Σύνδεση

View Full Version : Ξαφνικός θάνατος κινητήρα ΧΤ 660r



timos0
26/04/2009, 12:59
Μετά από 37.000 χιλιόμετρα συντηρητικής οδήγησης εντός κ εκτός ασφάλτου , ο κινητήρας της αγαπημένης μου μοτοσυκλέτας παρέδωσε το πνεύμα του... Κινούμενος με 80 km/ ώρα , επί της εθνικής οδού , ο κινητήρας απεβίωσε ξαφνικά , στη μέση του δρόμου. Ευτυχώς, δεν ακολούθησε τούμπα και είμαι καλά.Ένα παξιμάδι μέσα στον κινητήρα .... εργοστασιακό λάθος.....,το πόρισμα της επίσημης αντιπροσωπείας στο Ηράκλειο της Κρήτης ,όπου γίνονταν όλα τα service. Η προφορική απάντηση της Yamaha Ελλάς στην Αθήνα: "λυπόμαστε κύριε, έχει λήξει η εγγύησή σας...". Μαζί της, απεβίωσε και η αξιοπιστία του ΧΤ 660 και της Yamaha μαζί.... Παιδιά , προσέξτε..

SVX
26/04/2009, 13:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από timos0
.Ένα παξιμάδι μέσα στον κινητήρα που δεν βιδώθηκε καλά στο εργοστάσιο κατασκευής,

:uplate: :uplate: :uplate: :uplate: :uplate: :uplate: :uplate:

SpineshankD
26/04/2009, 13:52
τι ειπες τωρα ρε φιλε:confused: :confused::eek: :uplate: :uplate:

p@nos
26/04/2009, 14:26
φιλε, ψαξε το και μη το αφησεις ετσι...

επικοινωνησε με το μελος Tropeas (http://www.moto.gr/forums/member.php?s=&action=getinfo&userid=12442)

θα παρεις πολυτιμες πληροφοριες...

dirtbird
26/04/2009, 14:35
Ένα παξιμάδι στον κινητήρα χρειάστηκε .... 37000χλμ και πάνω από 2 χρόνια να φύγει και προκάλεσε καταστροφή του κινητήρα?

Timos0 λυπάμαι για την άσχημη θέση στην οποία βρίσκεσαι αλλά με τόσο ελλιπή στοιχεία δεν νομίζω ότι οποιαδήποτε αντιπροσωπεία ή/και εργοστάσιο θα σου κάλυπτε την επισκευή/αντικατάσταση (ή μέρος αυτής) σε μοτό εκτός εγγύησης.

Να ζητήσεις πιο αναλυτικά στοιχεία από τον αντιπρόσωπο σου.
Περιττό να σου πω ότι είναι μέρος της δουλειάς του να τα δώσει στην κεντρική αντιπροσωπεία η οποία τότε θα εκτιμήσει το τι θα πρέπει να κάνει.

TROOPER
26/04/2009, 14:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Ένα παξιμάδι στον κινητήρα χρειάστηκε .... 37000χλμ και πάνω από 2 χρόνια να φύγει και προκάλεσε καταστροφή του κινητήρα?

Timos0 λυπάμαι για την άσχημη θέση στην οποία βρίσκεσαι αλλά με τόσο ελλιπή στοιχεία δεν νομίζω ότι οποιαδήποτε αντιπροσωπεία ή/και εργοστάσιο θα σου κάλυπτε την επισκευή/αντικατάσταση (ή μέρος αυτής) σε μοτό εκτός εγγύησης.

Να ζητήσεις πιο αναλυτικά στοιχεία από τον αντιπρόσωπο σου.
Περιττό να σου πω ότι είναι μέρος της δουλειάς του να τα δώσει στην κεντρική αντιπροσωπεία η οποία τότε θα εκτιμήσει το τι θα πρέπει να κάνει.

