View Full Version : κλείνει το περιοδικό "ΜΟΤΟ" ???
nassosxlvbros
21/03/2009, 04:43
24 February 2009
Απλήρωτοι για 3 μήνες στη Mototech ΑΕ - Aπολύσεις στις Αττικές Εκδόσεις
Απλήρωτοι εδώ και μήνες είναι οι περίπου 120 εργαζόμενοι –συντάκτες, γραφίστες, υπάλληλοι γραφείου, πωλητές κ.α. - στην Mototech AE. Σύμφωνα με καταγγελίες εργαζομένων της εταιρείας, τα χρωστούμενα στους περισσότερους ξεπερνούν τις 4.000 ευρώ, καθώς παραμένουν απλήρωτοι από το Δεκέμβριο –κάποιοι έχουν να λαμβάνουν ακόμα και από τον Οκτώβριο-ενώ η εταιρεία δεν έχει καταβάλει ούτε καν το δώρο Χριστουγέννων. Τόσους μήνες οι εργαζόμενοι προσπαθούν να τα βγάλουν πέρα με «έναντι» και υποσχέσεις που αποδεικνύονται ψεύτικες, καθώς οι οφειλές της εταιρείας απέναντί τους διαρκώς μεγαλώνουν.
Οι εργαζόμενοι στα μέση Φλεβάρη ήταν αποφασισμένοι να προχωρήσουν ακόμα και σε επίσχεση εργασίας, αλλά τελικά έδωσαν λίγο χρόνο ακόμα στον εργοδότη. Το βασικό σενάριο για το μέλλον της Mototech είναι αυτό της πώλησής της μαζί με τους τίτλους των πέντε περιοδικών που εκδίδει [Moto, Drive, Autocar (ένθετο στην Ελευθεροτυπία), Super Autocar και Burn Out]. Πρόσφατα έχουν υπάρξει επαφές με την ΙΜΑΚΟ, αλλά και τις Αττικές Εκδόσεις. Ωστόσο δεν υπάρχει κάποια ουσιαστική εξέλιξη, ενώ το μέλλον των εργαζόμενων είναι αβέβαιο, με τη «λύση» του «λουκέτου» να παραμένει πιθανή.
Η εταιρεία προσπαθεί να πείσει τους εργαζόμενους να «συστρατευθούν» στην «επιχείρηση-πώληση» της Mototech, και για αυτό να μην παρακωλύσουν την έκδοση των τίτλων της εταιρείας. Ωστόσο η υπομονή των εργαζομένων δείχνει να εξαντλείται. Σε πρόσφατη γενική συνέλευσή τους, αποφάσισαν να διεκδικήσουν τα δεδουλευμένα τους με πιο αποφασιστικό τρόπο. Αξίζει πάντως να σημειωθεί ότι και σε αυτή την εταιρεία (όπως και στην εταιρεία Περιοδικός Τύπος ΑΕ), οι εργαζόμενοι όλων των ειδικοτήτων προχώρησαν σε συλλογικές διαδικασίες για πρώτη φορά. Οι συνδικαλιστικές ενώσεις δυστυχώς δεν έχουν πάρει χαμπάρι το παραμικρό.
Το ΠΑΡΑΤΥΠΩΣ προτείνει στο ΔΣ της ΕΣΠΗΤ να παρέμβει άμεσα στην Mototech, αν χρειαστεί ακόμα και με συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από τα γραφεία της εταιρείας, απαιτώντας από την εργοδοσία να καταβάλει το χρωστούμενα και να διασφαλιστούν όλες οι θέσεις εργασίας και τα εργασιακά δικαιώματα των εργαζομένων, με σαφή και κατηγορηματικό τρόπο για την περίπτωση πώλησης της εταιρείας σε άλλον εκδότη. Καλεί δε τους εργαζόμενους της εταιρείας να απευθυνθούν στα σωματεία τους (συντάκτες και διορθωτές στην ΕΣΠΗΤ, διοικητικοί και υπάλληλοι γραφείου στην ΕΠΠΗΤ, γραφίστες σε ΕΤΗΠΤΑ ή Ένωση Λιθογράφων) και να απαιτήσουν τη στήριξή τους σε όποιες ενέργειες ή αγωνιστικές κινητοποιήσεις οι ίδιοι επιλέξουν να προβούν.
και το σχετικό λινκ:
http://paratypos.blogspot.com/2009/02/3-mototech.html
:( άρχισαν τα όργανααααα....:(
.......αλυσιδωτη αντιδραση...... :sick:
ακομα δεν ειδαμε τιποτα λοιπον... :rolleyes:
nassosxlvbros
21/03/2009, 05:02
Το πιθανότερο είναι να μην έχουμε καταλάβει ΠΟΣΟ (ακόμα πιο) σοβαρά είναι τα πράγματα ....ψεύτης να βγω αλλά προβλέπω πείνες τρελές....:(
notakos600
21/03/2009, 05:09
Κι αν λάβουμε υπόψη μας πως εδώ και καιρό πολλά επώνυμα και ακριβά περιοδικά κατάντησαν ένθετα στις κυρικάτικες εφημερίδες, τότε καταλαβαίνουμε που πάει η δουλειά.
Βασική αιτία πιστεύω είναι η μείωση της διαφήμισης που συντηρεί όλα τα έντυπα και φυσικά η μείωση των αντιτύπων που αγοράζονται.
Διαδικτυακές εφημερίδες και περιοδικά στο μέλλον λοιπόν και βέβαια σειρά από την επόμενη σεζόν θα έχει και η τηλεόραση...
Και να σκεφτεί κανείς ότι η μπόρα δεν άρχισε ακόμη.
..........εχετε ομως συνειδητοποιησει ΠΟΣΑ περιοδικα και εφημεριδες κυκλοφορουν σε μια χωρα 10εκατομυριων?
παρτε τις αθλητικες εφημεριδες για παραδειγμα.... Οι ευρωπαί΄κες χωρες με αντιστοιχο πληθυσμο ειναι σε πιο λογικα πλαισια...
