View Full Version : Πεζοί
Κάποτε είχα διαβάσει σε μια υπογραφή ενός συμφορουμίτη εδώ μέσα κάτι αντίστοιχο με το «πάνω από όλα είμαστε όλοι πεζοί» - η κάτι τέτοιο. Γενικώς πάντως σε πολλά φόρουμ και πέρα από του φίλου την υπογραφή επικρατεί μια αποστειρωμένη και politically correct άποψη απέναντι στους πεζούς περί των δικαιωμάτων τους στους δρόμους πάντα σε συνάρτηση με το γεγονός των ανύπαρκτων διαβάσεων και πεζοδρομίων και της ανεγκέφαλης ομολογουμένως στάθμευσης των μηχανοκίνητων.
Πριν από κανα 2 χρόνια είχε συσταθεί και το «είμαι γάιδαρος παρκάρω όπου να ναι» γκρουπ και ειχε και μεγάλη αποδοχή. Κτλ κτλ. Λίγο ως πολύ γνωρίζετε την όλη κατάσταση.
Αυτό που ήθελα να πω είναι το εξής (για να το βγάλω και από μέσα πια).
Δεν με ενδιαφέρει καθόλου!!! Στα αμελέτητα μου!!!!!!! :a29:
Και εξηγούμε:
Οι παραβάσεις που πραγματοποιούνται από τους πεζούς στις μεγάλες πόλεις της Ελλάδας καθημερινά είναι τόσες πολλές που όλοι οι κάγκουρες της Ελλάδας να μαζευτούν δεν θα μπορέσουν ουτε με τα κιάλια να τους δουν. Απαίσια συμπεριφορά. Όπου θέλουν περνούν τους δρόμους, οπου και όποτε θέλουν κοιτούν εάν έρχεται αυτοκίνητο η μηχανή. Όταν και μόνο φοβηθούν (αίσθημα της αυτοσυντήρησης) κοιτούν εάν έρχεται μηχανοκίνητο στο δρόμο.
Εάν δε είναι παπάκι στο δρόμο (οπότε και μικρός ο φόβος) δεν τους ενδιαφέρει καθόλου. Ξεκινούν να περνάνε το δρόμο αγέρωχοι. Και διάβαση να υπάρχει 10 βήματα παραπέρα δεν τους ενδιαφέρει καθόλου. Ξεκινάνε να περνάνε τον δρομο όπου να ναι, θεωρώντας ότι, ότι και να γίνει μπορούν να ανταπεξέλθουν. Μιλάμε για καγκούρικη συμπεριφορά ολικής. Τουλάχιστον οι κάγκουρες δεν το κρύβουν ρε γ@αμωτο. Βάρανε οι σκάστρες, οι φιλτροχοάνες και οι ελεύθερες εξατμίσεις από χιλιόμετρα μακριά ώστε ξέρεις πάντα ότι έρχονται βρε αδερφέ.
Εδώ μιλάμε για εκατομμύρια incognito κάγκουρες που κυκλοφορούν κάθε μέρα στους δρόμους με ταγέρ, κουστούμια, φούστες, φόρμες, ράσα κτλ. Ουτε ξέρεις από πού θα σου έρθουν και ουτε σε προειδοποιούν για την καγκουριά που θα πράξουν μπροστά σου.
Και δεν μιλαώ για κάγκουρες που μόλις πάρκαραν την αμαξάρα τους η τη μηχανάρα τους. Μιλαώ για καθως πρέπει κυρίες και κυρίους, παππούδες και γιαγιάδες, μικρά παιδιά και μη.. κτλ κτλ Μιλάω για πραγματικούς καθωσπρέπει πεζούς (εάν υπάρχει τέτοια κατηγορία ανθρώπων).
Τελος πάντων το ξέρω ότι δεν υπάρχει αλλά αυτό που θέλω να πω είναι ότι δεν μιλάω για τους οδηγούς αυτοκινήτων οπου έχουν επηρεαστεί από την καγκουρίστικη συμπεριφορά τους στους δρόμους ως οδηγοί οπότε κάνουν τα ιδια και ως πεζοί, αλλά αυτούς που ενδεχομένως παραπονιούνται για την συμπεριφορά των μηχανοκίνητων απέναντι τους.
Δεν τους ενδιαφέρει τίποτα. Όπου και όπως να ναι περπατούν στους δρόμους.
PS. Φυσικά και ξέρω τους λόγους για τα άνωθεν. Φυσικά και ξέρω ότι φταίει το γεγονός ότι δεν μπορούμε να απομονώσουμε ένα συγκεκριμένο γκρουπ, τάξη, ομάδα για να προσδώσουμε αδυναμίες μέσα σε ένα κοινωνικό σύνολο. Φυσικά γνωρίζω ότι φταίει γενικώς η νοοτροπία μας ως λαός και οι κακές συμπεριφορές δεν μπορούν να απομονωθούν σε συγκεκριμένο κλάδο και ομάδα. Τα ξέρω όλα αυτά. Ήθελα να το βγάλω γιατι επικρατεί μια ηλίθια άποψη περι «αδύναμης» και «ανυπεράσπιστης» ομάδας ανθρώπων απέναντι στην λαίλαπα των μηχανοκίνητων. Ρε άντε γεια ρε………
gixxerpap
07/05/2009, 11:13
τα 'πε και ξαλάφρωσε ο άνθρωπος .... απο καιρό το είχα καταλάβει ότι κάτι τον έτρωγε .... έτοιμος να σκάσει ήτανε .... ε μα πια ....
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
που ΄σαι, όπως θα γυρνάς σπίτι, πάτα καναδυό να ξεθυμάνεις τελείως .... και γω τώρα που θα βγω για δουλειές, κάτσε και θα δείς ....σφαγή θα γίνει!!!!
απάνω τους λεεεεμεεεεε!!!!!! αέραααααα!!!!!!
Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
τα 'πε και ξαλάφρωσε ο άνθρωπος .... απο καιρό το είχα καταλάβει ότι κάτι τον έτρωγε .... έτοιμος να σκάσει ήτανε .... ε μα πια ....
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
που ΄σαι, όπως θα γυρνάς σπίτι, πάτα καναδυό να ξεθυμάνεις τελείως .... και γω τώρα που θα βγω για δουλειές, κάτσε και θα δείς ....σφαγή θα γίνει!!!!
απάνω τους λεεεεμεεεεε!!!!!! αέραααααα!!!!!!
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
αμα πια .....
Gandalf dr685sm
07/05/2009, 11:29
em...αναρρωτιέμαι.. μέχρι να πιάσουμε τιμόνια δεν είμαστε και εμείς πεζοί;... αρα μπροστά στον καθρέφτη να πλακωθούμε στα φλακόνια να συνέρθουμε...