+1

vangelis 64
26/04/2009, 15:09
Τώρα δηλαδή μπαρδόν για να καταλάβω (γιατί έτσι όπως έγραψες τον τίτλο,νόμιζα ότι μπήκε γκολ στην παράταση:lol: )....όταν λες ξεβιδωμένο παξιμάδι και τέζα ο σακάτης,τι ακριβώς εννοείες.

Όπως δηλαδή πήγαινες,κόλλησε η μηχανή ή απλά έσβησε;Σε ρωτάω γιατί μού φαίνεται πολύ περίεργο και γιατί είχα μια παρόμοια εμπειρία.

Όπως και νά'χει,ευτυχώς που είσαι εσύ καλά.:wave2:

timos0
27/04/2009, 00:57
Κατ' αρχήν , να σας ευχαριστήσω όλους για το ενδιαφέρον σας και για τη συμπαράσταση , τις πολύτιμες οδηγίες και συμβουλές σας !! Επειδή όμως οι τεχνικές μου γνώσεις είναι ελάχιστες ,θα πώ ότι κατάλαβα από τα λεγόμενα του ίδιου του αντιπροσώπου.Ένα παξιμάδι μέσα στον κινητήρα βγήκε από τη θέση του , χτύπησε τη μπιέλα και ένα μετά το άλλο διέλυσαν όλα τα μηχανικά μέρη του κινητήρα.Στην κυριολεξία , όλα μέσα ήταν διαλυμένα!Πρόκειται για κάτι σαν αλυσιδωτή αντίδραση ,το ένα παρέσυρε το άλλο.Για λεπτομέρειες, ρωτήστε την αντιπροσωπεία του Ηρακλείου. Με ξέρουν πολύ καλά . Πρίν απ' ολα όμως να πω ότι ο ιδιοκτήτης προθυμοποιήθηκε να με βοηθήσει βρίσκοντάς μου ένα μεταχειρισμένο κινητήρα σε πολύ καλή τιμή (2000 € περίπου χωρίς παζάρι) όπως μου είπε.... "Γκαντεμιά" ... η ετυμηγορία των παιδιών εκεί.. (κι ας είμαι και Σαββατογεννημένος !) . Έστειλα mail και στην Μοτοδυναμική. Ενδιαφέρθηκαν όπως έμαθα από τον αντιπρόσωπο του Ηρακλείου και έστειλαν μια έκθεση με την περιγραφή της ζημιάς στο εργοστάσιο κατασκευής , η δε απάντηση ήταν όπως σας είπα αρνητική , λόγω λήξης της εγγύησης , πάντα όπως προφορικά με ενημέρωναν . Όταν δε ζήτησα να μου δώσουν την έκθεση γραπτώς , μου είπαν ότι την είχαν υπαγορεύσει προφορικά στην Μοτοδυναμική κι όταν τη ζήτησα κι απ' τους τελευταίους μου είπαν οτι μαζί με την επίσημη απάντηση του εργοστασίου , αποτελούν "ενδοεταιρικά έγγραφα" κι απαγορεύεται η δημοσιοποίησή τους. Σε καμία περίπτωση δε με ενημέρωσαν γραπτώς , αντίθετα με τις εκκλήσεις μου , για τίποτα ... Εκείνο που με ενδιαφέρει σε τελική ανάλυση , είναι ότι ειμαι καλα ...
Τέλος , να πώ ότι όσα λέω , τα λέω καλοπροαίρετα και ότι δεν έχω κανένα λόγω να πω ψέμματα ή να προβοκάρω κανέναν. Εξ άλλου μπορούν να σας τα επιβεβαιώσουν οι ίδιοι οι κύριοι της Υamaha...

