Σύνδεση

View Full Version : Yamaha Srx400/600 - Sr500



Σελίδες : 1 [2]

filipp0s
20/05/2009, 19:32
Το είδα χθες στο δρόμο (στο χρώμα της φωτο), το καβαλαγε ένας μεσήλιξ και η αλήθεια είναι ότι δεν ήξερα καν οτι υπήρχε...


Yamaha SRV 250

το βαζω εδώ μιας και ανήκει στην οικογένεια των SR


164097

sapila racing
21/05/2009, 10:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από filippos650
Το είδα χθες στο δρόμο (στο χρώμα της φωτο), το καβαλαγε ένας μεσήλιξ και η αλήθεια είναι ότι δεν ήξερα καν οτι υπήρχε...


Yamaha SRV 250

το βαζω εδώ μιας και ανήκει στην οικογένεια των SR

Ε οχι δεν ανήκει την οικογένεια των SR!
To SR είναι μόνο ένα, κι εμεις οι SRόβιοι είμαστε πολύ αυστηροί σ'αυτό. Ούτε τα SR125 και 250 δεν αναγνωρίζουμε σαν SR, μονο τα 500.
Επίσης τα SRX κλπ είναι για τους ρούληδες που θέλουν 4 βαλβίδες, αυτόματους αποσυμπιεστές, μέχρι και μιζες και monoshock αναρτήσεις βάλανε οι αθεόφοβοι και το χάλασαν το μηχανάκι.....














































:rotflmao: :lol: :rotflmao: :lol: :rotflmao: :lol: :rotflmao: :lol: :rotflmao: :lol: :rotflmao: :lol: :Κουφάλες αν παρεξηγήθηκε κανείς :beer:

Φίλιππε το SRV εχει μοτεράκι σαν του Virago 250, και νόμιζα οτι το είχαμε βάλει στο παιχνίδι.
Τωρα βέβαια δεν το βρίσκω :sick:
Καλα και να μην τό ξερες θα καταλάβαινες αμέσω οτι είναι Yamaha, και θα το βρισκες αμέσως.
Τελικα δεν το είχαμε βάλει ποτέ? Δεν ξέρω πια τι εχουμε βάλει και τι όχι...:dizzy:

byron
21/05/2009, 10:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Φίλιππε το SRV εχει μοτεράκι σαν του Virago 250, και νόμιζα οτι το είχαμε βάλει στο παιχνίδι.
Τωρα βέβαια δεν το βρίσκω :sick:
Καλα και να μην τό ξερες θα καταλάβαινες αμέσω οτι είναι Yamaha, και θα το βρισκες αμέσως.
Τελικα δεν το είχαμε βάλει ποτέ? Δεν ξέρω πια τι εχουμε βάλει και τι όχι...:dizzy:

Δεν έχει μπει ποτέ στο παιχνίδι. Δεν είναι και τόσο σπάνιο πάντως. Εχω δει μερικά να κυκλοφορούν.

Το EGLI-SRX που έβαλε ο dkirkos είναι τελείως κουφό. :hypnotize

sapila racing
21/05/2009, 11:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Δεν έχει μπει ποτέ στο παιχνίδι. Δεν είναι και τόσο σπάνιο πάντως. Εχω δει μερικά να κυκλοφορούν.

Το EGLI-SRX που έβαλε ο dkirkos είναι τελείως κουφό. :hypnotize

Δεν του στέλενεις ενα mail να σου φτιάξει ενα σκελετάκι? Πόσο να κάνει πια! :D

Eγω εχω δεί ενα ψαλίδι Over για το SR....αστα!

filipp0s
21/05/2009, 13:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Δεν έχει μπει ποτέ στο παιχνίδι. Δεν είναι και τόσο σπάνιο πάντως. Εχω δει μερικά να κυκλοφορούν.

...


Mπορει να παίζουν μόνο Πειραια... για να ναι κοντα στη θάλασσα :winka: :smokin:

PortisHead
21/05/2009, 14:05
Ηταν το 1ο μου μηχανακι.

Οσο το πηρα...αλλα τοσα του εριξα για να δουλευει σωστα.
Πολλα προβληματα και δυστροπο (οδηγικα) μηχανακι .

Photo... (http://i85.photobucket.com/albums/k67/massive850/moto/srx400.jpg)

byron
21/05/2009, 14:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από PortisHead
Ηταν το 1ο μου μηχανακι.

Οσο το πηρα...αλλα τοσα του εριξα για να δουλευει σωστα.
Πολλα προβληματα και δυστροπο (οδηγικα) μηχανακι .

Photo... (http://i85.photobucket.com/albums/k67/massive850/moto/srx400.jpg)

Τι προβλήματα είχες ; Εκτός των ηλεκτρικών που είναι για γέλια και κλάματα όπως τα περισσότερα yamaha, το μοτεράκι δεν είχε προβλήματα.
Η συμπεριφορά του ήταν η αναμενόμενη για προ 25ετίας σχεδίαση.

PortisHead
21/05/2009, 14:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Τι προβλήματα είχες ; Εκτός των ηλεκτρικών που είναι για γέλια και κλάματα όπως τα περισσότερα yamaha, το μοτεράκι δεν είχε προβλήματα.
Η συμπεριφορά του ήταν η αναμενόμενη για προ 25ετίας σχεδίαση.

-Σκουριασμενο τεποζιτο...με την 2η πλαστικοποιηση συνηλθε.

-Κοπηκε η ντιζα του συμπλεκτη 2 φορες

-κοπηκε η ντιζα του γκαζιου μια φορα

-σκασμενες μεμβρανες στο καρμπυρατερ (χ2)

-εσπασε η μανιβελα στη μεση (λες και ηταν απο ξυλο) κατα την εκκινηση μια φορα.

