Σύνδεση

View Full Version : Ενα κείμενο για προβληματισμό...



Gandalf dr685sm
16/03/2009, 09:42
και οχι .. είναι για εδώ και αρκετό καιρό ... μοτοσυκλετιστικό...:D

Τι θα γίνει επιτέλους με τους «υποψήφιους δολοφόνους» , που κυκλοφορούν κάθε μέρα στους δρόμους της Ελλάδος; Γνωρίζουμε όλοι οτι ο Έλληνας οδηγός είναι , επιεικώς, ανεκπαίδευτος και σίγουρα επικίνδυνος. Να τολμήσω να δώσω μια εικόνα;
Ας πάρουμε την κίνηση εντός πόλης. Οι δρόμοι σαφώς και είναι σχεδιασμένοι για το 1/3 του σημερινού στόλου οχημάτων και αποδυκνείεται σίγουρα πολύ δύσκολο να υποστηρίξουν την καθημερινότητα των πολιτών. Παρόλα αυτά , αντί οι ίδιοι να αντιληφθούμε πως σε μια τέτοια κατάσταση , θα ήταν καλύτερα για όλους ο μετριασμός της χρήσης των Ι.Χ και η στροφή σε δίκυκλο (ποδήλατο/μηχανή) ή στα ΜΜΜ (Μέσα Μαζικής Μεταφοράς) θα διευκόλυνε πάρα πολύ την κατάσταση , εμείς αντίθετα λοιπον , στρεφόμαστε σε απόκτηση αγοράς SUV θηρίων που σίγουρα θέλουν τον διπλάσιο χώρο κίνησης και παρκαρίσματος. Αποτέλεσμα;... ακόμα περισσότερο «πήξιμο» και μποτιλιάρισμα στον δρόμο. Αυτό φυσικά οδηγεί στην αύξηση του βαθμού αναμονής εντός του Ι.Χ. και στην μεγαλύτερη δημιουργία εκνευρισμού στον οδηγό.

Οδηγός λοιπόν , ανεκπαίδευτος , εκνευρισμένος σε μια περιοχή που ο χώρος κίνησης , υπολογίζεται στα 5-20km/hr , σπαταλά περίπου 2 με 3 ώρες καθημερινώς ( !!! ) μέσα στο όχημα του , μόνο για την διαδρομή σπίτι – εργασία. Αυτό ορίζεται ώς περίπου 2 μέρες μέσα στο αυτοκίνητο μόνο για τις εργάσιμες μέρες του μήνα. Είναι αναμενόμενο λοιπόν να υπάρξει μια αίσθηση εκνευρισμού. Το δυστυχές όμως της υπόθεσης , είναι οτι μαζί με αυτόν , λόγω της ηλίθιας νοοτροπίας και της ανύπαρκτης παιδικής αγωγής μας, να οδηγούμαστε σε παραβιάσεις ΚΟΚ και αψυχολογήτες κινήσεις απο αυτούς, που θα βάλουν σε κίνδυνο και την ακεραιότητα των άλλων αλλά και των ιδίων.

Παράδειγμα αψυχολόγητης κίνησης , είναι η άσκοπη αλλαγή λωρίδας , για να κερδισούν 5-10 μέτρα χώρου , κάτι όμως που συνεπάγεται και περαιτέρω καθυστέρηση στους υπόλοιπους που θα περιμένουν την κίνηση αυτού του οδηγού. Επιπροσθέτως σε αυτό , η κίνηση αλλαγής θα γίνει ώς επι το πλείστον χωρίς να γίνει χρήση του φλάς και έλεγχο καθρέφτη για επερχόμενο όχημα. Ειδικά εδώ να βάλουμε το θέμα μηχανή στην πόλη , που με την ανοχή του νόμου , μπαίνει στην διαδικασία της διύθησης. Σίγουρα αυτό σύμφωνα με τον νόμο απαγορεύεται , αλλά κανείς δεν το απαγορεύει στην πρακτική , αφού αν προστεθούν στους στοίχους κατά ακολουθία , ο στόλος του ενός εκατομμυρίου δικύκλων , μάλλον θα πρέπει να τα παρκάρουν όλοι τα οχήματα τους ώς έχουν και να αρχίσουν να περπατούν. Κάτι βέβαια που σύμφωνα με έρευνες κοντά στο έτος 2010 θα συμβεί με την γεωμετρική αύξηση του πληθυσμού εντός της πρωτεύουσας και τις πωλήσεις Ι.Χ.
Μένοντας όμως στο θέμα ας προσπαθήσω να μείνω και λίγο στο θέμα κυκλοφοριακής αγωγής.

Στην πόλη αλλά και εκτός πόλης, θα δούμε οδηγούς που πλέον εμπιστεύονται πιο πολύ απο όσο πρέπει το όχημα τους οτι θα φρενάρει , ενώ οι ίδιοι δεν γνωρίζουν καν τα βασικά μηχανολογικά του , άρα και τις οριακές του αντιδράσεις.

Το περασμένο καλοκαίρι ας πούμε, επέστρεφα με την μηχανή απο την μεριά του Διονύσσου , (Γερμανικό Νεκροταφείο) κινούμενος ώς συνήθως με την ταχύτητα που θα είχε ενα πούλμαν με συμπαθείς Γιαπωνέζους τουρίστες που φωτογραφίζουν τα πάντα...

δηλαδή με 30-40χιλιόμετρα την ώρα, περισσότερο απολαμβάνοντας την διαδρομή, αλλά και επειδή γνωρίζοντας την διαδρομή, υπάρχει και γνώση των πολύ σοβαρών ατυχημάτων που γίνονται στην περιοχή.

Μερικές δεκάδες μέτρα μετά , υπάρχει κλειστή ανηφορική αριστερή (δεξιά κατηφορική για όσους πάνε προς Ν.Μάκρη) όπου πριν φτάσω εκεί μείωσα ακόμα περισσότερο για καλή μου τύχη, όπως φάνηκε! Στα επόμενα δεύτερα επερχόμενο μπλέ Hundai με 4 νεαρούς μάλλον επιβάτες, έχασε την στροφή αφού πήγαινε σίγουρα με πολλά χιλιόμετρα, αφού ο οδηγός σίγουρα προδόθηκε απο την ανικανότητα του και την έλλειψη γνώσης του οχήματος του. Το αυτοκίνητο δεν μπόρεσε απλά να στρίψει , μιας και δεν είναι στημένο για να μπαίνει με αγωνιστικά χιλιόμετρα και να συγκρατήσει μια κλειστή γραμμή. Ακόμα όμως και αν ήταν αυτό εφικτό , μιλάμε για δημόσιο δρόμο, όπου ο παράγοντας άγνωστο είναι εκείνος που θα κάνει 9 στις 10 την εμφάνιση του , σε αναπάντεχο χρονικό σημείο. Ο οδηγός λοιπόν της υπόθεσης δείχνει σαφώς οτι χάνει τον έλεγχο , μπαίνει στην δική μου λωρίδα (αντίθετη) με εμένα να έχω φυσικά κοκκαλώσει την μηχανή απο το φρενάρισμα και προσπαθώντας να κερδίσω λίγα μέτρα προς το κέντρο για να μην πέσω πάνω του αφού έβγαινε δεξιά μου. Ο οδηγός αφού διαπίστωσε οτι είχε φύγει το όχημα του , φρενάρει ακόμα περισσότερο και για να μην με χτυπήσει κόβει και πάλι αριστερά και μπαίνει σε ενα παράδρομο. Για καλή του τύχη βέβαια δεν είχε άλλο αυτοκίνητο πίσω του και φυσικά η δική μου κίνηση είχε μπλοκάρει την άλλη λωρίδα και τα οχήματα πίσω μου.

Ο άνθρωπος αυτός λοιπόν, λόγω σαφής υπερεκτίμησης των οδηγικών ικανοτήτων του αλλά και του οχήματος του, ρίσκαρε εκείνη την στιγμή 5 ζωές που δεν του έφταιγαν απολύτως τίποτα. Και γιατί αυτό, αλήθεια;... για να αποδείξει τι ακριβώς;.. ποιός είναι εκείνος ο sponsor που θα του δώσει τα ευρώ για την επιτυχή διαδρομή του σε λίγα δεύτερα κάτω ή επιτυγχάνοντας να πάει τον Κορεάτικο ματρακά του σε οριακές διαδρομές; Έχοντας μάλιστα και 3 ακόμα ανθρώπους μέσα , επιβαρρύνοντας ακόμα περισσότερο το μηχανολογικό όριο του οχήματος του; Μήπως τελικά σε αυτούς τους ανθρώπους θα έπρεπε να αφαιρείται η άδεια οδήγησης αλλά και ο περιορισμός τους κατ’ οίκον , σε ημέρες εκδρομών και εξόδων αφού είναι ικανοί για το χειρότερο αυτές τις ημέρες; Βέβαια αν γίνει κάτι τέτοιο μιλάμε για το 70-80% των Ελλήνων οδηγών που θα μείνουν περιορισμένοι.

