View Full Version : Zephyr - Day 1
hidefnick
10/03/2009, 18:47
Παρ' όλες τις φοβίες και υστερίες που με είχαν πιάσει, και παρ' όλο που γ@μηθήκατε να γράφετε για στούκια και αντίο έδω μέσα τις τελευταίες μέρες, την ξανα έκανα. Απέκτησα ένα Zephyr 750 του '97.
Το μηχανάκι ήταν απωθυμένο. Το είχα πρωτοκαβαλήσει το 94-95, αλλά τότε προτίμησα scooter για τους γνωστούς (μαλακισμένους) λόγους. Το Breva πουλήθηκε τον Αύγουστο που μας πέρασε και είχα πει ότι ποτέ πιά στον δρόμο. Βουνό μόνο. Ευτυχώς δεν άντεξα.
Πήγα το είδα και το άκουσα την περασμένη βδομάδα, κανονίσαμε μέσω μαγαζιού, και σήμερα το παρέλαβα. Για άλλη μια φορά δεν καβάλησα πριν αγοράσω. Είναι κάτι που πάντα κάνω. Ασυνείδητα ίσως, αλλά πάντα. Οταν είσαι αποφασισμένος για κάτι, τι να δοκιμάσεις? Να απομυθοποιήσεις και να ξενερώσεις? Το θες - το παίρνεις - τέλος. Αν είναι λάθος μόνο ο χρόνος θα το δείξει. Σαν τις γυναίκες....
Το μηχανάκι ήταν βρώμικο, πολύ βρώμικο, όταν το πρωτοείδα. Ετσι ήταν και σήμερα. Ανάμεσα στα καραγυαλισμένα υπερτούμπανα της έκθεσης. Από νωρίς με είχε πιάσει και μια φοβία - τι πας να κάνεις πάλι. Πολύ πίεση στην ζωή μου αυτήν την περίοδο. Πάρα πολύ. Ο τύπος μου δίνει άδεια, απόδειξη, κλειδιά και χαιρετιόμαστε.
Κλειδί στον διακόπτη, μίζα, πρώτη, πρώτα μέτρα στην Μιχαλακοπούλου..... ΑΠΟΛΥΤΗ ΛΥΤΡΩΣΗ & ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΒΛΑΚΕΊΑΣ ΣΤΗΝ ΜΟΥΡΗ. Ούτε δέκα γάρα δεν σου δίνουν τέτοια αίσθηση.....
Κηφισίας. Αρχίζουν οι παρατηρήσεις. Πιρούνι ούζο, πάμε για επισκευή. Βάση στροφόμετρου σκόρπια, αλλαγή. Μπροστινό φρένο ανύπαρκτο, πάμε για φουλ ανακατασκευή. Ενα ψιλοτρίξιμο από δεξιά, σπασμένη βάση στην ουρά. και το συναισθημα συνεχιζει: ΑΠΟΛΥΤΗ ΧΑΛΑΡΩΣΗ-ΛΥΤΡΩΣΗ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΒΛΑΚΕΊΑΣ ΣΤΗΝ ΜΟΥΡΗ.
Επίσκεψη στον θείο (αυτόν που μου χάριζε το R1150) και ξήλωμα bagster, σχάρας και βαλίτσας. Γενική λύπανση παντού. (Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης ήταν τσακωμένος με τα λιπαντικά) και αποκάλυψη μερικών ακόμα "θεμάτων" όπως λεβιές ταχυτήτων ούζο, έλλειψη εργαλείων, κάποιων ψιόσπασιμάτων στα χρώμια των οργάνων κλπ.
Μετά από 1-2 ώρες πάλι στον δρόμο. Πάλι η ίδια αίσθηση. Και τα (αλλαγμένα) μπουριά να βγάζουν ήχους δεκαετίας 80.