ΟΠΟΤΕ.... Ο δηθεν νεοπλουτισμος.... μας κανει παντου ζημια
:mad:
notakos600
21/03/2009, 05:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από SVX
..........εχετε ομως συνειδητοποιησει ΠΟΣΑ περιοδικα και εφημεριδες κυκλοφορουν σε μια χωρα 10εκατομυριων?
παρτε τις αθλητικες εφημεριδες για παραδειγμα.... Οι ευρωπαί΄κες χωρες με αντιστοιχο πληθυσμο ειναι σε πιο λογικα πλαισια...
ΟΠΟΤΕ.... Ο δηθεν νεοπλουτισμος.... μας κανει παντου ζημια
:mad:
Πολλά θα αλλάξουν όταν σταματήσει η κατρακύλα.
Το σίγουρο είναι πως τα πράγματα θα είναι πολύ διαφορετικά από ότι είναι σήμερα σε αρκετούς τομείς.
alexxxcbr
21/03/2009, 05:23
Θα κλείσουν πολλοί από ότι φαίνεται...:dizzy:
notakos600
21/03/2009, 05:26
Ο Χρήστος Χατζάρας είναι ιδιοκτήτης ή μέτοχος στον όμιλο, ξέρει κανείς?
Vstrommer71
21/03/2009, 05:28
Oπως και να εχει ομως,το ΜΟΤΟ ειναι το μεγλυτερο περιοδικο του χωρου στην Ελλαδα και θα ειναι μεγαλο πισωγυρισμα να κλεισει.Θα γυρισουμε παλι στο 80 που κυνηγαγαμε περιοδικο μοτοσυκλετας με το δικαννο:sick:
hidefnick
21/03/2009, 05:45
Οταν ξεπερνάς τα όρια της αγοράς, και όχι μόνο, κάπου εκεί καταλήγεις. Οσο για την ΙΜΑΚΟ, αυτή και αν πηγαίνει για κανόνι. Ολοι περιμένουν πότε θα σκάσει, οπότε μάλλον άκυρο το σενάριο.
Προσωπικά σταμάτησα να αγοράζω περιοδικά εδώ και χρόνια. Ιντερνετ, πληρωμένα τέστ, υφάκι χιλίων καρδιναλίων κλπ κλπ κλπ.
Για το συγκεκριμένο όμως πραγματικά λυπάμε. Ηταν, ξαναλάω ήταν γιατί δεν είναι πιά, ένα περιοδικό που ξεχώριζε και ήρθε σε μιά εποχή που υπήρχε ανάγκη για κάτι τέτοιο.
Κρίμα.....
Αρχικά δημιουργήθηκε από SVX
..........εχετε ομως συνειδητοποιησει ΠΟΣΑ περιοδικα και εφημεριδες κυκλοφορουν σε μια χωρα 10εκατομυριων?
παρτε τις αθλητικες εφημεριδες για παραδειγμα.... Οι ευρωπαί΄κες χωρες με αντιστοιχο πληθυσμο ειναι σε πιο λογικα πλαισια...
ΟΠΟΤΕ.... Ο δηθεν νεοπλουτισμος.... μας κανει παντου ζημια
:mad:
+1000
Αρχικά δημιουργήθηκε από Vstrommer71
Oπως και να εχει ομως,το ΜΟΤΟ ειναι το μεγλυτερο περιοδικο του χωρου στην Ελλαδα και θα ειναι μεγαλο πισωγυρισμα να κλεισει.Θα γυρισουμε παλι στο 80 που κυνηγαγαμε περιοδικο μοτοσυκλετας με το δικαννο:sick:
Το 80 δεν ειχαμε ιντερνετ. Απο την αλλη, τι μας προσφερουν ολα αυτα τα περιοδικα που κοστιζουν 6 ευρω περαν της συνοδειας του μισαωρου φραπε?
Παει πολυς καιρος που συμβουλευτικα περιοδικο (και μαλιστα το ΜΟΤΟ) για οποιαδηποτε αγορα μου.
Στεναχωριεμαι για τους ανθρωπους που μπορει να χασουν την δουλεια τους, αλλα ως εκει. Ως περιοδικο μοτοσυκλετων το βρισκω απαραδεκτο.
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Απο την αλλη, τι μας προσφερουν ολα αυτα τα περιοδικα που κοστιζουν 6 ευρω περαν της συνοδειας του μισαωρου φραπε?
Παει πολυς καιρος που συμβουλευτικα περιοδικο (και μαλιστα το ΜΟΤΟ) για οποιαδηποτε αγορα μου.
εχεις δικιο ... οσες φορες πληρωσα τοσα λεφτα το ψιλομετανιωσα... οταν το μεροκαματο μου ειναι 8-10χιλιαρικα{δρχ.} τα 2χιλιαρικα για ενα πακο διαφημισεις και 2 -3 δοκιμες.... :sick:
notakos600
21/03/2009, 06:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από SVX
εχεις δικιο ... οσες φορες πληρωσα τοσα λεφτα το ψιλομετανιωσα... οταν το μεροκαματο μου ειναι 8-10χιλιαρικα{δρχ.} τα 2χιλιαρικα για ενα πακο διαφημισεις και 2 -3 δοκιμες.... :sick:
+1000
Αλήθεια γιατί φαίνονται περισσότερα σε δραχμές? :lol: :lol: :lol:
sapila racing
21/03/2009, 06:20
Ειναι κρίμα, αλλά δυστυχως εκει πάει το πράγμα.
Εδω και 2 χρόνια τα ειχα κοψει τα Ελληνικά περιοδικά, λόγω της ύλης τους που δεν με κάλυπτε πια.
Ευτυχως υπαρχει και το ebike.
vassilis88
21/03/2009, 06:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Το 80 δεν ειχαμε ιντερνετ. Απο την αλλη, τι μας προσφερουν ολα αυτα τα περιοδικα που κοστιζουν 6 ευρω περαν της συνοδειας του μισαωρου φραπε?
