View Full Version : MeΓΑΛΥΤΕΡΟ ΛΑΣΤΙΧΟ ΠΙΣΩ?
RE PAIDIA SKEFTOMAI NA AGORASW TO NEO XJ6 THS YAMAHA, ALLA MOU TIN SPAEI TO PISW LASTIXO POU INE LEPTO 160/60 MPORW NA VALW 170/60 TO EPITREPEI O KATASKEVASTIS? THELW OPOSDIPOTE NA FENETE PIO XONTRO TO LASTIXO, AN DEN GINETE NA MPEI LIGO MEGALITERO DEN THA TIN AGORASW MALLON MONO KAI MONO GIA AFTON TON LOGO. :mad:
sapila racing
03/05/2009, 11:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από Neit
RE PAIDIA SKEFTOMAI NA AGORASW TO NEO XJ6 THS YAMAHA, ALLA MOU TIN SPAEI TO PISW LASTIXO POU INE LEPTO 160/60 MPORW NA VALW 170/60 TO EPITREPEI O KATASKEVASTIS? THELW OPOSDIPOTE NA FENETE PIO XONTRO TO LASTIXO, AN DEN GINETE NA MPEI LIGO MEGALITERO DEN THA TIN AGORASW MALLON MONO KAI MONO GIA AFTON TON LOGO. :mad:
Τότε καλύτερα να μην την αγοράσεις..... :rolleyes:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Neit
THELW OPOSDIPOTE NA FENETE PIO XONTRO TO LASTIXO, AN DEN GINETE NA MPEI LIGO MEGALITERO DEN THA TIN AGORASW MALLON MONO KAI MONO GIA AFTON TON LOGO. :mad:
Φιλαράκι αυτό είναι το μηχανάκι για 'σένα (μην μασάς που δεν έχει κινητήρα, έχει γαμώ τα πίσω λάστιχα)...
[[ Σοβαρά τώρα: Για την ιπποδύναμη του XJ6, το 160 πίσω λάστιχο είναι υπεραρκετό. Βάζοντας φαρδύτερο λάστιχο απλά θα κάνεις την μοτοσυκλέτα να στρίβει χειρότερα, χωρίς κανένα απολύτως όφελος. Τώρα, από πότε ένα λάστιχο διάστασης 160 θεωρείται "λεπτό"... τι να πω... δεν ξέρω! ]]
162585
Πες τα Αρη.Πρωτη φορα ακουω να μπαινει το πισω λαστιχο σαν κριτηριο αγορας μοτο.:eyepop:
Band(age)it
03/05/2009, 13:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από srx400
Πες τα Αρη.Πρωτη φορα ακουω να μπαινει το πισω λαστιχο σαν κριτηριο αγορας μοτο.:eyepop:
Δεν ασχολεισαι με τσοπερ γι'αυτο :rotflmao:
hehehheeh kalo afto me tin tsoper xoris mixani!! se paradexomai , aplos epidi ena filos exei fazer pou foraei pisw 180/55 fanike lepto tis xj6, kai epidi den exw mixani mixani akoma k den kserw polla pragmata ixa tin entyposi oti oso pio fardy lastixo toso kalitero kratima iparxei, syn to oti optika ine pio oreo (gnomi mou) alla mipos kserete an ginete na valei ena noumero pio megalo?? as poume 170/60
TOLISTOLAROS
03/05/2009, 20:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από Neit
ixa tin entyposi oti oso pio fardy lastixo toso kalitero kratima iparxei,
Λάθος εντύπωση είχες
Αρχικά δημιουργήθηκε από Neit
syn to oti optika ine pio oreo (gnomi mou) alla mipos kserete an ginete na valei ena noumero pio megalo?? as poume 170/60
Φίλε αν κρίνεις τη διάσταση του ελαστικού που θα βάλεις με το αν σου αρέσει οπτικά μην πάρεις μηχανή
καλα ρε σεις γιατι το πιασατε απο τα μουτρα το παιδι?
ξερετε ποσοι παιρνουν ss για να φαινεται η λαστιχαρα στην καφετερια?:evil:
φιλος αμα ξεκινας τωρα με τις μηχανες και δεν εχεις εμπειρια, καλυτερα να σκεφτεις πρωτα κατι πιο μικρο και ευκολοδηγητο, και μετα οταν εξοικιωθεις με τους δυο τροχους αποφασιζεις τι θα παρεις...
Αρχικά δημιουργήθηκε από Neit
alla mipos kserete an ginete na valei ena noumero pio megalo?? as poume 170/60
Μπορεί και να γίνεται αλλά, όπως σου είπα, το φαρδύτερο λάστιχο απλά θα κάνει την συμπεριφορά της μηχανής χειρότερη. Ξέχνα το λοιπόν. Οι "λαστιχάρες" που βλέπεις σε supersport είναι αναγκαίο κακό: Λεπτότερο λάστιχο δεν μπορεί να διαχειριστεί την ιπποδύναμη. Το XJ6 δεν έχει αρκετή ιπποδύναμη ώστε να χρειάζεται φαρδύτερο πίσω λάστιχο. Αλλάζοντάς το και τα λεφτά σου θα πετάξεις και χειρότερο θα κάνεις το μηχανάκι σου.
jorgevaldano
03/05/2009, 21:48
σημειώνω επίσης πως ο πρόγονος του φέιζερ, το fsz600 με τα 95 άλογα είχε 160άρι λάστιχο άρα είναι απολύτως ξεκάθαρο πως το XJ6 δεν χρειάζεται με τίποτε 180άρι
τώρα τα περί εμφάνισης τα έχουμε συζητήσει και παραδίπλα...
ναι γινεται αλλα οποιος λαστιχάς στο προτεινει πες στο μου να φαει μαυρο
αν βαλεις πιο μεγαλο ή πιο μικρο το λαστιχο δεν θα κορονιαζει σωστα με πολλα προβληματα
λες να ηταν τοσο ασχετοι οι κατασκευαστες κΑι να εβαζαν οτι να 'νε??
nikonian
04/05/2009, 10:22
1)Καλλίτερα να εμπιστευθείς τη Yamaha , παρά τον κάθε αναλφάβητο μηχανικό της καφετέριας.
2) Το εκπληκτικό παλιό Fazer 600 του 1999-2003 , όπως και το πολύ καλό CBF 1000 με λάστιχο 160 πίσω , στρίβουν πολύ καλά . Τα Hornet 600 και 900 με 180αρι λάστιχο, είναι πολύ σταθερά αλλά και δυσκίνητα.
SEVASTI I GNOMI SAS, TIN EKSATMISI POS TIN KOVETE? POLLES MIXANES EXOUN ARXISEI NA IOTHETOUN AFTO TO STYLAKI..
Αρχικά δημιουργήθηκε από Neit
TIN EKSATMISI POS TIN KOVETE?
Δύσκολα....
(σαν το κάπνισμα, ένα πράγμα...) :(
Αρχικά δημιουργήθηκε από Neit
RE PAIDIA SKEFTOMAI NA AGORASW TO NEO XJ6 THS YAMAHA, ALLA MOU TIN SPAEI TO PISW LASTIXO POU INE LEPTO 160/60 MPORW NA VALW 170/60 TO EPITREPEI O KATASKEVASTIS? THELW OPOSDIPOTE NA FENETE PIO XONTRO TO LASTIXO, AN DEN GINETE NA MPEI LIGO MEGALITERO DEN THA TIN AGORASW MALLON MONO KAI MONO GIA AFTON TON LOGO. :mad:
Καλυτερα να σταματησεις να κατατρεχεσαι απο το κλασσικο συνδρομο του αυτοκινητιστη (big tyre...gοod! small tyre bad!)
To 160 περαν του οτι αναλογα με τον τυπο του ελαστικου και την κορωνα δεν φαινεται παντα ασχημο,και σε μερικα μηχανακια μαλιστα δειχνει και ομορφο, εχει και προτερηματα.
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Δύσκολα....
(σαν το κάπνισμα, ένα πράγμα...) :(
:rotflmao: :rotflmao: :bigcry: :bigcry: :rotflmao: :rotflmao: Χρωστας ενα καθαρισμα οθονης(και της Μιχαλους βεβαια αλλα δεν στο λεω να μη σε πληγωσω)
Φιλε μου,
στο fz6 απο 180αρι εβαλλα corsa 190αρι πισω και απλα γαμαει...
Στριβει λιγο χειροτερα , αλλα εχει μπολικο ψωμι για φαγωμα στα πλαγιασματα, και ειναι πανεμορφο !