Χρειαζόμουν 2 νέους έρωτες, για να συνέλθω και να επανέλθω. Ο ένας βρέθηκε. Και το soundtrack του επίσης (http://www.youtube.com/watch?v=djDPZnBrFxc&playnext_from=PL&feature=PlayList&p=F2EA9DDF1317A0F2&index=9&playnext=10&playnext_from=PL)
Καλά μας χιλιόμετρα τρελά αγόρια και κορίτσια:beer: :beer: :beer:
el_hymador
10/03/2009, 19:09
Καλοταξιδο...ωραιο μηχανακι.:beer: :beer: :beer:
blackbusa
10/03/2009, 19:09
:beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:
filipp0s
11/03/2009, 02:01
:a013: :beer: :beer: :beer: :wave2:
manhunter
11/03/2009, 02:09
Πάντα τέτοια...
Βάλε και μας και καμιά φωτό....
:beer: :wave2: :beer:
makis206
11/03/2009, 02:38
:sun: :beer: :beer: ΦΩΤΟ !!! :lol: :beer: :beer:
sapila racing
11/03/2009, 05:05
Καλά χιλιόμετρα με το καινούριο σου εργαλείο!
Ο κινητήρας είναι απο τους πιο ανθεκτικούς ever, μπορεί να βγάλει και 200.000 χιλιόμετρα χωρίς γενική επισκευή αν δεν το λιώνεις.
Θα σου έλεγα να βάλεις ελατήρια και λάδια Hyperpro στο πηρούνι, εχουν κάπου 140 Ευρω, και μετα σωληνάκια υψηλής.
Το συγκεκριμένο setup το ειχα δοκιμάσει στο ZR7 (που εκτος του ίδιου μοτερ ειχε κι αλλες ομοιότητες) που ειχα και ειχα βρεί την υγειά μου.
:wave2: :beer:
Zephyr χωρις ζεφυρο δεν παιζει.
Καλοταξιδο,καλα χλμ. και θα περασεις σουπερ.:beer: :wave2: :beer:
Παρε και μια ως που να μπει το δικο σου.
157949
devil's animal
11/03/2009, 06:51
καλοταξιδο!!
:beer: :beer: :beer:
Πολυ ωραιο μηχανακι.Ειναι και δικο μου απωθημενο.Γυμνο 750 σκετη τρελα.Μεγειες μιστερ και καλοταξιδο.:beer:
hidefnick
11/03/2009, 07:16
Thanks σε όλους :beer: :beer: :beer:
Φωτό μετά το πλύσιμο. Πολύ μπίχλα λέμε:rotflmao: :rotflmao:
makis206
11/03/2009, 09:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από wiredgr
Φωτό μετά το πλύσιμο. Πολύ μπίχλα λέμε:rotflmao: :rotflmao:
Έτσι πρέπει, ν'αρχίσει ν'αποκαλύπτεται σε σένα πρώτα και μετά σ'εμάς !:lol:
:beer: :beer:
hidefnick
11/03/2009, 15:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Καλά χιλιόμετρα με το καινούριο σου εργαλείο!
Ο κινητήρας είναι απο τους πιο ανθεκτικούς ever, μπορεί να βγάλει και 200.000 χιλιόμετρα χωρίς γενική επισκευή αν δεν το λιώνεις.
Θα σου έλεγα να βάλεις ελατήρια και λάδια Hyperpro στο πηρούνι, εχουν κάπου 140 Ευρω, και μετα σωληνάκια υψηλής.
Το συγκεκριμένο setup το ειχα δοκιμάσει στο ZR7 (που εκτος του ίδιου μοτερ ειχε κι αλλες ομοιότητες) που ειχα και ειχα βρεί την υγειά μου.
:wave2: :beer:
Από όσο το έψαξα μόνο hyper παίζουν για το συγκεκριμένο, και μεσα στην άλλη βδομάδα θα το τελειώσω το θέμα. :beer: :beer:
Πάντως σήμερα που πήγα γραφείο και κανά δύο δουλειές πραγματικά απόρησα με τον εαυτό μου για την επιλογή του guzzi.
