View Full Version : F800gs τελικά αξίζει?
καλησπέρα σε όλους,
πολλά ακουσαμε ακομα πιο πολλα διαβασαμε....αλλα τελικα μετά που αρκετοι το αγόρασαν τί εχουν να μας πούν? αξίζει τον κόπο?
αυτή τη στιγμή εχω ενα F650GS(06) και σκέφτομαι να περάσω στο F800GS....γνώμες?:)
φιλε μου το εχω κανει test ride και μου
φανηκε παρα πολυ καλο σαν επιδωσεις
φρενα και ζυγισμα δεν δοκιμασα να το
στριψω λογω του οτι ηταν δανεικο
αλλα με χαλαει λιγο η τιμη του
αμα δωσω τοσα λεφτα μπορω
να κοιταξω και για καποιο 1000ρι
αλλα η επιλογη ειναι δικη σου
περιμενε να σου πει και
κανενας κατοχος και
βλεπεις:wave2:
Από παλιότερο μου ποστ είχα γράψει αυτά :
"
Μόλις γύρισα από test ride & των δύο μοντέλων (F800GS & F650GS).
Τα οδήγησα & τα δύο σε συνθήκες πόλης, εθνικό δρόμο, επαρχιακό, χώμα & άμμο .
Τα πήραμε με ένα φίλο για 1 ώρα & τα κάναμε ανταλλαγές.
Ας ξεκινήσω πρώτα με το F800GS.
Μου άρεσε πάρα πολύ το δούλεμα του κινητήρα, η θέση οδήγησης είναι super (όπως θα έπρεπε για ένα πραγματικό on-off) δε σε κουράζει & δε νομίζω ότι σε μεγάλο ταξίδι θα έχω πρόβλημα. Εξάλλου κραδασμοί μηδέν. Ο κινητήρας είναι πολύ ροπάτος, χωρίς κομπιάσματα ακόμα & όταν πας ρελαντί, & επιταχύνει για προσπέραση μέσα στη πόλη ακόμα & με 4η. Driftαρει & σουζάρει για πλάκα. Τα φρένα του αρκετά καλά, ένιωθα πολύ σιγουριά (δοκίμασα απότομα φρεναρίσματα, είχε βρέξει σήμερα) με μόνο μειονέκτημα το "κλώτσιμα" του πεντάλ του πίσω φρένου όταν το πατάς επίμονα & έχει μπει σε λειτουργιά το ABS. Από θέμα βάρους ούτε που το κατάλαβα (σε σύγκριση με το F650 που έχω). Άνετο μέσα στη πόλη, φίδι. Για να πεις ότι κάνεις μεγάλο ταξίδι θα χρειαστείς μια μεγάλη ζελατίνα για να είσαι άνετος. Επίσης το μηχανάκι σίγουρα με αλλαγή εξάτμισης & βγάλσιμο καταλύτη έχει πολλά να δώσει ακόμα.
Τώρα όσον αφορά το χώμα. Super! Για τα κιλά του είναι μια χαρά. Δε το περίμενα τόσο καλό. Αποροφάει ότι εμπόδιο συναντά & δε κολλά ποθές. Ακόμα & σε στυλ μονοπάτι το βάλαμε δίπλα σε μια παραλία. Αρκετά βολική θέση οδήγησης για όρθιος, ίσως χρειαστούν αποστάτες στο τιμόνι.
Αυτό που με χάλασε ήταν η απουσία υδραυλικού συμπλέκτη, η ζέστη που βγάζει στο δεξί πόδι μέσα στη πόλη & το πόσο χύμα είναι το δοχείο με τα υγρά φρένου για το μπροστινό.
Με μια ποδιά, & χούφτες θα το πάρω!
Τώρα για το F650GS.
Το μηχανάκι είναι ΑΡΙΣΤΟ σε συνθήκες πόλης & επαρχιακού. Νομίζεις ότι το οδηγάς χρόνια. Καταλαβαίνεις τη διαφορά στο γκάζι με το F800GS αλλά & πάλι είναι αρκετό για να κινηθείς άνετα & να επιταχύνεις χωρίς κομπιάσματα & κατεβάσματα ταχυτήτων. Θέση οδήγησης σε βάζει μέσα στη μηχανή & νομίζεις ότι καβαλάς παπάκι. Το ίδιο θέμα με το πίσω φρένο. Το μηχανάκι έτσι όπως το είδα εγώ μπορεί άνετα να ταξιδέψει με τη προσθήκη μιας μεγαλύτερης ζελατίνας. Στο χώμα σίγουρα μειονεκτεί σε σχέση με το 800. Αλλά & οι αναρτήσεις μου φάνηκαν πολύ σκληρές. Εν ολίγης θα περάσει άνετα κάποιο χωματόδρομο αλλά δε το συστήνω σε κάποιον που τα ΣΚ θέλει να εξερευνεί τα βουνά. Το ίδιο θέμα με το δοχείο των υγρών φρένου.
Για κάποιον που το θέλει καθημερινό μηχανάκι, να πηγαίνεις τις βόλτες του & σε μεγάλες αποστάσεις θα το σύστηνα ανεπιφύλακτα.
Αυτά. Αν κάποιος θέλει να ρωτήσει κάτι ή εγώ θυμηθώ κάτι θα επανέλθω!".
Ψάξε και στην ενότητα BMW & θα βρεις αρκετά.
Το μόνο αρνητικό για μένα είναι η τιμή. :wave2:
mike καλησπέρα,
ευχαριστώ για την απάντηση σου...το test ride το έκανες στη Servin απ ότι κατάλαβα...μιας και ήμαστε απο τα ίδια μέρη.
Τωρα εγώ είμαι στον ενδοιασμό να δώσω το F650GS που αγόρασα προ διμήνου και να περάσω στο F800GS...αλλα όντως η τιμή του παραμένει τσιμπημένη και δεν βρίσκεται σε μεταχειρισμένο σε καλή τιμή...ακόμα...
ερώτηση...απο την μπέμπα σου δίνεις τιποτα extra χωριστά:smilea: ?
αν ναι στείλε μου πμ με σχετικές τιμές
adios:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από ssokinn
mike καλησπέρα,
ευχαριστώ για την απάντηση σου...το test ride το έκανες στη Servin απ ότι κατάλαβα...μιας και ήμαστε απο τα ίδια μέρη.
Τωρα εγώ είμαι στον ενδοιασμό να δώσω το F650GS που αγόρασα προ διμήνου και να περάσω στο F800GS...αλλα όντως η τιμή του παραμένει τσιμπημένη και δεν βρίσκεται σε μεταχειρισμένο σε καλή τιμή...ακόμα...
ερώτηση...απο την μπέμπα σου δίνεις τιποτα extra χωριστά:smilea: ?
αν ναι στείλε μου πμ με σχετικές τιμές
adios:wave2:
Αυτή τη στιγμή εννοείς έχεις το μονοκίλυνδρο F650GS ή το καινούριο (twin)?
Αν έχεις το παλιό τότε η αλλαγή θα είναι όντως μεγάλη. Αν έχεις το καινούριο, τότε αν δεν πας χώμα δε νομίζω ότι χρειάζεται να κάνεις τη κίνηση. Πάντως όντως η τιμή είναι τσιμπημένη.
Όσον αφορά για τα έξτρα. Πλέον δεν πωλείται η μοτοσυκλέτα μου, μιας & είχα αρνητικές εξελίξεις στον επαγγελματικό τομέα.
Ναι στη Servin είχα κάνει το test ride.
