View Full Version : Πόσα δάχτυλα στις μανέτες;
SnakeMJK
10/03/2009, 05:55
Συγγνώμη αν έχει ξανασυζητηθεί το θέμα, με μία γρήγορη αναζήτηση που έκανα δεν βρήκα κάτι... Η απορία μου είναι η εξής:
Πόσα δάχτυλα έχετε μονίμως ακουμπημένα στον συμπλέκτη και στο μπροστινό φρένο αντίστοιχα;
Προσωπικά έχω κολλήσει άπειρα στο 1 δάχτυλο στην κάθε πλευρά. Φρένο το πατάω μονίμως με 1 δάχτυλο, άντε να έρθει και ένα δεύτερο στα "πολλά φρένα". Συμπλέκτη παρόλο ότι τον ζουμπάω και με τα 4, έχω μονίμως ακουμπημένο το 1 πάνω του... Κ μου χει γίνει κ τρελή συνήθεια, δεν μπορώ να το κόψω!
Όσον αφορά το enduro προτείνεται το ένα δάχτυλο σε κάθε μαννέτα.
Τώρα για καθημερινή κίνηση στο δρόμο, ας αναφέρουν και άλλοι.
Εγώ πάντως έχω δύο δάχτυλα στη μανέτα του φρένου & ένα στο συμπλέκτη, στις καθημερινές μου μετακινήσεις.
:wave2:
κανένα, ούτε στο φρένο ούτε στο γκάζι....
Εκτός της φάσης που ελίσσεσαι μέσα στην κίνηση. Εκεί ένα δάχτυλο στο φρένο και 2 στο συμπλέκτη.
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
κανένα, ούτε στο φρένο ούτε στο γκάζι....
Εκτός της φάσης που ελίσσεσαι μέσα στην κίνηση. Εκεί ένα δάχτυλο στο φρένο και 2 στο συμπλέκτη.
Χμ... Μα ναι, σε περίπτωση κίνησης νομίζω ρωτούσε ο φίλος :winka:
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
κανένα, ούτε στο φρένο ούτε στο γκάζι....
..
Cruise control εχεις βαλει? :look:
XJR_Billy
10/03/2009, 06:11
Εγώ στην κίνηση, πάντα έχω ένα στον συμπλέκτη.
Στην αποπνικτική κίνηση και στη διήθηση, πάντα το πόδι μου είναι έτοιμο στο πίσω φρένο.
Φρενάρω (μπροστινό) πάντα χρησιμοποιώντας τρία δάκτυλα.
Δεν ξέρω τι είναι το καλύτερο, απλά αναφέρω εγώ τι κάνω.
αυτο που τεινει να ειναι το σωστο ειναι αυτο που λεει ο sniper αλλα ο καθενας οπως συνιθιζει για μενα δεν υπαρχει σωστο η λαθος σε αυτο το θεμα για πολλους λογους πχ αλλα φρενα εχει η μηχανη μου αλλα το σκουτερακι μου αλλη δυναμη θελω στα φρενα του Ζ αλλη στο μικρο και ειναι και η συνηθεια ....αρκει να μην πατας ασυνεσθιτα συπμλεκτη ας πουμε για να μην εχεις πιο γρηγορα φθορες.
road spirit
10/03/2009, 06:21
το δάχτυλο μόνιμα ακουμπισμένο στη μανέτα του φρένου και σε ετοιμότητα, μπορεί να σου σώσει τη ζωή... τέλος...
τα κλάσματα του δευτερολέπτου που διαρκεί η κίνηση να τα φέρεις απο το γκρίπ του γκαζιού στη μανέτα για να φρενάρεις, η μοτο μπορεί να έχει διανύσει αρκετά μέτρα...τα πόσα δεν έχει νόημα... ακόμα και ελάχιστα εκατοστά μπορούν να κάνουν τη διαφορά ανάμεσα στη στούκα και στην ακινητοποίηση... και μετά τη στούκα δεν ξέρεις που θα βρεθεί το σώμα σου...
devil's animal
10/03/2009, 06:46
παιζουν πολλα σεναρια.
π.χ. στο εντουρακι επειδη ειναι πολυ κοντες οι σχεσεις και για να φτασω 80χλμ πρεπει να αλλαξω και τις 6, εχω σχεδον μονιμα και τα 2 δαχτυλα στον συμπλεκτη.
στο φρενο δεν τα εχω συνεχεια εκτος αν ειμαι σε κινηση ή βλεπω κινηση μπροστα ή πλησιαζω διασταυρωση ή σταματημενο λεωφορειο που το προσπερναω ή....ή....ή...
βαζω 2 δαχτυλα στο φρενο σε ολες τις προαναφερθεισες περισπτωσεις και σε οποιες αλλες κρινω εγω σωστο...
στο ΖΧ στο φρενο βλ. XR ....στο συμπλεκτη αν δεν ειμαι σε στροφιλικι (που χρειαζονται συχνες αλλαγες) δεν εχω μονιμα ακουμπημενο δαχτυλο.
:wave2:
2 στο φρένο και 2 στο συμπλέκτη.....all times..!!!
ilias s.m.
10/03/2009, 09:36
1 δαχτηλο στο φρενο,αλλα παντα!δεν το τραβαω ποτε!!!!!!!!και 4 στο συμπλεχτη αλλα μονο για την αλλαγη,μετα τα τραβαω!!!!
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
το δάχτυλο μόνιμα ακουμπισμένο στη μανέτα του φρένου και σε ετοιμότητα, μπορεί να σου σώσει τη ζωή... τέλος...
τα κλάσματα του δευτερολέπτου που διαρκεί η κίνηση να τα φέρεις απο το γκρίπ του γκαζιού στη μανέτα για να φρενάρεις, η μοτο μπορεί να έχει διανύσει αρκετά μέτρα...τα πόσα δεν έχει νόημα... ακόμα και ελάχιστα εκατοστά μπορούν να κάνουν τη διαφορά ανάμεσα στη στούκα και στην ακινητοποίηση... και μετά τη στούκα δεν ξέρεις που θα βρεθεί το σώμα σου...
+1000:a013:
kostasra
10/03/2009, 10:11
Eγω εχω ανετα τα δακτυλα στον συμπλεκτη 'σχεδον' ολα αλλα δεν μπορω να εχω ουτε ενα! στο φρενο.Δεν ξερω γιατι συμβαινει αλλα δεν μπορω να αλλαξω κατι.
Οποιος θελει ας μου πει κατι σαν συμβουλη μηπως και διορθωθω....:confused: :confused: :confused:
Δυο !!! ( και στο εντουρο MikeG :winka: )
Το ενα το θεωρω επικινδυνο να γλιστρησει η να μην εφαρμοσει οση δυναμη απαιτηται στην μανετα (σε φρεναρισμα ψιλο-χοντρο πανικου....)
:wave2:
ενα στο φρένο ΣΥΝΕΧΕΙΑ
για τον λόγο που ειπε και ο road spirit
είναι υπέρ αρκετό στο δικό μου (blackbird) για ελεγχόμενο τσαρούχωμα
κανένα στο συμπλέκτη.
όπως εχει μαθει και αισθανεται καλύτερα ο καθένας.τεσσερα μανετα τεσσερα φρενο για μένα πάντα
el_hymador
10/03/2009, 12:27
Βαλε οσο δαχτυλα θες αρκει να εισαι σε θεση να πατησεις αμεσα το μπροστινο φρενο, να εχεις μια σταθερη λαβη στο τιμονι και να μην αισθανεσαι την θεση "κουλη"...
δεν υπαρχει "κανονας"
:wave2:
Lilith_tzw
10/03/2009, 12:37
εγω παντως ακομα δεν εχω συνηθισει τα δαχτυλα στο φρενο δεν μπορω να επιταχινω η να κοψω...δεν ξερω τι φταιει αλλα ειμαι που ειμαι κουλη οσες φορες εχω βαλει δαχτυλο εχω αποκουλαθει......στον συμπλεκτη ολα μια χαρα....:sad: μηπως εχω κοντα δαχτυλα???:dizzy:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Xlitos
όπως εχει μαθει και αισθανεται καλύτερα ο καθένας.τεσσερα μανετα τεσσερα φρενο για μένα πάντα
συμφωνω, καθαρα υποκειμενικο θεμα χειρισμού...