Και τα δύο είναι retro classics, το καθένα της αντίστοιχης σχολής. Το Kawa είναι περίπου 45-50 κιλά βαρύτερο, με πολύ πιό ψηλά κέντρο βάρους, πιό μακρύ, πίο φαρδύ και με 50% παραπάνω υποδύναμη. Και όμως στρίβει με την σκέψη, στα μέτρα της κατηγορίας πάντα (και αρκετά παραπάνω θα έλεγα) και είναι παιχνίδι στην κίνηση. Με το guzzi πήγαινες σιγά. Πολύ σιγά. (στα 120-130 δεν έβλεπες από τους καθρέφτες) Και τελικά κλειδωνόσουν σε καταστάσεις που με οποιαδήποτε άλλη μηχανή θα απεύφεγες.
Οκ το V2 οκ το στυλάκι, αλλά ποτέ πιά. Οτιδήποτε και να αποκτήσεις, το συνηθίζεις, μαθαίνεις τα κουσούρια του και τα προτερήματά του, και προσπαθείς να τα εκμεταλευτείς στο μεγαλύτερο δυνατό βαθμό. Με το guzzi ξέχασα πραγματικά και αυτά που ήξερα. Η μάλλον φοβόμουν να τα εφαρμόσω.
Το μηχανάκι πραγματικά τελείωνε πολύ γρήγορα στα πάντα. Και μόνο όταν πας αλλού το συνηδιτοποιείς. Πριν από αυτό ήμουν με σκούτερ για σχεδόν 10 χρόνια, οπότε η διαφορά ήταν μεγάλη. Τουλάχιστον έτσι νόμιζα.
Μην παρεξηγηθώ. Οταν ζαμπλουτήσω θα έχω και lemans στην συλλογή. Οπως και ducatia.
Το σίγουρο είναι ότι δεν θα ξανασυστήσω κάτι τόσο πολύ entry-level σε κανέναν. Πεταμένα λεφτά και πολύτιμος χρόνος απόκτησης εμπειρίας, για όσους χρειάζονται κάτι να ξεκινήσουν. Τελικά μάλλον καλύτερα κάτι που θα σε τρομάξει και θα το ψάξεις, παρά κάτι που θα σε κρατήσει ΤΟΣΟ στάσιμο και "ασφαλή"
@makis Ενα παντελόνι χτες και ένα σήμερα λέμε. :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
hidefnick
21/03/2009, 12:39
Κατ' αρχίν κουλάδια, σας έχω ούλους.:D :D :D Αλλά σε λίγο.
Πρέπει πρώτα να βρούμε κάποιον να μας καθαρίσει καρμπς γιατί ήδη πάμε με τρείς κυλίνδρους και σύντομα με δύο. Και επειδή δεν παίζει χρόνος, ρίχτε καμία ιδέα για μηχανικό από κέντρο προς ΒΠ (Αθήνας).
Αντε λέμε γιατί μου το μάτιαξαν το μηχανάκι, και έχουμε και μόντες να κάνουμε. (@Juls: USD δεν βάζω ρε - ακόμα)
Επίσης αυτό είναι αποτέλεσμα δύο πλυσιμάτων σε 10 μέρες. Θέλει πολύ δουλεια ακόμα λέμε.
158882
hidefnick
21/03/2009, 12:45
:D :D :D
158884
hidefnick
21/03/2009, 12:49
;) :D
158885
hidefnick
21/03/2009, 12:53
Και άλλη μια, έτσι για να φτιαχνόμαστε :beer: :beer: :beer:
158886
sapila racing
21/03/2009, 14:31
Κουκλί το άτιμο.
Θυμάμαι που πήγαινα στην έκθεση μοτο και πάντα καθόμουνα πάνω στα Zephyr :wave2:
Για μηχανικό αν θες πες μου να σε στείλω.
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Κουκλί το άτιμο.
:beer: :a30: :beer:
alexxxcbr
21/03/2009, 14:46
:beer: :beer: :beer: :beer:
Μια χαρά....
Μηχανικος για καφασακι:lol: υπαρχει σχετικα κοντα σου.:wave2:
Πανέμορφο είναι και αυτή η διχρωμία όλα τα λεφτά.
Είναι και ο δικός μου έρωτας αυτό το μηχανάκι, μου θυμίζει έντονα το Ζ1 σε ντεπόζιτο, ουρά κοκοβιό, μέχρι και το βάψιμο.