Ας αφήσουμε όμως τους υποψήφιους Schumacher του Ελληνικού δημόσιο δρόμου και ας πιάσουμε τους υποψήφιους Rossi. Μιλώ για τους «δήθεν» αναβάτες μοτοσυκλετών και μοτοποδηλάτων. Πρόκειται για την άλλη τάξη οδηγών που θεωρούν οτι οι σφήνες σε πηγμένος δρόμους, η παράνομη αντίθετη κίνηση σε μονόδρομους ή πάνω σε πεζοδρόμια καθώς και η παραβίαση ερυθρού σηματοδότη, αποτελεί προνόμιο τους. Ειδικά κάποια δίκυκλα μικρού κυβισμού (παπιά, scooters) που με την δικαιολογία του «παραδίδω κάτι» δεν δίνουν σημασία στον κώδικα και φυσικά ρισκάρουν τόσο την ζωή τους, αλλά μερικές φορές και των υπόλοιπων. Βλέπεις λοιπόν μηχανές να κάνουν διύθηση με 100-120 χλμ/ωρα μέσα στην Κηφισίας ή στην Πατησίων και αναρρωτιέσαι σε ποιό ακριβώς σημείο , θα γίνει ο αναβάτης αυτός , «ήχος και φώς» σε μια πρόσκρουση του. Φαινόμενο αυξητικό ιδιαίτερα τις καλοκαιρινές μέρες που αυξάνονται οι εποχικοί αναβάτες μηχανών.

Εποχικοί κυρίως επειδή όλες τις άλλες εποχές προτιμούν το Ι.Χ. τους. Αυτό βέβαια δεν είναι κακό , αλλά η εν γέννει συμπεριφορά τους και νοοτροπία τους, είτε με Ι.Χ. είτε με δίκυκλο είναι εκείνη που προκαλεί αυτή την εντύπωση.

Επειδή όμως μιλάμε για θεωρία μέχρι στιγμής ας βάλω και μερικά κακώς κείμενα που όλοι βλέπουμε στους δρόμους μας.

Gandalf dr685sm
16/03/2009, 09:43
Ι.Χ. και οδηγοί λοιπόν...

- Άσκοπη αλλαγή λωρίδος ή στροφή σε στενό χωρίς φλάς που θα ανάψει σε σωστό χρόνο και οχι την ίδια ώρα που γυρνάει το τιμόνι.

- Χρήση κινητού. Μουσική , Κλιματισμός και κινητό, είναι ο καλύτερος συνδυασμός για εναν οδηγό να γίνει φονιάς των συνανθρώπων του. Έχω υποσχεθεί στον εαυτό μου, οτι ο επόμενος/η που θα με κλείσει ή θα πάει να με ρίξει επειδή μιλά στο κινητό , θα αγοράσει νέα συσκευή καθώς αυτή που έχει θα την κάνω , βιαίως... ανταλλακτικά. Για να μην μιλήσω για τους ίδιους.

- Παραβίαση σηματοδότη... ΦΥΛΑΚΙΣΤΕ ΤΟΥΣ! Είναι εν γνώσει τους , φονιάδες.

- Κίνηση στην Ε.Ο. ή στην Α.Ο με 80-90 χλμ στην αριστερή λωρίδα... Κυρίες και κύριοι ... η αριστερή λωρίδα είναι ΜΟΝΟ για προσπεράσεις... οχι για να πάτε εκδρομούλες με χαμηλές ταχύτητες. Μόνο όταν όλα είναι πηγμένα είναι , ας πούμε, δικαιολογημένη ή ύπαρξη οχημάτων εν πορεία εκεί. Όπου και πάλι αν είναι εφικτό να κάνεις δεξιά για να περάσει κάποιος που πάει για προσπέραση , τότε απλά το κάνεις... δεν πεισματώνεις σαν το μουλάρι εκεί.