Πέρα απο την πλάκα.... δύο λέξεις. Σεβασμός και παιδεία.
Gandalf
kalgeorge
07/05/2009, 11:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
...
....... δύο λέξεις. Σεβασμός και παιδεία.
Gandalf
αυτες ειναι 3 ρε
devil's animal
07/05/2009, 11:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
Πέρα απο την πλάκα.... δύο λέξεις. Σεβασμός και παιδεία.
:beer: :beer: :beer: :beer:
Gandalf dr685sm
07/05/2009, 11:38
ε μην κάνουμε ψυχοτεχνικά τώρα ... του στυλ " τί είναι μεταξύ ουρανού KAI Γής;"
Α.. και που είσαι φίλε Βάζελε... αίντε να δούμε τι θα κάνετε με τα Μπαόκια τώρα που έχουν πάρει φόρα.
Υ.Γ. ρε γμτ.. ακριβώς δίπλα στην εταιρία... ακριβώς λέμε, έχει ανοίξει και pao-shop και σας έχω και κάθε μέρα τώρα φάτσα...
Gandalf
mikros boudas
07/05/2009, 11:40
εδω ρε παιδια ο κοσμος τρεχει για να προλαβει τον ΗΣΑΠ που εχει καθε 5 λεπτα τρενο...καμμια λογικη!:uplate:
kalgeorge
07/05/2009, 11:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
Υ.Γ. ρε γμτ.. ακριβώς δίπλα στην εταιρία... ακριβώς λέμε, έχει ανοίξει και pao-shop και σας έχω και κάθε μέρα τώρα φάτσα...
Gandalf
αντε μπας κια ξεστραβωθεις και μπεις στον σωστο δρομο :beer:
Gandalf dr685sm
07/05/2009, 11:44
να ξεστραβωθώ και να μπώ σε "πράσινο μαγαζί";... μόνο με το ΧΤΧ σούζα και φοράτος απο την είσοδο...:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Πάντως έχουμε πλάκα στα αθλητικά. Αλλά δεν το συνεχίζω σεβόμενος αποφάσεις των ιθύνοντων εδώ. Απλά ενα καλό πικάρισμα αθλητικό που και που ...χρειάζεται..:D
Gandalf
Αρχικά δημιουργήθηκε από spyro
Μιλάμε για καγκούρικη συμπεριφορά ολικής.
Ε ναι, η έκλειψη φταίει.. Αν είναι και ολική σεληνιάζονται...
kalgeorge
07/05/2009, 11:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
να ξεστραβωθώ και να μπώ σε "πράσινο μαγαζί";... μόνο με το ΧΤΧ σούζα και φοράτος απο την είσοδο...:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Πάντως έχουμε πλάκα στα αθλητικά. Αλλά δεν το συνεχίζω σεβόμενος αποφάσεις των ιθύνοντων εδώ. Απλά ενα καλό πικάρισμα αθλητικό που και που ...χρειάζεται..:D
Gandalf
πιο πικαρισμα;:confused: εγω σοβαρα σου μιλαω....μπας και γελασει το χειλακι σου ποτε γαιτι αν περιμενεις αποτην ομαδα σου....
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :wave2:
ασε μπορει να αλλαξει και η γνωμη των υπευθυνων και να δουμε παλι κανα ποστ τετοιο
Αρχικά δημιουργήθηκε από VANDA
Ε ναι, η έκλειψη φταίει.. Αν είναι και ολική σεληνιάζονται...
" Προσοχή, ----Αmber Alert------ Kαγκουρες Πεζοί"
ετσι έπρεπε να το ονομάσω το πόστ :D
kalgeorge
07/05/2009, 11:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από spyro
" Προσοχή, ----Umber Alert------ Kαγκουρες Πεζοί"
ετσι έπρεπε να το ονομάσω το πόστ :D
Αmber Smith alert
:a8: :a8: :rotflmao:
SnakeMJK
07/05/2009, 11:53
το χειρότερο είναι όταν περνάνε τον δρόμο μπροστά από λεωφορεία και κοιτάνε από την μεριά που τους βλέπουν!
mikros boudas
07/05/2009, 11:57
καλα το μπροστα απο λεωφορει ειναι ασχολιαστο...και εμποδιζουν το λεωφορειο να φυγει και κινδυνευουν να τους περασουν σουβλακι...:rolleyes: και σκεψου πως πολλοι απο αυτους πιθανοτατα οδηγουν:uplate:
road spirit
07/05/2009, 11:58
γνώμη μου είναι ότι δεν υπάρχει διαφοροποίηση από το υπόλοιπο κοινωνικό σύνολο. Το ίδιο άτομο που ως πεζός θα αδιαφορήσει για διαβάσεις, θα περάσει κόκκινο ενώ βλέπει ότι ανάβει πράσινο στα αυτοκίνητα και στα @@ του, και άλλα πολλά, είναι ο ίδιος άνθρωπος που όταν πιάσει τιμόνι στα χέρια του (είτε αυτοκινήτου είτε 2τροχου) θα κάνει όσα επισημαίνουμε καθημερινά στα στραβά και ανάποδα...
LARISEOS
07/05/2009, 12:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
γνώμη μου είναι ότι δεν υπάρχει διαφοροποίηση από το υπόλοιπο κοινωνικό σύνολο. Το ίδιο άτομο που ως πεζός θα αδιαφορήσει για διαβάσεις, θα περάσει κόκκινο ενώ βλέπει ότι ανάβει πράσινο στα αυτοκίνητα και στα @@ του, και άλλα πολλά, είναι ο ίδιος άνθρωπος που όταν πιάσει τιμόνι στα χέρια του (είτε αυτοκινήτου είτε 2τροχου) θα κάνει όσα επισημαίνουμε καθημερινά στα στραβά και ανάποδα...
:beer:
θεμα αντίληψης ειναι . απλα..... αν καποιος ειναι στο φλου η με ποδια με μηχανη με αμαξι θα το φαει το κεφαλι του!
fantacid
07/05/2009, 14:08
μαρεσει οταν περιμενουν το φαναρι κ δε περιμενουν στο ΠΕΖΟδρομιο αλλα ενα βημα μπροστα κατω στο δρομο.......
κ γω που ειμαι καγκουρας κ θελω να περασω απο δεξια τη χαζογκεμενιτσα με το τρεντυ αμαξακι τι στο πεο θα κανω .....παλι εντο???