Πριν από 15 μέρες μου άφησε ένας φίλος ένα ZRX 1200 R για μια βδομάδα. Φοβερή αίσθηση από ΤΟ ΜΟΤΕΡ, δεν έλεγα να ξεκαβαλήσω. Ενιωσα να ταξιδεύω στα 80ς, βόλταρα τα βράδια στην παραλιακή και κατέλειγα στην Γλυφάδα στο Queen για βάβλα, φόρο τιμής σε φιλαράκι που δουλεύαμε μαζί εκεί κάποτε και καβάλαγε ινδιάνικο KΖ1000R. Mε τέτοια μηχανάκια δεν σε πολυνοιάζει τι γίνεται γύρω σου. Βάζεις μια 5η και πέφτεις σε μοτοσυκλετιστική - οδηγική νιρβάνα.
Αλλά η καρδιά λέει zephyr 750. Μοτέρ για να το χαζεύεις με τις ώρες. Τα καπάκια των εκεντροφόρων είναι όλα τα λεφτά. Ύχος αερόψυχτος και το νίκελ να γυαλίζει στο μπροστινό φανάρι. Θα το πάρω και γω κάποια στιγμή. Απλά σε μερικά χρόνια να ηρεμήσω με τα χωμάτινα και να αφιερωθώ ολοκληρωτικά σε 1 και μόνο μηχανάκι.
(Το δικό μου το θέλω σε πράσινο κυπαρισσί με καφεκίτρινα φιλετάκια :lol: )
Βάλε καμιά κοντινή φωτοφραφία από το μοτέρ να χαζέψουμε λίγο.
Καλές βόλτες με τη κουκλάρα σου.
Έχω καλό φίλο - μάστορα για Kawasaki αλλά είναι Αργυρούπολη
makis206
27/03/2009, 07:59
Πραγματική πριγκιπέσσα είναι Νικόλα !!
:beer: :beer: :beer: :beer:
hidefnick
28/03/2009, 14:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από kostasYZ
Τα καπάκια των εκεντροφόρων είναι όλα τα λεφτά. Ύχος αερόψυχτος και το νίκελ να γυαλίζει στο μπροστινό φανάρι. Βάλε καμιά κοντινή φωτοφραφία από το μοτέρ να χαζέψουμε λίγο.
Εφτασεεεεεεεεε (κάνει λίγο σε βάτραχο τώρα που την κοιτάω)
159511
hidefnick
28/03/2009, 14:45
Πάμε για γυάλισμαααααααααααααα...........
159512
hidefnick
28/03/2009, 14:55
Οποιος βρει τι είναι κερδίζει λουκούμι (γιατί το έχουμε μαμήσει με τις μπύρες και πλησιάζει καλοκαίρι). Επίσης είχαμε ένα ψιλολυσιματάκι (to know us better και έτσι) σήμερα που ψιλοζέστανε ο καιρός. Και μέχρι να προλάβω να το πάω μηχανικό, να δώ που είναι τα βασικά.
Μπουζοκαλώδια ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ με τα καρτελάκια τους, και το ένα κομμένα εκτός πίπας (και φαινόταν όπως την βλέπετε 2 φωτό πιό πάνω)..... Πόσο μαλάκες είναι οι μηχανικοί δηλαδή? Ο τύπος είχε γδύσει το καλώδιο και είχε κόψει στραβά το περίβλημα, με αποτέλεσμα να μην βιδώνει η πίπα..... Αλλενόβιδες στο τεπόζιτο αλαγμένες (μαμά japan αποκλείεται να ήταν αλλεν- κανά 12 ή 14 μπορεί) με καβαλημένα κεφάλια..... Φίλτρο αέρα ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ και φιλτροκούτι μές την ΜΠΛΙΧΛΑ..... Φιλτράκι από φιλτοκούτι πρός τα έξω ΣΤΟΥΜΠΟΜΕΝΟ....
Το μηχανάκι πρίν 4 μήνες (και 4500 χλμ) είχε κάνει γενικό, που είχαν αλλαχτεί (και καλά) μέχρι συρματόσκοινα....