:wave2:
[i] Επίσης το μηχανάκι σίγουρα με αλλαγή εξάτμισης & βγάλσιμο καταλύτη έχει πολλά να δώσει ακόμα.
Ωραια παρουσιαση!!! αλλα εδώ μου το χάλασες(ο καταλύτης δεν πρέπει να βγαίνει)!!! :beer:
Mike καλησπέρα,
ελπίζω οι αρνητικές εξελίξεις που λες να είναι παροδικές και ν αποκτήσεις το ωραιο 800GS που τεσταρες...εχω το μονοκύλινδρο και όπως καταλαβαίνεις το πέρασμα ειναι ουσιαστικό και προκλητικό, δυστηχώς όσο και η τιμή του΄....γι αυτο προβληματίζομαι...και δυστηχώς ακόμα και τα μεταχειρισμένα, ελάχιστα, που παίζουν μου φαινονται ακριβά...
Εγω το βρηκα χειροτερο στο δρομο και καλλιτερο εκτος δρομου απ'οτι περιμενα.
Επιφυλασομαι στο οτι ηταν τεστ ντραιβ και δεν επαιξα με την αναρτηση, αλλα πανω απο τα 150 μου φανηκε ασαφες και στο στριψιμο το μπροστινο μου εδινε πολυ μετρια αισθηση. Μου αρεσε πολυ ο κινητηρας του. Σε γενικες γραμμες καλο αλλα για αυτα τα χρηματα θα ηθελα πιο ποιοτικες αναρτησεις.
AUFGEBRACHT
27/03/2009, 19:11
Φίλε,έχω κι εγώ ένα 650GS του 06 κι αν θες την ταπεινή μου γνώμη,ΜΗΝ ΠΡΟΧΩΡΑΣ ΣΕ ΑΛΛΑΓΗ ΑΚΟΜΑ...μην μπαίνετε στη διαδικασία ''ας πάρω το καινούριο μοντέλο γιατί το δικό μου πάλιωσε" και λοιπά κόλπα του marketing,μας δημιουργούν ανάγκες χωρίς να τις έχουμε...Με το 800ρι έχω σαν σύνολο μια 15λεπτη εμπειρία σε ένα test ride.ΟΚ,ο κινητήρας ήταν πολιτισμικό σόκ,μου άρεσε πολύ,μιλάμε βέβαια για δικύλινδρο σε σχέση με το μονοκύλινδρο που έχουμε με τα πλεονέκτήματα που αυτό συνεπάγεται (π.χ. κραδασμοί,δύναμη). ΑΛΛΑ....τι να κάνεις τον κινητήρα αν έχεις μια σέλα απαράδεκτη; Η σέλα του μονοκύλινδρου είναι αρχοντική,θρόνος!!! Γνωστός μου που αγόρασε το δικύλινδρο 650 λέει ότι είναι ελεεινή,σκληρή,στενή και άβολη,κάθε μισή ώρα στάση για ξεμούδιασμα.Έβαλε περισσότερο αφρώδες υλικό κι είδε μια μικρή βελτίωση αλλά πάει για σέλα καινούρια όπως λέει.Επίσης για μέσα στην πόλη λόγω ύψους (για μένα που είμαι 1,73) το μονοκύλινδρο με βολεύει καλύτερα σε κίνηση κι επιτόπιους ελιγμούς.Αν περνάς τα περισσότερα χιλιόμετρα σε αστικό περιβάλλον και κάνεις που και που κανά ταξιδάκι....νομίζω πως δε χρειάζεται να προβείς ακόμα σε αλλαγή.Αν σε ικανοποιεί η μικρή πιστή μουμπού ακόμα μην την αλλάζεις.Αν γουστάρεις πολύ το 800 τώρα...άλλη ιστορία.Απλά εγώ σαν κανόνα έχω να περιμένω να κυκλοφορήσει μια μοτοσυκλέτα δυο χρονάκια μέχρι να βγάλεις ασφαλές συμπέρασμα.Αααα,κι η ποιότητα κατασκευής,αν την ελέγξεις εξονυχιστικά ένα κλικ απ'ότι έχεις συνηθίσει στο μονοκύλινδρο.Η μικρή ταπεινή μου γνώμη στο ερώτημά σου..:wave2: :wave2: Εγώ πάντως κάθε μέρα την ερωτεύομαι ακόμα περισσότερο τη μονοκύλινδρη.
AUFGEBRACHT
27/03/2009, 19:17
....Διευκρίνηση:Αναφέρω πως η ποιότητα κατασκευής ένα κλικ σε σχέση με το μονοκύλινδρο.Ασαφές...εννοώ ένα κλικ πιο κάτω ποιοτικά.Αν την καλοψάξεις την 800 θα βρεις μικρά ψεγάδια...Σε κάποιο φόρουμ για 800GS που είχα μπει παλαιότερα πολλοί ιδιοκτήτες ανέφεραν ότι είχαν πρόβλημα με τη βαφή και την ποιότητα των πλαστικών,σε κάποιους είχε ξεφλουδίσει σε κάποια συγκεκριμένα κοινά σημεία.Αυτά...
AUFGEBRACHT καλημέρα,
ενδιαφέρον τα όσα αναφέρεις την μονοκύλινδρη την έχω πολύ λίγο καιρό και κάθε μέρα την εμπιστεύομαι παραπάνω...απλά λίγο το οτι βγήκε το G650GS, δεν ξέρω αν την δοκίμασε κανείς, λίγο το οτι θέλουμε πάντα παραπάνω, έκανα τις παραπάνω σκεψεις.
Σκεφτόμενος βεβαια και ότι τώρα η τιμή των δικών μας μεταχειρισμένων μονοκύλινδρων θα πέσει αρκετά μιας και το καινούριο G650GS κοστίζει 7000€.:rolleyes:
el_hymador
28/03/2009, 10:21
Αποψη μου οτι το F650GS (για δικυλινδρα μιλαμε παντα) ειναι πιο ολοκληρωμενη μοτοσικλετα απο το 800. Κανει ακριβως τα ιδια πραγματα με το μεγαλο, εχει ενα πολυ ωραιο κινητηρα που δε χρειαζεται παραπανω αλογα και στην ασφαλτο, οπου ουτως η αλλως προκειται να περασει το 95% της ζωης του, ειναι πιο καλο απο τον μεγαλο του αδερφο λογω ελαστικων, γεωμετριας και χαμηλοτερου υψους. Στο χωμα οι διαφορες τους ειναι μικρες, αλλωστε αν ζηταει καποιος κατι παραπανω ας κοιταξει προς KTM μερια.Οπως αναφερθηκε και πιο πανω το μοναδικο του ελαττωμα ειναι η σελα που ειναι επιεικως απαραδεκτη και θυμιζει σε ανεση μονοκυλινδρο 250cc 15ετιας...