- Καθρέφτες... ειδικά στις κυρίες αυτό που το έχουν κουσούρι να μην τους κοιτάνε στο μεγαλύτερο ποσοστό τους. Οι καθρέφτες λοιπόν είναι το 70% της σωστής οδήγησης.. δεν είναι για διόρθωση makeup , ούτε διακοσμητικοί. Ρυθμίστε τους και χρησιμοποιήστε τους.

- Ψεκαστήρες παρμπρίζ... Λοιπόν θα το κάνω... θα έχω ενα μπουκάλι νερό μαζί μου και ο επόμενος που θα πετάξει τον πίδακα του εν κινήσει και δεν είναι ρυθμισμένος σωστά με αποτέλεσμα να με κάνει μπάνιο.... θα του δώσω την ίδια αίσθηση με το μπουκάλι μου. Το ίδιο ισχύει βέβαια και για τασάκια και αποτσίγαρα. Φωτιά στην φωτιά όπως λένε, μπας και καταλάβουν.

- Ταχύτητες «αγωνιζόμενου»... Δεν είναι κανείς Schumacher , δεν είναι κανείς Rossi... αυτό ισχύει και για τους δύο τύπους οδηγών. Ο δημόσιος δρόμος δεν είναι πίστα και στην επόμενη στροφή ή διαδρομή θα υπάρχει ενα παιδάκι, μια γιαγιά, μια λακκούβνα-κρατήρας, λάδια, ή άσφαλτο γυαλί. Το χρέπι που καβαλάτε ακόμα και αν έχει τα φόντα να πάει σωστά... ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΕΙ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΧΕΡΙΑ.

Το απλό είναι οτι κανείς μέσος οδηγός δεν είναι οδηγός αγώνων. Ακόμα όμως και οι οδηγοί αγώνων , ξέρουν πολύ καλά πως οι δικές τους ικανότητες στον δημόσιο δρόμο δεν φτάνουν για να προφυλάξουν και τους άλλους. Κανείς μέσος οδηγός δεν μπορεί να μαζέψει το όχημα του με πάνω απο 140 χλμ την ώρα... είτε αυτό λέγεται σκασμένο μπροστινό λάστιχο ή καφάσι στην μέση του δρόμου. Κανείς επίσης μέσος οδηγός (κυρίως Ι.Χ.) δεν είναι ικανός να αποφύγει εμπόδιο μέσα στην διαδρομή του ενώ στρίβει. Ή θα πέσει πάνω του ή θα βγεί εκτός δρόμου. Στις μηχανές μπορεί αν ο οδηγός έχει κάνει ενα δύο μαθήματα σε ειδικές σχολές που υπάρχουν να έχει καλύτερες πιθανότητες , αλλά και εδώ ο μέσος όρος δεν θα τα καταφέρει. Υπο κλίση φρενάρισμα στην μηχανή οδηγεί σε σήκωμα και μετά σε εκατοστά του δεύτερου για αντίδραση.

- Σφήνες και διύθηση για μηχανές... Να το πω αλλιώς... όταν πάς με 20-30χλμ την ώρα ανάμεσα με τα αυτοκίνητα , μπορείς να προλάβεις ενα χέρι απο παράθυρο , ενα κλείσιμο απο Ι.Χ. , ή ακόμα και άνοιγμα πόρτας. Αν πας με 60-100χλμ την ώρα... απλά... ήχος και φώς. Στις σφήνες αφήνουμε εαυτόν στην ικανότητα οδήγησης του άλλου οδηγού. Δηλαδή αν θα μας δεί... αν θα φρενάρει... αν θα κάνει χώρο... αν δεν θα περάσει απο πάνω μας. Οι σφήνες είναι πάντα μια οδηγική κίνηση στην μηχανή που θα την φέρει στα όρια αναρτήσεων και ελαστικού. Το περιθώριο αντίδρασης εκεί είναι ελάχιστο, ακόμα και στο φρενάρισμα καθώς μεγιστοποιείται η αδράνεια του μοτέρ υπό ρυθμό στροφών .