:evil: :evil: :evil: :evil:
metalheart
07/05/2009, 14:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
γνώμη μου είναι ότι δεν υπάρχει διαφοροποίηση από το υπόλοιπο κοινωνικό σύνολο. Το ίδιο άτομο που ως πεζός θα αδιαφορήσει για διαβάσεις, θα περάσει κόκκινο ενώ βλέπει ότι ανάβει πράσινο στα αυτοκίνητα και στα @@ του, και άλλα πολλά, είναι ο ίδιος άνθρωπος που όταν πιάσει τιμόνι στα χέρια του (είτε αυτοκινήτου είτε 2τροχου) θα κάνει όσα επισημαίνουμε καθημερινά στα στραβά και ανάποδα...
Αμ δέ. Στο κόκκινο υπάρχει και η 700άρα να εμποδίζει μερικούς. Οι πεζοί, ειδικά απο τότε που μάθανε οτι έχουν προτεραιότητα, το έχουν κάνει σύστημα να σε βλέπουν , να σου κάνουν νόημα σταματα και να τρέχουν χωρίς να τους ενδιαφέρει αν προλαβαίνεις να σταματήσεις ή αν θα τους χτυπήσεις. Τουλάχιστον όταν οδηγάνε αγχωνονται μην τους χτυπήσεις το αμάξι (το οποίο και εχει μεγαλύτερη αξία απο το κούφιο τους το κεφάλι μάλλον) και το ξανασκέφτονται.
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
γνώμη μου είναι ότι δεν υπάρχει διαφοροποίηση από το υπόλοιπο κοινωνικό σύνολο. Το ίδιο άτομο που ως πεζός θα αδιαφορήσει για διαβάσεις, θα περάσει κόκκινο ενώ βλέπει ότι ανάβει πράσινο στα αυτοκίνητα και στα @@ του, και άλλα πολλά, είναι ο ίδιος άνθρωπος που όταν πιάσει τιμόνι στα χέρια του (είτε αυτοκινήτου είτε 2τροχου) θα κάνει όσα επισημαίνουμε καθημερινά στα στραβά και ανάποδα...
ακριβώς... :a013:
ο μαλάκας είναι παντού μαλάκας.
lilipoua
07/05/2009, 14:30
κάποτε, αν θυμαστε, ξεκινησαν να κόβουν κλησεις και στους πεζους όταν δεν περνανε απο διαβασεις κλπ...... το κρατησαν για λιγο (δλδ την πρωτη εβδομαδα που ετρεχαν απο πισω όλα τα καναλια για ένα πλανο) και μετα το εφαγε η μαρμαγκα το μέτρο!!!
:rolleyes:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
ε μην κάνουμε ψυχοτεχνικά τώρα ... του στυλ " τί είναι μεταξύ ουρανού KAI Γής;"
Α.. και που είσαι φίλε Βάζελε... αίντε να δούμε τι θα κάνετε με τα Μπαόκια τώρα που έχουν πάρει φόρα.
Υ.Γ. ρε γμτ.. ακριβώς δίπλα στην εταιρία... ακριβώς λέμε, έχει ανοίξει και pao-shop και σας έχω και κάθε μέρα τώρα φάτσα...
Gandalf
Τα Μπαοκια ειναι εδα ενωμενα δυνατα.Θα σου κοπει το γελακι kalgeorge :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Aggelos_SV
07/05/2009, 19:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από spyro
Κάποτε είχα διαβάσει σε μια υπογραφή ενός συμφορουμίτη εδώ μέσα κάτι αντίστοιχο με το «πάνω από όλα είμαστε όλοι πεζοί» - η κάτι τέτοιο. Γενικώς πάντως σε πολλά φόρουμ και πέρα από του φίλου την υπογραφή επικρατεί μια αποστειρωμένη και politically correct άποψη απέναντι στους πεζούς περί των δικαιωμάτων τους στους δρόμους πάντα σε συνάρτηση με το γεγονός των ανύπαρκτων διαβάσεων και πεζοδρομίων και της ανεγκέφαλης ομολογουμένως στάθμευσης των μηχανοκίνητων.
Δεν με ενδιαφέρει καθόλου!!! Στα αμελέτητα μου!!!!!!! :a29:
Μάλλον ΔΕΝ είχες δει την δικιά μου (παλιά) υπογραφή....:D
sergiosm
08/05/2009, 10:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από mikros boudas
εδω ρε παιδια ο κοσμος τρεχει για να προλαβει τον ΗΣΑΠ που εχει καθε 5 λεπτα τρενο...καμμια λογικη!:uplate:
ενώ ας πούμε έχει λογική το να γκαζώνουμε (είτε με μηχανή είτε με αυτοκίνητο) μέχρι το φανάρι που είναι κόκκινο και να φρενάρουμε τελευταία στιγμή αντί να ρουλάρουμε χαλαρά μέχρι αυτό;;
Αν θέλουμε να είμαστε αντικειμενικοί με το οποιοδήποτε θέμα θα πρέπει, όταν σχολιάζουμε, να σχολιάζουμε αποξενωμένοι από την όποια ιδιότητά μας.
Κάτι που φυσικά ΔΕΝ κάνουμε.
Για αυτό όταν είμαστε πεζοί βρίζουμε τα αυτοκίνητα και τις μηχανές και όταν είμαστε με το αυτοκίνητο ή τη μηχανή βρίζουμε τους πεζούς...
sergiosm
08/05/2009, 10:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από metalheart
Οι πεζοί, ειδικά απο τότε που μάθανε οτι έχουν προτεραιότητα ...
:nono:
τί έχουν;;;
κανείς ΔΕΝ έχει ΓΕΝΙΚΑ και αόριστα προτεραιότητα έναντι κανενός.
Οι πεζοί, όπως και οι οδηγοί οφείλουν να τηρούν τον ΚΟΚ
:wave2:
sergiosm
08/05/2009, 10:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από lilipoua
κάποτε, αν θυμαστε, ξεκινησαν να κόβουν κλησεις και στους πεζους όταν δεν περνανε απο διαβασεις κλπ...... το κρατησαν για λιγο (δλδ την πρωτη εβδομαδα που ετρεχαν απο πισω όλα τα καναλια για ένα πλανο) και μετα το εφαγε η μαρμαγκα το μέτρο!!!
:rolleyes:
Αν θυμάσαι όμως τα κανάλια το είχαν διακωμωδίσει το θέμα.
Αντί να προβάλουν (με αφορμή αυτό) το θέμα και να πουν μερικά πράγματα για την οδική ασφάλεια, με τον τρόπο τους έκαναν το ακριβώς αντίθετο...
+Arxiereas+
08/05/2009, 12:30
SPYRO με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο.
Ακόμη κι αυτοί οι "ευσυνείδητοι" του κινήματος που κολλάνε γαϊδουράκια αγνοούν (ή μάλλον δεν τους παίρνει να κολλήσουν εκεί) τα πεζοδρόμια που είναι κατηλλημένα από καρέκλες καφετεριών, από παρτέρια δήμων, κατεστραμένα, θεόστενα κτλ. κτλ.