-μου ξεκολλησε το καζανακι μαζι με το τελικο (μονοκομματο) στον κηφισσο κιεψαχνα να το βρω νυχτιατικα.

-οι μπουκαλες μπροστα χανανε λαδι.

-το γκριπ του γκαζιου κολλαγε στο τερμα ανοιχτο

-το ρουμπινετο κατω απο το τεμποζιτο ειχε διαρροη.

-εσπασε η πεταλουδα απο το ρουμπινετο διπλα στο ποδι για επιλογη ρεζερβας

Γενικα...με ειχε λιωσει στις αναποδιες.
Α...ειχα βαλει και υψηλης μπροστα...προσπαθησα να το μαθω στη γυναικα μου να το οδηγαει...και φαγαμε τα μουτρα μας :D

Βεβαι αυτος που το πηρε...απο τα τελευταια νεα που ειχα...τοειχε απροβληματιστο για πανω απο 4 χρονια.
Ας οψεται.

:wave2:

sapila racing
21/05/2009, 14:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από PortisHead
Ηταν το 1ο μου μηχανακι.

Οσο το πηρα...αλλα τοσα του εριξα για να δουλευει σωστα.
Πολλα προβληματα και δυστροπο (οδηγικα) μηχανακι .

Photo... (http://i85.photobucket.com/albums/k67/massive850/moto/srx400.jpg)

Οταν αγοράζεις ενα μηχανάκι φτηνά πολλες φορές πληρώνεις περισσότερα στην πορεία.
Τωρα για το δέυτερο που λες, μου φαίνεται κουφό.

Κανείς που ξέρω να το είχε η να ατο καβαλούσε δεν το εχει χαρακτηρίσει ποτέ δύστροπο οδηγικά, ίσα ίσα που είναι πανευκολο μηχανάκι.
Η αδερφή μου πάντως το πήγαινε πανευκολα, κι εμενα μου φαινόταν σαν παιχνιδάκι όποτε το καβάλησα.

Εκτός αν εννοείς οτι ειχες δυσκολία να το βάλεις μπρος, που παίζει αν δεν ηταν σωστά ρυθμισμένα διαφορα.
Βέβαια το 400 υστερούσε στα πάντα, αλλά και πάλι δεν σε πιάνω.

Εκτό κι αν όλα τα άλλα που εχει καβαλήσει ειναι του 2000 και μετα, οπότε δεν εχεις σωστά κριτήρια, η αν το δικό σου ηταν στραβό, η είχε καποιο άλλο πρόβλημα τελος πάντων.

PortisHead
21/05/2009, 14:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Οταν αγοράζεις ενα μηχανάκι φτηνά πολλες φορές πληρώνεις περισσότερα στην πορεία.
Τωρα για το δέυτερο που λες, μου φαίνεται κουφό.

Κανείς που ξέρω να το είχε η να ατο καβαλούσε δεν το εχει χαρακτηρίσει ποτέ δύστροπο οδηγικά, ίσα ίσα που είναι πανευκολο μηχανάκι.
Η αδερφή μου πάντως το πήγαινε πανευκολα, κι εμενα μου φαινόταν σαν παιχνιδάκι όποτε το καβάλησα.

Εκτός αν εννοείς οτι ειχες δυσκολία να το βάλεις μπρος, που παίζει αν δεν ηταν σωστά ρυθμισμένα διαφορα.
Βέβαια το 400 υστερούσε στα πάντα, αλλά και πάλι δεν σε πιάνω.

Εκτό κι αν όλα τα άλλα που εχει καβαλήσει ειναι του 2000 και μετα, οπότε δεν εχεις σωστά κριτήρια, η αν το δικό σου ηταν στραβό, η είχε καποιο άλλο πρόβλημα τελος πάντων.

Μοντελο του 87 ηταν το δικο μου.
ΤΟ ειχα παρει 400.000 χιλιαρικα το....92 ? νομιζω

Απλα , μονοκυλινδρο....600 κιλων :D με κλιπ ονς....αναρτησεις μπετον αρμε και γυμνο....ε δεν το λες και ευκολοδηγητο. :lol:

sapila racing
21/05/2009, 14:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από PortisHead
-Σκουριασμενο τεποζιτο...με την 2η πλαστικοποιηση συνηλθε.

-Κοπηκε η ντιζα του συμπλεκτη 2 φορες

-κοπηκε η ντιζα του γκαζιου μια φορα

-σκασμενες μεμβρανες στο καρμπυρατερ (χ2)

-εσπασε η μανιβελα στη μεση (λες και ηταν απο ξυλο) κατα την εκκινηση μια φορα.

-μου ξεκολλησε το καζανακι μαζι με το τελικο (μονοκομματο) στον κηφισσο κιεψαχνα να το βρω νυχτιατικα.

-οι μπουκαλες μπροστα χανανε λαδι.

-το γκριπ του γκαζιου κολλαγε στο τερμα ανοιχτο

-το ρουμπινετο κατω απο το τεμποζιτο ειχε διαρροη.

-εσπασε η πεταλουδα απο το ρουμπινετο διπλα στο ποδι για επιλογη ρεζερβας

Γενικα...με ειχε λιωσει στις αναποδιες.
Α...ειχα βαλει και υψηλης μπροστα...προσπαθησα να το μαθω στη γυναικα μου να το οδηγαει...και φαγαμε τα μουτρα μας :D

Βεβαι αυτος που το πηρε...απο τα τελευταια νεα που ειχα...τοειχε απροβληματιστο για πανω απο 4 χρονια.
Ας οψεται.

:wave2:

Ρε φίλε πλάκα κάνεις?

Το μηχανάκι σου ηταν χρέπι και ηθελε μαζέματα παντού.

Ολα αυτα που αναφέρεις είναι θέματα συντήρησης η θέματα φυσιολογικής φθοράς που σημαίνει οτι δεν εκανες τα πρέποντα.

