PDA

View Full Version : Πολυυυυυ καινούριος...



mar1b0r0
13/04/2009, 22:13
Κατ'αρχήν γειά σας :wave2: και συγνώμη αν post-αρα σε λάθος μέρος απλώς ήταν το ποιό παρεμφερές που βρήκα ψάχνωντας, μιάς και είδα 2-3 απορίες νέων εδώ... σκεύτομαι να αγοράσω την πρώτη μου μηχανή σε 2-3 μήνες οπότε αρχισα από τώρα το ψάξιμο μιάς και είναι η πρώτη μου επαφή με το άθλημα... Μετά απο ένα μικρό ψάξιμο σκεύτομαι σοβαρά το YAMAHA YBR 250 ... θα ήθελα λοιπόν μία γνώμη κάποιου πιό έμπειρου σχετικά με το θέμα... είναι κατάλληλη επιλογή για έναν αρχάριο;Επίσης κάπου εδώ διάβασα ότι τα 250 συμφέρουν για αρχάριο γιατί πάνε και "εκτός πόλης"... βασικά θα ήθελα μία διευκρίνιση σε αυτό... τί ακριβώς θεωρείται "εκτός πόλης" με 250???

Φυσικά κάθε καινούρια πρόταση για το ποια θα μπορούσε να είναι η πρώτη μου μηχανή είναι καλοδεχούμενη...Προτιμώ street μηχανές... έριξα μία ματιά παντως σε επιλογές που έχετε προτείνει σε άλλους χρήστες!!!

ευχαριστώ προκαταβολικά... :D :beer: :D

MikeG
13/04/2009, 22:15
Καλωσήρθες φιλαράκι!

Μεταφερόμαστε στη Κατηγορία Μοντέλα, όπου εκεί θα βρεις πολλά ανάλογα thread.

:beer: :beer: :beer: :wave2:

mar1b0r0
13/04/2009, 22:22
Ευχαριστώ φίλε... :p :beer: :beer: :beer: :D

και sorry... :rolleyes:

MikeG
13/04/2009, 22:26
& για να σου απαντήσω κιόλας στο προβληματισμό σου, το μηχανάκι που σκέφτεσαι είναι ότι πρέπει. Θα σε καλύψει για αρχή πλήρως θεωρώ. Όταν λέμε βολτίτσα εκτός πόλης εννοούμε πχ να βγεις σε επαρχιακό ή εθνικό δρόμο κάνοντας πχ 200 χιλιόμετρα. Σα να λέμε Ηράκλειο - Χανιά, Αθήνα - Χαλκίδα, Θεσσαλονίκη - Χαλκιδική.


& όταν αγοράσεις τη μοτοσυκλέτα, αμέσως & τον προστατευτικό εξοπλισμό.


:beer: :beer: :wave2:

mar1b0r0
13/04/2009, 22:36
Σ'ευχαριστώ για την βοήθεια φίλε!!! :D :D :D :D :D

εννοείται για τον προστατευτικό εξοπλισμό ;) ωραίο το άθλημα αλλά η ασφάλεια πάνω απ'όλα!!! :beer: :beer: :beer:

@ggelos
13/04/2009, 23:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από mar1b0r0
Κατ'αρχήν γειά σας :wave2: και συγνώμη αν post-αρα σε λάθος μέρος απλώς ήταν το ποιό παρεμφερές που βρήκα ψάχνωντας, μιάς και είδα 2-3 απορίες νέων εδώ... σκεύτομαι να αγοράσω την πρώτη μου μηχανή σε 2-3 μήνες οπότε αρχισα από τώρα το ψάξιμο μιάς και είναι η πρώτη μου επαφή με το άθλημα... Μετά απο ένα μικρό ψάξιμο σκεύτομαι σοβαρά το YAMAHA YBR 250 ... θα ήθελα λοιπόν μία γνώμη κάποιου πιό έμπειρου σχετικά με το θέμα... είναι κατάλληλη επιλογή για έναν αρχάριο;Επίσης κάπου εδώ διάβασα ότι τα 250 συμφέρουν για αρχάριο γιατί πάνε και "εκτός πόλης"... βασικά θα ήθελα μία διευκρίνιση σε αυτό... τί ακριβώς θεωρείται "εκτός πόλης" με 250???