Αυτό που χρειάζεται είναι αυτό που είπε ο Gandalf. Σεβασμός και παιδεία.!
Προσθέτω και την υποδομή.
mikros boudas
08/05/2009, 13:18
προταιρεοτητα μονο σε διαβαση και εντος πολεων,οχι σε λεωφορους και ταχειας κυκλοφορειας
Αρχικά δημιουργήθηκε από sergiosm
:nono:
τί έχουν;;;
κανείς ΔΕΝ έχει ΓΕΝΙΚΑ και αόριστα προτεραιότητα έναντι κανενός.
Οι πεζοί, όπως και οι οδηγοί οφείλουν να τηρούν τον ΚΟΚ
:wave2:
σωστό (νομίζω...) αλλά για χτύπα έναν πεζό και θα δεις ότι στα αστικά/ποινικά έχουν πιο ευνοϊκή μεταχείριση και ας είναι οι παραβάτες....
η συμπεριφορά πλέον γνωστή και όπως είπε ο road spirit καθόλα ενταγμένη στην γενικότερη οδηγική μας κουλτούρα. προσοχή θέλει από εμάς τους ''συνειδητοποιημένους'' μπας και γλυτώσουμε πόνο και τρεχάματα....
Αρχικά δημιουργήθηκε από sergiosm
:nono:
τί έχουν;;;
κανείς ΔΕΝ έχει ΓΕΝΙΚΑ και αόριστα προτεραιότητα έναντι κανενός.
Οι πεζοί, όπως και οι οδηγοί οφείλουν να τηρούν τον ΚΟΚ
:wave2:
Πρωτα οι πεζοι,μετα τα ποδηλατα,μετα οι μηχανες και μετα τα αυτοκινητα.Η λογικη του κοκ ειναι οτι ο πεζος ειναι απροστατευτος,αρα πρεπει εμεις να τον προσεξουμε.Οπως και τα ποδηλατα βεβαια.Αν θυμασαι υπαρχει(υπηρχε σιγουρα)ερωτηση για τις εξετασεις.
Απο ποιο οχημα θα κραταγατε μεγαλυτερη αποσταση σε προσπεραση?αυτοκινητο,μηχανη η ποδηλατο?
Βεβαια ο τριμαλακας που πεταγεται απο το πουθενα μεσα στο δρομο ενω διπλα υπαρχει διαβαση παιζει με τη ζωη του.Προσωπικα προσπαθω να δινω προτεραιοτητα στους πεζους αλλα μονο οταν ειμαι σιγουρος οτι δεν θα κινδυνευσουν απο τον εποχουμενο καγκουρα που δεν πηρε χαμπαρι την παραχωρηση προτεραιοτητας.
Δυσκολο κομματι της καθημερινοτητας μας κι επικινδυνο για ολους μας(πεζους και μη).
sergiosm
09/05/2009, 15:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από srx400
Πρωτα οι πεζοι,μετα τα ποδηλατα,μετα οι μηχανες και μετα τα αυτοκινητα.Η λογικη του κοκ ειναι οτι ο πεζος ειναι απροστατευτος,αρα πρεπει εμεις να τον προσεξουμε.Οπως και τα ποδηλατα βεβαια.Αν θυμασαι υπαρχει(υπηρχε σιγουρα)ερωτηση για τις εξετασεις.
Υπάρχει σίγουρα ερώτηση με ποδήλατο που πάει ευθεία και αυτοκίνητο (ή μηχανή, το ίδιο είναι) που θέλει να στρίψει δεξία. Και λέει ότι έχει προτεραιότητα το ποδήλατο. Μόνο που εκεί (αν θυμάμαι καλά) υπάρχει ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΣ...
Αρχικά δημιουργήθηκε από srx400
Βεβαια ο τριμαλακας που πεταγεται απο το πουθενα μεσα στο δρομο ενω διπλα υπαρχει διαβαση παιζει με τη ζωη του.
και είναι και ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ.
ο πεζός ΔΕΝ έχει προτεραιότητα παντού.
:wave2:
sergiosm
09/05/2009, 15:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από div400
σωστό (νομίζω...) αλλά για χτύπα έναν πεζό και θα δεις ότι στα αστικά/ποινικά έχουν πιο ευνοϊκή μεταχείριση και ας είναι οι παραβάτες....
Ναι γιατί δυστυχώς πολλές φορές τα δικαστήρια επηρεάζονται από τον τραυματισμό (ή ακόμα χειρότερα το θάνατο) του πεζού.
Αυτό όμως είναι μέγα λάθος.
Αρχικά δημιουργήθηκε από div400
προσοχή θέλει από εμάς τους ''συνειδητοποιημένους'' μπας και γλυτώσουμε πόνο και τρεχάματα....
Φυσικά και θέλει προσοχή.
Άν ομως οι πεζοί μάθουν και συνειδητοποιήσουν ορισμένα πράγματα, ίσως να συμπεριφερθούν λίγο καλύτερα και να εκθέτουν τον ευατό τους (και τους άλλους) σε λιγότερο κίνδυνο.
:wave2:
Δυστυχώς από τις απαντήσεις των περισσότερων βλέπω ότι υπάρχει άγνοια της νομοθεσίας του ΚΟΚ, επειδή δέν έχω των χρόνο να σας γράψω τις σχετικές διατάξεις για τους πεζούς μια και τις δίνω εξετάσεις την άλλη εβδομάδα απλά να ξέρετε κάτι γενικώς, η νομοθεσία ορίζει από που θα πρέπει να περάσουν και πώς να κινηθούν οι πεζοί και που έχουν προτεραιότητα και πού όχι αλλά,
ότι και να γίνει και σε οποιαδήποτε περίπτωση ο πεζός πατήσει το πόδι το επί του οδοστρώματος
ο οδηγός του οχήματου που κινείτε επί αυτού ωφελεί να παραχωρήσει προτεραιότητα.
οι βασικές αρχές του ΚΟΚ είναι
1.Η προστασία της ζωής , της υγείας και της σωματικής ακεραιότητας όλων των πολιτών
2. Η διασφάλιση ανθρωπίνων και ασφαλών συνθηκών κυκλοφορίας και μετακίνησης τόσο για τα οχήματα όσο και για τους πεζούς και ιδίως τα άτομα με ειδικές ανάγκες.
3. κτλ κτλ
sergiosm
10/05/2009, 10:52
και μιας και αναφέρθηκε ο ΚΟΚ, ορίστε:
Άρθρο 38:
1. Οι πεζοί υποχρεούνται να χρησιμοποιούν τα πεζοδρόμια ή τα ειδικά γι' αυτούς ερείσματα.
Κατ' εξαίρεση, μπορούν να χρησιμοποιούν το οδόστρωμα, αφού λάβουν τις αναγκαίες προφυλάξεις:
α) Πεζοί που ωθούν, σύρουν ή μεταφέρουν ογκώδη αντικείμενα, οι οποίοι αν βάδιζαν στο πεζοδρόμιο ή το έρεισμα, θα προκαλούσαν σοβαρή δυσχέρεια στην κίνηση των άλλων πεζών.
β) Ομάδες πεζών, όταν οδηγούνται από ειδικά για το σκοπό αυτόν επιφορτισμένο πρόσωπο ή σχηματίζουν πομπή.
γ) "Ατομα με Αναπηρίες (ΑμεΑ)". , τα οποία κινούνται σε αναπηρικά καθίσματα.
2. Αν είναι αδύνατη η χρησιμοποίηση των πεζοδρομίων ή των ερεισμάτων, που προορίζονται για τους πεζούς, ή δεν υπάρχουν πεζοδρόμια ή ερείσματα, οι πεζοί μπορούν να βαδίζουν στο οδόστρωμα, κατά τρόπον ώστε να μην παρεμποδίζουν την κυκλοφορία.
Αν το οδόστρωμα διαθέτει λωρίδα για ποδήλατα ή μοτοποδήλατα, μπορούν να βαδίζουν σ' αυτήν, αν το επιτρέπει η πυκνότητα της κυκλοφορίας και δεν παρεμποδίζουν την κίνηση των μοτοποδηλάτων ή ποδηλάτων.
Οι πεζοί δεν επιτρέπεται να υπερπηδούν εμπόδια π.χ. δοκούς, αλυσίδες, νησίδες, στηθαία, κιγκλιδώματα, που έχουν τοποθετηθεί από τις αρμόδιες αρχές για ειδικούς λόγους. Η ύπαρξη τέτοιων εμποδίων σημαίνει απαγόρευση εισόδου του πεζού στην αποκλεισμένη επιφάνεια της οδού.
3. Οι πεζοί που χρησιμοποιούν το οδόστρωμα υποχρεούνται να βαδίζουν αντίθετα με την κατεύθυνση της κυκλοφορίας και όσο το δυνατόν πλησιέστερα στο άκρο του οδοστρώματος, εκτός αν κατ' αυτόν τον τρόπο κινδυνεύουν ή δεν το επιτρέπουν ειδικές περιστάσεις.
Κατ' εξαίρεση, πρόσωπα που ωθούν ή σύρουν χειράμαξες, ωθούν ποδήλατο, μοτοποδήλατο ή μοτοσικλέτα, "άτομα με Αναπηρίες (ΑμεΑ), πουκινούνται σε αναπηρικά καθίσματα ως και ομάδες πεζών, όταν σχηματίζουν πομπή ή οδηγούνται από ειδικά επιφορτισμένο πρόσωπο, υποχρεούνται να βαδίζουν πλησίον του δεξιού άκρου του οδοστρώματος.
Οι πεζοί που βαδίζουν στο οδόστρωμα, αν δεν σχηματίζουν πομπή, υποχρεούνται να βαδίζουν σε απλό στοίχο, όταν το απαιτεί η ασφάλεια της κυκλοφορίας, εξαιτίας των συνθηκών ορατότητας, της πυκνότητας ή άλλων λόγων. Ομάδες πεζών που κινούνται στις οδούς υποχρεούνται να αφήνουν ελεύθερη στα δεξιά της οδού επαρκή επιφάνεια του οδοστρώματος, ώστε να μπορεί να διέρχεται ένα όχημα.
4. Οι πεζοί προκειμένου να διασχίσουν το οδόστρωμα, υποχρεούνται:
α) Αν υπάρχουν στο οδόστρωμα διαβάσεις πεζών, να τις χρησιμοποιούν.
β) Αν στη διάβαση πεζών την οποία πρόκειται να χρησιμοποιήσουν, υπάρχουν φωτεινοί σηματοδότες πεζών, να συμμορφώνονται στα σήματά τους.
γ) Αν στη διάβαση δεν υπάρχουν φωτεινοί σηματοδότες πεζών, αλλά η κυκλοφορία ρυθμίζεται με φωτεινούς σηματοδότες οχημάτων ή από τροχονόμους και δίνεται σήμα για να προχωρήσουν τα οχήματα, να μην κατέρχονται στο οδόστρωμα.
δ) Σε διαβάσεις που η κυκλοφορία τόσο των πεζών όσο και των οχημάτων δεν ρυθμίζεται με φωτεινούς σηματοδότες, να μην κατεβαίνουν στο οδόστρωμα πριν λάβουν υπόψη τους την απόσταση και την ταχύτητα των οχημάτων τα οποία πλησιάζουν.
ε) Αν δεν υπάρχουν στο οδόστρωμα διαβάσεις πεζών, να μην κατεβαίνουν σ' αυτό, αν δεν βεβαιωθούν ότι δεν θα παρεμποδίσουν την κυκλοφορία των οχημάτων, στη συνέχεια δε να διασχίζουν το οδόστρωμα κάθετα προς τον άξονά του.
στ) Σε ισόπεδους οδικούς κόμβους, στους οποίους η κυκλοφορία ρυθμίζεται με φωτεινούς σηματοδότες οχημάτων ή τροχονόμους, να διασχίζουν το οδόστρωμα βαδίζοντας παράλληλα με τα κινούμενα οχήματα.
ζ) Να διασχίζουν το οδόστρωμα κάθετα χωρίς να βραδυπορούν ή να σταματούν σε αυτό αδικαιολόγητα.
«5. Αυτός που παραβαίνει τις διατάξεις του άρθρου αυτού τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο σαράντα (40,00) ευρώ.»
sergiosm
10/05/2009, 10:52
Άρθρο 39:
1. Ολοι οι οδηγοί πρέπει να αποφεύγουν να συμπεριφέρονται με τρόπο που μπορεί να θέσει σε κίνδυνο τους πεζούς.
Τηρουμένων των διατάξεων των άρθρων 12 παρ. 1,17 παρ. 3 περίπτωση στ' και 19 παρ. 1 του παρόντος Κώδικα, όπου σε οδοστρώματα υπάρχουν διαβάσεις πεζών, οι οποίες έχουν σημανθεί με πινακίδες ή διαγραμμίσεις και η κυκλοφορία των οχημάτων ρυθμίζεται με φωτεινή σηματοδότηση ή τροχονόμους, οι οδηγοί οχημάτων υποχρεούνται:
α) Να σταματούν πριν από τη διάβαση, όταν απαγορεύεται σε αυτούς με σήμα να προχωρήσουν ή όταν τυφλοί χρησιμοποιούν και επιδεικνύουν το λευκό μπαστούνι τους, για να δείξουν ότι πρόκειται να διασχίσουν την οδό ή όταν τα "άτομα με Αναπηρίες (ΑμεΑ)" πρόκειται να διασχίσουν την οδό. Οταν επιτραπεί να προχωρήσουν, να μη διακόπτουν ήπαρεμποδίζουν τη διέλευση των πεζών, τυφλών ή "ατόμων με Αναπηρίες (ΑμεΑ)", οι οποίοι έχουν ήδη εισέλθει και προχωρούν στη διάβαση,κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 38 του παρόντος Κώδικα.
β) Αυτοί που προτίθενται να στρίψουν σε άλλη οδό, στην είσοδο της οποίας υπάρχει διάβαση πεζών, να κινούνται αργά και να παραχωρούν προτεραιότητα στους πεζούς που ήδη χρησιμοποιούν ή εισέρχονται στη διάβαση, κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 38 του παρόντος Κώδικα και σε περίπτωση ανάγκης να διακόπτουν την πορεία του οχήματός τους.
2. Αν σε σημασμένη διάβαση πεζών η κυκλοφορία των οχημάτων δεν ρυθμίζεται με φωτεινή σηματοδότηση ή με τροχονόμο, οι οδηγοί υποχρεούνται να πλησιάζουν στη διάβαση με ταχύτητα τόσο μικρή ώστε να μην εκθέτουν σε κίνδυνο τους πεζούς που τη χρησιμοποιούν ή εισέρχονται σε αυτήν και, σε περίπτωση ανάγκης, να διακόπτουν την πορεία του οχήματός τους για να επιτρέπουν τη διέλευση των πεζών.
Σε σημασμένους με ειδική σήμανση πεζοδρόμους, τα οχήματα τα οποία επιτρέπεται να εισέλθουν σε αυτούς οφείλουν να κινούνται με ταχύτητα βαδίσματος και να παραχωρούν προτεραιότητα στους πεζούς. Στους οδηγούς των οδικών οχημάτων επιβάλλεται να παραχωρούν προτεραιότητα στις διαβάσεις πεζών ή ποδηλατιστών, όταν σε αυτές κινούνται πεζοί ή ποδηλατιστές αντίστοιχα.
3. Σε περιοχές κατοικίας που έχουν χαρακτηρισθεί και σημανθεί ως περιοχές ήπιας κυκλοφορίας εφαρμόζονται οι εξής ειδικοί κανόνες:
α) Οι πεζοί μπορούν να χρησιμοποιούν το οδόστρωμα σε όλο το πλάτος του. Τα παιχνίδια επιτρέπονται.
β) Οι οδηγοί πρέπει να προχωρούν με πολύ χαμηλή ταχύτητα, η οποία σε καμιά περίπτωση δε θα πρέπει να υπερβαίνει τα 20 χιλιόμετρα την ώρα.
γ) Οι οδηγοί δεν πρέπει να θέτουν τους πεζούς σε κίνδυνο ούτε να συμπεριφέρονται με παρεμποδιστικό τρόπο. Αν είναι αναγκαίο πρέπει να σταματούν.
δ) Οι πεζοί δεν πρέπει να εμποδίζουν χωρίς λόγο την κυκλοφορία των οχημάτων.
ε) Απαγορεύεται η στάθμευση, εκτός από εκεί που επιτρέπεται από σήματα στάθμευσης.
στ) Σε διασταυρώσεις, χρήστες της οδού που εξέρχονται από περιοχή κατοικίας πρέπει να παραχωρούν την προτεραιότητα στους άλλους χρήστες της οδού.
4. Οι οδηγοί, οι οποίοι πρόκειται να στρίψουν σε άλλη οδό στην οποία δεν υπάρχουν σημασμένες με πινακίδες διαβάσεις πεζών ή διαγραμμίσεις στο οδόστρωμα, υποχρεούνται να παραχωρούν προτεραιότητα στους πεζούς, οι οποίοι στις περιπτώσεις της παραγράφου 2 του άρθρου 38 του παρόντος Κώδικα, έχουν κατέλθει στο οδόστρωμα της οδού, στην οποία πρόκειται να εισέλθουν οι οδηγοί και σε περίπτωση ανάγκης,να διακόπτουν την πορεία του οχήματός τους.
Οι οδηγοί πρέπει επίσης να δείχνουν ιδιαίτερη προσοχή στους πεζούς που διασχίζουν την οδό προκειμένου να επιβιβαστούν σε μέσα μαζικής μεταφοράς ή όταν απομακρύνονται από αυτά.
5. Οι οδηγοί που προτίθενται να προσπεράσουν από δεξιά, όταν αυτό επιτρέπεται, όχημα δημόσιων συγκοινωνιών, που βρίσκεται σε στάση σε καθορισμένο σημείο, υποχρεούνται να σταματούν, για να επιτρέπουν την αποβίβαση ή επιβίβαση των επιβατών.
«6. Ο οδηγός που παραβαίνει τις διατάξεις του άρθρου αυτού τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο διακοσίων (200,00) ευρώ.»
sergiosm
10/05/2009, 10:55
Συμπέρασμα:
Οι πεζοί έχουν προτεραιότητα ΜΟΝΟ στις περιπτώσεις που το προβλέπει ρητά ο ΚΟΚ.
Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι όπου αλλού τους πατάμε, αλλά η νοοτροπία "είμαι πεζός, έχω προτεραιότητα, σταμάτα να περάσω" μόνο ατυχήματα μπορεί να προκαλέσει...
Και φυσικά, η νοοτροπία αυτή είναι άλλος ένας λόγος για τον οποίο πρέπει να οδηγούμε ΑΜΥΝΤΙΚΑ
:wave2:
sergiosm σωστά αυτά που γράφεις, αλλά εάν ήσουν δάσκαλος οδήγησης ή δικηγόρος θα ήξερες ότι υπάρχουν και σχετικές διατάξεις που ο πεζός εάν περάσει έστω και με πράσινο φανάρι ο οδηγός οφείλει να παραχωρήσει προτεραιότητα(σε στροφή) όπως και επίσης πολύ γενικά σου λέω ότι ο οδηγός εφόσον τηρεί τον ΚΟΚ υποχρεούται να μπορεί να προβλέψει ότι συμβαίνει εμπρός του.