Οι ντίζες δεν κόβονται εκτός κι αν βάζεις της πλάκας με σφιγκτηράια.
Η μανιβέλα δεν κόβεται εκτός κι αν ο αποσυμπιεστής δεν δουλευει σωστά κι εσυ αντι να το φτιάξεις βαράς κλωτσιές.
Οι μπουκαλες θέλανε τσιμούχες

κοκ

Δεν μπορείς να λες οτι εχει περίεργη οδική συμπεριφορά αν αφήνεις το πηρούνι να χάνει λάδια και να το πηγαίνεις με τα ελατήρια, και να βάζεις και υψηλής....


:hypnotize

PortisHead
21/05/2009, 14:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Ρε φίλε πλάκα κάνεις?

Το μηχανάκι σου ηταν χρέπι και ηθελε μαζέματα παντού.

Ολα αυτα που αναφέρεις είναι θέματα συντήρησης η θέματα φυσιολογικής φθοράς που σημαίνει οτι δεν εκανες τα πρέποντα.

Οι ντίζες δεν κόβονται εκτός κι αν βάζεις της πλάκας με σφιγκτηράια.
Η μανιβέλα δεν κόβεται εκτός κι αν ο αποσυμπιεστής δεν δουλευει σωστά κι εσυ αντι να το φτιάξεις βαράς κλωτσιές.
Οι μπουκαλες θέλανε τσιμούχες

κοκ

Δεν μπορείς να λες οτι εχει περίεργη οδική συμπεριφορά αν αφήνεις το πηρούνι να χάνει λάδια και να το πηγαίνεις με τα ελατήρια, και να βάζεις και υψηλής....


:hypnotize

Καλα τι αρπάζεσαι ? Μετοχες στην Yamaha εχεις και θίχτηκες ? :lol:
Ειπα εγω οτι δεν ηταν θεματα συντηρησης και αναλωσίμων ?

Πιτσιρικας τοτε....το ειδα κιτρινουλη...το λιγουρευτικα.....1ο μηχανακι ειπαμε.
Παραεισαγωγης.
Αυτα που βλεπεις τα διορθωσα στο 1ο 3ημηνο.
Προφανως ο Σιγκαπουριανος που το καβαλουσε πριν εισαχθει στην Ελλαδα θα το ειχε για πεταμα.

Μεχρι και αριθμο στον κινητηρα του χτυπησαμε με μηχανολογο γιατι δεν ειχε.

Ισως να εκφραστικα και λαθος.Το σωστο θα ηταν : "Οι αναποδεις μου με το SRX"

:beer:
:wave2:

sapila racing
21/05/2009, 14:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από PortisHead
Μοντελο του 87 ηταν το δικο μου.
ΤΟ ειχα παρει 400.000 χιλιαρικα το....92 ? νομιζω

Απλα , μονοκυλινδρο....600 κιλων :D με κλιπ ονς....αναρτησεις μπετον αρμε και γυμνο....ε δεν το λες και ευκολοδηγητο. :lol:

Ετσι όπως ηταν απ αυτα που λες το πήρες πανάκριβα, ηταν παρατημένο σε κανα λιμάνι για καιρό κι επιασε σκουριά παντού.

Εγω εκολοδήγητο λέω ακριβώς αυτο το μηχανάκι αλλά το 600 γιατί το 400 δεν λεει με τίποτα.
Μονοκύλινδρο, ελαφρύ (147 κιλα) με τιμόνι καλό γιατί δεν είναι κλιπον αυτα αφού είναι πάνω απ την πλάκα και μαλακές ενδοτικές αναρτήσεις ακόμα και με Koni πίσω γιατι τα μαμα ηταν απλά σουμιέδες και 15ρι λάδι μπροστά γιατι απο μαμα ηταν σούπα.
Φυσικά σωληνάκια υψηλής και 2 δισκόφρενα (το 600 τα εχει) ειναι απαραίτητα.

Ο καθένας τα βλέπει απο την δική του σκοπιά.....:smokin:

sapila racing
21/05/2009, 14:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από PortisHead
Καλα τι αρπάζεσαι ? Μετοχες στην Yamaha εχεις και θίχτηκες ? :lol:
Ειπα εγω οτι δεν ηταν θεματα συντηρησης και αναλωσίμων ?

Πιτσιρικας τοτε....το ειδα κιτρινουλη...το λιγουρευτικα.....1ο μηχανακι ειπαμε.
Παραεισαγωγης.
Αυτα που βλεπεις τα διορθωσα στο 1ο 3ημηνο.
Προφανως ο Σιγκαπουριανος που το καβαλουσε πριν εισαχθει στην Ελλαδα θα το ειχε για πεταμα.

Μεχρι και αριθμο στον κινητηρα του χτυπησαμε με μηχανολογο γιατι δεν ειχε.

Ισως να εκφραστικα και λαθος.Το σωστο θα ηταν : "Οι αναποδεις μου με το SRX"

:beer:
:wave2:

Τωρα είδα οτι ποσταρες ενω εγραφα.
Δεν εχω μετοχές στη Yamaha αλλά εχω ευαισθησία στα παλιά μηχανάκια και το εχω βάλει σκοπό να τα συντηρω και να τα κρατάω σε καλή κατάσταση.
Εντάξει την πάτησες με το κιτρινακι που ηταν χρέπι, αλλά δεν εφταιγε αυτό! :wave2:

Τα εξ Ιαπωνίας δεν είχαν ποτέ αριθμό κινητήρα, μόνο κωδικό, αλλά δεν τους χτυπάγανε νούμερα, έμεναν ετσι.

PortisHead
21/05/2009, 14:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing

Τα εξ Ιαπωνίας δεν είχαν ποτέ αριθμό κινητήρα, μόνο κωδικό, αλλά δεν τους χτυπάγανε νούμερα, έμεναν ετσι.

