PDA

View Full Version : Μετατρέψτε το Enduro σας σε Supermono



SeNNinhA
19/03/2009, 07:58
Για όσους έχουν ενα εντουράκι 450cc και θέλουν να το μετατρέψουν σε SUPERMONO η Ισπανική BeON έχει την λύση. Εαν έχετε να διαθέσετε 4.200 ευρώ, έχει ήδη έτοιμα κιτάκια για Kawasaki KXF 450, KTM SXF 450, Yamaha YZF 450, Honda CRF 450 and Suzuki RMZ 450 ή για όσους δεν έχουν εντουράκι, έχει έτοιμα τροποποιημένα ΚΤΜ για αγορά.

Το κιτάκι περιλαμβάνει:
- 43mm USD Marzocchi πηρούνι με διαδρομή 120mm
- σταυρό-τιμονόπλακα
- τροποποιημένο MX αμορτισέρ
- clip-ons και μαρσπιέ
- 120/70-17 3.5″ εμπρός ζάντα
- 155/60-17 4.5″ πίσω ζάντα
- Dunlop slicks
- Brembo ακτινική τρόμπα and δαγκάνες εμπρός
- 320mm Sunstar εμπρός δίσκο
- Αλυσίδα και γρανάζια
- πλήρες σετ πλαστικών
- ψηφιακά όργανα


ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ :) :) :) :)


Να και το βιντεάκι με την μετατροπή....

http://videos.motociclismo.es/video/iLyROoafYtdy.html


158694

SeNNinhA
19/03/2009, 07:59
.


158695

SeNNinhA
19/03/2009, 08:02
..


158696

SeNNinhA
19/03/2009, 08:05
KTM


158697

SeNNinhA
19/03/2009, 08:05
KAWASAKI


158698

SeNNinhA
19/03/2009, 08:06
YAMAHA


158699

SeNNinhA
19/03/2009, 08:06
SUZUKI


158700

SeNNinhA
19/03/2009, 08:07
HONDA


158701

SeNNinhA
19/03/2009, 08:08
...


158704

SeNNinhA
19/03/2009, 08:08
..


158703

makis206
19/03/2009, 08:31
Μια χαρά ρεπλικάκια τα κάνει, να μαζευόμαστε περισσότεροι στρητάδες σιγά σιγά !:evil:



:lol: :beer: :lol:

the who
19/03/2009, 08:32
Πολυ ομορφα ολα τους.Το κοστος βεβαια ειναι πολυ πανω.

SeNNinhA
19/03/2009, 08:33
Έξω οι αγώνες σε αυτή την κατηγορία είναι πολύ διαδεδομένοι γι αυτό και οι μετατροπές.

sapila racing
19/03/2009, 09:00
Ωραία ιδέα, αλλά αν δεν κάνω λάθος το κόλπο το ξεκινησαν οι Αμερικάνοι.

Εχω δεί απο περυσι αντίστοιχα μοντέλα με μοτερ CRF, κλπ.

Στην φωτό πάντως φαίνεται καθαρά οτι είναι λίγο ψηλό. Ο αναβάτης αυτός δεν φτάνει με τίποτα να πατήσει, θέλει να εχει κι ενα σκαμπουδάκι να τον περιμένει στα πιτς :rotflmao:


158713

nikos force
19/03/2009, 13:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
Έξω οι αγώνες σε αυτή την κατηγορία είναι πολύ διαδεδομένοι γι αυτό και οι μετατροπές. o ronald sands το ξεκινησε ... που με καποιο καλο ποσο σε βγαζει και απο τον κοπο να αγορασεις μηχανακι ...στο αγοραζει αυτο και αυτος και στο στελνει πακετο

dodos 900
19/03/2009, 13:45
Ωραία είναι!
Έχω την απορία,πόσα περίπου θα ζήταγε ο μάστορας για να τα περάσει πάνω όλα αυτά;

nikos force
20/03/2009, 04:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από dodos 900
Ωραία είναι!
Έχω την απορία,πόσα περίπου θα ζήταγε ο μάστορας για να τα περάσει πάνω όλα αυτά; αν ο μαστορας ειναι ψιλοτσοπανης ...ισως να σου εκανε και μαλακια ...και το θεμα ειναι οτι ξεχωριστα ολα αυτα βγαινουν αρκετα παραπανω χωρις να υπολογισεις το κοστος της δουλειας