για τα στατιστικα
σε πολιτικο μηχανακι
- συμπλεκτης : 4 δαχτυλα (οχι μονιμα στη μανετα) (αλα Ρόσσι :D )
- φρενο : 2 δαχτυλα μονιμα
σε εντουρο κατα τη διαρκεια πίεσης (χρονομετρημενο πιστακι ή δυσκολο μονοπατι)
- συμπλεκτης: 2 δαχτυλα (οχι μονιμα) ή κανενα σε περιπτωση υπερβολικης πιεσης και κοπανηματος
- φρενο: 1 δαχτυλο μονιμα πάνω (προς stoubi: Κωστα με 2 δαχτυλα νοιωθω ανασφαλεια στο κρατημα του τιμονιου σε σαμαρια φερειπειν)
στο τελος τελος σημασια εχει τα αντανακλαστικα μας και ο ελεγχος της δυναμης που ασκουμε στη μανετα, καθως και η ταχυτητα αντιληψης και διορθωσης μπλοκαρισματος (οσοι δεν εχουν ABS)
Αρχικά δημιουργήθηκε από Lilith_tzw
οσες φορες εχω βαλει δαχτυλο εχω αποκουλαθει..........:sad: μηπως εχω κοντα δαχτυλα???:dizzy:
το μέγεθος δεν παίζει ρολο μου ειχες πει κάποτε :blush:
αρα
δεν το "βαζεις" καλα:smokin:
:lol: :lol:
2 δάχτυλα σε κάθε μανέτα, για λόγους ετοιμότητας.
Στη περίπτωση cbr600rr καινούριου ή 1098 ή hypermotard S θα πρότεινα ένα δαχτυλάκι για αποφυγή endo. :D
Αρχικά δημιουργήθηκε από tai
αρα
δεν το "βαζεις" καλα:smokin:
για πιο γρηγορο "χουφτωμα" παντως σε περιπτωση που δεν αφηνουμε μονιμα το/α δαχτυλο/α πανω στα μανετα βοηθά να έχουμε τη μανετα καπως πιο ψηλά.
Αρχικά δημιουργήθηκε από Noela
2 δάχτυλα σε κάθε μανέτα, για λόγους ετοιμότητας.
Στη περίπτωση cbr600rr καινούριου ή 1098 ή hypermotard S θα πρότεινα ένα δαχτυλάκι για αποφυγή endo. :D
ΔΓΙΟ δαχτυλα :wave2: [Noela wlcmbck!] :wave2:
157923
Αρχικά δημιουργήθηκε από tai
αρα δεν το "βαζεις" καλα
για πιο γρηγορο "χουφτωμα" παντως σε περιπτωση που δεν αφηνουμε μονιμα το/α δαχτυλο/α πανω στα μανετα βοηθά να έχουμε τη μανετα καπως πιο ψηλά.
νομίζω κατάνα ότι οταν το εγραφε αυτό ο τάι δεν είχε το ίδιο πράμα στο μυαλό με εσένα.... :lol: :lol:
τελοσπαντων μάλλον εγώ είμαι απ τους πιο αγχωτικούς εδώ μέσα μιας και έχω τέσσερα δάχτυλα στο φρένο και το πόδι σχεδόν πάντα πάνω στο ποδόφρενο. αλλά τον συμπλέκτη σχεδόν ποτέ δεν τον ακουμπάω. και γω με τη λίγη εμπειρία μου θεωρώ ότι έστω και ένα κλάσμα δευτερολέπτου μπορεί να σε σώσει απ το πέσιμο.
(εχω κάνει φρενάρισμα πανικού και έχω ακουμπήσει κυριολεκτικά τον προφυλακτήρα της κωλόγριας που αποφασισε να στριψει μεσα στο ρεύμα μου. κόντεψα να πιστέψω στον θεό εκείνη τη μέρα!!:rotflmao: :rotflmao: )
2 στο φρενο, 2 στο συμπλεκτη & και παντα το ποδι στο ποδοφρενο στην πολη. Εξω μονο τα 2 στο φρενο :wave2:
nakedorange
10/03/2009, 14:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
...στο τελος τελος σημασια εχουν τα αντανακλαστικα μας και ο ελεγχος της δυναμης που ασκουμε στη μανετα, καθως και η ταχυτητα αντιληψης και διορθωσης μπλοκαρισματος (οσοι δεν εχουν ABS)
+
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
συμφωνω, καθαρα υποκειμενικο θεμα χειρισμού...
