PDA

View Full Version : 4κυλινδρες μοτοσυκλετες



nikos force
22/04/2009, 15:39
αλλα με διαταξη boxer υπαρχουν ????κατι ειδα για αλφα ρομεο και μια bmw αλλα πολυ ελλειπης πληροφοριες ...δλδ πιο πολυ αναφορα ηταν ??? εσεις ξερετε

Tpap
22/04/2009, 16:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos force
αλλα με διαταξη boxer υπαρχουν ????

Υπήρχαν.

zundapp KS 800 1936


161717

Tpap
22/04/2009, 16:26
Και flat four και flat head.

Τι άλλο να θέλει κανείς?


161718

Tpap
22/04/2009, 16:42
τσίμπα και ένα φοτο-φάντασμα:


161722

Tpap
22/04/2009, 16:43
και πάρε και μιά πολιτικιά:


161724

p@nos
22/04/2009, 17:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos force
αλλα με διαταξη boxer υπαρχουν ????κατι ειδα για αλφα ρομεο και μια bmw αλλα πολυ ελλειπης πληροφοριες ...δλδ πιο πολυ αναφορα ηταν ??? εσεις ξερετε

h Honda βγαζει, αλλα 6κυλινδρες μποξερ...

Η Goldwing ειναι, η Valkyrie...


για αλλα μοντελα που να υπαρχουν στην παραγωγη δε γνωριζω...

Tpap
22/04/2009, 17:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
h Honda βγαζει, αλλα 6κυλινδρες μποξερ...

έβγαζε, όμως...

Tpap
22/04/2009, 17:34
ιδού:


161731

Tpap
22/04/2009, 17:39
και άλλη μία πανέμορφη παλαιά αγλίδα...: 1938 Brough Superior Golden Dream 800


161732

Tpap
22/04/2009, 17:41
Σημ:


ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΧΩ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΜΟΥΣΕΙΟ ΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΕΣΑ.:evil: :evil: :smokin:

MikeG
22/04/2009, 17:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
και πάρε και μιά πολιτικιά:


Τι είναι αυτό? :eyepop: :a8: :a03: :a03: :a07: :a07: :a07:


Ερωτεύτηκα!

nikos force
23/04/2009, 09:24
υπαρχει καποιος λογος που δεν αξιοποιηθηκε παραπανω αυτη η διαταξη ... βλεπωντας την εμπορικη τουλαχιστον επιτυχια της bmw ME TO δικυλινδρο ?????δλδ σε τι μειονεκτει σε σχεση με αλλες διαταξεις ?

el_hymador
23/04/2009, 09:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos force
υπαρχει καποιος λογος που δεν αξιοποιηθηκε παραπανω αυτη η διαταξη ... βλεπωντας την εμπορικη τουλαχιστον επιτυχια της bmw ME TO δικυλινδρο ?????δλδ σε τι μειονεκτει σε σχεση με αλλες διαταξεις ?

Στο οτι ο πισω κυλινδρος καθε ζευγους δεν ψυχεται ικανοποιητικα μονο με τον αερα και απαιτει υγροψυξη, η οποια ανεβαζει βαρος και προσθετει σε ογκο & πλατος που ειναι ουτως η αλλως ηδη πολυ μεγαλα σε τιμες...


η λυση: συνεργασια BMW & GUZZI και δημιουργια ενος τετρακυλινδρου Boxer V90 οπου και οι τεσσερις κυλινδροι θα ειναι εκτεθιμενοι στο ρευμα του αερα....

γαματο;

χαραμιζομαι ρε πουστη μου....χαραμιζομαι....:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:


161817

makis206
23/04/2009, 10:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Σημ:
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΧΩ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΜΟΥΣΕΙΟ ΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΕΣΑ.:evil: :evil: :smokin:

Θα σκόνταφτες στους κυλίνδρους ρε Τάσο...:lol:

makis206
23/04/2009, 10:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
η λυση: συνεργασια BMW & GUZZI και δημιουργια ενος τετρακυλινδρου Boxer V90 οπου και οι τεσσερις κυλινδροι θα ειναι εκτεθιμενοι στο ρευμα του αερα....
γαματο;
χαραμιζομαι ρε πουστη μου....χαραμιζομαι....:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

Σε παίρνει να βάλεις κι έναν από ΧΤ με ψευτοκάπακο που να οδηγεί και τον αέρα στους υπόλοιπους 4 ρε..:lol: :rotflmao:


binzis ακούει ;:D :lol:

sapila racing
23/04/2009, 10:47
Αρχικά δημιουργΞ?ΞΈΞ·ΞΊΞ΅ Ξ±Ο€ΟŒ MikeG
Ξ?ΞΉ Ρίναι Ξ±Ο…Ο„ΟŒ? :eyepop: :a8: :a03: :a03: :a07: :a07: :a07:


ΕρωτΡύτηκα!

Road67
23/04/2009, 10:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador

η λυση: συνεργασια BMW & GUZZI και δημιουργια ενος τετρακυλινδρου Boxer V90 οπου και οι τεσσερις κυλινδροι θα ειναι εκτεθιμενοι στο ρευμα του αερα....


:yuck: :a29: :a02: :a011: :a015: :a56:

el_hymador
23/04/2009, 11:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από Road67
:yuck: :a29: :a02: :a011: :a015: :a56:


εχεις δικιο...υβρις το να συνδυαζεις τα Ιταλικα θαυματα με τις πομονες...

sniper
23/04/2009, 12:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Και flat four και flat head.

Τι άλλο να θέλει κανείς?


Ένα μηχανάκι.....

stefanos
23/04/2009, 13:10
παίζει και αυτός.
Ισως παρατηρήσετε τον λίγο παράξενα τοποθετημένο στρόφαλο


161824

Tpap
23/04/2009, 14:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
χαραμιζομαι ρε πουστη μου....χαραμιζομαι....:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

ΜΕ αρέσ' που στην φωτό που ''έφτιαξες'', έβαλες το ΣΩΣΤΟ χρώμα στα κύλινδρα της πεμβε.

Αυτό του καμμένου λαδιού.

MARKOS-V
23/04/2009, 16:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
παίζει και αυτός.
Ισως παρατηρήσετε τον λίγο παράξενα τοποθετημένο στρόφαλο
:look: :look:

el_hymador
23/04/2009, 17:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
παίζει και αυτός.
Ισως παρατηρήσετε τον λίγο παράξενα τοποθετημένο στρόφαλο


Για BMW μια χαρα ειναι...εκτος του οτι χωραει σιγουρα στα πλαισια (στα ποια;) ετσι οπως τον κοβω θα ναι δεν θα ναι κανα κιλο βαρυτερος απο τους κινητηρες των Γερμανων...:lol: :lol:

stefanos
24/04/2009, 08:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
Για BMW μια χαρα ειναι...εκτος του οτι χωραει σιγουρα στα πλαισια (στα ποια;) ετσι οπως τον κοβω θα ναι δεν θα ναι κανα κιλο βαρυτερος απο τους κινητηρες των Γερμανων...:lol: :lol:

To wooler 500 που φόραγε τον παραπάνω κινητήρα είχε βάρος 230 lb, αρκετά πιο ελεφρύ απο τις σημερινές κατασκευές.
Η διάταξη των κυλίνδρων είναι ίδια με του Brough για να εξασφαλίσει ψύξη αλλά έχει ένα στρόφαλο λιγότερο απο αυτό.

dirtbird
24/04/2009, 09:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
To wooler 500 .....

Έκανε woof-woof-woof καθώς έφτυνε τις μπιέλες ? :confused: :confused: :confused:

Road67
24/04/2009, 09:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Έκανε woof-woof-woof καθώς έφτυνε τις μπιέλες ? :confused: :confused: :confused: :bawl: :lol: :bawl: :lol: :rotflmao: :D

nikos force
24/04/2009, 09:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
Στο οτι ο πισω κυλινδρος καθε ζευγους δεν ψυχεται ικανοποιητικα μονο με τον αερα και απαιτει υγροψυξη, η οποια ανεβαζει βαρος και προσθετει σε ογκο & πλατος που ειναι ουτως η αλλως ηδη πολυ μεγαλα σε τιμες...

αυτη η απαντηση δικαιολογει την εγκαταληψη απο τις εταιριες αυτης της διαταξης ?

stefanos
24/04/2009, 10:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos force
αυτη η απαντηση δικαιολογει την εγκαταληψη απο τις εταιριες αυτης της διαταξης ?

Η bmw νομίζω οτι δούλευε ένα τετρακύλινδρο boxer κάποια στιγμή, αλλά για μερικούς μήνες την πρόλαβε η honda με το επείσης τετρακύλινδρο (την εποχή εκείνη) cl, οπότε δεν το έβγαλε ποτέ στην παραγωγή.
Οπότε μάλλον πάιζουν και λόγοι marketing στην επιλογή διάταξης κυλίνδρων.

el_hymador
24/04/2009, 10:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos force
αυτη η απαντηση δικαιολογει την εγκαταληψη απο τις εταιριες αυτης της διαταξης ?

Πιστευω πως ναι, οπως εγκαταληφθηκαν για τους ιδιους λογους οι οποιες προσπαθειες για tandem διαταξη κυλινδρων

Tpap
24/04/2009, 13:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos force
αυτη η απαντηση δικαιολογει την εγκαταληψη απο τις εταιριες αυτης της διαταξης ?

Και όμως ναί...

Όπως πολύ σωστά έγραψε παραπάνω ο χυμαδόρας, το μοναδικό εμπόδιο ήταν τα προβλήματα υπερθερμάνσεως..

Γι αυτό και η κ800 ''είδε'' τον πόλεμο μόνο στο θέατρο επιχειρήσεων εναντίων της Ρωσίας...από εκεί και κάτω είχαν σοβαρά προβλήματα.
Ιδίως σε φάλαγγες οχημάτων όπου οι ταχύτητες πέφταν πολύ ή και μέναν σε ακινησία για αρκετά διαστήματα βαρυφορτωμένες.
(Ελάχιστες κ800 φτάσαν Ελλάδα 4-5 ίσως, έχοντας προηγηθεί βεβαίως η κακή τους φήμη, σύμφωνα πάντα με τον Μιχάλη Αρβανιτόπουλο...)