dirtbird
27/04/2009, 05:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από timos0
Κατ' αρχήν , να σας ευχαριστήσω όλους για το ενδιαφέρον σας και για τη συμπαράσταση , τις πολύτιμες οδηγίες και συμβουλές σας !! Επειδή όμως οι τεχνικές μου γνώσεις είναι ελάχιστες ,θα πώ ότι κατάλαβα από τα λεγόμενα του ίδιου του αντιπροσώπου.Ένα παξιμάδι μέσα στον κινητήρα βγήκε από τη θέση του , χτύπησε τη μπιέλα και ένα μετά το άλλο διέλυσαν όλα τα μηχανικά μέρη του κινητήρα.Στην κυριολεξία , όλα μέσα ήταν διαλυμένα!Πρόκειται για κάτι σαν αλυσιδωτή αντίδραση ,το ένα παρέσυρε το άλλο.Για λεπτομέρειες, ρωτήστε την αντιπροσωπεία του Ηρακλείου. Με ξέρουν πολύ καλά . Πρίν απ' ολα όμως να πω ότι ο ιδιοκτήτης προθυμοποιήθηκε να με βοηθήσει βρίσκοντάς μου ένα μεταχειρισμένο κινητήρα σε πολύ καλή τιμή (2000 € περίπου χωρίς παζάρι) όπως μου είπε.... "Γκαντεμιά" ... η ετυμηγορία των παιδιών εκεί.. (κι ας είμαι και Σαββατογεννημένος !) . Έστειλα mail και στην Μοτοδυναμική. Ενδιαφέρθηκαν όπως έμαθα από τον αντιπρόσωπο του Ηρακλείου και έστειλαν μια έκθεση με την περιγραφή της ζημιάς στο εργοστάσιο κατασκευής , η δε απάντηση ήταν όπως σας είπα αρνητική , λόγω λήξης της εγγύησης , πάντα όπως προφορικά με ενημέρωναν . Όταν δε ζήτησα να μου δώσουν την έκθεση γραπτώς , μου είπαν ότι την είχαν υπαγορεύσει προφορικά στην Μοτοδυναμική κι όταν τη ζήτησα κι απ' τους τελευταίους μου είπαν οτι μαζί με την επίσημη απάντηση του εργοστασίου , αποτελούν "ενδοεταιρικά έγγραφα" κι απαγορεύεται η δημοσιοποίησή τους. Σε καμία περίπτωση δε με ενημέρωσαν γραπτώς , αντίθετα με τις εκκλήσεις μου , για τίποτα ... Εκείνο που με ενδιαφέρει σε τελική ανάλυση , είναι ότι ειμαι καλα ...
Τέλος , να πώ ότι όσα λέω , τα λέω καλοπροαίρετα και ότι δεν έχω κανένα λόγω να πω ψέμματα ή να προβοκάρω κανέναν. Εξ άλλου μπορούν να σας τα επιβεβαιώσουν οι ίδιοι οι κύριοι της Υamaha...

οκ.

Σε περιπτώσεις βλάβης που είναι ιδιαιτέρως ασυνήθιστη και μάλιστα σε όχημα που ακολουθεί το πρόγραμμα συντήρησης του κατασκευαστή, είθισται να υπάρχει τουλάχιστον συμμετοχή στο κόστος αποκατάστασης από πλευράς του κατασκευαστή.
Εφόσον μπορείς να αποδείξεις τα παραπάνω, μάλλον θα πρέπει να ακολουθήσεις πιο επίσημο τρόπο επικοινωνίας.

byron
27/04/2009, 06:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από timos0
προθυμοποιήθηκε να με βοηθήσει βρίσκοντάς μου ένα μεταχειρισμένο κινητήρα σε πολύ καλή τιμή (2000 € περίπου χωρίς παζάρι) όπως μου είπε.... "Γκαντεμιά" ...

+1 σε όσα είπε ο dirtybird απλά να προσθέσω ότι 2.000? για μεταχειρισμένο κινητήρα ΧΤ είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ!!!:evil:

Gandalf dr685sm
27/04/2009, 08:34
Μισό λεπτό ρε παιδιά... όπως είπαν και πριν... έκανε 37000 χλμ για να λυθεί το παξιμάδι τελείως.. λίγο περιέργο δεν είναι; Γιατί μόνο σε μένα μου κάνει για "δάκτυλο μάστουρα";;;;

Τώρα αν όντως είναι έτσι προφανώς με την σειρά μου θα συμφωνήσω με Dirtbird... α και τα "ενδοεταιρικά" δεν μου λένε τίποτα , μιας και πολύ εύκολα με ενα δικηγόρο παρών "αποχαρακτηρίζονται" ειδικότερα απο την στιγμή που αφορά περιουσία σου , αλλά και την ακεραιότητα σου.

Γιατί αν πάρεις τον δικηγόρο και αξιώσεις αγωγή για το "ελαττωματικό εξάρτημα" που παραδέχτηκαν και οι ίδιοι , για το παρολίγο ατύχημα σου , θα δείς πως μαλακώνουν ακόμα περισσότερο. Αρκεί βέβαια και εσύ με την σειρά σου ή κάποιος άλλος μάστορας να μην έχει βάλει "χέρι" στο μοτέρ μέσα έτσι;


Gandalf

epp1640
27/04/2009, 11:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
+1 σε όσα είπε ο dirtybird απλά να προσθέσω ότι 2.000? για μεταχειρισμένο κινητήρα ΧΤ είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ!!!:evil:

Προφανώς και είναι όταν ένα ολόκληρο xt660 κοστίζει μτχ από 3700-4500.. :rolleyes: Εκτός αυτού εγώ θεωρώ ότι από την στιγμή που κινδύνεψες τα περί εγγύησης πάνε περίπατο εφόσον ακολουθούσες το πρόγραμμα συντήρησης κανονικά και εγώ θα ακολουθούσα την δικαστική οδό όχι μόνο για αντικατάσταση του μοτέρ. Από εκεί και πέρα δεν καταλαβαίνω γιατί ένας επίσημος εισαγωγέας που προφανώς τα κέρδη του είναι εξαψήφια, σε τέτοιες σοβαρές περιπτώσεις δεν προβαίνει τουλάχιστον στην αντικατάσταση μοτέρ, και προτιμάει ο συγκεκριμένος αναβάτης να απορρίψει τις επόμενες πιθανές 3 μελλοντικές του μοτοσυκλέτες από την συγκεκριμένη εταιρία.. :rolleyes:

lspiros
27/04/2009, 12:28
φιλαρακι,αν μιλαγαμε για αλλη αντιπροσωπεια θα σου ελεγα να τα παρατησεις.η συγκεκριμενη ομως εχει το καλυτερο after sales στην ελλαδα.γνωστοποιησε την περιπτωση σου σε ενα απο τα τρια μεγαλα περιοδικα μοτοσυκλετας.αυτα ερχονται σε επαφη με την εταιρεια και συνηθως για εμπορικους και διαφημιστικους σκοπους το αποτελεσμα ειναι θετικο.αν δεν βγαλεις ακρη υπαρχει και ο συνηγορος του πολιτη καθως και η γενικη γραμματεια καταναλωτη.στις δυο τελευταιες περιπτωσεις θα χρειαστεις βοηθεια απο δικηγορο καθως και εκθεση μηχανολογου-μηχανικου...αν και δεν νομιζω να χρειαστει να φτασεις στα ακρα με τη YAMAHA.σε καθε περιπτωση ομως πρεπει να γνωριζεις ακριβως τι εχει συμβει για να εισαι σε θεση να διεκδικησεις το οτιδηποτε...

devil's animal
27/04/2009, 12:45
κυνηγα το αδερφε!!
:beer: :beer: :beer:

arxaios
27/04/2009, 13:57
Βάλε έναν δικηγόρο γνωστό σου να τους ψαρώσει ........... και επικοινόνησε Ο ΙΔΙΟΣ με την ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ στην Αθήνα ............