σε εντουρο κατα τη διαρκεια πίεσης (χρονομετρημενο πιστακι ή δυσκολο μονοπατι)
- συμπλεκτης: 2 δαχτυλα (οχι μονιμα) ή κανενα σε περιπτωση υπερβολικης πιεσης και κοπανηματος
- φρενο: 1 δαχτυλο μονιμα πάνω (προς stoubi: Κωστα με 2 δαχτυλα νοιωθω ανασφαλεια στο κρατημα του τιμονιου σε σαμαρια φερειπειν)
Σε σαμαρια κανενα δαχτυλο Σταυρο...... :winka: :lol: :lol: :lol: ( Και αμα εχουν αρχισει και οι κραμπες και μενει το καλο :lol: διπλωμενο σαν σαλιγκαρι αστα να πανε... :lol:
( Αστο ομως γιατι αν πιασουμε τα δικα μας ειμαστε οφφ απο το θρεντ...
:beer: :beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Noela
2 δάχτυλα σε κάθε μανέτα, για λόγους ετοιμότητας.
Στη περίπτωση cbr600rr καινούριου ή 1098 ή hypermotard S θα πρότεινα ένα δαχτυλάκι για αποφυγή endo. :D
Εγώ με 2 φρενάρω στο τέλος της 1 και Σέρρες και Μέγαρα.....
Αν το κάνω στην Αθήνα θα ξαπλώνω σε κάθε φρενάρισμα :lol: :lol:
Τελικά έχει να κάνει με την δύναμη των φρένων της κάθε μηχανής και το πόσο γρήγορα πάει ο καθένας και το οδόστρωμα που κινείται.....
Εγώ πάλι και στην πιστα δεν ακουμπάω μανέτες παρά μόνο οταν ειμαι για έτοιμος φρένα... δεν κάνουμε κι αγώνες για να ειμαστε πάντα έτοιμοι.
Στην Αθήνα έχω ένα δάχτυλο στη μανέτα του φρένου αλλά όχι πάντα...
Lykos_Crete
10/03/2009, 18:39
Η δική μου απορία δεν έχει να κάνει με το πόσα δάχτυλα αλλα με ποιά...
Ειδικά μέσα στην πόλη έχω στο φρένο μέσο, παράμεσο κ μικρό (δλδ κρατάω το γκρίπ του γκαζιού με δείκτη κ αντίχειρα) κ δεν έχω δεί κανέναν άλλο να οδηγεί έτσι :S
Am I a freak or sth??? :confused: :confused: :confused: :cry: :cry: :cry:
TOLISTOLAROS
10/03/2009, 19:01
Στο φρένο παντού και πάντα μόνο 1 δάχτυλο..και τη μανέτα ρυθμισμένη όσο πιο μακριά γίνεται.Μου αρέσει να φρενάρω με την ελάχιστη δυνατή μετατόπιση του δαχτύλου/ποδιού.Το ίδιο έκανα και στα ποδήλατά μου,έτσι φρενάρω και στ'αμάξι.
Με 2 δάχτυλα φρέναρα μόνο πριν αλλάξω τακάκια στο SV επειδή είχαν φαγωθεί και χρειάζοταν συμπλήρωμα σε υγρά φρένων.
Τώρα ποιό δάχτυλο βολεύει τον καθένα έχει να κάνει με: διάταξη κλιπόν,σχήμα μανέτας,αναλογίες δαχτύλων.Προσωπικά μεσαίο δάχτυλο( no comments λέμε... :blush: ).