Παει πολυς καιρος που συμβουλευτικα περιοδικο (και μαλιστα το ΜΟΤΟ) για οποιαδηποτε αγορα μου.
Στεναχωριεμαι για τους ανθρωπους που μπορει να χασουν την δουλεια τους, αλλα ως εκει. Ως περιοδικο μοτοσυκλετων το βρισκω απαραδεκτο.
+1
περιοδικο πια παιρνω μονο αν εχει μεσα κανα dvd ή ταξιδιωτικο σε κανα nurburgring..
στην τελικη υπαρχει το ebike, αξιζει 1000000000 φορες περισσοτερο....
Παλια που δεν υπηρχε το internet σιγουρα θα ειχαν μεγαλυτερες πωλησεις τα ΜΟΤΟ περιοδικα,τωρα εαν θες να βρεις κατι για ενα μοντελο μοτοσυκλετας το βρισκεις αμεσως στο internet.
castoras
21/03/2009, 08:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από mivvo
Παλια που δεν υπηρχε το internet σιγουρα θα ειχαν μεγαλυτερες πωλησεις τα ΜΟΤΟ περιοδικα,τωρα εαν θες να βρεις κατι για ενα μοντελο μοτοσυκλετας το βρισκεις αμεσως στο internet.
Κατάλαβα.....μόνο εγώ το συντηρούσα το περιοδικό!!!!!Καλή παρέα στα τακτικά ταξίδια μου με καράβι που βαριέμαι αφάνταστα!!
alximistis
21/03/2009, 08:36
αγοράζουμε ή όχι περιοδικά γενικά και μοτοσικλέτας ειδικότερα αν τελικά κλείσει το μοτό θα είναι όντως ένα πλήγμα. Και για το κοινό του γιατί υπάρχουν φανατικοί αναγνώστες του αλλά κυρίως για τον χώρο της μοτοσικλέτας ο οποίος στην Ελλάδα επί της ουσίας 2 "δυνατά" περιοδικά διαθέτει το 0-300 και το μοτό. Από αυτή την άποψη και μόνο θα είναι πλήγμα.
Από την άλλη να σκεφτούμε και τους ανθρώπους οι οποίοι θα μείνουν στο δρόμο. Κάποιοι έχουν οικογένειες να θρέψουν να στηρίξουν σπίτια... ελπίζω να βρεθεί λύση και να σωθεί και το περιοδικό και οι άνθρωποι.
road spirit
21/03/2009, 08:57
Aν κλείσει είναι κρίμα σίγουρα, αλλά ας μη βιαζομαστε να αναπαράγουμε φήμες και δημοσιεύματα που δεν ξέρουμε την εγκυρότητα τους...
Τώρα, προσωπικά δε με πολυ νοιάζει γιατι πλέον ως ύλη και ως "δειγμα γραφής" ειδικού τύπου το θεωρώ απαράδεκτο...
Το ΜΟΤΟ το διάβαζα ανελιπώς απο το '93, ετών 17 τότε, εποχή που δεν υπήρχε ιντερνετ. Έμαθα πολλά απο αυτό, αλλά τα τελευταία 4-5 χρόνια το έπαιρνα απο συνήθεια και μόνο, μέχρι που το σταμάτησα πρόσφατα.... Ότι αξίζει εκεί μέσα είναι ο "Λύκος", ο Φώτος, ο Ζαμπέτογλου και ο Χοϊδάς .... Αλλά δεν θα σκάω 6 ευρώ ανα 15 μέρες για να διαβάζω 4-5 σελίδες...
Τα τεστ του είναι λες και διαβάζεις πληρωμένες καταχωρήσεις απο τους αντιπροσώπους...
Άσε που υπάρχει έλλειψη δημοσιογραφικού ενδιαφέροντος... Διάβασε ποτέ κανείς για σπασμενα πλαίσια gsxr? για Honda που καίνε λάδια? και άλλα πολλά? ο φόβος της δυσφημισης και η "απειλή" ότι ο αντιπρόσωπος δεν θα ξαναβάλει πληρωμένη διαφήμιση καλά κρατεί. Όμως ο κόσμος το έχει τούμπανο και εμείς κρυφό καμάρι... αυτό δεν είναι δημοσιογραφία όμως.... τεσπα...
Όταν διαβάζω ξένα περιοδικά με πολύ πιο ενδιαφέρουσα ύλη, με περιγραφές αντικειμενικές και με επιχειρήματα και - κατα τα φαινόμενα - πιο αμεροληπτη και χωρίς φόβο κριτική, με ετήσιες συνδρομές των 20 ευρώ ή ακόμα και των .... 6 δολλαρίων (!) και με ειδήσεις απο αγορές πολύ πιο μπροστά απο την ελληνική πραγματικότητα, τι να το κάνω πλέον το ΜΟΤΟ? έρχεται και το ιντερνετ και αποτελειώνει τη κατάσταση....
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
Aν κλείσει είναι κρίμα σίγουρα, αλλά ας μη βιαζομαστε να αναπαράγουμε φήμες και δημοσιεύματα που δεν ξέρουμε την εγκυρότητα τους...
Τώρα, προσωπικά δε με πολυ νοιάζει γιατι πλέον ως ύλη και ως "δειγμα γραφής" ειδικού τύπου το θεωρώ απαράδεκτο...
Το ΜΟΤΟ το διάβαζα ανελιπώς απο το '93, ετών 17 τότε, εποχή που δεν υπήρχε ιντερνετ. Έμαθα πολλά απο αυτό, αλλά τα τελευταία 4-5 χρόνια το έπαιρνα απο συνήθεια και μόνο, μέχρι που το σταμάτησα πρόσφατα.... Ότι αξίζει εκεί μέσα είναι ο "Λύκος", ο Φώτος, ο Ζαμπέτογλου και ο Χοϊδάς .... Αλλά δεν θα σκάω 6 ευρώ ανα 15 μέρες για να διαβάζω 4-5 σελίδες...