AUFGEBRACHT
28/03/2009, 12:41
H G650GS είναι μια έξυπνη κίνηση της BMW σε περίοδο κρίσης...ABS,θερμαινόμενα γκριπ,αλάρμ στον βασικό εξοπλισμό,η βασική διαφορά είναι εκτός της βασικής ρύθμισης της ανάρτησης που έχει γίνει πιο σκληρή και στιβαρή,ο κινητήρας.Κατασκευάζεται στην Κίνα υπό την επίβλεψη μηχανικών της BMW...Πολλοί στο άκουσμα και μόνο της λέξης κινητήρας made in China αλλάζουν χρώμα.Σίγουρα η τιμή θα πέσει στα δικά μας μονοκύλινδρα αλλά από την άλλη πολλοί δε γουστάρουν να λένε ότι έχουν BMW με κινέζικο κινητήρα.Το ξαναλέω...ο ίδιος βασισμένος στον αειθαλή Rotax είναι αλλά κατασκευάζεται σε κινεζικό εργοστάσιο για μειωμένα εργατικά,ο ίδιος κινητήρας κινεί όλη τη σειρά Χ650. Τέλος θα συμφωνήσω με τον ελ χυμαδώρ,value for money σε αυτά που θες να κάνεις είναι η δικύλινδρη 650 ,είναι entry level μοτοσυκλέτα όπως λέγεται. :wave2: :wave2:
Αν εχω καταλαβει σωστα προκειται για μονοκυλινδριο τελικα μηχανακι καθοτι και οι δυο κυλινδροι σκανε μαζι αρα αν κατι παει στραβα στον ενα κυλινδρο τοτε ο αλλος πως θα συμπεριφερθει ? αναρωτιεμαι, αραγε μηπως γνωριζει κανεις αν επι π.χ ενα απο τα ψεκαστικα του ενος κυλινδρου παρουσιαση προβλημα τοτε πως θα συμπεριφερθει η μηχανη(μοτερ).
Ειχα το v strom 650 τωρα ποια το αποχωριστικα, και ηξερα οτι το εργαλειο οτι προβλημα να τυχαινε
πηγαινες με το ενα κυλινδρο στο προορισμο σου.
Μηπως προκειται περι μυθου δικυλινδρου, αλλα ενα ποιο εξελιγμενο μονοκυλινδρο.:D :D
Αρχικά δημιουργήθηκε από zeb
Αν εχω καταλαβει σωστα προκειται για μονοκυλινδριο τελικα μηχανακι καθοτι και οι δυο κυλινδροι σκανε μαζι αρα αν κατι παει στραβα στον ενα κυλινδρο τοτε ο αλλος πως θα συμπεριφερθει ? αναρωτιεμαι, αραγε μηπως γνωριζει κανεις αν επι π.χ ενα απο τα ψεκαστικα του ενος κυλινδρου παρουσιαση προβλημα τοτε πως θα συμπεριφερθει η μηχανη(μοτερ).
Ειχα το v strom 650 τωρα ποια το αποχωριστικα, και ηξερα οτι το εργαλειο οτι προβλημα να τυχαινε
πηγαινες με το ενα κυλινδρο στο προορισμο σου.
Μηπως προκειται περι μυθου δικυλινδρου, αλλα ενα ποιο εξελιγμενο μονοκυλινδρο.:D :D
:confused:
road spirit
03/04/2009, 15:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
:confused: + 599
:lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Από παλιότερο μου ποστ είχα γράψει αυτά :
"
Μόλις γύρισα από test ride & των δύο μοντέλων (F800GS & F650GS).
Τα οδήγησα & τα δύο σε συνθήκες πόλης, εθνικό δρόμο, επαρχιακό, χώμα & άμμο .
Τα πήραμε με ένα φίλο για 1 ώρα & τα κάναμε ανταλλαγές.
Ας ξεκινήσω πρώτα με το F800GS.
Μου άρεσε πάρα πολύ το δούλεμα του κινητήρα, η θέση οδήγησης είναι super (όπως θα έπρεπε για ένα πραγματικό on-off) δε σε κουράζει & δε νομίζω ότι σε μεγάλο ταξίδι θα έχω πρόβλημα. Εξάλλου κραδασμοί μηδέν. Ο κινητήρας είναι πολύ ροπάτος, χωρίς κομπιάσματα ακόμα & όταν πας ρελαντί, & επιταχύνει για προσπέραση μέσα στη πόλη ακόμα & με 4η. Driftαρει & σουζάρει για πλάκα. Τα φρένα του αρκετά καλά, ένιωθα πολύ σιγουριά (δοκίμασα απότομα φρεναρίσματα, είχε βρέξει σήμερα) με μόνο μειονέκτημα το "κλώτσιμα" του πεντάλ του πίσω φρένου όταν το πατάς επίμονα & έχει μπει σε λειτουργιά το ABS. Από θέμα βάρους ούτε που το κατάλαβα (σε σύγκριση με το F650 που έχω). Άνετο μέσα στη πόλη, φίδι. Για να πεις ότι κάνεις μεγάλο ταξίδι θα χρειαστείς μια μεγάλη ζελατίνα για να είσαι άνετος. Επίσης το μηχανάκι σίγουρα με αλλαγή εξάτμισης & βγάλσιμο καταλύτη έχει πολλά να δώσει ακόμα.
Τώρα όσον αφορά το χώμα. Super! Για τα κιλά του είναι μια χαρά. Δε το περίμενα τόσο καλό. Αποροφάει ότι εμπόδιο συναντά & δε κολλά ποθές. Ακόμα & σε στυλ μονοπάτι το βάλαμε δίπλα σε μια παραλία. Αρκετά βολική θέση οδήγησης για όρθιος, ίσως χρειαστούν αποστάτες στο τιμόνι.
Αυτό που με χάλασε ήταν η απουσία υδραυλικού συμπλέκτη, η ζέστη που βγάζει στο δεξί πόδι μέσα στη πόλη & το πόσο χύμα είναι το δοχείο με τα υγρά φρένου για το μπροστινό.
Με μια ποδιά, & χούφτες θα το πάρω!
Τώρα για το F650GS.
Το μηχανάκι είναι ΑΡΙΣΤΟ σε συνθήκες πόλης & επαρχιακού. Νομίζεις ότι το οδηγάς χρόνια. Καταλαβαίνεις τη διαφορά στο γκάζι με το F800GS αλλά & πάλι είναι αρκετό για να κινηθείς άνετα & να επιταχύνεις χωρίς κομπιάσματα & κατεβάσματα ταχυτήτων. Θέση οδήγησης σε βάζει μέσα στη μηχανή & νομίζεις ότι καβαλάς παπάκι. Το ίδιο θέμα με το πίσω φρένο. Το μηχανάκι έτσι όπως το είδα εγώ μπορεί άνετα να ταξιδέψει με τη προσθήκη μιας μεγαλύτερης ζελατίνας. Στο χώμα σίγουρα μειονεκτεί σε σχέση με το 800. Αλλά & οι αναρτήσεις μου φάνηκαν πολύ σκληρές. Εν ολίγης θα περάσει άνετα κάποιο χωματόδρομο αλλά δε το συστήνω σε κάποιον που τα ΣΚ θέλει να εξερευνεί τα βουνά. Το ίδιο θέμα με το δοχείο των υγρών φρένου.
Για κάποιον που το θέλει καθημερινό μηχανάκι, να πηγαίνεις τις βόλτες του & σε μεγάλες αποστάσεις θα το σύστηνα ανεπιφύλακτα.
Αυτά. Αν κάποιος θέλει να ρωτήσει κάτι ή εγώ θυμηθώ κάτι θα επανέλθω!".
Ψάξε και στην ενότητα BMW & θα βρεις αρκετά.
Το μόνο αρνητικό για μένα είναι η τιμή. :wave2:
πιστευεις πως οδηγητε ανετα σε ταξιδια με 150-180 κλμ η θα πεζει το τιμονι λογου τροχου?
ευχαριστω
Αρχικά δημιουργήθηκε από noxmas
πιστευεις πως οδηγητε ανετα σε ταξιδια με 150-180 κλμ η θα πεζει το τιμονι λογου τροχου?
ευχαριστω
Καλησπέρα φίλε μου.
Με μια ψηλότερη ζελατίνα & σφίξιμο της προφόρτισης του πίσω ελατηρίου νομίζω ότι θα μπορείς να έχεις ταχύτητες σταθερά των 160 χλμ/ώρα. Από εκεί & πέρα σίγουρα το μηχανάκι δεν είναι για να ταξιδεύει σταθερά σε τέτοιες ταχύτητες.
Στο κοντέρ του είδα μέχρι 198. (αμφιβάλλω αν είναι πραγματικά.)
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Καλησπέρα φίλε μου.
Με μια ψηλότερη ζελατίνα & σφίξιμο της προφόρτισης του πίσω ελατηρίου νομίζω ότι θα μπορείς να έχεις ταχύτητες σταθερά των 160 χλμ/ώρα. Από εκεί & πέρα σίγουρα το μηχανάκι δεν είναι για να ταξιδεύει σταθερά σε τέτοιες ταχύτητες.
Στο κοντέρ του είδα μέχρι 198. (αμφιβάλλω αν είναι πραγματικά.)
:wave2:
επιδη εχω ενα versys τωρα και ξερω πως μπορω να ταξιδεψω ανετα με 170. η αληθεια ειναι πως δεν ταξιδευω σιχνα απλα ι δουλεια μου ειναι μακρια 30κλμ και οδηγο ποταμι καθημερινα, δεν θελω 1000 ,θελω ψηλη θεση οδηγησης, δεν θελω ογκο, και τιποτα βολτες στην παρνηθα δεν με χαλανε καθολου μιας και παλια εκανα εντουρο drz400 exc250 και το βουνο ειναι κοντα μου . Ασε που θα ειναι και εγελικτο και στιν κινηση. ετσι λοιπον πιστευω πως ειναι η ποιο σωστη επιλογη. στα λεω ολα αυτα επιδη εχεις μια ιδεα παραπανω για το 800
thanks
Αρχικά δημιουργήθηκε από noxmas
επιδη εχω ενα versys τωρα και ξερω πως μπορω να ταξιδεψω ανετα με 170. η αληθεια ειναι πως δεν ταξιδευω σιχνα απλα ι δουλεια μου ειναι μακρια 30κλμ και οδηγο ποταμι καθημερινα, δεν θελω 1000 ,θελω ψηλη θεση οδηγησης, δεν θελω ογκο, και τιποτα βολτες στην παρνηθα δεν με χαλανε καθολου μιας και παλια εκανα εντουρο drz400 exc250 και το βουνο ειναι κοντα μου . Ασε που θα ειναι και εγελικτο και στιν κινηση. ετσι λοιπον πιστευω πως ειναι η ποιο σωστη επιλογη. στα λεω ολα αυτα επιδη εχεις μια ιδεα παραπανω για το 800
thanks
Εχοντας οδηγησει και τα δυο (βερσυς και 800), εχω να πω οτι η διαφορα τιμης δεν αξιζει τον κοπο, ειδικα αν δε σκοπευεις να πας χωμα. Το 800 ειναι πολυ υπερκτιμημενο, οχι οτι δεν ειναι καλο, αλλα ειναι πολυ ακριβο γι'αυτο που ειναι. Το βερσυς αντιθετα ειναι πολυ καλο για τα λεφτα του, φτηνοτερο στη χρηση, 15 κιλα ελαφρυτερο, και πολυ πιο ευελικτο στις συνθηκες που περιγραφεις. Μεταξυ BMW 800 και 650, νομιζω οτι το 650 ειναι καλλιτερη επιλογη. Αυτα λεει η δικη μου λογικη τουλαχιστον, αλλα αναγνωριζω οτι αν ηθελα ντε και καλα να διαθεσω αυτα τα χρηματα, μεταξυ των τριων, το 800 θα επαιρνα, για λογους εμφανισης και μονο.
Cpt. Haddock
12/04/2009, 11:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από noxmas
επιδη εχω ενα versys τωρα και ξερω πως μπορω να ταξιδεψω ανετα με 170.
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
:nono: :nono: :nono: :nono: :nono:
Cpt. Haddock
12/04/2009, 11:50
Μάλλον έχουμε διαφορετική θεώρηση για την εννοια "ταξιδεύω" :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Μάλλον έχουμε διαφορετική θεώρηση για την εννοια "ταξιδεύω" :wave2:
μπορει δεν ξερω με ποσα ταξιδευεις απλα εγω στον (αυτοκινητοδρομο) βαριεμαι με ποιο λιγα
sorry αλλα δεν ενοχλω κανεναν
fonzareli
12/06/2009, 00:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από AUFGEBRACHT
...Γνωστός μου που αγόρασε το δικύλινδρο 650 λέει ότι είναι ελεεινή,σκληρή,στενή και άβολη,κάθε μισή ώρα στάση για ξεμούδιασμα.Έβαλε περισσότερο αφρώδες υλικό κι είδε μια μικρή βελτίωση αλλά πάει για σέλα καινούρια όπως λέει....
οδήγησα την δικύλινδρη f650. Αν χρησιμοποιήσεις την "κοντή" σέλα πράγματι η άνεση πάει περίπατο.
Αν όμως το πάρεις με την ψηλή σέλα (νομίζω με αυτήν έρχεται κανονικά) τότε τα πράγματα αλλάζουν. Πολύ καλύτερη άνεση!
vstrider
15/06/2009, 09:52
το μηχανάκι (800άρι) το έχω οδηγήσει αρκετά.
η άποψή μου είναι ότι πρόκειται για πολύ καλή μηχανή. Μοτέρ-φρένα-αναρτήσεις-πλαίσιο-κράτημα βρίσκονται σε ψηλό επίπεδο.
εκείνο όμως που δεν μου άρεσε καθόλου (και μάλλον το είχαμε ξανασυζητήσει) είναι η ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ κυριολεκτικά σέλα (κανονική, όχι η χαμηλή). κάθε 20-30 λεπτά στάση για ξεμούδιασμα.
γνωστός που την αντικατέστησε με την γνωστή προτεινόμενη από ιδιωτική εταιρία (με πιο πολύ αφρώδες) είδε πολύ μικρή διαφορά.
με μία εντελώς διαφορετική σέλα και λίγο καλύτερη προστασία από τον αέρα το μηχανάκι θα τά΄σπαγε! άποψή μου.
Οδήγησα το F800GS στην εκδήλωση του ΜΟΤΟ στο Λουτράκι...
Σαν μηχανάκι μου άρεσε αν και βρήκα τις αναρτήσεις υπερβολικά μαλακές - προφανώς για να είναι απορροφητικές στο χώμα... Σε τέτοιο βαθμό που αμφιβάλλω αν στα πολλά στην Εθνική το μηχανάκι δεν θα πλέει ασύστολα... Συγκριτικά το 990 που πήρα αμέσως μετά αν και είχε και αυτό θαυμάσια απορροφητικότητα σε καμμία περίπτωση δεν ήταν τόσο "βούτυρο"... Αυτό σημαίνει "ραφιναρισμένη" λειτουργία ποιοτικών αναρτήσεων...
Τέσπα...όπως είπα το F800GS δεν με χάλασε ιδιαίτερα πουθενά. Και στην θέση οδήγησης βολεύτηκα, και το μοτεράκι ζωντανό ήταν, και τα φρένα καλά μου φάνηκαν (αν και το ABS πίσω ενεργοποιόταν συνεχώς και για πλάκα), και ευκολοδήγητο ήταν. Αν δεν χόρευε συνέχεια μπροστά στα μάτια σου και αυτό το δοχείο υγρών φρένων δίνοντάς σου την αίσθηση ότι όπου νά είναι θα πετάξει, θα ήταν ακόμα καλύτερα...
Εκεί όμως που έχω ένσταση είναι ότι η συνολική αίσθηση "ποιότητας" που εμπνέει (μην με βάλετε να το αιτιολογήσω - αίσθηση είναι...) σε καμμία περίπτωση δεν συμβαδίζει με τα λεφτά του και το "βαρύ" όνομα που κουβαλάει (και θέλουν να εξαργυρώσουν μέσω της τιμής αγοράς)... Τόσο το 990 όσο και το κατά πολύ φθηνότερο Tenere συγκριτικά έδειχναν πολύ καλύτερα φτιαγμένα και ενέπνεαν ένα καλύτερο "συνολικό αέρα ποιότητας"... ίσως να γίνομαι και λίγο υπερβολικός λόγω αυξημένων προσδοκιών αλλά σαν η αίσθηση που είχα κατεβαίνοντας ήταν ότι οδήγησα ένα καλοστημένο "κινέζικο"....
road spirit
15/06/2009, 11:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
Οδήγησα το F800GS στην εκδήλωση του ΜΟΤΟ στο Λουτράκι...
Σαν μηχανάκι μου άρεσε αν και βρήκα τις αναρτήσεις υπερβολικά μαλακές - προφανώς για να είναι απορροφητικές στο χώμα... υπερβολικά μαλακές δεν είναι, απλά το μηχανάκι που καβάλησες μάλλον - λόγω τεστ rides - είχε περάσει μια "καλομεταχείριση" και είχε αποκτήσει αναρτήσεις σώβρακο.
Γιατί η δική μου εντύπωση είναι ότι - για τα δεδομένα των ον-οφφ - έχει εξαιρετικό στήσιμο. Στην δε εθνική μέχρι και 170 (ον-οφφ είναι, δεν το παίρνεις για τελικιάσματα) που το πήγα ήταν ακλόνητο.
Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
... ίσως να γίνομαι και λίγο υπερβολικός λόγω αυξημένων προσδοκιών αλλά σαν η αίσθηση που είχα κατεβαίνοντας ήταν ότι οδήγησα ένα καλοστημένο "κινέζικο".... μάλλον πολύ υπερβολικός γίνεσαι, :lol: , έλεος :lol:
περισσότερα απο Τετάρτη, έχω να προλάβω μια πτήση ...
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
υπερβολικά μαλακές δεν είναι, απλά το μηχανάκι που καβάλησες μάλλον - λόγω τεστ rides - είχε περάσει μια "καλομεταχείριση" και είχε αποκτήσει αναρτήσεις σώβρακο.
Γιατί η δική μου εντύπωση είναι ότι - για τα δεδομένα των ον-οφφ - έχει εξαιρετικό στήσιμο. Στην δε εθνική μέχρι και 170 (ον-οφφ είναι, δεν το παίρνεις για τελικιάσματα) που το πήγα ήταν ακλόνητο.
μάλλον πολύ υπερβολικός γίνεσαι, :lol: , έλεος :lol:
περισσότερα απο Τετάρτη, έχω να προλάβω μια πτήση ...
:wave2:
Χωρίς φυσικά να μπορώ να γνωρίζω τι είδους μεταχείρηση ή ρύθμιση διέθετε το συγκεκριμένο μηχανάκι, έγραψα αυτά ακριβώς που ένοιωσα καβαλώντας το. Και επειδή αμέσως μετά πήρα και το 990, και έχω πολύ πρόσφατη (μια μέρα πριν) την εμπειρία από το Tenere, μπόρεσα και είχα και ένα άμεσο συγκριτικό "feeling" από μηχανάκια παρόμοιας φιλοσοφίας χρήσης....
Φυσικά κάποιος που έχει πάνω του πολλές ώρες και σε διάφορες συνθήκες θα ξέρει περισσότερα και θα έχει καλύτερη άποψη... Αρκεί να βλέπει τα πράγματα αντικειμενικά και όχι να προσπαθεί να υπερασπιστεί την αγαπημένη του μάρκα ή την επιλογή του...
Πάντως να ξέρεις...Τις περισσότερες φορές οι πρώτες εντυπώσεις επειδή ακριβώς έρχονται πρώτες, γρήγορα, άμεσα και χωρις "επεξεργασία" , συνήθως αποδυκνείονται και σωστές...
Τώρα για το "κινέζικο"...ναι...είναι λίγο υπερβολικό - ποιητική αδεία... Το είπα κιόλας...Είχα αυξημένες προσδοκίες... Δεν παύει όμως να είναι γεγονός ότι το μηχανάκι δεν μου άφησε καλή αίσθηση σε αυτόν τον τομέα...
LOUKILOUK
15/06/2009, 14:30
Παιδες γεια χαρα και απο μενα...
Αν και καποια στιγμη το σκεφτηκα πολυ σοβαρα σαν επιλογη το F800GS, τελικα ...ΔΕΝ...Ενας βασικος λογος (αλλα οχι ο μονος...) ηταν ο οικονομικος...Το μηχανακι κοστολογουνταν 10000ευρο γυμνο εντελως και για να φτασει στα επιπεδα εξοπλισμου του υπολοιπου ανταγωνισμου εφτανε περιπου τα 11500ευρο (abs, χουφτες, ποδια, σχαρα). Αν τωρα αποφασιζες να βαλεις αυτα και να το αγορασεις επρεπε να περιμενεις περσι τετοια εποχη για 5-6 μηνες, απο οτι μου ειπαν, εκτος και αν πληρωνες και τα υπολοιπα που εβαζε η bmw πανω στο μηχανακι και ετσι το πουλαγε (υπολογιστης ταξιδιου, λευκα φλας, θερμαινομενα νομιζω :sick: :confused: ). Αν αποφασιζες να αγορασεις και μερικα βασικα αξεσουαρ οπως καγκελα κ τανκ μπαγκ τοτε γαμησε τα...τα αξεσουαρ της bmw ειναι αρκετα ποιο ακριβα απο ολα τα αλλα...Τωρα βεβαια τα πραγματα ειναι αλλιως... η εταιρια κανει δωρο περιπου 1000 ευρο σε εξοπλισμο (10% επι τις τιμης αγορας) και παιζει και μια μικρη μειωση λογω ειδικου τελους ταξινομησης... Φιλαρακι το εχει παραγγειλει και το περιμενει...ελπιζω συντομα να μπορω να πω και αποψεις πανω απο την σελα του...
Για το F650GS μπορω να πω οτι ειναι αρκετα συμφερον σε σχεση με τον ανταγωνισμο (τρανσαλπ, v-strom, κτλ) αλλα δεν μου αρεσει...
Τελικα καταληξα στο KTM adv990 και ειμαι ξετρελαμενος...επιδοσεις, συμπεριφορα σε χωμα και ασφαλτο, αναρτησεις πληρως ρυθμιζομενες, φρενουκλες με απανεργοποιουμενο ABS, ανετη σελα και αρκετη προστασια απο τον αερα...
Follow your heart...
υ.γ. Αληθεια εχει οδηγησει κανεις το F880GS δικαβαλο, φορτωμενο με μπαγαζιερες, tankbag, και σκηνη/υποστρωματα/υπνοσακκους στη σχαρα? ταξιδευεις ή πλεεις? φρεναρεις?επιταχυνεις? στριβεις ? πως ειναι? Το 990 με ρυθμισμενη τη αναρτηση σε σκληρη τα καταφερνει πολυ καλα, ειδικα μολις το συνηθισεις (ψυχολογικο ειναι το θεμα στην αρχη...)