Αντίθετα στο συμπλέκτη χρησιμοποιώ όλα τα δάχτυλα και ας έχω τέρμα σφιγμένη τη ντίζα.
bentouza
10/03/2009, 19:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Τελικά έχει να κάνει με την δύναμη των φρένων της κάθε μηχανής και το πόσο γρήγορα πάει ο καθένας
συμφωναω
και με το φορτιο(1ή 2 ατομα)
και τη δυναμη που εχει ο καθενας στα δαχτυλα(κ αν εχεις μακρια δαχτυλα..)
και αποστασης μανετας απ'το γκριπ
εγω 1 στο φρενο αμα ειμαι μονος μου
2 στο συμπλεκτη
παντα
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Εγώ με 2 φρενάρω στο τέλος της 1 και Σέρρες και Μέγαρα.....
Εγώ με 2 έκανα έντο και στην Κ1 και στην Κ5 με το σεμπεαράκι. (Ελπίζω να μη διαβάζει εδώ ο Μητσάκος :lol: )
Αρχικά δημιουργήθηκε από Lykos_Crete
Η δική μου απορία δεν έχει να κάνει με το πόσα δάχτυλα αλλα με ποιά...
Ειδικά μέσα στην πόλη έχω στο φρένο μέσο, παράμεσο κ μικρό (δλδ κρατάω το γκρίπ του γκαζιού με δείκτη κ αντίχειρα) κ δεν έχω δεί κανέναν άλλο να οδηγεί έτσι :S
Am I a freak or sth??? :confused: :confused: :confused: :cry: :cry: :cry:
Μην ανησυχείς, κι εγώ έτσι χάλια οδηγούσα κάποτε. :p Είδα ότι όλοι οι άλλοι οδηγούν αλλιώς και τ' άλλαξα. Οι κακές συνήθειες είναι για να τις αλλάζουμε. ;)
γιατι ρε σεις; τι το κακο υπαρχει στο να οδηγεις ετσι?? εγω νομιζω το μονο αρνητικο ειναι οτι εξαιτιας του οτι δεν πιανεις καλα το γκαζι δεν μπορεις να επιταχυνεις πολυ γρηγορα, αλλα αυτο μεσα στην πολη ειναι αχρειαστο! θα δοκιμασω και αυτο που λετε αλλα δεν πιανεται το μικρο το δαχτυλο απ το πολυ το τεντωμα;;
Lilith_tzw
11/03/2009, 07:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από tai
το μέγεθος δεν παίζει ρολο μου ειχες πει κάποτε :blush:
αρα
δεν το "βαζεις" καλα:smokin:
:lol: :lol:
Μπορει να χεις δικιο...να μην το βαζω καλα...αλλα δεν εχω βολευτει οπως και να τα βαζω...περα απο την πλακα μηπως παιζει ρολο που κ ποσο ψηλα ειναι η μανετα??η ποσο προς τα εξω???
Θα με μαθεις???:blush: :D :D
ΥΓ.οντως δεν παιζει ρολο!!!!!!!
chr1s_86
12/03/2009, 22:37
καλά ρε παιδιά, μερικοί που έγραψαν ότι έχουν 2 ή 4(!) δάκτυλα συνέχεια πάνω στην μανέτα του φρένου,
sorry, αλλά πως οδηγείτε; το γκάζι δεν το ανοιγοκλείνετε? το τιμόνι/κλιπον δεν το στρίβετε? τα δάκτυλα πάντα στη μανέτα?
περίεργο μου φαίνεται...(μήπως εννοούσατε με πόσα φρενάρετε??)
εγω βάζω ένα δάκτυλο στη μανέτα αλλά όχι πάντα (το μεσαίο)
Lykos_Crete
13/03/2009, 01:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από aakkuan
γιατι ρε σεις; τι το κακο υπαρχει στο να οδηγεις ετσι?? εγω νομιζω το μονο αρνητικο ειναι οτι εξαιτιας του οτι δεν πιανεις καλα το γκαζι δεν μπορεις να επιταχυνεις πολυ γρηγορα, αλλα αυτο μεσα στην πολη ειναι αχρειαστο! θα δοκιμασω και αυτο που λετε αλλα δεν πιανεται το μικρο το δαχτυλο απ το πολυ το τεντωμα;;
Με δείκτη και αντίχειρα, μια χαρά ανοίγω το γκάζι όσο γρήγορα χρειάζεται... Μ' έχει βολέψει οπότε άσχετα με το τί κάνουν οι άλλοι θα συνεχίσω ακάθεκτος :smokin:
(αναρρωτιέμαι κάποιοι που έχουν δείκτη ή δείκτη κ μεσαίο πάνω στη μανέτα, δεν τους μαγκώνει τα δάχτυλα; Ειδικά στο συμπλέκτη...)
