PDA

View Full Version : Πρώτη μηχανή



periman
25/04/2009, 00:08
Καλησπέρα παιδιά , είμαι νέος στο φόρουμ και με την ευκαιρία καλώς σας βρήκα !
Δεν έχω πολλά να σας ζαλίσω η ερώτηση μου είναι απλή γιατί είμαι σχετικά κατασταλαγμένος (έχω καταλήξει σε 3 επιλογές).

ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΜΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ (ούτε παπί, ούτε αυτόματο) . Σόρρυ για τα κεφαλαία αλλα ήθελα να το τονίσω οσο γίνεται περισσότερο..
Τώρα βγάζω το δίπλωμα για μεγάλη μηχανή
Ηλικία 24 , 1.90 ύψος . Χρήση περισσότερο για μέσα στην πόλη λιγότερο για ταξίδια.

Έχω απο τη μια το Kawasaki Versys 2008 ABS
Απο την άλλη το Yamaha Fazer 2008 ABS (μάλλον το Fz6 που έχει και λιγότερα άλογα)
Και στη μέση το Yamaha Diversion 2009 ABS :)
Όπως καταλάβατε το ABS το θεωρώ σημαντικό μιας και είμαι άσχετος και φοβάμαι το μπλοκάρισμα σε φρενάρισμα.

Σαν ομορφιά το Versys χάνει είναι αλήθεια (μα τι φανάρι είναι αυτό;) αλλά έχω ακούσει πολύ καλά λόγια για πρώτη μηχανή (χαμηλό κέντρο βάρους , 2κύλινδρη , δε σε τρομάζει το γκάζι όσο στις άλλες 2).
Οι άλλες 2 Yamaha όμως είναι κούκλες . Κοινώς την Versys θα την παντρευόμουνα (είναι πιο σοβαρή και συνετή κοπέλα) αλλά θα την απατούσα άνετα με τις Yamaha (γιατί είναι γκομενάρες) :P

Και φτάνουμε στο ψητό: Τι προτείνεται ; Μπορώ να μάθω ευκολότερα μια απο τις 3 ; Να αποφύγω σίγουρα κάποια ;

Ευχαριστώ !

MitsosNaked
25/04/2009, 00:13
Πάρε το γυμνό FZ6 σε μαύρο με ABS με τα 98 άλογα. Δέ θα έχεις πρόβλημα άν είσαι από τη φύση σου προσεκτικός και θα το καμαρώνεις κιόλας γιατί είναι κουκλί.

Road67
25/04/2009, 00:47