- Εξοπλισμός.. σε διάφορα μοτοσυκλετιστικά forum το έχουμε συζητήσει πολλάκις.. Καλό το κράνος (ειδικά αν δεν είναι κιούπι...βλ... κράνος απο διάφορα super market… και έχει και κάποιες προδιαγραφές), αλλά ρε παιδιά... με σορτσάκι, σανδάλι και τιράντα ή καθόλου μπλουζάκι , ποιός μας λέει οτι η άσφαλτος θα μας «λυπηθεί» σε μια περίπτωση πτώσης και τριβής; Ο βαθμός τριβής δεν αλλάζει με γνώμονα τις εποχές. Αντίθετα μάλιστα το καλοκαίρι ενα έγκαυμα σημαίνει τέρμα διακοπές και τέρμα βουτιές στην θάλασσα. Ενα τζινάκι , δετό παπούτσι και ενα καλοκαιρινό μπουφανάκι , μια χαρά χωράνε μέσα στο top case και μας προστατεύει και στον δρόμο. Προτιμώ να με βλέπουν σαν διαστημάνθρωπο , παρά σαν κακομοίρη με γάζες και εγκαύματα με νερό σε ιάση.

- Ταχύτητα και οδηγοί. Αποδεδειγμένα οι μηχανές πιάνουν πολύ πιο γρήγορα την τελική τους ταχύτητα. Ειδικότερα αν μιλάμε για κάποιο SS τα 200+ είναι στο κοντέρ μέσα στα 10 δεύτερα... τα πρώτα 100 είναι μάλιστα στα 3-4 δεύτερα!!!Δηλαδή μετράω ώς το 4 και έχω 100χλμ στο κοντέρ. Μπορεί κάποιος να μου πεί πως θα αντιδράσει σε κάτι που θα πεταχτεί μπροστά του σε αυτή την κίνηση όταν ο μέσος όρος αντίδρασης είναι 2-3 δεύτερα; Βλέπουμε πιτσιρικάδες κυρίως με άγνοια μηχανολογικών και κινδύνου να μπαίνουν σε τέτοια διαδικασία αύξησης ταχύτητας χωρίς καν να έχουν ιδέα πως θα μεταχειριστούν μια μεταλλική βολίδα σε δύο τροχούς που σε τέτοια κατάσταση θα ζυγίζει κοντά στους 50 τόνους εν αδράνεια; Μήπως θα ήταν καλό να έχουμε το μυαλό μας στο κεφάλι και οχι στο δεξί grip;

- Συνεπιβάτες/συν-αναβάτες... Έχοντας στο όχημα μας, 1-3 ψυχές ακόμα , ο βαθμός υπευθυνότητας αυξάνει. Ακόμα δηλαδή και αν είμαστε έτοιμοι να ρισκάρουμε το τομάρι μας, γιατί είμαστε ανεγκέφαλοι , θα πρέπει να γνωρίζουμε οτι οι άνθρωποι που είναι μαζί μας, στηρίζονται πάνω μας για να πα΄νε και να έρθουν σώοι. Έχουν οικογένειες που τους περιμένουν και θα ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ για ότι τους συμβεί απο δική μας κακοδιαχείριση του οχήματος μας. Εκτός αυτούς καλό είναι να ξέρουμε οτι μηχανολογικά το όχημα , συμπεριφέρεται τελείως διαφορετικά όταν έχει επιπλέον βάρος απο τα παραπάνω άτομα και σίγουρα θέλει ιδιαίτερο τρόπο μεταχείρισης σε σύγκριση με το να είμαστε μόνοι μας. Δεν μας φταίνε σε τίποτα κοινώς αν εμείς είμαστε αυνάνες και κάνουμε του κεφαλιού μας στον δρόμο.

Σίγουρα το κείμενο είναι μεγάλο... σίγουρα κάποιοι θα πουν οτι μας τα έχουν ξαναπεί αυτά... εγώ εκείνο που θα πω, είναι πόσοι απο εμάς πραγματικά τα έχουν κάνει βίωμα και τα έχουν περάσει στην οδήγηση τους; Ας τα έχουμε στην άκρη του μυαλού μας, για να είμαστε καλά και στις διακοπές μας , αλλά και στην καθημερινότητα μας , μετά.

Gandalf

danaos75
16/03/2009, 10:01
μαγε +10000000000000
σε ότι λες έλεος πια λίγη υπευθυνότητα χρειάζεται όταν το πιάνεις το μαμημενο το τιμόνι (στρογγυλο η μή), και καθαρό μυαλό.

Χθες στην Α.Ο. 2 ιδιες περιπτώσεις με οδηγους που μιλούσαν στο κινητό στην μεσαια λωρίδα και πηγαιναν με 70, και τα κορναρισματα να πεφτουν βροχη απο την ουρα πισω τους μεχρι να προσπερασουν αλλα χαμπάρι αυτοί.

εννοείτε πως αυτό δεν είναι το πιο επκύνδυνο αλλα σε εμενα είναι πολυ συχνο φαινομενο και τρομερα εκνευριστικό :mad: :mad:

Όλα τα λεφτα το μπουκαλακι με το νερο και τα τσιγαρα, στο ευχομαι να το κανεις καποια στιγμή :lol: :lol:

Dimos35
16/03/2009, 10:18
Ωραία και σωστά όλα αυτά που γράφεις φίλε μου ....αλλά,

υπάρχει ένα μεγάλο αλλά.

Το πρόβλημα δεν είναι να επισημάνεις όλα αυτά τα στραβά (που καλά κάνεις και τα επισημαίνεις, δε το συζητάω αυτό), αλλά να πείσεις ότι απευθύνονται σε αυτόν που τα διαβάζει.

Όλοι μας τώρα σκεφτόμαστε "καλά τα γράφει ο μάγος, μακάρι να τα εφαρμόσουνε ΟΙ ΑΛΛΟΙ"
:wave2: :wave2: :wave2:

alexxxcbr
16/03/2009, 10:21
Δεν υπάρχει σωτηρία:confused:

Maira
16/03/2009, 10:31
Σε όλα αυτά, νομίζω πως θα πρέπει να προσθέσουμε και τον κλασσικό οδηγό (Ι.Χ. ή μοτοσυκλέτας) ο οποίος οδηγάει με πολύ αργές ταχύτητες, από φόβο, λόγω ηλικίας ή λόγω ανικανότητας, με αποτέλεσμα να καθυστερεί πολύ τους επερχόμενους οδηγούς. Συνήθως αυτοί οι οδηγοί δεν μπορούν να παρακολουθήσουν τα υπόλοιπα οχήματα, αφού γι' αυτούς κινούνται πολύ γρήγορα, με αποτέλεσμα να προκαλούν ατυχήματα λόγω έλλειψης αντανακλαστικών στην ουσία.


Ένας δάσκαλος οδήγησης είχε πει κάποτε......... το τιμόνι δεν είναι για όλους!!!

Δεν φτάνει η οδηγική παιδεία κάποιες φορές αν ο άλλος δεν έχει την ικανότητα! Έχω μια φίλη που οδηγεί πολλά χρόνια. Περισσότερα από μένα. Δεν μπαίνω στο αμάξι της!!!

Ας κάνουμε λοιπόν ο καθένας ότι μπορεί για τον εαυτό του και ίσως αν πούμε και μια κουβέντα στον διπλανό μς να φτιάξει μια μέρα αυτός ο τρόπος!!!!

:wave2:

danaos75
16/03/2009, 10:35
Φιλε Δημο δεν συμφωνω μαζι σου. Μακάρι να τα εφαρμόσουμε ΟΛΟΙ αυτά που λέει ο Gandalf. Αν κρίνω απο τον εαυτό μου, μπορεί να κατακρίνω όλες αυτές τις συμπεριφορες στον δρόμο ΑΛΛΑ έχω πιασει πολλες φορες τον εαυτό μου να ξεχνιεμαι και να κανω πραγματα επικίνδυνα για εμενα και για τους άλλους. Τουλαχιστον όσον αφορα εμενα συνηθως μιλαω για περιπτώσεις που έχω αφαιρεθει σε σκεψεις την ώρα που οδηγάω , πραγμα ΑΚΡΩΣ επικύνδυνο, μιας και σαν συνέπεια, έχω περάσει ΣΤΟΠ με την μηχανη ελεγχοντας απο την λάθος κατευθυνση σε μονοδρομο :eyepop: , έχω δει κοκκινο τελευταία στιγμή και έχω φρεναρει στην μεση διασταυρωσης με τους πεζους στην διαβαση να με κοιτουν με αγριες διαθεσεις (και καλα εκαναν). Γιαυτό και πιο πάνω αναφέρω οτι η οδηγηση πρεπει παντα να γινεται με καθαρο μυαλό.
Πάνω απ'όλα για εμένα.

Dimos35
16/03/2009, 10:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από danaos75
Φιλε Δημο δεν συμφωνω μαζι σου. Μακάρι να τα εφαρμόσουμε ΟΛΟΙ αυτά που λέει ο Gandalf. Αν κρίνω απο τον εαυτό μου, μπορεί να κατακρίνω όλες αυτές τις συμπεριφορες στον δρόμο ΑΛΛΑ έχω πιασει πολλες φορες τον εαυτό μου να ξεχνιεμαι και να κανω πραγματα επικίνδυνα για εμενα και για τους άλλους. Τουλαχιστον όσον αφορα εμενα συνηθως μιλαω για περιπτώσεις που έχω αφαιρεθει σε σκεψεις την ώρα που οδηγάω , πραγμα ΑΚΡΩΣ επικύνδυνο, μιας και σαν συνέπεια, έχω περάσει ΣΤΟΠ με την μηχανη ελεγχοντας απο την λάθος κατευθυνση σε μονοδρομο :eyepop: , έχω δει κοκκινο τελευταία στιγμή και έχω φρεναρει στην μεση διασταυρωσης με τους πεζους στην διαβαση να με κοιτουν με αγριες διαθεσεις (και καλα εκαναν). Γιαυτό και πιο πάνω αναφέρω οτι η οδηγηση πρεπει παντα να γινεται με καθαρο μυαλό.
Πάνω απ'όλα για εμένα.

Τότε χαίρομαι που πέφτω έξω, που υπάρχουν κάποιοι που διαβάζοντας το κείμενο αυτό θα προσπαθήσουν να αλλάξουν τις οδηγικές τους συνήθειες. :beer: :beer:

(Μιλάω πολύ ειλικρινά και χωρίς καμία δόση ειρωνίας)

VanDiemen
17/03/2009, 06:43
Όλα πολύ σωστά και συγχαρητήρια για το κείμενο, που είναι τουλάχιστον ενθαρρυντικό, πως υπάρχει ακόμη ελπίδα.
Από 'κει και πέρα όμως, σωτηρία με συστάσεις, παρακλήσεις, απόπειρες να ενεργοποιήσουμε το φιλότιμο των συμπολιτών μας, διαφημίσεις, κ.λπ. δεν υπάρχει! Στην Ελλάδα, ο Έλληνας καταλαβαίνει μόνο ένα πράγμα! Αν τον χτυπήσεις στην τσέπη, εκεί θα δούμε πως σε χρόνο dt θα γίνουμε Ελβετία! Βέβαια κι αυτός ο τρόπος επιχειρήθηκε εν μέρει στο παρελθόν αλλά με όλα τα media να έχουν κηρύξει ιερό πόλεμο εναντίον αυτών που αποπειράθηκαν να βάλουν μια τάξη. Είναι μάστιγα οι δημοσιογράφοι σ'αυτόν τον τόπο.

blueangel
17/03/2009, 06:47
[i]Είναι μάστιγα οι δημοσιογράφοι σ'αυτόν τον τόπο. [/B]

Σε όλα τα επαγγέλματα υπάρχουν οι μαλάκες φίλε μου και αυτοί που δεν το τιμούν δυστυχώς και το συγκεκριμένο είναι ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ δεν είναι επάγγελμα απλά...Από κει και πέρα εντάξει μην τους παίρνουμε σβάρνα και όλους:winka: :wave2:

Tpap
17/03/2009, 06:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από Maira
Ένας δάσκαλος οδήγησης Με είχε πει κάποτε......... το τιμόνι δεν είναι για όλους!!!