Πάμε για φουλ σέρβις κανονικά. Το καλό είναι ότι τα είδα μόνος, γιατί άντε να το πας μηχανικό και να αρχίσει να σου λέει. (ηταν να πάει αυτή την βδομάδα, αλλά με βλέπω για την επόμενη αν προλάβω)
159518
hidefnick
28/03/2009, 15:46
Και μετά από όλα τα παραπάνω, πάω για τσιγάρα και γλυστράει απο το σταντ :bigcry: :bigcry: :bigcry: Μανέτα και κάγκελο....
Το καλό είναι ότι φτιάξαμε τη στατιστική μας μετά από 11 χρόνια (μετράει?) Το επίσης καλό είναι ότι το σήκωσα για πλάκα.... Το κακό είναι ότι ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΜΟΥ.
Πάντως το thread εχει από όλα. Αναζητήσεις-Τεχνικά- Σταβά και Ανάποδα.
makis206
28/03/2009, 23:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από wiredgr
Οποιος βρει τι είναι κερδίζει λουκούμι
Αν βρήκα ότι έχει να κάνει με βενζίνη κερδίζω την άχνη τουλάχιστον ;:lol:
Άλλαζε τίτλους στις φωτό που επισυνάπτεις !!:evil:
:lol: :beer: :lol:
:a20: :beer: :beer: :beer:
Αψογος! Μπραβο στο μερακι σου... τρελα το μοτορι!!!
... κι επειδη σε κοβω μερακλη:smokin: που γουσταρει καλες μουσικες... http://www.youtube.com/watch?v=r4IA7DR1jK0
... να γουσταρεις!:beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Αν βρήκα ότι έχει να κάνει με βενζίνη κερδίζω την άχνη τουλάχιστον ;:lol:
Άλλαζε τίτλους στις φωτό που επισυνάπτεις !!:evil:
:lol: :beer: :lol: ολο το κουτι κερδιζεις , υπερχειληση καρμπ ειναι δεν πρεπει να εχουν ανοιχτει για καποια χρονια και σιγουρα και το ρεζερβουαρ θελει τουλαχιστον καλο καθαρισμα ,στην φωτο δεν υπαρχουν τα σωληνακια υπερχειλησης με αποτελεσμα να καταληγει η βενζινοφραπεδια δια της γνωστης οδου στο σταντ , καρμπ εξω και καλο καθαρισμα στα παντα ,αλλαξε και τα προζιγκλερ να εισαι σιγουρος μην τα εχει ξετρυπησει πριν κανενας καγκουρας ,τσεκ και τις εισαγωγες στην κεφαλη εαν ειναι ξεραμενες με καινουργιες και καλες βολτες ,,,, μπραβο για την αγορα ,ειναι κριμα να καταληγουν ετσι τα ζεφυρια ,τουλαχιστον επεσε σε καλα χερια και θα το φροντισουν .
και μια φωτο απο τον πατριαρχη .....
159962
αυτο ειναι το δικο μου ..
159967
hidefnick
31/03/2009, 13:41
Κυψέλη μένεις? Βλέπω που και που ένα έξω απο τα Goody's και είναι κούκλα.:beer: :beer: :beer:
makis206
31/03/2009, 13:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από Zpower
............Ζ
Υποκλίνομαι !
:beer: :beer: :beer:
@wiredgr: Τώρα το είδα ρε το θρεντάκι...με το καλό το ΕΡΓΑΛΕΙΟ..!!!
είχα το μεγάλο του αδελφάκι ('92 1100) για 1.5 χρόνο περίπου στα μέσα του '90...πολύ λυπήθηκα που το έδωσα τότε.
:beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: (θέλω βόλτα...)
Αρχικά δημιουργήθηκε από Zpower
αυτο ειναι το δικο μου ..