Δεν ειχα κανενα απολυτος προβλημα , και στην επομενη αλλαγη μαλλον παλι 190αρι θα βαλλω.
Γνωμη μου , ρωτα ενα λαστιχα να σου πει αν θαχεις προβλημα , κ αν σου δωσει το οκ κανε την καυλα σου κ μην μασας !
:smokin:
Αρχικά δημιουργήθηκε από DeadEye
στο fz6 απο 180αρι εβαλλα corsa 190αρι πισω και απλα γαμαει...
Στριβει λιγο χειροτερα
Αμα στρίβει χειρότερα.....πως γαμάει; Σταματημένο; :look:
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Αμα στρίβει χειρότερα.....πως γαμάει; Σταματημένο; :look:
Oπτικα εννοει μαλλον.Τι το θες κι εσυ το στριψιμο?Στο κλεμενο μου srx ο γιαπωνεζος φοραγε λαστιχο 160 πισω αντι για 140.Στις στροφες εμπαινες λες κι ησουν σε σκαλια.Πολυ κλαμα.
θα σου πω πως...
Δεν στριβει τοσο αποτομα , θελει περισσοτερη προσπαθεια και δεν ειναι τοσο αποτομες οι αλλαγες.
Ωστοσο ειναι πολυ πιο σταθερο, στα πλαγιασματα. Σε γλυστριματα αισθανεσαι μεγαλη ασφαλεια γιατι γινονται τοσο ομαλα που δεν σε ανησυχουν κ σου δινει το χρονο να το μαζεψεις αν σου φυγει.
:wave2:
sapila racing
06/05/2009, 09:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από DeadEye
θα σου πω πως...
Δεν στριβει τοσο αποτομα , θελει περισσοτερη προσπαθεια και δεν ειναι τοσο αποτομες οι αλλαγες.
Ωστοσο ειναι πολυ πιο σταθερο, στα πλαγιασματα. Σε γλυστριματα αισθανεσαι μεγαλη ασφαλεια γιατι γινονται τοσο ομαλα που δεν σε ανησυχουν κ σου δινει το χρονο να το μαζεψεις αν σου φυγει.
:wave2:
Εχεις παραμυθιαστεί κανονικά...
Αν εσένα σου αρέσει να έχεις λαστιχάρα κι ας χαλάσει η συμπεροφορά της μοτοσυκλέτας σου καλώς, αλλά μην το συστήνεις και σε άλλους!
Γνωρίζεις οτι το 190 προορίζεται για ζάντα 6 ιντσών ενω εσύ έχεις 5,5? Εδω οι πραγματικά γρήγοροι με τα 1000ρια βγάζουν το 190 και βάζουν 180, εσυ έβαλες το 190 σε μικρή ζάντα, και κυκλοφορείς με μπαλονιασμένο λάστιχο...
Απο το πέλμα του 190 στην 5,5 ιντσών ζάντα το 15% δεν θα πατησει ποτέ κάτω, ούτε στις Σέρρες ακόμα κι αν βρίσκει όλο το μηχανάκι κάτω, αλλά στην καφετέρια θα είσαι αρχηγός με το τέρας λάστιχο που θα φαίνεται οτι πατάει μόνο στο κέντρο :D
jorgevaldano
06/05/2009, 09:41
αυτό εδώ είναι ό,τι πρέπει
http://www.sportrider.com/tech/tires/146_0206_tire_size/index.html
Φιλε μου εισαι λαθος ... επειδη το εχω ψιλοφαει το λαστιχο κ θα παει για αλλαγη , φαινεται καθαρα που εχει πατησει το λαστιχο . Σε πληροφορω οτι παταει μεχρι κοντα στις ακρες ( νταξ, ειπαμε, δεν μπηκα κ σε πιστα να ξυσω γονατα ), αλλα σε καμμια περιπτωση δεν ειναι μονο στο κεντρο φαγωμενο..
Μπαλονιασμενο λαστιχο ?! Μηπως υπερβαλλεις ? Δεν το εκανα απο μονος μου, πηγα σε λαστιχα κ μου το προτεινε.
Ειχα κ το 180αρι κ μπορω να κανω συγκριση.. Τωρα τι να σου πω ?
Εχει τα υπερ του κ τα κατα του ... ο καθενας οτι γουσταρει !!! κ γω γουσταρω αυτο βρε αδερφε , κ για λογους εμφανισης , αλλα κ για λιγους διαρκειας κ σταθεροτητας ...