Καλημέρα, ΄
νέος σε φόρουμ, γενικά δεν έχω γράψει ποτέ και αυτή είναι η πρώτη φορά. Είμαι 32χρονών και έχω σπουδάσει μηχανολόγος στο ΕΜΠ. Το ttr250 που έχω από πρωτοετής και έχω πλέον για να ασχολούμαι με κάτι (εννοώ να βιδώνω και να μην σκουριάζει το χέρι) είπα ότι είναι λίγο αστείο για να σκάω στο γραφείο. Επίσης επειδή μου αρέσει το χώμα και λίγο τα ταξιδάκια...τέλος πάντων για πολλούς λόγους είπα f800 gs. Χθές απόγευμα επισκέπτομαι επίσημη συνεργάτη της ΒΜW στην κηφισσίας και έχω μπροστά μου την προσφορά του. Αρχική αξία μοτοσυκλέτας 10.350€. Αλλά φευ...η γυμνή από αξεσουάρ έκδοση με τα προναφερθέντα χρήματα δεν εισάγεται, γίνεται παραγγελία στο εργοστάσιο, οπότε καταλαβαίνετε...3-4 μήνες. Έρχεται μόνο με εργοστασιακά αξεσουάρ: θερμ. γκριπ, συναγερμό, φλας με led, on board control, κεντρικό σταντ, ΑΒS. Τελική τιμή: 12.020€. Νομίζω είναι πάρα πολλά λεφτά και γενικά μία πολιτική της εταιρείας ή των επισήμων αντιπροσώπων (όλων?) που την χαρακτηρίζω τελείως κοροϊδία. Επίσης, επειδή δεν υπήρχε σε πορτοκαλί που μου αρέσει, έπρεπε να έρθει από την κεντρική αποθήκη της BMW, οπότε καμιά εβδομάδα. Ο ΦΠΑ αλλάζει όμως από Δευτέρα και η προσφορά που μου έδωσε δεν ήξερε ούτε αυτός αν ισχύει. Δηλαδή ή έπαιρνα το εκθεσιακό (σε άσπρο) ή....
(Γράφοντας με πήρε ο πωλητής, πολύ ευγενικός και εξυπηρετικός άνθρωπος, και μου είπε οτι ούτε η εκθεσιακή πλέον, γιατί απο Δευτέρα αλλάζουν οι τιμές και δεν γνωρίζει τις νέες. Θα με πάρει την Δευτέρα, να μου πει και να μου δώσει νέα προσφορά)
Θέλω να ρωτήσω, εαν κανείς γνωρίζει, εάν είναι τα παραπάνω κοινή πολιτική όλων των αντιπροσώπων ΒΜW, ή μόνο του συγκεκριμένου, ώστε να μην ψάχνω άδικα. Επίσης, εάν τελικά αξίζει αυτή η μοτο 12Κ, γιατί πραγματικά νομίζω ότι υπερβαίνουν την πραγματική αξία της συγκεκριμένης, λαμβανομένης υπόψην και της κρίσης που υπάρχει στην αγορά.
Ευχαριστώ και συγνώμη για την φλυαρία
Φίλε πολύ ωραίο μηχανάκι είμαι στην ίδια φάση με εσένα.
Αυτό που θα ήθελα να πω είναι ότι αν θέλουμε να λεγόμαστε σοβαροί και προβληματισμένοι καταναλωτές θα πρέπει να σκεφτούμε πάρα πολύ την τομολογιακή πολιτική της Bmw. Προσωπικά θεωρώ εντελώς παράλογο να κοστίζει η f800gs €12.020 (και να μας λένε ότι μπορεί να αυξηθεί :bigcry: ) τη στιγμή που το Varadero έχει € 11.310.
P.S. Δεν λέω να πάρεις Varadero απλά παραπάνω σύγκρινα ένα μεγαλομεσαίο με ένα mega on-off.
Για του λόγου το αληθές: Μειώσεις τιμών Honda (http://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/80559.asp)
Αρχικά δημιουργήθηκε από alevbas
Καλημέρα, ΄
νέος σε φόρουμ, γενικά δεν έχω γράψει ποτέ και αυτή είναι η πρώτη φορά. Είμαι 32χρονών και έχω σπουδάσει μηχανολόγος στο ΕΜΠ. Το ttr250 που έχω από πρωτοετής και έχω πλέον για να ασχολούμαι με κάτι (εννοώ να βιδώνω και να μην σκουριάζει το χέρι) είπα ότι είναι λίγο αστείο για να σκάω στο γραφείο. Επίσης επειδή μου αρέσει το χώμα και λίγο τα ταξιδάκια...τέλος πάντων για πολλούς λόγους είπα f800 gs. Χθές απόγευμα επισκέπτομαι επίσημη συνεργάτη της ΒΜW στην κηφισσίας και έχω μπροστά μου την προσφορά του. Αρχική αξία μοτοσυκλέτας 10.350€. Αλλά φευ...η γυμνή από αξεσουάρ έκδοση με τα προναφερθέντα χρήματα δεν εισάγεται, γίνεται παραγγελία στο εργοστάσιο, οπότε καταλαβαίνετε...3-4 μήνες. Έρχεται μόνο με εργοστασιακά αξεσουάρ: θερμ. γκριπ, συναγερμό, φλας με led, on board control, κεντρικό σταντ, ΑΒS. Τελική τιμή: 12.020€. Νομίζω είναι πάρα πολλά λεφτά και γενικά μία πολιτική της εταιρείας ή των επισήμων αντιπροσώπων (όλων?) που την χαρακτηρίζω τελείως κοροϊδία. Επίσης, επειδή δεν υπήρχε σε πορτοκαλί που μου αρέσει, έπρεπε να έρθει από την κεντρική αποθήκη της BMW, οπότε καμιά εβδομάδα. Ο ΦΠΑ αλλάζει όμως από Δευτέρα και η προσφορά που μου έδωσε δεν ήξερε ούτε αυτός αν ισχύει. Δηλαδή ή έπαιρνα το εκθεσιακό (σε άσπρο) ή....
(Γράφοντας με πήρε ο πωλητής, πολύ ευγενικός και εξυπηρετικός άνθρωπος, και μου είπε οτι ούτε η εκθεσιακή πλέον, γιατί απο Δευτέρα αλλάζουν οι τιμές και δεν γνωρίζει τις νέες. Θα με πάρει την Δευτέρα, να μου πει και να μου δώσει νέα προσφορά)
Θέλω να ρωτήσω, εαν κανείς γνωρίζει, εάν είναι τα παραπάνω κοινή πολιτική όλων των αντιπροσώπων ΒΜW, ή μόνο του συγκεκριμένου, ώστε να μην ψάχνω άδικα. Επίσης, εάν τελικά αξίζει αυτή η μοτο 12Κ, γιατί πραγματικά νομίζω ότι υπερβαίνουν την πραγματική αξία της συγκεκριμένης, λαμβανομένης υπόψην και της κρίσης που υπάρχει στην αγορά.
Ευχαριστώ και συγνώμη για την φλυαρία
Καλημέρα φίλε μου!
Κι εγω στην ιδια φάση ήμουν ακριβώς με σενα (βέβαια εγω για το άσπρο :))! Πήγα δηλαδή στον εν λόγω αντιπρόσωπο... και η προσφορά.... 12,020 μου έκατσε κάπως! Όπως κι εσυ, δεν ηθελα όλα όσα έδεινε standard, π.χ. δεν ηθελα τον συναγερμό!
Πήγα λοιπόν και σε άλλον (πολύ γνωστό αντιπρόσωπο- λεπτομέριες αν θέλεις με π.μ.) και αυτος το μηχανάκι το έδινε με λιγότερα έξτρα, δηλαδή δεν είχε συναγερμό και διπλό stand αν θυμάμαι καλά! Τελος πάντων 11,650 ηταν η τελική προσφορά του. Βέβαια θα έβαζε και κάτι δωράκια- π.χ. εμένα έβαλε αλουμινένια ποδιά και το διπλό stand.
Να ξέρεις γενικά ότι ο κάθε αντιπρόσωπος κάνει κάποιες παραγγελίες, ξέρω γω θέλω τόσες μοτο μ'αυτά τα αξεσουάρ, τόσες με παραπάνω! Οπότε κάνε καμιά βόλτα και απο άλλους! Μονο εκει θα είναι η διαφορά, στα εξτρα! Απο εκεί και πέρα μπορείς να του παζαρέψεις αυτα που δεν εχει standard η μηχανή να στα βάλει σαν δώρο!
Με πήρε ο πωλητής πριν λίγο...Η μπίλια έκατσε. Τελική τιμή 12.190€. Η Ηayabusa K8 και ένα καλό κρανάκι δηλαδή...Τι να πω? Μπορείς να μου στείλεις π.μ. σε ποιον αντιπρόσωπο πήγες και σου προσφερε 11600? Πείτε μου εσείς τώρα την γνώμη σας, τελικά αξίζει?
Thanks
SeNNinhA
16/03/2010, 17:02
Αν και μου αρέσει πολύ σαν μηχανή, 12000 δεν θα έδινα ποτέ για αυτή. 14000 έχει το ΚΤΜ 990 adventure με όλο τον ταξιδιωτικό εξοπλισμό και είναι κλάσεις ανώτερη από το BMW. Και είμαι και BMWάκιας...
:rolleyes: :rolleyes:
Φίλε αν και έχω κολλήσει άσχημα με το συγκεκριμένο μηχανάκι τα χρήματα που ζητούν είναι πάρα πολλά..:eek: Αν είχα την απαιτούμενη εμπειρία στο χώρο θα πήγαινα χαλαρά για ΚΤΜ 990 Adventure. Μπορεί να κοστίζε 2.000? παραπάνω αλλά σίγουρα έχει πολύ καλύτερη αναλογία τιμής απόδοσης.
Οι καιροί αλλάξανε και μάλλον εκεί στη Bmw δεν το έχουν αντιληφθεί ακόμα :nono:
SeNNinhA
16/03/2010, 18:21
Πάνε πάρε με 10.000 αυτό που είναι 6 μηνών μηχανάκι και θα σου περισσέψουν κι όλας...
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=97887&highlight=adventure
Εγώ αυτό θα έκανα.
;) ;) ;)
chrisdoc77
16/03/2010, 19:09
Πρώτον...η BMW εχει νορμαλ τιμες..απλα η εδω αντιπροσωπεια επιλεγει να τις φερνει φουλ εξτρα για να κονομαει περισσοτερα..
Δευτερον..αφου δεν υπαρχουν φραγκα γιατι δεν επιλεγεις το 650GS??ιδια μηχανη με 9.500 ευρω απλα με 10 αλογα λιγοτερα
Αρχικά δημιουργήθηκε από chrisdoc77
Πρώτον...η BMW εχει νορμαλ τιμες..απλα η εδω αντιπροσωπεια επιλεγει να τις φερνει φουλ εξτρα για να κονομαει περισσοτερα..
Δευτερον..αφου δεν υπαρχουν φραγκα γιατι δεν επιλεγεις το 650GS??ιδια μηχανη με 9.500 ευρω απλα με 10 αλογα λιγοτερα
Σωστος!! Εγω αυτο εκανα και ειμαι ευχαριστημενος απολυτα........Προς το παρον βεβαια!!!:smilea: :smilea:
road spirit
16/03/2010, 20:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από S.Nikos
Φίλε πολύ ωραίο μηχανάκι είμαι στην ίδια φάση με εσένα.
Αυτό που θα ήθελα να πω είναι ότι αν θέλουμε να λεγόμαστε σοβαροί και προβληματισμένοι καταναλωτές θα πρέπει να σκεφτούμε πάρα πολύ την τομολογιακή πολιτική της Bmw. Προσωπικά θεωρώ εντελώς παράλογο να κοστίζει η f800gs 12.020 (και να μας λένε ότι μπορεί να αυξηθεί :bigcry: ) τη στιγμή που το Varadero έχει 11.310.
P.S. Δεν λέω να πάρεις Varadero απλά παραπάνω σύγκρινα ένα μεγαλομεσαίο με ένα mega on-off.
Για του λόγου το αληθές: Μειώσεις τιμών Honda (http://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/80559.asp)
δεν θα μπω στη διαδικασία του αν αξίζει η όχι γενικά...
απλά η παραπάνω σύγκριση είναι εντελώς άτοπη... συγκρίνεις ένα πραγματικό ον-οφφ με εντονο χαρακτήρα play-fun-bike και στήσιμο που μόνο απο το ΚΤΜ 990/950 χάνει, με μια βάρκα (βαρκαδέρο) που στο πρώτο στροφιλίκι θα το βλέπει με κυάλια ... για να μη πούμε για χωμάτινες διαδρομές ...
τεσπα...
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
δεν θα μπω στη διαδικασία του αν αξίζει η όχι γενικά...
απλά η παραπάνω σύγκριση είναι εντελώς άτοπη... συγκρίνεις ένα πραγματικό ον-οφφ με εντονο χαρακτήρα play-fun-bike και στήσιμο που μόνο απο το ΚΤΜ 990/950 χάνει, με μια βάρκα (βαρκαδέρο) που στο πρώτο στροφιλίκι θα το βλέπει με κυάλια ... για να μη πούμε για χωμάτινες διαδρομές ...
τεσπα...
Καμία αντίρηση σε όσα λες παλικάρι μου, συμφωνώ απόλυτα. Μάλλον δεν εξέφρασα σωστά παραπάνω αυτό που ήθελα να πω.
Αυτό που ήθελα να πω είναι ότι με όποιο μοντέλο και αν συγκρίνεις το f800gs με την πολύ γενική και ευρεία έννοια των On-Off (Tiger 1050
Abs, Varadero Abs, Ktm 990 Adv Traveller, V-strom 1000) βλέπεις ότι είναι εντελώς παράλογα ακριβό. Δεν κάνω σύγκριση δυνατοτήτων καθώς λόγω χαρακτήρα σε κάποιες κερδίζει ξεκάθαρα (δυνατότητες εκτός δρόμου , ευελιξία, κατανάλωση) και σε άλλες χάνει επίσης ξεκάθαρα (δύναμη , προστασία, άνεση, ταξίδι) . Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι πλην του ΚΤΜ είναι αρκετά ακρίβότερο παρόλο που είναι 800άρι και όλα τα άλλα 1000άρια. Όσο ήταν η τιμή στα ? 11.300 έλεγες πάει στο καλό αλλά 12.190 ? ??? Μου δημιουργεί μεγάλα ερωτηματικά για το πως μπορεί να βλέπει BMW Hellas τον Έλληνα καταναλωτή.
el patron
16/03/2010, 20:39
σωστος δεν εχει καμμια σχεση το 800 με το βαραντερο ,με το πρωτο να ειναι πολυ καλυτερο παντου εκτος απο ανεση .
road spirit
16/03/2010, 21:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από S.Nikos
Καμία αντίρηση σε όσα λες παλικάρι μου, συμφωνώ απόλυτα. Μάλλον δεν εξέφρασα σωστά παραπάνω αυτό που ήθελα να πω.
Αυτό που ήθελα να πω είναι ότι με όποιο μοντέλο και αν συγκρίνεις το f800gs με την πολύ γενική και ευρεία έννοια των On-Off (Tiger 1050
Abs, Varadero Abs, Ktm 990 Adv Traveller, V-strom 1000) βλέπεις ότι είναι εντελώς παράλογα ακριβό. Δεν κάνω σύγκριση δυνατοτήτων καθώς λόγω χαρακτήρα σε κάποιες κερδίζει ξεκάθαρα (δυνατότητες εκτός δρόμου , ευελιξία, κατανάλωση) και σε άλλες χάνει επίσης ξεκάθαρα (δύναμη , προστασία, άνεση, ταξίδι) . Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι πλην του ΚΤΜ είναι αρκετά ακρίβότερο παρόλο που είναι 800άρι και όλα τα άλλα 1000άρια. Όσο ήταν η τιμή στα ? 11.300 έλεγες πάει στο καλό αλλά 12.190 ? ??? Μου δημιουργεί μεγάλα ερωτηματικά για το πως μπορεί να βλέπει BMW Hellas τον Έλληνα καταναλωτή.
Κοίτα μαν, είναι ακριβό... και στην εποχή που ζούμε τι συζητάμε τώρα :bigcry:
2 σκέψεις μόνο απο μένα :
1) επιμένω ότι δεν συγκρίνεται ακόμα και με τα υπόλοιπα μηχανάκια που έβαλες, ΠΛΗΝ του ΚΤΜ ξεκάθαρα. Το tiger ΔΕΝ είναι ον-οφφ, είναι ένα στρητ με μεγαλύτερες διαδρομές στις αναρτήσεις. Το βαρκαδέρο και το Στρώμ 1000 είναι άλλη κλάση (πιο πολύ grand touring είναι).
2) Πιστεύω ότι η BMW πάνω σε αυτό ακριβώς το σκεπτικό πατάει και τιμολογεί με αυτόν το τρόπο. Είναι η χρήση για την οποία προορίζει το μηχανάκι, το κοινό το οποίο στοχεύει. Όσοι δεν θέλουν να πάρουν μονοκύλινδρο ή 600άρι (λέγε με τρανσαλπ, στρωμ 650), όσοι δεν θέλουν 1000άρι μαστόδοντο (βαραντέρο κλπ), τι επιλογές τους απομένουν αν ψάχνουν ένα πραγματικό ον-οφφ? το ΚΤΜ και το 800, τέλος.... Να είσαι σίγουρος ότι στο εξωτερικό έχουν εντοπίσει ικανό αγοραστικό κοινό που θα προτιμήσει το 800 έναντι του ΚΤΜ οπότε να σου η τιμή ....
Επίσης, υπολόγισε ότι στο εξωτερικό η αγοραστική δυνατότητα του μέσου εργαζόμενου είναι πολύ μεγαλύτερη από οτι του Έλληνα ... Να και αν τις στοιχήσει σε πωλήσεις σε μια μικρή αγορά όπως η ψαροκώσταινα ...
Jason_ch
05/04/2010, 01:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
Να και αν τις στοιχήσει σε πωλήσεις σε μια μικρή αγορά όπως η ψαροκώσταινα ...
+1000
:rotflmao:
Υπομονή μέχρι τέλη Απρίλη. Γυναίκα, τριβάλιστο, μια εβδομάδα διακοπές.
Πιστεύω θα αποκτήσω μια ιδέα για το μηχανάκι φορτωμένο σε εθνικές κτλ.
pantheman
06/04/2010, 11:05
εγω παιδια παρολο που βλεπω τις μπεμπες και μου τρεχουν τα σαλια (συντομα μαλλον θα ερθει η μεγαλη GS χεχεχε) Αναμεσα στο 800 και στο Adventure μαλλον το ΚΤΜ θα επαιρνα για πολλους απο τους προαναφερθεντες λογους και αλλους.
Θα ετρμε λιγο το φυλλοκαρδι μου βεβαια για ολα αυτα που ακουγονται και βιωνονται απο τα ΚΤΜ αλλα θα ηλπιζα οτι με φροντιδα αγαπη και προδερμ δεν θα μου βγαλει τιποτα
sundance
19/04/2010, 15:19
παιδες μην το ψαχνετε.
σε αυτα τα λεφτα, χωρις προσφορα και με δεδομενα τα προβληματα που εμφανιζει η μηχανη, καλυτερα να παμε στην επιλογη του 990adv.
δειτε την προσφορα που εχει...μοντελο 2010 με 105 αλογα στην traveller εκδοση:
Ψηλή Touring ζελατίνα
Tank Bag
Set πλαινές βαλίτσες
Θερμαινόμενα γκριπ
Κάγκελα προστασίας κινητήρα
κανει μονο 14.200 !!!!!!!!
Δινεις περιπου 1.200 παραπανω σε σχεση με το 800αρι και ομοιο εξοπλισμο και παιρνεις 1000αρι με 20-35(!!!!!!!) παραπανω αλογα...
καιει λιγο παραπανω αλλα στα υπολοιπα το αφηνει χλμ πισω το 800αρι.
κι εγω δυνητικος αγοραστης του 800 ημουν αλλα πλεον με αυτα που ακουω και διαβαζω και δεδομενης της τσουχτερης τιμης, ψαχνω για αλλες λυσεις...
990 here i come!
Αρχικά δημιουργήθηκε από sundance
κανει μονο 14.200 !!!!!!!!
:lol: :rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
:lol: :rotflmao:
Καλά δεν έχεις άδικο, τα λεφτά είναι πάλι πολλά αλλά για βάλε το 800gs με τον εξοπλισμό του Ktm traveller να δεις που θα φτάσει... εκεί να δεις χοντρά γέλια.
sundance
19/04/2010, 15:41
αυτο εννοω φιλε νικο και το θεωρησα αυτονοητο!
μιλαμε για την ιδια κατηγορια τιμης...
Trap μηπως πρεπει να κλαις αντι να γελας?
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
δεν θα μπω στη διαδικασία του αν αξίζει η όχι γενικά...
απλά η παραπάνω σύγκριση είναι εντελώς άτοπη... συγκρίνεις ένα πραγματικό ον-οφφ με εντονο χαρακτήρα play-fun-bike και στήσιμο που μόνο απο το ΚΤΜ 990/950 χάνει, με μια βάρκα (βαρκαδέρο) που στο πρώτο στροφιλίκι θα το βλέπει με κυάλια ... για να μη πούμε για χωμάτινες διαδρομές ...
τεσπα...
Kανένας δεν εχει πει οτι το Varadero είναι για χωμάτινες, και κανένας δεν το εχει αγοράσει γι αυτο τον σκοπό..Οσο για τα στροφηλίκια που αναφέρεις μάλλον δεν εχεις οδηγήσει το varadero και λες άκυρα πράγματα..
Το παλικάρι που έκανε λόγο για το Varadero ανέφερε πως το πιο επιτυχημένο 1000αρι με ενα ολοκληρομένο πακέτο κοστίζει πιο λίγα απο το f800..
Το F650 φυσικά είναι η πιο εξυπνη αγορά ανάμεσα σε αυτα τα 2 (F650/F800) Αν θέλει κάποιος ολες σχεδόν τις αρετές του F800 μπορεί να τις εχει με το Tenere , πολύ καλύτερη θέση οδήγησης , πιο ποιοτικό μηχανάκι (-hp).. Τώρα αν εχει χρήματα για το F800 καλό είναι να μαζέψει λίγα ακόμα και να πάρει το KTM 990 Adv.
:beer:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.