Μήπως αντί να βιαστούμε να χαρακτηρίσουμε τον άνθρωπο μισογύνη, να σταθούμε λίγο να δούμε αν είχε δίκιο όταν σου το έλεγε και ΓΙΑ ποιόν το έλεγε...;

:bigcry: :rotflmao:

VanDiemen
18/03/2009, 05:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από blueangel
Σε όλα τα επαγγέλματα υπάρχουν οι μαλάκες φίλε μου και αυτοί που δεν το τιμούν δυστυχώς και το συγκεκριμένο είναι ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ δεν είναι επάγγελμα απλά...Από κει και πέρα εντάξει μην τους παίρνουμε σβάρνα και όλους:winka: :wave2:

Για το συγκεκριμένο ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ, ο χαρακτηρισμός "λειτούργημα" ακούγεται ΑΝΕΚΔΟΤΟ!
"Μαλάκες" υπάρχουν σε όλα τα επαγγέλματα, σωστά! Στο συγκεκριμένο όμως, ο χαρακτηρισμός είναι συνώνυμος με την ιδιότητα, κρίνοντας απ' αυτούς που επιπλέουν.

thePrince
08/04/2009, 20:06
Δράττομαι της ευκαιρίας και, με αφορμή μια σημερινή «εμπειρία», θα προσπαθήσω να συνεισφέρω στον προβληματισμό — συμπεράσματα δεν θα βγάλουμε, αποφάσεις δεν θα πάρουμε αλλά δεν πειράζει, ο προβληματισμός είναι χρήσιμος από μόνος του.

Ξακράνωτο παλικαράκι με σκούτερ της περασμένης δεκαετίας παραβιάζει το STOP μπροστά μου (δεν ανησυχώ, έχω καταλάβει τι πρόκειται να κάνει πριν ακόμα το αποφασίσει και ο ίδιος… ) και συνεχίζει στο ρεύμα κυκλοφορίας μας -που θα είχε 2 λωρίδες αν δεν υπήρχαν παράνομα παρκαρισμένα- προσπερνώντας από δεξιά αστικό λεωφορείο που προπορεύεται.
Την χαρούμενη πορεία του δυστυχώς (ή ευτυχώς, εξαρτάται από την οπτική γωνία) έρχεται να διακόψει αυτοκίνητο που -προφανώς αόρατο μπροστά από το λεωφορείο- έχει βγάλει φλας και «κόβει» δεξιά να παρκάρει ή να διπλοπαρκάρει — δεν έδωσα σημασία.
Ο χαρωπός δικυκλιστής «φίλος» μας ξαφνικά προσγειώνεται στον κόσμο μας αλλά (ευτυχώς) την γλυτώνει -με ένα βουνό τύχη είν' η αλήθεια!- όρθιος, έχοντας μάλλον ξηλώσει μέρος του προφυλακτήρα του ΙΧ, και σταματάει λίγα μέτρα παρακάτω για να ζητήσει τα ρέστα! Εγώ την κάνω (κακώς) γιατί δεν έχω όρεξη να βγάλω αυτόν τον ανθρωπάκο από την νιρβάνα του -σε 2 λεπτά της ώρας έχει κάνει τόσες παραβάσεις όσες δεν κάνουν άλλοι όλο το μήνα- και εξακολουθεί να πιστεύει πως έχει δίκιο! Όταν γύρισα σπίτι μετάνιωσα βέβαια — έπρεπε να μείνω να συμπαρασταθώ στον οδηγό του ΙΧ αλλά πλέον ήταν αργά.

Το ερώτημα είναι το εξής: πως φτάσαμε στην κατάσταση αυτή; Να νομίζει ο κάθε τυχάρπαστος ανεκπαίδευτος «αλεξιπτωτιστής» μηχανόβιος πως οι δρόμοι (και όλο το δίκιο του κόσμου) του ανήκουν; Τι θα κάνουμε με δαύτους;

mats8282
08/04/2009, 20:27
Εμεις δεν μπορουμε να κανουμε τιποτα περα του να μιλησουμε επ'αυτου σε γνωστους/συγγενεις/φιλους που εχουμε διαπιστωσει οτι ειναι επικινδυνοι ειτε οδηγουν μηχανη ειτε αυτοκινητο.Και παλι δεν θα εχει κανα φοβερο αποτελεσμα αλλα τι να κανουμε...

Ο μονος τροπος ειναι η εκπαιδευση.Πριν σου δωσουν το δικαιωμα να οδηγεις μηχανοκινητο οχημα να ξερεις 5-10 πραγματα και οχι τις βλακειες που σου μαθαινουν.Φυσικα πρεπει να εξαλειφθει και η διαφθορα και τα ταχυδρομικα διπλωματα...

Και διαφορα τετοια φαιδρα :rolleyes: