View Full Version : Ποιές δεν "σκορτσάρουν" χαμηλά;
fonzareli
04/05/2009, 12:29
Ποιές ( μηχανές ε; :) ) είναι πιο κατάλληλες για χαλαρές βόλτες από άποψη κινητήρα; Μονοκύλινδρες, δικύλινδρες ή 4κύλινδρες;
Για να το ξακαθαρίσω λίγο: Το ζητούμενο είναι να δουλεύει ο κινητήρας με τρόπο ώστε να μπορείς να κινείσαι αργά αλλά να έχεις διαθέσιμη ροπή και ταυτόχρονα να μην "ακούει" απότομα στο γκάζι.
Δηλαδή όχι νευρικά.
πχ και με την 250 μονοκύλινδρη που έχω μπορώ να κινούμαι αργά σχετικά άνετα αλλά όχι χαλαρά. Διότι "ακούει" πολύ στο άνοιγμα ή κλείσιμο του γκαζιού εφόσον αναγκαστικά κινούμαι πχ με 2ρα. Αν βάλω τρίτη οπότε και δεν θα ακούει τόσο στο γκάζι, σκορτσάρει και σβήνει!
Δεν ξέρω όμως αν έχουν την ίδια συμπεριφορά αυτές με 2 ή 4 κυλίνδρους που είναι σαφώς και πιο πολύστροφες... Αυτές πάνε άνετα και χαλαρά ή πρέπει πάντα να δουλεύεις σε ψηλές στροφές; Ποιές δουλεύουν καλά χωρίς σκορτσαρίσματα χαμηλά αν έχεις μεγάλη ταχύτητα στο σασμάν;
Αρχικά δημιουργήθηκε από fonzareli
Ποιές ( μηχανές ε; :) ) είναι πιο κατάλληλες για χαλαρές βόλτες από άποψη κινητήρα; Μονοκύλινδρες, δικύλινδρες ή 4κύλινδρες;
Για να το ξακαθαρίσω λίγο: Το ζητούμενο είναι να δουλεύει ο κινητήρας με τρόπο ώστε να μπορείς να κινείσαι αργά αλλά να έχεις διαθέσιμη ροπή και ταυτόχρονα να μην "ακούει" απότομα στο γκάζι.
Δηλαδή όχι νευρικά.
πχ και με την 250 μονοκύλινδρη που έχω μπορώ να κινούμαι αργά σχετικά άνετα αλλά όχι χαλαρά. Διότι "ακούει" πολύ στο άνοιγμα ή κλείσιμο του γκαζιού εφόσον αναγκαστικά κινούμαι πχ με 2ρα. Αν βάλω τρίτη οπότε και δεν θα ακούει τόσο στο γκάζι, σκορτσάρει και σβήνει!
Δεν ξέρω όμως αν έχουν την ίδια συμπεριφορά αυτές με 2 ή 4 κυλίνδρους που είναι σαφώς και πιο πολύστροφες... Αυτές πάνε άνετα και χαλαρά ή πρέπει πάντα να δουλεύεις σε ψηλές στροφές; Ποιές δουλεύουν καλά χωρίς σκορτσαρίσματα χαμηλά αν έχεις μεγάλη ταχύτητα στο σασμάν;
Γενικα τα πολυκιλυνδρα, και οι διβαλβιδοι κινητηρες με ψεκασμο. Να αναφερω οτι το Κ100 του 83 με δευτερο ατομο, ελαφρως ανηφορικο δρομο και 5η (απο τις 5) παει στο ρελαντι και με 500 στροφες χωρις να σβηνει ουτε να σκορτσαρει.
Απο τα δικυλινδρα τα μποξερ. Απο τα μονοκυλινδρα κανενα.
εντιτ. Και οι σε σειρα δικυλινδροι ειναι ομαλοι πολυ χαμηλα, αρκει ο στροφαλοφορος να ειναι 360 μοιρες οπως στο 800 της BMW και οχι 270 μοιρες οπως στο TDM900 (αν δεν κανω λαθος).
Πρεπει δηλαδη εν ολιγοις, στις 720 μοιρες περιστροφης του στροφαλου που αντιστοιχουν σε 1 χρονο, να εχεις οσο το δυνατον περισσοτερες ισοκατανεμημενες χρονικα αναφλεξεις. Το απολυτο ειναι προφανως η goldwing που εχει μποξερ 6-κυλινδρο.
Αρχικά δημιουργήθηκε από fonzareli
Ποιές δουλεύουν καλά χωρίς σκορτσαρίσματα χαμηλά αν έχεις μεγάλη ταχύτητα στο σασμάν;
Πολύ ''καλή'' η ερώτησή σου αν και για να απαντηθεί πλήρως απαιτεί πολύ ανάπτυξη...
Κατά βάση -και πολύ-πολύ γενικά- για να πετύχεις αυτό το οποίο ζητάς θα ήθελες ένα πολυκύλινδρο κινητήρα με αρκετά κυβικά...
Ελάχιστα πιό ειδικά, θα ήθελες το παραπάνω να είναι και σεταρισμένο αναλόγως...
δηλαδή με έμφαση στην απόδοση σε χαμηλές,
από τροφοδοσία/ανάφλεξη/συμπίεση,
εκκεντροφόρος/οι που να ευνοεί την ''αναπνοή'' εκεί,
βύθισμα/διάταξη και αριθμός βαλβίδων αντιστοίχως,
γεωμετρία θαλάμου καύσεως ομοίως,
υποτετράγωνες διαστάσεις,
βαρύ σφόνδυλο,
''αλληλοκάλυψη'' σε πιστόνια που δεν βρίσκονται σε αποδοτικούς χρόνους από άλλα που παράγουν έργο...κλπ...κλπ...
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Απο τα δικυλινδρα τα μποξερ.
διαφωνώ:
''αλληλοκάλυψη'' σε πιστόνια που δεν βρίσκονται σε αποδοτικούς χρόνους από άλλα που παράγουν έργο...κλπ...κλπ...
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
διαφωνώ:
''αλληλοκάλυψη'' σε πιστόνια που δεν βρίσκονται σε αποδοτικούς χρόνους από άλλα που παράγουν έργο...κλπ...κλπ...
μπορεις να το εξηγησεις λιγο?
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
μπορεις να το εξηγησεις λιγο?
Ναί.
inline6, V6, inline8, V8, V12, V16, V24, radial9+...
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Πολύ ''καλή'' η ερώτησή σου αν και για να απαντηθεί πλήρως απαιτεί πολύ ανάπτυξη...
Κατά βάση -και πολύ-πολύ γενικά- για να πετύχεις αυτό το οποίο ζητάς θα ήθελες ένα πολυκύλινδρο κινητήρα με αρκετά κυβικά...
Ελάχιστα πιό ειδικά, θα ήθελες το παραπάνω να είναι και σεταρισμένο αναλόγως...
δηλαδή με έμφαση στην απόδοση σε χαμηλές,
από τροφοδοσία/ανάφλεξη/συμπίεση,
εκκεντροφόρος/οι που να ευνοεί την ''αναπνοή'' εκεί,
βύθισμα/διάταξη και αριθμός βαλβίδων αντιστοίχως,
γεωμετρία θαλάμου καύσεως ομοίως,
υποτετράγωνες διαστάσεις,
βαρύ σφόνδυλο,
''αλληλοκάλυψη'' σε πιστόνια που δεν βρίσκονται σε αποδοτικούς χρόνους από άλλα που παράγουν έργο...κλπ...κλπ...
Και φυσικά υπάρχει η απλούστερη απάντηση:
CBF1000
βάζεις μια τετάρτη / πέμπτη και το ξεχνάς. Αν θες να ξεκινήσεις σε ανηφόρα δικάβαλος άντε να βάλεις και δευτέρα. Το πόσο ηλεκτρικό είναι αυτό το μοτέρ απλά δεν περιγράφεται!
:wave2:
fonzareli
04/05/2009, 15:31
Φαντάζομαι εννοείτε μόνο το CBF600 και όχι το hornet. Σωστά;
Το ER-6N πως συμπεριφέρεται χαμηλά; (ο στροφαλοφορος του ειναι στις 360 μοιρες οπως στο 800 της BMW ή 270 μοιρες οπως στο TDM900; )
hidefnick
04/05/2009, 15:34
Guzzi breva 750. Πιο χαμηλά δεν γίνεται. Άλλαγές στις 2-2,5. Αλλά μόνο χαμηλά. Ψηλά τσου.:evil: :evil: :evil:
cb400sf, cb1
Ξεχνάς τι ταχύτητα έχεις μέσα...
Αρχικά δημιουργήθηκε από VANDA
cb400sf, cb1
Ξεχνάς τι ταχύτητα έχεις μέσα...
και ξεχνας και που θες να πας μεχρι να επιταχυνει με οτιδιποτε αλλο εκτος απο 1η :smilea:
fonzareli
04/05/2009, 15:49
Για πείτε μου για το hornet και το ER-6N που ρωτάω παραπάνω...
(ή κάποιο παρόμοιο. Σωματικά "κουμπώνω" καλά στο mt-03 και στο er-6n από όσα δοκίμασα)
φιλε το μηχανακι δεν εχει κανενα προβλημα σκορτσαρισματος (ερ-6) :)
απο την αλλη δε το λες και μονογκαζο---θελει μια φυσιολογικη χρηση των ταχυτητων:smilea:
παντως εγω που ακουγα για αγριο δουλεμα στις χαμηλες λογω δυο κιλυνδρων ακομα.......περιμενω να το δω:winka:
gixxerpap
04/05/2009, 17:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
και ξεχνας και που θες να πας μεχρι να επιταχυνει με οτιδιποτε αλλο εκτος απο 1η :smilea:
αυτό σηκώνει συζήτηση .... μη ξεχνάς ότι μιλάμε για 400 κυβικα και δεν έχει πρόβλημα μεχρι να τερματίσει το κοντέρ του!
μπορείς να βάλεις 6η απο 30 χλμ και να μη διαμαρτυρηθεί καθόλου! ο ορισμός της ελαστικότητας!
jorgevaldano
04/05/2009, 17:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
μπορείς να βάλεις 6η απο 30 χλμ και να μη διαμαρτυρηθεί καθόλου! ο ορισμός της ελαστικότητας!
εξακριβωμένο
Αρχικά δημιουργήθηκε από fonzareli
Ποιές ( μηχανές ε; :) ) είναι πιο κατάλληλες για χαλαρές βόλτες από άποψη κινητήρα; Μονοκύλινδρες, δικύλινδρες ή 4κύλινδρες;
Το 4κύλινδρο που είναι σοβαρά detuned.... :smokin: Ή για να γίνω πιο σαφής το 4κύλινδρο που βγάζει λιγότερα άλογα από ένα ίδιου κυβισμού 2κύλινδρο.... :rotflmao:
nikonian
05/05/2009, 10:17
Για το Hornet 600 που ενδιαφέρεσαι:
Το οδηγούσα στο μποτιλιάρισμα με 2α , από τις 800 σαλ, ενώ το ρελαντί είναι στις 1300σαλ.
Αν πατινάρεις λίγο το συμπλέκτη ξεκινάει και με 2α.
reinmeister
05/05/2009, 10:28
καλορυθμισμενο cb-1 400 ξεκιναει με 6η δικαβαλο α ν ε τ ο τ α τ α...
οποιος το αμφισβητει μπορει να βαλει κατω οσα λεφτα θελει να του το αποδειξω...
αντε γιατι εχουμε κι εξοδα...
gixxerpap
05/05/2009, 10:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
καλορυθμισμενο cb-1 400 ξεκιναει με 6η δικαβαλο α ν ε τ ο τ α τ α...
οποιος το αμφισβητει μπορει να βαλει κατω οσα λεφτα θελει να του το αποδειξω...
αντε γιατι εχουμε κι εξοδα...
σαν αυτό που ρύθμισες το σ/κ να πούμε?:rolleyes:
fonzareli
05/05/2009, 11:58
ενώ τα μεγάλα μονοκύλινδρα όπως το mt-03, xtx, pegaso κλπ δεν τα καταφέρνουν καλά σε αυτόν τον τομέα;
TOLISTOLAROS
05/05/2009, 12:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikonian
Για το Hornet 600 που ενδιαφέρεσαι:
Το οδηγούσα στο μποτιλιάρισμα με 2α , από τις 800 σαλ, ενώ το ρελαντί είναι στις 1300σαλ.
Αν πατινάρεις λίγο το συμπλέκτη ξεκινάει και με 2α.
:confused: :confused: :confused:
Δηλαδή είχες χαμηλότερες στροφές απ'το ρελαντί;Μήπως τα λες ανάποδα;
jorgevaldano
05/05/2009, 12:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από TOLISTOLAROS
:confused: :confused: :confused:
Δηλαδή είχες χαμηλότερες στροφές απ'το ρελαντί;Μήπως τα λες ανάποδα;
πού είναι το περίεργο;
αν κουμπώσεις πρώτη, αφήσεις συμπλέκτη και ξεκινήσει η μηχανή, πάντα χωρίς γκάζι, και μετά φρενάρεις λίγο, δεν θα πέσουν οι στροφές κάτω από το ρελαντί;
Αρχικά δημιουργήθηκε από jorgevaldano
πού είναι το περίεργο;
αν κουμπώσεις πρώτη, αφήσεις συμπλέκτη και ξεκινήσει η μηχανή, πάντα χωρίς γκάζι, και μετά φρενάρεις λίγο, δεν θα πέσουν οι στροφές κάτω από το ρελαντί;
Αμα εχεις Χοντα δεν ειναι περιεργο.:lol:
TOLISTOLAROS
05/05/2009, 12:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από jorgevaldano
πού είναι το περίεργο;
αν κουμπώσεις πρώτη, αφήσεις συμπλέκτη και ξεκινήσει η μηχανή, πάντα χωρίς γκάζι, και μετά φρενάρεις λίγο, δεν θα πέσουν οι στροφές κάτω από το ρελαντί;
Όχι
jorgevaldano
05/05/2009, 12:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από TOLISTOLAROS
Όχι
εντάξει
reinmeister
05/05/2009, 12:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
σαν αυτό που ρύθμισες το σ/κ να πούμε?:rolleyes:
σαν αυτο που περιμενα να ρθει απο πεμπτη για να το κανω μηχανακι και δεν ηρθε ποτε... να πουμε...
:evil:
devil's animal
05/05/2009, 12:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
σαν αυτο που περιμενα να ρθει απο πεμπτη για να το κανω μηχανακι και δεν ηρθε ποτε... να πουμε...
:evil:
ε,βεβαια ρε συ...
αμα δεν σε νοιαζει και νοικιαζεις κουτακι για να κανεις το τριημερο σου....:a13:
:lol: :lol: :lol:
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Το είδα το όνειρο...
(παπάς τηγάνιζε μπαρμπούνια - thread πάει στον Καιάδα ...) :smokin:
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
ε,βεβαια ρε συ...
αμα δεν σε νοιαζει και νοικιαζεις κουτακι για να κανεις το τριημερο σου....:a13:
:lol: :lol: :lol:
Θες πραγματικά να πιάσουμε τα του τριημέρου; :rolleyes: :evil:
TOLISTOLAROS
05/05/2009, 12:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από jorgevaldano
εντάξει Μιλάμε φυσικά το μοτέρ:
*να'χει ζεσταθεί
*να έχει το σωστό μίγμα και να κρατάει σταθερό ρελαντί.
*Γενικά σωστά ρυθμισμένο
Αν
Αρχικά δημιουργήθηκε από jorgevaldano
κουμπώσεις πρώτη, αφήσεις συμπλέκτη και ξεκινήσει η μηχανή, πάντα χωρίς γκάζι, και μετά φρενάρεις λίγο
τότε οι στροφές θα πέσουν ΣΤΙΓΜΙΑΙΑ ΛΙΓΟ κάτω απ'το ρελαντί(μετά αναγκαστικά τραβάς συμπλέκτη για να μη σβήσει).
Σε καμμία περίπτωση όμως η διαφορά που περιγράφεται παραπάνω(1300-800=500σαλ)
Αρχικά δημιουργήθηκε από edit:nikonian αντί jorgevaldano
μποτιλιάρισμα με 2α , από τις 800 σαλ, ενώ το ρελαντί είναι στις 1300σαλ.
καταρχήν είσαι σίγουρος ότι το Hornet έχει ρελαντί 1300 όταν έχει ΖΕΣΤΑΘΕΙ;
jorgevaldano
05/05/2009, 13:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από TOLISTOLAROS
καταρχήν είσαι σίγουρος ότι το Hornet έχει ρελαντί 1300 όταν έχει ΖΕΣΤΑΘΕΙ;
αυτό που με κουόταρες να είπα, δεν το είπα εγώ
ούτε για ρελαντί στις 1300 (ζεστό ή χλιαρό), ούτε για πτώση κατά 500 στροφές
εγώ έγραψα απλά πως ναι, μπορεί να πέσει κάτω από ρελαντί, το έχω δει, σε χόρνετ
bmw k100 1983, δυο ατομα, ελαφρα ανηφορια, τελευταια σχεση, 500rpm χωρις γκαζι η σκορτσαρισμα, νο προμπλεμο, ο απολυτα ηλεκτρικος κινητηρας.
Αρχικά δημιουργήθηκε από TOLISTOLAROS
..........
Αρχικά δημιουργήθηκε από jorgevaldano
..........
Κορίτσια, δεν γίνονται έτσι αυτά τα πράγματα ...
(βγείτε, πάτε σε κανένα wine bar, πιέστε το κρασάκι σας υπό τους ήχους του πιανίστα και του φωτός των κηρίων, γνωρίστε ο ένας τον άλλον και καλή επιτυχία ...!!!) :wave2:
devil's animal
05/05/2009, 13:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από VANDA
Θες πραγματικά να πιάσουμε τα του τριημέρου; :rolleyes: :evil:
:blush: :blush:
:p
:look:
:bawl:
:lol: :lol: :lol: :lol:
Ήρθαμε λοιπόν στις Αντιπαραθέσεις ...!!! :smokin:
(όπου υπάρχουν πολλοί συμπαθείς moderators ...) :winka:
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
πάτε σε κανένα wine bar,
Τι λες τώρα! Είχανε wine bar από τότε? (Η απλά μεταφράζεις το "καπηλειό"?)
:lol: :lol:
jorgevaldano
05/05/2009, 13:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
(βγείτε, πάτε σε κανένα wine bar, πιέστε το κρασάκι σας υπό τους ήχους του πιανίστα και του φωτός των κηρίων, γνωρίστε ο ένας τον άλλον και καλή επιτυχία ...!!!) :wave2:
κουφαλίτσα την έχεις μελετήσει την υπόθεση "γνωριμίες μέσω φόρουμ" βλέπω... :cool:
stefanos
05/05/2009, 13:13
:p
162911
fonzareli
05/05/2009, 13:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από fonzareli
ενώ τα μεγάλα μονοκύλινδρα όπως το mt-03, xtx, pegaso κλπ δεν τα καταφέρνουν καλά σε αυτόν τον τομέα;
βρε σεις μου το κάνατε @#$%%^^&*! το θεματάκι....
Απαντήστε στο ερώτημα! Αφού σίγουρα ξέρετε!!
Αρχικά δημιουργήθηκε από jorgevaldano
κουφαλίτσα την έχεις μελετήσει την υπόθεση "γνωριμίες μέσω φόρουμ" βλέπω... :cool:
Όχι θα καθόμουν να κάνω τον Διαχειριστή από αγνή και άδολη αγάπη για την μοτοσυκλέτα ...:smokin:
TOLISTOLAROS
05/05/2009, 13:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από jorgevaldano
αυτό που με κουόταρες να είπα, δεν το είπα εγώ
ούτε για ρελαντί στις 1300 (ζεστό ή χλιαρό), ούτε για πτώση κατά 500 στροφές
εγώ έγραψα απλά πως ναι, μπορεί να πέσει κάτω από ρελαντί, το έχω δει, σε χόρνετ
Δεν έκανα copy paste και το όνομα ο μ@λ@κας! :blush:
Κάνω edit τώρα
Γράψε λάθος.
Η πτώση που λες είναι μόνο στιγμιαία,δεν κρατιέται.Συμβαίνει και σε αμάξι λίγο πριν σβήσει.Γι'αυτό δε τη λες πτώση κάτω του ρελαντί
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Τι λες τώρα! Είχανε wine bar από τότε? (Η απλά μεταφράζεις το "καπηλειό"?)
Δεν είχαμε πιάνο στα καπηλειά ...!!
(όταν θέλαμε μουσική κλωτσούσαμε ρυθμικά την γάτα του μαγαζιού.. ) :winka:
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
(όταν θέλαμε μουσική κλωτσούσαμε ρυθμικά την γάτα του μαγαζιού.. ) :winka:
Από εκεί κρατάει, δηλαδή, η έκφραση των οργανοπαιχτών στα πανηγύρια "πάτα τη γάτα"?
:bigcry:
162914
fonzareli
05/05/2009, 13:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από fonzareli
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Αρχικά δημιουργήθηκε από fonzareli
ενώ τα μεγάλα μονοκύλινδρα όπως το mt-03, xtx, pegaso κλπ δεν τα καταφέρνουν καλά σε αυτόν τον τομέα;
--------------------------------------------------------------------------------
βρε σεις μου το κάνατε @#$%%^^&*! το θεματάκι....
Απαντήστε στο ερώτημα! Αφού σίγουρα ξέρετε!!
UP!
Αρχικά δημιουργήθηκε από fonzareli
UP!
ρε συ, τα ειπαμε και τα ξαναειπαμε, τα μονοκυλινδρα και δει μεγαλου κυβισμου δεν μπορουν ποτε να ειναι ομαλα χαμηλα γιατι εχεις μια μεγαλη εκρηξη μια φορα καθε 720 μοιρες περιστροφης στοφαλου.
fonzareli
05/05/2009, 13:55
OK! Αυτό κατάλαβα αλλά είπα να ξαναρωτήσω μπας και κάνω κάνα τραγικό λάθος ... :) :) :)
Κρίμα ρε γαμώτο! Μου είχε αρέσει πολύ το MT-03...
Θα την κάνω για την xj6 μου φαίνεται!
Αρχικά δημιουργήθηκε από fonzareli
OK! Αυτό κατάλαβα αλλά είπα να ξαναρωτήσω μπας και κάνω κάνα τραγικό λάθος ... :) :) :)
Κρίμα ρε γαμώτο! Μου είχε αρέσει πολύ το MT-03...
Θα την κάνω για την xj6 μου φαίνεται!
Τι ακριβώς ρωτάς?
- Πως πρέπει να είναι σχεδιασμένος ένας κινητήρας για να έχει ελαστικότητα (σε θεωρητικό επίπεδο)?
- Ποιες διατάξεις κυλίνδρων θεωρητικά παρέχουν την μεγαλύτερη ελαστικότητα?
- Παραδείγματα συγκεκριμένων μοτοσυκλετών με υποδειγματική ελαστικότητα?
- Αν συγκεκριμένοι κινητήρες (που φοριούνται σε συγκεκριμένα μηχανάκια) είναι ελαστικοί?
Για να καταλάβουμε δηλαδή, γιατί αλλιώς δεν θα βγει άκρη...
jorgevaldano
05/05/2009, 14:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από fonzareli
OK! Αυτό κατάλαβα αλλά είπα να ξαναρωτήσω μπας και κάνω κάνα τραγικό λάθος ... :) :) :)
Κρίμα ρε γαμώτο! Μου είχε αρέσει πολύ το MT-03...
Θα την κάνω για την xj6 μου φαίνεται!
αν είναι ΤΟΣΟ σημαντικό για σένα αυτό το θέμα, στο θέμα αυτό ΠΟΛΥ καλή είναι και η CBF600, όπως νομίζω ήδη σου έχει γράψει κάποιος φίλος
Αρχικά δημιουργήθηκε από fonzareli
OK! Αυτό κατάλαβα αλλά είπα να ξαναρωτήσω μπας και κάνω κάνα τραγικό λάθος ... :) :) :)
Δεν υπαρχει τραγικο λαθος στην αποκτηση και χρηση μοτοσυκλετας.
Εκτος και αν προκειται για Χαρλει η για καποιο Χοντα που σου προτεινουν ολοι οι φιλοι σου που οδηγανε Σαξοραλα:lol:
fonzareli
05/05/2009, 14:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Τι ακριβώς ρωτάς?
- Πως πρέπει να είναι σχεδιασμένος ένας κινητήρας για να έχει ελαστικότητα (σε θεωρητικό επίπεδο)?
- Ποιες διατάξεις κυλίνδρων θεωρητικά παρέχουν την μεγαλύτερη ελαστικότητα?
- Παραδείγματα συγκεκριμένων μοτοσυκλετών με υποδειγματική ελαστικότητα?
- Αν συγκεκριμένοι κινητήρες (που φοριούνται σε συγκεκριμένα μηχανάκια) είναι ελαστικοί?
Για να καταλάβουμε δηλαδή, γιατί αλλιώς δεν θα βγει άκρη...
Το ξεκίνησα γενικότερα αλλά στην τελική με ενδιαφέρει άμεσα η αγορά μοτοσυκλέτας από 250-650 κυβικά για αστική χρήση και για κοντινές βολτούλες για ξεχαρμάνιασμα. Το 250 που έχω δουλεύει πράγματι νευρικά χαμηλά. Στην πράξη πρέπει να δουλεύεις συνέχεια με το γκάζι και τις ταχύτητες, γεγονός που δεν είναι ευχάριστο στην περίπτωση που επιθυμώ μια χαλαρή δικάβαλη βολτίτσα... Βέβαια, "αρπάζει" πάντα στο άγγιγμα του γκαζιού από χαμηλές στροφές αλλά δυστυχώς δεν δουλεύει ποτέ "ηλεκτρικά" όπως θα ήθελα. Έδωσα προχθές σε φίλο πρωτάρη τη μηχανή για να κάνει βόλτα σε χώρο εκτός δρόμου (τεράστιο παρκιν) και παρατήρησα ότι δυσκολευόταν πολύ στις κλειστές στροφές διότι όταν έκλεινε το γκάζι με 2ρα του φρέναρε πολύ απότομα και αν πάλι είχε τρίτη του σκορτσάριζε λόγω χαμηλών στροφών. Αυτό θέλω να αποφύγω...
Θα επιθυμούσα λοιπόν σαφώς μεγαλύτερη ελαστικότητα ώστε να μπορώ να βολτάρω χαλαρά με πχ ξεχασμένη τρίτη στο κιβώτιο.
Από στυλ και σωματότυπο μου κάθεται καλά η mt-03 και το ER-6N. Υποθέτω και το xj6.
Οπότε μιάς και θα το κάνω το έξοδο ας πάρω μία που να μου προσφέρει αυτό που μου λείπει από τη δικιά μου!
Είχα μπερδευτεί πολύ διότι όλοι μου έλεγαν ότι χαμηλά δουλεύουν καλύτερα οι μονοκύλινδρες ως έχουσες καλύτερη ροπή χαμηλά. Επίσης ότι οι πολυκύλινδρες έχουν συνήθως υψηλότερη συμπίεση και συνεπώς είναι απότομες στο ανοιγόκλεισμα του γκαζιού. Γι αυτό φίλοι με οδηγούσαν προς μεγάλα μονοκύλινδρα αλλά όπως βλέπω προφανώς αυτό δεν είναι σωστό!
Τα μεγαλα μονοκυλινδρα αρχιζουν να γεμιζουν συνηθως απο τις 3000 στροφες και πανω. Παρε μια βολτα το ερ6 εχει παρα πολυ φιλικο κινητηρα και αρκετο γκαζι. Το βρισκεις και σε που καλη τιμη 2ο χερι.
Αρχικά δημιουργήθηκε από fonzareli
Από στυλ και σωματότυπο μου κάθεται καλά η mt-03 και το ER-6N. Υποθέτω και το xj6.
Από αυτά, ελαστικότερο θα περίμενα να είναι το xj6 μετά το ER-6N και μετά (αλλά πολύ μετά) το mt-03.
Και από τα τρία πολύ ελαστικότερο είναι το CBF600
Ορισμός της ελαστικότητας σε βαθμό που δεν θα το πιστεύεις είναι το CBF1000
Οπότε διάλεξε...
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από fonzareli
Είχα μπερδευτεί πολύ διότι όλοι μου έλεγαν ότι χαμηλά δουλεύουν καλύτερα οι μονοκύλινδρες ως έχουσες καλύτερη ροπή χαμηλά. Επίσης ότι οι πολυκύλινδρες έχουν συνήθως υψηλότερη συμπίεση και συνεπώς είναι απότομες στο ανοιγόκλεισμα του γκαζιού. Γι αυτό φίλοι με οδηγούσαν προς μεγάλα μονοκύλινδρα αλλά όπως βλέπω προφανώς αυτό δεν είναι σωστό!
Να ΜΗΝ ΑΚΟΥΣ κανέναν άλλον εκτός από μένα... :smokin: :smokin:
el_hymador
05/05/2009, 14:45
Δεν εχω οδηγησει ποτε, αλλα φανταζομαι πως θα δουλευει μια 6κυλινδρη φλατ Βαλκυρια της Honda χαμηλα...
σαν ελαφρυ καλοκαιρινο αερακι που χαϊδευει απαλα την ηβη μια ξανθιας παρθενας σε ενα μικρο κυκλαδονησι το μεσημερι...
ειναι να μη με πιασει το ποιητικο μου γαμω το ξεσταυρι μου...
για την βαλκυρια μπορω να φανταστω
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
ξανθιας παρθενας σε ενα μικρο κυκλαδονησι
αυτη δεν παιζει ομως με τιποτα.
ola ta koyladia edo..
re file ama thes na gyrnas me 3000 strofes..kai na mi skortarei...de thes mixani..
pane me ta podia leme..
o allos leeei xekinaei me 6 dikabalos kai me ena xeri..
ama fobase na xekiniseis me proti..kateba sproxto na tsoylisei ligo kai pida pano psile..
astadiala post toy koloy pali..:beer: :beer:
fonzareli
05/05/2009, 14:53
Πρώτα απ' όλα σας ευχαριστώ πολύ που καθίσατε και μου εξηγήσατε αναλυτικά τι "παίζει" παρότι μάλλον σας έπρηξα...
-Το CBF600 δεν βλέπω να το φέρνει γυμνό που θα ήθελα.
-Το ER-6N θα το τσίμπαγα αλλά διάβασα κάτι ιστορίες για τα φρένα του. Οτι το ABS είναι χάλια...
-Οπότε θα ψάξω μήπως και καταφέρω να βρω κάπου για οδήγηση το xj6 αν και ίσως είναι υπερβολικά βαρύ και πολλά τα 7150 που κοστίζει με ABS (γυμνό, λευκό πάντα :) )
-Θα προτιμούσα κάτι ελαφρύτερο πχ σε 400 κυβικά αλλά οι κ@λοαντιπροσωπείες δεν φέρνουν ουσιαστικά τίποτα κάτω από 600!
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
ola ta koyladia edo..
re file ama thes na gyrnas me 3000 strofes..kai na mi skortarei...de thes mixani..
pane me ta podia leme..
o allos leeei xekinaei me 6 dikabalos kai me ena xeri..
ama fobase na xekiniseis me proti..kateba sproxto na tsoylisei ligo kai pida pano psile..
astadiala post toy koloy pali..:beer: :beer:
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από fonzareli
Πρώτα απ' όλα σας ευχαριστώ πολύ που καθίσατε και μου εξηγήσατε αναλυτικά τι "παίζει" παρότι μάλλον σας έπρηξα...
-Το CBF600 δεν βλέπω να το φέρνει γυμνό που θα ήθελα.
-Το ER-6N θα το τσίμπαγα αλλά διάβασα κάτι ιστορίες για τα φρένα του. Οτι το ABS είναι χάλια...
-Οπότε θα ψάξω μήπως και καταφέρω να βρω κάπου για οδήγηση το xj6 αν και ίσως είναι υπερβολικά βαρύ και πολλά τα 7150 που κοστίζει με ABS (γυμνό, λευκό πάντα :) )
-Θα προτιμούσα κάτι ελαφρύτερο πχ σε 400 κυβικά αλλά οι κ@λοαντιπροσωπείες δεν φέρνουν ουσιαστικά τίποτα κάτω από 600! φιλε χωρις παρεξηγηση..
στειλε ενα γραμμα με ενα σκιτσο τι μοτο θες μπας τη βγαλουνε..
δε σου κανει τιποτα λεμε..:lol: :rotflmao: :bawl: :rotflmao:
θες το 750 Μου??
στα λεφτα που θες..δε σκορτσαρει ποτε..γυρνασ ολη μερα με 3 αμα λαχει..το κανεις γυμνο οποτε γουσταρεις(απλα το πετας μια με δυναμη κατω..) ταξιδευει εχει καλα φρένα και δεν εχει χαλια abs...γιατι δεν εχει.
αντε βρε.καλοριζικο.
TOLISTOLAROS
05/05/2009, 15:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
Δεν εχω οδηγησει ποτε, αλλα φανταζομαι πως θα δουλευει μια 6κυλινδρη φλατ Βαλκυρια της Honda χαμηλα...
σαν ελαφρυ καλοκαιρινο αερακι που χαϊδευει απαλα την ηβη μια ξανθιας παρθενας σε ενα μικρο κυκλαδονησι το μεσημερι...
ειναι να μη με πιασει το ποιητικο μου γαμω το ξεσταυρι μου...
Eίπε ο μεγαλύτερος Έλληνας ποιητής...
162917
el_hymador
05/05/2009, 15:03
Καλα τι σοϊ θεατρικο εργο ειναι αυτο το "ισχυουν εργατικα εισιτηρια";
fonzareli
05/05/2009, 15:07
κόψτε το δούλεμα διότι δεν έχει βόλτα άμα (άμα λέμε...) την πάρω!
*πάω να τη σχεδιάσω...
jorgevaldano
05/05/2009, 15:18
fonzareli
αυτό που εμένα τουλάχιστον με κούφανε έιναι ότι ψάχνεις για μηχανάκι που θα δεν θα έχει χαμηλά πρόβλημα που έχεις όχι εσύ, αλλά είχε ένας αρχάριος φίλος σου, με το 250άρι σου....
μου φαίνεται πως πρέπει να ξαναπιάσεις το θέμα από την αρχή
devil's animal
05/05/2009, 15:19
παρε ενα παπι και εκει να δεις δουλεμα απο χαμηλα (δεν εχει και ψηλα ουσιαστικα):lol: :lol:
fonzareli
05/05/2009, 15:38
ΟΚ.
Με αναγκάζετε να μπω σε λεπτομέρειες που δεν χρειαζόταν να πω...
Εγώ οδηγώ πάνω από 27 χρόνια μοτοσυκλέτα και μάλιστα δεν είμαι των τριών μηνών οδηγός αλλά "παντός καιρού". Με δίχρονο 125 έκανα ταξίδια χειμώνα των 250 χλμ με βροχή και κρύο. Ομως άλλα χρόνια εκείνα! Μετά δεν ασχολήθηκα ιδιαίτερα με το άθλημα. Δηλαδή δεν πέρασα πολλές και διαφορετικές μηχανές από τα χέρια μου. Βολευόμουν αρκετά χρόνια με τις ίδιες διότι άλλωστε και τα χλμ που έκανα δεν ήταν πιά πολλά λόγω αυτοκινήτου. (Την 250ρα την έχω 10 χρόνια σχεδόν τώρα).
Δεν έπαψα όμως ποτέ να αγαπάω πολύ την μηχανή και όταν σχολάω από τη δουλειά το να πάω σπίτι και να με φυσάει ο αέρας στη μηχανή με ξεκουράζει αφάνταστα.
Ο "αρχάριος" που γράφω είναι γιός μου και με ενδιαφέρουν όσα ρωτάω όχι μόνο για μένα αλλά και γιατί δεν θα μου άρεσε να πάρει την δική μου μηχανή και να τσακιστεί ενώ θα μπορούσα να έχω πάρει κάτι που θα ήταν με ελαστικό μοτερ και με ABS. Και το βάρος γι αυτό το κοιτάω διότι ξέρω καλά ότι αν σου πέσει πάνω στο πόδι σου σταματημένη μοτο 220 κιλών άστα να πάνε...
*πριν ρωτήσετε: Σε λίγο καιρό θα βγάζει δίπλωμα νόμιμα. Εχω σκεφτεί και τη λύση να του πάρω πχ ένα ninja 250r να μάθει καλά στην αρχή, αλλά δεν βγαίνω οικονομικά να έχω 2 μηχανές (ασφάλειες, τέλη κλπ κλπ) και εμένα νομίζω πάλι 250ρι δεν θα με βολέψει. Μεταχειρισμένο λέω να το αποφύγω. Την δική μου θέλω να την αλλάξω έτσι κι αλλιώς (την βαρέθηκα 10 χρόνια τώρα).
ΜΠΕΡΔΕΜΑ ε;
Τεσπα νομίζω κατάλαβα αρκετά απ' όσα μου είπατε και θα τα σκεφτώ. Μην σας ζαλίζω άλλο και μην αρχίσετε φιλοσοφικές συζητήσεις...
Θα ποστάρω το τι πήρα τελικά.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ πάλι!
panos1050
05/05/2009, 22:23
Γενικα να κοιταξεις να εχει μεγαλη ροπη και πανω απο 2 κυλινδρους.
πχ οι 3 κυλινδροι ειναι πολυ καλη επιλογη και αν ειναι και 1000 κυβικα ακομα καλητερα
η 4 κυλινδροι με πολλα πολλα κυβικα
fonzareli
25/05/2009, 21:08
Χρωστάω να πω τι απέγινε:
Μετά από αρκετές δοκιμές εντυπωσιάστηκα τελικά πολύ από το hornet. Το hornet ήταν άπαιχτο. Οτι και να έβαζα και με οσαδήποτε χλμ/ωρα δεν σκορτσάριζε!
Δυστυχώς δεν βρήκα cbf600si για δοκιμή αλλά φαντάζομαι ότι θα είναι ακόμα καλύτερο σε "ηλεκτρικό" δούλεμα!
Φαντάζομαι το cbf600si να έχει εξίσου ωραίο ήχο και ακόμα πιό όρθια-ξεκούραστη θέση οδήγησης. Σωστό;
Η τιμή είναι περιπου η ίδια ( ~8000 ευρώ)
Ισως λίγο υπερβολικά μηχανάκια για την ελάχιστη χρήση που κάνω εγώ ΑΛΛΑ πάνε στο δρόμο ακριβώς όπως τα θέλω.
Και συγχαρητήρια σε αυτούς που μου έγραψαν για το μοτερ της honda διότι κατάλαβαν τι έψαχνα και με οδήγησαν και ακριβώς σε αυτό που μου κάνει!
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.