Δεν μου εβγαζαν πινακιδα λεμε.
Πηγα σε εξουσιοδοτημενο μηχανολογο απο το υπουργειο συγκοινωνιων...και μουτον χτυπησε τον αριθμο στον κινητηρα κανονικοτατα.

Οσο για το χρεπι....ναι...ημουν τελειως ασχετος με μηχανες τοτε....το πήρα επειδη μου αρεσε εμφανησιακα.
Να φανταστεις....οταν το πηρα απο τη Λαμια....σταματησα στην πορεια για ενα τσιγαρο στις ανηφορες του Μπράλλου.Και μετα δεν μπορουσα να το βαλω με τιποτα μπροστα να φυγω.
Καλεσα οδικη.Και ξερεις γιατι ? Δεν ηξερα τι κανει το κοκκινο κουμπακι kill switch δεξια.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Καπως ετσι μαθαινεις ομως σιγα σιγα...... :rotflmao:

nobody
21/05/2009, 15:01
αμ πες τα ολα ντε ανθρωπε μου!

sapila racing
21/05/2009, 15:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από PortisHead
Δεν ηξερα τι κανει το κοκκινο κουμπακι kill switch δεξια.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Καπως ετσι μαθαινεις ομως σιγα σιγα...... :rotflmao:

Kαλά αφού δεν ήξερες τί είναι, γιατί το πάτησες?? :rotflmao: :wave2:

PortisHead
21/05/2009, 15:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Kαλά αφού δεν ήξερες τί είναι, γιατί το πάτησες?? :rotflmao: :wave2:

Μαλλον την εσβησα απο το διακοπτη και πρεπει να το ειχα γυρισει αθελα μου στο off μετα.
Εφαγα μεγαλη πικρα.
:lol:

dkirkos
21/05/2009, 17:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από PortisHead

Να φανταστεις....οταν το πηρα απο τη Λαμια....σταματησα στην πορεια για ενα τσιγαρο στις ανηφορες του Μπράλλου.Και μετα δεν μπορουσα να το βαλω με τιποτα μπροστα να φυγω.
Καλεσα οδικη.Και ξερεις γιατι ? Δεν ηξερα τι κανει το κοκκινο κουμπακι kill switch δεξια.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Καπως ετσι μαθαινεις ομως σιγα σιγα...... :rotflmao:

Δεν εισαι ο μονος που το εχει παθει..:rotflmao: :rotflmao:
:beer:

dkirkos
19/06/2009, 01:20
να και κατι που δεν ειχα δει ποτε.. :eek: :eek: :eek:


166455

dkirkos
19/06/2009, 01:21
θελω και γω!! :cry: :cry: :cry:


166456

Zpower
22/07/2009, 16:47
ασχετο ...καποια στιγμη ειχα ποσταρει για πωληση 2 srx 400....δεν μπορω να το βρω ...η τιμη ηταν εξευτελιστικη , σημερα επουληθησαν ..ετσι προς ενημερωση εαν την βρειτε διαγραψτε την ευχαριστω .

nobody
25/10/2009, 21:54
sr500...


178336

YamahaFZS600
04/07/2012, 01:02
Ασχετο, αλλά μόνο που το βλέπω μου τρέχουν τα σάλια263399

astroman76
26/09/2012, 21:47
Μιας και το εφερε η κουβεντα http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/2698534/ ωραιο αλλα η τιμη λιγο τσιμπημενη... το συλεκτικο στην Ελλαδα σημενει " Ειμαι Ασχετος και θελω να ξεγελασω κοσμο!"

ΗΟΡΝΕΤακιας
26/09/2012, 22:43
αυτο το πηρα εγω τωρα...

ενα sxr 400 σε εκδοση super motard...


156144

motomaniac
27/09/2012, 19:11
θελω και γω!! :cry: :cry: :cry:


166456

νητσο το σκεφτομουνα... και μιας και βρισκω πλεον τουρμινα φτηνα.. λες? και δεν βρισκω μοτερ για το μικρο TZR και μου περισευει ενα απο srx... ααα... το σκ θα δω αν μπαινει πανω στο πλαισιο, γιατι τατραχρονο δεν μου καθοτανε.. τωρα τουρμο..??/ γιατι οχι..

byron
08/02/2014, 15:16
Αρη, το Grab the Flag πλησιάζει. :smokin:

309279

sapila racing
08/02/2014, 15:24
Αρη, το Grab the Flag πλησιάζει. :smokin:

309279

Aσε με τώρα ρε Βύρωνα!
Τα έχω δεί, έχω αναλύσει τα αποτελέσματα, έχω κανει μελέτη φωτό, εχω πάθει πλάκα.
Ο κανονισμός λέει οτι δεν αλλάζεις σκελετό, αλλά άυτό τρέχει σαν DCM που φτιάχτηκε τότε κι ετσι ειναι μια χαρά εντός κανονισμών και κλέβει εκκλησίες.
Με τον ίδιο τρόπο τρέχει bimota kb1 στα μεγάλα κολοφτιάγμένο και υπερκυβισμένο και κερδίζει βέβαια.


Να το κιτ του τότε. :) Ε ρε και νάχαμε ενα τετοιο!

byron
08/02/2014, 15:43
Aσε με τώρα ρε Βύρωνα!
Τα έχω δεί, έχω αναλύσει τα αποτελέσματα, έχω κανει μελέτη φωτό, εχω πάθει πλάκα.
Ο κανονισμός λέει οτι δεν αλλάζεις σκελετό, αλλά άυτό τρέχει σαν DCM που φτιάχτηκε τότε κι ετσι ειναι μια χαρά εντός κανονισμών και κλέβει εκκλησίες.
Με τον ίδιο τρόπο τρέχει bimota kb1 στα μεγάλα κολοφτιάγμένο και υπερκυβισμένο και κερδίζει βέβαια.


Να το κιτ του τότε. :) Ε ρε και νάχαμε ενα τετοιο!

Ασε με, είναι αρρώστια το άτιμο.

http://www.sr500forum.com/forum/viewtopic.php?f=15&t=63&start=0

bobber
27/05/2014, 20:07
Βλεπω το θεμα sr-srx καλα κρατει !!!!!
και χαιρομαι ιδιαιτερα!!!!!!!
flattrack sr εχει στησει κανεις εδω Ελλαδα???
σημειωτεων το μοτερακι τους φτανει 650 "σχετικα" ευκολα και κανει ποοοοοοοολλες πλακες (αν αντεχει το ποδι την μανιβελα επειτα)!!!!!!!!

hidefnick
25/08/2014, 18:11
322269

O ξαδερφος απο Ελβετία είπε να μαθει να οδηγάει μαχανάκι, και αγόρασε αυτό από εναν φίλο....


322270

Και ο άλλος, στο Αγγλία, είπε να έρθει για μπυρίτσα με το απο πάνω.... Εβγαζε έναν ήχο το μαμημένο!!!!!!

byron
07/10/2015, 22:28
Κάποια τουμπανάκια που βρήκα...

342481

342482

byron
07/10/2015, 22:47
:eek::eek::uplate::uplate:

342483

byron
07/10/2015, 22:47
:a014:

342484

byron
07/10/2015, 22:48
:)

342485

342486

byron
07/10/2015, 22:50
:confused:

Αυτό είναι πολύ μυστήριο με το μονόσελο playmobil, αλλά έχει πολύ δουλειά πάνω του στα περιφερειακά.

342487

sapila racing
08/10/2015, 08:58
:confused:

Αυτό είναι πολύ μυστήριο με το μονόσελο playmobil, αλλά έχει πολύ δουλειά πάνω του στα περιφερειακά.

342487

Εκεί ψηλά που ειναι το μονόσελλο μια χαρά θα σου καθόταν! ;)

buckley
08/10/2015, 09:33
Γουστάρω που αναθερμαίνεται εδώ μέσα το ενδιαφέρον για παλιά μηχανάκια TDR SRX κλπ μπας και σωθεί τίποτα...

byron
08/10/2015, 10:25
Γουστάρω που αναθερμαίνεται εδώ μέσα το ενδιαφέρον για παλιά μηχανάκια TDR SRX κλπ μπας και σωθεί τίποτα...

ναι..οκ.
Δεν ξέρω κατά πόσο είναι καλό αυτό, μιας και οι αγγελίες των πρώτων σαν το δικό μου SRX έχουν αρχίσει να απευθύνονται "σε γνώστες" "για συλλεκτες" και τιμή στο 3χίλιαρο :lol::tooth:

sapila racing
08/10/2015, 11:05
ναι..οκ.
Δεν ξέρω κατά πόσο είναι καλό αυτό, μιας και οι αγγελίες των πρώτων σαν το δικό μου SRX έχουν αρχίσει να απευθύνονται "σε γνώστες" "για συλλεκτες" και τιμή στο 3χίλιαρο :lol::tooth:

Nαι οκ, αλλά αυτα δεν πωλούνται ποτέ.
Απο διαφορετικές οδούς όμως βρίσκονται μηχανάκια σε νορμάλ τιμές, όπως πχ το SR500 που πήρε ο κουμπαρος ο Μητσος πρόσφατα αλλά και άλλα που άλλαξαν χέρια τελευταία.

bobber
15/10/2015, 16:23
πλακα πλακα με τον αδερφο μου το γυροφερνουμε να κανουμε την χαζομαρα και να παρουμε κανα sr-xt χρεπι και να παιξουμε μαζι του......βλεπεις εβγαλε και τα καινουρια τα 400 ξανα και δε μασ αφινει να ξεχασουμε τις παλιες αγαπες......παντως αν τελικα κανουμε καμια κινηση ....δεν το κοβω να μενουν νορμαλ.

byron
03/01/2016, 01:23
Για τον Αρη...OMC SR :D

349501

byron
03/01/2016, 01:32
OMC SRX Orange Bulevard

349502

349503

sapila racing
03/01/2016, 13:29
Tούμπανα είναι Βυρωνα. :eek:

:beer:

byron
27/05/2017, 19:18
Cascada Japan

382888

382889

382890

byron
22/01/2018, 08:20
Το τερμάτισε ο Γιαπωνέζος.
Ride by wire, injection, quick shifter στο Srx. :uplate:

392379

392380

byron
22/01/2018, 08:21
392381

392382

buckley
22/01/2018, 08:45
Πόσα κυβικά είναι αυτό ρε ?

byron
22/01/2018, 08:50
Πόσα κυβικά είναι αυτό ρε ?

Δεν έχει γράψει πληροφορίες. Μόνο ότι είχε δοκιμάσει διάφορα σετ carbs και δεν του έκαναν.

Triathlon 7
26/01/2020, 17:30
414539

414540

414541

414542

Έχω εδώ και πολλά χρόνια αποθηκευμένο αυτό το υπέροχο μηχανάκι, επιτομή της λέξης "μοτοσυκλέτα". Φασκιωμένο με καλύμματα σαν μούμια, έχει αφεθεί ανελέητα στο πέρασμα των χρόνων. Ανασύρθηκε στο φως δύο φορές έως τώρα. Η πρώτη πριν οκτώ χρόνια και η δεύτερη πέρυσι. Η άσπλαχνη εγκατάλειψη του, ελλείψει χρόνου, οδήγησε σε εξωτερικές (ελπίζω) διαβρώσεις, με αποτέλεσμα να φυτρώσουν επάνω του διάφορα φυτοπαράσιτα! Και όμως. Αφού πλύθηκε, μπήκε φρέσκια βενζίνη και καθαρίστηκε το καρμπυρατέρ (πρόχειρα, χαλαρώνοντας την σχετική βίδα), το εφτάψυχο μοτεράκι του πήρε μπρος. Την πρώτη φορά με μόλις τρεις μανιβελιές, ενώ την δεύτερη, δικαιώνοντας την φήμη του, χρειάσθηκε καμιά δεκαπενταριά. Κρατώντας σταθερό ρελαντί και εκπέμποντας τον απαράμιλλο ήχο του από την εξάτμιση και το (ΚΝ) φίλτρο. Χωρίς άλλους μηχανικούς θορύβους που να μαρτυρούν εσωτερικές φθορές ή έστω μία κάποια απορρύθμιση. Με τους παραδοσιακούς του κραδασμούς, πεμπτουσία των αισθήσεων για κάθε παραδοσιακό αναβάτη. Με εκτεταμένη χρήση WD40 τα χειριστήρια επανήλθαν σιγά - σιγά και αφού έβαλα αέρα στα λάστιχα το έβγαλα και βόλτα. Η ξεχασμένη αίσθηση της χαλαρής ανέμελης οδήγησης του και τα συναισθήματα μίας άλλης εποχής (μαζί με κάποιες διαρροές βενζίνης) βγήκαν στην επιφάνεια... :)

... για να ακολουθήσει αναπόφευκτα η επαναφορά στην πραγματικότητα. Το μηχανάκι αποσύρθηκε από την κυκλοφορία (με άφθονη είναι αλήθεια πικρία), γιατί η μανιβέλα του μπορεί μεν να συμβάλλει στον κλασσικό χαρακτήρα του και η χρήση της να αποτελούσε ελιξήριο νεότητας για εμένα, αλλά είναι σφόδρα ασύμβατη με τα ταλαιπωρημένα γόνατα μου. Για εξιλέωση (αλήθεια, απέναντι σε αυτό ή σε εμένα?) του έκανα δώρο και μία αλλαγή λάδια - φίλτρο. Το φουκαριάρικο τα κουβάλαγε από τον περασμένο αιώνα! Κυριολεκτικά.
Θα μου πείτε γιατί το κρατάω. Ο σκοπός μου ήταν, εάν έβρισκα τον χρόνο, να το φέρω σε μιά τέτοια κατάσταση που να μπορώ να το χρησιμοποιήσω σαν διακοσμητικό χώρου, εσωτερικού κατά προτίμηση.

Χρόνος εξακολουθεί να μην υπάρχει και αρχίζω να σκέφτομαι την (μικρή) πιθανότητα να αναθέσω την δουλειά σε κάποιον επαγγελματία. Χαραμίζοντας ανεπίστρεπτα την απόλαυση του "do it yourself".

Ξέρει κανείς κάποιον καλό (και μερακλή) μάστορα που αναλαμβάνει τέτοιες δουλειές; Κόστος στο περίπου; Μήπως θα ήταν καλύτερα να αγόραζα ένα από τα τελευταία SR 400 και να έκανα μετάγγιση των special* ανταλλακτικών σε αυτό;
Υπάρχει πάντα και το ενδεχόμενο να της οριστικής εγκατάλειψης του....:(




* Ohlins πίσω, WP μπροστά, Excel Takasago ζάντες, KN, πολλά χειροποίητα κ.α.

doctor_john
26/01/2020, 22:15
Πες αν θές περιοχή που σε εξυπηρετεί.
Το "σωστό" είναι να πωληθεί σε κάποιον από τους φίλους που το λατρεύουν
και να το αντικαταστήσεις με κάποιο που δεν θα σε ταλαιπωρεί.

viper1
26/01/2020, 22:46
Είναι πανέμορφο. Αν μπορείς να το επαναφέρεις do it . Αν όχι πούλησε το . Είναι κρίμα τόσο όμορφα μηχανάκια να μην βλέπουν το φως της ημέρας

sapila racing
27/01/2020, 14:27
Φαίνεται να είναι σε αρκετά καλή κατάσταση γενικά αν και ταλαιπωρημένο απο την έκθεση στην βροχή/υγρασία.
Είναι απο τα τελευταία μοντέλα που ήρθαν μεταχειρισμένα απο Ιαπωνία, αυτό φαίνεται απο το ταμπούρο εμπρός και το τεπόζιτο.
Επίσης έχει ήδη κάποιες παρεμβάσεις σε όργανα, τιμονι, δεξιό διακόπτη/γκαζιέρα, πίσω φως κλπ.

Αν δουλεύει καλά και δεν έχει θέμα στο μοτέρ, τότε μιλάμε μόνο για σκουριές κλπ στα μέταλλα και στα χρώμια και συντήρηση γενικώς, κατι που μπορεί να γίνει και σε στάδια.
Μπορείς πχ να λύνεις κάποια μερη, να τα καθαρίζεις, να τα στέλνεις στο χρώμιο και να τα ξαναβάζεις επάνω.
Μια και βλέπω αρκετή σκουριά θα σου έλεγα να λύσεις τις φυσσούνες στο πηρούνι, γιατί ειναι πολύ πιθανόν να έχει σκουριές στα καλάμια και να χρειάζεται επισκευή στα καλάμια η πέταμα και αγορά νέων, που ειναι ακριβά.
Μεταχειρισμένα πράγματα για το SR δεν υπάρχουν σχεδόν καθόλου πλέον στα παλιατζίδικα.
Αυτες οι φυσσούνες ειναι για να προστατεύουν υποτίθεται, αλλά σε παρατημένα μηχανακια λειτουργούν σαν δοχείο νερού δυστυχώς.

Δεν αναφέρεις αν ειναι 400 η 500!

Triathlon 7
27/01/2020, 23:36
doctor_john : Το μηχανάκι έχει αποσυρθεί από την κυκλοφορία. Διαγράφηκε οριστικά.

viper1 : Ευχαριστώ.

Άρη : Είναι το 500. Όταν ήρθε από Ιαπωνία, αρχές του 90 είχε σκουριές από το θαλασσοδαρμένο κοντέινερ μεταφοράς του. Τότε ακολούθησα την συμβουλή σου και το επιμετάλλωνα σε στάδια. Τα Ελληνικά χρώμια όμως δεν άντεξαν και κάποια τμήματα αντικαταστάθηκαν τελικά με καινούργια. Αγοράσθηκε σε ορίτζιναλ κατάσταση και οι μετατροπές - πατέντες έγιναν από εμένα με πολύ μεράκι όταν είχα χρόνο. Το μοτεράκι εξακολουθεί να ακούγεται περίφημα.

Εδώ μία πατεντούλα: Ένα δεύτερο βολάν που βιδώνει πάνω στο κανονικό, αντικαθιστώντας το παξιμάδι ασφάλισης του. Το βαρύτερο πλέον σύνολο επιτρέπει την ομαλότερη λειτουργία στις πολύ χαμηλές στροφές. Εκεί που οι "χαμηλόσυχνοι κραδασμοί (με τον ανάλογο ήχο) συντονίζονται με τους παλμούς της καρδιάς". (Απόφθεγμα αγνώστου σοφού ανδρός).
Στις πρώτες φωτογραφίες η XXL έκδοση του, που τώρα παίζει το ρόλο βάσης φωτιστικού! Στην τρίτη η δυναμομέτρηση πριν και μετά.

414571

414572

414573

doctor_john
28/01/2020, 07:28
Πωωω, κάπτεν... πως μπόρεσες..
μη με παρεξηγείς, δεν σε κρίνω. Εύχομαι να έχουν αναιρεθεί οι λόγοι που σε οδήγησαν εκεί...

Acacius
28/01/2020, 08:24
Λίγο εκτός θέματος, αλλά επειδή το έχω καιρό απορία: υπάρχει λόγος να κάνει κάποιος οριστική αντί για προσωρινή διαγραφή σε ένα όχημα που δεν είναι 100% για πέταμα; Βλέπω και στο car.gr μηχανάκια σε λειτουργική-ish κατάσταση που θα μπορούσαν να αναστηθούν, και έχουν διαγραφεί.

buckley
28/01/2020, 08:47
Λίγο εκτός θέματος, αλλά επειδή το έχω καιρό απορία: υπάρχει λόγος να κάνει κάποιος οριστική αντί για προσωρινή διαγραφή σε ένα όχημα που δεν είναι 100% για πέταμα; Βλέπω και στο car.gr μηχανάκια σε λειτουργική-ish κατάσταση που θα μπορούσαν να αναστηθούν, και έχουν διαγραφεί.

To ίδιο σκεφτόμουν και εγώ, φαντάζομαι από άγνοια γίνεται συνήθως η μλκ :cry:
Θα πρότεινα μια κλασική πινακίδα και είτε το κρατάς είτε το δίνεις.

MG
28/01/2020, 09:19
Θα πρότεινα μια κλασική πινακίδα και είτε το κρατάς είτε το δίνεις.

Δεν υπαρχει αλλη λυση για κυκλοφορια... αλλιως στατικο μοντελο βιτρινας

sapila racing
28/01/2020, 09:49
To ίδιο σκεφτόμουν και εγώ, φαντάζομαι από άγνοια γίνεται συνήθως η μλκ :cry:
Θα πρότεινα μια κλασική πινακίδα και είτε το κρατάς είτε το δίνεις.


Δεν υπαρχει αλλη λυση για κυκλοφορια... αλλιως στατικο μοντελο βιτρινας

Προσοχή στις συμβουλές με τις κλασικές πινακίδες.
Το τοπίο είναι ακόμα θολό και παρ όλη την νέα ΚΥΑ η κυκλοφορία με τις κλασικές πινακίδες είναι πολύ προβληματική προς το παρόν.
Πλέον μιλάμε για κάθε Κυριακή και για επισκέψεις στα συνεργεία με απόδειξη κλπ κλπ.

MG
28/01/2020, 09:56
Προσοχή στις συμβουλές με τις κλασικές πινακίδες.
Το τοπίο είναι ακόμα θολό και παρ όλη την νέα ΚΥΑ η κυκλοφορία με τις κλασικές πινακίδες είναι πολύ προβληματική προς το παρόν.
Πλέον μιλάμε για κάθε Κυριακή και για επισκέψεις στα συνεργεία με απόδειξη κλπ κλπ.

Εχεις δικιο, δεν το διευκρινισα ώντας γνωστης της κλασσικης πινακιδας και τι σου επιτρεπει ή μαλλον καλυτερα τι σου απαγορευει, το θεωρησα δεδομενο.

doctor_john
28/01/2020, 10:00
Μου είναι δύσκολο να καταλάβω γιατί ενώ είμαστε "μία χώρα" δεν ακολουθούμε ότι συμβαίνει στις υπόλοιπες
και προσπαθούμε να εφεύρουμε εξαρχής κανόνες..

MG
28/01/2020, 10:03
Μου είναι δύσκολο να καταλάβω γιατί ενώ είμαστε "μία χώρα" δεν ακολουθούμε ότι συμβαίνει στις υπόλοιπες
και προσπαθούμε να εφεύρουμε εξαρχής κανόνες..

Γιατι στις υπολοιπες "σοβαρές" χωρες το κλισε ειναι "nobody is above the law", ενω εδω ειναι "who cares about the law"

Αυτο νομιζω τα λεει ολα...

buckley
28/01/2020, 10:03
Το μηχανάκι με την ΟΡΙΣΤΙΚΗ διαγραφή του πληρεί τις προυποθέσεις για κλασική πινακίδα πια. Είναι προτιμότερο αυτό από το να σφαχτεί ή να γίνει έπιπλο.
Τίποτα λιγότερο τίποτα περισσότερο :wave2:

kostaskk
28/01/2020, 10:21
Γιατί όχι προσωρινή ακινησία αντί για οριστική?

viper1
28/01/2020, 12:02
Γιατί όχι προσωρινή ακινησία αντί για οριστική?