Φυσικά κάθε καινούρια πρόταση για το ποια θα μπορούσε να είναι η πρώτη μου μηχανή είναι καλοδεχούμενη...Προτιμώ street μηχανές... έριξα μία ματιά παντως σε επιλογές που έχετε προτείνει σε άλλους χρήστες!!!

ευχαριστώ προκαταβολικά... :D :beer: :D

1.cbf 250
2.ninja 250(αλλα ειναι ποι γρηγορο απο cbf και ybr)
3.ybr 250

αυτες είναι οι επιλογες σου.
Παντως αν επιλέξεις cbf ή ybr για ταξίδι να έχεις πάντα μαζί σου λάδια(για συμπλίρωμα),υπομονή και στάσεις για ξεκουραση κ τσιγάρο.

:smokin: :beer:

mar1b0r0
14/04/2009, 10:36
Ευχαριστώ κι εσένα φίλε Άγγελε για την βοήθεια και τη συμβουλή! :beer:

Αλήθεια, όμως, τί εννοείς "υπομονή"...;:confused: και κάτι άλλο... με μία τέτοια μηχανή, και την ανάλογη εμπειρία βέβαια, θα μπορούσα να κάνω ένα ταξίδι 250-290 χλμ με μία ανάλογη στάση για ξεκούραση... η θα τα φτύσει το εργαλείο;και αν ναι, ποια θα ήταν μία ενδεδειγμένη διάρκεια για τη στάση;

sorry αμα ρωτάω μ$#%$ς απλώς είμαι άσχετος ακόμη και φροντίζω να μάθω πρίν ακούσω το"δεν ήξερες, δε ρώταγες;;;":lol: :lol: :p :lol: :lol:

MikeG
14/04/2009, 10:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από mar1b0r0
Ευχαριστώ κι εσένα φίλε Άγγελε για την βοήθεια και τη συμβουλή! :beer:

Αλήθεια, όμως, τί εννοείς "υπομονή"...;:confused: και κάτι άλλο... με μία τέτοια μηχανή, και την ανάλογη εμπειρία βέβαια, θα μπορούσα να κάνω ένα ταξίδι 250-290 χλμ με μία ανάλογη στάση για ξεκούραση... η θα τα φτύσει το εργαλείο;και αν ναι, ποια θα ήταν μία ενδεδειγμένη διάρκεια για τη στάση;

sorry αμα ρωτάω μ$#%$ς απλώς είμαι άσχετος ακόμη και φροντίζω να μάθω πρίν ακούσω το"δεν ήξερες, δε ρώταγες;;;":lol: :lol: :p :lol: :lol:


Το "ταξίδι" των 300 χιλιομέτρων θα το κάνεις για πλάκα. :wave2:

fkayios
14/04/2009, 10:53
Ας σου απαντησω εγω ως κατοχος ybr250. Αυτο το Σκ ειχα παει Αθηνα - Πατρα , Το μηχανακη αντεχει τετοιες βολτιτσες αλλα δεν ειναι αυτη η κυρια δουλεια που φτιαχτηκε. Δεν εχει προστασια απο τον αερα , ειναι ελαφρυ και δεν ειναι υδροψυχτο & οτι και η σελα του ειναι μαπα για ταξιδια. Πολλες στασεις χρειαζεται δηλαδη , ειναι κουραστικο & της μαχες με τον αερα αν ειναι ψηλα τα μποφορια θα εχεις :p :p Αμα εχεις γαιδουρινη υπομονη σε παει οπου θες ομως + οτι καει ελαχιστα.

mar1b0r0
14/04/2009, 13:50
Ευχαριστώ κι εσένα φίλε fkayios!!:beer:

Όταν λές "+ οτι καει ελαχιστα" εννοείς καίει λίγη βενζίνη σε σχέση με άλλα; Επίσης είπες οτι δεν είναι "υδρόψυκτο" αυτό τί σημαίνει;Δεν θέλω να μου αναλύσεις, μη σας πρήξω και τα ούμπαλα :lol: :rolleyes: θα το ψάξω και θα βρώ την άκρη... απλώς, πρέπει να προσέχω κάτι ιδιαίτερο για μηχανάκια που δεν είναι υδρόψυκτα;Και κατι τελευταίο... το πρόβλημα για τη σέλα που είπες οτι είναι άθλια για ταξίδια, λύνεται; μπορώ δλδ να την αλλάξω;

Ευχαριστώ!!:beer: :wave2: :D

@ggelos
14/04/2009, 15:14
Φυσικα και μπορείς να αλλάξεις σέλα και να την κάνεις πιο μαλακή και με ότι δερμα και σχέδιο θέλεις,
Υπομονή χρειάζεσαι γιατί με μια cbf ή ybr είσαι περιορισμένος στα 130-140 χλμ
Δηλαδή στην ευθεία θα προσπαθεις να δώσεις λιγο παραπάνω γκάζει και η μηχανή σεν θα ανταποκρίνεται
Συν τις αλλις η μηχανες cbf k ybr δεν είναι καθαρες street που θα είσαι σκηφτος και θα αποφευγεις πολυ αερα αλλα naked όπου είσαι σε όρθια σταση και όλος ο αερας έρχεται στο στήθος σου.
:smokin:

johnpan
14/04/2009, 20:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από mar1b0r0
πρέπει να προσέχω κάτι ιδιαίτερο για μηχανάκια που δεν είναι υδρόψυκτα;

o Βασίλης Ορφανός, πολυπρωταθηλτής στο dakar, διέσχιζε την έρημο με αερόψυκτο xr400. Μην φοβάσαι τα αερόψυκτα, το μόνο τους πρόβλημα είναι στην πόλη σε πάρα πολύ έντονο μποτιλιάρισμα σε εποχή καύσωνα, όπυ θα πρέπει να το σβύνεις πού και πού αν δεν κινείται για να κρυώνει. :beer:

mar1b0r0
14/04/2009, 22:35
και πάλι, thank you all guys!!! :D Σύντομα μάλλον θα γίνω κι εγώ ενεργό μέλος στη διαδυτυακή παρέα σας!!! :beer: :beer:

Valantis_Strom
14/04/2009, 23:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από johnpan
o Βασίλης Ορφανός, πολυπρωταθηλτής στο dakar, διέσχιζε την έρημο με αερόψυκτο xr400. Μην φοβάσαι τα αερόψυκτα, το μόνο τους πρόβλημα είναι στην πόλη σε πάρα πολύ έντονο μποτιλιάρισμα σε εποχή καύσωνα, όπυ θα πρέπει να το σβύνεις πού και πού αν δεν κινείται για να κρυώνει. :beer:

johnpan με ενα cbf 250 πως θα καταλαβεις οτι ανεβασε θερμοκρασια η μηχανη?? το λεω διοτι απο το λιγο που ασχολουμε, το cbf δεν εχει καποια ενδειξη που να σε ενημερωνει για την θερμοκρασια..

johnpan
14/04/2009, 23:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από Valantis_Strom
johnpan με ενα cbf 250 πως θα καταλαβεις οτι ανεβασε θερμοκρασια η μηχανη?? το λεω διοτι απο το λιγο που ασχολουμε, το cbf δεν εχει καποια ενδειξη που να σε ενημερωνει για την θερμοκρασια..

Δε θα ανεβάσει θερμοκρασία ικανή να προξενήσει βλάβη, πρακτικά ποτέ. Μη νομίζεις ότι είναι το iδιο μοτέρ με το υδρόψυκτο χωρίς το ψυγείο. Εχει ψύκτρες σε όλο το σώμα του μοτέρ που απάγουν τη θερμότητα. Αν "θες" να ανεβάσει θερμοκρασία πρέπει να το ταλαιπωρήσεις πάααρα πολύ, όπως στο παράδειγμα που έδωσα, σε ακινησία πολύ ώρα σε συνθήκες καύσωνα. Π.χ. ρελαντί κανα μισάωρο σε 40 υπό σκιά. Απλά το σβύνεις και ξαναβάζεις μπροστά όταν είναι να κινηθείς. Μην το φοβάσαι, έχω ταξιδέψει καλοκαίρι Πάτρα - Αθήνα στα κόκκινα χωρίς στάση. Οσο παίρνει αέρα δε ζεστένεται. Γενικά το cbf είναι εργαλείο που δε θα ζητήσει τίποτα για χρόνια όσο δεν ξεχνάς για τι έχει φτιαχτεί. Και για να μη με ρωτήσεις: το cbf είναι ο ορισμός του commuter :beer: