View Full Version : ΝΕΑ Naked Kai ΑΠΟΨΕΙΣ ΑΠΟ ΕΜΠΕΙΡΟΤΕΡΟΥΣ
ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!
Επιτέλους βρήκα ένα forum που πιστεύω θα μπορεσει να με βοηθήσει! Ψαχνω για την 1η μου μηχανή και θα ήθελα τη γνώμη όποιου μπορεί να με βοηθήσει (please!!!!!).
Είμαι 26 έχω βγάλει δίπλωμα για μηχανή( απεριόριστα κυβικά), αλλά δεν έχω αξιωθεί μέχρι σήμερα να πάρω τη δική μου μηχανή. Εμπειρία: Μέτρια προς το καθόλου.
Πήρα τη μεγάλη απόφαση και σκέφτομαι για πρώτη μηχανή ένα naked. Είναι για εμένα ότι πιο όμορφο, (περι ορέξεως κολοκυθόπιτα:)). Γι'αυτό παρακαλώ όποιον γνωρίζει να μου πει τι θα πρότεινε για πρώτη μηχανή σε έναν αρχάριο απο τα παρακάτω:
Ducati Monster 696
Yamaha FZ S2 Naked 600
Honda Hornet 600
Aprilia Shiver 750
Aprilia Mana 850
Kawasaki ER-6n
Yamaha XJ6 naked
PS: Πιστεύετε οτι είναι λάθος να πάω σε μια τέτοια μηχανή? Η χρήση που θα της κάνω είναι κυρίως στην Αθήνα και στο νησί μου, για μετακίνηση και βόλτες.
Ευχαριστώ παίδες!!!
spiridaus
20/04/2009, 12:18
Καλημέρα!
Έψαχνα και εγώ γυμνό και κατέληξα σε Χόρνετ(δε το πήρα ακόμα) αλλά παλιό μοντέλο γιατι γουστάρω στρογγυλοφάναρο ;)
Από τα υπόλοιπα:
Ντουκάτι απλά εμενα μάλλον δε θα με βόλευε γιάτι ήθελα να κ άνω δικάβαλες βόλτες .
:wave2:
Cpt. Haddock
20/04/2009, 12:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από nperp
Πήρα τη μεγάλη απόφαση και σκέφτομαι για πρώτη μηχανή ένα naked. Είναι για εμένα ότι πιο όμορφο, (περι ορέξεως κολοκυθόπιτα:)). Γι'αυτό παρακαλώ όποιον γνωρίζει να μου πει τι θα πρότεινε για πρώτη μηχανή σε έναν αρχάριο απο τα παρακάτω..
Ασχέτως μοντέλου, θα σε συμβούλευα για πρώτη να πάρεις ενα μεταχειρισμενο μοντέλο. Οι αναποφευκτες πτώσεις λόγω απειρίας θα τσούξουν λιγότερο
:wave2: :beer: :wave2:
Για πρώτη μηχανή προτείνω το ΜΤ-03 της Yamaha. Φτηνά ανταλλακτικά για τις άτυχες στιγμές που αναφέρει και ο Cpt. Haddock, είναι πραγματικά ευκολοδήγητο και διασκεδαστικό και πιστεύω οτι για την χρήση που περιγράφεις θα σε καλύψει πλήρως. Είναι μονοκύλινδρο, με τα θετικά (φτηνή συντήρηση και χαμηλή κατανάλωση) και τα αρνητικά (κραδασμοί) του αλλά τα αρνητικά του δεν νομίζω να σε πειράξουν.
Ρίξε μια ματιά εδώ:
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=77563
ΥΓ: Καλώς ήρθες και πάντα όρθιος.
:beer:
Δωσε 4500 χιλιαρικα παρε ενα ζ750 04-06 σε αριστη κατασταση που τα πουλανε κ θα βρισκεις και ανταλλακτικα μεταχειρο παντου σε πτωσεις..ειδικα αν δεν σε πειραζει το ποσο πολλα ατομα το εχουν τοτε ορμα :winka:
jorgevaldano
20/04/2009, 13:31
κάποτε οι αρχάριοι ξεκινούσαν με 50άρια παπιά και εντουράκια, και ανέβαιναν προς τα μεγάλα κυβικά με ΣΤΑΘΕΡΑ και ΣΙΓΟΥΡΑ βήματα, κι όταν τα έφταναν, τα έσκιζαν, γιατί ήξεραν πλέον καλά τι σημαίνει οδήγηση μοτό
μετά άρχισαν να ξεκινάνε με cb400, cb-1, bandit-400 και παρόμοια
τώρα ψάχνονται ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ για 600+
...και λαμβάνουν και προτάσεις για 750άρια...
:eyepop: :confused: :eyepop: :confused:
mikros boudas
20/04/2009, 13:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από jorgevaldano
κάποτε οι αρχάριοι ξεκινούσαν με 50άρια παπιά και εντουράκια, και ανέβαιναν προς τα μεγάλα κυβικά με ΣΤΑΘΕΡΑ και ΣΙΓΟΥΡΑ βήματα, κι όταν τα έφταναν, τα έσκιζαν, γιατί ήξεραν πλέον καλά τι σημαίνει οδήγηση μοτό
μετά άρχισαν να ξεκινάνε με cb400, cb-1, bandit-400 και παρόμοια
τώρα ψάχνονται ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ για 600+
...και λαμβάνουν και προτάσεις για 750άρια...
:eyepop: :confused: :eyepop: :confused: παλια οι μηχανες ηταν πανακριβες,τωρα οχι.και με χαγιαμπουσα να ξεκινησεις,αν προσεχεις δε θα παθεις τιποτα(το σοβαρο).ξερω παρα πολλους με παπακια που εχουν σκοτωθει απο την αλλη
manhunter
20/04/2009, 13:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από jorgevaldano
κάποτε οι αρχάριοι ξεκινούσαν με 50άρια παπιά και εντουράκια, και ανέβαιναν προς τα μεγάλα κυβικά με ΣΤΑΘΕΡΑ και ΣΙΓΟΥΡΑ βήματα, κι όταν τα έφταναν, τα έσκιζαν, γιατί ήξεραν πλέον καλά τι σημαίνει οδήγηση μοτό
μετά άρχισαν να ξεκινάνε με cb400, cb-1, bandit-400 και παρόμοια
τώρα ψάχνονται ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ για 600+
...και λαμβάνουν και προτάσεις για 750άρια...
:eyepop: :confused: :eyepop: :confused:
Η ηλικία του (26), δεν του απαγορεύει να ξεκινήσει με 600 κυβικά.
Αν έχεις το μυαλό, και σου εξηγήσουν και κάποια πράγματα, είσαι οκ.
Ας πάρει πχ ένα fazer ή ένα hornet. Και πάνε παντού, και δεν θα τα βαρεθεί γρήγορα, και δεν ''τρομάζουν'' καθόλου τον αναβάτη.
Έχω παράδειγμα φίλου, που ξεκίνησε πρόσφατα με fazer600, και το πάει μια χαρά. Το σέβεται όσο πρέπει, και δεν βαριέται όπως θα βαριόταν με την πρώτη του επιλογή που ήταν το zxr250.
Aν θεωρείς ότι έχεις το μυαλό , αλλά και το κατάλληλο περιβάλλον, πάρε ότι θέλεις σε αυτη την κατηγόρια, άφοβα.
Αν πάλι έχεις τίποτα ''γρήγορους'' φίλους, που το παίζουν Rossi και θα σε πιέζουν να το πηγαίνεις στα όρια σου, άλλαξε φίλους.....
:wave2:
jorgevaldano
20/04/2009, 13:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από mikros boudas
και με χαγιαμπουσα να ξεκινησεις,αν προσεχεις δε θα παθεις τιποτα(το σοβαρο).
ό,τι πεις
manhunter
20/04/2009, 13:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από mikros boudas
παλια οι μηχανες ηταν πανακριβες,τωρα οχι.και με χαγιαμπουσα να ξεκινησεις,αν προσεχεις δε θα παθεις τιποτα(το σοβαρο).ξερω παρα πολλους με παπακια που εχουν σκοτωθει απο την αλλη
Δλδ εσύ προτρέπεις έναν 20 άρη, χωρίς εμπειρία με παπί, να πάρει Hayabusa?
Κρίμα δεν είναι για το μηχανάκι και τον ίδιο??
mikros boudas
20/04/2009, 14:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από manhunter
Δλδ εσύ προτρέπεις έναν 20 άρη, χωρίς εμπειρία με παπί, να πάρει Hayabusa?
Κρίμα δεν είναι για το μηχανάκι και τον ίδιο?? δεν καταλαβατε το νοημα του ποστ μου παιδια.αυτο που λεω ειναι πως με ο,τι μηχανη και να αρχισει καποιος,αν σεβεται το γκαζι δεν θα εχει κανενα προβλημα.οπως ειπες κι εσυ,θελει σεβασμο στο γκαζι.αν δεν εχεις σεβασμο και με παπακι σκοτωνεσαι(οπως εχουν σκοτωθει πολλοι) και με 250 εντουρακι και με χαγιαμπουσα βεβαια.ισα ισα που ενας που αρχισει με πολυ μικρη μηχανη,μετα νομιζει πως την "εχει" πιο ευκολα επειδη το γκαζι της δεν τον εξιταρει και ετσι ειναι πιο επικινδυνος
jorgevaldano
20/04/2009, 14:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από mikros boudas
δεν καταλαβατε το νοημα του ποστ μου παιδια.αυτο που λεω ειναι πως με ο,τι μηχανη και να αρχισει καποιος,αν σεβεται το γκαζι δεν θα εχει κανενα προβλημα.οπως ειπες κι εσυ,θελει σεβασμο στο γκαζι.αν δεν εχεις σεβασμο και με παπακι σκοτωνεσαι(οπως εχουν σκοτωθει πολλοι) και με 250 εντουρακι και με χαγιαμπουσα βεβαια.ισα ισα που ενας που αρχισει με πολυ μικρη μηχανη,μετα νομιζει πως την "εχει" πιο ευκολα επειδη το γκαζι της δεν τον εξιταρει και ετσι ειναι πιο επικινδυνος
διαβάζοντας την πρώτη πρότασή σου ήμουν έτοιμος να σε ρωτήσω αν οι πιθανότητες ατυχήματος μειώνονται αν ξεκινά κανείς με μικρό μηχανάκι
διαβάζοντας παρακάτω, βλέπω πως πιστεύεις το ακριβώς αντίθετο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ένα είναι βέβαιο φίλε μου, όταν ο αρχάριος ακολουθεί τη συμβουλή πιο "έμπειρου" και παίρνει μεγάλο μηχανάκι για αρχή, όταν πέσει, θα πονέσει αυτός, κι όχι ο "έμπειρος" συμβουλάτορας
Απο την λίστα με τις μοτοσυκλετες που εγραψες προτεινω --> Honda Hornet 600 (η Ζ750) :)
mikros boudas
20/04/2009, 14:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από jorgevaldano
διαβάζοντας την πρώτη πρότασή σου ήμουν έτοιμος να σε ρωτήσω αν οι πιθανότητες ατυχήματος μειώνονται αν ξεκινά κανείς με μικρό μηχανάκι
διαβάζοντας παρακάτω, βλέπω πως πιστεύεις το ακριβώς αντίθετο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ένα είναι βέβαιο φίλε μου, όταν ο αρχάριος ακολουθεί τη συμβουλή πιο "έμπειρου" και παίρνει μεγάλο μηχανάκι για αρχή, όταν πέσει, θα πονέσει αυτός, κι όχι ο "έμπειρος" συμβουλάτορας δλδ εσυ πιστευεις πως οι πιθανοτητες ατυχηματος ειναι μικροτερες με μια μικρη μηχανη και οχι με μια μεγαλη που εχει
α)μεγαλυτερο ογκο αρα φαινεται καλυτερα
β)καλυτερη ενεργητικη ασφαλεια
γ)γκαζι που "φοβαται" καποιος απειρος και δε το ανοιγει τερμα(εδω μπαινει ο ορος σεβασμος) γιατι αν δεν "φοβασαι" το γκαζι και νιωθεις πως "εχεις" την μηχανη σου(οπως κανουν ολοι οι 16ρηδες με τα παπακια και τα διχρονα),την πατας.αποδεδειγμενο αυτο
δ)το κοστος πτωσης σκεφτεσαι πως ειναι μεγαλο και δεν ρισκαρεις χωρις λογο ουτε συνεχεια
υγ δε του προτεινα να παρει χαγιαμπουσα σε καμμια περιπτωση.αλλα αν πιστευεις πως ενα 250 εντουρο ειναι καλο σχολειο για να παρει σε 1-2 χρονια 1000αρι,τοτε κατι σκεφτεσαι λαθος.το μονο καλο που σου δινει ενα μικρο μηχανακι(εκτος του κοστους χρησης) ειναι πως μπορεις να μαθεις να κυκλοφορεις μεσα στην πολη καλυτερα.κατα τα αλλα,ειναι διαφορετικο ενα on/off,διαφορετικο ενα γυμνο σε αισθηση
Αρχικά δημιουργήθηκε από nperp
..........................
Η χρήση που θα της κάνω είναι κυρίως στην Αθήνα και στο νησί μου, για μετακίνηση και βόλτες.
μονο και μονο με αυτο το κρητηριο που αναφερεις --κατα τη γνωμη μου --θα κοιταγα τα δυο τελευταια μοντελα που παραθετεις-- για πρακτικους κυριως---αλλα και οικονομικους λογους
επισης τυνχανει να ταιριαζουν καλυτερα και με την οδηγικη σου εμπειρια
αλα τα 73-78 αλογα αλα τα 98-105
καλες αγορες σε οτι αποφασισεις
:beer: :beer:
Πάρε ένα μτχ CBF 600 να μάθεις και να σε μάθει. Δε σκορτσάρει ό,τι και να του κάνεις, αποδίδει στις μεσαίες , εν αντιθέσει με το fazer κλπ που μπορεί να σε φοβίσει η απροθυμία τους στα χαμηλά.
Για καινούργιο μάλλον το xj6.
Α και φράσεις του τύπου ''αν σέβεσαι το γκάζι'' απλά δεν υπάρχουν!! Δεν υφίσταται κάτι τέτοιο, δεν έχει καν νόημα.
Εναλλακτικά σε V2 τη Breva 750.
Και μην ξεχάσεις πλήρη εξοπλισμό :wave2:
stefkeft
20/04/2009, 15:33
ειμαι ακριβως στην ιδια ηλικια και στην ιδια φαση με εσενα.. (..ισως και σε χειροτερη γιατι μου αρεσουν τα naked αλλα η πρακτικοτητα προσταζει on-off...)
για αρχη δες ενα βιντεακι του mcn που τεσταρει 3 απο τα μηχανακια που θες συν το suzuki gladius το οποιο και βγαζει πρωτο (δεν εχει ερθει ακομη στην ελλαδα αλλα απο οτι γνωριζω ερχεται πολυ συντομα..
http://www.youtube.com/watch?v=yKVEzLJroLA&feature=related
αν αποφασισεις πες μου και μενα γιατι το ψαχνω ενα χρονο και ουσιαστικα και μου αρεσουν ολα...
:lol: :lol:
Υ.Γ. παντως εμενα αυτο που με προβληματιζει σαν απειρο οδηγο ειναι ποσο ασφαλες ειναι να οδηγεις μια street μοτοσυκλετα σε ενα οδικο δικτυο σαν της ελλαδας... πριν απο μερικες ημερες οδηγουσα με αυτοκινητο σε καινουργιο επαρχιακο δρομο της ευβοιας (..γυρω στα 70χλμ/ω) και με "καταπιε μια τεραστια λακουβα η οποια ηταν κρυμενη πισω απο μια μικρη ανηφοριτσα.. αν ημουν με ενα fazer πχ τι θα γινοταν..?
161493
mikros boudas
20/04/2009, 17:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από Road67
Πάρε ένα μτχ CBF 600 να μάθεις και να σε μάθει. Δε σκορτσάρει ό,τι και να του κάνεις, αποδίδει στις μεσαίες , εν αντιθέσει με το fazer κλπ που μπορεί να σε φοβίσει η απροθυμία τους στα χαμηλά.
Για καινούργιο μάλλον το xj6.
Α και φράσεις του τύπου ''αν σέβεσαι το γκάζι'' απλά δεν υπάρχουν!! Δεν υφίσταται κάτι τέτοιο, δεν έχει καν νόημα.
Εναλλακτικά σε V2 τη Breva 750.
Και μην ξεχάσεις πλήρη εξοπλισμό :wave2: τι εννοεις πως τετοιες φρασεις δεν υπαρχουν??γιατι μαλλον για σενα δεν υπαρχουν!
Αρχικά δημιουργήθηκε από mikros boudas
τι εννοεις πως τετοιες φρασεις δεν υπαρχουν??γιατι μαλλον για σενα δεν υπαρχουν! Επειδή εσένα είχα στο μυαλό μου (μιας κι εσύ το έγραψες, όχι οτι τα 'βαλα μαζί σου :D ) εσύ θα μου εξηγήσεις τι εννοείς όταν λες-γράφεις ''σέβομαι το γκάζι''.
mikros boudas
20/04/2009, 17:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από Road67
Επειδή εσένα είχα στο μυαλό μου (μιας κι εσύ το έγραψες, όχι οτι τα 'βαλα μαζί σου :D ) εσύ θα μου εξηγήσεις τι εννοείς όταν λες-γράφεις ''σέβομαι το γκάζι''.
ειδικα για νεους οδηγους,σεβομαι το γκαζι σημαινει :
-->δεν τρεχω εντος πολης(δλδ παω με τα ορια,αντε λιγο παραπανω οπου τα ορια ειναι "χαζα"-ειδικα αν ειμαι νεος οδηγος)
-->δεν πηγαινω να στριβω με χλμ σε δημοσιο δρομο(για 1002 λογους αυτο-ειδικα αν ειμαι νεος οδηγος)
-->πηγαινω αναμεσα σε αυτοκινητα με το πολυ +15 χλμ απο την κινηση τους(ειδικα αν ειμαι νεος οδηγος και καλα καλα δεν ξερω τι ταχυτητα εχω μεσα)
-->δεν τεσταρω τα φρενα της μηχανης μου σε καθε φαναρι(εντο και κολιδια δλδ επειδη εχω δει αλλους να τα κανουν και απλα μπορω επειδη εχω μηχανη-ειδικα αν ειμαι νεος οδηγος)
το γκαζι ανοιγει πολυ η λιγο και το κουμανταρει το μυαλο σου,οχι το χερι σου.ολες οι μηχανες πανε αργα και πολλες απο αυτες πανε πολυ γρηγορα.δε πανε μονες τους ομως.καμμια μηχανη δε σκοτωσε ποτε κανενα(εκτος απο σπανιες περιπτωσεις) απο μονη της.
αυτο σημαινει για μενα σεβομαι το γκαζι.:beer: :beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από mikros boudas
ειδικα για νεους οδηγους,σεβομαι το γκαζι σημαινει :
-->δεν τρεχω εντος πολης(δλδ παω με τα ορια,αντε λιγο παραπανω οπου τα ορια ειναι "χαζα"-ειδικα αν ειμαι νεος οδηγος)
-->δεν πηγαινω να στριβω με χλμ σε δημοσιο δρομο(για 1002 λογους αυτο-ειδικα αν ειμαι νεος οδηγος)
-->πηγαινω αναμεσα σε αυτοκινητα με το πολυ +15 χλμ απο την κινηση τους(ειδικα αν ειμαι νεος οδηγος και καλα καλα δεν ξερω τι ταχυτητα εχω μεσα)
-->δεν τεσταρω τα φρενα της μηχανης μου σε καθε φαναρι(εντο και κολιδια δλδ επειδη εχω δει αλλους να τα κανουν και απλα μπορω επειδη εχω μηχανη-ειδικα αν ειμαι νεος οδηγος)
το γκαζι ανοιγει πολυ η λιγο και το κουμανταρει το μυαλο σου,οχι το χερι σου.ολες οι μηχανες πανε αργα και πολλες απο αυτες πανε πολυ γρηγορα.δε πανε μονες τους ομως.καμμια μηχανη δε σκοτωσε ποτε κανενα(εκτος απο σπανιες περιπτωσεις) απο μονη της.
αυτο σημαινει για μενα σεβομαι το γκαζι.:beer: :beer:
Ναι αλλά πόσους νέους οδηγούς ξέρεις που σκέφτονται - φέρονται έτσι;
Κι αυτό δεν είναι σεβασμός προς το γκάζι, αλλά ''σέβομαι τη ζωή μου και γνωρίζω πως εγώ θα προστατέψω όσο καλύτερα μπορώ κι όσο περνάει απ' το χέρι μου την ασφάλεια μου.
:beer: :beer:
mikros boudas
20/04/2009, 17:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από Road67
Ναι αλλά πόσους νέους οδηγούς ξέρεις που σκέφτονται - φέρονται έτσι;
Κι αυτό δεν είναι σεβασμός προς το γκάζι, αλλά ''σέβομαι τη ζωή μου και γνωρίζω πως εγώ θα προστατέψω όσο καλύτερα μπορώ κι όσο περνάει απ' το χέρι μου την ασφάλεια μου.
:beer: :beer: γι αυτο το λεω στο παιδι,επειδη ειναι νεος οδηγος:beer:
το γκαζι ειναι ουσιαστικο το μοναδικο που μπορει να ελεγξει και μπορει να τον σκοτωσει,ολα τα δεν τα ελεγχει.μετριαζωντας την ταχυτητα του,αμεσως μπορει να αντιδρασει πιο γρηγορα:beer:
mikros boudas
20/04/2009, 17:39
και μιας και το θελεις για πολη πιο πολυ φιλε,το καβασακι θα παιρνα εγω(οπως πολυ πιθανα να κανω!!):beer:
:nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono:
:look: ΤΙ ΤΟΥ ΛΕΤΕ του παιδιου ΡΕ!?!?!?! :look:
ΛΟΙΠΟΝ ! :o 2κυλινδροι ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟΙ .....! Τεσσερεις ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΟΙ!!!
παρε κατι ενδιαμεσο 3κυλινδρο να μην εχει και πολλα πλαστικα ....για να μην ανησυχεις για μικροπτωσεις..... ενα σεμνο μηχανακι (God save the QUEEN λεμε ...) :wave2:
ρωτα και τον Καπετανιο Χαδοκ :smokin:
161507
Ήρθε τώρα κι ο μέγας σπαμαδόρος να μας πει για το ... τρικύλινδρο (μα καλά τρικύλιδρο;;; σιγά μην πάρει και το ματίζ :D )
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Σπαμ οφ :D :D :beer:
Cpt. Haddock
20/04/2009, 18:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από SVX
:nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono:
:look: ΤΙ ΤΟΥ ΛΕΤΕ του παιδιου ΡΕ!?!?!?! :look:
ΛΟΙΠΟΝ ! :o 2κυλινδροι ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟΙ .....! Τεσσερεις ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΟΙ!!!
παρε κατι ενδιαμεσο 3κυλινδρο να μην εχει και πολλα πλαστικα ....για να μην ανησυχεις για μικροπτωσεις..... ενα σεμνο μηχανακι (God save the QUEEN λεμε ...) :wave2:
ρωτα και τον Καπετανιο Χαδοκ :smokin:
Εγω δεν το ανέφερα για να μη με πείτε προκατειλημένο... :smokin:
Επίσης, σταματήστε να τσακώνεστε μεταξύ σας για το αν μπορεί κ πρέπει να πάρει 600αρι, ενώ παλια ξεκινάγαν απο χαμηλά και άλλα τέτοια. Παλια λιγοι είχαν τη δυνατότητα να αγοράσουν χιλιάρια (θυμηθείτε τα τεκμήρια κάποτε) γι' αυτό και βολευόταν με μικρά. Ασε που απο εξοπλισμό ενα κράνος και πολύ...
mikros boudas
20/04/2009, 18:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Εγω δεν το ανέφερα για να μη με πείτε προκατειλημένο... :smokin:
Επίσης, σταματήστε να τσακώνεστε μεταξύ σας για το αν μπορεί κ πρέπει να πάρει 600αρι, ενώ παλια ξεκινάγαν απο χαμηλά και άλλα τέτοια. Παλια λιγοι είχαν τη δυνατότητα να αγοράσουν χιλιάρια (θυμηθείτε τα τεκμήρια κάποτε) γι' αυτό και βολευόταν με μικρά. Ασε που απο εξοπλισμό ενα κράνος και πολύ... πεστα ρε καπταιν.παλια ουτε δοσεις ουτε τιποτα και τα μηχανακια πανακριβα.γι αυτο ενα μηχανακια περναγε 10 καλιμπρες και αλλαζε 50 χερια.τωρα παιρνεις καινουργια 1000αρα με 200 ευρω το μηνα:beer:
φιλε το τραιμφ εμενα ειναι το αγαπημενο μου μηχανημα γιατι το γουσταρω παρα πολυ εμφανισιακα.δεν εχω καταφερει να το οδηγησω ακομα αλλα οσοι το κανανε στην εκθεση τεστ ραηντ λεγανε τα καλυτερα.τωρα απο μεταπωληση θα τα βρεις σκουρα:wave2: :beer: :beer:
panagis83
20/04/2009, 19:17
Φίλε nperp στην ίδια κατάσταση που είσαι τώρα ήμουν και γώ πριν 2 μήνες, δηληδη είμαι 26 χρονών, πρώτη μηχανή (αρκετο καιρο πανω σε παπο-σκουτερ αλλα μικρη εμπειρια σε μηχανές απο φίλους SV 650 και DUCATI MONSTER) και μ'αρέσουν "naked" μηχανές.
Εγώ τελικά κατέληξα στο ΥΑΜΑΗΑ ΧJ6 (γυμνό χωρίς ABS) γιατί έχει πολύ καλη τιμή αγοράς, 6500 και νομίζω 6360 πλέον, συντήρηση και ανταλλακτικά φτηνά πολύ όμορφο σχεδιασμο (με μια μικρή παραχώρηση στο ψαλίδι πισω) και συνεργεία Yamaha παντού.
Θα σου πώ και πως απέκλεισα κάποια μιας και η λίστα αγοράς σου είναι σχεδόν ιδια μ'αυτη που είχα και γώ. Πήγα σε καινούριο καταρχήν γιατι δεν εμπιστεύομαι κανένα μεταχειρισμένο (προσωπικο κόλλημα).
Τα Ιταλικά λοιπον πολύ ωραία αλλα για MONSTER 696 = κουκλακι αλλα ακριβή αγορά, συντήρηση και ανταλλακτικά.
Shiver = (τρελό κόλλημα αλλα με όσους και να το συζήτησα το τελικό συμπέρασμα ήταν οτι θα το παντρευτώ αλλά θα έχω μια μηχανη κουκλί και στριφτερή.) καλή σχετικα τιμη αγοράς συντήρησης (εχει ποια και την Piagio απο πίσω να εφοδιαζει με ανταλλακτικα) αλλα με προβληματισε το ηλεκτρονικό γκάζι και η λέξη "γάμος".
ΕR-6N = Πολυ καλή τιμή αγοράς συντήρησης, ήταν ή αυτό ή το XJ6, αλλά με χάλασε η εξωτερική του εμφάνιση κάτι δε μου πήγενε πολυ λεπτοκαμομενο.
Fazer = και αυτο πολυ καλή αγορα αλλα μου φανηκε πολυ μέγαλο σε όγκο και προσωπικα δε το θεωρησα πολύ καλο για εντός πολης μετακινησεις μιας και χαμηλά δεν αποδιδει κιόλας (σε σχεση μετο Xj6 ενοω)
Εγω είχα και αλλο ενα σοβαρά υπόψιν το STREET TRIPLE, αντικειμενικά ειναι ακριβή γενικα μηχανή σαν το MONSTER (σχεδον), αλλα είναι "διάολος" α - π - ι - σ -τ -ε -υ -τ -α γρήγορο. αλλα τα λεφτα ηταν πολλα όπως είπαμε!
Ευχομαι να κανεις την καλύτερη επιλογή! και να χαρεις την μηχανή σου.
Οσον αφορά το θέμα γκάζι είναι καθαρά στον καθε άνθρωπο πως σκέφτεται και πως ενεργεί. Μια προσωπική εμπειρια είναι οτι εχω βρεθει πολλες φορες να πιέζω τον εαυτό μου να μην ανοίξω το γκάζι σε κάθε είδους προκλήσεις του δρόμου. Το γκαζι για μενα δεν γνωρίζει έμπειρο ή άπειρο οταν το ανοίγεις αυξάνεις την πιθανότητα ατυχήματος οταν το κρατάς κλείστο την μειώνεις απο κει και περα ειναι δικο σου θέμα τι θα κάνεις.
vangelis 64
20/04/2009, 19:38
Μικρέ βούδα,πολύ σωστά τα περί σεβασμού στο γκάζι,ξεχνάς όμως κάτι:Ο σεβασμός δεν προϋποθέτει ούτε εμπειρία ούτε γνώση.
Ένας οδηγός λοιπόν μικρής εμπειρίας,όπως ο φίλος μας εδώ,ξέρει περίπου τι γίνεται αν ανοίξει το γκάζι ενός 250 πχ,στη μισή του διαδρομή(από τέρμα κλειστό)με δευτέρα.
Κι αν δεν το ξέρει,δεν θα πάθει και καμμιά χοντρή πλάκα κάνοντάς το.
Τι πιστεύεις πως θα γίνει,αν το κάνει με χαγιαμπούσα;Κατά λάθος ρε παιδί μου...άπειρος είναι είπαμε.:rolleyes:
Ως κατοχος fz6n 98hp , εχω να πω
Παρτο κ μην το σκεφτεσαι . Κινητηρας σκυλι r6 , 98 αλογα υπεραρκετα που δεν θα τα βαρεθεις , πανεμορφο (υποκειμενικα παντα) , για ολους τους καιρους κ δρομους . Φθηνο σχετικα , φθηνα σχετικα ανταλλακτικα ,φθηνα σχετικα σερβις, ολοκληρωμενη προταση κατεμε .
Καλη ποιοτητα κατασκευης . Αξιοπιστο ... Ο αερας στις μεγαλες ταχυτητες ειναι λιγο απαλευτος αλλα αν δεν κανεις μεγαλα ταξιδια δεν θαχεις προβλημα.
:beer:
Cpt. Haddock
20/04/2009, 19:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από mikros boudas
πεστα ρε καπταιν.παλια ουτε δοσεις ουτε τιποτα και τα μηχανακια πανακριβα.γι αυτο ενα μηχανακια περναγε 10 καλιμπρες και αλλαζε 50 χερια.τωρα παιρνεις καινουργια 1000αρα με 200 ευρω το μηνα:beer:
φιλε το τραιμφ εμενα ειναι το αγαπημενο μου μηχανημα γιατι το γουσταρω παρα πολυ εμφανισιακα.δεν εχω καταφερει να το οδηγησω ακομα αλλα οσοι το κανανε στην εκθεση τεστ ραηντ λεγανε τα καλυτερα.τωρα απο μεταπωληση θα τα βρεις σκουρα:wave2: :beer: :beer:
Αυτό με τη μεταπώληση έχω κουραστεί να το διαβάζω...
Όσοι το γράφετε, πέραν του να αναπαράγετε κατι που έχετε ακούσει/διαβάσει εδώ και χρόνια για τα triumph, έχετε καποια στατιστικά υπόψη σας;
Η μεταπώληση είναι δύσκολη πλέον σε ΟΛΕΣ τις μηχανές, μια και έχουν φτηνήνει οι καινούριες και κυκλοφορούν πολλά κομμάτια...
:wave2:
ριξε μια ματια και στο gsr 600,,
LogOutGoRide
20/04/2009, 20:29
Εγώ αυτό που δεν μπορώ να ακούω είναι ''...αν δεν σε πειράζει ο αέρας με το γυμνό'',''...αν δεν κάνεις μεγάλα ταξίδια''. Άν ζορίζεστε στον δρόμο με τον αέρα θα σας συμβούλευα εντελώς φιλικά να μην οδηγείτε μηχανή.Το αμάξι είναι καλύτερο.
Αρχικά δημιουργήθηκε από honda kos
Εγώ αυτό που δεν μπορώ να ακούω είναι ''...αν δεν σε πειράζει ο αέρας με το γυμνό'',''...αν δεν κάνεις μεγάλα ταξίδια''. Άν ζορίζεστε στον δρόμο με τον αέρα θα σας συμβούλευα εντελώς φιλικά να μην οδηγείτε μηχανή.Το αμάξι είναι καλύτερο. :beer: :beer: :beer:
jorgevaldano
20/04/2009, 20:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από honda kos
Εγώ αυτό που δεν μπορώ να ακούω είναι ''...αν δεν σε πειράζει ο αέρας με το γυμνό'',''...αν δεν κάνεις μεγάλα ταξίδια''. Άν ζορίζεστε στον δρόμο με τον αέρα θα σας συμβούλευα εντελώς φιλικά να μην οδηγείτε μηχανή.Το αμάξι είναι καλύτερο.
ώπα ρε μεγάλε!!!
φαντάζου δηλαδή να ήθελες να μας προσβάλεις... :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
LogOutGoRide
20/04/2009, 20:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από jorgevaldano
ώπα ρε μεγάλε!!!
φαντάζου δηλαδή να ήθελες να μας προσβάλεις... :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Τι ακριβώς σε ενόχλησε:confused:
Αρχικά δημιουργήθηκε από honda kos
Εγώ αυτό που δεν μπορώ να ακούω είναι ''...αν δεν σε πειράζει ο αέρας με το γυμνό'',''...αν δεν κάνεις μεγάλα ταξίδια''. Άν ζορίζεστε στον δρόμο με τον αέρα θα σας συμβούλευα εντελώς φιλικά να μην οδηγείτε μηχανή.Το αμάξι είναι καλύτερο. αν εχεις ενα καλο κρανος και μπουφαν μηχανης,,δεν εχεις προβλημα αερα
Αρχικά δημιουργήθηκε από honda kos
Εγώ αυτό που δεν μπορώ να ακούω είναι ''...αν δεν σε πειράζει ο αέρας με το γυμνό'',''...αν δεν κάνεις μεγάλα ταξίδια''. Άν ζορίζεστε στον δρόμο με τον αέρα θα σας συμβούλευα εντελώς φιλικά να μην οδηγείτε μηχανή.
εχει μηχανακια και γι'αυτους που "ζοριζονται" απο τον ΑΕΡΑ!!! :wave2: :lol: :lol: :lol:
161510
LogOutGoRide
20/04/2009, 20:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από nik7119
αν εχεις ενα καλο κρανος και μπουφαν μηχανης,,δεν εχεις προβλημα αερα
Το καλό κράνος ,το μπουφάν ,τα γάντια,το παντελόνι,οι μπότες είναι πράγματα δεδομένα για μια μηχανή.Το ίδιο και ο αέρας , σε άλλον λιγο σε άλλον πολύ πιστέυω οτι σε όλες τις μηχανές ''τρώς'' αέρα.