Τα τεστ του είναι λες και διαβάζεις πληρωμένες καταχωρήσεις απο τους αντιπροσώπους...
Άσε που υπάρχει έλλειψη δημοσιογραφικού ενδιαφέροντος... Διάβασε ποτέ κανείς για σπασμενα πλαίσια gsxr? για Honda που καίνε λάδια? και άλλα πολλά? ο φόβος της δυσφημισης και η "απειλή" ότι ο αντιπρόσωπος δεν θα ξαναβάλει πληρωμένη διαφήμιση καλά κρατεί. Όμως ο κόσμος το έχει τούμπανο και εμείς κρυφό καμάρι... αυτό δεν είναι δημοσιογραφία όμως.... τεσπα...
Όταν διαβάζω ξένα περιοδικά με πολύ πιο ενδιαφέρουσα ύλη, με περιγραφές αντικειμενικές και με επιχειρήματα και - κατα τα φαινόμενα - πιο αμεροληπτη και χωρίς φόβο κριτική, με ετήσιες συνδρομές των 20 ευρώ ή ακόμα και των .... 6 δολλαρίων (!) και με ειδήσεις απο αγορές πολύ πιο μπροστά απο την ελληνική πραγματικότητα, τι να το κάνω πλέον το ΜΟΤΟ? έρχεται και το ιντερνετ και αποτελειώνει τη κατάσταση....
Συμφωνω απολυτα.
nassosxlvbros
21/03/2009, 12:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Ειναι κρίμα, αλλά δυστυχως εκει πάει το πράγμα.
Εδω και 2 χρόνια τα ειχα κοψει τα Ελληνικά περιοδικά, λόγω της ύλης τους που δεν με κάλυπτε πια.
Ευτυχως υπαρχει και το ebike.
Θα σταθώ στο: η ύλη τους που δεν με καλύπτει πια.......
το μοτό το αγόραζα από το 88-89 που ήμουν φαντάρος....έκτοτε με μεγάλα διαστήματα αποχής αλλά όχι και ανάγνωσης κατέληξα στο συμπέρασμα πως ό,τι είχε να πει τό'πε...έφυγαν και Χούντρας και οι λοιποί (έγιναν 300σιοι),και γενικά έχει χάσει την παλιά του "σπιρτάδα",αυτή τη διάθεση τη τύπου "παράτα το καφέ και πάμε να λυσσάξουμε" ή "μαλάκα το νέο εργαλείο τό'δες"; ...
σε έβαζε σε ένα τέτοιο τριπάκι,στον κοινό και γνωστό καημό ,τη καύλα για μοτοσυκλέτα,για βόλτα και ζωή...από τότε που αγόραζαν τα έτοιμα άρθρα όλα ήρθαν σε ένα "νερουλό"επίπεδο...:(
To μοτό πάντως πουλάει αρκετά τεύχη απλά τα υπόλοιπα του εκδ.οικου είναι που πάνε για φούντο... και επιβαρύνουν τη κατάσταση...
nassosxlvbros
21/03/2009, 14:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από Zid
To μοτό πάντως πουλάει αρκετά τεύχη απλά τα υπόλοιπα του εκδ.οικου είναι που πάνε για φούντο... και επιβαρύνουν τη κατάσταση...
το "αρκετά" μάλλον δεν είναι αρκετό....και δεν είναι οι μόνοι που δεν πληρώνουν....ρώτα ένα γραφίστα και θα σου πει τι επικρατεί στο χώρο....ό,τι να'ναι πληρώνουν και όοοποτε το θυμηθούν....
:(
Αρχικά δημιουργήθηκε από nassosxlvbros
το "αρκετά" μάλλον δεν είναι αρκετό....και δεν είναι οι μόνοι που δεν πληρώνουν....ρώτα ένα γραφίστα και θα σου πει τι επικρατεί στο χώρο....ό,τι να'ναι πληρώνουν και όοοποτε το θυμηθούν....
:( Οχι δε διαφωνώ.... οσον αφορά τις πληρωμές... τα γνωρίζω πολύ καλα :)
Απλά γενικά οταν σε ενα εκδοτικό οικο είναι 10 περιοδικά... τα 2 πουλάνε και βγάζουν τα εξοδά τους... και έχει και αλλα 8 με gadgetomalkies που τη μια πουλάνε και την αλλη οχι... τότε υπάρχει πρόβλημα... :(
AUFGEBRACHT
22/03/2009, 02:01
...Κρίμα μόνο για τους εργαζόμενους που τρώνε ψωμί από εκεί...γιατί κατά τα άλλα...Ξανακάνω post παλαιότερο μήνυμά μου για την άποψή μου περί ΜΟΤΟ.
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από mavrofidi
[B]το σημαντικοτερο προσον της Μοτοτεχνικης ηταν οτι περιειχε ΥΛΗ (για διαβασμα εννοω...)
με την υλη που εκλεινε τευχος ο Χοϊδας, μπορουν σημερα να γραφτουν καμμια 10αρια συνεχομενα τευχη απο τα υπαρχοντα περιοδικα.
και δυστυχως και σημερα, αν υπηρχε, παλι θα εκλεινε, γιατι οι αναγνωστες τους χωρου ενδιαφερονται μονο για φωτογραφιες και νεα της αγορας....
τελος, μην ξεχναμε οτι απο την παρεα αυτη ξεκινησε ολος ο σημερινος τυπος της μοτοσυκλεττας (Χατζαρας, Τσιοφι κλπ), που δυστυχως αλλαξε προσκυνωντας τους διαφημιστες, τους εμπορους και το χρημα τους
Φίλε μου δράττομαι της τελευταίας σου φράσης...