Άγνοια μάλλον

MAIK72
28/01/2020, 12:32
Λίγο εκτός θέματος, αλλά επειδή το έχω καιρό απορία: υπάρχει λόγος να κάνει κάποιος οριστική αντί για προσωρινή διαγραφή σε ένα όχημα που δεν είναι 100% για πέταμα; Βλέπω και στο car.gr μηχανάκια σε λειτουργική-ish κατάσταση που θα μπορούσαν να αναστηθούν, και έχουν διαγραφεί.

Οταν πχ η ανακατασκευή κοστίζει όσο έκανε το μηχανάκι κούτα και δεν τον ενδιαφέρει τον άλλον να αναστήσει ή να ασχοληθεί με μοντέλο δεκαετίας. Μπορώ να σκεφτώ χίλιους ακόμα λόγους για να το κάνει κάποιος;)

Δεν σκέφτονται όλοι σαν εμάς που δεν πετάμε τίποτα:cool:

Το sr πχ θέλει τουλάχιστον 300 ευρώ (πάλι :( ...)σε βαψίματα για να επανέλθει και αρκετή προσωπική δουλειά.

sapila racing
28/01/2020, 13:33
Eχετε παρει χαμπάρι οτι έχετε ξεφύγει τελείως? :confused:

Ημαρτον ρε παιδιά πια με τα ασχετα ποστ! Υπαρχει και το καφενείο για κουβεντούλα.

MAIK72
28/01/2020, 14:11
Eχετε παρει χαμπάρι οτι έχετε ξεφύγει τελείως? :confused:

Ημαρτον ρε παιδιά πια με τα ασχετα ποστ! Υπαρχει και το καφενείο για κουβεντούλα.

H ουσία είναι ότι δεν δικαιολογείται τόση σκουριά σε μια ήδη ανακατασκευασμένη μοτό. Πρέπει να τυγχάνει της ανάλογης προσοχής και φροντίδας όταν έχεις δώσει ένα σκασμό λεφτά για να το αναστήσεις. Δεν θα το έφτιαχνα Πάλι για να το βάλω στο σαλόνι με πινακίδες ή ...χωρίς! Αλλά όπως είπαμε δεν ξέρω πως σκέφτεται και πράττει ο καθένας

μπάκλευ έχω βαρεθεί τα πληκρτολόγια και πολλές φορές βασράω ότι βρω:lol:

Triathlon 7
28/01/2020, 22:02
Γιατί όχι προσωρινή ακινησία αντί για οριστική?

Ημαρτον ρε παιδιά πια με τα ασχετα ποστ!
Τηλεγραφικά: Πολυετής προσωρινή ακινησία της μοτο, ύστερα από 3 αρθροσκοπήσεις γόνατος. Οριστική, όταν τελικά έγινε πολύ σοβαρό χειρουργείο. Πάντα στο γόνατο.
Φίλος πριν από χρόνια, μου χάριζε το δικό του SR500 για τον ίδιο λόγο.
Στο Internet είναι πολλοί με ευπάθειες στα πόδια, που ψάχνονται με εναλλακτικούς τρόπους εκκίνησης.

Δεν είναι ντροπή το μηχανάκι να καταλήγει ..έπιπλο. Ακόμα και το trial του αείμνηστου Λέφα, σε κάποιο υπνοδωμάτιο αναπαύεται. Όπως και πολλά πρώην αγωνιστικά. Έχω συναντήσει κλασσικά 2τροχα και 4τροχα σε ρεσεψιόν ξενοδοχείων και πλάι σε πισίνες

byron
04/02/2021, 11:50
Τέλος εποχής για το SR, η Yamaha αποφάσισε να τερματίσει την παραγωγή του.

https://www.youtube.com/watch?v=6I9C_ky2dJ8&fbclid=IwAR1qDqxb6uAxtb7QU9ilzqm5eO1idVZdlgZHeUdOgUj8kvPsG68v1XvaNvc

sapila racing
04/02/2021, 15:31
Τέλος εποχής για το SR, η Yamaha αποφάσισε να τερματίσει την παραγωγή του.

https://www.youtube.com/watch?v=6I9C_ky2dJ8&fbclid=IwAR1qDqxb6uAxtb7QU9ilzqm5eO1idVZdlgZHeUdOgUj8kvPsG68v1XvaNvc

Το είχαν πεί οτι θα το σταματούσαν, αυτό το SR400 Final Edition οπως φαίνεται ηταν το τέλος.
Το SR400/500 εγραψε τελικά 43 χρόνια στην παραγωγή και πιστεύω οτι είναι ρεκόρ.

Φυσικά υπαρχει και το Royal Enfield Bullet και είναι γενικώς αποδεκτό οτι αυτό κατέχει το ρεκόρ, αλλά κατα την γνωμη μου δεν ισχύει καθώς δεν το παρήγαγε το ίδιο εργοστάσιο όλα αυτά τα χρόνια, ούτε είχε τον ίδιο κινητήρα με το αρχικό όλα αυτά τα χρόνια
Επίσης δεν ήταν στην παραγωγή αδιαλλείπτως όλα αυτα τα χρόνια καθώς υπήρξαν και κενά όταν έκλεισε το εργοστάσιο στο Enfield της Αγγλίας μέχρι να ξεκινησει η παραγωγη στην Ινδία απο την Enfield India.

George_M.
05/02/2021, 21:53
Τι κρίμα που δεν ερχόταν δώθε τώρα που καταλάβαμε την γοητεία της μανιβέλα κ του στρογγυλόυ φανάριου..