οντως πολλα εγραψα....:blush: τρια εννοουσα με τον δειχτη και τον αντιχειρα να πιανει το γκριπ. δεν ειναι και τοσο δυσκολο οσο ακουγεται
harris_x
13/03/2009, 04:42
Δείκτης και μέσος στον συμπλέκτη και δείκτης στο φρένο.
Εντός πόλης είναι σε ετοιμότητα και το δεξί πόδι.
:beer:
Ωραια , ας μπερδεψω και εγω τα πραγματα λιγο ακομα.
Με το παπι εχω συνεχεια το ενα δαχτυλο πανω στην μανετα του φρενου, οταν περναω μεσα απ'τα αυτοκινητα εχω και τα δυο και ειμαι ετοιμος για το πεταγμα της γατας, σε ανοιχτο δρομο πχ.ΑΟ ,δεν εχω κανενα.
Με την μηχανη, στην αρχη ειχα και τα 2 δαχτυλα ,μετα εβαλα υψηλης και ειχα το ενα δαχτυλο, σε πυκνη κινηση εχω και τα 2 + πεταγμα γατας, σε ΕΟ, ΑΟ κανενα αν δεν υπαρχει αυτοκινητο στο οπτικο μου πεδιο(μπρος και πισω).
Δεν υπαρχει νομος, αναλογα την περισταση χρησιμοποιεις και τα αναλογα δαχτυλα, παντως αν πεταχτει κανενας απο στοπ ή καθεται μες την μεση του δρομου ,το πιο διασημο δαχτυλο ειναι το κωλωδαχτυλο.:a36:
Αν εχεις Ducati 4 στον συμπλεκτη (ειναι λιγο σκληρος :) ) και 1 στο φρενο
2 στο φρενο μου ειναι υπεραρκετα.
.
Αρχικά δημιουργήθηκε από SnakeMJK
Σ
Πόσα δάχτυλα έχετε μονίμως ακουμπημένα στον συμπλέκτη και στο μπροστινό φρένο αντίστοιχα;
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
160842
danaos75
10/04/2009, 09:24
:rotflmao: :rotflmao: :bawl: :bawl: :rotflmao: :rotflmao:
το μλκ, έλιωσα, εκει που είχα αφοσιωθει στο να μετράω δαχτυλα,
τα είδα κιολας :hypnotize :uplate: :eyepop:
:lol: :lol: :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
το δάχτυλο μόνιμα ακουμπισμένο στη μανέτα του φρένου και σε ετοιμότητα, μπορεί να σου σώσει τη ζωή... τέλος...
τα κλάσματα του δευτερολέπτου που διαρκεί η κίνηση να τα φέρεις απο το γκρίπ του γκαζιού στη μανέτα για να φρενάρεις, η μοτο μπορεί να έχει διανύσει αρκετά μέτρα...τα πόσα δεν έχει νόημα... ακόμα και ελάχιστα εκατοστά μπορούν να κάνουν τη διαφορά ανάμεσα στη στούκα και στην ακινητοποίηση... και μετά τη στούκα δεν ξέρεις που θα βρεθεί το σώμα σου... +osa yparxoyn.