Γενικά η νομοθεσία θέλει ένα γενικό ρεκτιφιέ :D
sergiosm
18/05/2009, 10:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από SCBR1000RR
sergiosm σωστά αυτά που γράφεις, αλλά εάν ήσουν δάσκαλος οδήγησης ή δικηγόρος θα ήξερες ότι υπάρχουν και σχετικές διατάξεις που ο πεζός εάν περάσει έστω και με πράσινο φανάρι ο οδηγός οφείλει να παραχωρήσει προτεραιότητα(σε στροφή) όπως και επίσης πολύ γενικά σου λέω ότι ο οδηγός εφόσον τηρεί τον ΚΟΚ υποχρεούται να μπορεί να προβλέψει ότι συμβαίνει εμπρός του.
Γενικά η νομοθεσία θέλει ένα γενικό ρεκτιφιέ :D
Αν είχες διαβάσει πιο προσεκτικά αυτά που έγγραψα, θα έβλεπες και το παρακάτω που περιγράφεις και εσύ:
Αρχικά δημιουργήθηκε από sergiosm
Άρθρο 39:
[B] 4. Οι οδηγοί, οι οποίοι πρόκειται να στρίψουν σε άλλη οδό στην οποία δεν υπάρχουν σημασμένες με πινακίδες διαβάσεις πεζών ή διαγραμμίσεις στο οδόστρωμα, υποχρεούνται να παραχωρούν προτεραιότητα στους πεζούς, οι οποίοι στις περιπτώσεις της παραγράφου 2 του άρθρου 38 του παρόντος Κώδικα, έχουν κατέλθει στο οδόστρωμα της οδού, στην οποία πρόκειται να εισέλθουν οι οδηγοί και σε περίπτωση ανάγκης,να διακόπτουν την πορεία του οχήματός τους.
Οι οδηγοί πρέπει επίσης να δείχνουν ιδιαίτερη προσοχή στους πεζούς που διασχίζουν την οδό προκειμένου να επιβιβαστούν σε μέσα μαζικής μεταφοράς ή όταν απομακρύνονται από αυτά.
Επίσης αν ο δάσκαλος σου ήξερε να διαβάζει και κυρίως να καταλαβαίνει τον ΚΟΚ, όπως π.χ. ένας δικηγόρος (μην μπερδεύεις τις γνώσεις του δασκάλου με τις γνώσεις των δικηγόρων, γιατί απλά δεν συγκρίνονται) θα ήξερε ότι ο οδηγός ΔΕΝ υποχρεούται να "προβλέψει ό,τι συμβαίνει εμπρός του" αλλά,
σύμφωνα με το άρθρο 19 παρ. 2 (το οποίο προφανώς παρερμηνεύει ο δάσκαλός σου)
"2. Ο οδηγός επιβάλλεται να ρυθμίζει την ταχύτητα του οχήματός του λαμβάνων συνεχώς υπόψη του τις επικρατούσες συνθήκες, ιδιαίτερα δε τη διαμόρφωση του εδάφους, την κατάσταση και τα χαρακτηριστικά της οδού, την κατάσταση και το φορτίο του οχήματός του, τις καιρικές συνθήκες και τις συνθήκες κυκλοφορίας, κατά τρόπον ώστε να είναι σε θέση να διακόψει την πορεία του οχήματός του μπροστά από οποιοδήποτε εμπόδιο μπορεί να προβλεφθεί και το οποίο βρίσκεται στο ορατό από αυτόν μπροστινό τμήμα της οδού. Υποχρεούται επίσης να μειώνει την ταχύτητα του οχήματός του και, σε περίπτωση ανάγκης, να διακόπτει την πορεία του, όταν οι περιστάσεις το επιβάλλουν"
Όπως καταλαβαίνεις μεταξύ του "υποχρεούται να μπορεί να προβλέψει ό,τι συμβαίνει εμπρός του" που σου λέει ο δάσκαλος και του "μπορεί να προβλεφθεί" που λέει ο νόμος η διαφορά είναι χαοτική.
Για την ακρίβεια είναι η διαφορά που σε αθωώνει ή σε καταδικάζει.
π.χ. αν κάποιος πεζός πεταχτεί μπροστά σου στο ένα μέτρο και τον χρυπήσεις επειδή ΔΕΝ μπορούσες να το προβλέψεις τότε αθωώνεσαι. (θεώρησε δεδομένο ότι το αποδεικνύεις)
αν όμως κάποιος πεζός ήταν ήδη μέσα στο δρόμο και τον έβλεπες ότι κάνει μ@λ@κίες και δεν έκανες τίποτα, και τελικά τον χρυπήσεις γιατί και πάλι πετάχτηκε μπροστά σου στο ένα μέτρο πλην όμως ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ να το προβλέψεις (αφού τον έβλεπες ότι έκανε μ@λ@κίες) τότε δεν αθωώνεσαι. Θα έχει βέβαια συνυπαιτιότητα και ο πεζός, αλλά και εσύ θα ευθύνεσαι σε κάποιο βαθμό.
Η νομοθεσία είναι μια χαρά, αρκεί όταν την διαβάζουμε (και κυρίως όταν τη διδάσκουμε) να την έχουμε καταλάβει.
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από sergiosm
..........
Η νομοθεσία είναι μια χαρά, αρκεί όταν την διαβάζουμε (και κυρίως όταν τη διδάσκουμε) να την έχουμε καταλάβει.
:wave2:
αρα θα πρεπει να διδασκομαστε απο δικηγορους οι οποιοι ειναι αυτοι που καταλαβαινουνε τη νομοθεσια μια και αυτη αφηνει παραθυρα (η εν παση περιπτωσει δεν ειναι σαφης στον μεσο πολιτη) ετσι οπως εκφερεται :winka:
sergiosm
18/05/2009, 10:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
αρα θα πρεπει να διδασκομαστε απο δικηγορους οι οποιοι ειναι αυτοι που καταλαβαινουνε τη νομοθεσια μια και αυτη αφηνει παραθυρα (η εν παση περιπτωσει δεν ειναι σαφης στον μεσο πολιτη) ετσι οπως εκφερεται :winka:
ε τί να κάνουν και αυτοί;;
κλέφτες να γίνουν;; :winka:
Αρχικά δημιουργήθηκε από sergiosm
ε τί να κάνουν και αυτοί;;
κλέφτες να γίνουν;; :winka:
θου κυριε φυλακη τω στοματι μου :rolleyes:
sergiosm
18/05/2009, 10:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
θου κυριε φυλακη τω στοματι μου :rolleyes:
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από sergiosm
Αν είχες διαβάσει πιο προσεκτικά αυτά που έγγραψα, θα έβλεπες και το παρακάτω που περιγράφεις και εσύ:
Επίσης αν ο δάσκαλος σου ήξερε να διαβάζει και κυρίως να καταλαβαίνει τον ΚΟΚ, όπως π.χ. ένας δικηγόρος (μην μπερδεύεις τις γνώσεις του δασκάλου με τις γνώσεις των δικηγόρων, γιατί απλά δεν συγκρίνονται) θα ήξερε ότι ο οδηγός ΔΕΝ υποχρεούται να "προβλέψει ό,τι συμβαίνει εμπρός του" αλλά,
σύμφωνα με το άρθρο 19 παρ. 2 (το οποίο προφανώς παρερμηνεύει ο δάσκαλός σου)
"2. Ο οδηγός επιβάλλεται να ρυθμίζει την ταχύτητα του οχήματός του λαμβάνων συνεχώς υπόψη του τις επικρατούσες συνθήκες, ιδιαίτερα δε τη διαμόρφωση του εδάφους, την κατάσταση και τα χαρακτηριστικά της οδού, την κατάσταση και το φορτίο του οχήματός του, τις καιρικές συνθήκες και τις συνθήκες κυκλοφορίας, κατά τρόπον ώστε να είναι σε θέση να διακόψει την πορεία του οχήματός του μπροστά από οποιοδήποτε εμπόδιο μπορεί να προβλεφθεί και το οποίο βρίσκεται στο ορατό από αυτόν μπροστινό τμήμα της οδού. Υποχρεούται επίσης να μειώνει την ταχύτητα του οχήματός του και, σε περίπτωση ανάγκης, να διακόπτει την πορεία του, όταν οι περιστάσεις το επιβάλλουν"
Όπως καταλαβαίνεις μεταξύ του "υποχρεούται να μπορεί να προβλέψει ό,τι συμβαίνει εμπρός του" που σου λέει ο δάσκαλος και του "μπορεί να προβλεφθεί" που λέει ο νόμος η διαφορά είναι χαοτική.
Για την ακρίβεια είναι η διαφορά που σε αθωώνει ή σε καταδικάζει.
π.χ. αν κάποιος πεζός πεταχτεί μπροστά σου στο ένα μέτρο και τον χρυπήσεις επειδή ΔΕΝ μπορούσες να το προβλέψεις τότε αθωώνεσαι. (θεώρησε δεδομένο ότι το αποδεικνύεις)
αν όμως κάποιος πεζός ήταν ήδη μέσα στο δρόμο και τον έβλεπες ότι κάνει μ@λ@κίες και δεν έκανες τίποτα, και τελικά τον χρυπήσεις γιατί και πάλι πετάχτηκε μπροστά σου στο ένα μέτρο πλην όμως ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ να το προβλέψεις (αφού τον έβλεπες ότι έκανε μ@λ@κίες) τότε δεν αθωώνεσαι. Θα έχει βέβαια συνυπαιτιότητα και ο πεζός, αλλά και εσύ θα ευθύνεσαι σε κάποιο βαθμό.
Η νομοθεσία είναι μια χαρά, αρκεί όταν την διαβάζουμε (και κυρίως όταν τη διδάσκουμε) να την έχουμε καταλάβει.
:wave2:
επειδή τυχαίνει να έχω μπροστά μου τώρα το ΚΟΚ που έχει ανανεωθεί και επειδή ο δάσκαλος μου είναι και δικηγόρος αναφέρεται όπως πολύ καλά θυμάμαι σε γενική ΥΠΟΧΡΈΩΣΗ του οδηγού για τον προσδιορισμό των αποστάσεων. . . . . .
ΒΤW o κώδικας έχει δεχθεί κάποιες αλλαγές δέν ξέρω πού τον έχεις βρεί εσύ εγώ έχω την τελευταία έκδοση του, το Νοέμβριο για να γίνω δάσκαλος, την δίνω στο υπουργείο, εάν έχει αλλάξει κάτι δεν είναι κακό να το προλάβουμε.
:wave2:
Στήν παράγραφο 1 ορίζεται η γενική υποχρέωση του οδηγού να έχει τον πλήρη έλεγχο του οχήματος του ώστε να μπορεί να εκτελεί τους απαραίτητους χειρισμούς.
Άν ο οδηγός χάσει τον έλεγχο του οχήματος του θα είναι αποκλειστικά υπαίτιος για όποιο ατύχημα προκαλέσει, εκτός βέβαια εάν η απώλεια του ελέγχου οφείλεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ σε εξωγενείς παράγοντες.
Βέβαια υπάρχουν και δικαστικές αποφάσεις που αναιρούν αυτά που γράφω παραπάνω, τίποτα δέν μπορεί να θεωρηθεί απόλυτο στο δικαστήριο.
sergiosm
22/05/2009, 09:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από SCBR1000RR
ΒΤW o κώδικας έχει δεχθεί κάποιες αλλαγές δέν ξέρω πού τον έχεις βρεί εσύ εγώ έχω την τελευταία έκδοση του, το Νοέμβριο για να γίνω δάσκαλος, την δίνω στο υπουργείο, εάν έχει αλλάξει κάτι δεν είναι κακό να το προλάβουμε.
Ο ΚΟΚ που έβαλα ήταν όπως ίσχυε την ημέρα που τον έβαλα.
Αρχικά δημιουργήθηκε από SCBR1000RR
επειδή τυχαίνει να έχω μπροστά μου τώρα το ΚΟΚ που έχει ανανεωθεί και επειδή ο δάσκαλος μου είναι και δικηγόρος αναφέρεται όπως πολύ καλά θυμάμαι σε γενική ΥΠΟΧΡΈΩΣΗ του οδηγού για τον προσδιορισμό των αποστάσεων. . . . . .
...
Στήν παράγραφο 1 ορίζεται η γενική υποχρέωση του οδηγού να έχει τον πλήρη έλεγχο του οχήματος του ώστε να μπορεί να εκτελεί τους απαραίτητους χειρισμούς.
Άν ο οδηγός χάσει τον έλεγχο του οχήματος του θα είναι αποκλειστικά υπαίτιος για όποιο ατύχημα προκαλέσει, εκτός βέβαια εάν η απώλεια του ελέγχου οφείλεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ σε εξωγενείς παράγοντες.
Δεν διαφωνώ για τη γενική υποχρέωση του οδηγού.
Όμως επαναλαμβάνω ότι η υποχρέωση εξαντλείται σε αυτά που "μπορεί" να προβλέψει.
Αρχικά δημιουργήθηκε από SCBR1000RR
Βέβαια υπάρχουν και δικαστικές αποφάσεις που αναιρούν αυτά που γράφω παραπάνω, τίποτα δέν μπορεί να θεωρηθεί απόλυτο στο δικαστήριο.
Το μεγαλύτερο πρόβλημα στα δικαστήρια, ειδικά στην περίπτωση των τροχαίων, δεν είναι η ερμηνεία του νόμου, είναι να καταλάβουν οι δικαστές πώς έγινε το ατύχημα.
Να καταλάβουν δηλαδή τα πραγματικά περιστατικά του.
έχεις pm
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.