:cool:
Αρχικά δημιουργήθηκε από DeadEye
Εχει τα υπερ του κ τα κατα του ... ο καθενας οτι γουσταρει !!! κ γω γουσταρω αυτο βρε αδερφε , κ για λογους εμφανισης , αλλα κ για λιγους διαρκειας κ σταθεροτητας ...
:cool:
+1000 σε ότι είπε ο sapila racing.Μπορείς να το γουστάρεις για λόγους εμφάνισης και μόνο !!
190άρι λάστιχο σε 5.5 ζάντα σημαίνει 100% χειρότερη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας. Αυτό που αναφέρεις ως "σταθερότητα" προφανώς και είναι μειονέκτημα καθώς η μοτοσυκλέτα σου έχει γίνει πιο αργή στις αλλαγές κατεύθυνσης.
Το μπαλόνιασμα υπάρχει αλλά δεν το καταλαβαίνεις. Αν δεις το ίδιο λάστιχο που έχεις βάλει σε 6άρα ζάντα θα καταλάβεις πόσο διαφορετικά κάθεται πάνω.
sapila racing
06/05/2009, 10:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από DeadEye
Φιλε μου εισαι λαθος ... επειδη το εχω ψιλοφαει το λαστιχο κ θα παει για αλλαγη , φαινεται καθαρα που εχει πατησει το λαστιχο . Σε πληροφορω οτι παταει μεχρι κοντα στις ακρες ( νταξ, ειπαμε, δεν μπηκα κ σε πιστα να ξυσω γονατα ), αλλα σε καμμια περιπτωση δεν ειναι μονο στο κεντρο φαγωμενο..
Μπαλονιασμενο λαστιχο ?! Μηπως υπερβαλλεις ? Δεν το εκανα απο μονος μου, πηγα σε λαστιχα κ μου το προτεινε.
Ειχα κ το 180αρι κ μπορω να κανω συγκριση.. Τωρα τι να σου πω ?
Εχει τα υπερ του κ τα κατα του ... ο καθενας οτι γουσταρει !!! κ γω γουσταρω αυτο βρε αδερφε , κ για λογους εμφανισης , αλλα κ για λιγους διαρκειας κ σταθεροτητας ...
:cool:
Πάλι παραμυθιάζεσαι...εμένα δεν με πειράζει καθόλου, βάλει και 200ρι αν θές.
Οτι γουστάρεις κάνε, απλά μην προσπαθείς να παρασύρεις κι άλλους που δεν γνωρίζουν.
Και τέλος από εμένα, ο καθένας κάνει ότι καταλαβαίνει.
Αλλά πες μας και ποιός είναι ο λαστιχάς που συστήνει 190 σε 5,5 ζάντα να ξέρουμε γιατί είναι άσχετος. Και άσχετος λαστιχάς είναι επικινδυνος λαστιχάς.
Δεν επιμενω γιατι δεν ειμαι κ σιγουρος ... αλλα σιγουρα δεν ειμαι ξεροκεφαλλος ...
Εγω αυτα τα σημαδια που γραφεται για χειροτερη συμπεριφορα δεν τα ειδα στην συγκεκριμενη μηχανη fz6 , οποτε γραφω απο προσωπικη εμπειρια την καθαρα υποκειμενικη μου αποψη. Σε αλλες μηχανες μπορει η συμπεριφορα ναναι τελειως διαφορετικη / χειροτερη ...
Ο λαστιχας που μου το προτεινε κ μου το μονταρε ειναι αυτος που ειναι κοντα στην πλατεια βαθης στον δρομο προς καβαλλας ( λεωφ Αθηνων ), στο φαναρι απεναντι ...
Εγώ πάντως είμαι πολύ κοντά στην απόφαση να αλλάξω το 190άρι με 180άρι...
Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
Εγώ πάντως είμαι πολύ κοντά στην απόφαση να αλλάξω το 190άρι με 180άρι...
Συνηθισμένη μετατροπή, αλλά η τάση δείχνει επιστροφή στο 190 με 55άρι προφίλ. :wave2:
jorgevaldano
06/05/2009, 11:00
πράγματι, όσοι πάνε από 190/50 σε 190/55 βλέπουν μεγάλη βελτίωση και ξεχνάνε το 180
sapila racing
06/05/2009, 11:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από DeadEye
Δεν επιμενω γιατι δεν ειμαι κ σιγουρος ... αλλα σιγουρα δεν ειμαι ξεροκεφαλλος ...