Έπεσε στα χέρια μου ένα παλιό τεύχος του ΜΟΤΟ,συγκεκριμένα το Τ.323 (3/2004) με την παρουσίαση του ΧΤ660...Ρε παιδιά ΕΦΡΙΞΑ....Παλιά έπαιρνα το ΜΟΤΟ ανελειπώς αλλά από ένα σημείο και μετά το σταμάτησα λόγω δραματικής πτώσης της ποιότητας των άρθρων...Στο εν λόγω τεύχος λοιπόν κάνουν αφιέρωμα 66 σελίδων στο ΧΤ....66 σελίδες!!!! Στο editorial ο Καραχάλιος αναφέρει πως το εν λόγω τεύχος δεν έχει προηγούμενο στον παγκόσμιο ειδικό τύπο και πρώτη φορά σε περιοδικό δίνεται αυτούσιο το press kit της παρουσίασης...ήτοι ο Καραχάλιος θεωρεί κατόρθωμα πως το περιοδικό του δημοσιεύει ΑΥΤΟΥΣΙΟ διαφημιστικό έντυπο της yamaha,διαφήμιση ίσον προπαγάνδα ή κάνω λάθος;;; Και βέβαια ρε φίλε αυτό δεν έχει προηγούμενο σε σοβαρό περιοδικό!!!! Ανερυθρίαστα και απροκάλυπτα!!!!! ΄
Και για να ολοκληρωθεί το κερασάκι της επιτυχίας στη σελίδα 132 με την οποία κλείνει το αφιέρωμα με την ένδειξη φάκελος ΧΤ μοστράρουν ΟΛΟ το πανελλαδικό δίκτυο συνεργατών της Μοτοδυναμικής με τίτλο ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΤΟ ΝΕΟ ΧΤ...Όσο βέβαια κι αν έψαξα ομολογώ πως δε βρήκα τη φράση ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΜΟΤΟ ΣΥΝΙΣΤΑ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΧΤ...Σημειωτέον εδώ πως δεν έχω πρόβλημα με το μηχανάκι έτσι;
Άλλο γέλιο...συγκριτικό του νέου ΧΤ με Pegaso,KTM 625,KTM 640 και BMW F650GS...Αναφέρομαι μόνο στη σύγκριση με το τελευταίο μιας και είμαι ιδιοκτήτης του τελευταίου...Αναφέρω αυτούσια από το τέστ.....Το GS είναι πιο άνετο,πιο φιλόξενο,πιο ξεκούραστο,η σταθερότητά του υποδειγματική,ο αναβάτης του ΧΤ θα κουραστεί γρήγορα,οι επιδόσεις της GS είναι έστω και οριακά καλύτερες από του ΧΤ,η μοναδική μοτοσυκλέτα του συγκριτικού εξοπλισμένη με ABS,απευθύνεται σε αυτούς που ψάχνουν μια μοτοσυκλέτα για όλες τις δουλειές και λιγότερο σε όσους θέλουν ένα χρηστικό εργαλείο για την πόλη...Ερχόμαστε στο συμπέρασμα του συγκριτικού....Αυτούσιο.σ.101...Το ΧΤ βγαίνει νικητής και από αυτή τη μάχη όντας πιο χρηστικό σε καθημερινή βάση,σημαντικά φθηνότερο και εξίσου γρήγορο με το BMW....Δηλ ρε φίλε γιατί δεν το σύγκρινες με κανά σκούτερ;;;;; Με κανά παπί από τα ALEX PAK; Πιο χρηστικό είναι καθημερινά,ΑΣΥΓΚΡΙΤΑ φθηνότερο και οικονομικότερο και εξίσου γρήγορο με το ΧΤ σε μποτιλιάρισμα....αν όχι και γρηγορότερο....
Συνέντευξη και με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Μοτοδυναμικής ο οποίος φωτογραφίζεται με το πρώτο τεύχος του το οποίο και διατηρεί σε άριστη κατάσταση όπως αναφέρεται....Στο επόμενο τεύχος έχει παρουσίαση μιας σελίδας για το 650....Γιατί ρε παιδιά δεν είχατε κι εκεί τους αντιπροσώπους να ξέρω που να το αγοράσω;;;; γιατί όχι 66 σελίδες αφιέρωμα; άντε 33,15,7...Μόνο μία σελίδα;;;;
Ανέφερα ότι έχω BMW....Σύσσωμη η συντακτική παρέα του ΜΟΤΟ είναι συνεργάτες της Motoadventures για το 2009...η οποία συνεργάζεται με τη BMW....δηλ οι συντάκτες του περιοδικού ΜΟΤΟ θα πληρώνονται από τη BMW....έμμισθοι συνεργάτες....
http://www.motoadventures.gr/el/news.aspx?id=71
Στο τεύχος 362 του ΜΟΤΟ ο Χατζάρας ( ο οποίος btw πρέπει να μάθει τόσα χρόνια ότι το όνομά του γράφεται με ήτα όχι με γιώτα....) γράφει πομπώδες άρθρο για τα 200 τεύχη του περιοδικού,φωτογραφίζεται με κωλοδάχτυλο προς τους ανταγωνιστές και να μας αναλύει γιατί το ΜΟΤΟ είναι το καλύτερο περιοδικό και οι άλλοι τον ζηλεύουν....Να το χαίρεται το ΜΟΤΟ έτσι που ΚΑΤΑΝΤΗΣΕ.....
Cpt. Haddock
22/03/2009, 03:24
Λέτε να ξαναβγάλει ο Καββαθάς τους 2 Τροχούς; :D
AUFGEBRACHT
22/03/2009, 04:05
...Πλάκα-πλάκα Captain....ακόμα κρατάω κάποια αρχία τεύχη από 2Τ.Θυμάμαι το τέστ για το 650GS το 1999,10 χορτάτες σελίδες,όχι τα σημερινά διαφημιστικά-ο Θεός να τα κάνει-τέστ.Η τότε που η Triumph είχε σταματήσει να τους δίνει μοτοσυκλέτες για δοκιμή σαν τιμωρία επειδή είχαν θάψει μια ταξιδιωτική της μοτοσυκλέτα...
nassosxlvbros
22/03/2009, 04:16
Σημάδια παρακμής...όταν από τη μια το παίζεις αυθεντία στην ειδική δημοσιογραφία (αντικειμενικά τέστ,μετρήσεις χιούμορ, κλπ) και από την άλλη γλύφεις τις αντιπροσωπείες για ένα μηχανάκι χαλάς την εικόνα σου...όχι πως τα ξένα περιοδικά δε το κάνουν,αλλά εκεί ένα κακό μηχανάκι είναι ήδη κομμένο από το κτέο και την έγκριση τύπου...άρα αν θα βρεθεί στη χώρα τους σαν παραεισαγωγή θα έχει και το θάψιμο που του αξίζει...με λίγα λόγια "έξω" δεν παίζει κακό μηχανάκι -εκτός από ελάχιστα-ούτε και κακή άσφαλτος...υπάρχουν μηχανάκια για την α δουλειά και μηχανάκια για την β...αλλά π.χ. το να βγάζεις το R1 '09 καλύτερο από το CBR 1000 που (το CBR ) έχει 10 άλογα παραπάνω και 7 κιλά λιγώτερο βάρος,και στο ίδιο άρθρο αναφέρεις πόσο πιο γρήγορο και πόσο πιο καλύτερο μπροστινό είχε το R1 του '05 ,ε,τι να λέμε τώρα για δημοσιογραφία....ό,τι νάναι λένε...
Η σχεση μου με την μοτο εχει κλεισει πλεον της τριακονταετιας ..πως περνανε αληθεια τα χρονια ? Εχω ζησει οπως ολοι μας και καλες και οδυνηρες στιγμες ,απο προσωπικο μεχρι επαγγελματικο επιπεδο ,θυμαμαι το πρωτο περιοδικο μοτοσυκλετας που εκδοθηκε στην Ελλαδα την ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ετος 1970/71 το εχω ακομη στο αρχειο μου, πρεπει να εβγαλε 2,3 τευχη .Ηταν μια μαγικη στιγμη ειχα δυο επιλογες ενα περιοδικο που δεν θυμαμαι ποιο ηταν με εξωφυλο τοτε τους IDOLS γιεγιεδες και την Μοτοσυκλετα ,ευτυχησα μετα απο χρονια να εχω καθηγητη και εναν απο τους τοτε εκδοτες Του το εδειξα και ο Ανθρωπος δακρυσε .Υπηρχαν βεβαια και οι 2τροχοι για τους οποιους οσο εγραφε ο Κολιας εαν θυμαμαι καλα το περιδικο ειχε αποψη ,μετα ηρθε το ΜΟΤΟΣΠΟΡΤ ο Παπανδρεου εζησε το προσωπικο του ονειρο και θεωρω οτι καλως επραξε ,εκλεισε και αυτο τον κυκλο του μην αντεχοντας την πιεση του ΜΟΤΟ το οποιο τοτε ηταν μια συλλογικη προσπαθεια ανθρωπων με τεχνικες γνωσεις κυριως, στο χωρο της μοτο, ενα στοιχημα που εθεσε σε νεα πραγματικοτητα την τοτε αγορα.Συνεπεσε βεβαια και η αποτομη και ανεξελεγκτη αγορα των μεταχειρισμενων εισαγωγης (γεγονος το οποιο θα ξαναζησουμε ) και το στορυ εδεσε .Η ενημερωση παρεδωσε την θεση της στην παραγωγη διαφημισης και το πραγμα ξεφυγε ,ζησαμε μια υπερβολη στην χωρα μας καταναλωτικη με δανεικα χωρις αντικρισμα ,σπαταλωντας το μελλον της επερχομενης γενιας η οποια βγηκε τωρα στους δρομους για να εξαργυρωσει την ακαλυπτη επιταγη μας .Εαν κλεισει τελικα το Μοτο η το καθε ειδους μοτο ισως να ειναι μια αναγκαια και φυσιολογικη εξελιξη της χωρας ,να τολμησω να πω ενα ξεκαθαρισμα λογαριασμων , μια καθαρση που θα συντελεσθει απο εσενα και εμενα τον απλο καταναλωτη ,ψηφοφορο,φορολογουμενο,αιμοδοτη,πολιτη ,,,,,,αρκει και μονο να καταλαβουμε οτι τις αγορες ( και οχι μονο ) εμεις οι ιδιοι τις πληρωνουμε ,εαν θελουμε ,εαν εχουμε τα χρηματα ,και κυριως στο χωρο της μοτο την καβλα ,αρα εγω θα σου πω καλη μου εταιρεια τι θα μου φτιαξεις και αγαπητε μου εμπορα πως θα το πληρωσω , καποτε θα ερχοταν και η σειρα μου .
Δεν ανεφερα την ΜΟΤΟΤΕΧΝΙΚΗ για τον λογο οτι δεν την θεωρω ( περιοδικο ) παρα μια καταθεση ψυχης
notakos600
24/03/2009, 11:59
@ Zpower.
Η καλύτερη και πιο εμπεριστατωμένη άποψη. Συμφωνώ απολύτως.
Vstrommer71
24/03/2009, 12:04
Πλακα-πλακα να μαζευτουμε οσοι εχουμε παλια τευχη απο Μοτοτεχνικη-Μοτο-Μotosport και να τα μαζεψουμε-γιατι οχι-σε μιας μορφη (μοτο)βιβλιοθηκη για να εχουμε να διαβαζουμε:smokin:
Gandalf dr685sm
24/03/2009, 12:20
Η κατρακύλα ξεκίνησε πολύ πιο νωρίς για μένα... απο τον καιρό που έχασε όλο τον πυρρήνα φανατικών αναγνωστών (και το προσυπογράφω αυτό)... απο τα άτομα του moto board... απο το κίτρινο BB δηλαδή.
- Χάνοντας ενα κομμάτι ατόμων (περί τα 200 άτομα μεν... αλλά οι περισσότεροι απο εμάς , μπαίναμε σε πράξεις εθελοντικής δράσης...να θυμίσω το "οδική ασφάλεια το 03 ) που ουσιαστικά διαφήμιζαν το κομμάτι του μοτοσυκλετισμού που όλοι αγαπάμε.. εκείνο που μιλάει για "μοτοσυκλετιστική αλληλεγγύη , χαβαλέ, αλλά και σοβαρό προβληματισμό. Αποποιήθηκε εκεί το "παρεϊστικό" κομμάτι του.
- Αλλάζοντας το ύφος της γραφής απο το περιοδικό που σωστά ειπώθηκε για το ΧΤ αλλά και πιο νωρίς με μια μανία με την ΚΤΜ και γενικά μοντέλα μιας συγκεκριμένης αντιπροσωπείας, μη θίγοντας μειονεκτήματα τους έστω και στο παραμικρό. Πολιτική διαφημίσεων.
- Όταν οι συντάκτες που πραγματικά έδιναν ύφος στο περιοδικό , αποχώρησαν είτε οικειοθελώς...είτε επειδή "έπρεπε".
- Όταν οι αναγνώστες απο φίλοι μοτοσυκλετιστές, έγιναν πελάτες...
Κάπου εκεί χάθηκε το παιχνίδι. Γιατί εγώ που ήθελα τεχνικά στοιχεία και χαρακτηριστικά όντως προτιμώ το web και την απευθείας πληροφόρηση. Απο το περιοδικό ήθελα την άποψη του καθημερινού αναβάτη και το πως βλέπει το μοντέλο πέρα απο τα ψυχρά νούμερα.
Αν λοιπόν χάνεται η μαγεία.. κάποια στιγμή θα χαθεί και το ενδιαφέρον... και θα έρθει η λήθη.
"τα πάντα ρείν"
Gandalf
libali10
25/03/2009, 13:03
παιδια λυπαμε για τους εργαζομενους αλλα πρεπει να πω οτι το εν λογο περιοδικο τα τελευταια χρον ΟΤΙια παει απο το κακο στο χειροτερο απο πωλησεις και πριν την κριση.
ΓΕΓΟΝΟΣ ειναι οτι εγω και πολυ αλλοι φιλοι μου ειμαστε χρονια φαν του ΜΟΤΟ αλλα παει αρκετος καιρος που το πληρωναμε στο περιπτερο .
Επομενως οι διευθηνση με την κατευνθηση που ειχε δωσει στος αρμοδιους,
ειδικα στα τεστ που ειναι τα πιο διμοφιλη αρθρα ειχαν γινει πραγματα και θαυματα και παρασκηνια.
Οποιος εχει ασχοληθει καταλαβαινει.
Κατα την αποψη ηταν αναμενομενο κριμα στους εργαζομενους που ειναι εντελως στον αερα!
Ελπιζω να πανε ολα καλα.
το 0-300 απο 15νθήμερο μηνιαίο
το 2Τ σε εφημερίδα και μετά για 20 μέρες στα ράφια
το ΜΟΤΟ για φούντο αφού "η BMW που όλοι αγαπήσαμε" έγινε βραχνάς...
Τελικά ποιός φταίει; οι συντάκτες; Οι αναγνώστες; οι διαφημιστικές εταιρείες; το ίδιο το σύστημα που βρωμάει σαπίλα και οι γνώμες θαβονται για να πουλήσει το Μπεμβεκατουμουχόνδαγιαμάχα πέντε ακόμα παραπάνω κομμάτια;
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
Η κατρακύλα ξεκίνησε πολύ πιο νωρίς για μένα... απο τον καιρό που έχασε όλο τον πυρρήνα φανατικών αναγνωστών (και το προσυπογράφω αυτό)... απο τα άτομα του moto board... απο το κίτρινο BB δηλαδή.
- Χάνοντας ενα κομμάτι ατόμων (περί τα 200 άτομα μεν... αλλά οι περισσότεροι απο εμάς , μπαίναμε σε πράξεις εθελοντικής δράσης...να θυμίσω το "οδική ασφάλεια το 03 ) που ουσιαστικά διαφήμιζαν το κομμάτι του μοτοσυκλετισμού που όλοι αγαπάμε.. εκείνο που μιλάει για "μοτοσυκλετιστική αλληλεγγύη , χαβαλέ, αλλά και σοβαρό προβληματισμό. Αποποιήθηκε εκεί το "παρεϊστικό" κομμάτι του.
Gandalf
εισαι λιγο υπερβολικος σε αυτο το συγκεκριμενο που εκανα quote εγω αγοραζα το μοτο και ΠΑΡΑ πολοι αλλοι που ξερω χωρις να εχουμε καμμια σχεση με το moto mag to board εξαλου ημουν εκει περα (μεσα στο board) και τα 9χιλιαρικα σε μοναδες που χτυπαει το μοτο δε βγαιναν απο τον μητσο και τον λινο(respect στον Λινο μας) μονο νταξη...και αυτοι σπασαν απο μονοι τους οταν τους απαγορεψαν τσοντες και βρισιες και κλπ μια ιντερνετικη παρεα ηταν που οκ εκανε και 5 πραγματα περισσοτερο λογο λεσχης
αλλα οχι οτι αυτοι φυγαν και το μοτο επεσε
τεραστια υπερβολη
τα σεβη μου μαγε
:beer:
Gandalf dr685sm
25/03/2009, 18:54
μα εννοείται βρε Evi... χεστήκαν για τις 200 πωλήσεις.. παραπάνω.
Αλλά εκείνο που θίγω με αυτό το σχόλιο είναι πως όταν 200 άτομα , φανατικοί αναγνώστες την κάνουν με ελαφρά σαν αναγνώστες και μετέχοντες σε αρκετές εκδηλώσεις, δείχνει οτι το κλίμα είχε αλλάξει απο το παρεϊστικό όπως είπα σε κάτι πιο "επειχειρηματικό".
Μερικές φορές δεν είναι τόσο ο απόλυτος αριθμός που δείχνει το κλίμα αλλαγής.
Όταν λοιπόν χάνεις 200 φανατικές πωλήσεις ανά 15 μέρες (γιατί τόσο ήταν τότε)... ε θα έπρεπε να σε ανησυχεί... ειδικά όταν γίνεται με μια κίνηση μαζικά.
Και οχι evi... δεν ήταν οι τσόντες και οι βρισιές.. ηταν το καθεστώς που προσπάθησαν να επιβάλουν. Η παρέα αυτή υφίσταται ακόμα (εδώ και 8-9 χρόνια περίπου) και δεν έχει αλλοιωθεί. Μπορείς άλλωστε να μας πετύχεις όλους στο motokafeneio ή μερικούς απο εμάς εδώ αφού ο μοτοσυκλετισμός , όπως γνωρίζουμε δεν έχει όρια και διαχωρισμούς.
Αλλά πέρα απο αυτό... το ουσιαστικό πρόβλημα δημιουργήθηκε στο οτι το ύφος γραφής έφυγε απο αυτό του καθημερινού αναβάτη , του Stukerman αν θες... και πήγε στο promotion-copy των εταιριών. Και εκεί τελείωσε μαζί φυσικά με την επέλαση του web.
Αν θες είναι και ενας λόγος γιατί το eBike πάει γ...ντας, σήμερα. Γιατί πέρα απο τις όποιες λογικά καταχωρήσεις και διαφημίσεις έχει και είναι αποδεκτές απόλυτα... εντούτοις όταν δεί κάτι στραβό θα το πεί και θα το δείξει σαν να είναι ο φίλος σου που καβάλησε ενα μηχανάκι και δεν του έκανε κλικ. Χωρίς όμως να προσπαθήσει να κατευθύνει και τους αναγνωστες. Απλά λέει οτι δεν του άρεσε αυτό και να το προσέξουμε. Που αν θες είναι και το ζητούμενο για μένα όταν θα πάρω το περιοδικό. Να δώ την γνώμη του Μήτσου.. του Γιάννη... του Πάνου... στο πως του φαίνεται αυτό το ρημάδι που θέλω να πάρω.
Οχι οτι θα μου αλλάξουν γνώμη , αλλά ρε παιδάκι μου... επειδή και αυτοί θα είναι αναβάτες σαν και εμένα κάθε μέρα, αν η σέλα είναι κινέζικο μαρτύριο για τον πισινό τους, τότε μπορεί να είναι και για τον δικό μου. Γιατί να μην μου το πούν;
Gandalf
MX RIDER
25/03/2009, 20:23
an kleisei to MOTO thn patisame ... Eimai fanatikos anagnostis...:cry: :cry: :cry:
ktm640lc4
10/04/2009, 13:06
Αν και το θεμα εναι χαμηλα, ...
Νομιζω δεν θα κλεισει το ΜΟΤΟ. Απλα ισως αλλαξει χερια. Οταν εχεις εναν τοσο δυνατο τιτλο δεν τον αφηνεις να χαθει ποτε. Γνωμη μου. Καποιος μνηστηρας θα βρεθει να το αγορασει ή να το βοηθησει δεν ξερω απο επιχειρηματικα και λοιπα σχεδια.
Απο την αλλη βεβαια ολα τα περιοδικα περνανε κριση, οταν δεν εχεις να αγορασεις αυτο που σου δειχνει γιατι να το αγορασεις; Απλο ειναι. Απο καναπεδες μεχρι αυτοκινητα. Ολα.
Πιστευω οτι σιγα σιγα ολα θα πανε στο ιντερνετ. Ειναι μονοδρομος αν θελουν να επιβιωσουν.
Έχω σταματήσει εδώ και χρόνια να αγοράζω περιοδικά του ειδικού τύπου, παρά μόνο όταν ετοιμάζομαι να αλλάξω μηχανή για να δω τι παίζει στις τιμές .......
Παρ' όλα αυτά το Μοτό το ξεφύλλιζα πάντα αν μη τι άλλο για τη στήλη του Λύκου !!!
Αυτή η στήλη σίγουρα θα μου λείψει .....
:wave2: :wave2: :wave2:
road spirit
10/04/2009, 13:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από arxaios
Έχω σταματήσει εδώ και χρόνια να αγοράζω περιοδικά του ειδικού τύπου, παρά μόνο όταν ετοιμάζομαι να αλλάξω μηχανή για να δω τι παίζει στις τιμές .......
Παρ' όλα αυτά το Μοτό το ξεφύλλιζα πάντα αν μη τι άλλο για τη στήλη του Λύκου !!!
Αυτή η στήλη σίγουρα θα μου λείψει .....
:wave2: :wave2: :wave2:
παίζει το blog του :winka:
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
παίζει το blog του :winka:
Ένα link παρακαλώ;:wave2:
EDIT: Το blog είναι εδω:http://stoma-tou-lykou.blogspot.com/
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
παίζει το blog του :winka:
It's not the same Johny ............. :sad:
Ktm.Prestige
05/07/2010, 12:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από notakos600
Διαδικτυακές εφημερίδες και περιοδικά στο μέλλον λοιπόν και βέβαια σειρά από την επόμενη σεζόν θα έχει και η τηλεόραση...
Αυτο έπρεπε να είχε γίνει εδω και καιρό μπας και σταματήσουν να μας "πυροβολούν" κάθε μέρα και όλη μέρα!!
Απο την tv ξεκινούν και τελειώνουν όλα.
Ταπεινή άποψη.
ΥΓ.Έχω να δω tv πάνω απο 2 μήνες και μπορώ να πω οτι νιώθω καλύτερα απο πριν...Το πρόβλημα δεν το αποφεύγω απλά δεν χρειάζεται να μου το υπενθυμίζει με τραγικούς τρόπους η tv.
Τι έγινε, ξαναματακλείνει το ΜΟΤΟ και το ξεθάψαμε αυτό? :p
Αρχικά δημιουργήθηκε από NikosR
Τι έγινε, ξαναματακλείνει το ΜΟΤΟ και το ξεθάψαμε αυτό? :p
κακο σκυλι ψοφο δεν εχει.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.