OldMan
20/03/2009, 05:44
Το να κρατάς το ΜΧ ψαλίδι (μαζί με "χωμάτινα" αλυσιδογράναζα) σε SUPERMONO ίσως να μην είναι και πολύ καλή ιδέα...:winka:

makis206
20/03/2009, 05:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Το να κρατάς το ΜΧ ψαλίδι (μαζί με "χωμάτινα" αλυσιδογράναζα) σε SUPERMONO ίσως να μην είναι και πολύ καλή ιδέα...:winka:

Στο κιτ συμπεριλαμβάνονται και τα αλυσιδογράναζα όμως ! (κάτι ετοιμάζει αυτός και τώρα θα το σκάσει..):D

SeNNinhA
20/03/2009, 05:53
To ΜΧ ψαλίδι που είναι το κακό να το κρατήσεις? Μακρύ μακρύ είναι, μια χαρά ακούγεται. Λές ότι θα έχει ελαστικότητες υπερβολικές για χρήση πίστας? Δεν το πολυπιστεύω μιας και είναι αρκετά ενισχυμένο και μιας και οι καταπονήσεις που δέχεται σε ένα άλμα υπερβαίνουν αυτές που δέχεται σε μια στροφή σε άσφαλτο.

Όσον αφορά αλυσιδογράναζα όπως είδα στο κιτάκι τα αλλάζουν.

Αντίστοιχα θα μπορούσες να πεις και για το πλαίσιο. Μην ξεχνάς όμως ότι η ιπποδύναμη είναι η ίδια.

OldMan
20/03/2009, 06:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Στο κιτ συμπεριλαμβάνονται και τα αλυσιδογράναζα όμως !
Σωστός ...!!!

(ήθελα να πω για τον πίσω δίσκο..) :blush:



Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
κάτι ετοιμάζει αυτός και τώρα θα το σκάσει..:D
Δεν πας καλά που θα αρχίσουμε Παρασκευή μεσημέρι τα περί "μη αναρτώμενης μάζας και επίπτωσής της στην μεταβολή της κινητικής κατάστασης σε μοτό με αυξημένη αναρτώμενη αδρανειακή μάζα" ή τα άλλα πρόστυχα "σχέσεις μήκους μεταξονίου και δνάμεων ανάδρασης εφαρμοσμένων στον κώλ@ του αναβάτη...) :wave2:

OldMan
20/03/2009, 06:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
To ΜΧ ψαλίδι που είναι το κακό να το κρατήσεις? Μακρύ μακρύ είναι, μια χαρά ακούγεται. Λές ότι θα έχει ελαστικότητες υπερβολικές για χρήση πίστας? Δεν το πολυπιστεύω μιας και είναι αρκετά ενισχυμένο και μιας και οι καταπονήσεις που δέχεται σε ένα άλμα υπερβαίνουν αυτές που δέχεται σε μια στροφή σε άσφαλτο.

Αντίστοιχα θα μπορούσες να πεις και για το πλαίσιο. Μην ξεχνάς όμως ότι η ιπποδύναμη είναι η ίδια.
Φιρί φιρί το πάτε ...:lol:

Οι δυνάμεις επιβράδυνσεις ΔΕΝ είναι ίδιες (ούτε σαν μέτρο, ούτε σαν ρυθμός μεταβολής, ούτε σαν συνισταμένες εφαρμογής) στην πίστα και στο χώμα ...

Το αυτόν και για την μέγιστη ταχύτητα καθώς και για τις πλευρικές δυνάμεις ...!! :beer:

nikos force
20/03/2009, 06:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Σωστός ...!!!

(ήθελα να πω για τον πίσω δίσκο..) :blush:



Δεν πας καλά που θα αρχίσουμε Παρασκευή μεσημέρι τα περί "μη αναρτώμενης μάζας και επίπτωσής της στην μεταβολή της κινητικής κατάστασης σε μοτό με αυξημένη αναρτώμενη αδρανειακή μάζα" ή τα άλλα πρόστυχα "σχέσεις μήκους μεταξονίου και δνάμεων ανάδρασης εφαρμοσμένων στον κώλ@ του αναβάτη...) :wave2: http://www.rolandsands.com/FAQs.html

συμφωνα με τον sands τα γεωμετρικα χαρακτηριστικα μεταβάλλονται και ερχονατι στα επιπεδα ενος 250gp :rolleyes:

sapila racing
20/03/2009, 06:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos force
http://www.rolandsands.com/FAQs.html

συμφωνα με τον sands τα γεωμετρικα χαρακτηριστικα μεταβάλλονται και ερχονατι στα επιπεδα ενος 250gp :rolleyes:

Aλλο πράγμα η κατασκευή του Sands, σίγουρα πιο μελετημένη.

