PDA

View Full Version : Ktm Lc4



TRELOMHXANIKOI
25/03/2009, 16:41
ΓΕΙΑ ΣΑΣ. ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΠΑΡΩ ΕΝΑ ΚΤΜ LC4 640 ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ. ΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΩ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 400 ΤΗ ΒΔΟΜΑΔΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΒΓΑΙΝΩ ΕΚΤΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ. ΠΡΙΝ ΕΙΧΑ ΕΝΑ ΤΤ 600 ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΟ ΕΙΧΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕΙ 2 ΣΤΑΔΙΟ ( FCR ΔΙΠΛΟ 35 ΚΛΠ) ΚΑΙ ΚΟΛΛΗΣΕ. ΤΟ ΚΤΜ ΜΑΜΑ ΑΝΤΕΧΕΙ ??

akis_din
26/03/2009, 01:08
κολλησε το ττ?? αυτα ειναι σκυλια ρε φιλε.. πως τα καταφερες?
τεσπα... τα κτμ δεν ξερω αν αντεχουν.. και εγω σκεφτομαι για το 625 το smc και θελω να μαθω τι συντηρηση θελει.. λαδια κτλπ..γτ ακουσα κατι τρελα καθε 6 ωρες λειτουργιας λαδια και ετσι.. αλλα μου γανηκε περιεργο γτ δεν ειναι καθαρο αυτο..

mikros boudas
26/03/2009, 09:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από akis_din
κολλησε το ττ?? αυτα ειναι σκυλια ρε φιλε.. πως τα καταφερες?
τεσπα... τα κτμ δεν ξερω αν αντεχουν.. και εγω σκεφτομαι για το 625 το smc και θελω να μαθω τι συντηρηση θελει.. λαδια κτλπ..γτ ακουσα κατι τρελα καθε 6 ωρες λειτουργιας λαδια και ετσι.. αλλα μου γανηκε περιεργο γτ δεν ειναι καθαρο αυτο.. οχι και καθε εξι ωρες,υπερβολη...σιγουρα θελει συντηρηση που κοστιζει καπως παραπανω απο ενα απλο μοταρντ αλλα και η συγκινηση ειναι περισσοτερη...το lc4 ειναι το πιο πολιτικο απο κτμ...με καλη χρηση(δλδ ενα τυπικο ζεσταματακι εν κινησει) και καλη συντηριση ειναι παραπανω απο καλα....προβληματα τωρα,κανε μια αναζητηση...

DrBig
26/03/2009, 10:31
400κμ την βδομαδα ειναι 15000-20000 το χρονο. Δεν ειναι υπερβολικα, αλλα θα βασιζα την επιλογη μου κατα πολυ στη οικονομια καυσιμου και σερβις. Το ΚΤΜ απ'οτι ξερω ειναι λιγο και θεμα τυχης αν θα σου βγαλει κατι. Παντως αν το παρεις να προτιμισεις μοντελο απο το 2003 και δωθε λογω αναβαθμισμενων ρουλεμαν στο κινητηρα (η κιβωτιο δεν θυμαμαι).
Εγω προσωπικα γα τετοια χρηση θα αγοραζα ειτε δικυλινδρο, ειτε αλλης κατηγοριας μονοκυλινδρο πχ F650GS

mikros boudas
26/03/2009, 10:48
οντως για τετοια χρηση ενα gs θα ηταν ο,τι πρεπει...κι εγω που παρομοια χρηση κανω εκει κοιταω...

akis_din
26/03/2009, 11:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από mikros boudas
οχι και καθε εξι ωρες,υπερβολη...σιγουρα θελει συντηρηση που κοστιζει καπως παραπανω απο ενα απλο μοταρντ αλλα και η συγκινηση ειναι περισσοτερη...το lc4 ειναι το πιο πολιτικο απο κτμ...με καλη χρηση(δλδ ενα τυπικο ζεσταματακι εν κινησει) και καλη συντηριση ειναι παραπανω απο καλα....προβληματα τωρα,κανε μια αναζητηση...

δλδ καθε ποσο θελει αλλαγη λαδιων ? εννειοτε ζεσταμα πριν το ξεκινιμα και τα σχετικα...

DrBig
26/03/2009, 12:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από akis_din
δλδ καθε ποσο θελει αλλαγη λαδιων ? εννειοτε ζεσταμα πριν το ξεκινιμα και τα σχετικα...

Εξαρταται τα λαδια και τη χρηση. Καλα ημισυνθετικα και σε οδηγηση τυπου ταξιδιου θα τα αλλαζα καθε 2-3000κμ και φιλτρο καθε δυο αλλαγες. Παντως στα μοτουλ (ημισυνθετικα) εχω παρατηρησει οτι μετα τα 1500κμ (στο drz400) μειωνοταν το ιξωδες πολυ γρηγορα με τα χιλιομετρα, και εκει που δεν εκαιγε σταγονα, απο κει κι επειτα τα επινε. Η γνωμη μου παντως ειναι (και πολλοι θα διαφωνισουν και με το δικιο τους) οτι το κοστος λαδιου σε σχεση με τα εξοδα βενζινης ειναι μικρο, οποτε τεινω να τα αλλαζω 2 και καμια φορα 3 φορες συχνοτερα απο αυτο που προτεινει ο κατασκευαστης.

notakos600
26/03/2009, 12:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από TRELOMHXANIKOI
ΓΕΙΑ ΣΑΣ. ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΠΑΡΩ ΕΝΑ ΚΤΜ LC4 640 ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ. ΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΩ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 400 ΤΗ ΒΔΟΜΑΔΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΒΓΑΙΝΩ ΕΚΤΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ. ΠΡΙΝ ΕΙΧΑ ΕΝΑ ΤΤ 600 ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΟ ΕΙΧΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕΙ 2 ΣΤΑΔΙΟ ( FCR ΔΙΠΛΟ 35 ΚΛΠ) ΚΑΙ ΚΟΛΛΗΣΕ. ΤΟ ΚΤΜ ΜΑΜΑ ΑΝΤΕΧΕΙ ??



Αφού κατάφερες να κολλήσεις ΤΤ φαντάσου τι θα πάθει το ΚΤΜ.
Φιλικά πάντα. :beer:

TRELOMHXANIKOI
26/03/2009, 14:11
ΤΟ ΞΕΡΩ, ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΨΑΧΝΩ ΠΡΙΝ ΠΑΡΩ ΜΗΝ ΠΑΘΩ ΤΑ ΙΔΙΑ. ΤΟ ΤΤ ΤΟ ΕΙΧΑ ΠΥΡΑΥΛΟ, ΚΟΝΤΡΑΡΙΖΑ ΑΣΧΗΜΑ ΜΕ ΚΤΜ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΝΤΕΞΕ, ΜΕ ΠΡΟΔΩΣΑΝ ΤΑ FCR. ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΣΟΒΑΡΑ ΓΙΑ DAKAR ME ABS ΚΛΠ. ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΝΤΟΥΡΟ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΤΟ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΚΕΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΞΩ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

LOUKILOUK
02/04/2009, 16:55
Με ktm 640 adv 55.000 km και ολα καλα μεχρι να το δωσω. Ρουλεμαν καμπανας στα 50.000 αλλαγες λαδιων στα 3500 περιπου και καθε 2 αλλαγες φιλτρο, τα λοιπα σερβις ευλαβικα και με λιγο ζεσταμα εν κινηση τα πρωινα, ταισμενο παντα με 100 οκτανια... το μηχανακι μαμουσε και εδερνε...:winka: Οταν βεβαια το ανοιγες μετα τις 5500 στρ ρουφαγε αχορταγα αλλα το χαμογελο που ειχα με αποζημειωνε...σιγουρα υπαρχουν μηχανακια εργαλεια καλυτερα-οικονομικοτερα απο το 640 αλλα αν θες και λιγο διασκεδαση αυτο ειναι καταληλο...:winka:
Με προβληματιζει μονο που καταφερες να κολλησεις το ΤΤ:confused: ειχα το ΤΤ-R 250 για 6 χρονια, του επινα το αιμα ...,το ειχα αφησει χωρις λαδακια για πανω απο 6-7 χιλ klm και δεν εκανε κιχ...:wacko: Bεβαια και τα 2 μηχανακια ηταν μαμα εντελως...
Τo Dakar ειναι πολυ ωραιο, δεν θα σου ερθει φτηνοτερα απο 640 σε αγορα και σερβις... τσεκαρε μονο τον ψεκασμο του.
καλες αγορες :beer: :wave2: