απέξω και να μην μπλεξω καθόλου με μεταχειρισμένο.....

αυτα τι θελουν >? εκτελωνίζονται? η τα περνάμε ετσι...???

Το RMZ ειναι το μονο καθαρο που δεν θα επαιρνα ποτε μα ποτε.Οταν λες καινουρια τι εννοεις 2009?
Τελωνειο δεν περναει

LARISEOS
21/02/2009, 16:38
γιατι δεν θα το επαιρνες ποτε? συγνωμη αλλα για τα λεφτα που εχει.....κακως νωμηζω....

ειναι προβληματικο?
τι?

christosyz
21/02/2009, 16:50
Ποσο εχει δηλαδη??

LARISEOS
21/02/2009, 16:56
pes mou ligo γνωμη για το rmz???? τι λες?? 08-09

jeremy
21/02/2009, 16:57
απο οτι ξερω το σουζουκι ειναι το πιο φτηνο 250αρι στην αγορα στα 09 μοντελα.

LARISEOS
21/02/2009, 17:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από jeremy
απο οτι ξερω το σουζουκι ειναι το πιο φτηνο 250αρι στην αγορα στα 09 μοντελα.

βασικα παρα ειναι φτηνω και οταν εχεις το χρημα cash....αυτην την στιγμη το σκεφτεσαι πολυ να παρης μεταχειρησμενο.....κανω λαθος?

jeremy
21/02/2009, 17:20
οχι δεν κανεις λαθος φιλε.απο την στιγμη που μιλαμε για καινουργιο μηχανακι και ειδικα μοτοκρος που δεν ξερεις αν ο προηγουμενος ιδιοκτητης το εχει συντηρησει τουλαχιστον σωστα!απο οτι ξερω τα σουζουκι ειναι τα πιο φτηνα μοτοκρος χωρις αυτο να σημαινει πως υπολειπονται σε σχεση με τα αλλα μοντελα τοσο πολυ γενικα.το 250αρι ειναι ελαφρα υποδεεστερο σε ιπποδυναμη που μονο ενας εμπειρος οδηγος θα καταλαβει τη διαφορα.εχω διαβασει 2 συγκριτικα σε περιοδικα γι αυτο το λεω

LARISEOS
21/02/2009, 17:23
νομίζω και εγω...ασε που καπου στα 40 αλογα αν βγαζει δεν ειναι καθολου λιγα ετσι δεν ειναι?
και εγω που το θελω καθαρα για ερασιτεχνική χρηση.........δεν νομίζω οτι θα καταλαβω και μεγαλη διαφορά!!!!

τωρα μετα απο 2 χρονια βλεπουμε.........

jeremy
21/02/2009, 17:35
ε τα 250 αρια γυρω στα 36 με 37 πρεπει να παιζουν νομιζω.ναι για ερασιτεχνικη χρηση ειναι οτι πρεπει ειδικα οταν ξεκινησεις μοτοκρος.σωστη συντηρηση σε οτι αφορα καλης ποιοτητας λαδια και φιλτρο λαδιου(το καλυτερο ειναι καθε φορα που αλλαζεις λαδια να αλλαζεις και φιλτρο λαδιου).να προσεχεις το φιλτρο αερα να ειναι καθαρο και τσεκαρισμα στις βαλβιδες μιας και τα 250αρια ανεβαζουν τρελλες στροφες.αν εχεις κανενα καλο μηχανικο τοτε μια χαρα.

christosyz
21/02/2009, 17:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από LARISEOS
pes mou ligo γνωμη για το rmz???? τι λες?? 08-09


Κιβωτιο:nono: :nono: :nono:
Τουλαχιστον τα 08 εχουν μεγαλα προβληματα με το κιβωτιο ταχυτητων!!

castor
21/02/2009, 19:27
ΠΑΝΤΑ ημουν πιστος στα διχρονα,τρελα γκαζια,παρε ενα Π.Χ dt200wr για αρχη(εχει αρκετα εδω,ψαξε)θα σου ερθει και πιο φτηνα,και αμα γινεις επαγγελματιας,παρε οτι θες!!!!!:beer: :wave2: :beer: :wave2:

LARISEOS
22/02/2009, 04:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από christosyz
Κιβωτιο:nono: :nono: :nono:
Τουλαχιστον τα 08 εχουν μεγαλα προβληματα με το κιβωτιο ταχυτητων!!

δεν νομηζω να εχει γηνει καμια αλλαγη στο κηβωτιο ταχυτητων ......μικρες ειναι οι αλλαγες εχουν κανει....

κανενας που να εχει κανενα rmz 250 εδω μεσα δεν εχει?

LARISEOS
22/02/2009, 04:55
suzuki rmz 250

Ιπποδύναμη 43 ίπποι / 7.600 σ.α.λ.
Βάρος 92 κιλά
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ 7 λιτρα

yamaha yzf 250

Ιπποδύναμη ?ίπποι / ? σ.α.λ.
Βάρος 102,8 κιλά
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ 7 λιτρα

honda crf 250

Ιπποδύναμη 43,6/11000
Βάρος 101 κιλά
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ 7,3 λιτρα

kawasaki kxf 250

Ιπποδύναμη ?/?
Βάρος 1ο4,3 κιλά
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ 8 λιτρα

SVX
22/02/2009, 05:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από castor
ΠΑΝΤΑ ημουν πιστος στα διχρονα,τρελα γκαζια,παρε ενα Π.Χ dt200wr για αρχη(εχει αρκετα εδω,ψαξε)θα σου ερθει και πιο φτηνα,και αμα γινεις επαγγελματιας,παρε οτι θες!!!!!:beer: :wave2: :beer: :wave2:


αυτο θα προτεινα κι εγω ..εχει WR200 με 1000-1500 ευρω αντε και 300 για το τρεηλορακι..

και τερματιζεις την γκαζιερα...! ΤΟ ΚΑΙΣ! το ΞΑΝΑφτιαχνεις.... Playbike...Funbike!!

αλλα αν ηταν να ριξω λεφτα.... CRF δαγκωτο(απωθημενα)

nikos force
23/02/2009, 05:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από LARISEOS
νομίζω και εγω...ασε που καπου στα 40 αλογα αν βγαζει δεν ειναι καθολου λιγα ετσι δεν ειναι?
και εγω που το θελω καθαρα για ερασιτεχνική χρηση.........δεν νομίζω οτι θα καταλαβω και μεγαλη διαφορά!!!!

τωρα μετα απο 2 χρονια βλεπουμε......... λογω της προφανης σου απειριας δεν μπορεις να καταλαβει ποσο ΔΕΝ θα ευχαριστηθεις ενα 4τ ΜΧ ...