Αρχικά δημιουργήθηκε από honda kos
Το καλό κράνος ,το μπουφάν ,τα γάντια,το παντελόνι,οι μπότες είναι πράγματα δεδομένα για μια μηχανή.Το ίδιο και ο αέρας , σε άλλον λιγο σε άλλον πολύ πιστέυω οτι σε όλες τις μηχανές ''τρώς'' αέρα. :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:
LogOutGoRide
20/04/2009, 21:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από SVX
εχει μηχανακια και γι'αυτους που "ζοριζονται" απο τον ΑΕΡΑ!!! :wave2: :lol: :lol: :lol:
Ναι ρε φίλε εδώ βγάζουν αυτοκίνητα καμπριολέ για να ''αντιγράψουν'' την αίσθηση της μοτο και μεις γκρινιάζουμε για τον αέρα
jorgevaldano
21/04/2009, 00:01
εσείς οι δύο αφήστε τις μπύρες και πιάστε ένα δωμάτιο :lol:
λοιπόν, όπως εκτός από το άσπρο και το μαύρο υπάρχει και το γκρίζο, έτσι και ο αέρας που τρώει ο αναβάτης ενός χόρνετ είναι ΠΟΛΥ περισσότερος και σπαστικός από τον αέρα που τρώει ο αναβάτης ενός τρανσπίνδ, στα π.χ. 150χ/ω
έτσι ενώ είναι αλήθεια πως ΟΛΟΙ τρώμε αέρα, δεν τρώμε όλοι τον ΙΔΙΟ αέρα
τόσοι και τόσοι μηχανόβιοι που ψάχνουν να βάλουν ζελατίνα, ή μια καλύτερη ζελατίνα από αυτή που ήδη έχουν, δεν μπορεί να είναι οι φλώροι που καλύτερα να οδηγούσαν αμάξι "εντελώς φιλικά"...
mikros boudas
21/04/2009, 00:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Αυτό με τη μεταπώληση έχω κουραστεί να το διαβάζω...
Όσοι το γράφετε, πέραν του να αναπαράγετε κατι που έχετε ακούσει/διαβάσει εδώ και χρόνια για τα triumph, έχετε καποια στατιστικά υπόψη σας;
Η μεταπώληση είναι δύσκολη πλέον σε ΟΛΕΣ τις μηχανές, μια και έχουν φτηνήνει οι καινούριες και κυκλοφορούν πολλά κομμάτια...
:wave2: η τραιουμφ ειναι πανω απο το σπιτι μου και εκτος των αλλων,ξερω τον αντιπροσωπο...αν στις μηχανες γενικα ειναι μια φορα δυσκολα,στις τραιουμφ ειναι τρεις...:beer:
LogOutGoRide
21/04/2009, 00:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από jorgevaldano
εσείς οι δύο αφήστε τις μπύρες και πιάστε ένα δωμάτιο :lol:
λοιπόν, όπως εκτός από το άσπρο και το μαύρο υπάρχει και το γκρίζο, έτσι και ο αέρας που τρώει ο αναβάτης ενός χόρνετ είναι ΠΟΛΥ περισσότερος και σπαστικός από τον αέρα που τρώει ο αναβάτης ενός τρανσπίνδ, στα π.χ. 150χ/ω
έτσι ενώ είναι αλήθεια πως ΟΛΟΙ τρώμε αέρα, δεν τρώμε όλοι τον ΙΔΙΟ αέρα
τόσοι και τόσοι μηχανόβιοι που ψάχνουν να βάλουν ζελατίνα, ή μια καλύτερη ζελατίνα από αυτή που ήδη έχουν, δεν μπορεί να είναι οι φλώροι που καλύτερα να οδηγούσαν αμάξι "εντελώς φιλικά"...
ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΠΑ ''άλλος πολύ, άλλος λίγο όλοι τρώμε αέρα''.
Για τα δωμάτια και τα σχετικά άστα για άλλους.
Τώρα αν ειναι φλώροι αυτοί που βάζουν ζελατίνες και παρ-μπρίζ δεν ξέρω.Αν έχεις αλλάξει εσύ πες μας εντυπώσεις μήπως και χάνουμε κάτι οι υπόλοιποι.
Για μένα αυτά τέλος . :a56:
jorgevaldano
21/04/2009, 00:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από honda kos
Άν ζορίζεστε στον δρόμο με τον αέρα θα σας συμβούλευα εντελώς φιλικά να μην οδηγείτε μηχανή.Το αμάξι είναι καλύτερο.
:wave2:
Παιδια σας ευχαριστώ για τα post. Η αλήθεια είναι πως δεν περίμενα να απαντήσει κανείς γιατί η ερώτηση που έκανα ειναι κοινή και πίστευα οτι θα βαριέσται να απαντήσετε σε ακόμα έναν άπειρο που ψαχνεται για μηχανή.
Από εκεί και πέρα:
1ον: Το γκάζι και στο αμάξι μπορεί να σε σκοτώσει, όχι το ίδιο εύκολα, αλλά μπορεί.
2ον: Επειδή είχα εμπειρία από τράκο δικού μου προσώπου με μηχανάκι, το φοβάμαι πολύ και γι'αυτό πιστεύω ότι θα είμαι αρκετά προσεκτικός και θα σέβομαι και το γκάζι και τη ζωή μου.
3ον: Αν και θα ήθελα πολύ μια triumph με τα καλά και κακά που αυτό συνεπάγεται, είναι πολύ γρήγορη για μένα,όπως και το Z750 και η Monster και πιθανώς το FZ6, τουλάχιστον για τώρα.
4ον: Αποφάσισα να συμβιβαστώ, τουλάχιστον για την 1η μου μηχανή, και έτσι θα πάρω κάτι με πιο λίγα άλογα και όσο το δυνατόν πιο εύκολο στην οδήγηση και ας μη με τρελαίνει η εμφάνισή του ή οι επιδόσεις του.
Έτσι είμαι ανάμεσα στα εξής δύο:
Yamaha XJ6 και
Suzuki Gladius.
Είναι και οι δύο εύκολες μηχανές και αρκετά φιλικές (τουλάχιστον έτσι λένε τα άρθρα στο internet και μερικοί από εσας).
Το XJ6 έχει προτεινόμενη τιμή τα 6500 χωρίς ΑΒS και έχει έρθει στην Ελλάδα
Το Gladius περίπου 6800 (μόλις μίλησα με suzuki), αν και στα site το περίμεναν γυρω στα 5000 και έρχεται Ελλάδα τον Μάιο.
'Ολες οι παρατηρήσεις, συμβουλές και σκέψεις είναι ευπρόσδεκτες!!
Nostradamus
21/04/2009, 14:33
Απο suzuki δες και το gsr... Πολλα καλα και ασφαλη χιλιομετρα να εχεις και παντα ορθιος..:wave2:
jorgevaldano
21/04/2009, 14:37
φίλε μου δεν αποτελεί συμβιβασμό να "πέσεις" στο xj6 ή στο gladius, ΚΑΙ αυτά είναι πολύ δυνατά και μεγάλα για πρώτο βήμα, μιλάμε για 78 και 70 αλογα αντίστοιχα αν δεν κάνω λάθος
επιτέλους, αν τα μηχανάκια των 30-40 ίππων ΔΕΝ είναι κατάλληλα για ΑΡΧΑΡΙΟ, για ποιόν είναι κατάλλληλα; για τη γιαγιά του αρχάριου;
(κι όποιος περίμενε το gladius στα 5,000Ε είναι αφελής)
Αρχικά δημιουργήθηκε από nperp
Η χρήση που θα της κάνω είναι κυρίως στην Αθήνα και στο νησί μου, για μετακίνηση και βόλτες.
kawasaki er-6n (το νεο 2009 μοντελο ειναι αυτο στη φωτο)
ευκολο, ροπατο, οικονομικο, ελαφρυ, χαμηλο(ακομα και αν εισαι 1,70 θα πατας και τις δυο πατουσες ολοκληρες κατω=αισθηση ασφαλειας)
161590
Αρχικά δημιουργήθηκε από jorgevaldano
φίλε μου δεν αποτελεί συμβιβασμό να "πέσεις" στο xj6 ή στο gladius, ΚΑΙ αυτά είναι πολύ δυνατά και μεγάλα για πρώτο βήμα, μιλάμε για 78 και 70 αλογα αντίστοιχα αν δεν κάνω λάθος
επιτέλους, αν τα μηχανάκια των 30-40 ίππων ΔΕΝ είναι κατάλληλα για ΑΡΧΑΡΙΟ, για ποιόν είναι κατάλλληλα; για τη γιαγιά του αρχάριου;
(κι όποιος περίμενε το gladius στα 5,000Ε είναι αφελής)
Επειδή το περίμενα ότι θα παρεξηγηθώ έγραψα οτι ο συμβιβασμός είναι για την εμφάνιση και τις επιδόσεις όχι για τις επιδόσεις μόνο. Και επειδή δεν με θεωρώ άξιο ακόμα για μια street triple, γι' αυτό και έκοψα όλες τις μηχανές που είχα υπόψιν μου στην αρχή ( με επηρέασες αρκετά).
Ο καθένας έχει τις απόψεις του και είναι αποδεκτές. Και γω το πίστευα οτι με το να ξεκινήσεις με ένα παπάκι είναι ό,τι καλύτερο, αλλά από συζητήσεις που είχα με φίλους που ασχολούνται με τη μηχανή πάνω από 20 χρόνια, συνειδητοποίησα ότι το παπί και η μικρή μηχανή, δεν σε προετοιμάζει για να συνεχίσεις στη μεγαλύτερη μηχανή, γιατί πολύ απλά είναι τελείως διαφορετικό πράγμα! Το μόνο που μένει ίδιο είναι η ισορροπία.
Τέλος σε παρακαλώ πες μου ποια μηχανή θα μου πρότεινες??
jorgevaldano
21/04/2009, 15:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από nperp
Ο καθένας έχει τις απόψεις του και είναι αποδεκτές. Και γω το πίστευα οτι με το να ξεκινήσεις με ένα παπάκι είναι ό,τι καλύτερο, αλλά από συζητήσεις που είχα με φίλους που ασχολούνται με τη μηχανή πάνω από 20 χρόνια, συνειδητοποίησα ότι το παπί και η μικρή μηχανή, δεν σε προετοιμάζει για να συνεχίσεις στη μεγαλύτερη μηχανή, γιατί πολύ απλά είναι τελείως διαφορετικό πράγμα! Το μόνο που μένει ίδιο είναι η ισορροπία.
από το παπί ως το gladius, υπάρχουν αρκετά βήματα και δεκάδες επιλογές όμως...
εγώ ξεκίνησα με super4 το οποίο με κάλυψε για ΕΞΙ χρόνια, και το οποίο απαίτησε ΟΛΗ την προσοχή μου τους πρώτους 6-12 μήνες για να το ελέγξω (και είχα και δύο μικρές πτώσεις πάνω στον πρώτο μήνα)
Αρχικά δημιουργήθηκε από jorgevaldano
από το παπί ως το gladius, υπάρχουν αρκετά βήματα και δεκάδες επιλογές όμως...
εγώ ξεκίνησα με super4 το οποίο με κάλυψε για ΕΞΙ χρόνια, και το οποίο απαίτησε ΟΛΗ την προσοχή μου τους πρώτους 6-12 μήνες για να το ελέγξω (και είχα και δύο μικρές πτώσεις πάνω στον πρώτο μήνα)
και από το gladius στο TDM 900 πάλι άλλα τόσα βήματα και επιλογές υπάρχουν. Δεν διαφωνούμε σε αυτό! το ξέρω οτι θα χρειαστεί μεγ'αλη προσοχή αλλά ακόμα και με GLX να ξεκινούσα την ίδια προσοχή και σεβασμό χρειάζεται!! Η μηχανή στην Ελλάδα είναι επικίνδυνο sport για διάφορους λόγους.
Να υποθέσω οτι μου προτείνεις και μένα να ξεκινήσω με ένα super4 ?
Αρχικά δημιουργήθηκε από nperp
Να υποθέσω οτι μου προτείνεις και μένα να ξεκινήσω με ένα super4 ?
Δεν ξέρω τι σου προτείνει, εγώ πάντως λέω πως το CB500 είναι υπέραρκετο. Άσε που δε σκορτσάρει με την καμία (όπως άλλωστε και το 600) και μπορεί να σε μάθει πάρα πολλά.
jorgevaldano
21/04/2009, 15:26
ta super4 ψιλοσπανίζουν πλέον και είναι και ταλαιπωρημένα τα περισσότερα
υπάρχουν όμως
kle250 (και αρκετά άλλα σ' αυτό το στυλ)
cbf250
ybr250
...ως και ninja 250 αν προσβλέπεις σε supersport σε λίγα χρόνια
θα έλεγα και cb500, er5 αλλά πλέον αν είναι έτσι παίρνεις αυτά που έχεις ήδη βάλει στη λίστα
Από τα 2 στα οποία έχεις καταλήξει εγώ θα έλεγα το Gladius λόγω μοτέρ (γιατί από εμφάνιση... :yuck: ) , πιστεύω οτι θα ευχαριστηθείς το δικύλινδρο περισσότερο από το τετρακύλινδρο.
Και από τα 2 πάντως θα προτιμούσα το er6-n. Και φυσικά να επιμείνω στο MT-03 το οποίο θεωρώ και το ιδανικότερο για πρώτη μηχανή (45 άλογα, 170 κιλά, ροπές χαμηλά, yamaha).
jorgevaldano
21/04/2009, 16:31
τα δικύλινδρα ροπιάζουν από τις 2.000 στροφές και συνεπώς με μια κατά λάθος απότομη γκαζιά, πάπαλα
τα 4Κ μπορείς να τα κρατήσεις κάτω από τις 5.000 στροφές όπου συμπεριφέρονται πολύ ήπια και προβλέψιμα
(για τον ίδιο πάντα κυβισμό)
Αρχικά δημιουργήθηκε από jorgevaldano
τα δικύλινδρα ροπιάζουν από τις 2.000 στροφές και συνεπώς με μια κατά λάθος απότομη γκαζιά, πάπαλα
τα 4Κ μπορείς να τα κρατήσεις κάτω από τις 5.000 στροφές όπου συμπεριφέρονται πολύ ήπια και προβλέψιμα
(για τον ίδιο πάντα κυβισμό) ναι αλλά τα 4κ στις χαμηλές είναι συνήθως ψόφια. Κάτι που ανάλογα με τη μηχανή μπορεί να φοβίσει τον πρωτόπειρο μέσα στην κίνηση που δεν είναι δυνατόν να πηγαίνεις συνεχώς με υψηλές στροφές.
Αρχικά δημιουργήθηκε από jorgevaldano
τα δικύλινδρα ροπιάζουν από τις 2.000 στροφές και συνεπώς με μια κατά λάθος απότομη γκαζιά, πάπαλα
τα 4Κ μπορείς να τα κρατήσεις κάτω από τις 5.000 στροφές όπου συμπεριφέρονται πολύ ήπια και προβλέψιμα
(για τον ίδιο πάντα κυβισμό)
Δεν διαφωνώ, πιστεύω όμως οτι καλύτερα να κάνεις τα "παιχνιδάκια" σου με τις ροπές χαμηλά, αρα και με μικρότερες ταχύτητες, παρά στις 9 και 10 χιλιάδες. Και ειδικά για μέσα στην πόλη που είπε πως θα κινείται.
Βέβαια υπάρχει πάντα και η περίπτωση που αναφέρεις αλλά είναι θέμα προτιμήσεων φαντάζομαι.
Επίσης τα δικύλινδρα (ή μονοκύλινδρο) τείνουν να είναι πιο "ευέλικτα" (συγκρίνω Ζ750 με er6-n και MT-03 στο μυαλό μου)
jorgevaldano
21/04/2009, 16:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από QSpec
Δεν διαφωνώ, πιστεύω όμως οτι καλύτερα να κάνεις τα "παιχνιδάκια" σου με τις ροπές χαμηλά, αρα και με μικρότερες ταχύτητες, παρά στις 9 και 10 χιλιάδες. Και ειδικά για μέσα στην πόλη που είπε πως θα κινείται.
συμφωνώ απόλυτα αλλά αυτά ισχύουν για έμπειρο αναβάτη
τώρα πώς γίνεται να συμφωνώ αλλά και τα τρία μηχανάκια που έχουν περάσει από τα χέρια μου να είναι 4Κ είναι άλλη ιστορία :lol:
panagis83
21/04/2009, 17:42
Το xj6 για 4κ εχει υπεραρκετή ροπή και οποιος δεν το πιστεύει ας το κάνει ενα test ride (στη ροπη του χαμηλα ειναι που δουλεψαν τα κεφαλια της yamaha γιαυτο το μοντέλο).
Κανε υπομονή nperp η έκθεση κοντά είναι να τα δεις και θα αποφασίσεις!!
φίλε μου να φανταστώ εχεις το xj6,είσαι απόλυτα ικανοποιημένος?σκεφτομαι εκει να πάω απο runner 200....αλλά στην έκδοση με το φέριγκ,να μπορώ να πάω και κανα ταξιδάκι πιο έξω!
panagis83
22/04/2009, 07:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από ilion10
φίλε μου να φανταστώ εχεις το xj6,είσαι απόλυτα ικανοποιημένος?σκεφτομαι εκει να πάω απο runner 200....αλλά στην έκδοση με το φέριγκ,να μπορώ να πάω και κανα ταξιδάκι πιο έξω!
Ναι είμαι απόλυτα ικανοποιημένος απο το XJ6, για πρώτη μηχανή. Χτές είδα το Diversion απο κοντά και είναι αρκετά ωραίο επίσης, αλλα η τιμή του άρχιζει να ξεφεύγει για αυτό που είναι και ενα Vstrom πιστευω είναι καλύτερη επιλογή. Πολυ ωραίο με φερινγκ είναι το καινούριο Kawasaki ΕR-6F για δείτε το.
161685
jorgevaldano
22/04/2009, 09:06
πολύ καλό value for money
ειδικά αν το value το μετράς σε κιλά
Αρχικά δημιουργήθηκε από panagis83
Ναι είμαι απόλυτα ικανοποιημένος απο το XJ6, για πρώτη μηχανή. Χτές είδα το Diversion απο κοντά και είναι αρκετά ωραίο επίσης, αλλα η τιμή του άρχιζει να ξεφεύγει για αυτό που είναι και ενα Vstrom πιστευω είναι καλύτερη επιλογή. Πολυ ωραίο με φερινγκ είναι το καινούριο Kawasaki ΕR-6F για δείτε το.
που το είδες το diversion να πάω και εγώ να το δώ?Και εμένα μου αρέσει πολύ το v-strom,αλλά δεν μου ταιριάζει σαν στυλ,είμαι κ 1,70 οπότε θέλουμε κάτι πιο ελαφρύ!Το Kawasaki ΕR-6F είναι πιο ακριβό απο το xj6,2 κύλινδρο και με λιγότερα άλογα!Νομίζω το xj6 είναι καλύτερη περίπτωση!
κατα μεσο ορο σε δυο με τρια χρονια αλλαζει καποιος μια μηχανη---για διαφορους λογους.
προτεινω λοιπον κατι σε μεταχειρισμενο για σενα--απ αυτα που αναφερεις--εγω ψηφιζω σταθερα er-6n 07-08 για παααραα πολλλους λογους στην περιπτωση σου--ωστε αφου αποκτησεις δικη σου εμπειρια κι αποψη--χτυπας οταν ερθει η ωρα το καλυτερο που γουσταρεις και μπορεις φυσικα:rotflmao:
:beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από ilion10
Και εμένα μου αρέσει πολύ το v-strom,αλλά δεν μου ταιριάζει σαν στυλ,είμαι κ 1,70 οπότε θέλουμε κάτι πιο ελαφρύ!
για τετοιου ειδους κοινο ειναι που βγαλανε το versys....:wave2:
κανενα σοβαρο μηχανακι θα προτεινετε?
κοιταξτε λιγο ρε μαγκες και το θεμα ομορφια:D
καλα χρυσα αυτα τα β στρομ tdm xj6 αλλα απο ομορφια τιποτα:sad:
jorgevaldano
22/04/2009, 14:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από ACAB
καλα χρυσα αυτα τα β στρομ tdm xj6 αλλα απο ομορφια τιποτα:sad:
άποψή σου φίλε μου, τίποτε περισσότερο, τίποτε λιγώτερο ;)
Αρχικά δημιουργήθηκε από ACAB
κανενα σοβαρο μηχανακι θα προτεινετε?
κοιταξτε λιγο ρε μαγκες και το θεμα ομορφια:D
καλα χρυσα αυτα τα β στρομ tdm xj6 αλλα απο ομορφια τιποτα:sad:
ναι εχεις δικιο :rolleyes: ....ειχε βγαλει η KTM κατι ομορφιες.....σκετος ερωτας....
αφου ηταν τοσο ομορφα που δεν σε ενοιαζε ΚΑΘΟΛΟΥ η αξιοπιστια...ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ!!:bigcry: :bigcry:
Αξιζει τον κοπο λεμε....μια ειναι η μαρκα... Κ[ατι] Τ[ρεχει] Μ[αστορα]:lol:
161711
Αρχικά δημιουργήθηκε από SVX
ναι εχεις δικιο :rolleyes: ....ειχε βγαλει η KTM κατι ομορφιες.....σκετος ερωτας....
αφου ηταν τοσο ομορφα που δεν σε ενοιαζε ΚΑΘΟΛΟΥ η αξιοπιστια...ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ!!:bigcry: :bigcry:
Αξιζει τον κοπο λεμε....μια ειναι η μαρκα... Κ[ατι] Τ[ρεχει] Μ[αστορα]:lol:
Μην αρχίσουμε κι εδώ :D έτσι SVX :evil:
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
alex-kos
23/04/2009, 20:47
kawasaki er 6 n
ψαξτο καλα αυτο το μηχανακι ειναι πολυ καλο
valantis8
30/04/2009, 11:19
εγω θα σου πρότεινα η το er-6, η το gsr το πρώτο το έχει φιλαράκι, πολύ καλό και τιμιο μοτορι, το δεύτερο το έχω εγω, απόλυτα ευχαριστημένος, σου μιλώ εξ ιδίαν πείρα και τα δύο είναι πολύ τίμια, το er-6 δεν θα σε τρομάξει πολύ, καλή επιτυχία σε ότι αποφασίσεις...
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.