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
+osa yparxoyn.
re ilithie katharise ta pm sou leme
asympletaristos sto xoma synithos, isos mono ena sto freno kai auto oxi panta
kanena sto scooter, tora pou kalokairiase den forao gantia kai mporo kai skalizo thn myti mou enkinisi... ola ta lefta
Αρχικά δημιουργήθηκε από Julius
kanena sto scooter, tora pou kalokairiase den forao gantia kai mporo kai skalizo thn myti mou enkinisi... ola ta lefta
:lol: :bigcry: :lol: :bigcry: :lol: :bigcry:
Γιατι τα γαντια εχουν δερμα παραπανω στα 2 δακτιλα?:confused:
Mpompini
13/04/2009, 02:05
ti na sas pw re paides.....egw toso kairo kserw na douleuw me 2 sto freno gia na eimai pio sigouros kai etsi na to patao pio dynata kai 1 sto syblekti...vasika emena exei systima ygrou syblekti kai einai polly malakos...1 kai eimai ok
Randolphcarter
03/07/2009, 16:12
Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΤΟ ΦΡΕΝΟ 2 ΔΑΧΤΥΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ.ΓΙΑ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΑ ΒΑΖΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΣΕ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ(ΠΥΚΝΗ ΚΙΝΗΣΗ).ΑΝ ΜΑΘΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΔΑΧΤΥΛΑΚΙΑ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ ΤΟ ΠΙΘΑΝΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΑΠΟΤΟΜΟ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ ΠΑΝΙΚΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΦΡΕΝΟ ΝΑ ΠΑΤΗΣΕΙΣ Κ ΤΟΝ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ.ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΟ.:sick:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Randolphcarter
....... ΣΕ ΑΠΟΤΟΜΟ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ ΠΑΝΙΚΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΦΡΕΝΟ ΝΑ ΠΑΤΗΣΕΙΣ Κ ΤΟΝ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ.ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΟ.:sick:
Είμαστε σίγουροι γι' αυτό; Αν δεν συμπλεκτάρεις και σου σβήσει, δε θα μπλοκάρεις τον πίσω τροχό; :confused:
Lykos_Crete
03/07/2009, 18:00
Αν και σχετικά άπειρος οδηγός, πιστεύω οτι σε φρενάρισμα πανικού σχεδόν αυτόματα πατάς συμπλέκτη κ κατεβάζεις ταχύτητα...
Αρχικά δημιουργήθηκε από DAN_DAN
Είμαστε σίγουροι γι' αυτό; Αν δεν συμπλεκτάρεις και σου σβήσει, δε θα μπλοκάρεις τον πίσω τροχό; :confused:
:nono:
αν φτάσεις στο σημείο να σβήσει εχεις μάλλον (σχεδόν) σταματήσει
Αρχικά δημιουργήθηκε από Lykos_Crete
Αν και σχετικά άπειρος οδηγός, πιστεύω οτι σε φρενάρισμα πανικού σχεδόν αυτόματα πατάς συμπλέκτη κ κατεβάζεις ταχύτητα...
... και στο καπακι αφηνεις συμπλεκτη (χωρις φυσικα να ριξεις στροφες στον κινητηρα αμπραγιαρωντας) για να εχεις επιπλεον φρεναρισμα απο τον κινητηρα:winka: :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από tai
:nono:
αν φτάσεις στο σημείο να σβήσει εχεις μάλλον (σχεδόν) σταματήσει
σωστος!! :beer:
Randolphcarter
06/07/2009, 05:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από DAN_DAN
Είμαστε σίγουροι γι' αυτό; Αν δεν συμπλεκτάρεις και σου σβήσει, δε θα μπλοκάρεις τον πίσω τροχό; :confused: ΟΤΑΝ ΛΕΜΕ ΦΡΕΝΟ ΠΑΝΙΚΟΥ ΕΝΝΟΟΥΜΕ ΜΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΣΟ ΞΑΦΝΙΚΗ ΠΟΥ ΟΥΤΕ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ.ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΠΑΤΗΜΕΝΟ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ,ΤΟΤΕ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ...ΤΟ ΦΡΕΝΟ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΕ ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΟΥ ΓΚΑΖΙΟΥ.
kyriakos750
25/09/2009, 10:57
Εγω παιδιά στο Africa, έχω πάντα 2 στο φρένο και 3 στο συμπλέκτη, γιατί είναι κ λίγο σκληρή η ντίζα, απλά σε στροφή αφήνω 1 στο φρένο ώστε να μην τσαρουχώσω σε περίπτωση έκτακτου φρεναρίσματος...σωστό λάθος δν ξέρω αλλά με έχει βολέψει...
Αρχικά δημιουργήθηκε από JAD
2 στο φρένο και 2 στο συμπλέκτη.....all times..!!!
etsi etsi sostost
Αρχικά δημιουργήθηκε από Randolphcarter
Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΤΟ ΦΡΕΝΟ 2 ΔΑΧΤΥΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ.ΓΙΑ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΑ ΒΑΖΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΣΕ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ(ΠΥΚΝΗ ΚΙΝΗΣΗ).ΑΝ ΜΑΘΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΔΑΧΤΥΛΑΚΙΑ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ ΤΟ ΠΙΘΑΝΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΑΠΟΤΟΜΟ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ ΠΑΝΙΚΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΦΡΕΝΟ ΝΑ ΠΑΤΗΣΕΙΣ Κ ΤΟΝ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ.ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΟ.:sick:
ti les re megale se frenarisma panikou den katevazeis esy?frenareis me 4-5 diladi.einai aparaitito na einai kai to freno kai o syblektis amesa dia8esima.telos
σε κινηση , 2 συμπλεκτη 2 φρενο , και το ποδι στο ποδοφρενο
σε πολη χαλαρα, κανενα συμπλεκτη 1 φρενο , χωρις το ποδι στο ποδοφρενο
σε ταξιδι χαλαρα, κανενα συμπλεκτη κανενα φρενο , χωρις το ποδι στο ποδοφρενο
συνηθως φρεναρω με δυο δαχτυλα, σπανιοτερα με ενα , και ελαφρια πιεση στο ποδοφρενο.
σε φρενο πανικου, παταω κ τον συμπλεκτη , 2-3 δαχτυλο στο φενο , και πιεση στο ποδοφρενο.
Νομιζω θα συμφωνησω οτι δεν υπαρχει κανονας
οι διαφορες σε μηχανακια, ο τροπος οδηγησης, οι συνθηκες δρομου (πιστα, βροχη, κλπ) το περιβάλλον, κλπ είναι πολλές μεταβλητές βάσει των οποίων πρέπει να προσαρμόζουμε την οδηγηση μας. πχ στο δρομο με βροχη ειναι λογικο να μειωσουμε την πιεση ακομη και στο 1 δακτυλο - εαν ομως το μηχανακι ειναι GSXR K3 χρειαζονται ολα.... :rolleyes:
Αυτο που μπορω να πω οτι συμφωνα με τα δικα μου κριτηρια τα 2 δαχτυλα σε φρενο και συμπλεκτη ειναι ο καλυτερος μέσος όρος....
blacksteel
12/10/2009, 14:44
Εντούρο σε όρθια θέση: 1 και 1
Εντούρο σε καθιστή φάση ή στη κίνηση: 2 και 2
Στριτ: 2 και 2
Στριτ σούζα: 1 συμπλέκτη και 2 φρένο.
SM: 2+2
ss αρχάριοι: 2 συμπλέκτη και 1 φρένο -μέχρι να μάθεις να φρενάρεις σωστά σε 3 στάδια.
ss προχωρημένοι: 2 και 2
ss πίστα: ότι νά' ναι κάνουν.. προτείνω 2 και 2.
natlan74
21/10/2009, 15:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
Βαλε οσο δαχτυλα θες αρκει να εισαι σε θεση να πατησεις αμεσα το μπροστινο φρενο, να εχεις μια σταθερη λαβη στο τιμονι και να μην αισθανεσαι την θεση "κουλη"...
δεν υπαρχει "κανονας"
:wave2: ετσι μπραβο!!!!οπως μπορει ο καθε
ενας
menelaos46
21/10/2009, 17:23
χρησιμοποιω τεσσερα σε φρενο το 90% των περιπτωσεων και σε συμπλεκτη ενα 90%
Ειναι καμποσα χρονια που εχω τα τρια δακτυλα πανω στη μανετα του φρενου μονιμα (κινηση, σφηνες κλπ) και χειριζομαι το γκαζι με δεικτη και αντιχειρα. Μιλαμε για πολυ αμμεση αποκριση και χωρις να εχεις την απαιτουμενη δυναμη να τον μπλοκαρεις. (σχετικο!)...
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.