Μας γ@μησες...:( :(
να το χαίρεσαι αρχαιολάτρη...:beer: :beer:
GAS NICK
05/04/2009, 10:31
να χαιρεσαι το μηχανημα:beer:
και να το δεις οπως θελεις:winka:
GAS NICK
05/04/2009, 10:33
α και το soundrack ολα τα λεφτα
long live Lux Interior:evil:
θα μπορουσες να το καστομαριζες το ΖΕΦΥΡΟ και ετσι ακριβως ......για δες το λιγο
160642
To σαυντρακ θεικο:beer: .το μηχανακι ηταν ενα απο αυτα που μου ειχανε κανει εντυπωση οταν αρχισα να πρωτοκαβαλαω... το μηχανακι του φιλου απο πανω ρισπεκτ!
http://www.zephyr-zone.com/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?board=zephyrzone
:beer:
Allst@rf
14/04/2009, 14:44
παρα πολυ ομορφα μηχανακια...
μου φτιαξατε τη μερα και με το zephyr και με το Z...
πολυ καλο thread...
:beer: :beer: :beer: :beer:
μπραβο παιδια.... κουκλες ειναι ολες!!!
Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
παρα πολυ ομορφα μηχανακια...
μου φτιαξατε τη μερα και με το zephyr και με το Z...
πολυ καλο thread...
161341
hidefnick
02/05/2009, 01:20
Σήμερα φορέσαμε τα καινούργια μας ελατήρια. Δεν περίμενα και τρελή βοήθεια (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=77808) από τα ρεμάλια τους συμφορουμίτες (λόγω τύπου μηχανής κυρίως) και προχώρησα με ότι βρήκα στο νετ.
Κατ αρχήν, η hagon δίνει 7,5 λάδι για το μηχανάκι, και η haynes 10-20 στο μανουάλι. Προτίμησα το πρώτο, και βλέπουμε.
Το μηχανάκι σηκώθηκε πολύ. Αλλαξε τελείως θέση οδήγησής και αναγκάστηκα (δεν με χάλασε κιόλας) να αλλάξω θέση τιμόνι-μανέτες (και επί τη ευκαιρία ρύθμισα καθρέφτες μετά από σχεδόν 3 μήνες που το έχω....). Η πρώτη εντύπωση ήταν "μαλακά γαμώτο*μαλακία επιλογή το λάδι". Αλλά τελικά είναι σούπερ. Ανεση και τρελή προοδευτικότητα. Αλλαξε τελειως αίσθηση το μηχανάκι. Το κακό είναι ότι μπορώ ξανά να χρησιμοποιήσω το μπρστινό φρένο, οπότε αυριο πάμε για λάστιχα και ότι πρέπει να ψαχτώ με τα πίσω αμορτισέρ....
Για άλλη μια φορά θα ήθελα να συγχαρώ τον μηχανικό που έβαζε χέρι στο μηχανάκι. Ολα λάσκα. Τα λάδια στο πιρούνι αδειάζουν απο μία ψιλή βίδα philips σε καθε καλάμι, και οι δύο με καβαλημένα κεφάλια. Αντικαταστάθηκαν απο ανοξείδωτες που έτυχε να υπάρχουν στην εργαλειοθήκη (τόσο περίεργες ήταν) Το λάδι που βγήκε από τα καλάμια (χωρίς καμία διαροή) ήταν περίπου 100-150 cc λιγότερο από αυτο που έπρεπε κλπ κλπ κλπ Το κάγκελο που είχε στραβώσει πολύ στο πέσιμο (κα δεν είναι κάτι που μπορεί να λασκάρει από μόνο του) αν ήταν σφιγμένο αμφιβάλω αν θα είχε πάρει. (Το συγκεκριμένο επισκευαστηκε δια της γνωστής μεθόδου - ματσόλα και τα μυαλά στα κάγκελα)
Και φυσικά το όλο κατσαβίδιασμα είχε και τις γνωστες ψυχοθεραπευτικές ιδιότητες. Για αυτό είμαι εδώ και γράφω, χαλαρωμένος, αντί να είμαι σε κανένα καταγώγιο περιστοιχισμένος απο ανώριμα θηλυκά.....:uplate: :uplate: :uplate: :uplate:
Μπράβο ρε φίλε :beer:
Κι εγώ έχω απωθημένο ένα Fzx 750 αλλά δεν το έχω τολμήσει. Άλλωστε δεν πιάνουν και τα χέρια μου...
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.