Εγω αυτα τα σημαδια που γραφεται για χειροτερη συμπεριφορα δεν τα ειδα στην συγκεκριμενη μηχανη fz6 , οποτε γραφω απο προσωπικη εμπειρια την καθαρα υποκειμενικη μου αποψη. Σε αλλες μηχανες μπορει η συμπεριφορα ναναι τελειως διαφορετικη / χειροτερη ...
Ο λαστιχας που μου το προτεινε κ μου το μονταρε ειναι αυτος που ειναι κοντα στην πλατεια βαθης στον δρομο προς καβαλλας ( λεωφ Αθηνων ), στο φαναρι απεναντι ...
Ισως να μην κατάλαβες σοβαρή διαφορά εφ όσον η προηγούμενη αίσθηση που είχες ηταν απο το φθαρμένο που άλλαξες.
Ο λαστιχας αυτός δεν εχει καν γνώσεις για μοτοσυκλέτες, είναι αυτοκινητας και ζαντάς.
Πάντως ακόμα και στο αυτοκίνητο που το είχα παει μια φορά για μπαλωμα σε tubeless μου έβαλε κορδόνι!
Οταν το είδα του είπα οτι αν ηταν να βάλω κορδόνι το έβαζα και μόνος μου, και να το κολλήσει κανονικά και μου απαντάει οτι επρεπε να του το ζητήσω επι τούτου απο την αρχή...
Οτι ναναι δηλαδή.
Τελικά έβγαλε το κορδόνι και το κόλλησε κανονικά αφού βέβαια στραβομουτσούνιασε πρωτα.
Μην εμπιστευεστε άσχετους!
Αρχικά δημιουργήθηκε από DeadEye
Δεν επιμενω γιατι δεν ειμαι κ σιγουρος ... αλλα σιγουρα δεν ειμαι ξεροκεφαλλος ...
Εγω αυτα τα σημαδια που γραφεται για χειροτερη συμπεριφορα δεν τα ειδα στην συγκεκριμενη μηχανη fz6 , οποτε γραφω απο προσωπικη εμπειρια την καθαρα υποκειμενικη μου αποψη. Σε αλλες μηχανες μπορει η συμπεριφορα ναναι τελειως διαφορετικη / χειροτερη ...
Ο λαστιχας που μου το προτεινε κ μου το μονταρε ειναι αυτος που ειναι κοντα στην πλατεια βαθης στον δρομο προς καβαλλας ( λεωφ Αθηνων ), στο φαναρι απεναντι ...
Οτι ναναι.Αυτος ο τυπος ειναι λαστιχας αυτοκινητων για ωρα αναγκης και μονο.
Μολις γυρισα απο το λαστιχα μου και ειχαμε αυτη την κουβεντα.Οτι σου λεει ο sapila racing ειναι 100% σωστα.
oso afora emena kai tin aporia pou ixa, katalava ti paizei me ta lastixa kai tis symperifores tous, aplos ithela na tonisw oti egw ithela anevw ena noumero megalytero apo 160/60 sto 170/60 kai oxi sto 180 opos exei anaferthei kai pio prin, telos pantwn piga stin yamaha na kanonisw test ride kai tous ipa na to psaksoun kai na mou poun... alla etsi opos tous ida autous den ikseran kan ti tha pei lastixo!!!!:alien: ti paei na pei "koroniazei"??? milate ellinika:p
Ευχαριστω παιδια ,
στην επομενη αλλαγη θα ξαναβαλλω μαλλον 180αρι !
:beer:
Με πείσατε ..
Mafiozos
06/05/2009, 22:11
Ανεβα βαλε μπροστα και ξεκινα,το χαμογελο σου θα εχει φτασει μεχρι τ`αυτια (λογικα).Εαν λοιπον ακομα σκεφτεσε το λαστιχο,κατεβα και παρε αλλο εργαλιο.Μονο οταν ανεβεις και ξεχασεις τα παντα θα εισαι ευχαρηστιμενος.Τα λαστιχα ερχονται και φευγουν το συναισθημα που σου αφηνει ομως η μηχανη οποια και να ειναι αυτη πρεπει να μενει αναλιωτο..Καλη και ασφαλη αρχη. :beer:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.