Αυτό εδω ειναι και ψηλό το ατιμο και το μόνο που εχει αλλάξει σε σχεση με την γεωμετρία φαίνεται να είναι οι τροχοί.

SeNNinhA
20/03/2009, 06:27
Και άλλο κόστος όμως...

SeNNinhA
20/03/2009, 06:28
Εαν εξαπλωθεί όμως και έχει πέραση και το γουστάρει το πράγμα ο κόσμος, θα βγάλουν και έτοιμα Supermono οι ίδιες οι εταιρίες όπως έγινε και με Motard.

OldMan
20/03/2009, 06:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos force
http://www.rolandsands.com/FAQs.html
συμφωνα με τον sands τα γεωμετρικα χαρακτηριστικα μεταβάλλονται και ερχονατι στα επιπεδα ενος 250gp :rolleyes:
Στο 4. την δεύτερη πρόταση του Shwantz την διάβασες καλά ?? :winka:

OldMan
20/03/2009, 06:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
Και άλλο κόστος όμως...
Απόλυτα σωστό ...!!! :beer:

(δεν προσπαθώ να βγάλω τους ανθρώπους άσχετους ή απατεώνες - αντίθετα το κοστολόγιό τους φαίνεται πολύ λογικό - αλλά με κανένα χιλιάρικο παραπάνω τα μηχανάκια θα είχαν όντως στήσιμο GP ...)

sapila racing
20/03/2009, 06:36
Υπάρχει κι αυτό που είναι πιο φτηνό απο του Sands, δεν πουλαει μούρη κλπ, είναι Ευρωπαικό κι εχει τρέξει και σε αγώνες.
Mε μοτερ Yamaha 450.

Η Tigcraft εφτιαχνε το Supermono της MuZ οταν υπήρχε Ευρωπαικό πρωτάθλημα SOS :winka:

Tωρα για το αν θα επικρατήσουν, πολύ αμφιβάλλω. Τότε που ηταν ζεστό το πράγμα, βούλιαξε παταγωδώς...

Και στην Ελλάδα ειχαν φιταχτεί μερικά καλα, με την πρροπτική οτι θα γινόταν πρωτάθλημα :sick:


158763

nikos force
20/03/2009, 06:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Στο 4. την δεύτερη πρόταση του Shwantz την διάβασες καλά ?? :winka: ναι... απλα δεν καταλαβαινω γιατι μου το τονιζεις ?

OldMan
20/03/2009, 06:44
Θα ήθελα να δηλώσω σαφώς και κατηγορηματικά ότι οι οποιεσδήποτε προηγούμενες "αντιδράσεις" μου σχετικά με αυτά (ή παρόμοια) projects οφείλονται αποκλειστικά και μόνο στην (οδυνηρή πλέον) συνειδητοποίηση του γεγονότος ότι - λόγω ηλικίας - δεν μπορώ να "κουβαριαστώ" πάνω σε τέτοιο μηχανάκι για περισσότερο από 5 min, συνεπικουρούμενου και του γεγονότος ότι η "κουλαμάρα" αυξάνει με γεωμετρική πρόοδο ... :(








Κοινώς, σας ζηλεύω ασύστολα ρε τσογλάνια ...!!! :smokin:

nikos force
20/03/2009, 06:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Θ δεν μπορώ να "κουβαριαστώ" πάνω σε τέτοιο μηχανάκι για περισσότερο από 5 min, γιατι εμεις νομιζεις μπορουμε ...αΧΧαχΧΑΧαχΑΧχαχΑΧαχ

devil's animal
20/03/2009, 06:52
πολυ ομορφα σαν συλληψη ειναι!!
:beer: :beer: :beer:


αν ειναι στημενα και σωστα, πρεπει να ειναι το απολυτο fun bike και φονεας γιγαντων σε κλειστα κομματια!
:beer: :beer: :beer:

LOUKILOUK
20/03/2009, 12:23
Αν μια εταιρια τα εβγαζε στην παραγωγη ποια θα ηταν μια νορμαλ τιμη ?γυρω στα 6-7 χιλιαρικα ή παραπανω? θα ηταν οτι επρεπε για εισαγωγη στην πιστα και τρελο κεφι :evil:
παντως οντως καπως ετσι ξεκινησαν και τα μοταρντ...αλλα εχουν και πολυ λιγοτερες αλλαγες!

nikos force
20/03/2009, 13:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από LOUKILOUK
Αν μια εταιρια τα εβγαζε στην παραγωγη ποια θα ηταν μια νορμαλ τιμη ?γυρω στα 6-7 χιλιαρικα ή παραπανω? θα ηταν οτι επρεπε για εισαγωγη στην πιστα και τρελο κεφι :evil:
παντως οντως καπως ετσι ξεκινησαν και τα μοταρντ...αλλα εχουν και πολυ λιγοτερες αλλαγες! αν αναλογιστεις οτι ενα ΜΧ κανει κοντα στα 7000-8000 και η αντίστοιχή εκδοση σε μοταρ ειναι τουλαχιστον 1000 ευρω πανω ... καταληγεις στο τοι κατι τετοιο θα ειναι τουλαχιστον στην τιμη εκδοσης του μοταρ και ισως παραπανω ...αν και δεν νομιζω καποια εταιρια να θυσιαζε την φημη της δηθεν αξιοπιστιας του εκαστοτε μοτερ κανοντας μια τετοια κινηση ... δλδ τα ΚΤΜ πολεμαν με νυχια και με δοντια να ξεφτγουν απο τη ρετσινια του ''σπασιματος'' εδω και χρονια ... αυτη τη στιγμη με το μοτερ στα 50 αλογα και με τελειως διαφορετικη χρηση τα καταφερνει οριακα να κρατησει καλο ονομα ... τωρα ανεβασμενα στα 60-65 αλογα και με το μοτερακι να βαραει κοφτες σε μεγαλη πιστα , θα κανει μπαν αρκετα γρηγορα , πραγμα που θα πληττει το ονομα της καθε εταιριας...

Vstrommer71
20/03/2009, 20:12
Εχετε πεσει λιγο εξω για τις εκτιμησεις σας για τους μαρκετιστες της ΚΤΜ,οι οποιοι μυριζονται νεες κατηγοριες στην αγορα πολυ-πολυ γρηγορα!
(Φωτοσοπια μεν,αλλα ετοιμαζεται το τερατακι 690+ το οποιο ετοιμαζεται για χοντρες πλακες σε μεγαλυτερα μηχανακια!):smokin:


158822

notakos600
21/03/2009, 02:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από Vstrommer71
Εχετε πεσει λιγο εξω για τις εκτιμησεις σας για τους μαρκετιστες της ΚΤΜ,οι οποιοι μυριζονται νεες κατηγοριες στην αγορα πολυ-πολυ γρηγορα!
(Φωτοσοπια μεν,αλλα ετοιμαζεται το τερατακι 690+ το οποιο ετοιμαζεται για χοντρες πλακες σε μεγαλυτερα μηχανακια!):smokin:

.

nikos force
21/03/2009, 07:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από Vstrommer71
Εχετε πεσει λιγο εξω για τις εκτιμησεις σας για τους μαρκετιστες της ΚΤΜ,οι οποιοι μυριζονται νεες κατηγοριες στην αγορα πολυ-πολυ γρηγορα!
(Φωτοσοπια μεν,αλλα ετοιμαζεται το τερατακι 690+ το οποιο ετοιμαζεται για χοντρες πλακες σε μεγαλυτερα μηχανακια!):smokin: ως προς τι εχουμε πεσει εξω :hypnotize

...

Vstrommer71
21/03/2009, 10:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos force
ως προς τι εχουμε πεσει εξω :hypnotize

...
Οτι δεν θα βγαλει supermono η ΚΤΜ με τον φοβο της αξιοπιστιας,το βρισκω μαλλον απλοϊκο
Λενε παντως οτι θα ειναι -υπερκυβισμενο- μοτερ 690,οποτε μια 80αρα αλογακια(για 150- κιλα) θα ειναι εγγυηση διασκεδασης σε οσους αρεσκονται να γυρνανε στα trackdays
(Εμεις ειμαστε με την τρελλα που παει στα βουνα :smokin: )

nikos force
23/03/2009, 04:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από Vstrommer71
Οτι δεν θα βγαλει supermono η ΚΤΜ με τον φοβο της αξιοπιστιας,το βρισκω μαλλον απλοϊκο
Λενε παντως οτι θα ειναι -υπερκυβισμενο- μοτερ 690,οποτε μια 80αρα αλογακια(για 150- κιλα) θα ειναι εγγυηση διασκεδασης σε οσους αρεσκονται να γυρνανε στα trackdays
(Εμεις ειμαστε με την τρελλα που παει στα βουνα :smokin: ) αλλο μοτερ το 690 αλλα μοτερ τα 450 ... τα 450 εχουν θεμα αξιοπιστιας ειδικα για τετοια χρηση ...:winka: